Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Aké, Kökcü en Ihattaren prijken hoog op transferlijst in Londen’

Laatste update:

Mikel Arteta gaat komende transferperiode een grote schoonmaak houden bij Arsenal, zo verwachten Engelse media. De manager moet rekening houden met een vertrek van bijvoorbeeld Pierre-Emerick Aubameyang, Alexandre Lacazette en Mesut Özil, terwijl de Spanjaard sowieso al op zoek is naar een nieuwe centrumverdediger en middenvelder. Volgens de Daily Mail staan Nathan Aké, Orkun Kökcü en Mohamed Ihattaren op het lijstje van the Gunners.

Arteta heeft naar verluidt een flinke lijst met transferdoelwitten opgesteld. Onder anderen verdedigers Dayot Upamecano (RB Leipzig) en Joe Rodon (Swansea City), middenvelders Houssem Aouar (Olympique Lyon) en James Maddison (Leicester City) en spits Odsonne Edouard (Celtic) worden genoemd. Als optie voor de verdediging valt bij Arsenal ook de naam van Aké.

Arteta: 'Zou perfect zijn als Gabriel Martinelli international van Italië wordt'

'Sinds zijn transfer van Chelsea naar Bournemouth in 2017 heeft Nathan Aké zich ontwikkeld tot een van de beste centrale verdedigers in de Premier League na Virgil van Dijk van Liverpool. Met de Nederlander krijgt Arsenal een speler die meteen gereed is voor Premier League-voetbal, terwijl hij ook in aanvallend opzicht een gevaar kan zijn bij spelhervattingen', zo klinkt het.

Ook Feyenoord-middenvelder Kökcü staat nadrukkelijk op de radar om de revolutie van Arsenal komende zomer vorm te geven. 'Arsenal wil de concurrentie te slim af zijn als het om de Feyenoord-tiener gaat. Kökcü heeft al aangetoond volwassen voor de dag te kunnen komen en is een belangrijke speler in het team van Dick Advocaat. Een toenadering van een club als Arsenal kan het Feyenoord echter lastig maken om een transfer tegen te houden', aldus de Daily Mail, die aangeeft dat de negentienjarige middenvelder een van de meest realistische opties voor Arsenal is deze zomer.

Tot slot denkt Arsenal ook aan PSV-spelmaker Ihattaren, 'één van de wonderkinderen op de Europese velden'. ‘Veelzijdigheid is wat Ihattaren zo'n verleidelijk doelwit maakt deze zomer. Hij is ongelooflijk rustig in de kleine ruimte, ontvangt graag de bal en kan makkelijk zijn weg uit het gevaar vinden. Als Özil vertrekt en zijn salaris wegvalt, geldt Ihattaren als een jongere en ook spannendere optie voor Arteta op de nummer tien positie.'

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Lijkt alsof ze elke dag een transferlijst daar maken in Engeland.

11 februari 2020 om 10:50

doen ze ook de kranten moeten vol., Volgens mij zijn sommige journalisten (hier ook) gewoon ook vanuit hun eigen fantasie aan het redeneren tegenwoordig. Die zou wel mooi daar zijn en die daar...maar wat wil je, de kranten en sites moeten gevuld worden

11 februari 2020 om 11:47

Het leuke is dat zulke journalisten vaak hun bronnen anoniem houden, waardoor het nooit valt te controleren of dit inderdaad zo gezegd is. Het gevolg is dan dat journalisten gewoon kunnen schrijven wat ze willen en dat er tientallen spelers met verschillende topclubs in Engeland gelinkt worden. Zo krijg je de bladen inderdaad wel erg makkelijk op een goedkope manier gevuld.

11 februari 2020 om 14:02

Denk eerder dat elke dag de sportkranten vol moeten.

Arsenal heeft gewoon een vrij verrotte selectie, met aan de andere kant toch ook wel weer wat jong talent. Ik zou van Sokratis, Mustafi en David Luiz er 2 weg doen. Ceballos gewoon terug laten gaan naar Real. Torreira of Xhaka zou ik proberen te verkopen, die vertegenwoordigen nog wel wat waarde in de markt denk ik, maar vind ik ook niet goed genoeg. Ozil mag weg en dan zou ik Lacazette proberen te verkopen. Vervanging voor jongens als Ake lijkt me goed.

11 februari 2020 om 10:37

Toch blijft Lacazette een raar verhaal. Toen ik hem zag spelen tegen AZ een paar jaar terug was hij wonderbaarlijk geod. Dacht echt dat hij de absolute top ging halen, sterker nog, al bijna op dat niveau zat. En nu is hij heel ver weggezakt.

11 februari 2020 om 10:54

Lacazette bracht vorig jaar een stuk meer dan dit jaar. Maar in de uitwedstrijden is hij vrijwel altijd absent. Ik zou gewoon als Arsenal zijnde cashen voor hem en daarmee andere posities op het veld versterken.

11 februari 2020 om 11:47

Lacazette blinkt nergens in uit en heeft ook niet alle kwaliteiten gemiddeld onder controle. Hij is niet snel, niet balvast en mist te veel kansen, gewoonweg niet goed genoeg voor een club als Arsenal.

11 februari 2020 om 13:09

Lacazette heeft een nieuwe omgeving nodig, als ie op tijd weg gaat dan kan die nog een wereldspits worden.iedereen wordt de laatste jaren minder bij Arsenal...sanchez , Ozil , Auba (minder goed dan bij Dortmund) , Laca , Mustafi , Leno en weet ik het wie allemaal.zie Lacazette graag naar Bayern komen als backup voor Lewa.

11 februari 2020 om 13:13

Wat bazel jij nou? Het ligt aan de club zeker?

11 februari 2020 om 14:14

Samcro… Hoe moet er geantwoord worden op jou 2e vraag? Om die vraag te kunnen beantwoorden moet je ''de club'' definieren...

11 februari 2020 om 14:38

Hoezo minder? Ozil was in zijn eerste jaren gewoon nog steeds absolute top. Sanchez zat ook in zijn prime bij Arsenal, was veel beter dan bij Barca. Leno een van de betere keepers dit seizoen in de PL terwijl hij bij Leverkusen op het einde juist minder in vorm was. Mustafi tja dat kan je moeilijk op het conto van Arsenal schrijven. Auba vorig jaar topscorer van de PL geworden, in de Bundesliga is hem dat maar 1 keer gelukt.. Lacazette was vorig seizoen gewoon erg goed en Arsenal en de PL is ook wel een hoger niveau dan Lyon of de Ligue 1..

11 februari 2020 om 14:47

Ozil was vanaf het begin bij Arsenal al erg inconsistent , wisselde wereldpartijen af met 8 drama wedstrijden, en de laatste 2 jaar nauwelijks goeie wedstrijden gespeeld.was bij Real absolute wereldtop en gewoon consistent.sanchez had zn prime inderdaad bij Arsenal , maar is ook uitgeblust bij Arsenal.leno was bij Leverkussen uitstekend muv de laatste maanden, beter dan nu bij Arsenal.mustafi was uitstekend bij Valencia.ik zeg niet dat Auba slecht is , alleen dat ik hem minder vind dan bij Dortmund. Vind het juist een uitstekende speler.xhaka was ook uitstekend bij Gladbach , shit bij Arsenal.wie zijn er nou daadwerkelijk echt significant beter geworden sinds ze getransferreerd zijn naar Arsenal? Enige die ik min of meer kan bedenken is Torreira , maar die gaat gewoon op de zelfde voet verder als bij Sampdoria.waar het precies aan ligt weet ik niet , zal heus niet 100% aan Arsenal liggen , maar ik constateer alleen iets.

11 februari 2020 om 14:56

Ja omdat ze een stap omhoog zetten. Van Gladbach naar Arsenal of van Lyon naar Arsenal is gewoon een redelijke stap omhoog. Qua verwachtingen en qua competitie. Sanchez is bij United en Inter ook niks meer dus dat ligt gewoon aan hem zelf. Ozil bij Arsenal nog 21 assists in een PL-seizoen gegeven (een record). Duitsland nog wereldkampioen gemaakt. Bij Real was hij overigens ook af en toe onzichtbaar.. van Valencia naar Arsenal natuurlijk ook een stap omhoog en waar Valencia nog vrij verdedigend speelt, moet je bij Arsenal met ruimte in de rug spelen. Buiten zijn fouten, is Mustafi trouwens bij Arsenal ook niet heel slecht. Die fouten maakt hij zelf. Leno is niet minder dan bij Leverkusen, in mijn ogen zelfs beter. Er zijn de laatste jaren niet super veel spelers beter geworden inderdaad maar ligt dat aan de kwaliteit van die spelers of aan iets anders? Dat weten we dus niet. Spelers als Cazorla, Ramsey, Giroud, Sanchez, Bellerin, Koscielny etc. Zijn wel echt beter geworden bij Arsenal al zijn dat natuurlijk gewoon huidige Arsenal spelers. Maar wel genoeg talent opgeleid zoals Saka, Nelson, Willock, Niles. En dan nog jonge aankopen als Martinelli en Guendouzi. Ze missen gewoon wat kracht en creativiteit op het middenveld en een echte linksbuiten. Nog een goede CV erbij en je doet gewoon mee. Upa, Ziyech/Grealish, Zaha/Douglas Costa, Partey/Ndidi. Tuurlijk vrij ambitieus die namen maar dat moet Arsenal ook zijn als ze nog iets willen. Uiteindelijk ben je dan misschien 170-200 miljoen verder maar dan heb je wel iets. Verkoop Laca, Ozil en Mkihy en je hebt zo weer minimaal 80 miljoen terug..

11 februari 2020 om 14:57

*geen huidige Arsenal spelers bedoel ik..

11 februari 2020 om 15:05

Moet iemand je nou echt uitleggen dat de spelers die jij opnoemt in de premier league zijn gaan spelen?

11 februari 2020 om 15:08

Het ligt aan de competitie maar hij heeft het gewoon niet door.

11 februari 2020 om 15:25

Sanchez is een apart geval vind ik..geen idee wat er met hem gebeurd is, een beetje Torres 2.0.dat is het verschil tussen Ozil Real Madrid en Ozil Arsenal...bij Real was hij af en toe onzichtbaar , bij Arsenal was hij af en toe zichtbaar.was een grote liefhebber van Ozil , en nog steeds zie je het verfijnde bij hem , maar je kan haast niet ontkennen dat hij het bij Arsenal qua spel minder doet dan bij Real Madrid.leno vond ik persoonlijk bij Leverkussen beter.mustafi bij Valencia was goed genoeg om de stap naar Arsenal te maken.stap van Gladbach naar Arsenal is inderdaad vrij groot , echter denk ik niet dat het daardoor komt dat Xhaka mislukt is bij Arsenal. Denk meer dat het aan zijn rol ligt , dat ie niet gebruikt wordt zoals die gewend is misschien.uiteraard bedoel ik de huidige selectie.laca was zeker goed genoeg om bij een club als Arsenal te slagen (niet dat ie mislukt is , maar het is minder dan verwacht). Ik ben er van overtuigd dat ie het bij Chelsea bijvoorbeeld veel beter zal doen dan bij Arsenal.stap van Lyon , Valencia en dat soort clubs is tegenwoordig een stap op zij en niet een stap omhoog, enkel qua competitie is het een stap omhoog.ik zie hier onder staan ''het ligt aan de competitie'' … nee het ligt aan de scouting van Arsenal als er structureel spelers worden gehaald die het niveau van de Premier League niet aan kunnen. Echter zijn de bovenstaande spelers kwalitatief goed genoeg in mijn ogen om mee te draaien in de Premier League (wellicht muv Xhaka), het is denk ik meer het systeem waarin er gespeeld wordt , de tactiek , de mentaliteit etc etc.

11 februari 2020 om 15:31

Dat heeft er ook zeker mee te maken + het feit dat de selectie gewoon compleet niet in balans is. Desondanks leg ik de schuld niet zozeer bij Arsenal maar vooral bij de spelers zelf, zoals je zegt mentaliteit. Dat is bijvoorbeeld bij Ozil gewoon het grootste probleem. De tactiek en het spel van Arsenal is er ook mede schuldig aan maar veel van die spelers die je noemt zijn onder Arteta opeens wel een stuk beter!

11 februari 2020 om 10:39

Torreira zou ik zeker behouden, is onze beste middenvelder. Ik zou naast torreira graag een fysiek sterke speler zien. Daarnaast zie ik graag ake en upamecano komen. Al word het natuurlijk lastig. Daarnaast hoop ik op een vervanger van ozil. Maar kokcu en ihattaren zijn nog niet zo ver.

11 februari 2020 om 11:19

Torreira zou ik zeker houden, die is namelijk wel degelijk goed genoeg en kan nog groeien. Nu onder Arteta zie je dat als je Torreira in zijn juiste rol gebruikt, hij 'gewoon' weer ontzettend goed speelt. Emery heeft hem meer dan een jaar verpest door hem als '10' te laten pressen. Voor de rest ben ik het volledig met jou eens. David Luiz zijn contact loopt in principe af, dus die zou ik gewoon niet verlengen. Mustafi zou ik daarnaast verkopen, want hij brengt nog wel iets op. Sokratis heeft weinig tot geen restwaarde, dus die kun je dan als ervaren back-up houden. Xhaka kun je ook nog geld voor vangen, dus hem zou ik ook verkopen. En Lacazette zou ik 100% zeker verkopen. Die brengt totaal niet wat hij zou moeten brengen. Aké lijkt mij een goede aankoop, maar ik vind dat Bournemouth veel te veel vraagt. Kokcu zou ik absoluut niet snappen als aankoop, die is al niet eens de absolute uitblinker bij jullie.. Ihatarren daarentegen zou ik wel positief tegenover staan voor de langere termijn. Talentvolle selectie heeft Arsenal wel, maar daar moet je omheen bouwen. Leno, Tierney, Bellerin, Holding, Chambers, Torreira, Saka, Maitland-Niles, Martinelli, Nelson, Nketiah, Willock, Saliba, Smith-Rowe, Pépé, Guendouzi, Aubameyang, Kolasinac en Martinez hebben of talent of zijn goed genoeg voor de basis en kunnen daarin groeien, of zijn multifunctionele selectiespelers. Daar moet je aan gaan toevoegen door middel van aankopen. De rest moet je verkopen.

Ake is een goede optie voor Arsenal maar Kokcu en Mo moeten nog helemaal die stap niet willen zetten op dit moment. Wordt eerst maar eens de belangrijkste speler van je club en ga wat neerzetten, hoop ook niet dat Arsenal daarvoor kiest. Top targets voor Arsenal zouden de volgende spelers moeten zijn in mijn ogen: Ziyech, Ake, Chilwell, Fekir en Memphis (hopelijk fit). Verder is er achterin nog wel meer nodig natuurlijk maar bvb een speler als Maddison gaat veel en veel te veel kosten voor wat je er voor zal terugkrijgen.

11 februari 2020 om 10:36

Met je eens wat betreft Kokcu en Ihattaren. Die gaan hoogstwaarschijnlijk niet al te veel spelen en gooien dus kostbare tijd in hun ontwikkeling weg. Fekir is echter geen prio voor Arsenal, anders hadden ze die deze zomer wel gehaald. Beetje dezelfde speler als Ziyech ook, dus lijkt me niet zinnig om ze allebei te halen. Chilwell is een goede speler, maar ze hebben Tierney al. Wanneer die een keertje echt ft is zou hij een prima linksback zijn en hoef je niet 80 miljoen voor Chilwell te betalen. Maddison is echt een hele goede speler, ten opzichte van Ozil zou je er absoluut stukken op vooruit gaan.

11 februari 2020 om 10:40

Op het middenveld is momenteel echt heel weinig behoorlijke concurrentie hoor. Guendouzi wisselt een 7 af met een 2; Torreira is helemaal niet zeker van zijn plekje want is onder druk erg kwetsbaar; Xhaka maakt 2 dure fouten per wedstrijd en is ook kwetsbaar onder druk en Ozil is de helft van de wedstrijden onzichtbaar.

11 februari 2020 om 10:40

Arsenal wou fekir wel alleen ze konden niet van ozil af. Stel dat ozil nu wel weggaat dan is de kans aanwezig dat fekir komt. Mee eens over de rest van je verhaal.

11 februari 2020 om 10:54

@stefan: weet je wat nou jammer is en wat velen niet zien. Dat clubs als Arsenal maar ook Bayern nu met Dest. Die willen gewoon voor een dubbeltje op de eerste rij zitten. Zij zien natuurlijk veel liever de van Persie route waar ze een jonge jongen voor relatief weinig halen en dan zelf de miljoenen verdienen natuurlijk. Wamt als Mo en Orhan 4 jaar later zijn dan kosten ze 80 miljoen. En hebben ze Feyenoord en Psbv een keer naar de halve finale EL gebracht . Daarom vind ik het zo kut.

11 februari 2020 om 11:16

Ik denk dat elke club dat wel zou willen, denk je niet?

11 februari 2020 om 11:21

Torreira maakt onder druk fouten? Die heb ik nog weinig gezien moet ik zeggen. Torreira is wat mij betreft ook absoluut wel zeker van zijn plekje in dit (!) team. Wanneer het niveau ooit omhoog gaat zal hij moeten bewijzen daarbij te kunnen aanhaken natuurlijk. Maar Torreira als balafpakker heeft gewoon absoluut een plek in de basis. Guendouzi heeft potentie, maar is er nog niet. De rest is het middenveld zwak bezet inderdaad. Xhaka zou ik, ondanks dat hij onder Arteta weer 'beter' speelt, gewoon verkopen.

11 februari 2020 om 11:26

Xhaka alleen verkopen als je er een gelijksoortige speler (maar dan beter) voor terug kunt krijgen. Xhaka is 1 van zo niet de beste speler sinds Arteta. We hebben verder in de selectie ook geen speler zoals hij rondlopen dus hem verkopen zonder er iets voor terug te halen zou dom zijn.

11 februari 2020 om 11:34

@jackieboy10 zeker ja. Niet voor niks moest hij de afgelopen twee wedstrijden banken. Ik vind hem overigens ook onze beste Cvm, maar hij laat nog wel teveel steekjes vallen. Xhaka is wellicht de beste middenvelder sinds Arteta, maar als we echt aan het voetballen zijn, dan zie je direct zijn tekortkomingen.

11 februari 2020 om 10:36

Chilwell is een speler die niet haalbaar is voor Arsenal, ook is Tierney past net gehaald dus die moeten we de kans geven. De andere spelers zouden wel allemaal versterkingen zijn voor Arsenal, ik zou wel of Ziyech of Fekir halen en niet allebei, tenzij Ozil vertrekt.

11 februari 2020 om 10:43

Tierney moeten we zeker de kans geven maar ik heb sterke twijfels over zijn fitheid op de lange termijn. Ik hoop dat hij het allemaal aan kan hoor maar Chilwell geeft gewoon meer zekerheid al is zijn haalbaarheid indd twijfelachtig, misschien indd onmogelijk.

11 februari 2020 om 10:46

Waarom twijfels over zijn fitheid? Hij heeft een schouderblessure en we hebben kunnen zien hoe die daaraan kwam.

11 februari 2020 om 10:54

Op dit moment schouder indd maar pak bijvoorbeeld even zijn blessure historie erbij, ook die van Celtic en dan maak ik me toch wel enige zorgen hoor. Verder is het natuurlijk een erg jonge talentvolle speler maar ik heb weinig zin om de helft van de wedstrijden te moeten kijken naar backups op de LB zoals Kolasinac.

11 februari 2020 om 10:57

Dan kan je Upa ook wel van de lijstjes halen met zijn historie.

11 februari 2020 om 11:00

Ik kijk niet heel veel naar Leipzig dus kan moeilijk invullen of hij het risico dan waard is. Hoor zijn naam natuurlijk wel veel voorbij komen en wat ik van hem zie is altijd wel sterk maar toch..

11 februari 2020 om 10:43

Memphis zou ik ook graag zien komen! Ake ook. Fekir en Ziyech niet per se nodig imo. Chilwell sws niet nodig.

11 februari 2020 om 10:45

Ik denk juist dat je met Fekir en/of Ziyech dusdanig meer creativiteit kan toevoegen zodat er in het Emirates eindelijk weer mooier voetbal gespeeld kan worden. Snap wel dat het een beetje krom is als je Ozil daar al hebt staan maar dat lijkt me toch einde oefening, zie in hem wel een zekerheidje als we het hebben over spelers die vertrekken.

11 februari 2020 om 11:06

Ziyech zou ik toch heel graag zien. Ozil verkopen en Ziyevh halen.

11 februari 2020 om 11:20

Ik zou Ziyech ook graag zien komen, maar zou niet mijn prioriteit hebben. Denk dat wij als fans het er wel over eens zijn dat er achterin meer moet gebeuren dan voorin....ook als het betekent dat er niemand bij komt. Ik bedoel, een team met Auba, Laca, Pepe en Ozil in de voorhoede ziet er op papier toch niet bepaald slecht uit.

11 februari 2020 om 11:26

Samcro, op papier inderdaad. Van de namen die jij opnoemt presteert op dit moment alleen Auba. Pépé geef ik nog niet op trouwens, ik zie namelijk wel genoeg dingen in hem waaruit blijkt dat hij een goede speler kan zijn. Maar Lacazette heeft afgedaan voor mij en Ozil, ondanks dat ik echt een fan van hem ben als speler, heeft het ook niet meer. Dus Ziyech zou zeker geen verkeerde vervanger zijn, maar dan op de '10' en niet op de vleugel.de verdediging is inderdaad prio nummer 1,2 en 3. Daar ben ik het zeker met jou over eens. Met name ook omdat wij daar geen tot weinig aanstormend talent hebben. Maar, desondanks zijn er op het middenveld en aanvallend wel posities waarop ik toch versterkingen zou willen zien (na de verderdigende versterkingen dus). Ik zou het dan ook niet bezwaarlijk vinden dat om zoiets te realiseren Lacazette verkocht moet worden. Auba is namelijk nagenoeg altijd fit en met Martinelli en Nketiah heb je daarachter talent die het in redelijke mate laten zien op PL niveau.

11 februari 2020 om 11:29

Eens, als we de verdediging helemaal op orde hebben zou dat ook mijn eerste verkoopoptie zijn. Wat ik wil zeggen, als we een beperkt budget hebben (geen idee op dit moment) dan zie ik dat liever volledig in de verdediging gaan. Als we daarvoor Laca of Ozil moeten verkopen ook goed, maar niet om dan een aanvaller of middenvelder te halen.

11 februari 2020 om 12:01

Nee klopt, dat ben ik ook met je eens hoor. Maar ik zou dus best voor zo'n ''grote schoonmaak'' zijn, waarbij men niet stopt na de verdedigende versterkingen. Te vaak zie ik bij Arsenal dat men zich op 1 ding focust en dan het andere vergeet. In mijn ogen zou je dus volop voor beide strategieën moeten gaan.

11 februari 2020 om 14:42

Iedereen heeft het altijd over de verdediging. Het middenveld is juist het grootste probleem. Heel het seizoen maar 1 goal gemaakt door het middenveld in de competitie. Bijna geen aanvoer naar de aanval toe en ook de defensie wordt extra onder druk gezet door het middenveld. Wat Arsenal juist mist is een creatieve middenvelder zoals Ziyech die kansen creëert, iets wat Ozil overigens amper doet. Daarnaast hebben ze behoefte aan een sterke, fysieke speler naast Torreira, denk bijvoorbeeld aan Partey of Ndidi. Als je Ziyech voor die Torreira en een speler als Partey neerzet dan sta je al gelijk een stuk sterker. Lacazette verkopen en een goede linksbuiten aantrekken. Dan Auba in de spits en Pepe op rechts. Haal nog een CV zoals Upa en verkoop Sokratis en je staat gewoon heel sterk. Overigens doet de verdediging het onder Arteta juist heel goed. Het probleem zit echt bij het de link tussen het middenveld en de aanval..

11 februari 2020 om 13:36

@consy ik denk ook dat Ziyech echt de club verder kan helpen, alleen denk ik dat Arsenal eerder voor Zaha gaat. Volgens mij doen ze schietgebedjes dat Crystal gaat degraderen, zodat Zaha rond de 50 mil weg mag.

Zou een goeie transfer zijn voor ake, verdient hij na een paar puike seizoenen bij Bournemouth. Kokcu is hier simpelweg te slecht voor, en voor ihatarran is t simpelweg te vroeg

11 februari 2020 om 11:33

Als arsenal lef heeft gaat het wel met kokcu en ihataran in de basis spelen en haalt het Malen en Edouard ook. Soms moet je een stap terug doen om er later 2 vooruit te doen. Plus het kan soms heel goed werken met veel jeugd werken.
K Leno RB Bellerin CB Sokratis CB Luiz LA Grimaldo* CVM Xhaka CM Ihataran CM Kokcu RW Pepe S Edouard LW Malen.
Weg met al die overbetaalde krachten zoals Auba Lacazette Ozil enz. Flink ivesteren in de linksback positie en in jeugd. Dan maar een jaartje middenmoot om een jaar later weer bij de absolute top aan te sluiten.

11 februari 2020 om 11:37

Nog een jaartje middenmoot bedoel je? En je denkt dat Kokcu, Mo, Malen en Edouard na een jaar op het niveau zitten om de absolute top aan te vallen? Neuh, laat maar even zoals het nu is dan

11 februari 2020 om 13:35

Hahah dan blijft het voor altijd middenmoot... maar wat jij wil jongen 😁

11 februari 2020 om 11:57

Kokcu is op dit moment de best spelende middenvelder van onder de 20 in de Eredivisie.

11 februari 2020 om 13:22

Ik geloof niet dat erg veel mensen hier aan onderbouwing doen. Ik lees in een ander topic dat dest geen concurrentie heeft omdat bijvoorbeeld karsdorp veeeeel minder goed is.... en daarom speelt hij ook niet nu hij weer fit is. Ook hier kan ik niet inschatten waarop het gebasseerd is dat Kokcu simpelweg te slecht is. Heeft op dit moment misschien niet het niveau dat Arsenal na zou moeten streven voor de basis maar is natuurlijk een groot talent dat wekelijks beter gaat spelen. De 2 slechte passes die ze bij studio sport vinden en eindeloos herhalen staan daar natuurlijk volledig los van.

11 februari 2020 om 14:35

Waarop is dat gebaseerd? Voor een aanvallende middenvelder is zijn rendement verre van indrukwekkend en hij heeft nog weleens wedstrijden waarin hij onzichtbaar is. Kokcu is een goed talent, maar laten we het nou niet gaan overdrijven omdat Feyenoord eindelijk weer eens een talent in de ploeg heeft. Kokcu heeft nog genoeg te leren en is nog lang niet bepalend voor Feyenoord, laat staan goed genoeg voor de Premier League en Arsenal. Verder heb ik geen zin om de discussie Kokcu/ihattaren te voeren.

Ihattaren moet lekker nog 2 jaar in Nederland blijven en uitgroeien tot echte sterkhouder bij PSV (zie Memphis). Een stap naar Arsenal zou voor hem denk ik fataal zijn op zo een jonge leeftijd. Mocht Arsenal een creatieve 10/buitenspeler zoeken met inzicht kunnen ze toch veel beter voor Ziyech gaan. Hij heeft zich al jaren bewezen in de CL en EL dat hij het niveau makkelijk aan kan.

11 februari 2020 om 11:35

Probleem is zyech wil veel te veel salaris. Ben je weer pokkeveel geld aan salaris kwijt. Ander probleem Ihatarran is over 2 jaar bijna niet meer haalbaar. Het word tijd voor arsenal om echt te gokken op de jeugd om later weer de aansluiting bij de top te gaan vinden.

11 februari 2020 om 14:30

Voor kwaliteit betaal je nou eenmaal als club. Je kunt wel gaan gokken op de jeugd, maar je hebt geen enkele garantie dat die jongens op topniveau gaan presteren en Arsenal kan het zich niet veroorloven om nu nog 3-4 jaar lang geen Champions League te spelen. Het probleem bij Arsenal is niet het geld, maar de manier waarop het geld word uitgegeven.

11 februari 2020 om 14:44

Hoezo wil Ziyech teveel salaris? Ken je hem persoonlijk? Die jongens bij Arsenal verdienen allemaal veel meer dan Ziyech nu doet.

11 februari 2020 om 15:31

Niet helemaal waar. Ik weet niet hoe correct de cijfers op sommige websites zijn, maar ik meende dat Ziyech zo'n 4 miljoen euro per jaar verdient. Er zijn maar 11 spelers bij Arsenal die naar verluid meer verdienen. Ik denk niet dat Ziyech voor datzelfde salaris naar Arsenal komt.

11 februari 2020 om 15:32

Ja 11 zijn er toch ontzettend veel? Ziyech zou echt wel 6/7/8 miljoen kunnen verdienen bij Arsenal. Dat is dus een verdubbeling van zijn huidige salaris..

11 februari 2020 om 15:42

7 miljoen wil hij minimaal hebben terwijl een itaharan met 3 wel genoegen neemt ik zou het wel weten. Als je nu voor jeugd kiest heb je idd geen enkele garantie maar als je er drie koopt is de kans heel groot dat er 2 slagen en die derde kan je altijd nog verkopen.

Vooraf, dit is Daily dus sws met een zak zout nemen. Upa zie ik graag komen, Ake ook. Maddison zie ik niet gebeuren met zijn prijskaartje en mijn voorkeur gaat uit naar Grealish...die ook niet goedkoop zal zijn maar wrschl wel goedkoper dan Maddison als Villa degradeert. Iemand die meer over Kokcu kan vertellen? Ik volg het Nederlandse voetbal niet buiten wat ik hier op vz meekrijg en hij wordt nou niet uitzonderlijk vaak genoemd.... Ihattaren is niet nodig, we hebben genoeg talent wat doorkomt uit de jeugd.

11 februari 2020 om 10:34

Alleen nogal weinig dat op 10 kan spelen. Ik snap die imaginaire interesse in Ihattaren wel. Ik vind Kokcu een geweldige speler trouwens. Hij heeft alleen niet zoveel rendement, maar dat is misschien ook niet nodig op zijn positie. Speelt echt als CM en niet op 10 als ik me niet vergis. Ik spring een gat in de lucht als de helft van deze roddels al waar zijn.

11 februari 2020 om 10:46

Willock en vooral Smith Rowe zijn zeer geschikt voor de 10.

11 februari 2020 om 10:49

Wat ik tot nu toe van Willock heb gezien, kon mij niet bekoren. ESR wordt op zijn 19e nog verhuurd...

11 februari 2020 om 10:51

Smith Rowe is slimmer en beter met de bal dan Willock. Daar waar Willock vaker ook diepe runs heeft. Maar ik wil inderdaad Smith Rowe volgend jaar als een selectie speler erbij hebben en dat ie dan niet wordt misbruikt op de vleugels.

11 februari 2020 om 10:52

Abraham werd toch ook op die leeftijd nog verhuurd? En hij is de topscorer van de nummer 4.

11 februari 2020 om 10:56

Het zegt ook niet alles, maar het is wel typisch.

11 februari 2020 om 10:56

Dat hij verhuurd wordt zegt me niet zoveel, helemaal niet als hij nog maar 19 is. Ik kijk naar zijn kwaliteiten en wat hij op verhuur laat zien...wat erg goed is.

11 februari 2020 om 11:01

Hoezo is het typisch? Je verhuurt een speler zodat ie elke week minuten kan maken ipv hem erbij houden en af en toe 15 minuten laat spelen als je grootverdiener eraf gehaald wordt. Dan kies je toch juist voor de eerste optie?

11 februari 2020 om 11:04

Ik denk juist dat je een speler verhuurt omdat je vindt dat hij het niveau nog niet heeft Laten we eerlijk zijn, Ozil kan ook geen potten breken en dat ziet Arteta ook wel. Als je dan vertrouwen hebt in zijn vervanger, ga je die niet verhuren.

11 februari 2020 om 11:28

@vp10arsenal. Daar ga je wel heel kort door de bocht vind ik. Er zijn namelijk ook genoeg talenten die eerst moeten 'wennen' aan het niveau en door veel te spelen zich juist ontwikkelen naar het niveau dat gewenst is. Die speeltijd krijgen ze niet bij Arsenal omdat ze daar direct moeten presteren (zelfs ondanks de belabberde positie nu). Dan is een verhuur ideaal, zodat je bij een team met minder druk wel op een hoger niveau kan leren. Wat jij beschrijft is alleen weggelegd voor de toptalenten van deze wereld, die doorbreken en gelijk doorontwikkelen naar basisspeler niveau.

11 februari 2020 om 11:36

Dat snap ik en ik ben het ook wel voor een groot deel met je eens. Maar dan om te zeggen dat talenten als Ihattaren en Kokcu niet nodig zijn, vind ik ook wat kort door de bocht.

11 februari 2020 om 10:46

Zou je niet dat geld van Grealish liever aan Ziyech besteden. Grealish is een leuke speler, maar Ziyech heeft toch iets meer een toegevoegde waarde. Ik denk trouwens dat ze elkaar ook niet veel zullen ontlopen in transferwaarde. Helemaal omdat Grealish een ''engelse'' is.

11 februari 2020 om 10:49

Ik vind Ziyech een zeer goede voetballer, gaat ook zijn prime in dus zeker een mooie optie voor ons. Ik heb gewoon een zwak voor Grealish. Denk trouwens dat hij duurder zal zijn dan Ziyech (2jr jonger, engels etc.)

11 februari 2020 om 11:05

Ajax speelt wel structureel CL, iets wat Arsenal op de korte termijn niet kan beloven.

11 februari 2020 om 11:12

Tja, omdat Ajax in een Mickey Mouse competitie speelt en het budget heeft van een Europese subtopper. Ajax zou in de PL ook moeten knokken om EL te halen, net zoals Arsenal.

11 februari 2020 om 11:15

Ajax heeft ook elke maand wel 2-3 wedstrijden die Ziyech op 60% af kan doen. Als hij zich daar prettig bij voelt moet ie lekker blijven.

11 februari 2020 om 11:49

Arsenal heeft geen talent zoals Ihattaren. Niet iemand die zo enorm verfijnd is en het spel kan dicteren en niet onbelangrijk, fysiek al zeer sterk is. Kockcu zal te licht zijn als je het mij vraagt.

11 februari 2020 om 14:27

Kokcu is een goed talent, maar niet een jongen met (potentieel) exceptionele kwaliteiten. Ik denk dat Kokcu nog wel twee seizoenen bij Feyenoord nodig heeft om een dergelijke stap enigszins te kunnen rechtvaardigen met kwaliteit en zelfs dan weet ik niet of een club als Arsenal hem zou moeten halen. Voor Feyenoord nu een leuk talent met aardig wat restwaarde, maar ik zie er nog niet echt een bijzondere speler in.

Er moet verandering komen, dat is duidelijk. Maar ik weet niet zeker of alle genoemde namen ons ook zullen versterken komend jaar. Ozil is inderdaad op zijn laatste beentjes aan het lopen. Lacazette heeft in het verleden laten zien dat hij het niveau wel heeft. Maar is nu de afgelopen jaar totaal niet van gewenste niveau. Ik zou hem tot einde van het seizoen de tijd geven om zich te bewijzen. Aubameyang moet je zeker weten houden. De verdediging kan een kwaliteitsinjectie gebruiken en ik vind dat Ake mooi in het plaatje past, met de veronderstelling dat we ook Upemacano halen in de zomer hebben we een aantal stabiele namen achterin met Holding, Chambers, Upemecano en Ake. Allemaal spelers die een goed niveau hebben en door kunnen groeien naar een volgende level. Kokcu en Ihattaren zijn in mijn ogen overbodig. We hebben op die posities al een aantal jonge jongens vanuit eigen kweek met Smith Rowe, Willock, Saka en Nelson. Ik zou voor de nummer 10 positie voor een gevestigde naam gaan zoals Ziyech, met daarachter iemand die sneller vooruit denkt dan Xhaka.

Leno
Hector
Holding
Upamecano
Tierney
Torreira
Ziyech
Xhaka/aank
Pepe
Auba
Martinelli
11 februari 2020 om 10:50

Tielemans of Rakitic (dood spoor Barca?) Zijn die spelers die wel sneller vooruitdenken maar zeker in het geval van Tielemans zal het wel weer te duur worden (+70 miljoen zeker wel).

11 februari 2020 om 10:53

Met een rakitic op leeftijd kom je ook echt niet verder hoor. Dan eerder tielemans maar ja zoals jij al zegt zal die duur zijn.

11 februari 2020 om 10:54

Tielemans ben ik zeker zeer gecharmeerd van. Zoals je zegt zal dat een jackpot prijs zijn. Rakitic is niet het type speler die we daar moeten hebben. Langzaam en te statisch.

11 februari 2020 om 10:55

Tielemans zal duur zijn en Rakitic is wat mij betreft een speler voor Italie, te oud om bij ons iets toe te voegen. De PL vraagt fysiek veel meer dan de Liga, daar gaat een 31-jarige zich niet makkelijk aan aanpassen.

11 februari 2020 om 10:58

Mmh hebben jullie een punt maar iemand als David Silva houdt/hield zich ook nog wel goed staande op leeftijd dus vind dat toch niet altijd een argument. Rakitic is fysiek ook best een sterke speler maar wellicht indd niet het juiste type.

11 februari 2020 om 11:18

Maguire ging van Leicester naar Utd. Verklaar die eens?

11 februari 2020 om 11:50

David Silva is een nummer 10 en komt pas in het spel in de ''final third''. In een veelal aanvallende ploeg hoefde hij bovendien ook niet heel veel om te schakelen naar verdediging. Daarnaast is hij nog wel veel sneller en beweeglijker dan Rakitic, niet echt een goede vergelijking in mijn ogen.

11 februari 2020 om 15:31

Hooginde, ja hoor, zo kan je alles wel goedpraten he. Ozil verdient bij Arsenal 18 miljoen, als we al mogen geloven wat mensen in de media zeggen over salarissen. Maguire zal niet naar Utd gaan omdat het 1 vd rijkste clubs ter wereld is of denk je dat voetballers dat mee laten wegen? Voordat hij ging kon je die vraag ook stellen, omdat Leicester het beter deed en doet dan Utd. Maar toch ging ie...

11 februari 2020 om 10:52

Holding en Chambers hebben het niveau niet.

11 februari 2020 om 10:54

Als je Saliba, ake, upamecano hebt dan is chambers en holding erbij gewoon prima hoor. Die waren toen zij fit waren de beste cv’s van Arsenal. Ook al zegt dat misschien niet heel veel.

11 februari 2020 om 10:58

Ik moet nog maar zien hoe goed die Saliba is. In Ake en Upamecano heb ik mijn vertrouwen wel. Als backup kunnen Holding en Chambers voldoende zijn ja, maar dat Holding ooit onze beste verdediger is geweest, dat is gewoon onzin. Laatst mocht hij weer mee spelen, het was echt een drama. Ik weet niet meer precies welke wedstrijd het was. Noem me negatief; ik heb alle reden om negatief over Arsenal te zijn

11 februari 2020 om 11:08

Holding was voor zijn blessure vorig jaar echt wel de beste hoor. Negatief begrijp ik absoluut hoor. Maar als ake en upamecano gehaald worden heb je juist een hele goede defensie want ik durf te wedden dat Saliba ook een hele goeie speler wordt en is nog altijd maar 18 jaar.

11 februari 2020 om 11:11

Dan zou je hem (saliba) eens moeten gaan volgen. Hij is al van ons en hoeft dus niet meer aangeprijsd te worden, maar toch krijgt hij wekelijks lovende kritieken op zijn spel. Dit is een talent dat bij alle grote clubs op de radar stond, net als Martinelli, dus ik begrijp dat je twijfels hebt -want Arsenal- maar over hem mag je best enthousiast zijn.

11 februari 2020 om 11:13

Klopt, de laatste wedstrijden van Holding zijn niet zijn beste geweest. Na zijn ernstige blessure is hij wel terecht gekomen in een kwakkelend Arsenal. Bovendien zijn de volle wedstrijden die hij heeft gespeeld altijd met een aantal wisselspelers om hem heen geweest. Ik geloof dat hij in dit systeem met Arteta en de sterkste ploeg om hem heen wel weer zijn oude niveau kan herpakken.

11 februari 2020 om 11:40

Laat ik het dan zo zeggen; ik vind Holding verre van het niveau wat Arsenal na moet streven. Ik zie vrijwel elke wedstrijd van Arsenal en hij heeft mij nog nooit kunnen bekoren.@samcro oke, dan kan ik niet wachten om hem te zien Ik volg hem idd echt 0,0.

Denk dat Ihattaren wel op elk verlanglijstje in Europa staat. Maar doet er verstandig aan de komende twee jaar nog bij PSV te blijven. Als hij dan 20 is en tegen die tijd 150 wedstrijden op Nederlands topniveau in de benen, hoeft hij over een club als Arsenal niet eens meer na te denken. Dan zijn Barcelona, Juventus en Liverpool wel de clubs die hem als serieuze basisklant zullen zien.

11 februari 2020 om 11:13

'en dan een paar honderd miljoen in die selectie gaan pompen' ....man man man. Dan lees ik de rest van je reactie en dan vind jij het gek dat ik aangeef dat jij alleen maar negatief kunt reageren als het Arsenal betreft waar jij zegt dat je gewoon objectief bent? Je haalt alles onderuit, echt alles.

11 februari 2020 om 11:35

Lampard begon heel erg goed idd, maar Chelsea heeft van de laatste 10 wedstrijden er maar 3 gewonnen en 5 verloren. Dus dat noemen we dan maar een dipje? Of is Arteta ook een bewezen coach als hij de komende periode 4x wint? Zie je wat ik duidelijk wil maken?

11 februari 2020 om 11:48

Ja, want Arsenal heeft het financiële vermogen om er elke jaar een paar honderd miljoen in te pompen. Elke club probeert gerichte aankopen te doen, maar niet elke aankoop is een schot in de roos. Bij Liverpool is dat wel het geval en daar hebben ze de beste coach ter wereld. Bij Liverpool valt alles gewoon op zijn plek. Bij Chelsea gaan ze ook veel investeren, omdat ze A) eindelijk weer mogen investeren en B) ongelimiteerd geld hebben. Je relaas over Lampard en het afzeiken van Arteta slaat natuurlijk nergens op. Lampard doet het redelijk en over Arteta kan niemand nog niks zeggen.

11 februari 2020 om 14:18

Je hebt het natuurlijk wel over de nummer 10 van de Premier League met een achterstand van 4 punten op de nummer 9. Natuurlijk is men dan kritisch en natuurlijk gaat men dan gaten prikken in het beleid. Dat jij dat als supporter niet leuk vind is begrijpelijk, maar het is nu wel eens tijd voor harde maatregelen. De top 4 raakt met het seizoen verder uit beeld de laatste jaren met dit seizoen als dieptepunt. Dan is het niet moeilijk om zwakheden binnen het voetbalbedrijf te vinden.

11 februari 2020 om 15:33

En 6 pnt op de nummer 6. Ik kan prima kritiek op mijn club hebben, maar er zijn een aantal mensen op deze site die ongeacht de inhoud van een artikel elke keer hetzelfde te melden hebben...daar kan ik niet zoveel mee. Ik neem me vaak ook voor om er niet op te reageren, maar mijn zwakte is dat ik dat niet goed kan.

Tja, Daily Mail tijd. Ik hoop dat er een kern van waarheid in schuilt, maar ik heb er een hard hoofd in. Ik zou persoonlijk ook niet even blij zijn met alle namen die genoemd worden. Kokcü heeft het niveau wat wij als fans ambiëren niet. Ihattaren is een groot talent en zou mooi zijn, maar dat is volledig afhankelijk van de prijs. Maddison zal veel te duur zijn. Ik ben van mening dat Arsenal goed moet gaan kijken naar welke talenten in de jeugd ze op willen investeren, welke spelers in de huidige selectie goed genoeg zijn voor een basisplek/selectieplek en met welke mix van ervaring/spelers in hun prime en jeugd vanuit andere landen je dat kunt aanvullen. Daarin moet je kijken naar de speelstijl van Arteta en welke spelers dat zouden kunnen invullen.persoonlijk zou ik Leno, Bellerin, Tierney, Torreira, Pépé en Aubameyang zien als basiswaardige spelers, waarbij bijvoorbeeld Bellerin, Tierney en Pépé wel nog zich moeten blijven ontwikkelen.selectiespelers zie ik Kolasinac, Guendouzi, Holding en/of Chambers (chambers is erg multifunctioneel, wat hem wel een waardevolle selectiespeler maakt) en Sokratis (heeft toch geen restwaarde en kan nog wel 1 jaar mee). Talenten die je nu hebt waar je mee verder zou kunnen zijn in mijn ogen:saka, Maitland-Niles, Willock, Martinelli, Nelson, Nketiah, Saliba en Smith-Rowe.Spelers die ik sowieso zou verkopen/niet verlengen:lacazette, David Luiz, Xhaka, Ozil, Ceballos, Mustafi (cedric Soares en Mari hebebn we natuurlijk nog niets van gezien, maar hen zou ik onder geen enkele omstandigheid houden na hun huurperiodes).dan moet je in mijn ogen dus nog invullen middels transfers: CV (het liefst 2x natuurlijk), CM, 10 (in de zin van creativiteit, niet per sé de traditionele positie) en een winger.daar kun je namen op los laten wat je wilt, dus dat blijft altijd een persoonlijke voorkeur in mijn optiek. Voor mij aanvaardbare keuzes zouden dan zijn:upamecano, Aké (het liefst beide eigenlijk), Tah, Dunk, Tielemans, Ziyech, Bailey, Ihattaren (alleen als de prijs meevalt en hij 'erbij' wordt gehaald), Lascalles, Mings en twee centrale middenvelders uit Frankrijk waarvan ik niet op de naam kan komen (zaten in Sensible Transfers van Tifo).

11 februari 2020 om 12:03

De middenvelders uit Frankrijk waar je op doelt waren dacht ik Papa Gueye en Sangare. Ik had laatst gelezen dat Arteta in de zomer interesse zou hebben om (wat betreft het middenveld) een box-to-box middenvelder en een meer creatieve middenvelder te halen. Dit zou goed aansluiten in jouw verhaal om een creatieve CM (10) te halen. Box to Box is naar mijn mening ook echt cruciaal voor Arsenal, aangezien we nu geen middenvelder hebben die het spel vanuit diep naar voren te brengen.

11 februari 2020 om 13:54

Blablabla zeggen en dan zelf met het grootste blablabla komen door Ligue 1 te zeggen. We weten weer genoeg over waar je jouw beoordeling op stoelt. Gooi er anders nog even in dat top 4 geen prijs is, heb je je bingo weer vol. PS En kap met jezelf duimpjes geven, dat is echt een raar narcistisch trekje.

11 februari 2020 om 14:15

@samcro - Maar wat schrijft hij nou precies wat niet klopt? Hij zegt niet dat de Ligue 1 alleen maar middelmaat waarborgt, maar dat Arsenal daar wel de middelmaat van koopt. Daar valt wel wat voor te zeggen, want buiten Lacazette (die nou niet bepaald een knap staaltje scouting was) zijn het nog geen indrukwekkende spelers die Arsenal er koopt. Ook buiten de Ligue 1 is Arsenal lang niet altijd gelukkig op de transfermarkt. Momenteel hebben ze mazzel dat Aubameyang er zit, maar die zal ook wel verder zoeken als er geen verbetering komt. Hij is immers 30 jaar en zal wel een keer voor de prijzen willen spelen nu hij het niveau nog heeft.

11 februari 2020 om 15:00

Maakt niet uit voor welke positie? Arsenal heeft geen eindeloos budget om klakkeloos overal geld tegen aan te gooien voor elke positie. Gerichte aankopen voor de juiste posities is precies wat er nodig is, of deze spelers nou uit de Ligue 1 komen, of ergens anders, dat maakt niet uit.

Als voetballer met een beetje ambitie kan je beter niet naar Arsenal gaan. Ze hebben hogere ambities dan dat ze aankunnen, dus makkelijk ga je daar niet weg komen. Als je het beleid ziet dat daar de afgelopen jaren is gevoerd moet je wel heel optimistisch zijn om te denken dat daar op korte termijn erge verbetering in zit.

11 februari 2020 om 16:05

Ze hebben Pépé voor 80 miljoen gehaald, dat is ook geen topper voor ze gebleken. Daar tegenover staat dan wel weer het vertrek van Gnabry een paar jaar geleden, hem gewoon wedstrijden laten spelen had ze ook een hoop geld kunnen schelen. Hoe dan ook, Arsenal is al veel te lang net niet. Daardoor zullen ze moeten overbetalen om spelers binnen te hengelen, ze hebben nu eenmaal de boot gemist. Op één jaar na speelt Arsenal de laatste 15 jaar niet mee om het kampioenschap, maar stiekem hebben ze die ambitie wel. Het is gewoon een subtopper die een jaar of zeven boven zijn stand heeft geleefd. Als ze zich daar gewoon bij neerleggen zou dat al een heleboel schelen. Ze hebben geen versterkingen van 70 miljoen nodig, ze moeten de tijd nemen om een team op te bouwen. Maar dat krijgen de managers daar niet.

11 februari 2020 om 14:11

Nou ja, de ambitie zal voor Arsenal waarschijnlijk de top 4 zijn dus dat valt ook wel weer mee. Het probleem bij Arsenal is naar mijn mening niet zozeer de ambitie, maar een gebrek aan visie. Er zit niet echt een logica in de aankopen de laatste jaren. Daar zal het echt veel beter moeten.

11 februari 2020 om 16:14

Wat ik bedoel met ambitie is dat ze spelers te lang bij zich houden, wat het moeilijk maakt om daar weg te komen en wat daardoor weer afschrikkend werkt. Omdat ze ergens nog denken mee te kunnen doen om het kampioenschap, werkt het tegen ze als ze ambitieuze spelers aan willen trekken die Arsenal enkel als stapje omhoog willen gebruiken. Dat is ook iets waar Spurs onder Levy last van heeft gehad. En eigenlijk ook het huidige Manchester United. Een flexibeler transferbeleid zou ze mijns inziens beter helpen. Je weet gewoon dat wanneer je vanuit Zuid Amerika naar dat soort clubs gaat en je voor 5 jaar tekent, je gewoon minstens vier jaar bij die clubs zit. En daar is die club gewoon niet stabiel genoeg voor. Als je goed kunt voetballen kom je daar dan de eerste paar jaar niet weg. Als ze daar soepeler in worden, denk ik dat spelers sneller die kant op gaan.

Kennelijk is het daar financieel nog niet zo goed op orde. Vandaar dat ze voor 'goedkopere' talenten lijken te gaan.

Als Kokcu en Ihattaren verstandig zijn, blijven ze nog 2 seizoenen bij het respectievelijke Feyenoord en Psv. Beiden zijn nog erg jong, beiden spelen net pas hun eerste volle seizoen en beiden zijn nog niet ervaren genoeg om bepalend te kunnen zijn voor hun ploeg. Nu vind ik Ihattaren qua talent wel echt een stuk beter, maar ze zijn allebei nog lang niet uitgeleerd.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren