Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Besluit van Kuipers en Nijhuis tijdens Ajax - PSV leidt tot discussie op Twitter

Laatste update:

Er is op Twitter de nodige verbazing om het besluit van scheidsrechter Björn Kuipers en videoscheidsrechter Bas Nijhuis om tijdens de topper tussen Ajax en PSV geen strafschop toe te kennen aan de Amsterdammers. Sergiño Dest werd in de tweede helft door Olivier Boscagli tegen de grond gewerkt, maar er werd besloten om geen penalty toe te kennen. Ajax won het duel uiteindelijk met 1-0.

"Ik zag dat hij een soort sprongetje maakte in het contactmoment, dus ik vond het helemaal niets. Ik heb een voorkeur voor een strafschop na het zien van de beelden, maar het is geen duidelijke fout”, zo reageert Kuipers na afloop voor de camera van FOX Sports. Volgens de scheidsrechter zocht Dest het contact met Boscagli. "De VAR (Bas Nijhuis, red.) moet snel beslissen en die vond het geen duidelijk fout. Het blijft interpretatie, daarom is het ook zo moeilijk.”

"Ik vond zijn uitleg duidelijk. Nijhuis had moeten zeggen dat het een penalty was", zegt Arnold Bruggink bij Dit was het Weekend van FOX Sports. Kenneth Perez haakt in: "Als ik zijn woorden hoor, vindt hij dat hij een fout gemaakt heeft. Dat wil hij alleen niet ruiterlijk toe te geven. De scheidsrechter had het liefst de situatie goed willen beoordelen en heeft dat niet gedaan. Hij baalt er een beetje van dat hij geen penalty heeft gegeven, als ik het zo hoor. Ik begrijp ook niet wat hij bedoelt met dat Dest erin sprong. Volgens mij valt hij over het been, nadat hij de actie aanging."

"Toen werd ik naar mijn mening neergehaald. Ik maakte een schaar en ik kon niet meer uitwijken", zo reageert Dest op het moment in gesprek met Ziggo Sport. "Hij stapte gewoon in, dus we botsten. Voor mijn gevoel is dat een penalty, maar de scheids vond van niet. Hij zei dat ik ‘m opzocht en dat het daardoor geen strafschop was. Maar natuurlijk moet je een tegenstander eerst opzoeken om een actie te kunnen maken, dat lijkt me logisch. Hij zei dat de VAR ernaar heeft gekeken en dat ik ‘m opzocht, dus dat was zijn beslissing."

“Toch gewoon een strafschop?”, laat voormalig topscheidsrechter Mario van der Ende weten via Twitter. Hij krijgt bijval van Mario Melchiot. De oud-verdediger van onder meer Chelsea en Ajax is van mening dat Kuipers een strafschop had moeten toekennen. “That’s was pen for sure !!!!!” Hedwiges Maduro heeft dezelfde mening: "Volgens mij een 100% penalty. Zal vast niet het VAR-moment van de week worden."

Ook Mike Verweij, journalist van De Telegraaf, snapt weinig van het besluit van Kuipers en Nijhuis. “Bas Nijhuis kan ook stoppen als VAR. Laat een 100% penalty lopen bij overtreding op Dest”, schrijft hij. Anco Jansen, aanvaller van FC Emmen, laat zich op het sociale medium op vergelijkbare wijze uit. “FF serieus Nijhuis doet het belletje het niet...100% strafschop.”

Vond jij het een strafschop?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Wanneer geeft de KNVB Nijhuis eens een reprimande dat hij moet stoppen met zijn ongein. Die vent gelooft te veel in zichzelf. Schandalige beslissing weer.

2 februari 2020 om 18:52

Niet alleen nijhuis de scheids kon het ook gewoon zien

2 februari 2020 om 22:56

Ook die handsbal in e eerste helft... Was ook een penalty. De PSV-er (wie precies is me even ontgaan) springt in de baan van het schot om hem te blokken. Als de bal dan tegen z'n hand komt die op een onnatuurlijk hoogte is naast zijn hoofd dan is het gewoon een handsbal en een penalty (voorwaardelijke opzettelijke hands). Dat Kuipers dat niet ziet kan, maar dat Nijhuis als VAR dat dan niet corrigeert. Die hoeven we ook niet meer bij VI te zien om spelregels uit te leggen... Wat een drama die man. En ook altijd in het nadeel van Ajax bij Nijhuis. Hij lijkt niet eens meer z'n best te doen om dat te verhullen.

2 februari 2020 om 19:00

Voor dat we Nijhuis helemaal afkraken. We weten niet wat Kuipers heeft gezegd. Nijhuis kan niet zelf op de fluit blazen. Kuipers beslist uiteindelijk.

2 februari 2020 om 19:04

En Kuipers leek behoorlijk overtuigd van zijn gelijk

2 februari 2020 om 19:51

Kuipers gaf net toe dat het een penalty was. Vanuit zijn oogpunt niet maar vanuit de beelden van de doelcamera was het een penalty. De VAR had dat moetne zine maar ja, het is Nijhuis., Geen bloed, geen overtreding. Nijhuis als VAR heeft geen enkel nut, die zal nooit iets overrulen.

2 februari 2020 om 19:58

Dan alsnog kan je zien dat dit een grote fout was, dus moet je het corrigeren. Punt uit. Daar is de VAR toch voor? Meestal zijn scheidsrechters overtuigd van hun gelijk en laat de VAR nou net voor zulke fouten zijn.

2 februari 2020 om 19:00

Voor dat we Nijhuis helemaal afkraken. We weten niet wat Kuipers heeft gezegd. Nijhuis kan niet zelf op de fluit blazen. Kuipers beslist uiteindelijk.

2 februari 2020 om 19:16

En als je het tegen zou krijgen in de halve finale van de CL is het geen penal. Troost je, voor een neutrale toeschouwer was het zeker geen penal.

2 februari 2020 om 19:23

Dan ben je simpelweg geen neutrale toeschouwer, BGST. Veel duidelijker dan dit kan haast niet.

2 februari 2020 om 19:24

Er zijn meer dan genoeg neutrale toeschouwers die het wel een penalty vinden. Dat jij het niet vindt, maakt het niet waar.

2 februari 2020 om 19:29

News-flash: je bent niet neutraal BGST. Dit was 100 procent een penalty. Dat mensen nog durven te zeggen "hij zoekt hem op" terwijl Dest juist naar rechts, dus van zijn uitgestoken been weg, beweegt. Echt bizar..

2 februari 2020 om 19:52

Kuipers zei dat het vanuti zijn oogpunt geen penalty was maar vanaf de camera vanaf de goal wel.

2 februari 2020 om 21:02

Ik heb al voldoende PSV supporters gezien dit dit een pingel vinden, duidelijk kan je het toch niet hebben lijkt me. Gelukkig dat het uiteindelijk niet doorslaggevend is geweest want dat had deze wedstrijd met al die blessures nóg vervelender gemaakt. Erg frustrerend dat wanneer Nijhuis bij een wedstrijd betrokken is het achteraf altijd over hem moet gaan.

2 februari 2020 om 21:05

Newsflash: ook jij niet!

2 februari 2020 om 21:30

Vanuit het camerapunt achter dest, dacht ik ook even dat hij m op zocht, dus ik snap dat kuipers niet direct fluit voor een pingel, de andere camerabeelden bieden echter wel duidelijkheid.
Het was inderdaad een pingel

2 februari 2020 om 19:02

Je weet nu al wat de uitleg van Nijhuis gaat zijn. "Je moet de scheids zoveel mogelijk steunen. Kuipers gaf aan dat Dest de verdediger opzoekt, nou dat vind ik de verdedigen. Als hij wel een penalty had gegeven had ik dat ook gesteund". En tuurlijk valt daar wat voor te zeggen, maar ik vond de overtreding die gemaakt wordt veel zwaarder wegen dan dat Dest de verdediger opzoekt. Duidelijke pingel in mijn ogen maar ja, met Nijhuis als VAR weet je dat een scheids nooit overruled gaat worden hier.

2 februari 2020 om 19:03

Ergens lijkt dat argument hout te snijden, maar het slaat eigenlijk nergens op. Als je de scheids per se wil steunen heeft de VAR geen nut.

Eenmansbedrijf Nijhuis strikes again. De man mag alleen nog B-potjes fluiten en als compensatie zet hij zijn eigen regeltjes als VAR bij A-wedstrijden door. Wegwezen met die acteur.

2 februari 2020 om 19:08

@mitchel: Want Nijhuis heeft bepaald? Kuipers heeft bepaald

2 februari 2020 om 19:16

Bassie de clown had Kuipers gewoon naar dat scherm moeten sturen om zelf te kijken.

2 februari 2020 om 19:21

@ikweetalles blijkbaar weet je niet alles, bijvoorbeeld hoe de VAR werkt. Ik ga niet de moeite nemen om het je uit te leggen. Kuipers zegt na afloop overigens ook het een strafschop te vinden met de beelden erbij. Nuihuis moet gewoon z’n werk doen of een eigen sport oprichten met zijn eigen regeltjes.

2 februari 2020 om 19:24

Misschien heeft Bassie de clown dat ook wel gezegd maar is Kuipers gewoon niet gaan kijken?

2 februari 2020 om 19:26

@mitchel: Blijkbaar ga je uit van aannames. Ik ga niet de moeite nemen je uit te leggen dat je altijd uit moet gaan van feiten. Die heb je niet dus je roept maar wat; als Nijhuis besluit niet te gaan kijken kan hij dus ook gewoon hebben geweigerd

2 februari 2020 om 19:30

Sure. Een scheidsrechter die een VAR overruled. Daar zullen ze in Zeist blij mee zijn, want volgens de regels moet een scheidsrechter gaan kijken als de VAR dat adviseert. Oftewel, Nijhuis geeft aan dat het onnodig is voor Kuipers om te gaan kijken. Daar zitten weinig aannames bij hoor?

2 februari 2020 om 20:23

Als Nijhuis zegt dat Kuipers moet gaan kijken dan ben je toch wel heel dom om daar tegen in te gaan.nijhuis heeft dus waarschijnlijk niets gezegd.

3 februari 2020 om 12:16

Bij onze Turkse vriend Gozubuyuk gebeurt dat regelmatig, niets bijzonders; scheidsrechter is niet verplicht te gaan kijken

2 februari 2020 om 19:14

Haha ik was zo blij dat Nijhuis de scheids vandaag niet was dat ik er helemaal aan voorbij was gegaan dat die clown de VAR was vandaag. Dat hij als scheids enorm matig is is nog tot daar aan toe, maar dat hij zelfs met een VAR na het bekijken van de beelden nog steeds niet de juiste beslissing weet te nemen baart me toch enorme zorgen. Dat riekt naar partijdigheid of persoonlijke belangen. Tenzij hij stiekem al jaren blind blijkt te zijn.

2 februari 2020 om 20:00

Ik verheug me nu al op VI waar derksen gaat zeggen dat het goed gezien was door Nijhuis en "dat dat backje makkelijk gaat liggen."

2 februari 2020 om 22:59

Ik had precies hetzelfde. Als scheidsrechter is Nijhuis altijd een drama voor Ajax. Als VAR probeert hij dit te evenaren. De Knvb zou Nijhuis niet meer op Ajax moeten inzetten. Niet als scheidsrechter, niet als Var, nee zelfs niet als grensrechter.

Thats was pen for sure

2 februari 2020 om 19:35

ik zie een meme geboren worden

Je weet gewoon dat door deze combi van arbiters en fouten gemaakt gaan worden. Kuipers is te trots om een pingel te geven en bassie moet toch weer een leuk verhaaltje hebben morgen bij VI

Rare beslissing maar dat is Nijhuis.

2 februari 2020 om 19:16

Kuipers bepaalt, niet Nijhuis.

2 februari 2020 om 19:53

Klopt maar Kuipers had het beeld van de doel camera niet. Kuipers vond het vanaf dat beeld wel een penalty. Dat beeld had Nijhuis wel.

2 februari 2020 om 20:18

Reactie van me is denk ik verkeerd begrepen. Ik bedoel simpelweg dat Kuipers beslist, en heeft. Nijhuis zal echt wel eea in zijn oortje gezegd hebben maar Kuipers dacht het zelf wel gezien te hebben, dus overruled en zegt doorspelen. Edit; Inmiddels bekent het hoe en wat...

2 februari 2020 om 21:22

Onwaarschijnlijk. Als een VAR zegt dat een scheids moet kijken naar de beelden zal een scheids dit ten alle tijden doen. Is volgens mij ook nog nooit anders voorgekomen. Je kunt namelijk iets missen wat een VAR wel ziet. Zeg niet dat het niet kan maar lijkt mijnent onwaarschijnlijk.

3 februari 2020 om 08:36

Thamike; Oneens. We hebben natuurlijk al vaker gezien dat een scheids juist niet gaat kijken omdat hij het 'gezien' heeft en het weg wuift. Niet alleen in de ED maar overal.

Ongelofelijke beslissing. Je kan net zo goed de VAR afschaffen als op dit soort momenten nog steeds de verkeerde beslissing wordt genomen.

2 februari 2020 om 20:54

De VAR hoef je niet af te schaffen. Eerder diegene die hen gebruikt en dat is Nijhuis in dit geval. Hij is niet in staat om neutraal te zijn en past de regels niet toe. Oftewel compleet incompetent om een scheids te zijn.

Als je dit als scheidsrechter mist ben je al matig bezig maar als je dit als VAR mist wordt het tijd voor ontslag door de voetbalbond

Was gewoon overtreding van Dest. Die loopt als een blinde recht op zn man af. dat is vragen om problemen

2 februari 2020 om 19:22

Hij loopt langs zijn man. Die PSVer steekt zijn been uit.

2 februari 2020 om 19:30

Hahaha als je denkt dat het niet gekker kan krijg je dit 😂 "Pearle, pearle, pearleeeee!"

2 februari 2020 om 19:54

Zet jezelf nou niet voor schut, zelfs Kuipers heeft al toegegeven dat het een penalty was.

Mooiste vind ik nog dat de verdediger van PSV naar de bal wijst dat hij die speelt. Die raakt hij helemaal niet, haha!

2 februari 2020 om 19:05

Moet idd een overtreding mee krijgen

Voor dat we Nijhuis helemaal afkraken. Het kan zo zijn dat Nijhuis gewoon aangeeft dat het een pingel is maar dat Kuipers daar niet in mee wou gaan..

2 februari 2020 om 19:55

Nee hoor, Kuieprs gaf net een interview. Vanaf zijn oogpunt was het geen penalty maar op basis van het camera beeld achter het doel vond Kuipers het wel een penalty. Nijhuis zag geen reden om Kuipers te corrigeren.

2 februari 2020 om 20:13

Dest had net als een paar andere spelers last van vermoeidheid. Wat doe je dan? Juist dan ga je liggen

2 februari 2020 om 20:17

Zelfs de VAR coordinator in Zeist meldt net dat het een penalty was.

2 februari 2020 om 20:18

En nu word het hoog tijd dat je van je vaders account af gaat en gaat slapen.

Geen verrassing natuurlijk. Kuipers ziet nooit iets en moet altijd door de VAR gered worden. Als de VAR dan Nijhuis is die alles best vindt is dit het resultaat. Veel duidelijker ga je ze niet krijgen en nergens staat in de regels dat je het niet mag opzoeken. Een overtreding blijft immers een overtreding. Maar goed uiteindelijk is het niet van invloed op het resultaat, dus moeten we er niet te veel over zeuren.

Agh ja. Ik vond het wel een penalty ook al loopt dest er wel vol in. Maar goed als ik zie dat hij ervoor dit al door laat gaan (keer Bruma die opgevangen wordt en Ihataren die na een poort wordt opgevangen) en daarna nog een keer op Ihataren kan dit nooit een penal zijn. Wat dat betreft wel consequent gefloten.

2 februari 2020 om 20:48

Cosequent verkeerd gefloten inderdaad. Die andere waren ook overtredingen, maar buiten de zestien dus Var mag niet kijken. Dit was binnen de zestien dus Var mag meekijken en zelfs dan zien ze het niet. Dat is het probleem. Niet dat Kuipers veel doorlaat, ook sommige overtredingen mist.

2 februari 2020 om 19:17

Welke?

2 februari 2020 om 19:23

Dumfries

2 februari 2020 om 20:03

Ah die ja... tja, ik vind het een twijfel. Armen niet langs het lichaam, maar wel van heel dichtbij geschoten.

2 februari 2020 om 19:40

Kwam tegen zijn hand, maar duidelijk aangeschoten. Niet bedoeling om met de hand de bal te raken en geen onnatuurlijke houding tijdens springen. Dus zelfs als Ajacied vond ik det geen penalty en was dat zelfs een goede beslissing van kuipers

2 februari 2020 om 20:03

Kijk hoe dumfries er voor springt. Op het moment dat Tadic lijkt uit te halen sprint dumfries 3 meter vooruit en draait hij zijn bovenlichaam met zijn armen die blijven hangen. Aangeschoten of niet dit was 100 procent hands. Hij neemt zelf het risico om er zo voor te springen. Het was bijvoorbeeld veel meer hands dan Veltman uit bij Chelsea.

2 februari 2020 om 21:25

Die handsbal vind ik geen penalty. Met die snelheid en zo dichtbij kun je weinig. Is de regel ook niet voor bedoeld en zou je geen pingel voor moeten geven.

Het was gewoon geen penalty want Dest zoekt het gewoon bewust op.

Gewoon de juiste beslissing in mijn ogen.

2 februari 2020 om 19:19

Haha wat een onzin. Dus als iemand iets opzoekt, mag je alles doen? Dan ga ik voortaan mijn tegenstander z'n been breken als ie weer "opzoekt". Dat mag dan.overigens gaat dat wel de uitleg van beide zuurstofverspillingen (kuijpers en Nijhuis) zijn. Dat is namelijk het enige mogelijke argument, voor zover je het zo kan noemen, wat kan worden gegeven.

2 februari 2020 om 19:24

Jou kunnen we niet serieus nemen.

2 februari 2020 om 19:27

Precies. Gaan wel een hoop gefrustreerde overheen die onmogelijke argumenten gaan aandragen maar hij zocht boscagli gewoon op. Tikt de bal ver naar rechts om zelf links op de man te stappen waar boscagli nog zijn bovenlijf in trekt. Gravenberch was m.i. meer een overtreding want die gooit zijn hele lichaam er in

2 februari 2020 om 19:35

Zelfs PSVers geven toe dat het een penalty was, jij ontkent gewoon alle realiteit. Hij loopt niet op hem af maar langs hem. De verdediger van PSV moet namelijk gewoon zijn been uitsteken om hem af te stoppen. Jullie moeten beiden worden opgenomen.

2 februari 2020 om 21:05

Boscagli werd direct na dit moment gewisseld. Ging tegen VVV net zo in de fout. Toen gaf de scheids terecht een pingel. Faber zag nu de bui al hangen en bracht die nieuwe linksback snel in. Gevalletje handen dichtknijpen, maar je moet het wel willen zien;-))

2 februari 2020 om 19:27

Precies. Gaan wel een hoop gefrustreerde overheen die onmogelijke argumenten gaan aandragen maar hij zocht boscagli gewoon op. Tikt de bal ver naar rechts om zelf links op de man te stappen waar boscagli nog zijn bovenlijf in trekt. Gravenberch was m.i. meer een overtreding want die gooit zijn hele lichaam er in

2 februari 2020 om 21:31

Haha je hoeft geen argumenten te hebben voor iets wat je overduidelijk kan zien. Zijn meestal de gefrustreerde zoals jij die idd met argumenten proberen te komen om iets aan te tonen wat niet zo slim is als je het duidelijk kan zien. Zelfs de scheids gaf het na het zien van de beelden toe.

2 februari 2020 om 19:27

Dat gebeurd toch bij elke aanval?! Dat wordt je al bij de pupillen aangeleerd; zoek de man op... Op laatste moment probeert Dest er omheen te glippen en wordt dan dus gevloerd.
Als we gaan redeneren zoals jou, moet je 9 van de 10 overtredingen door laten gaan. Maakte Schwaab in de 6e minuut niet een zelfde overtreding wat hem zelfs geel kostte?

2 februari 2020 om 19:56

Kuipers geeft net toe dat het een penalty was. Dus geen juiste beslissing.

Het zal wel met mijn club voorkeur te maken hebben, maar ik vond het echt niet zo'n overduidelijke penalty. Ik zat in ieder geval niet zo met te kijken van poepoe, daar zijn we goed weggekomen. Als de penalty wel was gegeven had ik daar overigens ook wel mee kunnen leven, maar zoals mensen hier zeggen dat was een overduidelijke 100% penalty en een grove fout van de scheids, zo heb ik het niet ervaren.

Vond Kuipers verder niet heel sterk fluiten, op sommige momenten floot ie voor een zuchtje wind, de andere keer mocht alles verder. Vrij inconsequent.

2 februari 2020 om 21:02

Lachen is gezond...;-))

Gisteren bij een Engelse wedstrijd gebeurde precies hetzelfde en daar werd door de VAR wel de juiste beslissing genomen om een penalty te geven.weet zo gauw niet welke wedstrijd het was.

Tuurlijk, gewoon een penalty! Belachelijk dat 2 (in hun eigen ogen) topscheidsrechters dit niet zien. Het totale failliet van de Var!

26% vind het geen strafschop...echt triest...dit is een 1000% strafschop, degene die dit geen strafschop vinden stoken gewoon of snappen echt niets van voetbal. VVV krijgt een zwaar onterechte penalty mee, en Ajax krijgt hem dus niet.de VAR is gewoon geen toevoeging...ze moeten eens stoppen met zo willekeurig selectief te zijn. Er moeten gewoon duidelijke richtlijnen zijn, want het is gewoon pure willekeur...en zo voegt de VAR weinig toe...echt onbegrijpelijk dat dit zo gebeurt.ajax had in de 30e minuut ook een 100% strafschop moeten hebben...kuipers zegt wel makkelijk dat Dumfries dichtbij staan...maar hij heeft beide armen vooruit gestoken, en maakt bewust daarmee zijn lichaam groter...en dan fluit die niet.2 x een 100% penalty ontnomen. EN ja Ajax had minstens 5 andere 100% momenten moeten afmaken, maar Tadic is bijna een garantie tot doelpunt bij een penalty...en die worden gewoon gestolen door Kuipers en consorten.ronduit belachelijk...geen andere woorden voor!

2 februari 2020 om 21:01

Ik hoef dat van dat ander penalty moment niet toe te voegen, want jij geeft dat al aan. Dumfries strekt twee armen uit en volleyt de bal weg. Het leek me net binnen of op de lijn van het strafschopgebied, maar daar ben ik niet zeker van. Wel van duidelijk strafbaar hands. Over het geval Dest hoeven we het niet te hebben. Je zult als Ajax zijnde nog een punt verspelen in de slotfase. Mooi weer door “vriendje” Nijhuis en Kuipers in het pak genaaid...

Bij twijfel doorlaten spelen. Duidelijke FIFA regels. Of moeten ze voor Ajax andermaal een uitzondering maken? De Scheidsrechter twijfelde, daarom moet hij doorspelen! Punt.

2 februari 2020 om 23:04

En de VAR is er om duidelijke fouten van de scheids te corrigeren! Punt.

Hier word je toch doodmoe van? Gelukkig zijn de drie punten binnen, maar dit is natuurlijk een cruciale fout van de arbitrage. Bizar dat dit soort zaken nog steeds gebeuren met de var.

De VAR en de naleving van de regels hierbij begint nou wel steeds meer op willekeur te lijken.tegen Groningen al (handbal Sierhuis), nu gevalletje Dest (niet eens kijken) en die zgn handsbal van Dumfries.nu zijn dit 3 voorbeelden tegen Ajax, maar zo krijgen we ze ook wel eens mee. Waar het om gaat is: wees consequent, want niemand snapt het meer.heel gezever over: aanvallend de bal tegen de hand is altijd hands. Blijkbaar niet dus.de VAR had dit moeten zien (want wat doe je daar anders achter die schermen?)ook die handballen in verdedigend opzicht. Voor mij maakte Dumfries geen hand, maar dan moet je wel consequent zijn, want voor dit soort 'vergrijpen' is in het verleden wel vaker een strafschop gegeven.de VAR is ok, maar niet de manier waarop deze momenteel gebruikt wordt.

Het probleem met die Nijhuis is, dat hij vele onreglementaire acties op het veld niet als zodanig herkent. Daarom laat hij zoveel doorgaan. Hij houdt zogenaamd van mannelijk voetbal, maar met zijn manier van optreden, probeert hij zijn zwakheden te camoufleren. Een ongeleid projectiel, dat van de Knvb zijn gang maar kan gaan. Dat is nog het meest trieste.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren