Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Woedende PSV-fans bestormen hoofdingang Philips Stadion

Laatste update:

PSV kwam zondagavond op eigen veld tegen FC Twente niet verder dan een remise (1-1) en dat heeft tot grote onvrede geleid bij een deel van de Eindhovense aanhang. Omroep Brabant weet te melden dat enkele fans hun woede over de sportieve malaise hebben geuit door de hoofdingang van het Philips Stadion te bestormen. De ME heeft charges uitgevoerd.

De Mobiele Eenheid werd ingeschakeld en voerde volgens het Eindhovens Dagblad charges uit om de supporters uiteen te drijven. Zij werden tegengehouden door beveiligers en de ME. Er werd met stenen en dranghekken gegooid. Op straat lagen dozen met folders en ook die werden door de fans gebruikt om te gooien. De politie voerde daarop meerdere arrestaties uit, naar verluidt zijn er ongeveer tien personen afgevoerd naar het politiebureau. De rust rondom het stadion is inmiddels wedergekeerd. De relschoppers zijn weggegaan of gearresteerd.

PSV liet vanavond in eigen huis tegen FC Twente opnieuw punten in de Eredivisie. De geplaagde Eindhovense formatie kwam na een uur spelen nog wel op voorsprong via Denzel Dumfries, maar in de slotfase bezorgde Haris Vuckic FC Twente toch nog een punt met een geweldige uithaal. De remise kwam voor PSV enkele dagen na de uitschakeling in de TOTO KNVB Beker door NAC Breda.

PSV staat na twintig speelrondes teleurstellend vijfde in de Eredivisie. De Eindhovenaren hebben elf punten minder dan koploper Ajax en lijken zodoende geen rol van betekenis meer te spelen in de titelrace. De club is bovendien uitgespeeld in het nationale bekertoernooi en in de Europa League. Eind december werd Mark van Bommel ontslagen als trainer, maar onder diens opvolger Ernest Faber gaat het maar nauwelijks beter.

Na de wedstrijd tegen FC Twente hebben fans van PSV verhaal gehaald bij de hoofdingang van het stadion. Daarbij was de sfeer grimmig en werd in elk geval om het vertrek van technisch directeur John de Jong geroepen. De Jong wordt als technisch directeur door de fans deels verantwoordelijk gehouden voor de teleurstellende resultaten van PSV dit seizoen.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Is dit goed? Nee. Snap ik de frustratie van de fans? Ja.

26 januari 2020 om 19:47

Je bereikt er alleen heel weinig mee. Dit zorgt voor nog meer onrust binnen de club.

26 januari 2020 om 19:50

Je zag dit van mijlenver aankomen, op het eind staat de harde kern woedend te schreeuwen en er was geen één speler die zich eraan waagde om in gesprek te gaan.

26 januari 2020 om 19:57

Denk je nou werkelijk dat er nog een goed gesprek te houden was dan, ironisch als je dat gelooft?!

26 januari 2020 om 19:57

Het moet ook maar eens afgelopen zijn met het serieus nemen van dit soort hersendode slopers. Gewoon de cel in ermee, voor de rechter en klaar.

26 januari 2020 om 20:02

Ik denk niet dat er een goed gesprek te houden was maar je ziet toch hoe die situatie ontstaat, de fans roepen blijkbaar dingen waarom de spelers denken die situatie mijden we en daarmee gaan we praten. Dan zie je het toch aankomen dat dit gebeurd

26 januari 2020 om 20:36

Ik praat dit niet goed, maar een mpaar jaar geleden na de 2-6 nederlaag tegen Vitesse thuis kwamen sommige psv speler wel in gesprek. O.a. depay en wijnaldum

27 januari 2020 om 16:57

Je moet als speler ook niet in gesprek gaan met woedende hooligans! Geef ze geen ongelijk hoor.

27 januari 2020 om 16:59

Eens! Wie wil nou met woedende hooligans in gesprek gaan. Ik geef ze geen ongelijk.

27 januari 2020 om 17:01

Kun je zo'n gesprek dan niet beter via de supportersvereniging doen dan?

26 januari 2020 om 19:47

Je bereikt er alleen heel weinig mee. Dit zorgt voor nog meer onrust binnen de club.

26 januari 2020 om 19:53

En het is niet zo dat het een paar wedstrijden slecht is. Maar al maanden. Plus alle aankopen zijn om te huilen. Communicatie is waardeloos. En er is werkelijk geen 1 teken dat er iets gaat veranderen.

26 januari 2020 om 20:02

Denk dat het inderdaad een combinatie van onmacht en onbegrip is, náást de nodige frustratie. En dat komt inderdaad door nul communicatie. Gerbrands en De Jong spelen verstoppertje. Als het zó slecht gaat moet er iemand van bovenaf gewoon leiderschap tonen, brandjes blussen en iets geven waar supporters zich aan vast kunnen klampen. Iedere urgentie lijkt te ontbreken van bovenaf. Ik zal zo'n bestorming nooit goedpraten, en het zelf ook nooit doen, maar je kunt er natuurlijk op wachten en het is wel heel naïef om als Gerbrands te denken dat dit bij jouw club niet gebeurd als er zo'n wanbeleid gevoerd wordt en de resultaten zo slecht zijn. Daarbij is het ook zo dat men vaak zegt 'het is pas crisis als de bus wordt opgewacht', dus misschien dringt het nu tot de twee struisvogels door: het is crisis. Haal die kop uit het zand.

26 januari 2020 om 19:55

zou toon gerbrands nu ook all begonnen zijn met het schrijven van een boek met als titel. DE Onderwereld VAN Psv.

26 januari 2020 om 20:06

Fictie is iig wel zijn genre met uitspraken als de top van Europa bereiken..

26 januari 2020 om 20:09

En met dit gedrag gaan ze straks nog hun doel bereiken ook. Ik snap niet dat de Jong daar zit, maar ik vind dat dit soort dwazen gewoon hard moeten worden aangepakt en levenslange stadionverboden moeten krijgen.

26 januari 2020 om 20:26

Frustratie is prima, maar als het op deze manier tot uiting komt dan moet je buiten de maatschappij komen te staan. Die gasten moeten echt heel snel normaal gaan doen hoor. Ik vind voetbal zo gaaf en mooi, maar nooit is het in mij opgekomen om zo idioot te doen. Toen het goed ging stonden deze gasten te pronken alsof zij een bijdrage geleverd hadden en nu afgeven op de club. Idioten zijn het.

26 januari 2020 om 20:31

Ik schaam me.... voor alles waar PSV op dit moment voor staat. Ook dit soort idiote acties dus. We zitten letterlijk en figuurlijk in de hoek waar de klappen vallen!

26 januari 2020 om 20:58

Dit is zeker niet goed te praten. Was het te verwachten? Ja dat wel. Valt niet goes te praten. Maar het rommelt wel bij ons in eindhoven. Verloren jaar. Er het besteq nog van proberen te maken. En altijd achter de club vlijv5en staan. Want de jongens willen echt wel. Maar et hele beleid eromheen. Slaat nergens op.. een verloren jaar dit on psv waardig. Nu gewoon wa proberen te huren. En de zoner nieuwe trainer. De jong eruit. En goeie versterkingen halen. EENDRACHT MAAKT MACHT!!!!

Nog triester dan het voetbal zelf. Hele club gaat naar de klote, wat een vreselijk jaar.

26 januari 2020 om 19:56

Ja vreselijk dit. Iedere keer als je denkt dat het niet erger kan wordt het tegendeel bewezen.

26 januari 2020 om 20:05

Super triest. Maar mochten ze volgende week worden weggespeeld door Ajax, wat ik overigens niet verwacht gezien de spelers die Ajax mist. Dan kan je er op wachten dat ze de bus bij terugkomst opwachten. Gaat van kwaad tot erger, benieuwd hoe lang John en Toon die plaat nog voor hun kop houden..

26 januari 2020 om 20:08

Vraag me echt af hoelang dit nog gaat duren. Kan me even niet 123 herinneren dat het zo erg gesteld is met een club die sterk begon aan de competitie. Volgende week tegen mijn clubbie, ben benieuwd.

Nergens vóór nodig dit soort taferelen!

26 januari 2020 om 21:36

Ja en nee. Je wilt dit natuurlijk niet. Maar de smile-and-wave-houding van Gerbrands en De Jong kun je niet verkopen aan de fans, supporters zijn niet gek he. Gepredik over ethiek van Gerbrands en onacceptabele vergelijkingen met aankopen elders van John de Jong, die buiten Angelino nog geen enkele speler van toegevoegde waarde voor PSV aantrok sinds zijn komst (12 spelers heeft hij op zijn naam), past gewoon niet bij de grootste sportieve crisis van de club in de 21ste eeuw. Sterker, de problemen liggen veel dieper dan even een trainer aan de kant schuiven en een linksback halen in de winterstop. Organisatorisch zit het mis. Lichtgewichten op bijna alle cruciale posities in de voetbalorganisatie en wat betreft het technisch beleid een tevredenheidsnorm die past bij een Nederlandse middenmotor. Wanneer vrijwel al je aankopen de reservebank bevolken als ze niet in de basis staan te falen en er gebeurt niets, komen supporters vanzelf in opstand. Die zien wel dat hun club naar de kloten gaat op deze manier, PSV gaat echt Feyenoord achterna als het niet gauw ingrijpt.

27 januari 2020 om 10:51

@gomes1psv Het is geen ja en nee, het is overduidelijk zoals Vakkie zegt, nergens voor nodig.daarnaast zie ik iedereen afgeven op de Jong, wat ik op zich wel begrijp. Maar de spelers die zijn aangetrokken zullen toch niet alleen van hem komen? Daar zit toch ook een scoutings apparaat achter die hem van adviezen voorziet? Er van uitgaande dat dat klopt, dan is er toch veel meer mis binnen de club, dan alleen de Jong (en Gernrands)?

27 januari 2020 om 12:48

Ja, maar zij zijn eindverantwoordelijk. Voor de aankopen en de bezetting in de organisatie. Kijk je naar de leeftijdsverschillen tussen de scouts van PSV en die van Ajax, dan zit bij de Amsterdammers behoorlijk wat meer ervaring. En men blinkt niet uit in creativiteit om directe versterkingen te halen, als praktisch al je aankopen voorbij worden gestreefd door je eigen jeugdspelers. Dat bedoel ik met een te lage tevredenheidsnorm: bij elke aankoop dit je doet zou je je moeten afvragen of je concurrent (ajax) genoegen zou nemen met de kwaliteiten die zo'n speler biedt. Als je als club meent dat Viergever basiswaardig is, terwijl hij in Amsterdam op de bank zit, doe je concessies. En of je nu scout of leek bent kun je de mankementen van Bruma, Baumgarl en Boscagli eenvoudig herkennen; ook die spelers zouden totaal niet voor Ajax in aanmerking komen. Kies daar dan zelf ook niet voor!

Wat een warme club is het ook daf PSV😊

26 januari 2020 om 19:57

Oooh, wat makkelijk weer. Tuurlijk is dit kansloos en heeft het geen zin. Maar de frustratie is te begrijpen, hoeveel ze ook van de club houden. Ik hoop dat we niks gesloopt wordt, dat vind ik pas echt primitief.

26 januari 2020 om 20:29

Frustratie hebben we allemaal, maar toon aub geen begrip voor dit soort acties zeg. Dit gedrag is zo diep triest en onbegrijpelijk. Die gasten moeten minderen met voetbal kijken, drinken en aan sleutels ruiken als dit het resultaat ervan is.

26 januari 2020 om 20:43

Waarom reageer je zo op mij? Ik geef toch aan dat het kansloos is en geen zin heeft?

26 januari 2020 om 20:24

Dat er een paar mongolen tussen de fans zitten maakt de club nog niet niet warm... Deze idioten zijn niet representatief voor wat PSV is...

Brabantse nachten zijn lang, Brabantse nachten zijn lang 🎶🎶

26 januari 2020 om 19:57

Idd 2-1 daar wordt op gefeest in Brabant. Het enige positieve dat daar is

26 januari 2020 om 20:25

Denk je? 3x verliezen in laatste 5 wedstrijden is psv niet eens gelukt in de eredivisie. Ik houd het op az

26 januari 2020 om 20:42

Groningen en AZ uit kun je wel eens punten morsen. Enkel Willem 2 thuis mag je natuurlijk nooit verliezen. En iedere ploeg loopt vroeg of laat wel eens tegen een mindere fase aan gedurende het seizoen. Maar de routine binnen de spelersgroep gaat uiteindelijk het verschil maken verwacht ik, zeker als de sterkhouders er dalijk ook weer bij zijn. AZ is te onervaren, te jong en het zou me eerlijk gezegd geen eens verbazen als Feyenoord uiteindelijk nog 2e wordt. Al gun ik AZ het meer, leuke ploeg om te zien voetballen. Hebben zeker mijn sympathie.

26 januari 2020 om 21:31

Als je de miljoenen uitgeeft die ajax uit geeft mag je zelfs in groningen of alkmaar geen punten laten liggen. Niet alles goed praten als men punten laat liggen

26 januari 2020 om 19:59

Kei gemoedelijk jonguh! Maar even serieus, denk niet dat Toon met PSV DNA dit bedoelt..

26 januari 2020 om 21:05

Valt mee, mooi weer een punt ingelopen

Stelletje droeftoeters. Stel je voor dat Feyenoord fans dit elke keer deden als het slecht ging.

26 januari 2020 om 19:49

Ze zijn dit niet echt gewend he, we zijn toch verwend bij PSV. Bij Feyenoord was het wel bijna ieder jaar raak.

26 januari 2020 om 19:56

Je bedoelt de tegenslagen of een deel van de aanhang die het Maasgebouw wilt binnenvallen? Bij het laatste is het grote nonsens! Het eerste? Wel ja we hebben vaak tegenslagen.

26 januari 2020 om 19:56

Kan aan mij liggen maar dat deden ze toch ook?🤣

26 januari 2020 om 20:01

Zeker, maar dat was wel een iets schrijnendere situatie. Alsnog volkomen idioot natuurlijk. Stelletje gekken...

26 januari 2020 om 21:33

Iets schrijnender? Ze hebben in oktober vorig jaar nog de spelersbus aangevallen?

En Perez het publiek nog prijzen dat de supporters zich zo netjes gedroegen in het stadion. Zo zie je maar dat je altijd van die hersenloze er tussen hebt zitten.

26 januari 2020 om 19:50

Hij zei ook niet voor niets “supportersâ€

Jeetje wat sneu. Het is werkelijk maar voetbal een spelletje waar verliezen ook bij de sport hoort. Helaas kunnen daar verschillende ‘mensen’ niet tegen en moeten zij hun ei kwijt. Dan maar op een hersenloze kinderachtige manier. Dat je dit ook verzint te doen op een zondag avond dan heb je gewoon geen leven. Laat staan een normale baan en gezin. Get over it.

26 januari 2020 om 19:50

Verliezen is het probleem niet. Het probleem is dat supporters het beleid van de club niet kunnen volgen, zien dat het de verkeerde kant op gaat en er geen vooruitzicht lijkt op verbetering van de situatie. Niet dat dit goed is, want je moet je aan de regels houden, maar het is wel goed dat supporters nu druk uitoefenen op de club. Nogmaals, er lijkt totaal geen vooruitzicht op een ommekeer.

26 januari 2020 om 20:04

Het is inderdaad goed om druk uit te oefenen op de club door middel van met bakstenen te gooien. Yeah right daar mee maak je ook daadwerkelijk een statement!

26 januari 2020 om 20:10

Ik keur het toch af? Veel meer dan dat kan ik niet doen.

26 januari 2020 om 20:50

Hij zegt toch dat hij de druk op het bestuur snapt, maar de manier waarop afkeurd

26 januari 2020 om 20:51

@De Toekomst, je keurt het wel af, maar tegelijkertijd zeg je dat "het goed is dat supporters nu druk uitoefenen op de club". Dus je ziet iets positiefs aan de rellen en vernielingen?

26 januari 2020 om 21:00

@Kyle66, dit keur ik af. Dingen vernielen of op een andere manier wetgeving overtreden is onacceptabel. Wel is het soms goed dat supporters hun ongenoegen uiten en daarmee druk uitoefenen op de directie.

Wat schiet je ermee op..

26 januari 2020 om 19:53

Dit soort gedrag verhoogt echt wel de druk op Gerbrands en De Jong. Dit zal ze echt wel meer aan het denken zetten over hun functioneren en toekomst bij de club dan alleen wat spandoeken en spreekkoren.

26 januari 2020 om 20:03

Nou bij ons ging stam er door weg dus het kan zeker helpen dit soort acties

Ja dit zag je aan het eind van de wedstrijd al wel aankomen, geen één psv'er waagde het om met de harde kern te praten. Begrijp me niet verkeerd, dit is écht niet de manier om je onvrede te uiten maar ze hebben wel een punt.

26 januari 2020 om 19:48

Heb je die spandoeken gezien? Met die lui valt niet te praten. Die kunnen zelf niet nadenken en lopen de menigte achterna.

26 januari 2020 om 19:55

De menigte (verreweg de meeste PSV-supporters in het stadion) zit nu anders gewoon warm thuis...

26 januari 2020 om 19:59

Ik zeg niet dat ze met de fans hadden moeten gaan praten he, ik zeg alleen dat er blijkbaar al dingen geroepen werden waardoor de spelers de fans meden en dus zag je het aankomen.

Maar wat voor sneu leven heb je dan als je op zondagavond nog te tijd hebt om je als een mafkees te gaan gedragen😆😆. Hebben die gasten geen andere problemen in hun leven, snap dat ze frustratie hebben maar beheers je gewoon🙄🙄. Ze voelen zich vast heel stoer nu..

Die supporters zijn nog slechter dan het voetbal. Kom dan lekker niet meer en ga na fc Eindhoven. Trieste figuren.

26 januari 2020 om 19:59

Ook slechte argumentatie. Je doet alsof er bij FC Eindhoven nooit of (veel) minder crisis is, terwijl het ook bij die club wel eens onrustig zal zijn. Verder hoort dit erbij als je club zo lang zo zwaar ondermaats presteert. Er staat dan een clubje op die zich geroepen voelen om hun stempel te drukken. En ondanks dat dit niet de manier is om dat te doen is het wel nodig denk. Hoe het nu gaat bij PSV werkt ook niet.

26 januari 2020 om 20:10

Ik geef fc eindhoven als voorbeeld omdat deze “supporters†waarschijnlijk uit Eindhoven komen en ik ze bij psv niet meer wil zien. Ofterwijl afschuiven.
Daarnaast geef je aan dat dit hoort bij een club waar ondermaats word gepresteerd maar dat is onzin. Dit hoort namelijk nergens voor te komen en mag op geen enkele manier worden goed gepraat.

Ik begrijp de pijn en frustratie van de supporters, maar dat mag nooit een reden zijn om als een stel holbewoners het stadion te gaan bestormen. Toon je onvrede door spandoeken of spreekkoren, maar hou dit soort onzin achterwege.

Een club in crisis en gekken die normaal nadenken vervangen voor hun boze emoties, name a more iconic duo.

Is dat al een voorloper van het komende boerenprotest ?? Wat een sneue actie van de fans, wat willen ze bereiken ? Accepteer nu maar dat het seizoen over is en dat spelers weg willen...

Hahaha wat een simpele mensen zijn dit altijd die overgaan tot geweld en bedreiging als het even niet goed gaat. Hoe laag je ook staat op een ranglijst en hoe slecht het ook gaat met je club, het is slechts een sport. Een bijzaak in het leven. Elke "fan" van elke club dit dit doen is gewoon echt een kneus

Hahaha wat een simpele mensen zijn dit altijd die overgaan tot geweld en bedreiging als het even niet goed gaat. Hoe laag je ook staat op een ranglijst en hoe slecht het ook gaat met je club, het is slechts een sport. Een bijzaak in het leven. Elke "fan" van elke club dit dit doen is gewoon echt een kneus

Snap het zeker wel, en keur het zelfs nog goed. De supporters werken hard voor een (jaar) kaart, de spelers, technische staf en directie lijken er geen fuck om te geven. Iedereen op de club krijgg te veel geld voor alleen maar wanprestaties

26 januari 2020 om 19:59

Kan je niet menen! Geweld is NOOIT goed te keuren, helemaal niet als het over voetbal gaat. Heb je bij je opmerking nagedacht over die paar politieagenten en suppoosten die daar bedreigt worden door die horde eencelligen?

26 januari 2020 om 20:28

Hoezo kan ik dat niet menen dan? Omdat niemand het er mee eens is? Zeg niet dat geweld iets oplost maar je mag wel eer voor je geld terug zien en dat gebeurd niet dus daarom snap ik het en keur ik het goed

26 januari 2020 om 20:49

Sorry maar wat een zwakzinnige opmerking is dit zeg. Er zijn zoveel andere manieren om je onvreden te uiten. Je eigen stadion en vrijwilligers aanvallen hoort daar NIET bij.

26 januari 2020 om 21:55

Ik geloof direct dat je het meent, ik snap alleen niet dat iemand zo kortzichtig kan zijn.

27 januari 2020 om 05:48

Als je een kaartje koopt voor een wedstrijd, koop je het recht om naar 22 man tegen een bal te zien schoppen. Wat je verwachtingen verder zijn hangt volledig van jezelf af. Om vervolgens na de wedstrijd als een malloot tekeer te gaan omdat de spelers niet aan jouw verwachtingen hebben voldaan is volslagen idioot.

Hier kunnen de echte psv’ers zich onderscheiden van het tuig. Balen en wat primitieve kreten, prima. Maar daarna rustig naar huis en uitkijken naar betere tijden.
Psv-fans: sterkte in deze periode, er komen altijd weer betere tijden. Dat leert jullie historie.
Idioten bij het stadion: blijf toch thuis, jullie verpesten het voor de echte fans. Kansloze kerels.

26 januari 2020 om 19:59

Precies, ik ben weer thuis. Baal als een stekker en hoop dat het snel weer goed komt, maar dit heeft geen enkele zin.

Ook dit is een logische gevolg. Supporters zijn boos en je hebt bij elke club een groep die dan zijn ongenoegen toont op deze manier. Maar als je tegen zowel VVV als Twente niet kan winnen, gaan ze het nog heel lastig krijgen. Tel daarbij op dat Bergwijn, een van de weinigen spelers met scorend vermogen, ervoor kiest om niet te spelen omdat er misschien een transfer in de maak is.

Wat een gemoedelijke club is dit toch he, nog lekker open trainingen op de herdgang en de Brabantse gemoedelijkheid , geen sterallures binnen deze provinciale club want we zijn zo lekker nuchter en bescheiden, heerlijk om daar bij te horen .

Ongelofelijk hoe het PSV en iedereen die bij PSV betrokken is steeds maar weer lukt om zichzelf nogmeer voor schut te zetten. Eerst vindt Bergwijn zichzelf belangrijker dan PSV, daarna de wedstrijd en dan een stelletje laagbegaafde in een hoodie. Het doet mij ook pijn hoe slecht het met psv gaat maar dit is echt kansloos. Geweld is nooit de oplossing en het is vrij primitief, stelletje laagbegaafde...

26 januari 2020 om 20:07

Inderdaad. En dan is dit nog het ergste, had altijd gedacht dat we fatsoenlijke aanhang hadden. Die daar staan zijn geen supporters meer.

26 januari 2020 om 20:08

Precies, dat zijn geen SUPPORTERS. Tuig en meer niet.

26 januari 2020 om 20:40

Ga toch weg man, dit zijn de jongens die elke wedstrijd achter de club staan en overal heen gaan, zij laten terecht hun ongenoegen blijken je betaald grof geld en ziet dan dit en als het 1 pot is maar het is al anderhalf seizoen zo ondertussen

Dit is niet PSV waardig. Nooit en te nimmer is dit te verantwoorden! Ook altijd jammer als dit bij andere clubs gebeurd. Van supporters, spelers, het personeel (van ballenjongen tot directie blijf je af. Leer maar normaal communiceren en ga het gesprek aan of houd een ludieke actie.

" PSV is altijd zo'n warme, gemoedelijke, familiare club".

26 januari 2020 om 21:09

Genoeg ruzies in families hoor 🙃 Oke, misschien niet altijd met tussenkomst van de ME..

26 januari 2020 om 21:41

Haha touche! Ik snap de frustratie overigens heel goed, maar dit is nooit de manier om die te uiten.

Treurig... "geweld is de laatste toevlucht van de onbekwame mens.†(isaac Asimov). Tuurlijk snap ik frustratie en alle gevoelens bij de supporters, maar geweld lost dat echt niet op.

Bestormen nog wel... ik zie een gefrustreerde tokkie of 10 die zich laten wegsturen door twee stewards. Daarna roepen ze nog dat John de Jong moet wieberen en dat is het. Overdrijven is ook een vak zeg. Bestormen hier en geweld daar lees ik. Poeh poeh.

26 januari 2020 om 20:26

ME voert charges uit en meerdere arrestaties, staat er in het artikel, dus zal echt niet zo zijn dat de gefrustreerde 10 tokkies zich rustig lieten wegsturen door twee stewards. In het beeldmateriaal van 28 seconden gebeurt misschien niet zo heel veel, maar dat zal niet het hele verhaal vertellen.

26 januari 2020 om 20:39

Nee tuurlijk daarna wordt die groep een stuk groter omdat ze reageren op de ME. Dat is in Nederland normaal schijnbaar. Dat je alles mag toewerpen naar dienstverleners. Want op de foto's erna zie ik een aardig grote groep die vele malen groter was dan die paar die daar bij de hoofdingang stonden.

Die lui moeten ze gelijk kreupel knuppelen als je de poten niet van dienstverleners kan afhouden. Maar volgens mij ging dit echt niet meer over het bestormen van de hoofdingang.

Wat een debielen. PSV heeft rust en eenheid nodig, supporters die de jongens laten weten dat het kan dat het gewoon niet loopt maar dat we er volgende week gewoon weer zijn om ze aan te moedigen in de hoop dat ze het dan beter gaat.

Het ging helemaal zo slecht niet vandaag, ja er werden te weinig grote kansen gecreeerd, maar het team heeft vertrouwen nodig. Dat kan alleen maar als wij als supporters achter hun blijven staan. Ben het ook echt niet met deze hersenloze supporters eens dat nu De Jong & Gerbrands weg moeten en mag ook hopen dat niemand naar hen luistert.

Iedereen klaagt over deze jongens maar zij staan week in week uit achter de club, in voor en tegenspoed ook nu het minder gaat staan zij er. En het bestuur heeft keihard gefaald , mooi makkelijk van Bommel ontslaan terwijl de Jong deze spelers heeft aangetrokken die er geen ene kloten van kunnen.....

26 januari 2020 om 20:40

Ik ben er ook altijd maar sta er ook niet....

26 januari 2020 om 20:49

dus je vind alles prima zo? Bruma 15 miljoen die nog geen lantaarnpaal voorbij komt? Van Bommel ten onrechte ontslagen, alle communicatie die misgaat voorbeeld Zoet, John is hier de boosdoener in maar die blijft lekker warm zitten en dan neemt Toontje het ook nog voor hem op. Toon is te druk met zen boekje laat hem zich richten op de club ipv boek

26 januari 2020 om 20:55

Dus jij vindt het prima om te rellen en vernielingen aan te richten?

26 januari 2020 om 21:04

er werd niks vernield in eerste instantie ze wilden verhaal halen wat terecht is

26 januari 2020 om 21:11

Die referenties naar dat boekje elke keer ook 😂 Vooral lekker blijven meelullen met de rest jongen.

26 januari 2020 om 21:24

Van Bommel is mijn inziens terecht ontslagen hoor. Die was niet meer serieus te nemen met zijn drama opstellingen en rare keuzes. En daarna het recht lullen wat zo krom is als een hoepel.

Ja Bruma is geen beste aankoop maar die was er ook geweest als Brands er nog was geweest. Daar heeft PSV al jaren achteraan gezeten dus om die vol in de schoenen te schuiven van de Jong gaat mij ook te ver.

Enige wat ik echt niet snap is dat je bedenkt Faber er neer te zetten. Had je net zo goed v Bommel kunnen laten zitten.

Iedereen klaagt over deze jongens maar zij staan week in week uit achter de club, in voor en tegenspoed ook nu het minder gaat staan zij er. En het bestuur heeft keihard gefaald , mooi makkelijk van Bommel ontslaan terwijl de Jong deze spelers heeft aangetrokken die er geen ene kloten van kunnen.....

Kan me wel in de supporters vinden. Zien de hele club naar de gallemiezen gaan door falend beleid. Tientallen miljoenen zijn verbrast door aankopen als Bruma, Doan en onze Duitse vriend. Zeker de aankopen van Bruma en Doan zijn twijfelachtig te noemen.

26 januari 2020 om 20:40

Dat hing een aantal jaar terug al boven het hoofd, toen de grond nog verkocht kon worden en spelers als Wijnaldum gekocht werden en dat jaar kampioen werden en het cl geld redding was.

26 januari 2020 om 20:55

Geld gaat het probleem niet worden. Er staat echt wel kapitaal op het veld in de zin van Bergwijn, Malen, Ihattaren. Daar kun je echt wel een paar leuke spelers van halen. Ik denk als je Bergwijn verkoopt en een verdediger en middenvelder haalt je al aardig uit de brand bent. Ik denk alleen niet dat onze vriend de Jong de juiste man daarvoor is.

Tip voor de politie: Ingrijpen!! Je mag boos zijn, je mag teleurgesteld zijn, je mag duidelijk maken dat je het niet met de gang van zaken binnen je club eens bent ....maar dat doe je op een normale en niet agressieve manier.dus politie, pak ze op, sluit ze op en identificeer ze zodat ze een mooi stadionverbod van 10 jaar kunnen krijgen.

26 januari 2020 om 21:06

Snap er niets van. De crisis leek net voorbij. Lopen punt in op koploper Ajax en dan dit.

26 januari 2020 om 21:13

Tip voor de politie: niet escaleren en je gewoon aan de wetten houden. Je bent daar niet om een punt te maken, zo werkt het niet in Nederland.

Wel top als je morgen op je werk ff mag vertellen hoe je weekend was.
Gisteravond nog ff met wat andere hersenlozen
de hoofdingang bij psv bestormd . Want ja wij pikken het niet langer en wij bepalen wel ff hoe het nu verder moet. Dan zullen je collega’s echt wel heel trots op je zijn.Hoe stoer is dat !!!
Kunnen we niet beter AZC’s gaan bestormen en die kansloze rovende asielzoekers uit veilige landen de deur gaan wijzen. Want aan dat falende beleid zou ik me meer storen dan een voetbalclub waar het ff niet lekker loopt.

Wel top als je morgen op je werk ff mag vertellen hoe je weekend was.
Gisteravond nog ff met wat andere hersenlozen
de hoofdingang bij psv bestormd . Want ja wij pikken het niet langer en wij bepalen wel ff hoe het nu verder moet. Dan zullen je collega’s echt wel heel trots op je zijn.Hoe stoer is dat !!!
Kunnen we niet beter AZC’s gaan bestormen en die kansloze rovende asielzoekers uit veilige landen de deur gaan wijzen. Want aan dat falende beleid zou ik me meer storen dan een voetbalclub waar het ff niet lekker loopt.

Frustratie begrijpelijk maar soms kunnen mensen echt te ver gaan. Tuurlijk kan je boos worden als een stel sukkels die een miljoen aan salaris verdienen er niks van bakken en het beleid eventueel zwaar onder de maat is (wat ik uit de reacties hier kan opmaken). Maar door geweld te gebruiken ga je de club echt niet vooruithelpen...

Ondanks al die malaise en ‘extreem slecht presteren’ etc staat psv nog steeds maar 11 punten achter Ajax (die ook al een periode erg slecht speelt). Ja 11 punten is veel. Maar Ajax moet nog tegen az, tegen psv en tegen utrecht. Zit het een beetje tegen voor ajax dan zijn dat 9 verliespunten. En dan ligt de strijd weer open.

Vergeet niet dat Ajax de belangrijkste spelers mist. Blind, de basis van de verdediging ontbreekt waarschijnlijk een paar maand. Ziyech die middenveld en aanval regisseert ontbreekt voor langere tijd. Neres nog steeds geblesseerd. Tadic speelt al een half jaar slecht. Ajax heeft geen echte spits meer (dolberg weg, huntelaar te oud en traore nog te jong).

Lang verhaal kort; 11 punten zijn pas veel als Ajax dat nog heeft na de wedstrijden tegen az en psv. Tot die tijd moet psv strijden voor elk punt. Lijkt niet meer mogelijk, maar is nog niet onmogelijk.

Psv heeft ook gewoon uitstekende spelers. Lammers is er weer bij en is op zijn minst een degelijke speler. Unurstall is een degelijke keeper (beter dan Varela die extreem blundert tegen Groningen). Viergever heeft EL finale gespeeld. Baumgartl is onder 21 international van duitsland. Guti is international van Mexico. Dumfries is geen voetballend wonder maar wel iemand die blijft strijden. Zelfs Bruma is Portugees international en nog opgeroepen in zijn psv tijd. Zou portugal als land het dan telkens verkeerd zien? Bergwijn en Iatharren (schrijf ik dat zo goed?) zijn grote talenten.
Met een beetje structuur en passie moet ook dit psv mee kunnen doen voor de top 3 plekken. En eigenlijk wel een zekere 2e plek. Dus zou psv dit seizoen ook zeker derde moeten kunnen eindigen.

Wat een verschrikkelijke idioten. Dit zal de club echt vooruit helpen. Hoop dat ze een levenslang stadionverbod gaan krijgen, fan onwaardig. Er moet wat veranderen, dat is zeker maar reken maar dat in de directiekamer ook echt wel naar een snelle verbetering wordt gezocht.

Sorry hoor maar dan lijdt je echt een triest leven als je je zo erg laat lijden om vandalisme te gaan plegen omdat je club het minder doet. Je kijkt nu ook echt naar de onderkant van de maatschappij Lachwekkend.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren