Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Faber blijft ongenadig hard voor spelers in ‘opvallende persconferentie’

Laatste update:

Ernest Faber zag donderdag met lede ogen aan hoe PSV in de achtste finale van de TOTO KNVB Beker werd uitgeschakeld door NAC Breda (2-0). Een dag later is de teleurstelling bij de interim-trainer nog steeds niet verdwenen. Faber geeft op een persconferentie een duidelijke waarschuwing af aan een aantal spelers die opzichtig faalden tegen NAC. De directie van PSV is ook zeer ontevreden over het bekerechec. Faber schuift daarom vrijdagmiddag aan bij de beleidsbepalers om zijn bevindingen over de selectie kenbaar te maken.

"Ik mis hier en daar de trots om voor deze club te willen spelen", wordt de teleurgestelde Faber vrijdagmiddag tijdens het perspraatje geciteerd door onder meer het Eindhovens Dagblad. De regionale krant rept over een 'opvallende persconferentie' van Faber. De opvolger van Mark van Bommel in het Philips Stadion omschrijft PSV ondanks alles als een 'warme, mooie en betrouwbare club', maar harde maatregelen worden niet uitgesloten. "Ik ga spelers opstellen met de juiste energie en instelling en degenen die er extra energie in willen steken."

Het is dus niet onmogelijk dat Faber wijzigingen doorvoert in aanloop naar de thuiswedstrijd tegen FC Twente van zondag. "Ik verwacht meer dan ik gisteren gezien heb. Het is graag of niet. Wil je niet graag voor deze club spelen, maak dat dan kenbaar." Faber is behoorlijk geschrokken van de wanprestatie van zijn elftal tegen NAC in bekerverband. "Gister was PSV-onwaardig", treurt de in december aangestelde hoofdtrainer. "We moeten verder. Zondag is weer een nieuwe wedstrijd, veel tijd hebben we niet."

Faber ziet ondanks de sportieve malaise een lichtpuntje bij PSV. Sam Lammers was een halfjaar uit de roulatie vanwege een knieblessure en speelde dit seizoen nog niet. De jonge aanvaller keerde tegen NAC als invaller terug bij de Eindhovenaren. "Lammers is fit, traint goed, schiet alle ballen erin op de training. Hij heeft veel zelfvertrouwen en is gretig", aldus de hoopvolle PSV-trainer.

Ernest Faber krijgt PSV binnen afzienbare tijd weer op de rit

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik ben benieuwd wat hij gaat wijzigen. Ik vind het goed dat de leidende emotie een keer boosheid is zonder excuses, maar het erge is wel dat ik het idee heb dat het niet aan inzet ligt. Het is gewoon niet goed genoeg en eerder tactiek/zelfvertrouwen/kwaliteit.

24 januari 2020 om 16:06

Ik hoor veel psv fans over de kwaliteit van dit elftal, Maar kom op de spelers wat ze nu hebben moeten toch velen malen beter kunnen dan dit ? Het is bij lange na niet de beste selectie van de afgelopen jaren maar zo slecht als sommige mensen roepen is het ook bij lange na niet. Spelers met prima kwaliteiten laten gewoon te weinig zien en dan is het natuurlijk de vraag waar dat aan ligt.

24 januari 2020 om 16:07

Klopt, ik vind dan ook dat het vooral aan de eerste 2 facetten ligt. + uiteraard een gebrek aan leiders met karakter, wat overigens ook een kwaliteit is. Ik denk dat het gewoon niet aan inzet ligt. Ik denk zelfs dat inzet verkeerd gedoseerd wordt op het moment en dat ligt mede aan een gebrek aan een duidelijke visie en tactiek. Bijvoorbeeld Bergwijn legt erg veel energie in dribbels rond de middenlijn. Dumfries komt ontzettend vaak op om vervolgens niet snel genoeg het spel voort te zetten. Dat soort dingen. Ik zag overigens gisteren Rosario zijn armen zwaaien naar de voorhoede dat niemand zich kwam aanbieden. Vervolgens kwam Bergwijn weer uit de spifspositie lopen om de bal 2x te kaatsen in 1 minuut tijd. Dat is ook gewoon duidelijk falen van de coach die tactische instructies niet doorgevoerd krijgt. Als je voor de wedstrijd aangeeft dat je Bergwijn diep wilt laten gaan dan moet je er voor zorgen dat op die momenten Bruma of Mo zich aanbieden en niet de spits.

24 januari 2020 om 16:12

Inderdaad, ben het ook eens met PSV Gillingham. Tactiek en zelfvertrouwen. In dat licht bezien snap ik ook niet waarom er telkens van die onervaren trainers worden neergezet. Trainer zijn is gewoon een vak, en ervaring is belangrijk. Soms presteren jonge trainers ook heel goed, maar soms moet je gewoon een ervaren vakman neerzetten. Dan haal je misschien geen 9 als ploeg, maar wel elke week een 6 of een 7. Dat heeft PSV nu nodig: een trainer die de basis op orde heeft, geen tactische tekortkomingen, en PSV gewoon naar de derde plek in de eredivisie brengt, en een normaal niveau van zelfvertrouwen bij de spelers.

24 januari 2020 om 16:15

Dat ben ik ook volledig met je eens, Het is bewonderenswaardig dat de leiding bij psv niet heeft ingezien dat dit elftal gewoon een ervaren trainer nodig heeft met een duidelijke visie. Ontslaan ze de onervaren V.bommel en halen ze er Faber voor terug echt onbegrijpelijk naar mijn mening!

24 januari 2020 om 16:17

Dat ze het nodig hebben ben ik volledig met je eens, Maar vind maar eens een ervaren trainer die hier in wilt stappen. Denk niet dat je die zo 123 gevonden hebt.

24 januari 2020 om 16:17

Ik denkdat PSV nog nooit zo een slechte selectie heeft gehad. Ik ben er van overtuigd dat de selecties van een Utrecht, Vitesse en Willem II simpelweg beter zijn. Ik bedoel: Schwaab-Baumgartl-Viergever dat is toch een zeer matige verdediging. En het middenveld Hendrickx - Thomas - Rosario...sorry maar daar wordt geen enkele eredivisieploeg enthousiast van. Ihataren is natuurlijk een enorm talent maar kun je niet van verwachten dat hij de boel op sleeptouw neemt. Bruma...tsja. Eigenlijk zou slechts Bergwijn een toevoeging zijn bij een willekeurige Eredivisieclub en zelfs die is uit vorm.

24 januari 2020 om 16:23

Kom op zeg psv een mindere selectie als willem 2 ? Overdrijven is ook een kunst en ik durf zelfs te zeggen dat de helft van de spelers die jij opnoemt normaliter gewoon in de basis zullen staan in tilburg.

24 januari 2020 om 16:46

Die spelers zijn dezelfde die vorig seizoen 2e zijn geworden. Het is wel weer typisch Nederlands om nu in een keer Utrecht en vitesse hoger in te gaan schatten.

24 januari 2020 om 20:00

Sorry hoor, maar in mijn ogen is dit een kort door de bocht en emotionele reactie. Dacht je dit ook na de eerste 10 wedstrijden??? Iedereen was helemaal in hosana stemming. PSV en Ajax zijn lichtjaren weg bij de rest. Nou natuurlijk is het een dag en nacht verschil, maar om nu te zeggen dat het super slecht is nee. Het komt er gewoon door welke reden dan ook niet uit. En ja ik ben ook negatief, en ik had ook verwacht dat er verloren werd van NAC. Het lek is totaal nog niet boven, maar misschien moeten we ons er maar bij neerleggen dat het hem dit seizoen niet meer gaat worden. Logischerwijze gaat het ergens dit seizoen weer draaien en kan PSV nog een aantal spelers voor mooie bedragen verkopen. Want er is erg veel uitgegeven en hopelijk kunnen we er nog mooie bedragen voor terug vangen. Dan volgend seizoen met een schone lei beginnen

24 januari 2020 om 16:11

Mee eens, de inzet was niet eens verkeerd. Er werd heel slecht verdedigd, vooral door de centralen. Die gaven de Nac'ers veel te veel ruimte, en het gebeurt sowieso te vaak dat de tegenstander met één 1-2-tje er zo doorheen kan lopen. Voorin wilde die bal er niet in. Maar dat komt meer omdat Bruma totaal niet kan schieten, en Bergwijn en Ihattaren hebben ook geen droog schot (wel een redelijke binnenkant voet / geplaatst schot). Echt afmaken kunnen ze allemaal niet. Dat zal Lammers moeten doen. Vind het flauw van Faber het op inzet te gooien. Deze hele selectie is angstig en mentaal totaal geknakt, maar ik zie niemand de kantjes er vanaf lopen.

24 januari 2020 om 16:11

De vraag is, wie zet je er wel neer. Op het middenveld heeft Psv volgens mij niet heel veel ander materiaal dan er nu steeds neergezet wordt en daar ligt volgen mij het grootste probleem. Aan de andere kant, was Faber niet hoofdopleidingen en kan hij daar niet wat vandaan toveren?

24 januari 2020 om 16:19

Een keer met de punt naar achteren, met bijv Thomas of hendrix op die positie en dan daarvoor ihataren en Doan. Snap ook niet dat we perse met de punt naar voren moeten spelen als we daar niet de spelers (kwa kwaliteit) voor hebben

24 januari 2020 om 16:20

Idd. Stel desnoods het Jong PSV op. Oke je gaat niet winnen, maar dat was met het eerste ook geen zekerheid. De fans zouden het wellicht nog steunen ook omdat dit een teken is naar die verwende millionairs die niet presteren.

24 januari 2020 om 16:47

Die gomez maakt voetballend geen verkeerde indruk, ook op het trainingskamp. Is volgend seizoen transfervrij miss die maar eens uitproberen daar en als het bevalt overnemen

Snel schakelen en Pochetinno naar PSV halen.

24 januari 2020 om 15:59

Die wil denk ik niet instappen in dit PSV, zou daarentegen wel een uitstekende trainer zijn.

24 januari 2020 om 16:01

Heb je ook nog realistische voorstellen?

24 januari 2020 om 16:01

Zou Guardiola niet willen?

24 januari 2020 om 16:10

Is het leuk in de efteling vandaag?

24 januari 2020 om 16:26

Beter ga je voor Klopp en laat je hem het combineren met Liverpool

24 januari 2020 om 16:58

En jij denkt dat hij naar Psv wil.
Die oriënteert zich eerst even voordat hij die keuze maakt en zo'n goede trainer heeft vast meer aanbiedingen dan alleen psv

Ik vind het behoorlijk opvallend hoe woest Faber al in zo korte tijd is geworden over dit team. Er is echt heel veel mis binnen de club op dit moment. Faber zat niet eens te wachten op deze job.

24 januari 2020 om 16:07

@quirento hoe deed Faber het als hoofdopleidingen? Waar ik wel van schrok was zijn opmerking over Hendriks over dat hij een goede nr 10 kan zijn..als dat zijn inzicht is dan ben ik voor jullie bang hoe hij talenten gaat beoordelen in de jeugd. Verder dat woest zijn van hem neem ik wel met een kilo zout. Hij stelt zelf een zeer behouden middenveld op tegen een NAC wat 5e staat in de KKD en waarvan je weet dat ze bij elkaar misschien op 2 a 3 goals komen in een heel seizoen. Hij heeft zelf Ihattaran weggehaald van 10 en rechtsbuiten gezet en een linksbuiten als spits. En dit allemaal tegen Nac!!! De spits van Jong PSV had ook gewoon kunnen spelen. Dat niveau tegen NAC is hij ook gewend.

24 januari 2020 om 16:17

Gelijk terugzetten in zijn functie die clown! Dit kan toch niet waar zijn! Met de instelling van de PSV spelers is toch niks mis. De spelers die gister in de basis stonden zijn al jaren PSVers en hebben altijd hard gewerkt. Gewoon dom gelul voor het publiek.

Ach ze moeten tegen Twente, dus de 0 houden zal geen probleem zijn, hoop wel dat scoren een probleem zal zijn voor PSV dan kan Twente misschien een puntje meenemen uit Eindhoven 🙂

24 januari 2020 om 16:15

Als je tegen NAC dramatisch verdedigt en twee goals tegen krijgt, waarom zou het dan tegen Twente geen probleem zijn om de 0 te houden?

24 januari 2020 om 16:21

Twente heeft de laatste 4 competitiewedstrijden niet meer gescoord

24 januari 2020 om 16:25

Tja, en PSV heeft de laatste 5 wedstrijden tegengoals gekregen. Als ze zo verdedigen als tegen Nac, dan geef ik zelfs mezelf nog een kans op een goal. En dat zegt wat hoor, want ik kan er niks van.

Begin maar met Rosario uit de basiself te halen.

24 januari 2020 om 16:03

Lekker origineel weer het bashen op Rosario. Ondertussen speelt Hendrix structureel nog slechter dan hem, maar die willen de supporters na een paar weken telkens weer terug zien.

24 januari 2020 om 16:06

Zo slecht vind ik Hendriks niet eens spelen, maar miss doel je dan ook wel mede op mij met jouw laatste regel.

24 januari 2020 om 16:16

Hendrix is onze beste middenvelder. Niet dat hij het geweldig doet, maar nog altijd beter dan de anderen. Hij gaat ook mee in de malaise, maar dat hij 'structureel' slechter speelt dan Rosario is niet waar.

24 januari 2020 om 16:55

Beiden komen zwaar te kort, Hendrix strijd nog tenminste. Maar Rosario sjokt alleen maar toont nooit inzet . Enige wat hij kan is als verkeersregelaar 90 minuten lang wijzen...

24 januari 2020 om 17:20

De enige positieve punten van Rosario is dat hij fysiek vrij sterk is en af en toe, als hij het aandurft, een verrassende strakke pass kan geven door de linies heen. Komt verder momenteel tekort.

24 januari 2020 om 17:57

Rosario strakke passes door de linies heen ? Heb ik dan al die tijd met mn ogen dicht naar die wedstrijden gekeken.

24 januari 2020 om 18:36

Hendrix brengt in ieder geval strijd, Rosario brengt niks.

24 januari 2020 om 18:48

@NL_Modric het gebeurt idd niet vaak, maar hij kan het zeker wel. Gisteren ook 3 a 4 van dat soort passjes gegeven. Verder op dit moment verre van goed genoeg maar hij heeft dat wel meer dan een Hendriks, Sadilek en Guti (die is meer van de korte passjes en eventuele steekballen of crosspasses). Maar maak je geen zorgen, je zal ongetwijfeld nog genoeg kansen krijgen om er op te letten aangezien hij toch oneindig krediet lijkt te hebben.

24 januari 2020 om 16:18

Begin met spelers op de juiste plek te zetten. Ihatteren is een aanvallende middenvelder, Thomas is een opbouwende miidenvelder, Bergwijn is een linksvoor. De laatste minuten donderdag Gakpo rechtsvoor en Doan linksvoor met een kopsterkte in het centrum van de aanval, hoe verzin jij het Faber.dus eerst in de spiegel kijken Faber, schrik niet!

Dus als een Bergwijn, Ihattaren en Viergever weinig inzet tonen, gaat hij daar andere spelers neerzetten?gaat bij de topspelers echt niet gebeuren, dit is gewoon een populistische uitspraak. Gaat denk ik weinig veranderen, omdat je simpelweg gewoon niets beter hebt.

24 januari 2020 om 16:17

Als hij ballen heeft, dan doet hij dat gewoon. Dan maar een iets mindere speler, als die tenminste wel de inzet brengt die je op dit niveau kan verwachten. Matige ploegen met maximale inzet halen altijd al betere resultaten dan "goede" ploegen met matige inzet.

'opvallende persconferentie' zo opvallend vind ik het allemaal niet wat hij hier zegt, Wat moet die dan zeggen ? Er valt op dit moment niet veel meer te zeggen dan dit. Het is psv onwaardig en daar moet snel verandering in komen.

24 januari 2020 om 16:27

PSV onwaardig? Sorry, daanson, maar dit is exact het niveau van Psv. Ik probeer niet te bitchen, maar als je al het hele seizoen en delen van het vorige zo presteert kun je moeilijk zeggen dat het niveau hoger zou moeten zijn. Dit is, de afgelopen tijd nu eenmaal de norm voor PSV geworden. Voor alle duidelijkheid, ik hoop dat PSV snel een Feyenoord moment heeft en het weer beter gaat. Sterkte PSV fans!

24 januari 2020 om 18:53

PSV onwaardig als club, als status die ze de afgelopen tientallen jaren hebben opgebouwd. Je kan niks met PSV hebben of vinden dat Ajax altijd de nummer 1 is geweest van NL, maar ontkennen dat de club PSV niet op z'n minst de tweede beste is van NL is naar mijn inziens ongeloofwaardig. Wat we nu te zien krijgen komt niet overeen met die status. PSV onwaardig dus.

Faber is ook maar een poppetje die voor deze rotte groep is gezet. Pijnlijk hoe hij gisteren met tranen in zijn ogen in de dug-out stond. Gewoon een clubman die zoals hij zelf zegt al 30 jaar rondloopt bij Psv. Éã©n ding is zeker, slechter dan dit PSV heeft hij in 30 jaar tijd niet gezien. Het is ongemakkelijk om naar deze groep te kijken. Bepaalde spelers lopen met een chagrijnige smoel rond op het veld, en het lijkt ze geen ene zak te interesseren. Dumfries en Hendrix zijn in mijn ogen geen hoogvliegers maar klappen er in ieder geval nog een beetje op. Degene die de compilatie heeft gemonteerd van Bruma, Doan, Baumgartl en Thomas moet aan de slag in Hollywood.. die verstaat zijn vak van 'dingen mooier maken dan ze lijken' wel. Zoet en Unnerstall is van hetzelfde laken een pak. Een jongen van de club is binnen een half jaar helemaal kapot gemaakt en in zijn rug gestoken en speelt inmiddels compleet zonder zelfvertrouwen bij FC Utrecht. Die gast had een stel pannekoeken voor zijn neus staan!

24 januari 2020 om 16:21

Dumfries is juist een vd redenen dat we zoveel counters om de oren krijgen, gisteren levert die de bal ook weer keer op keer in.

24 januari 2020 om 16:28

Jep, i know! Het is geen hoogstaande voetballer. Maar bij hem heb ik nog een beetje het idee dat hij doodziek is van de situatie rondom dit team. Gebrek aan werklust kun je hem ook niet verwijten, dat is in ieder geval iets in dit elftal met lamballen.

Faber is ook gewoon een modale trainer, die niet bij een topclub thuishoort. Dat hij nu aan het roer staat bij PSv zegt voldoende en dat zien we dan ook terug in de stand. Voor de buhne zijn de woorden misschien hard, maar of dat in werkelijkheid ook zo is... Feit is dat Psv gegokt heeft (en dus verloren). Ze hebben (wellicht onder druk om snel te presteren) al een paar jaar teveel betaald op spelers die het niet waard zijn. Het is gemakkelijk om wat individuen te noemen, maar er zijn geen leiders in deze selectie en dat wreekt zich nu.

Ook Bergwijn mag wel wat meer laten zien. Al meer dan een jaar hoor ik verhalen over een eventueel vertrek en meneer Bergwijn doet net alsof hij 25 doelpunten heeft gemaakt en loopt ook obligaat over het veld. Een echte grote speler had het laatste jaar meer bepalend geweest dan wat deze meneer Bergwijn heeft laten zien. En je denkt toch ook zeker niet dat Ajax deze speler voor 40 miljoen of 30 miljoen zou gaan oppikken? Al is Bergwijn natuurlijk wel 1 van de betere spelers die het verschil kan maken en ook eens moet gaan maken samen met Mailen en Itharan. Maar de uitstraling van Bergwijn is niet motiverend en hij sjokt soms over het veld als mister Big Star.en uitstraling van Schwaab of Baumgarti of Hendrix kan je nauwelijks verwachten want die kunnen niet beter en geven al alles.maar met Twente als tegenstander dit weekend is er wel een kansje om weer wat vertrouwen op te doen want Twente zit nou ook niet bepaald in een goede fase. Dus er is een kans om Twente thuis te verslaan en normaliter mag dat geen probleem zijn als je met 11 man op het veld blijft als PSV zijnde.

24 januari 2020 om 16:15

Helaas heb je gelijk. Het valt me ook op dat als er iemand betucht kan worden van een gebrek aan inzet dat het Bergwijn is. Maar ik denk dat het ook vooral komt doordat het niet loopt en hij er een beetje moedeloos van wordt. Totaal geen leider dus. Blijft wel samen met Mo onze beste speler waar je op dit moment je spel aan moet aanpassen zodat die 2 beter in hun spel komen en gevaarlijker zullen zijn. Misschien dat ze ook nog wat kunnen leren van de tandem Promes - Ziyech, die potentie voor steekballen/voorzetten en diepte + snelheid hebben zij namelijk ook.

24 januari 2020 om 16:29

Het tandem Promes en Ziyech is inderdaad goed maar die hebben wel weer wat andere spelers om zich heen waardoor het een goed tandem is. Als je ziet wat er bij PSV omheen staat bij de tandem Bergwijn en Mo dan zit daar nogal een verschil in. Daarnaast kun je de PSV verdedigers niet laten inschuiven want die kwaliteiten hebben ze niet en met een counter ben je met de PSV verdediging bijzonder kwetsbaar die totaal geen snelheid hebben op Dumfries na dan die wel af en toe kan opkomen en wel een redelijke speler is en inzet toont en uitstraling heeft en wat leiderschap.

24 januari 2020 om 16:37

Klopt zeker, maar Ziyech en Promes zijn iig ontzettend doelgericht in die samenwerking. Als Mo de bal heeft binnen 20/25 meter van het doel van de tegenstander, dan moet hij contact zoeken met Bergwijn die vervolgens vaker probeert een loopactie in te zetten. De vraag is of je dat kan aanleren. Loopacties inzetten op de juiste momenten is erg lastig en vereist 100% inzet en een sterke mentaliteit aangezien je vaak de bal niet krijgt en áls je de bal wel krijgt komt het moeilijkste van alles nog: scoren. Lozano kon dat weer wel heel erg goed.

Altijd dat gewijsnaar inzet. Nee, het is gewoon een gebrek aan kwaliteit. Als je een uitwedstrijd speelt tegen een Emmen, Nac, Willem II of zo is het altijd al zo geweest dat de thuisploeg er net wat meer opklapt. Maar oevr het algemeen was dat niet genoeg om het kwaliteitsverschil te overbruggen. Als er echter amper kwaliteitsverschil is, ja dan verlies je die wedstrijden. Het is echt puur een gebrek aan kwaliteit. PSV heeft eigenlijk maar 2 spelers die boven de middelmaat uit steken, en 1 daarvan is geblesseerd.

Ik geloof dat hij tien hij trainer was in Groningen ook zo over de spelersgroep sprak. Ik neem aan dat je als trainer er voor moet zorgen dat je spelers scherp zijn, zeker als het tegen een club als NAC is. Hij had in Qatar moeten kijken welke spelers energie en trots hadden , dat was een mooie gelegenheid .

Nou ben benieuwd, dat 'wijzigen' kennen we wel. Alleen de doelman terwijl het op het veld drama is zeker....Ik wil jeugd zien in de verdediging, geef die maar een kans om het te laten zien. Misschien dat hun motivatie wel inspireert. Rosario op de tribune en Thomas op de bank. Geen fan van Hendrix, maar mag in de basis blijven ipv Rosario (dus geen 10!) met Doan, Guiterez of jeugd. Aanval, Bergwijn en Gakpo met Lammers en Madueke

24 januari 2020 om 17:15

Oh ja laten we grote verlosser Guti weer van stal halen. Die heeft het zo goed gedaan in de kansen die hij heeft gekregen. Thomas of Guti is lood om oud ijzer. Dat is meteen het probleem van het middenveld. Keuzes genoeg, maar qua niveau ontloopt het elkaar niks. Een Doan als basisspeler voegt niet veel meer toe dan een Bruma. Een Gakpo is vaak leuk als wisselspeler, maar als ie in de basis start is ie toch altijd minder. Achterin kun je Boscagli weer brengen, maar daar wordt je ook niet veel beter van. Dus ja, Faber kan wijzigingen aanbrengen, maar per saldo blijf je op hetzelfde niveau hangen.

24 januari 2020 om 17:46

Hoe kun je nou niet zien dat deze selectie gewoon onder zijn kunnen presteert? Het is een matige selectie op dit moment klopt helemaal, maar dan moet je wel kunnen winnen van een ploeg uit de KKD? Of niet dan? Of uit bij VVV? Dat laat alleen maar zien dat het een dieper probleem is dan alleen kwaliteit.

24 januari 2020 om 18:31

De selectie presteert inderdaad onder zijn kunnen. Echter denk ik niet dat het veranderd als je nu weer wat gaat wisselen met andere spelers die het in de kansen die ze kregen ook niet brachten. Het zit inderdaad schijnbaar dieper. Maar waar het zit of wat je moet doen geen idee. Het is namelijk niet 1 ding dat je op lost.

Wie moet hij dan opstellen de gehele selectie is middel maat en als er eventueel in zijn ogen betere spelers op de bank zitten, waarom heeft hij die dan niet eerder opgesteld. Het enige wat hij kan gaan doen is doorselecteren en diegene die in zijn ogen zoals hij aangeeft zich niet voor 100% in zetten, uit het team zetten en zo spoedig mogelijk van de hand doen. Zeer zeker de beide centrumverdedigers die beide op amateur niveau presteren. Spelers als Bruma en Affelay dragen niets bij en kosten alleen maar veel geld. John de Jong heeft hier ook mede schuld aan met zijn aankoop beleid

Oh oh wat zijn we weer de media aan het bedienen zeg.
Faber zit er nu inmiddels een paar weken en PSV is nog slechter gaan spelen. Das knap.

Harde woorden maar dat mocht ook wel eens. Heb geen moeite met verliezen maar dan wel met passie en strijd. Het veldspel is gewoon om te janken. Jammer dat De Jong er niet in is geslaagd om een versterking te halen en een tweede seizoenshelft gaan krijgen wat niet aan te gluren is.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren