Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Bayern München haalt concurrent voor Pavard weg bij Real Madrid

Laatste update:

Álvaro Odriozola vervolgt zijn loopbaan bij Bayern München. De 24-jarige rechtsback komt op huurbasis over van Real Madrid en maakt het seizoen af in de Bundesliga. Sportief directeur Hasan Salihamidzic was hard op zoek naar een verdedigende versterking, want de spoeling was dun op de rechtsbackpositie. Bayern heeft geen optie tot koop bedongen en betaalt een huursom van ongeveer drie miljoen euro. Odriozola was bij de Koninklijke op een zijspoor beland.

"Na intern overleg hebben we de wens van trainer Hansi Flick ingewilligd om de defensie te versterken. We zijn gelijk vol voor Odriozola gegaan", aldus voorzitter Karl-Heinz Rummenigge. "We zijn er heel blij mee dat hij bij ons heeft getekend en willen Real Madrid hartelijk bedanken voor de medewerking." Ook technisch directeur Hasan Salihamidzic is verheugd met de komst van de rechtsback. "Met zijn kwaliteiten voegt hij wat toe aan dit elftal. Ik ben erg blij dat we een vleugelverdediger van een dergelijke statuur hebben gevonden."

Hansi Flick: 'Prachtig resultaat, maar het seizoen is nog lang'

De transfer van Odriozola naar Bayern kwam de afgelopen dagen in een stroomversnelling. Dinsdag ontbrak hij al op de training van Real Madrid en was zijn overstap naar de Duitse grootmacht in de afrondende fase. In het team van interim-trainer Hansi Flick moet Odriozola, wiens contract in Spanje doorloopt tot medio 2024, de concurrentiestrijd aangaan met Benjamin Pavard. De 23-jarige Frans international speelt sinds dit seizoen bij Bayern en kwam tot dusver in alle competities tot 26 wedstrijden.

Odriozola brak op jonge leeftijd door bij Real Sociedad en groeide uit tot een vaste waarde. Na het seizoen 2017/18 was Real Madrid overtuigd en werd hij voor een bedrag van dertig miljoen euro naar het Santiago Bernabéu gehaald. Vorig seizoen kwam hij in alle competities nog tot 22 wedstrijden voor de Spaanse grootmacht, maar dit seizoen vervulde hij een bijrol. In het team van traienr Zinédine Zidane kwam hij deze jaargang niet verder dan vijf optredens.

Goede zet van Bayern München?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Prima! Ben benieuwd of ie net zo’n ontwikkeling gaat doormaken als Carvajal en Hakimi.

22 januari 2020 om 11:27

Achraf doet het heeeeeel erg goed in Duitsland, staat zowat wekelijks in het team van de week Bundesliga, en het is jammer dat hij geblesseerd raakte. Ik hoop dat Odrio ook lekker zijn momentum terugkrijgt, want bij Sociedad zat hij echt op een bijzonder hoog niveau

22 januari 2020 om 11:45

Moet zeggen dat Hakimi het heel goed doet hoor maar ik heb hem dit seizoen volgens mij nog niet in het team van de week gezien. Kan mij een keer ontglipt zijn overigens maar het is niet zo regulier zoals jij het doet voorkomen. Ben wel enorm blij met hem, energie voor 10 en een enorme drive.

22 januari 2020 om 12:36

Heb jij enig idee hoe groot de kans is dat Hakimi volgend jaar definitief bij Dortmund speelt? Ik zie hem liever daar dan bij Real namelijk.

22 januari 2020 om 12:53

Denk eerlijk gezegd niet zo groot, Dortmund was vorig jaar rond deze tijd al bezig om hem definitief over te nemen maar Real werkt (terecht) niet mee. Zij zien in hem de gedroomde opvolger van Carvajal denk ik en dat snap ik ook heel goed. Dortmund zal dan mogelijk Klostermann van RB Leipzig overnemen, die schijnt Dortmund fan te zijn en dan zou zijn overstap vermakkelijken.

22 januari 2020 om 11:50

Hij is gehaald als tijdelijk termijn oplossing voor bayern dus vandaar geen koopoptie. Waarschijnlijk in zomer gaan ze voor klostermann.

Toch altijd een goede back imo. Hoop dat hij wel slaagt bij Bayern.

22 januari 2020 om 11:20

Vond hem echt matig bij Real hopelijk komt hij daar wel aan spelen toe.

22 januari 2020 om 11:24

Hij was één van de betere spelers vorig seizoen, speelde altijd goed toen hij erin stond. Sinds de terugkeer van Zidane is het wat minder met hem gegaan, en je ziet duidelijk dat Odrio een speler is die veel moet spelen om echt 100% top te spelen. Dat vooruitzicht had hij niet meer in Madrid, en dit is wat mij betreft een prima optie. We hebben ook nog geen afscheid van hem genomen, en we helpen Bayern Munchen op deze manier ook prima. Prima manier van zaken doen van Flo. In de zomer kan je een mooi bedrag opstrijken voor Odrio want veel clubs willen hem hebben. Alleen het probleem bij Real was dat andere clubs hem nooit aan het werk konden zien en dan daalt zijn waarde. Nu kan hij die weer opkrikken in een halfjaar bij Bayern.

22 januari 2020 om 11:32

Klopt, win-win. Wil Bayern hem definitief dan kan er met real gesproken worden ook vanwege de zeer goede relatie beide clubs. Bild=> Bayern have no option to buy for Odriozola. Real Madrid and FC Bayern want to sit down after the end of the season and discuss how to proceed with the player

22 januari 2020 om 16:46

Vanuit Odrio zijn perspectief vind ik het een rare move. Het is ook niet zo dat hij bij Bayern verzekerd is van speeltijd. Terwijl dat toch de reden lijkt dat hij wilt vertrekken. Ga dan naar Athletic ofzo die hem ook wouden. Benieuwd hoe dit voor hem uitpakt. Is bijzonder snel en aanvallend niet slecht, maar verdedigend redelijk chaotisch.

Als back-up zeker voldoende. Het lijkt meer en meer op dan Bayern zijn centjes aan het sparen is voor deze zomer ( Havertz, Sane?) want anders zou Bayern toch voor een Klostermann kunnen gaan? Al zijn er ook geruchten over Meunier en dat zou ook een degelijke back zijn voor Bayern en die is gratis op te halen.

22 januari 2020 om 11:10

Ja sané & havertz targets nr 1 maar men weet ook niet wie de trainer zal worden.. vandaar deze huurdeal. Klostermann zal mss naar BVB gaan

22 januari 2020 om 11:30

Flick doet het toch heel goed? Kwa spel enz, soms wel ongelukkig verloren maar verder toch heel goed? Ik zou niet weten welke coach het echt beter zou doen.

22 januari 2020 om 11:33

Ja klopt, ondanks de vele geblesseerde doet hij het goed & alle spelers willen dat hij blijft.. bayern zal beslissen rond april volgens Bild( eth/tuchel ook kandidaten)

Goeie tussentijdse deal... geen koopoptie omdat men niet weet of flick blijft want komen tuchel/eth hebben ze mss andere plannen bv kimmich terug op rechts... of bayern gaat in de zomer voor cancelo/semedo? Bayern heeft een zeer goede band met Real dus moest Odriozola overtuigen vinden ze zeker een oplossing met elkaar. En heeft weinig met Pavard te maken aangezien Pavard Cv zal spelen

Raar om als europese topclub iemand te huren zonder optie tot koop. Je traint nu eigenlijk iemand voor Real,Er zijn echt wel backs van ongeveer zelfde niveau EN waar je wel eigenaar van kan zijn..

22 januari 2020 om 11:31

Een tijdelijke oplossing lijkt me, in de zomer een betere rechtsback halen die dan mogelijk beschikbaar is.

22 januari 2020 om 11:32

Mauro/ Het kan natuurlijk ook zo zijn dat Real Madrid niet Odriozola wil demotiveren door ook die optie tot koop er bij te doen, zo van, we zijn klaar met jou. Misschien koopt Bayern hem alsnog wel in de zomer en heeft Florentino die afspraak met Bayern al liggen, ook omdat Hakimi terug komt.

22 januari 2020 om 11:35

Volgens transfermarkt loopt zijn contract bij Real af op 30-06-2020, dus zou Bayern hem gratis overnemen (mocht dit waar zijn).

22 januari 2020 om 11:44

Dat is het huurcontract. Zijn contract bij real Madrid loopt door tot 2024. Dit zie je als je verder naar beneden gaat.

22 januari 2020 om 12:12

Ik denk om voor de rest van het seizoen het gat rechtsachter een beetje op te vullen. En in de zomer zal Bayern dan echt voor Klostermann gaan. Dat lijkt mij hier de logische redenatie achter denk ik.

Lijkt me een prima tijdelijke oplossing voor Bayern. Hij is niet goed genoeg voor de basis en gaat Pavard er ook zeker niet uitspelen, maar een prima speler als back-up voor enkele Bundesliga- en bekerwedstrijden. In de zomer kan er op zoek worden gegaan naar een definitieve back-up of een nieuwe eerste keus. In die periode is het toch iets makkelijker shoppen.

22 januari 2020 om 11:16

Odriozola gaat starten, onze trainer wil een back rechts die snel is en hard.. heeft hem nu gekregen , pavard-alaba cv dus . ( sule out, hernandez nog ff)

22 januari 2020 om 13:43

Mee eens , Kimmich en Goretzka centraal middenveld. Herr Director is niet zo tevreden over Thiago.

22 januari 2020 om 14:03

Gelul en gebaseerd op niets. Het brengen als een feit maakt het nog niet een feit.

Tja weet niet wat ik er van moet denken. Vind dit ook weer zon net niet aankoop. Bayern is in paar jaar tijd verandert van een absolute topclub (top-3) naar plek 5 tot 8.

22 januari 2020 om 11:12

Barca city psg ook dan? Bakken er weinig van in de Cl, niet beter dan ons de laatste jaren, barca ook geen finale. Volgens jou zitten we met paar koekenbak clubs a la bayern psg barca city... barca door roma naar huis gestuurd niet lang geleden, psg door Manu B... tjah allemaal zwak op Liverpool Real na😉 psg city kopen maar komen nergens na al die jaren, barca koopt boateng, murillo etc. Spijtig he al die zwakke clubs gelukkig is leipzig er nog als wereldteam. Sané& havertz zullen een prima versterking zijn id zomer

22 januari 2020 om 11:23

Selectie 2015/2016: Neuer, Ulreich, Rafinha, Benatia, Boateng, Bernat, Alaba, Lahm, Kimmich, Badstuber, Alonso, Thiago, Vidal, Martinez, Gotze, Robben, Ribery, Coman, Costa, Muller en Lewandowski. Sorry maar daar is weinig meer van over.

22 januari 2020 om 11:27

Ja ze wouden nu bewust een kleinere kern, ben er tegen maar dit beseffen ze wel. Mij gaat het erom dat als je bayern zo praat , ook de andere moet aanspreken want doen het 0.00 beter city/psg europees & barca de laatste jaren ook geen finale.. als we voltallig staan hebben we nog steeds een sterke ploeg, we spelen bijna heel het seizoen met verschillende geblesseerde en staan top 2, zegt ook wel wat aangezien de BL veel sterker is geworden

22 januari 2020 om 11:30

Sorry maar daar is zat van over. Los van het feit dat het totaal niet relevant is.

22 januari 2020 om 11:45

Tuurlijk is het relevant want Bayern wordt elk jaar zwakker. Ja Neuer, Alaba, Boateng (al is die 3 klassen minder geworden inmiddels), Kimmich (heeft zich wel sterk ontwikkeld), Thiago, Martinez (vind ik ook niet meer zo bijzonder), Muller (idem als Martinez), Coman en Lewandowski zitten er nog. Maar Perisic en Gnabry zijn geen Robben en Ribery. Coutinho is misschien ietwat beter dan Gotze. Vidal en Alonso zijn duidelijk beter dan Goretzka en Tolisso. Een verdediger als Lahm loopt er duidelijk ook niet meer. Sule is wel een topper. En Lucas moet zich nog bewijzen. Kan zomaar de nieuwe Benatia worden. Davies is ongeveer gelijk aan Bernat. Rafinha vond ik zelfs beter dan Pavard en Neuer is ook ietwat minder geworden. Om over de trainer nog maar te zwijgen destijds (guardiola).

22 januari 2020 om 11:48

Ja maar PSG wordt elk jaar sterker. Vorig jaar gewoon pech gehad met blessures van sterspelers en cruciale beslissingen van de arbritage. Hebben nu ook de selectie flink verbreed met oa Gueye, Icardi, Sarabia, Diallo, Herrera. Vorig jaar moest Alves opdraaien als rechtsbuiten en was Choupo-Moting vorig jaar de eerste stand in. Barca heeft inderdaad hetzelfde probleem als Bayern, maar dat is totaal niet interessant op dit topic. City heeft wel een ijzersterke selectie, maar missen achterin gewoon 1 topper. We kunnen inmiddels concluderen dat City, Liverpool, Psg, Real, Juve en Barca gewoon een sterkere selectie hebben dan Bayern. Terwijl ze paar jaar terug misschien wel de sterkste ploeg van de wereld hadden. Dan mag je daar best kritiek op leveren.

22 januari 2020 om 11:59

Dat maak jij ervan omdat je een behoorlijke bias heb. Je komt leuk met een lijstje aan maar een groot aantal ervan lieten dat seizoen bar weinig zien. Sule-Hernandez-Boateng nu is echt niet minder als Benatia-Badstuber-Boateng toen. Zeker niet als je nagaat dat Sule en Hernandez nog jonger zijn. Hernandez is al beter als Benatia. Alaba nu is beter als Alaba toen, Davies beter als Bernat. Op rechts was het toen wel beter. Middenveld was toen wel wat beter al is het huidige middenveld breder en zit er zeker meer potentie in. Coutinho is beter als Gotze toen en Lewandowski stukken beter als de Lewandowski toen. Muller is dit seizoen gewoon weer als destijds, was toen betrokken bij 44 doelpunten in het seizoen en op dit moment zit hij al op de 20. Al heeft hij per G/A minder tijd nodig in dit seizoen. Op de flanken is het wel minder. De huidige selectie is misschien minder maar dat krijg je als je aan het verjongen ben, daar ontkom je niet aan. De huidige selectie zou je over 2 jaar pas moeten vergelijken met die van toen. Moet wel zeggen dat het bijzonder vervelend is om nu lange reacties hier te schrijven, de opmaak is zeer irritant.

22 januari 2020 om 12:13

Wat een onzin , Benatia was bij Roma een absolute topper. Had al meer laten zien dan Hernandez bij Atletico. Hoeveel potjes heeft Hernandez gespeeld? 5 a 6? Veroorzaakte nog een penal tegen Leipzig. Die gozer moet het eerst nog maar laten zien, voor 80 miljoen had ik wel een betere verdediger verwacht. Ik vond Alaba juist in die periode beste linksback van de wereld, dat vind ik nu nie tmeer. Uit nood speelt die in het centrum. En leuk dat je Lahm niet opnoemt, maar alleen al door hem was de defensie toen 20-30% sterker. Boateng was trouwens toen misschien wel de beste cv van de wereld. Die speeld ijzersterk onder Guardiola. En Coutinho beter? Gotze maakte gewoon 10 a 9 doelpunten en gaf nog meer dan genoeg assists. Lewandowski ben ik het met je eens. Tja Vidal en Alonso noem je ook niet , maar het mag duidelijk zijn dat zulke spelers (en voorheen Schweini en Kroos) er duidelijk niet meer rondlopen. Om over exceptionele spelers als Robben en Ribery nog maar te zwijgen. Selectie is gewoon flink verminderd. Helaas voor Bayern, maar goed voor de Bundesliga.

22 januari 2020 om 12:26

Ik weet niet hoezo je er nu een punt maak omdat ik de namen niet neergooi, maar ik benoemde die spelers toch wel duidelijk. Weet je trouwens wel over welk seizoen je het nu heb? Want Gotze speelde toen vrij weinig en voegde in dat seizoen gewoon weinig toe, een stuk minder als Coutinho nu. Alaba is nu minder flashy maar defensief veel sterker, overall gezien is hij nu gewoon beter. Boateng toen was al iets minder, kwalitatief zie ik Suele nu op hetzelfde niveau. Overall gezien is het nu minder, maar het verschil is lang niet zo groot als je nu probeert te maken. Robben en Ribery waren misschien exceptionele spelers maar liever een wat minder exceptionele speler waar je wel op kan bouwen. Gnabry heeft nu in dit seizoen als meer minuten gemaakt als Ribery en Robben in dat hele seizoen. Als dit seizoen afgelopen is heeft Gnabry meer minuten gemaakt als die 2 destijds bij elkaar.

22 januari 2020 om 12:39

Ik heb he tover de eerste 2 seizoenen van Gotze bij Bayern. Speelde toen steeds rond de 30 wedstrijden per seizoen. Eerste seizoen 10 doelpunten en 9 assists, 2de jaar 9 doelpunten. Vind dat toch wel vrij aardige stats. Coutinho doet het niet veel beter namelijk op dit moment. En Gotze deed dat ook nog eens vaak als invaller. Tja maar een Robben kan je de CL bezorgen. Ben het wel mee eens dat Gnabry een uistekende voetballer is. Snap daarom ook niet waarom die zondag niet in de basis begon.

22 januari 2020 om 12:45

Daar ben ik het zeker mee eens, de eerste 2 seizoenen van Gotze waren erg goed. Omdat je het over de selectie had van 15/16 ging ik ervan uit dat je dat seizoen puur bedoelde. Gnabry had kunnen starten tegen Hertha maar hij had een lichte blessure opgelopen in Doha waarvan hij pas 3 dagen voor de wedstrijd van hersteld was. Dus er werd geen risico genomen.

22 januari 2020 om 12:04

Als je deze aankoop niet begrijpt moet je eerder bij jezelf te raden gaan. Deze speler is gehaald om achterin meer opties te hebben gezien de vele blessures en rouleringen achterin. De reden dat Bayern dit seizoen veel huurt is omdat men de centen bij elkaar spaart voor komende zomer waar grote bedragen zullen worden uitgegeven voor Sane en Havertz. Daarom is er ook geen optie tot koop opgenomen hier, De winterperiode is nou eenmaal geen periode waarin topspelers gehaald worden, maar jij verwacht elke keer vuurwerk, terwijl Bayern supporters dat niet eens verwachten. Je bent er als de kippen bij om elke Bayern transfer te bekritiseren, vervolgens presteren die spelers en dan horen we je niet meer. Is er een keer een Bayern aankoop geweest die eens niet werd bekritiseert door jou?

22 januari 2020 om 12:15

Daarmee geeft Bayern eigenlijk zijn eigen fouten toe. Ik zei in de zomer al dat de selectie veel te smal was. En nu kom je dus bij dit soort B spelers uit, om je selectie te verbreden. In de zomer hadden ze gewoon door moeten pakken (eigenlijk 1,5 jaar geleden al), maar Rumennige en co denken nog steeds met spelers als Muller en Martinez de CL te winnen. Gaat hem helaas niet meer worden.

22 januari 2020 om 12:30

Het komische is dat telkens als je Mueller zo noemt je gelijk je eigen reactie onderuit trapt. Dus de speler die de meeste grote kansen creëert in de top 5 competities en elke 74 minuten betrokken is bij een doelpunt zou niet goed genoeg zijn? Dat je een bias heb tegen Mueller is duidelijk en probeer je niet te ontkennen, maar het zou je sieren als je dan gewoon niet meer over hem praat. En wat je dus nu eigenlijk wilt is dat Bayern nog 2 backs haalt, 4 middenvelders, 3 buitenspelers en 2 spitsen? Want dat is de enige manier om je in te dekken tegen 2 zware blessures op 1 positie.

22 januari 2020 om 12:41

Ja ik heb Thomas Muller nooit een bijzondere voetballer gevonden. Nou had die tot aan 2015 nog altijd een beslissende meerwaarde in het veld, maar dan echt achter de spits positie. Maar ik zie daar toch liever een voetballende speler staan. Ik kan niet begrijpen wat zon gast nog in de basis doet. Buiten Bayern zal die nergens bij een top-10 club in de basis staan.

22 januari 2020 om 13:41

2014 was Mueller geweldig , daarna niks meer gezien. Weet nog dat hij United en Liverpool achter zich aan had maar vanwege z’n vriendin die Amazone is niet weg wilde. Alles is liefde .....

22 januari 2020 om 14:01

@marshmallow. Heb je hem uberhaupt wel eens zien spelen? Vrijwel geen speler in de bundesliga die soortgelijke stats kan neerleggen.

22 januari 2020 om 19:10

Je moet stats kunnen analyseren maar ook relativeren. In bepaald perspectief zetten. Voorbeeld: Alcacer scoorde als invaller aan de lopende band, tijdelijk was hij waardevol voor BVB. Dit seizoen en op trainingen is het helemaal niets meer. Dus ja, stats obv z’n invalbeurten zijn ok maar dat maakt hem geen of nu geen geweldige aanvaller meer. Sterker nog: ze zijn hem liever kwijt dan rijk. Snap je?

Prima gedaan van Real. Hakimi terughalen en laten concurreren met Carvajal die laatste tijd ook niet meer geweldig is.

22 januari 2020 om 11:21

Bayern&Real hebben een goede band. => KH Rummenigge: "After internal talks, we decided to fulfill the request of Hansi Flick for a defensive reinforcement and decided together for Álvaro Odriozola. We are very happy about the signing & would like to thank those responsible at Real Madrid for the very friendly talks"

22 januari 2020 om 11:26

Marco/ Ik vind Carvajal degelijk de laatste tijd, hij is wat minder aanwezig in aanvallend opzicht maar doet het zeker wel verdienstelijk. Ik heb veel smsjes ontvangen van mensen die zich afvragen wie er nu eigenlijk tweede rechtsback bij Real gaat worden. Gaat Real de markt soms op? Nee, de kans is groot dat Nacho de backup rechtsback wordt.

22 januari 2020 om 11:43

Nacho zou wel jammer zijn. Maar Carvajal is aanvallen inderdaad slecht geworden. Continue onnodige voorzetten.

22 januari 2020 om 12:19

Voorheen waren die voorzetjes niet onnodig want toen kopte Ronaldo ze van alle standen en hoeken binnen. Nu is dat idd anders! Hoe voelde jij je toen je Asensio weer op het trainingsveld zag staan? Ik werd er echt blij van! Hem hebben we volgend seizoen ook weer fit terug

22 januari 2020 om 14:59

Asensio was een tijdje echt geweldig bezig. Ik herriner me nog dat die Barca kapot had gespeeld. Ben een groot fan van hem en heel erg blij dat die bijna terug is.

Prima voor hem. Vond hem echt matig. Denk dat hij volgend seizoen ook verkocht gaat worden ivm de komst van Hakimi.

Goeie speler hoor. Maar ik snap echt niet dat ze kimmich niet gewoon op RB zetten. Ik vind hem daar 1 van de beste op die positie.

22 januari 2020 om 11:31

Ik ook, helaas ziet Flick hem op de 6 ( zal met thiago spelen vanaf nu) & hij wou er een zeer rappe back bij omdat ze hoog verdedigen

22 januari 2020 om 13:14

Ik las vanochtend nog dat Kimmich niet op RA wil spelen. Denk dat ze hem willen paaien.

Prima, over het algemeen gezien hebben de clubs Real en Barca een goede verstandhouding en samenwerkingsverband met Bayern. De medewerkers worden enorm gerespecteerd en gewaardeerd, transfers lopen geen gevaar op en niets wordt gelekt. En dit zonder herenakkoord . Persoonlijk vind ik dit jammer voor Bayern want het betekent dat Hakimi na dit seizoen terugkeert naar Real en Real vol gaat voor Carvajal/Hakimi. Had Hakimi liever bij BVB/Bayern gezien.

Heeft niet veel kansen gehad bij real onder Zidane. Onder Solari en Loptegui wel maar ik vond hem eerlijk gezegd niet heel bijzonder degelijk valt niet uit de toom. Maar Carvajal is echt een beest een van de meest onderschatte spelers ter wereld.carvajal is de enige back op de wereld die zowel kan aanvallen als verdedigen. Ja TAA kan beter aanvallen, maar TAA kan echt niet beter verdedigen dan Carvajal. Gaat altijd 100% is fysiek enorm sterk.met hem als concurrent komen Hakimi en Ordiozola niet aan spelen toe. Hakimi kan dan weer ook linksback spelen.pavard heb ik bij Bayrn nooit als een rechtsback gezien. Alles in zijn voetballen is hij een CV. Maar als iedereen fit zou ik Pavard op de bank laten.

Neuer
Kimich
Sule
Hernanadez
Alaba
n.v.t.
n.v.t.
n.v.t.
n.v.t.
n.v.t.
n.v.t.
22 januari 2020 om 15:22

Ik heb het gevoel dat je het over de Carvajal van 3 jaar geleden hebt. Toen was hij imo een van de beste ter wereld samen met Alves en Kimmich die het fantastisch deed op rb. Sinds zijn blessure/ziekte is hij naar mijn mening echter nog niet de oude geworden en ik vind hem gewoon een van de zwakke schakels van dit Madrid. Als je je beste team opstelt (courtois;mendy-varan-Ramos-carvajal;Casemiro-kroos-Valverde;hazard-Benzema-?) dan is hij de eerste die ik zou willen vervangen om heel eerlijk te zijn

Toch wel jammer. Ik dacht echt dat we met Odriozola een goede backup in huis hadden voor Carvajal. Maar blijkbaar was de druk iets wat aan de hoge kant voor Odriozola. Ik had ook al snel het gevoel dat Zidane niet echt fan was van Odriozola. Het begon allemaal in de competitiewedstrijd uit tegen Mallorca waar Odriozola een draak van een wedstrijd speelde en een hele domme tweede gele kaart pakte. Sindsdien heeft Zidane hem nooit meer gebruikt. Ik wens hem veel succes bij Bayern, wie weet pakt het daar wel goed uit.

22 januari 2020 om 16:49

Konden we Vazquez niet verhuren/verkopen als rechtsback :D Nacho was in ieder geval de backup voor zowat elke positie vanachter.

Dubbel dit. Je helpt bayern voor 3 miljoen. Maar real zit nu met 1 rechtsback. Wat als carvajal uitvalt of tegen een schorsing aan loopt? Carvajal pakt regelmatig kaarten ..in het verleden onder Zidane werd Lucas dan op de back positie gezet.

Prima als tijdelijke (concurrentie) oplossing, daarom is er geen koopoptie genomen. Bayern is aan het sparen om in de zomer de grote jongens te kopen.

Met wat geluk kan Real hier de vruchten van plukken. Odrio kan zich verder ontwikkelen bij Bayern, waar hij met wat geluk in de basis komt. Als dat een succes wordt krijgen ze er een betere speler voor terug, of een speler met een hoger transferwaarde. Geen optie tot koop, wat dus waarschijnlijk inhoudt dat ze op de achtergrond al met andere spelers in gedachten zitten en dit een tussenoplossing is.

Was niet geod voor Real M.en moet wel voor het Bayern M. goed zijn.
Dacht dat Bayern M. ook Europese top was maar deze aankoop/ huur deel snap ik niet.

Niet erg slim van Madrid als je het mij vraagt. Odriozola speelt natuurlijk weinig momenteel en volgend seizoen sluit Hakimi weer aan maar wat doe je als carvajal een blessure oploopt nu? Natuurlijk kunnen Nacho en militao ook op rechtsback maar dat is toch niet hetzelfde en offensief brengen deze heren een stuk minder dan Dani en odrio

22 januari 2020 om 15:51

Klopt. Vind ik ook. Bij een blessure of schorsing van dani hebben we een probleem. Had het niet gedaan voor die 3 miljoen

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren