Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Toekomstige deals tussen Arsenal en furieus Manchester City in gevaar’

Laatste update:

Het lijkt een kwestie van tijd voordat Mikel Arteta wordt aangesteld als de nieuwe manager van Arsenal. De voormalige middenvelder is nu nog werkzaam bij Manchester City als rechterhand van Josep Guardiola en de regerend landskampioen zal een vertrek van de Spanjaard niet in de weg staan. Over de handelswijze van Arsenal is men in Manchester echter helemaal niet te spreken, zo blijkt uit berichten in de Engelse pers.

De London Evening Standard pakt donderdagmiddag uit met het nieuws dat Manchester City ‘furieus’ is over de manier waarop Arsenal zijn jacht op Arteta aan heeft gepakt. De twee clubs troffen elkaar afgelopen zondag nog op het veld, maar na afloop van de door the Citizens met 0-3 gewonnen wedstrijd werd er door de Arsenal-bestuurders met geen enkel woord gerept de interesse in Arteta. In plaats daarvan hadden the Gunners later op de avond een geheime ontmoeting met de trainer om een overstap te bespreken.

Yaya Touré: 'Ik zie Mikel Arteta wel slagen als trainer bij Arsenal'

Of Manchester City een officiële klacht gaat indienen vanwege de manier van handelen van Arsenal is nog niet duidelijk, maar de Engelse krant voegt wel toe dat het incident invloed kan hebben op de langetermijnrelatie tussen de twee clubs. Vanwege de irritatie in het Etihad Stadium zouden toekomstige deals veel moeizamer kunnen gaan verlopen dan tot nu toe het geval was. Dit geldt ook voor eventuele trainers die Arteta, die woensdagavond overigens nog wel gewoon naast Guardiola op de bank zat tijdens het bekerduel met Oxford United, toe zou willen voegen aan zijn staf of jeugdspelers van Manchester City die hij mee zou willen nemen.

Arsenal en Manchester City strijken volgens The Athletic momenteel de laatste details glad om de overstap van Arteta mogelijk te maken. De regerend landskampioen vraagt een compensatie van een kleine 2,5 miljoen euro voor de assistent-trainer, die naar verluidt donderdagochtend middels een emotionele speech al afscheid heeft genomen van de spelers en van zijn collega’s. De verwachting is dat Arteta vrijdag in Londen gepresenteerd wordt als de definitieve opvolger van Unai Emery. Freddie Ljungberg nam de afgelopen weken op interim-basis de honneurs waar.

Denk jij dat Arsenal de juiste keuze maakt?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Nog beter nieuws, geen uitgaande transfers naar City. Voor zover ze onze spelers willen hebben...

19 december 2019 om 15:14

Daar gaat het niet om, het is gewoon een smerige actie om zo te werk te gaan. Als het je eigen club zou overkomen dan schreeuwde je ook moord en brand.

19 december 2019 om 15:39

Volgens mij gaat het helemaal niet om een smerige actie. Het is helemaal niet zo raar om een oriënterend gesprek te voeren met elkaar. Dat hebben ze gedaan en volgens mij hebben ze een match. Nu is het tijd om kenbaar te maken dat ze interesse hebben en zijn contract af willen kopen.

19 december 2019 om 16:27

Ja, dat is het lastige van de voetbalwereld. Officieel mag je zelfs dat oriënterende gesprek niet voeren. Toch snap ik dat veel clubs dat wel doen, want waarom zou je in hemelsnaam tijd en moeite steken in het onderhandelen over een speler of in dit geval trainer die geen oren heeft naar een overstap naar jouw club.

19 december 2019 om 17:24

Voor de duidelijkheid, het was sarcasme. Ik geloof namelijk helemaal niks van die interne handelingen die naar buiten komen. Daarnaast, elke werknemer hoort het recht te hebben zich te orienteren via een gesprek, in de voetbalwereld is dat zogenaamd niet van toepassing. Onzin. Wanneer je gaat onderhandelen: Dan moet je naar buiten treden. Volgens mij is Arsenal dat nu aan het doen.

Trouwens, wie is City om dit aan te vallen? Ken je verleden met transfers...

19 december 2019 om 19:03

Naja, het is geen speler, als het gaat om assistent trainers hoeft Arsenal niks te zeggen tegen Manchester City.

Overigens hebben zij ook wel eens dingen gedaan wat irritant is. Zoals heel de tijd achter Sanchez aan zoemen om vervolgens op de laatste dag van de transferperiode een flutbod te doen. Geen regels die zegt dat je het niet mag doen, dus ja, jammer, maar helaas. Dan zijn ze nu maar boos, wat willen ze doen, vechten? Als er zaken gedaan kan worden, dan worden er zaken gedaan en is dit "akkefietje" heel snel vergeten.

19 december 2019 om 16:29

Ja, tenzij City zich zoals PSG gaat gedragen en met een niet te weigeren bod komt of clausules gaat lichten. PSG kocht Neymar niet alleen vanwege het feit dat hij een geweldige speler is, maar ook omdat ze Barcelona wilden terugpakken voor het gek maken van Thiago Silva, Marquinhos en Verratti in de jaren daarvoor.

19 december 2019 om 17:18

Als ze Arsenal gaan terugpakken met een afkoopsom van 220 miljoen, mijn zegen hebben ze!

19 december 2019 om 19:04

Oh nee, wat zou ik het erg vinden als ze een bod van 200 miljoen op Mustafi zouden doen. Doe dat aub niet.

Naja dan kijk je toch ergens anders naar spelers, er zijn meer clubs op de wereld dan City, daarnaast denk ik ook dat als je maar genoeg betaald iedereen wel akkoord gaat.

Ai dan zal het lastiger worden voor Arsenal om komende zomer De Bruyne binnen te halen...

Hahahaha ja hoor het zal allemaal wel, alles gaat netjes daar natuurlijk in Manchester. Vervelende mensen daar, mag hopen Arteta binnenkort te zien. Heb het idee dat hij een geweldige voetbal visie heeft, perfect voor Arsenal. Arteta, een geweldenaar!

19 december 2019 om 14:55

Ik denk het ook! Al moet Arsenal dan wel meewerken met de benodigde transfers!

Ik kan me echt gewoon niet voorstellen dat je als nuchter, weldenkend mens van een gespreid bedje bij Manchester City, waar je gecoacht wordt om de beste manager ter wereld op te volgen door de beste manager ter wereld, naar dat inmiddels al tien jaar zinkende schip Arsenal wil gaan.. Wat bezielt je dan?? Als clublegende snap ik dat het misschien de emotie is die je zo ontoerekeningsvatbaar maakt, maar Arteta heeft hooguit 5 seizoenen bij Arsenal gespeeld en dat waren nou niet echt de succesjaren.. Echt onbegrijpelijk!

19 december 2019 om 14:56

Allereerst is het onzin om Arsenal al 10 jaar een zinkend schip te noemen. Want ze hebben gewoon lange tijd CL gehaald en nu EL. Nooit hebben ze geen Europees gehaald in tegenstelling tot de concurrenten die weleens 7de of 10de eindigde. Mee eens dat Arsenal nu dramatisch is. Misschien wou arteta wel gewoon manager worden en dat hij wat krediet kreeg van Arsenal zijn oude club.

19 december 2019 om 15:04

Blijft voor mij moeilijk om negatieve commentaar te krijgen op Arsenal, een club die op een zelfstandige manier staat waar het vandaag staat, vanwege supporters van een ‘ kunstmatige’ club die hun huidige status te danken hebben aan een rijke suikeroom. Money doesn’t buy class...

19 december 2019 om 15:20

Het verschil is dat dat bij de clubs die 7e en 10e zijn geworden een vreselijk slecht jaar is geweest en dat er verder gewoon jaarlijks serieus wordt gestreden om minimaal 1 titel.. Arsenal is in 2009 voor het laatsts een serieuze titelkandidaat geweest, om over Europees succes nog maar eens te zwijgen.. Arsenal is vanaf het moment dat ze in dat nieuwe stadion terecht zijn gekomen begonnen aan een langzame, tergend trage aftakeling.. Het duurt niet lang voor Aubameyang en Lacazette ook vertrekken, dan heb je helemaal niets over..

19 december 2019 om 15:25

@youridat zeiden ze ook al toen Henry, Rvp, Fabregas enzo allemaal vertrokken. in 15/16 werd arsenal nog 2e achter Leicester. Het is dat Leicester toen hun sprookje beleefden anders was Arsenal kampioen geworden

19 december 2019 om 15:28

Precies zoals gloryunited al zegt. Arsenal heeft inderdaad in de CL niks gedaan. EL wel, united heeft ook 1 seizoen voor de titel gestreden. Tottenham helemaal niet serieus voor de titel. Dat het helemaal niks is vind ik dan weer onzin. Vorig seizoen 2 punten tot de 3de plek en 1 punt tot de 4de plek. Als Arsenal dus 1 punt meer gehad dan zouden ze in de CL staan. En dan zag het er allemaal anders uit.

19 december 2019 om 15:35

Om nog maar te zwijgen van het feit dat we vorig seizoen(!!) nog de finale van EL speelden tegen... juist ja, het ‘grote’ Chelsea( dat dus ook gewoon EL speelde) Datzelfde Chelsea dat trouwens, zoals alle clubs, ook zijn mindere momenten heeft gekend: zowat van begin jaren 70 tot midden jaren 90 ( maar dat wist je vast niet). Pas midden jaren 90 is Chelsea beetje bij beetje naar de top beginnen groeien ( weliswaar ver achter Arsenal en Man Utd). Pas toen er via externe bronnen honderden en honderden miljoen in Chelsea werden gepompt dat de club de stap naar de echte top heeft gezet. En dan nu zo een grote mond komen opzetten omdat Arsenal een mindere periode kent... or how money really doesn’t buy class.

19 december 2019 om 15:38

@GloryUnited, dat jaar was het niet Arsenal maar Spurs wat de grote uitdager was van Leicester uiteindelijk. Leicester won de titel notabene nadat Spurs niet won van Chelsea.. Dat Spurs daarna ook nog die tweede plek uit handen gaf is sneu, maar vooral heel typisch.. Arsenal is nooit de echte aanjager geweest dat seizoen..

19 december 2019 om 15:45

@THenry_228, Heb je ook nog wat anders te blaten dan alleen maar hetzelfde over Chelsea? Of ben je zo bang voor de realiteit en toekomst van je eigen clubje dat je steeds maar naar die grote gemene club aan de andere kant van de stad kunt wijzen? Overigens zeg ik nergens iets over Arsenal’s verhouding tot Chelsea, daar beginnen jullie zelf over.. Ik praat over Arsenal en wat ik denk over de situatie bij Arsenal. Het is een beetje zwak dat je daar dan niet inhoudelijk op durft te reageren.

19 december 2019 om 15:59

Dat Arsenal niet meer de club is die het tien jaar geleden was, dat zal elke Arsenal fan erkennen. Dat we momenteel in een zwakke fase zitten, zal elke fan erkennen. Waar ik echter niet mee akkoord ben is, zoals jij stelt, dat we een club in verval zijn ( alsof we een soort van Sunderland zijn) Bij ploegen die op een organische manier groeien zijn mindere periodes nu eenmaal mogelijk. Zie Liverpool, zie Tottenham, zie Man Utd. Allemaal clubs die moeiljkere periodes gehad hebben of hebben. Zijn dat dan ook clubs in verval? En je praat over Arsenal ja, maar enkel met de bedoeling te provoceren( blijkbaar zonder enige historische kennis van je eigen club, die pakweg 25 jaar in zo een situatie gezeten hebben) Dus ik praat niet enkel over Chelsea , ik maak een historische vergelijking om aan te tonen dat je comment nogal belachelijk is aangezien jouw club in dezelfde situatie gezeten heeft, voor ze werd gefinancierd tenminste.

19 december 2019 om 16:04

Wat jij zegt met 2009 klopt ook niet. In 2008/2009 werden ze 4e met 18 punten achterstand. Sindsdien zijn ze maar 1x op minder dan 10 punten geeindigd van de nummer 1 en dat was in 2013/2014. Toen werden ze 4e op 7 puntenin 2007/2008 werden ze 3e op 4 punten maar dat was ook meer een uitzondering want de seizoenen ervoor eindigden ze ook steeds meer dan 10 punten achter de kampioen

19 december 2019 om 16:11

Waar komt bij jou het idee vandaan dat ik niets weet van de geschiedenis van Chelsea, en daarom maar zo reageer over Arsenal? Het is zelfs zo erg dat Chelsea gewoon op sterven na dood was en dat we toch mogen spreken van een klein wonder dat de club nog bestaat en gewoon 3 Europese prijzen gewonnen heeft in de afgelopen tien jaar. Maar dat neemt niet weg dat Arsenal wel degelijk in een ongelofelijke aftakeling zit.. Leeds, Aston Villa en bijvoorbeeld Newcastle waren allemaal stuk voor stuk grote Engelse bolwerken van clubs. Ook zij waren vatbaar en zijn toch enorm afgegleden! Denk niet dat Arsenal dat niet kan gebeuren, want ze hebben niet het door god gegeven recht om in de Premier League te spelen of bij de eerste 10 te eindigen.. Het dieptepunt bij Arsenal moet nog komen, ook omdat het op bestuurlijk niveau achter blijft bij de rest. Zet Arsenal maar eens naast Spurs. Spurs ontslaat de manager en heeft de avond daarna(!) al een nieuwe top manager te pakken, misschien niet heel sympathiek van Spurs maar wel top beleid.. Bij Arsenal zit het er al maanden aan te komen dat Emery weg moet en na 2 weken komen ze eindelijk met een nieuwe manager op de proppen, en dan is het nog een onbewezen assistent van een andere club ook! Ik zou me echt ongelofelijke zorgen maken als ik die club een warm hart toe zou dragen..

19 december 2019 om 16:38

We zullen zien. In tegenstelling tot de clubs die jij noemt, heeft Arsenal wel de nodige financiën, betere spelers en een enorme fanbase over gans de wereld. Alleen dat overtuigd me dat het wel goed komt met Arsenal. Liverpool heeft bijna 30 jaar in deze situatie gezeten en op een periode van 3-4 jaar zijn naar de absolute wereldtop gegroeid. Wat betreft de aanstelling van Arteta heb je echter een punt, ook ik ben daar niet van overtuigd en de club heeft te lang gewacht met enerzijds het ontslaan van Emery en anderzijds het aanstellen van een bewezen toptrainers. Al is het afwachten wat Arteta brengt want dat kan ook meevallen. Ik blijf erbij dat de situatie bij Arsenal niet zo dramatisch is als iedereen ons wil doen geloven : de afgelopen 5 jaar 2x FA Cup ( al is dat blijkbaar geen prijs als Arsenal hem wint) + de finale van de EL. Daarnaast steeds top 6 in PL ( wat dus op consistentie wijst). Is dit voldoende voor Arsenal? Eigenlijk niet maar dit zijn toch geen realisaties van een club in verval, zoals jij ons noemt. En ja, het kan zijn dat we dit seizoen 10de eindigen. So be it, volgend seizoen ongetwijfeld beter. Het heeft er toch schijn van dat we iets meer beginnen te investeren en met enkele gerichte aankopen zie ik Arsenal in staat terug richting top 4 te gaan.

19 december 2019 om 17:24

Mjah Mourinho is wel korte termijnvisie. Over 3 jaar is die weg. Mourinho is erg resultaat gericht. Als je als club wilt opbouwen naar iets nieuws dan moet iemand voor langere tijd aanstellen met visie. Zo'n visie wordt pas duidelijk na meerdere zoektochten en gesprekken. Daar zit gewoon tijd in. Vergeet niet dat Arsenal ( en United) een geschiedenis hebben met weinig managerwisselingen. United heeft slechts 22 coaches gehad in 127 jaar. (laatste 5 managers in 7 seizoenen). Arsenal 25 in 122 jaae. Ter vergelijking: Chelsea 38 in 114 jaar. Man city: 44 in 139 jaar. Liverpool: 19 in 127 jaar. Spurs: 36 in 121 jaar. Hier valt dus op dat de traditional topclubs veel minder trainers wisselingen hebben. Met deze gs is het helemaal niet zo gek Dat arsenal wat langer wacht om iemand aan te stellen.

19 december 2019 om 17:47

Hier ga je echt de mist in. Aston Villa en Mewcastle hebben, net als Blackburn Rovers onder andere, leuke lichtingen gekend, maar behoorden niet tot de top van Engeland. Leeds leek die kant wel op te gaan, totdat we ontdekten dat ze geld uitgaven wat ze niet hadden. Als je dan nog niet tot de gevestigde orde behoort, kun je ver weg zakken. Je vergeet ondertussen voor het gemak Liverpool te noemen, die in de jaren 90 volledig wegzakten en al 30 jaar geen titel pakten. Waar staan die nu? Arsenal is één van de rijkste clubs ter wereld. Zijn daar op eigen kracht gekomen. Moesten sinds 2004 inboeken omdat de zogenaamde koopclubs zich ingekochten in de top. Hierdoor was CL geld en titelstrijd geen zekerheid meer, waardoor Arsenal haar financiele huishouden moest downgraden. Ook om een nieuw stadion te realiseren. Wenger heeft ongelofelijk veel bewerkstelligd met minimaal budget. Nadat hij vertrekt val je als club in een gat. Dat zie je na het vertrek van elke langzittende manager, zie nog steeds United. Hier probeert Arsenal eerst uit te komen met een frisse manager (Emery, helaas niet gelukt) en nu een oud-speler met veel visie. Gene hoge verwachtingen, we hebben gewoon vertrouwen in Arteta. Maar goed... maak jij je maar zorgen om Arsenal.

19 december 2019 om 18:26

Dus jij noemt Spurs als goed voorbeeld? Spurs dat hun trainer ontslaat die ze naar de 'top' heeft gebracht. De trainer die ze een aantal maanden geleden nog naar de Cl finale heeft geleid. Die club heeft deze trainer nu ontslagen en haalt een ex top trsiner terug die de laatate 5 jaar van zijn carriere ouur voor zooi heeft gezorgd bij de clubs waar hij werkzaam was. Daarnaast een trainer die totaal niet positief is voor het imago en niet past bij de stijl van Spurs. Super man. Dan heb ik liever een jonge trainer waar ze positief over zijn en waar je mee kunt opbouwen. Dat het even kan duren is prima, zolang er maar een idee achter zit.

19 december 2019 om 15:10

Ten eerste de uitdaging natuurlijk. Het verschil tussen hoofdtrainer zijn en assistent is gigantisch op dat vlak. Ten tweede ook gewoon het financiële aspect natuurlijk, als we de geruchten mogen geloven gaat hij een heel mooi loon opstrijken voor een onbewezen coach, een kans die zich misschien niet snel meer zal voordoen voor hem. Ik denk dat er maar weinigen zijn die het niet zouden proberen. In het ergste geval faalt hij en wordt hij weer ergens anders assistent bij een mooie club.

19 december 2019 om 15:22

Hij zal bij Manchester City ook niet voor een scheet en drie knikkers op de bank zitten toch? Daarbij is het vooral het toekomstbeeld waar ik me zorgen om zou maken.. Bij City is the sky letterlijk the limit, bij Arsenal moet je het allemaal nog maar zien en zal grondig gebouwd moeten worden aan een nieuw team..

19 december 2019 om 15:34

Als hij de tijd krijgt om het volgens zijn visie op te bouwen kan het best wat worden. Er zit nog genoeg potentie in Arsenal, maar als het verkeerd uitpakt zal hij zich nog wel eens voor zn kop slaan.

19 december 2019 om 15:39

Wat kortzichtig. Je kan het ook zo zien: Arsenal heeft waanzinnig veel potentie; 1 of 2 topspelers, een van de grootste fanbases ter wereld en was niet zo heel lang geleden nog een internationale force om rekening mee te houden. Nu ben je assistent die als een puppy achter Pep aanhobbelt, het beter dan hem doen lijkt onmogelijk en het is overigens helemaal niet zeker of hij die op mag volgen. Nee; er valt juist heel veel te winnen bij Arsenal.

19 december 2019 om 16:09

Arsenal is een traditionele topclub in Engeland. Daarbij zou je je toch kunnen voorstellen dat het aantrekkelijk is om zo een club te coachen? Daarnaast zijn vijf seizoenen in het leven van profvoetballer best een groot deel van zijn carrière. Vind je niet? Ook ga jij ervan uit dat hij klaargestoomd wordt om Guardiola te vervangen. Misschien is dat helemaal niet zo, of niet zo evident. Het zou nog jaren kunnen duren. Dan kun je je toch wel voorstellen dat hij deze kans pakt. Zeker wanneer hij zelf het gevoel heeft er al klaar voor te zijn. Eerlijk gezegd is van nuchterheid en redelijkheid weinig te merken in jouw stelling. Het lijkt er meer op dat je je laat beïnvloeden door persoonlijke voorkeur. En die zal juist bij Arteta heel anders zijn.

19 december 2019 om 16:56

Hahaha dan kom jij aanzetten, als fan van Chelsea nog wel. De club waarmee het geld/olie circus is begonnen.arsenal was 3 jaar geleden nog 2de op n haar van de eerste plaats. Het gaat inderdaad niet lekker op dit moment, maar ze komen er wel weer.100000 keer liever Arsenal dan zo'n gemaakte club als Chelsea of City, waar ze nu zeggen dat het allemaal om de jeugd gaat terwijl heet elftal nog steeds vol zit met peperdure spelers.

19 december 2019 om 18:21

Assistent of hoofdcoach, redelijk verschil. Daarnaast gaat het bij Arsenal nu zo slecht, dat het alleen maar beter kan. Verder is Arsenal een veel mooiere club en uitdaging.

Spelers van Arsenal komen gewoon te kort voor Man.city en Andersom zijn ze gewoon te duur of hoge lonen. Dus zoveel missen ze niet aan beiden kanten.

Manchester wil niet voor schut staan als ze Arteta en twee andere goede krachten verliezen. Als ik ergens werk hoeft een toekomstig werkgever ook niet eerst met mijn huidige werkgever in gesprek. En daarbij: Als City zegt dat ze niet op de hoogte waren, hoe kan Pep er dan zo gelaten op reageren en vrijwel bevestigen dat Arteta weg zal gaan?

Toen Fabregas naar Barca kwam schreeuwde alle Arsenal fans moord en brand, nu is het allemaal maar gerechtvaardigd.

19 december 2019 om 16:54

Hm absolute sterspeler vs assistent trainer... daarnaast is het niet bewezen dat Arsenal regels overtreden heeft zoals Barca destijds. Indien Arsenal de regels overtreden heeft, waarom zou Guardiola deze week dat op de persconferentie niets gezegd hebben over een ‘ illegale’ toenadering van Arsenal?

19 december 2019 om 18:03

Ja, maar dat kwam ook omdat spelers van Barcelona hem in een shirt van Barca propten bij de nationale ploeg. Nu hebben we het over één oriënterend gesprek, poe poe.

19 december 2019 om 19:06

Gast. Denk je dat de mensen die nu reageren in bijna 2020 dezelfde mensen zijn die aan het klagen waren in 2011? Gelukkig nieuwjaar alvast en pas op met vuurwerk.

Toch wel een bijzondere overstap. Heeft nu bij Manchester City aardig kunnen leren hoe er eigenlijk gevoetbald zou moeten worden. Moet natuurlijk wel bij vermeld worden dat de spelerskwaliteit een stuk hoger ligt bij Manchester City dan bij Arsenal het geval is, en dan druk ik me nog zacht uit. Ben benieuwd hoe hij het er zich als hoofdcoach vanaf gaat brengen!

Wat ie er mis mee dat je eerst met die persoon praat en dan de werkgever inlicht ? Mocht hij geen interesse hebben , dan kan je dat stil houden en is er geen haan die er naar kraait. Als men weet dat Arsenal interesse heeft en hij doet wat fout , dan zullen er genoeg wijzen naar de interesse van Arsenal dat het daar aan ligt...

@bossie Wat er mis is met eerst de persoon spreken en pas daarna de club dat is dat die persoon een (doorlopend) contract heeft bij een andere club, in dit geval Arsenal, en de regelgeving is dat je in dat geval gewoon eerst netjes meldt bij de club waar dat contract loopt dat je wilt praten. Dat is een kwestie van één simpel telefoontje. Ciity mag dat gesprek zelfs gewoon weigeren omdat het niet hoeft mee te werken aan het demonteren van haar technisch apparaat.dat het Arteta nu toch laat gaan is een mooi gebaar van City naar Arteta, maar dat Arsenal achter de rug van City om een contractant van die club heeft benaderd is bepaald niet netjes.

19 december 2019 om 20:50

Dat hoef je echt niet te melden, doe even realistisch.

Ben benieuwd wat Arsenal gaat doen als dit geen goede combinatie blijkt.. terug naar wenger misschien, maar dat gun ik die man niet haha is als stront behandeld door vele fans. Al hoop ik dat Arsenal aan kan haken bij de top 6.. zie t helaas niet snel gebeuren

Wenger is voor Arsenal wat Ferguson voor United was. Zij boetseerden beiden prachtige en onvergetelijke teams met bij vlagen schitterend voetbal. Er is op beiden ook commentaar geweest, maar laten we eerlijk zijn, hun opvolgers hebben nog steeds niet iets kunnen aantonen dat ook maar een beetje in de buurt komt van wat die twee gepresteerd hebben. Ik kan uiteraard niet in een glazen bol kijken, maar ook Arteta zal het niet gemakkelijk krijgen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren