Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Joël Veltman ‘stopte telefoon weg’: ‘Daar heb ik anderen niet voor nodig’

Laatste update:

Ajax zag dinsdag zijn Champions League-avontuur ten einde komen door een 0-1 nederlaag tegen Valencia en Joël Veltman was direct betrokken bij de enige tegentreffer. De verdediger hief bij een aanval van los Che buitenspel op, waarna Rodrigo uiteindelijk de trekker over kon halen. Veltman zelf geeft vrijdag in gesprek met FOX Sports aan na de wedstrijd niet veel meegekregen te hebben van eventuele kritiek aan zijn adres.

“Natuurlijk wordt er naar jou gekeken, maar ik heb die telefoon lekker weggestopt. Ik weet ook wel wat ik fout of goed deed in die wedstrijd, dus daar heb ik andere mensen niet voor nodig. De steun van mijn vrouw is ook heel belangrijk, die relativeert het allemaal een beetje”, legt hij uit. De teleurstelling die de uitschakeling veroorzaakte is een paar dagen later nog niet helemaal verdwenen, maar het vizier in Amsterdam is inmiddels wel weer helemaal gericht op de kraker tegen AZ van zondagmiddag.

Ten Hag: 'Moeten door blessuregevallen misschien toch de transfermarkt op'

“Ik denk dat het een hele leuke wedstrijd wordt, AZ zal tegen ons niet achterover gaan leunen. Dat doen wij ook niet, dus ik denk dat het een open wedstrijd zal worden”, blik Veltman vooruit op het treffen tussen de nummers een en twee van de Eredivisie. “Ze scoren makkelijk, ze hebben goede creatieve spelers voorin en ook goede spelers op het middenveld en achterin. Uiteindelijk moet dat dan samenvallen en dat is nu wel het geval bij hen.”

Veltman is zich extra bewust van het gevaar dat Calvin Stengs en Myron Boadu vormen: “Wij hebben de link met Hakim Ziyech en Quincy Promes (die vanwege een blessure overigens niet van de partij lijkt te zijn tegen AZ, red.) natuurlijk, maar zij hebben er ook wel eentje met Stengs en Boadu.” Ajax verloor zijn laatste twee wedstrijden op rij en Veltman spreekt van een ‘dipje’ voor zijn ploeg: “Je kan altijd een keer verliezen, zoals tegen Willem II. Nu liggen we echter ook uit de Champions League en dat is wel een donkerder verhaal. Maar laten we nu uit die dip komen door zondag te winnen.”

Denk jij dat Ajax wel van AZ gaat winnen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Het valt me op dat er voornamelijk wordt gesproken over Stengs en Boadu, waar ik zelf verwacht dat Idrissi het grootste gevaar is voor Ajax komende zondag.

Ik vind Idrissi onterecht minder aandacht krijgen dan de twee overige aanvallers.

13 december 2019 om 15:53

Daar ben ik het helemaal mee eens! En wat nog gevaarlijker is misschien is de link tussen Idrissi en Wijndal! Die tandem doet me denken aan ziyech en mazraoui. Begrijpen elkaar volledig. En ik ben zeer benieuwd waar het plafond van een Idrissi ligt. Ik had laatst een discussie met een vriend die vertelde dat Idrissi in het rijtje Assaidi, Tannane etc valt. Maar hier was ik het totaal niet mee eens. Idrissi die voetbalt veel meer met verstand, zakelijker en kent de voetbalregels (als je begrijpt wat ik bedoel). Hij combineert straattechniek met het veldvoetbal gogme en zo maakt het een veeeel intressantere speler om in de gaten te houden. Los van dat zie ik in Boadu wel het grootste aanvallende talent van nederland. Samen met Ihatteren, Donny, Frenkie, De Ligt heeft het nederlands elftal een as die de komende 3/4 eindrondes kunnen gaan domineren

13 december 2019 om 17:01

Vond Idrissi al een erg goede aankoop van AZ. Kon al voor 12 miljoen naar Torino. Wat een explosiviteit en wat een pegel heeft ie. Echte vleugelflitser. Stengs is meer een fijnvoetballer, valt beter in NL.

13 december 2019 om 17:58

Inderdaad, met name Stengs, Wijndal, Boadu en Koopmeiners worden altijd genoemd. Idrissi wordt vaak vergeten, terwijl de statistieken voor zich spreken.

13 december 2019 om 19:26

Misschien (onbewust) omdat hij niet voor NL speelt? Was ook even met Ziyech zo en nu met Mazraoui en daarna weer met Dest. Als je voor NL speelt krijg je toch wat meer aandacht en dan let men weer in clubverband op je.

Ik blijf me afvragen waarom hij wordt opgesteld , zowel bij Ajax als bij Oranje. Is de samenwerking tussen Blind en Veltman dan zoveel beter dan tussen Blind / Schuurs of Alverez? Ik kan me niet voorstellen dat Ajax er , zeker in de eredivisie, zoveel slechter op wordt als iemand anders naast Blind komt te staan ?

13 december 2019 om 15:59

Heb je Schuurs zien voetballen in de CL en Eredivisie dit seizoen? Begint vaak heel onrustig, maakt fouten en begint daarna redelijk te voetballen. Veltman draait echt beter dan Schuurs momenteel.

13 december 2019 om 16:12

Veltman is gewoon pure armoe, met Veltman red je het nog wel in de eredivisie maar daarbuiten wordt je kwetsbaar. Van Schuurs ben ik ook eerlijk gezegd nog niet onder het indruk, ik zou graag Alvarez en Blind op die posities willen zien. Denk dat ze elkaar uitstekend aanvullen, beide zijn ook voetballend ook goed. Alvarez komt voetballend te kort voor het middenveld maar als centrale verdediger is hij prima. Veltman vind ik echter lomp, dom en komt gewoon kwaliteit te kort.

13 december 2019 om 16:12

Ik heb Veltman meer zien voetballen en ook wel wat fouten zien maken , of dat hij wat onrustig inkwam wat hem dan onnodig een gele kaart opleverde. En Schuurs heeft een stuk minder minuten gemaakt en die kan alleen nog beter worden door meer minuten te maken; Schuurs begint pas terwijl Veltman al een ervaren rot is.

13 december 2019 om 16:40

@bassie en Veltman dan? die begint meestal aardig aan een wedstrijd en geeft daarna een goal aan te tegenstander cadeau door een totaal onnodige fout zoals tegen Chelsea en Valencia. ik vind het echt armoedig dat je 250 miljoen op de bank het staan en dan in de CL aantreed met Veltman. een CV zonder snelheid, wendbaarheid en lengte die structureel blundert en je al jaren onnodige punten kost in Europees verband

13 december 2019 om 16:44

Goal tegen Valencia is het gevolg van collectief dramatisch verdedigen. Kun je Veltman moeilijk alleen de schuld van geven. In London is Ajax vooral genaaid door de scheids, anders had je daar met 1-4 van het veld afgestapt. Veltman is verder geen superster inderdaad, maar we hebben momenteel niks anders. Schuurs overtuigd ook niet echt en Alvarez heb ik nog nooit achterin zien spelen.

13 december 2019 om 16:55

@bassie onnodig geel pakken omdat je een tegenstander omver duwt die niet eens gevaar kan stichten vanuit die positie vind ik toch wel een kwalijke zaak en die penalty in de eerste helft was ook totaal onnodig en zegt alles over het gebrek aan voetbalintelligentie van Veltman. anders had Ajax zelfs na die beslissing in de tweede helft van de scheids nog met 4-2 gewonnen

13 december 2019 om 17:00

Dus je vind spelers als Tagliafico en Martã­nez ook geen voetbalintelligentie hebben, die constant onnodige kaarten pakken? En dan is het nog steeds een schande dat die scheids een rode kaart aan Blind en Veltman geeft, maar goed. En Veltman is geen wereldwonder hoor, zal de laatste zijn om dat te zeggen. Maar om hem nu als zondebok aan te wijzen en Schuurs op basis van helemaal niks de verlosser te maken is belachelijk. (ik reageer hier ook even op je andere reacties, anders loopt alles door elkaar) Veltman zou ik altijd kiezen boven Schuurs op dit moment. Schuurs heeft in de wedstrijden die hij speelde niet zo overtuigend gespeeld dat hij echt kansen verdiend en Veltman heeft ook genoeg uitstekende wedstrijden gespeeld (waar hij ook terecht lof voor kreeg) Lille kreeg ook aardige kansen in de thuiswedstrijd inderdaad, maar dat lag niet perse aan Veltman in die wedstrijd. De verdediging van Ajax had gewoon enorme moeite met de snelheid voorin bij Lille. Schuurs maakt daarentegen bij Lille uit in de eerste 10 minuten flinke fouten die duidelijk op bibbers wezen. Daarom nooit kiezen voor een jongeling in belangrijke wedstrijden.

13 december 2019 om 17:04

Schei toch uit Japie. Met Schuurs in de basis redde je het amper in de CL voorronde. Dat lijkt iedereen te vergeten. Veltman is geen hoogvlieger maar snapt het spelletje wat Ajax van achteruit wil spelen. En dat behelst nu eenmaal wat meer dan een lompe verdediger.

13 december 2019 om 17:06

@bassie dat van die scheids kan een schande zijn maar dat waren de beslissingen in het veld van Veltman ook tegen Chelsea. Ajax heeft niet alleen verloren door dat VAR moment maar ook door Veltman want die geeft een goal weg en had als hij verstandiger had gehandeld in de eerste helft niet eens rood gekregen. als die gasten ook steeds onnodige kaarten pakken wel ja. niemand zegt ook dat Schuurs de verlosser is maar mensen vinden hem minder domme acties maken in het veld en daar kan ik het alleen maar mee eens zijn

13 december 2019 om 17:08

@mentalist als het spel wat Ajax van achteruit wil spelen hetgeen is wat Veltman laat zien dan maak ik me toch ernstige zorgen over die filosofie

13 december 2019 om 17:11

Als die rode kaarten terug waren gedraaid had je met 1-4 gewonnen in London. Of ging Veltman nog een hattrick aan eigen doelpunten maken?en zoals Mentalist zegt, Schuurs is niks beter.

13 december 2019 om 17:12

@bassie maar die rode kaarten werden niet terug gedraaid dus die totaal onnodige penalty die hij weg geeft in de eerste helft kost je uiteindelijk 2 dure punten

13 december 2019 om 17:15

@bassie, een gebrek aan voetbalintilligentie is niet meteen een probleem maar het maakt het bij een type speler als Veltman wel lastig. Vaak zijn spelers met een gebrek aan voetbalintelligentie spelers met fysiek, kracht, atletisch vermogen en strijd. Een Tagliafico brengt strijd, scorend vermogen, is atletischer dan Veltman. Iemand als bv Varane staat ook vaak zat verkeerd, alleen heeft die een heleboel snelheid en atletisch vermogen om zijn gebrek te verbergen.

13 december 2019 om 17:18

Ja, dus als de scheids er twee totaal onterecht van het veld afstuurt bij een 1-4 voorsprong die eindigt in 4-4 is de invloed van de 1-4 dus groter dan de twee rode kaarten en de drie goals daarna. En als er collectief dramatisch verdedigd wordt tegen Valencia is het ook Veltman's schuld. Dit begint echt lachwekkend te worden.

13 december 2019 om 17:22

Goed punt Primetime, dat is zeker een zwakte van Veltman. De Ligt had juist wel de voetbalintelligentie, dat mis je zeker achterin. Alleen is niet vervangbaar helaas.

13 december 2019 om 17:24

@bassie wat ik lachwekkend vind is alleen de fout van een scheidsrechter uit te vergroten maar de fouten van je eigen verdediger die de domste dingen deed in het veld die wedstrijd te bagatelliseren. hij gaf zelfs bijna nog een tweede goal cadeau aan Chelsea in de eerste helft door vlak bij zijn eigen strafschopgebied terwijl hij niet eens onder druk stond de bal te passen in de voeten van een Chelsea aanvaller

13 december 2019 om 17:28

Collectief dramatisch verdedigen. Yeah right. Hij werkt die bal eerst kut weg en gaat dan als enige van de verdediging niet op een lijn staan. Nee. Meneer Veltman staat er even leuk 2-3 meter achter en heft zo buitenspel op, want hij dacht de speler van Valencia zou gaan schieten. Ben erg overtuigd na deze beredenering en snap ook waarom hij zo ver achter de rest van de verdediging stond, maar niet heus.Schuurs maakt misschien fouten, maar daar zit potentie in. Speelde tegen Lille ook prima. Veltman wordt niet beter. Dan moet je in mijn ogen voor het talent kiezen.

13 december 2019 om 17:32

Penaltymoment kan gebeuren. Een gele kaart pakken kan gebeuren. Dat zijn ook zeker fouten die hij maakt. Alleen geven zelfs de Van Dijks op deze wereld pakken kaarten en geven penalty's weg. Daarmee verlies je de wedstrijd niet en kun je dus Veltman niet gaan blamen voor het puntenverlies Wel kun je dwalingen van de scheids daarvoor verantwoordelijk houden en dat lijkt me dan ook niet meer dan logisch.. Die fout tegen Valencia thuis was ook een fout, maar wel heel apart dat je niks hoort over de 6 fouten daarvoor. En ik zie ook liever een andere verdediger dan Veltman, liefst iets als Matthijs de Ligt XD. Die is er alleen niet.

13 december 2019 om 17:35

Japie, je gaat dit toch zeker geen fout noemen van Veltman (tegen Valencia)? De fout werd gemaakt door Lang, gevolgd door een geweldig ingeving van Parejo. Iedereen verwachtte een schot, maar er volgde een sublieme pass. Dat Veltman juist de eerste helft de beste verdediger was, vergeet je voor het gemak maar weer. In de eerste helft was het namelijk Veltman, die 3 a 4 honderd procent kansen voorkwam. Ik zou zeggen, kijk de wedstrijd nog een keer terug. (en dit keer zonder anti-Veltman bril)

13 december 2019 om 17:36

@supernico Balverlies begint toch echt bij Noa Lang die opeens naar binnen wilt. Nico staat veel te ver van z'n man af en moet toestaan dat de pass veel te makkelijk komt, Blind en Martã­nez staan samen lucht te dekken en Veltman staat tegenover twee man.en Veltman staat inderdaad niet op een lijn. Is een fout, maar is hij de enige die een fout maakt? Schuurs vond ik niet overtuigend tegen Lille. Begon matig en leverde teveel ballen in. Herpakte zich wel in de tweede helft, maar beter dan Veltman vond ik het niet. Heeft wel meer potentie inderdaad, maar dat moet er eerst nog maar eens uitkomen.

13 december 2019 om 18:03

@nl_modric hoe zou jij het willen noemen dan? iedereen speelt op buitenspel en Veltman heft als enige de buitenspelval op

13 december 2019 om 18:39

Blind en Martinez staan gewoon voor de aanvallers van Valencia en zetten een buitenspelval op. Veltman die ziet iemand aan de rechterkant een sprint de 16 in maken en gaat dan maar de buitenspelval opheffen. Schuurs tegen Lille niet overtuigend? In het begin onwennig ja, maar wat verwacht je van iemand die nog jong is en niet wekelijks speelt? Daarna deed hij het gewoon uitstekend met o.a. een sprintduel waar hij de spits van Lille fysiek de baas was en aan het eind van de wedstrijd had hij ook nog een prima block in de eigen 16. Veltman blijft elk jaar zijn Veltmannetjes hebben en dat was tegen Valencia niet anders. Een keer moet het gewoon klaar zijn en moet je zo een speler op de bank pleuren en uiteindelijk verkopen of weg doen. Hij kost je de nodige punten en zal ook niet veel beter worden.

13 december 2019 om 18:53

Inderdaad als verdediger houd je de laatste lijn in de gaten. Als je als enige verdediger achter je eigen verdediging staat , is dat niet zo slim verdedigd; Is dit de fout van Veltman , of is er niet goed gecommuniceerd ..;?

13 december 2019 om 16:11

Het ergste is nog dat de meeste Ajacieden het terecht vinden als die bij het Nederlands elftal wordt opgesteld... Veltman is een van de meeste overschatte voetballers uit de Nederlandse voetbalgeschiedenis.

13 december 2019 om 16:15

Dat is onder statement. Het aparte is dat Ten Hag toch enige waarde in hem ziet, denk dat ETH hier een enorme fout heeft gemaakt door vollop te vertrouwen op Veltman als vervanger van de Ligt. Als je de logica volgt en de Ligt naast Veltman zet valt Veltman toch in het niets? Veltman is prima voor de bank maar naast Blind dient iemand te komen die geen mercy kent.

13 december 2019 om 16:44

dan krijg je weer die onzin te horen over die statistieken of waarom Ten Hag en Koeman die er meer verstand hebben als wij hem niet zomaar opstellen. alsof we allemaal kippig zijn en niet zien dat Veltman structureel totaal onnodig goals cadeau geeft aan de tegenstander

13 december 2019 om 16:46

Ik denk niet dat Ten Hag het met Veltman wilde doen, maar met de miljoenenaankoop Alvarez. Er is deze zomer gewoon 15 miljoen geïnvesteerd in een CV, alleen pakt dat nog niet goed uit. Dan is het voor Ten Hag verder roeien met de riemen je hebt.

13 december 2019 om 18:56

@japie,onzin is dit niet het is gewoon een feit dat Veltman door deze twee coaches en ook door Bosz , vaak de voorkeur kreeg boven andere voetballers. Dan kan je denk ik terecht afvragen waarom deze coaches hem blijft opstellen en dat de helft van Nederland dit niet zou doen ......vraag jij je dat nooit af dan ?

13 december 2019 om 19:05

@bossie ik vraag me dat zeker af maar voor mij zit er iig geen enkele logica in dat ze hem blijven opstellen. een verdediger staat er om goals te voorkomen, niet om ze structureel in te leiden. verder heeft hij geen lengte, geen atletisch vermogen, is hij fysiek niet echt sterk en hij is niet snel en ook niet wendbaar. wat blijft er dan nog over?

13 december 2019 om 19:09

Daar heb je gelijk in , maar het lijkt me ook niet dat deze coaches dat ook niet zien . Of ze vinden dat ze geen betere spelers hebben voor die positie ? Dan moet je bij Ajax afvragen wat het aankoopbeleid is , anders zou ik het ook niet weten . Je zou toch langzamer hand gaan verwachten dat Schuurs of Alvarez het zouden mogen proberen voor een aantal wedstrijden. Zeker nu er geen CL wedstrijden meer zijn en dat de eredivisie de tegenstand toch wat minder is ...

13 december 2019 om 20:27

@bossie Schuurs bv maakte op mij een prima indruk tegen Lille en heeft wel lengte, snelheid en wendbaarheid dus ik snap het ook niet. in Oranje heb je dan Dumfries wat ook geen geweldenaar is maar hij heeft iig nog een paar eigenschappen die een back moet hebben. Veltman heeft die niet

13 december 2019 om 21:11

Dumfries heeft dat ook niet als back. Die dribbelt net zo graag over de zijlijn en is niet bepaald snugger. Geen verbetering dus.

13 december 2019 om 21:18

@nl_modric Dumfries heeft iig de snelheid en de dynamiek om back te spelen. Veltman is traag en niet wendbaar. voordat die de middellijn is overgestoken ben je 10 minuten verder

13 december 2019 om 18:59

Ik ben het helemaal met je eens. Het feit dat veltman speelt zorgt ervoor dat anderen die eigenlijk op die positie (alvarez) horen zich niet kunnen ontwikkelen. Veltman kan het niet bijbenen als het tempo omhoog gaat en dan ga hij compenseren met schoppen. Wat ik jammer vind is dat hij bij t programma “met Andy in de auto” zegt dat de gele kaarten erbij horen. Die kaarten horen er niet bij als je aan de zijlijn in de 5de minuut op een totaal ongevaarlijke plek iemand onderuit schopt waardoor je een onnodige gele kaart oploopt. Ik begrijp niet dat je nooit iets hoort over Ten Hag die hier intern iets duidelijk over maakt. Of ziet men echt niet hoeveel onnodige kaarten deze gast pakt????

13 december 2019 om 20:01

BijOranje snap ik het ook niet. Vooral omdat ie dan als back speelt. Bij Ajax doet ie het toch best aardig? Topper is het niet, maar hij hobbelt leuk mee.

Echt bizar hoe vaak Veltman de zondebok is bij Ajax, terwijl het hele team niet draait. Die rode kaarten in London waren zijn schuld (blind was de eerste + de scheids naait Ajax) en nu tegen Valencia is hij de gebeten hond terwijl er wel 6 dingen fout gaan vooraf aan die goal.

13 december 2019 om 16:10

Het is heel makkelijk om gewoon steeds dezelfde af te schieten. Zeker als dat iemand is die bij de tegenstanders toch al minder goed ligt. Persoonlijk zou ik voorlopig Veldman rechts zetten om samen met Blind ook Schuurs te begeleiden. Biedt verdedigend meer stabiliteit. Dan kan Je een creatievere (Eiting?) middenvelder er bij zetten en Donny weer naar voren. Zet dan Ziyech weer rechts. Alleen, zijn veel positie wisselingen.

13 december 2019 om 16:13

He Adriaan , Veltman is de zwakste schakel al jaren! Europees is hij altijd goed voor kaarten en tegengoals! Wederom heft hij buitenspel op en valt de goal door zijn toedoen. Daarvoor gaf hij al 2 paasen door het midden die in de voeten van de tegenstander belanden!!! Hij maakt altijd cruciale fouten en waarom zou je Schuurs/ Alvares niet beter op zijn plek kunnen zetten!die hebben meer potentie en Schuurs word veel en veel beter dan Veltman ooit geweest is.ajax is het niveau van Veltman al lang ontschoten alleen koppige Ten Hag houd nog vast aan deze simpele verdediger!!!

13 december 2019 om 16:39

Noa Lang begint met dom balverlies. Daarna is Mazraoui in geen velden of wegen te bekenen, staan Alvarez, Blind en Martínez op de dezelfde vierkante meter te dekken en heft Veltman het buitenspel op (die tegenover twee man staat). Maar nee, allemaal de schuld van Veltman. Verder laat Schuurs ook geen stabiele indruk achter in de wedstrijden die hij tot nu toe gespeeld heeft. En Ten Hag is inderdaad een matige trainer, kan er hele-maal niks van.

13 december 2019 om 16:51

Schuurs heeft ook nog geen serie wedstrijden mogen neerzetten en is nog erg jong. Veltman staat er bijna altijd in en maakt al zijn hele carriere blunders. dat gaat hij er echt niet meer uit krijgen

13 december 2019 om 16:53

Ja? We hebben het toch over nu? Als je nu de keuze moet maken voor een belangrijke wedstrijd dan kies je voor Veltman. Schuurs had al bibbers voor Lille en begon al direct met ballen inleveren. Potentie heeft Schuurs zeker, maar daarmee krijg je geen basisplek.

13 december 2019 om 16:56

@bassie jij misschien. als ik een belangrijke wedstrijd zou hebben als coach zou ik Veltman nooit of te nimmer opstellen aangezien die Ajax al veel te vaak punten heeft gekost in Europees verband. ik zou iedereen behalve Veltman opstellen in zo een wedstrijd. je weet op voorhand als dat hij altijd de meest achterlijke capriolen gaat uithalen achterin als er druk op de ketel staat. daar staat hij al heel zijn carriere om bekend en dat is zijn meest bekende eigenschap als verdediger. Veltman heeft patent op cruciale blunders die je de wedstrijd kosten. dat is niet alleen dit seizoen gebleken maar dat is al sinds zijn debuut bij Ajax het geval

13 december 2019 om 17:39

Dat weten we nu wel, dat je Veltman nooit op zou stellen. Toch zien alle (professionele) coaches het anders. Allemaal geven ze de voorkeur aan Veltman, ( Ten Hag, Bosz, Koeman, Keizer, De Boer) maar de voetbalprofessor Japie_krekel komt het iedere keer weer uitleggen dat het anders moet.

13 december 2019 om 17:48

@nl_modric leuk dat die trainers hem opstellen maar ik zie toch zelf dat hij de ene na de andere onnodige goal weg geeft. om dat te kunnen waarnemen heb je geen diploma in Zeist nodig

13 december 2019 om 21:11

Iedere verdediger maakt blunders Japie. Noem een willekeurige verdediger op en je kan er zo een paar vinden op internet.

13 december 2019 om 21:19

@nl_modric iedere verdediger maakt idd blunders maar niet iedere verdediger maakt structureel blunders zoals Veltman dat doet

13 december 2019 om 16:20

Logisch toch?! 3 van die 6 fouten waren overigens van Veltman. Hij gaat altijd onderuit in grote wedstrijden. Maakt nog steeds dezelfde beginnersfouten.

13 december 2019 om 16:41

Goal eens terugkijken dan. Mazraoui is in geen velden of wegen te bekennen en Martínez/blind/alvarez staan op dezelfde vierkante meter te dekken. Veltman doet het zeker niet goed daar, maar alles op hem blamen is echt belachelijk.

13 december 2019 om 16:46

@bassie die eerste domme gele kaart die hij pakte tegen Chelsea was zeker ook de scheidsrechter zijn schuld en die domme tackle waar hij in de eerste helft tegen Chelsea een penalty veroorzaakt zeker ook? de scheidsrechter floot hem zeker in zijn oor om zulke domme acties te maken?

13 december 2019 om 16:49

Een gele kaart pakken doen verdedigers wel vaker, daar ga ik hem niet op afbranden. Dat die scheids daarna volledig ontspoort en twee rode kaarten geeft is niet de fout van Veltman. Anders ga je daar gewoon met 1-4 het veld af. En Veltman is geen Matthijs de Ligt, dat lijkt met duidelijk. Maar om dan met Schuurs te gaan spelen die al moeite had tegen Lille...

13 december 2019 om 16:52

@bassie alsof Veltman geen moeite tegen Lille had. in die eerste wedstrijd kreeg Lille de ene na de andere open kans

13 december 2019 om 21:12

Dus wanneer de verdediging goed staat ligt het niet aan Veltman, maar wanneer het niet goed gaat ligt alles aan Veltman ? Hou toch op joh Pannekoek.

13 december 2019 om 21:20

@nl_modric noem mij 1 andere speler bij Ajax die zoveel fouten maakt als Veltman achterin. ik ben heel benieuwd

13 december 2019 om 16:47

@tiptopp het is ook heel makkelijk de scheidsrechter steeds de schuld te geven terwijl Veltman fouten staat te maken tegen Chelsea die je bij de F'jes nog niet ziet

13 december 2019 om 17:40

Iedere verdediger maakt fouten Japie. Van Ramos tot Beugelsdijk, allemaal maken ze de stomste keuzes. Voetbal is nu eenmaal een spel van fouten.

13 december 2019 om 17:49

@nl_modric je hebt fouten maken en je hebt cruciale fouten maken en je hebt af en toe een foutje maken of structureel groffe fouten maken. daar zit imo wel een groot verschil tussen

13 december 2019 om 21:12

Iedere speler maakt fouten Japie. Wanneer je heel de wedstrijd op Messi gaat letten, zijn er ook aanzienlijk veel verbeterpunten.

13 december 2019 om 21:21

@nl_modric dat is zo maar als je een verdediger hebt staan die al heel zijn carriere een keer in de paar wedstrijden een tegengoal inleid is het geen verbeterpunt meer maar een tekortkoming. de fouten die Veltman maakt daar heb je geen vergrootglas voor nodig want die zijn meestal meteen terug te zien op het scorebord

Dit is het moment om Schuurs meer minuten te geven en klaar te stomen voor volgend seizoen. Veltman is oké maar niet meer dan dar, het streven moet veel hoger liggen

Als hij zich een keer de kritiek zou aantrekken dan zou Ajax misschien een keer overwinteren met hem in de basis. Dat is tot op heden nog nooit gebeurd met Veltman die standaard een paar keer blundert in een wedstrijd. Mensen moeten kappen om hem constant het hand boven t hoofd te houden. Hij is gewoon niet goed genoeg voor Ajax. Dat is al jaren duidelijk.

"de steun van mijn vrouw is ook heel belangrijk, die relativeert het allemaal een beetje”.hoe werkt zoiets dan? "geen probleem Joel die cruciale fouten die je hebt gemaakt tegen Chelsea en Valencia. Het is de CL maar. Volgend jaar beter!".

13 december 2019 om 16:42

Haha ik stelde me ook al voor hoe zij zou zeggen: "ach Jo, het is maar een spelletje", "iedereen maakt fouten", "over een week is iedereen het vergeten" en nog meer van die verschrikkelijke opmerkingen.

Zal echt dolblij zijn wanneer we van deze clown af zijn, 0 kwaliteit 0 verbetering maakt sinds z'n debuutjaar nog steeds dezelfde domme fouten. Kan niet koppen zowel verdedigend als aanvallend, timed vrijwel altijd verkeerd, schuift in op de verkeerde momenten wat resulteert in domme gele kaarten op het middenveld, met afstand de zwakste speler aan de bal de zogenaamde opbouwende kwaliteiten zijn nergens te bekennen. Hij is gewoon geen CV dat is de enige conclusie aangezien hij het vorig jaar op rechtsback zeer goed deed, man uitschakelen en bal inleveren dat kan hij prima daar.

Ik heb afgelopen wedstrijd het eerste deel niet gezien. Tweede helft speelde Veltman echter heel goed. Veel duels gewonnen, veel intercepties. Ik ben ook wel tevreden over Veltman.mensen zeggen dat hij makkelijk kaarten pakt. Hij pakt makkelijk gele kaarten, maar mensen zijn bang voor rode kaarten. Nu is het zo dat hij gemiddeld per seizoen (eredivisie, EL en CL) maar 1 rode kaart pakt. Dat is inclusief rode kaarten zoals tegen Chelsea.zeer nuttige, maar helaas impopulaire kracht. Jongen van de club, maar geen mooie voetballer.niet de mooie passes of de voetballende verdediger, maar een slimme, soms harde, soms vervelende verdediger. Ik mag dat wel.tuurlijk heeft hij zijn tekortkomingen, lengte en snelheid, maar hij is goed genoeg voor dit Ajax. We zijn geen Real Madrid of Barcelona he? Schuurs heeft potentieel, maar is niet verder dan Veltman.

13 december 2019 om 17:41

Eerste helft was Veltman de beste verdediger van Ajax kant.

Ik blijf het zeggen. Veltman is een domme voetballer. Zit iedere wedstrijd tegen rood aan en heeft totaal geen inzicht. Voor de plek van van centrale verdediger komt hij overzicht en lengte tekort. De rol van simpele mandekker is de enige die hij kan vervullen.. Verder draait AZ best een leuke eerste seizoenshelft . Maar als Ajax het champignons leage niveau kan halen zijn ze kansloos.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren