Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Megan Rapinoe haalt uit naar ‘grote sterren’ van het mannenvoetbal

Laatste update:

Megan Rapinoe vindt dat meer kopstukken uit het mondiale voetbal zich moeten uitspreken tegen homofobie en racisme. Rapinoe won maandagavond de Ballon d'Or Feminin en werd daarmee de opvolger Olympique Lyon-aanvaller Ada Hegerberg. De Amerikaanse voetbalster stelt in gesprek met France Football dat ook de FIFA strenger moet optreden.

"Gianni Infantino (president van de FIFA, red.) zou niet hebben gesproken over homofobie of racisme als ik niet van de partij zou zijn geweest", doelt Rapinoe op haar prijs en haar prominente aanwezigheid in het vrouwenvoetbal. "Lange tijd werden deze onderwerpen niet eens besproken. Nu weet hij dat ik er ben. Ik, en anderen, zullen hem blijven bestoken over deze onderwerpen."

Messi na winst zesde Ballon d'Or: 'Ik heb nog zeker zeven goede jaren in mij'

"Door geluid te maken, dwing je mensen met verantwoordelijkheden om te reageren. Doordat we nu gehoord worden, zeggen allerlei anonieme mensen van over de hele wereld dat onze eisen van gelijke betaling en ons gevechten tegen racisme en seksisme terecht zijn. Deze Ballon d'Or zorgt ervoor dat ik nu nog meer de spelers direct kan aanspreken op hun gedrag."

"De grote sterren zeggen helemaal niets! Sterling en Koulibaly hebben tenminste hun mond opengetrokken, omdat ze zelf slachtoffer zijn van racisme. Maar wie nog meer?", aldus de wereldkampioen, die meer eist van de sterspelers in het mannenvoetbal. "Ik heb het streven om grote namen te dwingen hun mond open te trekken. Het maakt me niet uit dat ik dan een last ben voor sommigen."

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Volgens mij heeft deze mevrouw maar 1 streven, en dat is zoveel mogelijk aandacht trekken en in de schijnwerpers staan. Alles wat zij doet moet met zoveel bombarie, dat de kern van haar boodschap op de achtergrond verdwijnt. Ook wat zij nu weer zegt, alsof zij wel even gaat regelen dat iedereen haar politieke agenda gaat volgen. Ook dat zij het volkslied niet meezong omdat zij tegen Trump is, wat heeft dat volkslied er dan precies mee te maken? Wees dan zo'n vrouw en stel je niet beschikbaar voor de nationale ploeg, maar ja, dan had zij de aandacht niet gekregen waar zij zo naar hunkert hé.

3 december 2019 om 17:40

Is gewoon iets Amerikaans, in NBA doen spelers/coaches hetzelfde als haar en daar krijgen ze lof. Ben haar persoonlijk wel echt beu, heeft echt niks meer met voetbal te maken wat zij allemaal doet.

3 december 2019 om 18:57

@forzazitterd, lof? Echt niet alleen maar hoor, de helft vind het moedig en een mooie manier om je vrijheid van meningsuiting uit te oefenen, en de andere helft vind het land verraad en niet kunnen naar het leger toe. Verder helemaal met je eens. Het jammere aan Rapinoe is dat ze te aandachtsgeil is en ze totaal niet nederig is en heel raar over haar tegenstanders praat, daar door heeft ze geen gunfactor en stoort iedereen zich meer aan haar. Dat er mensen racistsisch zijn is duidelijk, maar volgens mij accepteert geen van de spelers dat en maken die best vaak een statement.

3 december 2019 om 19:34

@binny, ik denk dat de percentages wel enigzins anders liggen. Kijk maar naar Nike, die zich ook aan de kant van Colin Kaepernick plaatste. Dit zouden ze echt niet gedaan hebben als maar liefst de helft het verraad vond. De nba heeft wel van alle sporten het meest vergelijkbare doelgroep als nike

3 december 2019 om 19:59

@binnybinnen de NFL wel ja, maar zodra je binnen de NBA durft uit te spreken tegen Trump, ben je een held. Wat wel geestig is zijn die Kerr en Pop, durven niks te zeggen over Hongkong maar wel bashen op Amerikaanse politiek. Dit omdat de NBA via China veel geld binnenharkt.

3 december 2019 om 17:41

Het is een beetje hetzelfde als bij Sylvana Simons. De boodschap is echt niet slecht, de persoon is gewoon zo irritant dat niemand meer op de boodschap let... Deze vrouw heeft dan ook nog eens de schijn tegen omdat ze voornamelijk strijdt voor een hoger salaris voor zichzelf.

3 december 2019 om 17:50

Is toch juist goed dat ze voor haar gerechtvaardige principes uitkomt? Zouden meerdere mensen moeten doen. En doorgaans komen 'wereldverbeteraars' juist naar voren voor anderen, in plaats om in de schijnwerpers te staan.

3 december 2019 om 19:09

Buj het lezen van de kop dacht ik ook...ja hoor K#twijf..maar na het lezen van het artikel sta ik achter haar.

3 december 2019 om 19:42

Waar sta je achter dan? Ze roept maar wat. Ze weet niet wie wat zegt op welk moment in welke situatie omdat ze de grote spelers niet volgt en niet interessant vind behalve als ze het kan gebruiken voor haar eigen statement. Ze heeft een hekel aan mannen voetbal maar wil ze wel gebruiken bij grote events. Als ze meer wil bereiken zou het kunnen helpen om meer samen te doen en minder te veroordelen.

3 december 2019 om 22:10

Aanstelster. Alsof alles met haar in beweging is gebracht. Activisme: prima. Maar dit riekt meer naar zelfverheerlijking.

3 december 2019 om 21:01

Ze doet alles voor de instagram volgertjes. Lekker makkelijk sponsor dealtjes binnen halen en voor de rest van je leven financieel binnen zijn met haar miljoenen volgers

Als je nu kijkt naar de reacties op Twitter en Facebook naar de Premier League clubs die hun logo's tijdelijk in die regenboog kleuren veranderen, echt niet normaal wat sommige durven zeggen. Maar omdat die vooral in Afrika zitten heb je er geen last van tijdens een wedstrijd zoals bij racisme wel het geval is. Zou inderdaad niet slecht zijn als voetballers ook hier hun steun eens voor tonen. Edit: Megan is hier wel weer de slechte persoon voor als je het mij vraagt, zegt veel te veel dingen voor aandacht.

3 december 2019 om 17:42

Ja, dat viel mij ook op. Al die boze emoji's op facebook. Maakt ook weer duidelijk dat in een groot deel van de wereld homoseksualiteit niet wordt geaccepteerd.

3 december 2019 om 18:21

Dat is zeker waar. Maar het gaat niet om een groot deel van de wereld maar eigenlijk de gehele wereld. Hier zijn we extreem tolerant ten minste dat denken we. In de praktijk discrimineren we er op los of het nu homo's of marrokanen zijn of misschien wel de jongens van het platteland. Ik zou zeggen het is niet iedereen in een land, maar in ieder land zeker een vrij grote groep.


Wat rapinoe doet is verder prima maar wij houden vaak niet van de schreeuwerige Amerikaanse manier. Verder zijn er hele campagnes omtrent racisme maarja zolang er nauwelijks straffen mogelijk zijn heb je hier niet zoveel aan.

Na hat incident in den Bosch wordt het even uitvergroot en als marketing tool gebruikt door velen waarna we weer vrolijk verder gaan

Veel voetballers hebben zich tegen racisme uitgesproken? Laatst nog het Nederlands elftal

Lees ik het goed? Niet komen opdagen bij een prijs die wordt uitgegeven door France Football omdat de FIFA baas niet optreedt tegen racisme. Maar wel aanwezig zijn bij FIFA The Best.. wtf?

3 december 2019 om 17:37

Dat lees je niet goed want dat staat er niet.

Vrouwen moeten hetzelfde salaris krijgen als mannen in het voetbal? Volstrekt bezopen! Het mannenvoetbal genereert veel meer aandacht en inkomsten dan het vrouwenvoetbal. Ik vind Rapinoe maar een schreeuwerig eigenwijs irritant mediageil typje.

3 december 2019 om 17:58

Gaat niet over salaris, maar de vergoeding die ze krijgen bij wedstrijden van het nationale elftal. Ik vind best dat dat hetzelfde moet zijn. Voor zover ik heb meegekregen is er niet 1 vrouwelijke voetballer die vindt dat vrouwen 20 miljoen per jaar moeten gaan verdienen.

3 december 2019 om 18:18

Ook dat vind ik niet dat het hetzelfde moet zijn. Manneninterland voetbal, mannen WK/EK trekken meer toeschouwers, leveren meer inkomsten op dan bij de vrouwen.

3 december 2019 om 18:21

Een vrouw mag ook gewoon bij de mannen mee doen toch? Bij clubs op het hoogste niveau voetbalde er vroeger wel eens 1 mee kan ik me herinneren. Dus als ze goed zijn komen ze in de nationale ploeg! Maar nu is er dus vrouwen voetbal! Is dit niet gewoon meten met 2 maten?

3 december 2019 om 18:39

Nog steeds niet mee eens. Moet gewoon relatief verdeelt worden imo. Zorg je met de vrouwen voor 10% zoveel omzet voor de bond als de mannen dan krijg je 10% zoveel vergoeding. Is het 200% dan 200%. Simpel. Straks gaan alle nationale bonden in 1 land nog alles moeten samengooien om te zorgen dat de korfballers, voetballers en het nationale curling team allemaal hetzelfde krijgen vergoed... deze vrouwen zeggen immers zo vaak dat mannen- en vrouwenvoetbal andere sporten zijn en we niet moeten vergelijken. Voor je het weet worden we nog communistisch 😅

3 december 2019 om 20:13

Als je het vrouwenelftal hetzelfde geld wilt geven, dan weiger je dus te kijken naar de kwaliteit en status van de teams. Mannenvoetbal is immers veel groter, trekt veel meer kijkers en brengt ook veel meer geld in het laatje. Dat telt dan blijkbaar niet meer mee.maar als dat niet mee telt, hoe ga je dan ooit verantwoorden dat bijvoorbeeld Jong Oranje minder vergoeding krijgt dan het Nederlands elftal? Je kan het immers niet gooien op het verschil in kwaliteit of op de kijkcijfers van hun wedstrijden, want dat mocht bij het vrouwenelftal ook niet. Krijgen ze dan minder omdat ze jonger zijn? Dat zou gek zijn, want waarom krijgt iemand als De Ligt dan wel gewoon de normale vergoeding? Ik zie dan niet in waarom Jong Oranje niet ook zo veel moet krijgen. Anders trek je in feite het dameselftal voor omdat dat vrouwen zijn en dat is discriminatie. En ik zie trouwens ook niet in op basis waarvan je dan o19 en o17 ook minder geld geeft. Zij doen toch hetzelfde werk?

3 december 2019 om 20:54

@Jerom het minimumloon voor 19-jarigen is dan ook anders dan voor een 23-jarige. Vind ik zeker vergelijkbaar met een vergoeding voor het uitkomen voor het nationale elftal. Dat heeft in mijn ogen niks te maken met hoe goed de spelers zijn, anders zou een Dumfries nooit zoveel mogen krijgen als een Depay. Het is een soort omkostenvergoeding, niet een salaris op basis van hoe goed/hoeveel vraag er naar ze is.

Natuurlijk mooi dat ze graag op wil komen voor gelijkheid maar ik vind het zo jammer dat ze haar stellingen meteen weer koppelt aan gelijke betaling tussen mannen en vrouwen omdat je daarmee de rest ook direct weer in diskrediet brengt.megan snapt natuurlijk ook wel dat het een 1-2-3'tje is: 1: veel mensen kijken naar mannenvoetbal, veel meer dan naar de vrouwen dus 2: merken en bedrijven verdienen meer eraan als hun naam in beeld komt, bijvoorbeeld op een shirtje en dus 3: wordt er meer geld ingepompt.ik moet zelf heel eerlijk zeggen dat ik vrouwenvoetbal niet echt interessant vind en daarom kijk ik er niet naar, natuurlijk ben ik maar één persoon maar als meer mensen er zo over denken gaat er gewoon minder geld in om. Dan is het doodzonde om je stellingen over racisme, homofobie etc. - gewoon belangrijk en ook goed om aan te kaarten - in één adem noemt met iets dufs als marktwerking waardoor je die meteen in diskrediet brengt.afgezien daarvan is Megan natuurlijk een voorbeeld voor velen en hoop ik dat ze bereikt wat ze wil bereiken, maar koppel die shit eens los van geld man

Zelf gunde ze Virgil van Dijk de best men award omdat hij zo “cute” is. Laat haar even haar mond houden over seksisme.

3 december 2019 om 18:42

Naja 2 opties. Ofwel kan deze Megan het wel waarderen als een man haar aantrekkelijk noemt en haar merits daar (al lachend) op baseert, in dat geval zie ik hier geen probleem, dan gedraagt ze zich immers naar wat ze preekt; gelijkheid. Ofwel zou ze op haar tenen getrapt zijn als het andersom was en is ze het toonbeeld van hypocrisie. Ik heb absoluut geen idee

3 december 2019 om 19:04

Agh, dit soort dingen zijn we toch gewend? Ik bedoel: als een man dit had gezegd, was het wel seksistisch. Zelfde als dat geneuzel over equality. De meeste vrouwen die daarvoor strijden willen geen gelijkheid, maar de voordelen die de vrouwen nu hebben behouden + ‘gelijkwaardig’ getrokken worden. Het zelfde met racisme. Wanneer een blank iemand ‘** zwarte’ zegt is het racistisch (ben ik ook van mening overigens), maar wanneer een getint persoon ‘** blanke’ zegt, is alles oke. Pure aandachtzoekerij van mensen die op een podium staan en dan interessant willen doen..

4 december 2019 om 09:12

Wanneer een getinte persoon zo iets over blanke zegt is het ook niet oke, wat een bullshit praat jij nou weer, beide gevallen is niet acceptabel, kom even met voorbeelden als je er een discussie over wilt hebben.

Die heeft het wel echt te hoog in haar bol. Spelers komen regelmatig met statements over racisme. Zij het niet op TV, dan wel op social media en die hebben toch veel meer volgers dan deze Rapinoe. Mensen die echt aandacht willen voor dat soort onderwerpen, lopen er niet zo mee te koop door zichzelf in de spotlights te zetten. Bovendien kan ze wel dwingen mensen hun mond open te trekken, maar ik denk dat ze haar inbreng daarin nogal overschat op die manier. Iets willen doen tegen racisme juich ik alleen maar toe, maar dit neigt meer naar relevant willen zijn. Verder heeft ze wel vaker de meest idiote uitspraken, dus mensen zullen haar ook niet snel serieus nemen.

Iedereen kan wel steeds zijn mond opentrekken, dat gebeurt al jaren met allerlei campagnes zoals #saynotoracism. Ik denk dat daar bijna elke topvoetballer destijds wel een keer in zat. Het gaat er mij meer om hoe je de gevallen van racisme en seksime aanpakt en daar moeten de bonden veel harder in zijn. Nu komt Bulgarije er bijvoorbeeld weer met een matig strafje vanaf. Als er voortaan gewoon keihard tegen wordt opgetreden kun je naar mijn idee echt wat bereiken. Niet als Messi even met een stalen gezicht in het Spaans brabbelt hoe erg racisme is.

Wat een irritant vrouw zeg. Het is mooi dat ze tegen racisme en seksisme is,maar elke gesprek hoeft echt niet daarover te gaan. Zowel spelers als clubs maken wekelijks via statements duidelijk tegen dit soort dingen te zijn, dan hoeft zo'n gala niet ook nog daarover te gaan.over gelijke betalingen moet ze al helemaal niet praten. Wanneer ze net zo veel binnen haalt voor haar clubs als de manen dan praten we verder, maar tot die tijd daarover je mond houden.

3 december 2019 om 18:06

Helemaal mee eens. Het is maar goed dat deze Rapinoe niet teveel te zeggen heeft, want dan zal er geen greintje vreugde meer op de wereld zijn. Ughh wat een pessimistische vrouw zeg..

De enige manier om racisme tegen te gaan is door de betreffende leeghoofden eruit te pikken en een levenslang stadionverbod te geven. Zolang dat niet gebeurt zal het altijd blijven bestaan. Toch verbaas ik me erover dat het altijd zo moeilijk is om die idioten eruit te pikken, terwijl er 20 camera's aanstaan. Zet desnoods een 360 camera op het publiek.

3 december 2019 om 18:14

Het is maar net hoe het ze uitkomt, zo steekt het toch al eeuwen in elkaar op deze wereld?

Rapinoe ziet voetbal als kanaal om politiek te bedrijven. Uitspreken tegen racisme, helemaal goed. Maar zij gaat zelfs activistisch politiek bedrijven, en daar is de sport niet voor bedoeld. Jammer, want daardoor wordt ze gezien als lastpak, terwijl ze prima kan voetballen. Maar ze doet het helemaal zelf.

Dat ze niet gelijk betaald krijgen, vindt zij dus seksisme? Pohh wat is zij wereldvreemd zeg. Snapt ze dan helemaal niks van commercie of van vraag en aanbod? Daarnaast hebben heel veel mensen in de voetbalwereld zich uitgesproken tegen racisme, het gehele Nederlands elftal nog, de hele eredivisie en de regenboog aanvoerdersbanden. Is het dan nooit genoeg? Wat een irritant persoon is dit zeg..

3 december 2019 om 19:28

Inderdaad. Kijk bv naar een Ronda Rousey. 2/3 jaar geleden was zij de bestbetaalde vechter in de UFC. Juist de UFC had totaal geen interesse in vrouwengevechten. De president riep nog geen eens 10 jaar geleden dat er onder zijn leiding nooit een vrouwengevecht in zijn organisatie plaats zou vinden. Toch was zij een tijdje de best betaalde vechter. Waarom? Omdat zij tickets verkocht. Op een avond waar 4.5 miljoen onder 18 mannelijke en 2 vrouwelijke vechters werd verdeeld ging zij naar huis met 3 miljoen.

3 december 2019 om 21:16

Tuurlijk snapt ze hoe vraag en aanbod werkt. Dat is precies de reden waarom zij dit doet. Zij weet zelf ook wel dat het geen seksisme is maar ze weet dat wanneer zij dit soort uitspraken doet dat er mensen zijn die daadwerkelijk geen verstand hebben van vraag en aanbod hebben (en vaak geen eens voetbal kijken) die haar blindelings steunen.

Nou homofobie in het vrouwenvoetbal zal niet bestaan daar is het al jaar en dag normaal. Racisme heeft ze een punt, maar gelijke betaling dat lijkt me wel wat vergezocht. Vrouwenvoetbal wordt veel minder bekeken in en buiten de stadions merchandise en shirtverkoop ligt veel lager waardoor er onderaan de streep minder te verdelen valt voor de dames.
Rapinoe zelf ken ik niet maar komt nu al irritant over.

3 december 2019 om 19:27

Homofobie in mannen voetbal is echter nog vele malen erger dan racisme.

Het grootste gedeelte van de voetballers bestaat uit niet-blanke personen. Laat de meerderheid aub het goede voorbeeld geven. Juist deze club is homofoob. De blanke voetballers zijn al een stap verder. Volledige acceptatie is nog 1 stap verwijdert.alleen zijn er bepaalde groeperingen die homo's stelselmatig discrimineren. Is cultuur ofzo. Noem het beestje bij de naam Megan. Dat scheelt een hoop.

Wat mij ook altijd stoort aan deze discussie wat betreft homoseksualiteit in het voetbal is dat er zo enorm veel druk wordt gezet op die ene topvoetballer die uit de kast moet gaan komen. Dit moet dan een rolmodel worden en diegene zal zijn hele carriere nog maar gezien worden als "die speler die uit de kast kwam." Op zoveel aandacht zit zo iemand helemaal niet te wachten en dat zou iemand er naar mijn mening alleen maar van weerhouden om het te doen. Door het zoveel aandacht te geven leg je er alleen maar meer druk op.

Schijthekel aan dit soort mensen. Alles moet maar aan de kant om hun onvrede over de wereld te verkondigen. Vanalles roepen, maar geen idee hebben hoe de wereld echt werkt.

Ze moet echt stoppen met dit onderwerp door de strot te drukken: dat racisme/discriminatie niet getolereerd moet worden EENS, de politiek mag hier harder in optreden, maar ik hoef ze niet ‘leuk’ te vinden.

Denkt ze nou werkelijk dat ze hier inspraak op heeft? Vrouwenvoetbal is en blijft een hype. Qua ‘top’niveau is het misschien net een derde klasser bij de mannen. Vrouwenvoetbal zal nooit een echte rol van betekenis hebben bij de FIFA, gewoon puur om dat het niet aan te zien is, er wordt vooral gekeken naar het nationale elftal, en dat ook alleen maar ‘omdat het leuk is voor de meisjes’. De aandacht van de laatste jaren is naar hun hoofd gestegen, en groter dan dit zal het niet worden.

Ik hoor wel erg vaak het woordje 'ik' in haar verhaal. Haar boodschap is niet verkeerd, maar heb het gevoel dat dit vooral een manier is om haarzelf even in de schijnwerpers te zetten.

Discriminatie en racisme in welke vorm dan ook zou iedereen af moeten keuren. Maar salarissen van vrouwen gelijk trekken met die van mannen, actief propoganda maken voor the alphabet people en al dat andere feministische prietpraat mag van mij achterwege blijven.

''"gianni Infantino (president van de Fifa, red.) zou niet hebben gesproken over homofobie of racisme als ik niet van de partij zou zijn geweest", doelt Rapinoe op haar prijs en haar prominente aanwezigheid in het vrouwenvoetbal. "lange tijd werden deze onderwerpen niet eens besproken.''sorry, maar wie denk jij wel dat jij bent? De ''say no to racism'' campagne wordt al gevoerd sinds ik een klein kind was. Alsof de Fifa nu pas wat zegt over racisme totdat deze mevrouw van de partij was. Daarnaast heb je ook al jaren de respect campagne dat geldt voor alle geaardheden en rassen voor het voetbal. Het is altijd een PR gespreksonderwerp geweest van de Fifa en Uefa.

Die heeft de afgelopen jaren onder een steen geleefd denk ik

Oke laten we logica volgen. Speler 1, laten we hem Messi noemen, genereert miljarden euro’s, duizenden fans etc. Speler 2, laten we hem real8madrid noemen speelt bij een amateurclub waar op zondag 30 mensen naast de lijn staan. Messi krijgt miljoenen betaald. Real8madrid krijgt 10 euro en een drankbonnetje. Doodnormaal, zo is het altijd geweest en heeft niemand ooit een probleem van gemaakt. Zo werkt de wereld gewoon. Laten we nu real8madrid vervangen door een vrouw. Nu is het een probleem. Wat is het verschil tussen beide situaties? In de eerste gaat het om 2 mannen. In de tweede situatie is een van beide partijen een vrouw en vervolgens is het dus opeens wel een probleem. DAT is de definitie van seksisme.

4 december 2019 om 00:24

Mooi voorbeeld, haha. Zo is het wel inderdaad. "Problemen" als deze worden soms volledig uit hun context getrokken.

Het vervelende is dat haar gedrag juist maakt dat de boodschap die ze wil maken niet meer goed overkomt, deze verdwijnt nu naar de achtergrond. Desondanks hebben we ook allemaal recht op een eigen mening en of je het daar mee eens bent of niet, achter kunt staan of niet. Het is wel een feit. Ik heb ook jaren geprobeerd om Friezen Nederlands te laten praten maar heb inmiddels ook geaccepteerd dat dat hem niet gaat worden. Kortom deal with it megan

Ik vind ook dat de amateurvoetballers even veel moeten verdienen ala de profs. Als het niveauverschil en de gegenereerde inkomsten het niet bepaald, dan mogen ze dit verzoek ool niet negeren 😜🙄

Wat slaat zij de plank hier mis zeg. Probleem is niet dat sterren zich te weinig uitspreken tegen racisme. Het probleem is dat het alleen bij woorden blijft. Zodra er sprake is van racisme en spelers eens van het veld willen lopen worden ze niet gehoord. Ze worden dan in de steek gelaten door officials, eigen aanhang en bonden zoals de UEFA die niet met serieuze sancties komen.

Zo ongelofelijk schijtwijf dit.... Denkt ondertussen dat ze de koningin is... Na het winnen van het WK was ze serieus te beroerd om een fan een handtekening te geven.. heb je eindelijk fans heb je niet eens het fatsoen om ze aan te kijken.. kereltje kreeg uiteindelijk een handtekening maar deze muts vroeg niet eens zijn naam of gaf hem een blik waardig :&€#
Wie ben je om zo neerkijkend te zijn naar andere mensen???

Ik blijf het vrij naïef vinden dat mensen als Rapino denken dat het iets uitmaakt als grote spelers zich wel of niet tegen bijv. homofobie of racisme uitspreken.
Mensen die moeite hebben met seksuele voorkeur of huidskleuren gaan zich in geen 200 jaar laten beïnvloeden door wat Messi of Sterling of wie dan ook roept over dit onderwerp.
Volgens mevrouw Rapino zouden al die mensen dus ineens van gedachten veranderen als Messi en Sterling even een potje gaan tongen op TV en sociale media.....droom lekker verder Rapino!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren