Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Arsenal kan ook niet winnen in eerste duel na ontslag van Emery

Laatste update:

Arsenal heeft zondag in de Premier League genoegen moeten nemen met een punt. Het team van interim-coach Fredrik Ljungberg kwam op bezoek bij laagvlieger Norwich City niet verder dan een puntendeling: 2-2. De tijdelijke opvolger van de ontslagen Unai Emery koos op Carrow Road voor in ieder geval één opvallende wijziging: de eerste basisplaats van Shkodran Mustafi dit seizoen in de Premier League. Arsenal staat na de remise op een achtste plaats, met negentien punten, terwijl Norwich met elf punten op de negentiende stek staat.

Arsenal was in de eerste helft zonder meer de betere ploeg, maar Norwich strafte met twee sublieme counter het gestuntel in de Londense defensie af. In de eerste twintig minuten hielden de teams elkaar nog in evenwicht, waarna the Canaries toesloegen. Onel Hernández won een tackle in de buurt van zijn cornervlag en vervolgens kwam de bal via Kenny McLean terecht bij Teemu Pukki. De aanvaller kreeg zeeën van ruimte en schoot de bal via Mustafi tegen de touwen: 1-0.

Luttele minuten later ging de bal op de stip, na een handsbal van Christoph Zimmermann. Tim Krul raadde de intenties van Pierre-Emerick Aubameyang, maar de VAR constateerde dat enkele spelers van Norwich te vroeg het strafschopgebied waren ingelopen. In de herkansing werd Krul de verkeerde hoek ingestuurd: 1-1. In de extra tijd verscheen de 2-1 op het scorebord. Hernandez ging mee naar voren, bracht Calum Chambers uit positie en gaf de bal op Todd Cantwell: hij kreeg alle tijd om de bal diagonaal achter Bernd Leno te werken.

Na nog geen uur spelen poetste Arsenal de achterstand weg: een inzet van Mustafi na een corner van Özil kon nog worden geblokt, maar de daaropvolgende inzet van Aubameyang verdween wel achter Krul. Twee minuten later werd Arsenal gered door Leno, na opnieuw slecht verdedigen. De inzet van McLean ging via de vingertoppen van de Duitser tegen de buitenkant van de paal. Hoewel Norwich in de laatste 25 minuten probeerde om een derde treffer te forceren, moest het team van Daniel Farke genoegen nemen met een punt.

Denk jij dat Arsenal dit seizoen Europees voetbal afdwingt?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

We hebben vandaag de kale tweelingbroer van Emery gezien. Basisopstelling niet top, wissels schandalig en uiteindelijk is één punt het maximale. Bernd Leno was daarentegen wederom fenomenaal. Onderschatte goalie.

1 december 2019 om 17:01

Hoe denk je dat Ljungberg met 1 training alles om kan gooien? Zo werkt dat toch niet.. totaal onrealistisch wat jij zegt.

1 december 2019 om 17:09

Daar heb je inderdaad een punt. Ik vind de reactie van Arsenallz ook wat gechargeerd, maar ik vind wel dat je kritisch mag zijn op Ljungberg na deze wedstrijd. De opstelling en de wissels waren dramatisch. Extra trainingsdagen gaan daar niks aan veranderen.

1 december 2019 om 17:12

Ik heb het tijdens live-meepraten aangegeven. Ik verwacht niet dat Ljungberg in tactisch opzicht iets kan veranderen binnen een training, nee. Wat ik wel verwacht is een andere methode dan de falende Emery, maar Ljungberg doet exact hetzelfde. Willock en Xhaka horen niet op het veld te staan, dat kan iedereen zien. Vervolgens Saka in het veld brengen. Dat is nog een jongentje die niks heeft bewezen. Torreira inbrengen als aanvallende middenvelder waardoor je de connectie met je aanvallers volledig kwijtraakt. Dat is iets wat je Ljungberg aan mag rekenen, want hij bepaald dat. Dat is wat ik bedoel.

1 december 2019 om 17:23

Wat was er mis met de wissels? Ik heb niet gezien wat voor invloed ze op de wedstrijd hadden, maar het was in ieder geval aanvallend. En een tegenvallende Willock en Ozil werden eruit gehaald. Meer materiaal heeft ie niet..

1 december 2019 om 17:37

Willock eruit voor Torreira is niet aanvallend. Je haalt een Cm/cam eruit voor een pure Cvm. Saka voor Guendouzi is inderdaad aanvallend, maar volledig nutteloos. Saka kan niks forceren, is nog een jonge pupil.meer materiaal is er wel. Willock had eruit gemoeten voor Pepe of Martinelli, vervolgens wissel je eventueel Xhaka voor Torreira. Dan heb je meer aanvallende intenties en goede balans.

1 december 2019 om 19:31

Torreira zou een pure CVM moeten zijn, maar hij speelt ook gewoon onder Freddie op CM. Je zag in de laatste minuten zijn kwaliteit toen hij de 3-2 tegenhield.

1 december 2019 om 17:01

Ah ja logisch, naar 2 dagen trainer zijn worden we kampioen

1 december 2019 om 17:22

Spreken over logisch en dan zo'n zin produceren, chapeau. Ik heb het je tijdens live-meepraten al uitgelegd.

1 december 2019 om 17:02

Emery was zeker onderdeel van het probleem, maar de selectie is ook echt ondermaats hoor. Hoe speelde Ozil?

1 december 2019 om 17:13

De selectie is zonder twijfel ondermaats, maar daar kan je als coach juist excelleren. Eventueel door dood hout niet op te stellen (xhaka). Özil speelde zwak, fysiek bijzonder matig, verloor bizar veel duels. Totaal geen power.

1 december 2019 om 19:39

Ze zouden jou aan moeten stellen Arsenallz. Want jij snapt precies wat ze nodig hebben. On; Leno was fenomenaaal

2 december 2019 om 00:11

Ik blijf het maar ongelofelijk vinden dat Arsenal niet kwam voor onze hakim! Niet normaal denk dat hij zo veel meer brengt dan ozil...

1 december 2019 om 17:02

Haha typisch. De volgende trainer krijgt van arsenal fans dus al na 1 wedatrijd de druk op zich ipv dat ze hen de tijd laten gunnen.

1 december 2019 om 17:14

Typisch? Dit is niet een jongen die er net is. Ljungberg was gewoon de assistent van Emery, dan verwacht je dat hij niet dezelfde fouten maakt in wissels en basisopstelling. Hij kopieert daarentegen 100% Emery. Dan zijn er twee opties:ljungberg hanteert eenzelfde visieljungberg durft niet adequaat in te grijpen. Beide zijn slecht. Hopelijk trekt Arsenal snel een echte trainer aan.

1 december 2019 om 17:04

Tuurlijk na 2 dagen moeten we natuurlijk de nieuwe coach ontslaan?

1 december 2019 om 17:41

Nee, maar zo spoedig mogelijk weer een plekje terug schuiven. Indien de nieuwe coach zijn eigen assistent mee wil dat toestaan.

1 december 2019 om 17:08

Ik snap niet dat de meeste Arsenal fans maar naar de trainer blijven wijzen. Het is toch gewoon een matig elftal op de twee spitsen en nummer 10 na? En dan schaar ik Lacazette nog onder 1 vd 2 spitsen. Er zit wel meer in het elftal dan gelijk spelen tegen Norwich maar zoveel beter gaat de nieuwe coach het ook niet doen met dit materiaal, daar geloof ik heilig in.

1 december 2019 om 17:16

Niemand ontkent dat de selectie ondermaats is. Maar vandaag was het ook wederom mogelijk om met een veel beter team te starten en om veel beter te wisselen.mustafi, Xhaka en Willock hebben niks te zoeken in de basis. Dan zie ik liever Sokratis (helaas omdat Holding niet fit is) en Torreira + Pepe (kan ook Martinelli). Dat is dus een keuze van Ljungberg, een overduidelijk foute keuze. Emery deed dit ook steeds. Vervolgens de wissels. Arsenal moet scoren en aanvallen. Vervolgens wordt Saka gebracht, een jong ventje die nog niks heeft bewezen zonder scorend vermogen terwijl Pepe en Martinelli op de bank zitten. Daarnaast zet Ljungberg Torreira op de plek van Willock (aanvallende middenvelder), hierdoor verlies je de connectie met de aanval. Dat reken ik Ljungberg aan.

1 december 2019 om 17:09

Tja ik gaf het al aan toen ik Xhaka in de basis zag staan, nu al niet meer serieus te nemen.

1 december 2019 om 17:42

Nou, volgens velen heb ik het volledig bij het verkeerde einde en kan Freddy hier niks aan doen. Wisselbeleid etc is volledig de keuze van de trainer en daarmee 100% zijn fout.

1 december 2019 om 17:19

Griep wordt ook altijd geleidelijk minder. Vanaf nu kan het alleen maar beter worden.

1 december 2019 om 17:20

Dat zou je denken, maar gezien vandaag betwijfel ik dat. Norwich verdiende te winnen.

1 december 2019 om 17:30

Ik begin te denken dat Ljunberg een grotere vinger in de pap had bij Emery dan wat wij denken. Als je een weekje alles had gemist zou je zweren dat Emery nog langs de lijn stond

1 december 2019 om 17:38

Dat gaat ook wat ver, maar het lijkt me dat Ljungberg het wel volledig eens was met Emery.

Op het laatste kwartier na heb ik een goede wedstrijd gezien van onze kans. Ljungberg moet de tijd krijgen. Ik zie dat mensen verwachten dat hij in 2 dagen de hele visie om kan gooien en dergelijken, dat is totaal niet realistisch. Xhaka speelde vandaag heel erg goed, net als Leno. Mustafi was meh, Holding hopelijk terug zsm.

1 december 2019 om 17:03

Xhaka goed? Was telkens te laat/sloom waardoor het middenveld werd opengereten. Heeft gewoon niet de atletische capaciteiten om bij Arsenal op 6 te spelen. Daarbovenop is hij te sloom qua balbehandeling, waardoor hij vaak in de problemen komt of balletje terug speelt.

1 december 2019 om 17:05

Daarnaast was hij ook bijna hoogstpersoonlijk verantwoordelijk voor de 3-2 van Norwich door weer zo'n typisch Xhaka balletje door het midden te geven. Ontzettend matige voetballer die het tempo van de PL en een ploeg als Arsenal niet bij kan benen.

1 december 2019 om 17:06

Ik vond Xhaka echt goed spelen vandaag ja. Zijn passing was precies, had goede onderscheppjngen, enige wat ik wel moet zeggen is dat hij bij de 2e goal uit positie is waardoor Cantwell makkelijk kan schieten.

1 december 2019 om 17:10

Hij was ook hoogstpersoonlijk verantwoordelijk voor de onderschepping bij een 100% kans voor Norwich. Xhaka speelde een goede pot.

1 december 2019 om 17:12

De passing en onderscheppingen waren inderdaad vrij goed, maar zoals altijd verliest hij dan 2x de concentratie, waar Cantwell de 2-1 uit maakte, en waar in de 2e helft bijna de 3-2 door tot stand kwam.

1 december 2019 om 17:15

Xhaka stapelde fout op fout op, een onderschepping hoort hem niet vrij te houden van kritiek.

1 december 2019 om 17:52

Kritiek moet altijd gegeven kunnen worden, maar ik heb het idee dat de kritiek al klaar stond voordat er een bal getrapt werd.

1 december 2019 om 18:19

Nee hoor, was tot een jaar geleden zelfs een Xhaka apologist. Is gewoon een oerslome en domme speler.

1 december 2019 om 20:37

Is dat zo gek in het geval van Xhaka dan? Op een gegeven moment ben je klaar met de wekelijkse blunders van die gozer, dacht dat jij dat ook was, kennelijk niet.

1 december 2019 om 17:05

Precies, spelers niet allemaal fit, wedstrijd ritme moet bij sommige erin. En dan kan je rustig alles gaan omzetten kan pas naar de winterstop denk ik zo

1 december 2019 om 17:09

Engeland kent geen winterstop! De winter is de drukste periode!

1 december 2019 om 17:17

Je maakt mij belachelijk en zegt vervolgens zelfs dat Xhaka heel erg goed speelde... ironisch, is het niet?

1 december 2019 om 17:35

Waarom moet hij de kans krijgen? Ik heb niks tegen Ljungberg, maar het gaat al lang genoeg slecht met Arsenal. Ga nu eens gewoon voor een fatsoenlijke trainer aan in plaats van een onervaren iemand. Ten Hag, Howe of eventueel Pochettino.

1 december 2019 om 17:54

Als er niemand meteen in kan of wil stappen, hoe moet je dat dan precies doen? Mensen doen alsof het een winkel is waar je coaches kunt kopen.

1 december 2019 om 18:15

@Samcro. Nou zit daar wel een kern van waarheid in natuurlijk. Als je de pegels neerlegt komen de meeste coaches wel, zeker als je praat over iemand als Howe.

Het was een hele vermakelijke wedstrijd. Het blijft echter schrijnend dat het voor een club als Arsenal niet mogelijk is om de boel een beetje dicht te houden. De weg naar boven is ook na het ontslag van Emery nog niet ingezet.

Nou ja, 1 punt. Kan Ljungberg hier totaal niet op beoordelen. Na 2 dagen kan je niet verwachten tot alles omgegooid gaat worden dat zal nog wel ff duren. Kijken naar een half jaar hoe het ervoor staat.

Arsenal loopt een punt in op Chelsea, zenuwachtige tijden... Maar zonder dollen, Leno is wel een baas. Mustafi is nog steeds niet al te best. Laca en Auba zijn gretig maar dat zie je niet bij iedereen terug.

1 december 2019 om 19:32

Laca heb ik vandaag niet echt gezien, hij was ook erg slordig met zijn acties en aannames. Kolas maakte sinds een lange tijd wel weer een gretige indruk.

Chambers... dat die nog bij Arsenal rondloopt. Ronduit schandalig slecht vandaag, positioneel nonchalant, kan geen voorzet geven, reageert en is te sloom. Beide tegendoelpunten en de late stormloop van Norwich kun je op zijn rekest rekenen. Verder is Luiz echt een nutteloze aankoop gebleken, toont totaal geen urgentie, idem Kolasinac die wederom slecht in de passing/voorzetten was.xhaka... tja, mist gewoon de snelheid en intelligentie om te slagen in de PL bij Arsenal.kortom, de helft van de ploeg mag de prullemand in en Leno verdient mijns inziens een standbeeld.

1 december 2019 om 17:18

Chambers is normaal gesproken dan ook een back-up voor Bellerin en soms zelfs Maitland Niles. Niet teveel aandacht aan besteden lijkt me. Kolasinac is inmiddels ook geen basisspeler meer, maar Tierney was niet fit.

1 december 2019 om 19:34

Zo slecht deed Kolas het niet vandaag, hij deed aardig combineren met Ozil. Voorzetten geven kan hij helaas niet, die komen snoeihard de 16 in en dan is het meer geluk dat de bal erin gaat. Tierney heeft hem inderdaad al ingehaald gelukkig.

1 december 2019 om 19:41

Kolas was idd niet dramatisch, beweer ik ook niet. Zijn voorzetten zijn alleen heel triest inderdaad.

Begrijpelijk dat het nog niet meteen loopt. Maar ik vond het de eerste helft wel redelijk, beter dan onder emery. Leno speelde erg goed. Jammer dat holding, tierney en bellerin niet fit genoeg waren en jammer dat xkaka basis stond. En jammer dat Pepe geen minuten heeft gemaakt. Ik las al reacties dat Freddie ontslagen moest worden na welgeteld 2 dagen. Absurd natuurlijk geef hem tenminste even de tijd.

Niet een al te best eerste optreden van Freddie. Allereerst een hele vreemde basisopstelling, spelers als Chambers, Mustafi en Kolasinac mogen natuurlijk nooit in de basis beginnen. Beide tegengoals waren in oorsprong Chambers zijn fout, Mustafi zorgde ervoor dat Pukki speelde als Thierry Henry in z'n hoogtij dagen en Kolasinac heeft de techniek van een vrachtschip. Daarnaast lijkt het alsof Freddie de jeugdspelers veel meer vertrouwd dan de 'echte' first team spelers. Starten met Willock die werkelijk geen bal heeft geraakt en Saka inbrengen in plaats van Pepe om vervolgens geen 1x langs z'n man te komen. Ook vreemd dat hij zo ontzettend laat pas begon te wisselen, er was direct na de aansluitingstreffer al nodig behoefte aan een aanvallende wissel.

1 december 2019 om 17:06

Heel toevallig dat die 3 basis stonden omdat tierney, holding en bellerin er niet bij waren?

1 december 2019 om 17:09

Maitland-Niles is niet geblesseerd toch? Die kan veel beter op rechtsback spelen dan Chambers, dan had die door kunnen schuiven naar de centrale verdediging, waar die niet zo rampzalig slecht is als op rechtsback. Verder had Sokratis (ook niet best, maar goed) moeten spelen in plaats van Mustafi.

1 december 2019 om 17:11

Matiland niles is echt niks beter dan chambers. Heeft vaak als RB gespeeld en dat was echt niet veel soeps. Sokratis had kunnen spelen maar ja die bakt er ook weinig van. Mustafi in de vorm van EL is redelijk gelijkwaardig.

1 december 2019 om 17:15

AMN kan tenminste nog een beetje voetballen, er was een moment rond de 85ste minuut waar Chambers de bal continu verspeelde op z'n eigen positie, vroeg me bijna af hoe hij profvoetballer is geworden toen ik daar naar keek. Er zit toch wel een verschil in de spelers waar Mustafi in de EL tegen speelt en in de PL, een spits als Pukki is een stuk beter dan de spitsen van Vitoria en Standard.

1 december 2019 om 17:19

Leuk dat je toevallig de minste ploegen noemt je had ook Frankfurt kunnen noemen maar ja dat kwam jou minder uit. AMN kan een beetje voetballen maar dan houd het ook wel op.

1 december 2019 om 17:27

Nou vooruit Frankfurt dan, volgens mij kregen we er daar ook gewoon 2 tegen, daarnaast is André Silva ook totaal geen bijzondere spits. Snap niet waarom mensen nu opeens het idee hebben dat Mustafi de redder van onze achterhoede gaat zijn, terwijl hij seizoen op seizoen laat zien dat hij echt ontzettend matig is.

1 december 2019 om 17:46

Pukki is ook echt geen bijzondere spits hoor. Ik heb absoluut niet het idee dat mustafi de ‘redder’ is. Matige speler is het. Maar we hebben niks beters. Sokratis is misschien iets beter maar ook hij is een koekenbakker.

Mooie en inspannende wedstrijd en hoopte echt op de stunt van Norwich maar helaas.

1 december 2019 om 17:06

Een degradatie kandidaat die wint van Arsenal is dit seizoen niet bepaald meer een stunt hoor, zeker in een uit duel is de kans vrij groot dat we verliezen of in ieder geval punten verspelen.

Ik zie hier alleen maar scorebord reacties.... man man wat negatief. Wat ik heb gezien is een ploeg die met de goede inzet en t belangrijkste een goede spelopvatting t veld in is gestuurd. Ik zie dat Ljungberg z’n langste tijd onder WENGER heeft gespeeld en dit meegeeft aan de spelers. Lange tijd niet meer zo genoten van Arsenal. COYG

1 december 2019 om 17:14

Exact. Maar je kon vooraf dit soort reacties verwachten. Het was eerder verrassend geweest als we Norwich kapot gespeeld hadden. De spelers zijn 1,5jr lang verkeerd gebruikt, Norwich had muv het laatste kwartier 2 kansen en 2 goals, dat is ongelukkig. Er werd beter combinatievoetbal gespeeld en we moeten Freddie rustig laten werken naar zijn ideale spel. Wat we vandaag zagen was bij tijd en wijlen beter dan de laatste weken/maanden.

1 december 2019 om 17:19

Hoezo is dat verrassend? Het komt heel vaak voor dat spelers na een wisseling van de wacht ineens de sterren van de hemel spelen.

1 december 2019 om 17:14

Dan ben je of heel erg kapotgemaakt door Emery of over het algemeen heel snel tevreden.

1 december 2019 om 17:56

Je kunt doen alsof je meteen topniveau verwacht of je kunt realistisch zijn en zien dat het combinatiespel beter was dan voorheen.

1 december 2019 om 20:32

Want zeggen dat je het spel niet goed vond en zeggen dat je in tegenstelling tot de gast waar ik op reageerde dus niet genoot van het spel staat gelijk aan onmiddelijk topniveau verwachten inderdaad.

Want ik weet niet of je het is opgevallen, maar de 2e helft zijn we zoals vanouds weer weggespeeld. Dus dan ga ik niet overdreven blij doen om dat er nu 10 passjes aankomen vergeleken met de 8 van vorige week.

1 december 2019 om 22:01

Deze gast is Idd fan van t spelletje en daarbij is t gaaf als Arsenal wint. Ik ben sinds t aantreden van Emery erg teleurgesteld geweest over Arsenal maar dan voornamelijk over t spel. Ook tijdens die reeks van winstpotten in z’n eerste seizoen ben ik nooit echt blij geweest. Ik ben, zoals ik eerder gezegd heb, blij met t team zoals ze vandaag hebben gespeeld. Daarbij baal ik van enkele persoonlijke fouten maar geniet van t spelletje waarmee ze tijdens Wenger groot zijn geworden. Ljungberg kan van grote betekenis zijn om weer te kunnen genieten van deze mooie club! Daarbij vind ik de punten iets minder belangrijk.

2 december 2019 om 21:20

Mag hoor. Maar zelf vond ik het spel niet indrukwekkend of zoiets. Zelfs niet met anderhalf jaar Emery als vergelijkingsmateriaal.

Zonde dit. Freddie heeft niet echt een beste beurt gemaakt deze wedstrijd, eerste helft ging nog maar tweede helft sloeg nergens op. Weinig tijd voor voorbereiding, dus ik snap dat het niet allemaal makkelijk kan maar zorg tenminste voor normale wissels. Wat heeft Pépé verkeerd gedaan om niet te mogen spelen?

Vandaag wederom puntverlies. Wel kan men vaststellen dat Arsenal vandaag meer gedreven was om resultaat te halen. Met deze houding van de spelers zie je vooruitgang hoop dat de resultaten ook vooruit zullen gaan

Eerste kans voor Ljungberg en het was niet best. Arsenal toonde meer assertiviteit, maar verloor de strijd in de tweede helft en mag blij zijn met een punt.

Ljungberg zakte door het ijs qua opstelling, formatie en wissels. 4-3-3 moet heilig zijn bij Arsenal. Mustafi, die erin werd gezet ipv Sokratis, maakte fout na fout. Niet dat Sokratis het verdient om te spelen. Chambers op RB was schandalig. Xhaka bakte er niks van. De diamant werkte ook niet. Aubameyang en Lacazette kunnen niet samenspelen. Je moet een keuze maken tussen die twee en ga dan voor de persoon die scoort in uitwedstrijden, want Lacazette vertraagt het spel en produceert nooit in dit soort wedstrijden.

De wissels waren ook slecht. Martinelli had eerder erin gemoeten, Pepe had erin gemoeten. Gewoon zwak. Dat moet de volgende keer veel beter als Ljungberg kans wilt maken op de permanente aanstelling als Arsenal-hoofdcoach.

1 december 2019 om 17:44

Ik mag toch hopen dat het aanstellen van Ljungberg als hoofdcoach direct uitgesloten is. Dan is het weer een half jaar huilen met Emery 2.0 die wat beter Engels spreekt maar verder niet.

1 december 2019 om 18:14

Ik heb bij Freddie wel het idee dat hij een stuk aanvallender wilt voetballen dan Emery, en graag op balbezit wilt voetballen. Dus wat dat betreft is het niet Emery 2.0 naar mijn mening, qua vreemde opstelling en wissels wel.

1 december 2019 om 20:34

De opstelling en de wissels zijn geen goede voorbode. En bij Arsenal heb ik geleerd dat je niet ervan uit moet gaan dat het beter gaat worden als je men maar genoeg tijd geeft. Meestal het tegenovergestelde eigenlijk. Dus hopelijk is het een uitzondering, maar als het de volgende twee wedstrijden weer op zo'n manier zal gaan, dan weet je genoeg.

Trots! Norwich heeft gevochten als leeuwen, helaas geen overwinning, maargoed dit is misschien wel een goed begin.

Het GROOTSE! probleem van arsenal is niet de laatste 4 maar het Middenveld! Verdedigend lopen ze alleen maar achteren tot ze bij hun eigen 16 zijn en staan ze gewoon steeds veelste ver van elkaar! Aanvallend draaien ze nooit open, ze durven geen ballen door het midden te spelen (mustafi had meer passen door het midden dan de rest), in de dekking worden aangespeeld kunnen ze ook niks! Dus alles moet naar de vleugels! Arsenal heeft moet spoed een voetballende middenvelder nodig en een CV.

Dit was niet echt geweldig, de eerste 20 minuten gingen nog, maar daarna zakte het flink in elkaar mede door de fouten van ons verdedigend duo. Iemand als Ramsey wordt echt gemist in mijn ogen, het was zo stom om hem te laten gaan en dus naar Emery te luisteren. Cellebaos is het niet en die voorganger was helemaal niks. Dit bestuur heeft flink wat fouten gemaakt, hoewel zij Emery niet hebben aangesteld, hebben ze hem wel te veel vrijheid gegeven en te lang laten doorgaan. Een goede verdediger is gehaald, maar die komt helaas volgend seizoen pas. Als er dan geen goede manager is, kun je ook deze dure aankoop wel weer afschrijven, zoals dat nu met Pepe wordt gedaan. Gelukkig dropt de rest ook veel punten, zoals Man Utd. vandaag, anders was het helemaal een ramp geworden en stond je gewoon in de rechter rij. Nu zo snel mogelijk een vervanger halen. Freddie is het ook niet en doet precies hetzelfde wat Emery ook deed, al speelt hij wel wat aanvallender. Edit: Thanks Voetbalzone voor het fixen van het formaat, dat maakt mijn comment flink beter leesbaar /not.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren