Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Willem II vergroot crisis bij PSV en druk op Mark van Bommel

Laatste update:

PSV heeft niet kunnen ontsnappen uit de negatieve spiraal waarin het verkeert. Zondagmiddag incasseerde de ploeg van de geplaagde trainer Mark van Bommel een nieuwe dreun op bezoek bij provinciegenoot Willem II: 2-1. Ché Nunnely nam beide Tilburgse treffers voor zijn rekening; Gastón Pereiro deed in de slotfase wat terug. PSV heeft nu zes opeenvolgende officiële wedstrijden niet meer gewonnen, waarvan vier in de Eredivisie. De nummer drie ziet de achterstand op koploper Ajax oplopen tot elf punten. Nummer twee AZ kan een gat van vijf punten slaan met PSV, indien het zondag wint van FC Emmen.

De crisis in Eindhoven werd donderdag bezegeld met een 4-1 nederlaag tegen LASK Linz en trainer Mark van Bommel zag zich genoodzaakt om in te grijpen. Doelman Jeroen Zoet moest wijken voor Lars Unnerstall, die in 2018 overkwam van VVV-Venlo en eindelijk zijn competitiedebuut voor PSV beleefde. Het duurde echter slechts zes minuten voordat Unnerstall werd gepasseerd. Aan de linkerflank liep Mats Köhlert weg bij Denzel Dumfries, waarna hij Nunnely kon opzoeken middels een voorzet. Michal Sadílek kwam te laat om Nunnely nog te stoppen en de jongeling schoot van dichtbij raak in het dak van het doel.

Zodoende werd PSV al meteen de achtervolging in gedwongen. De bezoekers kwamen er, ondanks een groot overwicht aan balbezit, niet eenvoudig doorheen. Het eerste schot op doel kwam van Sadílek; de bal belandde in de handen van Timon Wellenreuther. Tegelijkertijd moest PSV uitkijken voor uitbraken van Willem Ii. Halverwege de eerste helft had Nunnely de marge eigenlijk moete verdubelen na zo’n uitbraak, toen hij na goed voorbereidend werk van Mike Trésor Ndayishimiye de bal op snelheid op de schoen nam. Unnerstall zag het leer tot zijn opluchting voorlangs scheren.

De grootste kans voor PSV in de eerste helft was na 35 minuten voor Bruma. De aanvaller stond volledig vrij in het strafschopgebied na een pass van Daniel Schwaab, controleerde de bal goed en mocht het van dichtbij proberen. Zijn inzet miste echter de juiste richting om Wellenreuther te passeren. De doelman was kort daarna kansloos bij een venijnig afstandsschot van Cody Gakpo, dat uiteenspatte op de lat. Maar ook collega Unnerstall moest opnieuw redding brengen in een één-op-één-situatie met Nunnely, die Schwaab drie minuten voor de rust eenvoudig omspeelde. Zodoende zullen beide ploegen, en met name Nunnely, met gemengde gevoelens de rust in zijn gegaan.

Wat Nunnely voor rust naliet, deed hij in de tweede helft wél: de marge verdubbelen. Miquel Nelom onderschepte een zwakke pass van PSV, waarna Willem II snel uitbrak. De bal kwam terecht bij Köhlert, die opnieuw het juiste moment koos om Nunnely op te zoeken. Het twintigjarige ex-talent van Ajax maakte zijn tweede doelpunt van de middag en van het seizoen: 2-0. Het duurde lang voordat PSV eindelijk iets terugdeed. Invaller Pereiro bracht de Eindhovense hoop zes minuten voor tijd terug, door rustig en fraai binnen te schieten nadat Gakpo langs enkele belagers dartelde buiten het strafschopgebied. PSV zocht met man en macht naar de gelijkmaker, maar kon een nieuwe nederlaag niet afwenden.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties


Ik hoop dat dit het eind eindelijk is voor v Bommel en John de Jong, zoveel PSV onwaardige spelers die er rondlopen die veel te veel gekost hebben. En wat er met Kuipers is gebeurd weet ik ook niet, wat slecht was hij vandaag ondanks dat PSV dit aan zichzelf te wijten heeft.

10 november 2019 om 16:27

#markout. Wat een mannetje toch? Deze gast haalt Zoet eruit terwijl de fouten naast de keeper ook bij de verdedigers en bij Rosario beginnen. Er zit geen voetbal. Helemaal niks. Vind het ergens ook wel goed zo. Hoe pijn het ook doet!

10 november 2019 om 16:29

Vond die wissel bij een 2-0 achterstand tegen willem 2 in de 79e minuut het mooiste. Baumgartl voor Schwaab

10 november 2019 om 16:31

Volgens mij zag ik dat Schwaab wat pijntjes had en dus gewisseld werd omdat PSV met 3 verdedigers ging spelen en je dan beter 1 frisse verdediger erin kan hebben dan een Schwaab die licht geblesseerd leek.

10 november 2019 om 16:38

Precies dat. Ga dan over op 3 verdedigers en laat een extra middenvelder of aanvaller invallen. Al had Schwaab pijntjes. Mark is helaas een beetje de weg kwijt. Als voetballer zoveel respect voor die man maar als trainer. Pffffff

10 november 2019 om 16:41

die wissel begrijp ik nog. misschien dat je niet gezien had maar toen Baumgartl erin kwam werd dumfries langs mitroglou in de spits gezet. dan heb je iig een frisse verdediger achterin erbij met veel ruimte in de rug. Aanvallend had PSV alleen Catic nog en dat is volgens mij de kleinste speler in de selectie dus dat vind ik nog niet zo raar.nog een middenvelder erbij word alleen maar drukker. en dan je beste kopper (dumfries) naar voren sturen.

10 november 2019 om 16:42

Rombomcu. In principe stonden ze met 4 toch? Behoud dan gewoon viergever, sadilek, Dumfries. Denk dat ie nu Sadilek naar midden heeft gezet dan? Maar die gaat voetballend iets verder vooruit ook geen potten breken natuurlijk.

10 november 2019 om 17:23

InkeMontana - als je goed had opgelet dan had je gezien dat dumfries naar voren daardoor werd gestuurd omdat hij sterk in de lucht is en Baumgartl is ook sneller dan Schwaab en Schwaab had wat last. Dus beter kijken ipv de lolbroek willen uithangen. 😃

10 november 2019 om 17:36

Lionelgap. Hmm Dumfries voorin is me inderdaad niet zo opgevallen, heeft daar niks kunnen klaarspelen dan.

10 november 2019 om 17:44

Ja waarom zou je een aanvaller inbrengen als je ook dumfries in de spits kan zetten... tactische meesterzet weer

10 november 2019 om 17:47

Als mitroglou de bal had geraakt had t geweest door het goede verlengen van denzel

10 november 2019 om 18:03

De enige aanvallende speler die nog op de bank zat was 1 m 70 die zet je toch niet voorin als je alles of niets gaat spelen. Nee dan zet je een lange speler die fysiek sterk is en ook nog eens goed kan koppen voorin.logische wissel..... jij bent een tactisch meesterbrein, jammer dat je dat net niet snapt.

10 november 2019 om 18:43

Jullie fungeren gewoon fantastisch als zijn assistenten, elke top coach heeft ze

10 november 2019 om 18:47

En ook als je het hebt gevolgd hebben ze geen aanvaller meer op de bank en zeker niet met lengte. (Ja en catic die nog veel te kort komt en niet groot is)

10 november 2019 om 16:27

De gele kaart voor Viergever vond ik nog wel het meest lachwekkende van Kuijpers vandaag. Dat was gewoon een botsing waarbij beide spelers naar de bal kijken. Natuurlijk ook een duidelijke penalty niet gegeven aan PSV op een cruciaal moment. Het zou dan zeer waarschijnlijk 1-1 worden en dan zag ik PSV het wel over de streep trekken.

10 november 2019 om 16:30

Dat was absoluut geen duidelijke penalty. Die gele kaart was lachwekkend inderdaad, dat was geen eens een vrije trap waard.

10 november 2019 om 16:31

Een club als PSV zou het niet op een wel of niet gegeven penalty moeten laten afhangen (had wel gegeven mogen worden). Het is gewoon niet goed genoeg vooral voetballend.

10 november 2019 om 16:36

Zo'n duw wordt overal op het veld bestraft met een vrije trap. Dat betekend op deze plek een penalty.

10 november 2019 om 16:38

Dan zou ik het moment nog even terugkijken Inkemontana. Dumfries wordt gewoon in zijn rug gelopen en duidelijk gehinderd. Hij valt een beetje overdreven maar dit is gewoon een penalty op een cruciaal moment.

10 november 2019 om 16:44

Janssen. Ik heb vandaag Ajax - Utrecht gekeken, daar werd voor geen 1 zo'n duwtje gefloten. Ik vind dit absoluut geen overtreding, ook niet ergens anders op het veld.

10 november 2019 om 16:53

Ik heb Ajax niet gezien, wel gehoord dat er goal afgekeurd moeten worden, maar dit is gewoon een overtreding.

10 november 2019 om 17:01

Ik heb alle 2 de wedstrijden ook gekeken en het enige wat Ik denk is wat voor niveau PSV haalt. Leuk om 1 of 2 moment en eruit te halen maar PSV moet zich kapot schamen dat het niet voor elkaar krijgt een Willem 2 van de mat te spelen. Als je veel beter bent en verkiest snap ik dat je commentaar hebt op de leiding maar nu zou ik toch echt eerst naar je elftal kijken.

10 november 2019 om 17:34

Janssen. Dat klopt, maar dat heeft niks met deze situatie te maken, want dat was geen duw. Prima dan houd jij van zaalvoetbal en ik meer van veldvoetbal met normale duels.

10 november 2019 om 22:42

Heel de wedstrijd fluit Kuijpers niet voor duwen (aan beide kanten) maar als er dan een psv'er in de 16 geduwd wordt moet ineens wel gefloten worden?

10 november 2019 om 16:31

John de Jong ben ik het met je eens. Die is een stuk minder dan Brands. Wat wil je oplossen met het ontslaan van v Bommel? Welke andere trainer gaat Rosario, Baumgartl, Schwaab, Sadilek etc wel aan het voetballen krijgen? Het is makkelijk om te roepen dat v Bommel ontslagen moet worden, maar daar heeft Psv weinig aan. Het is niet zo dat hij spelers op de bank heeft die 3 klassen beter zijn dan wat er in de basis nu rondloopt.

10 november 2019 om 16:32

Sadilek niet lb gaat al helpen

10 november 2019 om 16:33

Ik vond pereiro toch echt gelijk 3 klasses beter spelen dan de rest op het veld

10 november 2019 om 16:36

Hiddink! Die man heeft zoveel kennis en ervaring dat hij spelers wel motiveert en aan het voetballen krijgt. Momenteel heeft geen enkele speler motivatie en dat stralen ze ook uit.

10 november 2019 om 16:36

Draai het eens om. Het is makkelijk om te roepen dat die spelers er niets van kunnen omdat het elftal slecht draait. Baumgartl was een van de grootste verdedigende talenten van Duitsland en begon goed. Rosario heeft bij Jong PSV en op het begin bij PSV laten zien dat hij echt goed kan voetballen. Schwaab was vorig seizoen op 1 moment na foutloos. Het is de taak van van Bommel om te zorgen dat de kwaliteiten van deze spelers tot uiting komen.

10 november 2019 om 16:36

@lucasandersen. Prima wie moet je dan linksback zetten

10 november 2019 om 16:40

Ja en toen pereiro wel veel speelde was er ook gezeik over hem. Feit blijft gwn dat Psv een middenveld heeft waar weinig voetbal in zit.

10 november 2019 om 16:44

Deze spelersgroep heeft een oudere ervaren coach nodig, misschien Co Adriaans?. vond hem altijd tactisch een sterke kijk hebben op het spel als hij bij nabeschouwingen zat?bosz zit ook op de schop en staat op het punt om ontslagen te worden. dat zou de meest ideale coach zijn op dit moment van Psv, heeft hem het 2e seizoenshelft om iets op te bouwen het seizoen is al verloren. Hem zie ik er nog wel iets van maken.als hij ontslagne wordn natuurlijk

10 november 2019 om 17:50

Viergever

10 november 2019 om 16:33

Ik volg het voetbal sinds midden jaren 80 en nog nooit heb ik een trainer van PSV onsympathiek gevonden...Tot nu. Ze zijn beter af zonder hem.

10 november 2019 om 17:04

Jezus ja, helemaal mee eens. In zijn interviews komt hij vaak kortaf en onsympathiek over, maar die kleine dingen zoals het niet feliciteren van de tegenstander irriteren mij al helemaal.

10 november 2019 om 18:30

Van Bommel zit momenteel in hoek waar de klappen vallen. Hij komt er ook niet meer uit. Is te onervaren voor. Ook heeft hij geen ervaren mensen om zich heen.

10 november 2019 om 18:52

Van Marwijk toch?

10 november 2019 om 16:35

Ik denk dat vooral John de Jong de grootste schuld mag worden aangerekend. Dit PSV bestaat louter uit spelers die niet PSV-waardig zijn buiten een paar geweldige voetballers zoals Malen, Bergwijn en Ihatarren om. De Jong zorgt voor een grote kapitaalsvernietiging van de club en moet wat mij betreft gelijk wegwezen voordat hij nog meer schade aanricht.

10 november 2019 om 16:37

Doan ook matig en heeft zoveel geld gekost. Of Van Bommel krijgt de spelers niet aan het voetballen.

10 november 2019 om 18:12

Dan valt echt wel mee, en het is veel te vroeg juichen om hem af te schrijven

Dat Var momentje mogen de PSV supporters over klagen, maar er gaat genoeg mis in de eigen gelederen.

10 november 2019 om 16:26

Momentje? Cruciaal punt waarin de 1-1 had kunnen vallen maar de 2-0 uit voortvloeide. Hele wedstrijd kapot door de arbitrage en VAR. Had anders moeten lopen.

10 november 2019 om 16:28

Hoe weet jij zo zeker dat Willem II niet alsnog een doelpunt had gemaakt? Ze waren in de eerste helft ook heel dichtbij een treffer.

10 november 2019 om 16:29

Het lijkt me nu wel duidelijk dat de VAR reglementen een update nodig hebben: Laat het niet langer relevant zijn of een scheidsrechter een grote of een kleine fout maakte. Als de VAR van mening is dat er gefloten mag (niet moet) worden op een belangrijk moment, dan moet de scheidsrechter naar het beeldscherm komen en een beslissing maken. Los daarvan verdiend PSV vandaag misschien niet meer, maar het was wel een belangrijk moment. Dus daar mag men best over klagen.

10 november 2019 om 16:31

Het is eigenlijk diep en diep triest gesteld met PSV dat je afhankelijk bent van een beslissing van de arbitrage of je punten pakt tijdens een wedstrijd. De aankopen presteren niet of worden niet (goed) gebruikt en de rest van de spelers laat het ook liggen.

10 november 2019 om 16:34

@fvlpsv. Dat klagen lukt je wel, nu nog wat oefenen met het hand in eigen boezem steken

10 november 2019 om 16:35

Het feit dat de arbitrage grote dwalingen maakt staat los van het feit dat PSV slecht speelt. Ze moeten de VAR eens kritisch bekijken.

10 november 2019 om 16:42

Ik geef toch aan dat je mag klagen, maar een beetje kritisch naar de eigen ploeg kijken zou je sieren.

10 november 2019 om 16:42

@NJ psv was ook gewoon slecht vandaag. Heb ik in meerdere comments laten weten. Met name de achterhoede was om te huilen.

10 november 2019 om 20:35

Desondanks mag je niet klagen. Vreemd.

De laatste resultaten. 3-0, 0-0, 0-4, 2-2, 4-1 en nu 2-1. 4 keer gescoord, 15 doelpunten tegen. Dit zijn de resultaten van een degradatieploeg. Mark moet weg. Verder natuurlijk een duidelijke penalty ontnomen door de VAR maar daar mogen we niet over klagen. Met sadilek op linksback ga je nog buiten de top 3 eindigen.

10 november 2019 om 16:28

Dit zijn zo ongeveer de resultaten van mijn Feyenoord.

10 november 2019 om 16:31

Dan zijn we weer concurrenten😁 toch nog spannend!

10 november 2019 om 16:31

idd ... herkenbaar ... ook zo'n achterstand na pak hem beet 7 minuten

10 november 2019 om 16:34

De laatste 6 wedstrijden van Feyenoord: 7 goals voor, 11 tegen. Bijna 2 keer zoveel goals gescoord en 3 goals minder tegen. Dat zijn gewoon betere cijfers.

10 november 2019 om 16:31

Dit kalenderjaar slechts 6 van de 16 uitwedstrijden in de Eredivisie gewonnen. Na 11 maanden geknoei kunnen we toch wel stellen dat Van Bommel niet de juiste man op de juiste plek is.

10 november 2019 om 16:45

Jongens het seizoen is nog lang. Je moet niet vergeten dat PSV zijn beste aanvallers mist he. En ajax heeft ook vaak genoeg een enorme inhaalslag gemaakt dus psv moet dat ook kunnen. Al hoop ik natuurlijk wel dat ajax kampioen wordt.

10 november 2019 om 16:52

PSV mist inderdaad de aanvallers maar die hebben toch geen invloed op de verdediging die er 15 doorlaten in 6 wedstrijden? Verder zegt Davilla ook hierboven dat er 6 van de 16 uitduels zijn gewonnen dit kalenderjaar. Dat is ook een dramatische statistiek. Het seizoen is nog lang maar als je van Bommel verder laat aanknoeien dan kan je de waardevolle tweede plek ook helemaal vergeten.

10 november 2019 om 18:34

Dit Ajax is veels te sterk voor de Eredivisie. Denk niet dat ze veel punten gaan verspelen dit seizoen

Jeetje zeg, vertel die Brabanders eens dat je bij een gifbeker niet gelijk het vat moet aanslaan. Sterkte voor eenieder die PSV een warm hart toedraagt.

10 november 2019 om 16:35

Haha bedankt, moest toch nog lachen om deze opmerking!

10 november 2019 om 16:43

Deze is leuk, bedankt hahah. Hopen dat van Bommel eruit gaat en de resultaten beter worden.

10 november 2019 om 17:02

Zal wel een vat palm zijn denk ik😉

Namens heel Nederland. We gaan je missen Markie!

10 november 2019 om 16:30

Ik ga hem niet missen, was blij toen hij cocu opvolgde, dacht dat hij strijd erin kon krijgen en passie... niks is minder waar, ben blij dat de 2-2 Niet is gekomen... mag nu toch wel klaar zijn... vraag me alleen af wie er beschikbaar zou kunnen zijn.

10 november 2019 om 16:39

PSV moet ophouden om ex spelers als trainer aan te stellen zonder ervaring. Met Cocu pakte het na 1 seizoen wel goed uit, maar hij had ook spelers als Van Ginkel, Wijnaldum, Depay, Guardado en Moreno tot zijn beschikking. Van Bommel heeft ook goede spelers onder zij hoede maar geeft ze geen vertrouwen. Hiddink of Van Gaal zou ik zeggen.

10 november 2019 om 18:31

Maar kunnen die met dit materiaal er heel veel meer uithalen? Het is nogal duidelijk dat PSV teert op de ingevingen van Bergwijn en Malen. Natuurlijk is het logisch dat je teert op ingevingen van je goede spelers, maar het is geen toeval dat PSV maar 1 punt gepakt heeft sinds die twee geblesseerd zijn.

10 november 2019 om 18:37

Het manier van voetballen en de spelers op de juiste plekken neerzetten is al een winst. Ook vertrouwen geven aan spelers speelt een belangrijke rol.

10 november 2019 om 16:38

Nee hoor ik niet...zo n hekel aan die man :-)

10 november 2019 om 16:39

Ik denk dus dat hij er (nog) niet uit wordt gegooid. Als er een vervanger klaarstond was hij weg, maar er zijn gewoon geen opties. Of misschien hengeltje uitgooien naar Louis van Gaal.

10 november 2019 om 16:40

Hij kan niet snel genoeg verdwijnen van de Nederlandse velden. Misselijke kwal.

Ik ben er klaar mee. Medelijden met Guti. Presteert wekelijks gemiddeld beter dan de rest van de ploeg. Nu trapt van Bommel zijn moraal omlaag en laat je Rosario staan. Bedankt Mark. Je hebt van mijn clubje een ploeg van los zand gemaakt. Los van dit alles is de VAR de grote winnaar vandaag. Ajax een onterechte goal mee en PSV een strafschop of twee ontnomen en Willem II een goal meegegeven. Misschien kunnen ze als bedrijfsuitje naar Pearle of Specsavers toe? Ihattaren en Doan de beteren vandaag. Sneu om zulke goede spelers weg te zien vallen omdat je met middenmoot materiaal moet spelen. Daarnaast een coach die spelers op random posities gooit. Sadilek linksback werkt niet, rosario als aanvoerder en cvm werkt niet, gakpo in de spits werkt niet. Niks werkt onder van Bommel. Zo, even de frustratie eruit.

10 november 2019 om 16:34

Dat had ik dus donderdag al de frustratie eruit. Nu heb ik gewoon medelijden met v Bommel,enigste wat vandaag echt te verwijten valt is dat hij wederom Rosario opstelt en laat staan. Er werd teminste gevochten.schwaab voor baumgartl snap ik ook niet maar snap wel dat je dan een verse verdediger erin gooit en Dumfries voorin als stormram iig heb je dan nog een fris iemand als je veel ruimte in de rug legt. en aanvallend heeft PSV toch niks meer op de bank dat echt potten kan breken.psv word gewoon genaaid door de VAR met een 200% penalty, dan word het 1-1 en nog 25+ minute te gaan dan wil ik nog wel eens zien of willem 2 stand houdt.maar wat erger is is dat Geen EEN aankoop er iets van bakt nu. John de jong heeft teveel paniek aankopen op het laatst gedaan en nu blijft dat ze gewoon te duur waren/ niks toevoegen en niet het juiste niveau hebben.

10 november 2019 om 16:36

Ik heb geen medelijden met van Bommel. Zo'n topsalaris en een droombaan en het zo verpesten voor tienduizenden fans, dat is ook een kunst.

10 november 2019 om 16:57

Er is echt veel meer wat van Bommel vandaag verweten kan worden. Weer starten met Sadilek op LB, weer geen spits, weer Rosario op het veld... PSV had vandaag op basis van inzet wellicht wat meer verdiend, maar het is toch zeker wel aan van Bommel te wijten dat ze weer verloren hebben.

10 november 2019 om 16:38

PSV had inderdaad één penalty moeten krijgen, maar op welke mogelijke penalty doel jij nog meer? En waar werd Willem 2 een goal meegegeven?

10 november 2019 om 16:45

In de eerste helft werd iemand geduwd in de zestien, maar dat was misschien wat te licht. Willem II kreeg de goal uit een aanval een paar minuutjes later. Die goal hadden ze niet gemaakt als PSV gewoon een strafschop kreeg.

10 november 2019 om 16:54

De duw bij Sadilek vond ik wel heel licht om een penalty voor te geven. Verder vind ik het wel discutabel om dan te benoemen dat de VAR Willem 2 een goal heeft meegegeven. De goal viel inderdaad enkele minuten na het penalty-moment, maar dat is dan een compleet andere situatie, dus daar kan de je VAR de schuld niet van geven. Wel was de wedstrijd natuurlijk anders gelopen als ze die penalty gekregen hadden.

10 november 2019 om 18:55

Fvl: wat een zwaktebod om het op de scheids te gooien van het verlies. en pingels moeten nog verzilverd worden he dat is ook geen zekerheidje. Iets met hand in eigen boezem! Zieligerd!

10 november 2019 om 19:20

Wauw hoe jij 200 punten hebt is me echt een raadsel. Wat een gemene reactie. Mij een zieligerd noemen omdat ik het op de scheids gooi. PSV speelde zelf ook slecht maar de scheids/ VAR heeft een mogelijk cruciale fout gemaakt.

Jammer voor Mark van Bommel, maar al helemaal voor de Psv supporters. Na vandaag zal zijn positie niet meer houdbaar zijn, ik stoor me vaak aan Mark al viel dat wel mee de laatste tijd. Maar dit had ik hem niet gegund, aan het begin van zijn prille trainers carrière. Die keeper van Willem II is geen koekenbakker, die heeft er ook een hoop ballen uitgehaald . En die Nunnely had meer kansen, maar deed het prima leuk spelertje! Psv heeft wel alles gegeven heb ik het idee, de inzet van de spelers was goed maar niks lukt momenteel.....

Eindelijk weer interland periode! (gelukkig eerst nog Liverpool - City, met Angelino in de basis! Gelukkig hebben wij hem adequaat vervangen.)

10 november 2019 om 16:36

Idd, miss wel City wel een ruildeal, Sadilek voor Angelino + 10 miljoen?

10 november 2019 om 17:00

Geef Sadilek een kans op het middenveld ipv Rosario. Je zult zien dat het anders gaat lopen. Sadilek is geen linksback. Alleen Van Bommel kan dit verzinnen. Geeft aan dat Van Bommel tactisch niet ingesteld is als coach.

10 november 2019 om 22:49

Sadilek is voetballend ook niet overtuigend, zit weinig rust in. Volgens mij komt dat deels doordat hij zo jong en klein is, dat lijkt gepaard te gaan met onzekerheid en angst om fouten te maken. Niet zijn schuld dus, potentie zit er ook wel in alleen moet hij miss wat meer vlieguren maken bij een kleinere club en aan zelfvertrouwen winnen.


De zoveelste tik voor psv in korte tijd, nu al 11 punten achterstand op ajax.. hoelang krijgt van bommel nog de kans? Want het kampioenschap is al ver uit zicht en trouwens is het spel word ook alsmaar slechter en slechter.

Ik mag hopen dat ze van Bommel nog even houden bij Psv. Het is de 79e minuut. Je staat 2-0 achter tegen Willem 2. Je geniale wissel is.. Baumgartl voor Schwaab En waarom speelt Pereiro nooit haha. Psv gaat wel weer draaien als Bergwijn en Malen terug zijn, maar dat is dan niet omdat Bommel zo'n goede coach is.

Blij dat ik er naast zat. Vraag me af of van Bommel er bij de volgende wedstrijd nog is. Nu 2 weken geen voetbal, is meestal een goede periode om een trainer te vervangen.

Guti, Pereiro en natuurlijk Mo lekker gevoetbald, de rest absoluut bagger, niet PSV waardig. Sadilek en Rosario zullen ook volgende wedstrijd in de basis staan, crisis.

10 november 2019 om 16:28

Ik vond Doan ook wel sterk om eerlijk te zijn. Wordt redelijk onderschat. Drijvende kracht achter veel gevaar. Net als guti idd

10 november 2019 om 16:31

Strijd ook tenminste als één van de weinigen

10 november 2019 om 16:33

Klopt, lekkere inzet maar als aanvaller niet veel rendement. Zeker beter dan Bruma en Gakpo wie alleen maar kansen missen of de bal gewoon inleveren. Inzet is meestal waar het begint.

10 november 2019 om 16:35

Gakpo kan je niks aanrekenen is een gevalletje Malen vorig jaar. Goed wanneer hij invalt en scoord meestal maar nog niet dreigend genoeg als hij basis staat.hopelijk dus dat hij hetzelfde meemaakt als malen en volgend jaar gaat schitteren.

De VAR als uitvinding is uitstekend. Wat de VAR ook goed laat zien, is hoeveel waardeloze scheidsrechters er wel niet in het topvoetbal actief zijn in alle landen. Scheidsrechters moeten gewoon opnieuw geselecteerd en opgeleid worden, want het huidige zooitje is elke week echt verschrikkelijk.

10 november 2019 om 16:36

Scheidsechtrs zijn prima. Voetbal gaat gewoon ontzettend snel en die VAR kan alleen echt ondersteunend werken als het ook volledig computergestuurd is. Er moet gewoon software komen die overtredingen en spelsituaties berekend. Software kan nu al beter medische beelden beoordelen, nu nog voetbalbeelden.

10 november 2019 om 16:40

Scheidsrechters zijn helemaal niet prima. Je kan elke week een willekeurige competitie met de VAR pakken en zien dat er gigantische fouten gemaakt worden die je vanaf de TV al in een keer kan zien. Als mensen in het VAR-busje vanuit allerlei standpunten en met slowmotion beelden nog steeds niet tot de juiste conclusies kunnen komen, zijn ze gewoon ongeschikt. En dat kan je inmiddels over bijna elke scheidsrechter in Europa stellen, want de meesten zijn stuk voor stuk waardeloos.

10 november 2019 om 18:27

Zover vind ik alleen Gianluca Rocchi echt een waardeloze scheidsrechter. De rest is menselijk en de VAR zou ondersteund moeten worden met software dat binnen 0,3 seconde rekent of het daadwerkelijk buitenspel is. Het probleem is dat je met de camerabeelden meer ziet, maar dat je de intensiteit mist

Dit lijkt me de nekslag voor PSV om de titel. Niet dat het aantal punten niet meer overbrugbaar is, maar omdat de ondergrens van PSV gewoon er laag ligt.

10 november 2019 om 16:36

Aantal punten ook met dit Ajax

10 november 2019 om 16:41

Ajax is in dit vorm zal ergens in maart kampioen zijn.

10 november 2019 om 16:56

Dan pas? 😁

10 november 2019 om 17:02

Ja. Niet te vroeg gaan juichen. Ajax heeft er een hand van om na de winterstop punten te verspelen na een goed 1e helft. Ajax heeft zoveel kwaliteiten dat dit niet mis kan gaan of ze moeten heel ver komen in de CL waardoor de vermoeidheid maar zal toenemen.

10 november 2019 om 18:21

Ajax is na de winterstop juist bijna altijd sterker dan ervoor. Ze hebben vaak zat een grote achterstand nog omgebogen na de winter. Ik zou er niet vanuit gaan dat ze na de winter ineens veel minder gaan presteren, zeker onder Ten Hag niet. Vorig jaar gingen ze juist pas écht vlammen na de winterstop.

Heerlijke voetbalmiddag. Spectaculaire wedstrijd, goede sfeer. Fel Willem2. Veel succes psvers, met wat wijzigingen in de staf wordt het tij wel weer gekeerd.

PSV is wel aardig genaaid. Had sowieso een en misschien wel twee strafschoppen moeten hebben. Toch had Willem II er nog wel meer kunnen maken. PSV is momenteel niet veel meer dan een Willem II. Daarbij is die Van Bommel wel echt een lachertje. Die begrijpt er weinig van he, met die wissel Baumgartl voor Schwaab.

10 november 2019 om 16:29

Ik hoop dat er vanmiddag een artikel komt dat Van Bommel onder invloed was van paddo's of andere middelen, anders is zo'n beslissing echt onbegrijpelijk. Schwaab voor Baumgartl, allemachtig.

10 november 2019 om 16:35

Van Bommel is gewoon Van Bommel; ik vind dat hij z'n hele leven al niet spoort maar ik kan me je frustratie voorstellen. Van Bommel is niet in staat om bij blessureleed dan wel wanpresterende spelers anderen te laten opstaan.

10 november 2019 om 16:41

Ik snapte hem eerst nog wel. Vorig seizoen in de eerste seizoenshelft won hij alles, dan moet je ook niks veranderen. Daarna liep het minder en minder en nu zijn we hier. Hij houdt teveel vast aan zijn 'vaste' selectie inderdaad.

Dit was een stuk beter dan Donderdag maar als nog is het verdedigend gewoon zwak in Eindhoven. nu valt V Bommel minder aan te reken al hoewel het ook gewoon tijd word Rosario ook gewisseld word. Vandaag werd wel duidelijk dat het schandalig is dat van bommel Pereiro niet mag. hij komt erin en was de enigste die nog wat gevaar brachtjohn de Jong is verantwoordelijk hiervoor. Alle aankopen van dit seizoen voegen niks toe!. Maar ik wil nog wel eens zien of Willem 2 had gewonnen als de blinde geleide bond in Zeist gewoon doet wat het moet doen en dat is die 200% penalty geven waarbij het 1-1 word met nog 30minute te spelen nu word het 2-0 (zeer zwak verdedigen tevens). de VAR is gewoon een grote grap en iedere week weer word er wel een wedstrijd beslist door fouten van de VAR

Waarom de var niet ingrijpt bij de duw van Peters snap ik niet. De VAR kun je afschaffen als het zo blijft.

10 november 2019 om 16:35

Waarom denken mensen nog serieus dat de var een project is die straks kan worden beeindigd? Ik ben het volledig met je eens dat de var nog alles behalve perfect werkt, maar die var gaat echt nooit meer weg. Volgens mij moeten we juist doorpakken in de kwaliteit van scheidsrechters en zorgen dat de regels heel erg duidelijk zijn (zijn nog teveel interpretatie mogelijkheden in mijn ogen).

10 november 2019 om 16:38

regels zijn duideilijk, de scheidsrechters zijn gewoon niet consistent. hij word duidelijk vol geduwd en precies wat van bommel zei als dit op het middenveld gebeurt is het 100 een vrije trap. Ik weet niet wie de VAR in zeist was vandaag maar die kunnen ze ook beter een stok en een hond geven want zijn baan uitvoeren kan die niet. Het trieste is gewoon dat de VAR tegenwoordig beslissender is dan de spelers zelf. Kijk bij ajax de laatse 2 CL wedstrijd, kijk bij PSV nu wederom.

10 november 2019 om 17:46

Ik besef dat het niet afgeschaft gaat worden, maar ik je kunt zo langzamerhand niet zeggen dat het kinderziektes zijn. Het lijkt er steeds meer op dat de var de scheids niet tegen wil werken.

Het kan niet anders. Dit moet toch het einde van Van Bommel zijn? Er zit totaal geen beleving, passie en strijd in dit elftal. Spelers staan op verkeerde positie. Loopt voor geen meter. Enig lichtpuntje is toch Unnerstall die een zekere gevoel in het doel geeft. Rosario kan echt niet meer die verstoppertje speelt en vaak verkeerd staat gepositioneerd.

Het lijkt me nu wel duidelijk dat de VAR reglementen een update nodig hebben: Laat het niet langer relevant zijn of een scheidsrechter een grote of een kleine fout maakte. Als de VAR van mening is dat er gefloten mag (niet moet) worden op een belangrijk moment, dan moet de scheidsrechter naar het beeldscherm komen en een beslissing maken.

Ondermaats of gebrek aan kwaliteit?

Dit interview van rosario is echt lachwekkend.

10 november 2019 om 16:32

Ik vraag me af waarom hij geen mediatraining krijgt. Net als de vorige keer kijkt hij noch in de camera noch naar de interviewer. Ook is hij heel slecht te verstaan.

10 november 2019 om 16:41

Heeft geen zin die gozer is zo achterlijk als een stoeptegel.

Denk dat het nu wel klaar is voor Van Bommel. Seizoen is al zo goed als verloren nu dus maakt ook niet meer uit wie je voor de groep zet. Misschien is Hiddink een idee als crisismanager?

PSV is gigantisch ziek. Maar dat heeft ook alles met Bommeltje te maken. Weer die bizarre keuze's om Rosario, Sadilek en Schwaab op te stellen. Door 2 counter's verloren. Terechte overwinning voor Willem II. Iedere tegenstander die thuis speelt tegen dit Psv, is het prijs. Pijnlijk, maar geen verrassing. PSV is ziek. En dan heb je ook nog is een pauper doelman die zijn team in de steek laat en na de tweede helft al in de spelersbus zit. Alles is mis aan dit Psv.

Zit naar dat interview met Rosario te kijken. Dat is toch ook een aanfluiting als aanvoerder. Hij kan niet praten, geeft nauwelijks antwoord en kijkt mensen niet eens aan. Mooi uithangbord is dat.

Jezus die Rosario voor de tv. Wat een gebrek aan uitstraling heeft die gozer. En zeg gewoon dat het een schande is in plaats van: “ja, we hadden hier verdiend om te winnen.”

10 november 2019 om 16:34

zijn 1e antwoord was al briljant met zijn 'geen idee'. Wat een spelinzicht heb je dan... Er zijn op zijn minst 5 redenen te noemen waarom je hier verliest...

10 november 2019 om 16:35

Precies mijn gevoel. Was ook echt een erg matige keuze als reserve-aanvoerder (waarbij de keuze voor Afellay als aanvoerder, terwijl die blijkbaar maanden niet beschikbaar was, ook een rare is).maar PSV mist gewoon leiderschap, ik zou namelijk niet weten wie er een logische aanvoerder zou zijn in het team wat vandaag in het veld stond.

Verdiende overwinning. PSV was nergens te bekennen en Willem II had de zaken op ord3. Zowel defensief als aanvallend. De backs van PSV hadden geen vat op Köhlert en Nunnely.
Mooie wedstrijd gezien in t stadion!

10 november 2019 om 16:32

PSV was nergens te bekennen? Heb jij de wedstrijd wel gekeken?

10 november 2019 om 16:44

Gozer niet overdrijven met je psv was nergens te bekennen. Balbezit en kansen heeft psv gedomineerd! Willem 2 mag van geluk spreken dat dit psv zwaar aan het rommelen is anders wad het een totaal ander verhaal geweest.

Weer geen overwinning voor Psv. Iedereen heeft het erover dat PSV niet zo goed is qua kwaliteit en dat ze Malen en Bergwijn missen, maar PSV heeft ook zonder Malen en Bergwijn gewoon genoeg kwaliteiten om teams als Linz (2x) en Willem ll te verslaan? Dat je tegen FC Utrecht en AZ onderuitgaat, kan ik nog wel inkomen. Als zowel Utrecht als AZ een goede dag hebben, zijn dat hele vervelende en lastige teams om te verslaan en dat PSV tegen Utrecht (2x rood) en tegen AZ rood kreeg hielp ook niet mee. Maar dat er dan als excuus wordt gebruikt dat ze kwalitatief niet goed genoeg zijn en Malen en Bergwijn missen, vind ik eigenlijk onzin. Er zijn nog altijd genoeg spelers bij PSV die meer kwaliteit hebben dan Willem ll en Linz. Daarbij is Bergwijn dit seizoen allesbehalve in topvorm. Moet wel gezegd worden dat Bergwijn dit seizoen meestentijds als middenvelder heeft gespeeld (wat hij niet is), maar dan nog. Enkel Malen is echt goed in vorm en belangrijk voor PSV geweest, maar Bergwijn dit seizoen nog niet. Overigens ben ik geen Psv'er maar een Ajacied, want ik denk dat het door dit bericht lijkt alsof ik een Psv'er ben haha.

10 november 2019 om 16:35

Ja, tegen Utrecht en AZ kun je inderdaad verliezen, maar niet met de cijfers waarmee we ervan verloren hebben!

En dan is Rosario je aanvoerder... voor een topclub als psv is dat echt een aanfluiting. Dat interview na afloop was echt tenenkrommend!

10 november 2019 om 16:34

Die man hoort momenteel niet eens in de basis! Maar ja, we maken hem lekker aanvoerder... Zegt toch al eigenlijk alles...

Positief is dat er gewerkt werd. Dat heb ik wel gemist. Onze verdediging is gewoon dramatisch. Met deze verdedigers gaan we nog een zwaar jaar tegemoet. Bruma is een miskoop. Die kan behalve rennen helemaal niks.

Dick kun je niet 2 ploegen in nood tegelijk redden?

Groetjesss

10 november 2019 om 16:39

Als psv meer salaris geeft is die zo weg hoor haha😜

10 november 2019 om 16:43

Als je hem even een paar euro meer biedt dan dat Feyenoord hem betaald dan is Advocaat waarschijnlijk morgen al trainer van PSV.

Willem II dat geen bekerfinale moet spelen is toch even andere koek blijkt maar weer.
Sarcastische opmerkingen zoals "waarom staan we dan gelijk in punten?" en "Dacht dat Ajax wel even 11 punten voor zou staan" kunnen gelukkig de kast in.

Rosario na afloop met een strak gezicht zeggen dat Willem II bijna geen kansen heeft gehad en PSV te weinig heegt gekregen. Zonder de keeper had Willem II er gewoon vier gemaakt.

Van Bommel zal nu wel klaar zijn bij PSV. Als je die zo gelaten zag zitten en aan het einde zag weglopen, dan is ie er wel uit nu.
Ik snap er helemaal niks meer van. Guti eruit, Rosario laten staan. Pereiro er eindelijk, maar veel te laat in. Verdediger wisselen voor een verdediger. Zoet die in de bus gaat zitten gedurende de tweede helft. PSV is een grote klerezooi! Nu al op 11 punten achterstand van Ajax.... Gefeliciteerd Amsterdam, weinig concurrentie voor jullie

Sadilek en Rosario, de lievelingetjes van Van Bommel, Hij zal ze in de A1 wel getrained hebben er een band mee opgebouwd hebben, ze zijn alleen PSV onwaardig. Jammer Mark, misschien wat lievelingetjes zoeken die wel kunnen ballen.

Heerlijk weekend nr 3.... aan supporters psv heeft het niet gelegen! Zoals ik al eerder schreef waren zij nadrukkelijk aanwezig, klasse.

Drama voor de PSV fans, ik ben er natuurlijk niet rouwig om. Maar gewoon sneu voor de de fans.

Je staat niet alleen groot aantal punten achter met de punten maar ook eens flinke doelsaldo.

Benieuwd wat er met Zoet gaat gebeuren, en vooral met Mark. Wie zou eventueel de nieuwe trainer kunnen worden?

Bosz zou een optie kunnen zijn, maar denk hij zelf liever wacht tot einde van het seizoen wat er met Eric ten Hag gaat gebeuren.

10 november 2019 om 16:38

En waarom denk jij dat Bosz zin heeft om nu al terug te keren naar Nederland?

10 november 2019 om 16:40

Bosz? Die zit toch goed bij Leverkusen?

Wauw PSV zakt echt helemaal door de ondergrens heen.heeft iemand dat interview gezien van Rosario? Totaal in shock, weet het ook niet meer die jongen, niemand weet het meer. Alles laat toch zien dat het tijd word voor een frisse wind. Van Bommel is een PSV legende, maar is er nog lang niet klaar voor.

10 november 2019 om 16:36

En dat is de aanvoerder van PSV, volgens sommige de zwakste speler op het veld, te zielig voor woorden eigenlijk. Guti moet er telkens weer maar onder lijden, fouten van Rosario goedmaken. Rosario heeft totaal geen uitstraling, maak Viergever of Dumfries aanvoerder, dan verandert er al heel veel.

10 november 2019 om 19:44

Van Bommel is er inderdaad nog lang niet klaar voor. Wat mij betreft wordt hij nu zo snel mogelijk vervangen door een ervaren trainer die er voor zorgt dat PSV door gaat in Europa en nog 2e wordt in de Eredivisie. Mark mag dan een paar jaar aan de slag bij de jeugd, als assistant of bij een kleinere club. Dan kan hij het, als hij het vak heeft geleerd en ervaring heeft, over 5 jaar ofzo nog eens komen proberen. Het is en blijft een held voor PSV, maar nu even niet als coach aub.

Heerlijk dit! PSV die weer geen 3 punten pakt en Ajax wel. Willem II had meer goals moeten maken en PSV had nog een penalty moeten krijgen bij de 1-0 dan krijg je misschien nog een andere wedstrijd. Maar niet minder blij met het puntverlies van PSV

54 reacties in dit topic en al 15x het woord "var", 6x "scheidsrechter" en 5x "penalty" voorbijgekomen. Waarom klagen jullie merendeels over de arbitrage en diens beslissingen i.p.v. te klagen over hoe het team presteert i.c.m. van Bommel? Je moet toch niet willen dat punten halen in een wedstrijd afhankelijk is of de arbitrage jou een penalty geeft?

10 november 2019 om 16:42

De problemen van PSV komen vooral door de verdediging (weer Sadilek?), geen scorend vermogen (buiten Malen heeft niemand daar meer dan twee doelpunten) en totaal geen zelfvertrouwen. Als je tegen Willem ll moet klagen dat een niet gefloten pingel het verschil had moeten maken, dan geef je de thuisploeg te weinig respect. Kom op, PSV moet op een normale dag ook zonder Malen en Bergwijn winnen. Nunnely een matige speler had er zelfs meer kunnen maken. Dan is één moment niet fataal. PSV heeft nu te veel problemen en heeft terecht verloren.

10 november 2019 om 16:43

32 keer van Bommel, voor jouw reactie .

10 november 2019 om 19:45

Meesten klagen over Van Bommel hoor... Ja het had een penalty moeten zijn voor PSV, maar dat was niet de reden dat ze verloren hebben..

Zelfs mis je Malen en Bergwijn, moet je de nul kunnen houden. Serieus, hier is meer aan de hand. Deze ploeg heeft totaal geen zelfvertrouwen meer en ik vind dat de PSV fan best boos mag zijn op John de Jong en van Bommel. Als je Sadilek weer ziet stuntelen dan vraag ik me af waar Boscagli of Lato zijn? Mitroglou is ook PSV onwaardig. Serieus, had je zelfs nog Lars Veldwijk als pinch hitter kunnen halen. Tegen AZ nam ik van Bommel in bescherming omdat het missen van vijf basisspelers echt te veel was. Zeker tegen een goed team als AZ. De statistieken liegen er niet om, buiten Malen heeft PSV geen scorend vermogen. En ook dat breekt ze nu op. Al met al stapelen de problemen zich nu echt op. PSV is nu geen titelkandidaat, maar Ajax is volgens mij onder de Boer wel eens teruggekomen van minimaal elf punten. Zeg nooit nooit, maar voor nu lijkt het echt op een verloren seizoen.

Ben benieuwd of Mark het nu nog steeds over auto's en wasmachines zal hebben als hem naar het functioneren van hemzelf en sommige spelers wordt gevraagd. Het vertrek van Mark lijkt me nu wel aanstaande. Jammer voor PSV dat Advocaat al bij Feyenoord zit nu, die had ook hier de spelers misschien weer op scherp kunnen zetten.

Tijd voor Advocaat... Oh nee.on topic: Slim van Willem II om vaak de lange bal te spelen en om door te koppen op de snelle buitenspelers. Verder vond ik 't niet eens echt een bijzonder elftal. Overigens moeten ze bij PSV (en de analitici op tv) echt ophouden met huilen dat ze de twee beste spelers missen. Bergwijn zat echt niet in z'n beste vorm toen 'ie geblesseerd raakte. En daarnaast heb je voor Doan en Bruma gezamenlijk zo rond de twintig miljoen betaald. Dan moeten die toch ook wel wat kunnen?

Proficiat willem2(verdiend)
Mark houdoe en bedankt en 1 geluk volgende week verliezen we niet
Prettig weekend nog

Slim van Feyenoord om Crisismanager Advocaat snel te pakken voordat Psv hem benaderd zou hebben.allemaal leuk dat mensen willen dat Mark opstapt maar wie moet het gaan doen dan? Ik heb geen flauw idee welke beschikbare trainer nu in dit Psv moet stappen en die het direct aantoonbaar beter gaat doen.voor de mensen die Mark willen zien vertrekken - suggesties? Ik ben oprecht benieuwd.dit Psv is helaas zoals Ajax jaren geleden te afhankelijk van een aantal spelers zoals Malen en Bergwijn.waar je vroeger er niet aan moest denken dat Suarez en Vertonghen wegvallen bijvoorbeeld. Valt me tegen, ik had verwacht dat met name Bergwijn wel te vervangen moet zijn met Gakpo enzo maar ook die Mitroglu lijkt overschat te zijn geweest. Pereiro dan maar weer, maar ja, dat is ook geen lange termijn aangezien hij volgend jaar uit zijn contract loopt. Lastig.

10 november 2019 om 16:46

Zodra Dickie meer kan verdienen dan bij Feyenoord zit die al in zijn caravan onderweg naar Eindhoven hoor

Van Bommel wegsturen heeft helemaal geen zin, reageer nou niet meteen in paniek als het niet loopt. Wie moet je dan voor de groep neerzetten? Ik heb echt zelden of nooit gezien dat een trainer eruit gooien leidt tot een structurele verbetering van resultaten. Ik herinner me nog een dramatisch seizoen van Van Gaal bij AZ, het jaar erna werd hij kampioen. Met Van Bronckhorst bij Feyenoord hetzelfde. Gebruik gewoon de rest van dit seizoen om door te selecteren en de selectie voor volgend seizoen wel tijdig op orde, en in balans te hebben. Dit seizoen is, wat Eredivisie betreft, min of meer verloren. Vervelend, maar het is niet anders. En Kuipers...tja, de man is zo ijdel, dat je van te voren al weet dat het een moeilijke middag wordt als je hem treft in een uitwedstrijd. Die man doet alles om het thuispubliek te pleasen. Ik herinner me nog een 5-0 nederlaag in Tilburg (we maken progressie!), denk nog eens terug aan de strafschoppen die hij in die wedstrijd gaf aan Willem 2, en vergelijk dat met vandaag. Tja, dan is er genoeg gezegd. Wat overigens niet wil zeggen dat PSV er zo voor staat vanwege scheidsrechterlijke beslissingen, laat dat duidelijk zijn, maar ik ben wel oprecht aan het twijfelen bij wie het verval momenteel groter is, bij PSV of bij arbiter Kuipers.

10 november 2019 om 17:10

Dat zou juist wel verschil moeten maken, er zit geen idee in het spel bij van Bommel, de spelers gaan niet echt door het vuur voor hem en hij lijkt me ook absoluut geen fijne vent om als trainer te hebben. Ik kan mij haast niet voorstellen dat de fans nog vertrouwen in van Bommel hebben. Het spelersmateriaal van PSV is stukken beter dan wat Willem II heeft maar PSV is totaal niet gebrand om te winnen dat terwijl ze al 5 wedstrijden daarvoor niet gewonnen hadden.

10 november 2019 om 17:26

Mee eens. Van Bommel de laan uit sturen schiet je niets mee op. Dan lees ik als eventuele vervangers hier Hiddink, Co Adriaanse, en gekscherend Advocaat... Peter Bosz... en dan voeg ik zelf even Van Gaal en Leo Beenhakker toe, die zijn net zo onrealistisch. Maurice Steijn werd ook genoemd, maar is dat dan zo'n verbetering? Laat Van Bommel dit (verloren) seizoen maar bewijzen dat hij het kan vlot trekken. Kuipers heb ik overigens nooit een fijne scheidsrechter gevonden, maar eerder floot hij tenminste consequent. Hoezeer zijn niveau gedaald is sinds de komst van de VAR is inderdaad opvallend.

Wauw mooi is dit! Had 'm totaal niet verwacht, maar dat maakt 't niet minder mooi deze overwinning van Willem ll. Volgens mij moeten we nu alleen nog Az van ons afschudden. Die is in mijn ogen de enigste club die ons nog pijn kan doen. Want voor mij is het dit seizoen 'dag dag Psv'. Het verschil is zo groot tussen ht spel van ons en Psv. Ik denk dat ze bij Psv al verder denken dan Mark van Bommel. Die zal het niet meer goed doen bij Psv. Kwestie van tijd tot hij het veld kan ruimen. Overigens voor de Dumfries fans. Is toch weer een bewijs deze wedstrijd dat hij geen basis hoort te krijgen bij Oranje. Of niet?

PSV moet Ajax dankbaar zijn dan ze hebben gewoon van Utrecht anders stonden ze vierde lol

10 november 2019 om 16:44

Nou als Psv zo doorgaat zullen ze die 4e plaats wel halen hoor.

Verschil tussen Rosario en Dumfries in de interviews is enorm. Die staat daar gewoon een prima verhaal te houden, steekt de hand in eigen boezem en is heel realistisch in zijn reactie. Zou een betere kandidaat zijn voor het aanvoerderschap dan Rosario.

Nee hoor, bij zo'n warme club wordt geen druk opgevoerd richting Van Bommel. Er is hard gewerkt en dan kan je een keer verliezen van Willem II. Niets aan de hand....

Ik zou nu als ik PSV was toch eens gaan polsen bij Van Gaal. Dat lijkt me ideale coach voor dit elftal. Hij krijgt er zo voetbal in en als die topspelers voorin weer terug zijn dan kan het de schade zeker nog beperken in de tweede seizoenshelft.

Je slachtoffert je falende eerste keeper, passeert je tweede doelman die verbaasd achter blijft, je maakt je derde doelman eerste keeper. Je zet je 2e spits op de bank en zet op zijn positie een buitenspeler neer. Je zet een middenvelder neer op de linksback omdat je geen vertrouwen hebt in je 2 linksbacks die nieuw zijn. Je spaart altijd Rosario. Mark, iedereen onder jou speelt steeds beroerder, je bent stront eigenwijs. Sorry Toon, Ik kan dit PSV niet steunen. Kampioen zouden we toch niet worden met een fantastisch Ajax maar ik had gehoopt op een goede nummer 2 die ook progressie maakt. Ik hoop dat PSV dit seizoen nog flinke klappen krijgt, in de hoop dat ze inzien dat dit niet de juiste koers is. Ga maar kijken in Amsterdam hoe het wel moet. De selectie is niet zo slecht maar is kneedbaar genoeg maar dan moet de juiste technische staf erop gezet worden.

Ach na de winter is iedereen weer fit en draait het weer als een tierelier. Kwadelijk is wel dat er te weinig goede middenvelders bij PSV lopen..

Welkom psv'ers in de gevoelswereld van een Feyenoord supporter.

Dit is natuurlijk het einde van Mark van Bommel, kan natuurlijk niet anders dan dat hij de kop van jut. Waar men in de zomer in Eindhoven men er van uit ging dat zij weer zouden meedingen om de titel. Kunnen we begin november anders concluderen. Matig ingekocht om de selectie te versterken. PSV heeft een prima basisteam indien fit. Maar daar achter is het allemaal matig en geen directe versterking. Topclub onwaardig dus.

PSV, nogmaals bedankt voor het zo makkelijk maken voor het behalen van het kampioenschap. Misschien dat AZ nog wat tegenin kan brengen, maar verwacht dat niet. Het is bij PSV echt crisis.... keer op keer negatieve resultaten, spelers die niet op tijd fit zijn/nog hun straf uitzitten, Europees zit het ook nog eens tegen, aankopen die niet het gewenste effect kunnen geven, spelers die niet 100% gaan en zo kan je nog even doorgaan.

Tja, 6 keer op rij verliezen, dezelfde spelers blijven opstellen en niemand verbeterd. Dan ben je het kwijt als trainer en moet je weg. Ook lekker voor de reserves. 5/6 geschorsten en geblesseerden en vast blijven houden aan dezelfde spelers. De club kan nu maar één ding doen. Mark out! En dan het clublied aanhalen is helemaal een lachertje. Alsof bij feyenoord iedereen hand in hand loopt en ze bij Ajax op een slof en een oude voetbalschoen lopen te ballen.

Andermaal een voorbeeld van de onbalans in spelers salaris. Spelers en management mogen hier supporters terug betalen en/of heel wat veel vrije kaarten geven.

Wow wat kan die van Bommel excuses verzinnen zeg. Over Messi en Suarez en Mbappé beginnen. Barcelona wint ook zonder Messi en Suarez Mark. Hij blijft maar ratelen over dat ie spelers mist. Met deze spelers moet je ook van Willem II winnen. Heel simpel

Pablo Rosario, hou op met voetbal. Ga snookeren, volleyballen, synchroonzwemmen maar lever aub die aanvoerdersband in. Ik krijg plaatsvervangende schaamte als ik je bij de toss zie staan. Je schoenmaat zal beduidend hoger zijn dan je voetbal IQ. Stop ermee, elke PSV supporter is jou helemaal spuugzat.

Wat een klap. Vorig seizoen 1 wedstrijd verloren tot de winterstop en nu is het een drama..

Cocu haalde toch meer uit minder materiaal en werd daar zelfs kampioen mee

Het is een beetje apart dat hier zoveel naar een vermeend falen van de VAR wordt verwezen. Het gebrek aan kritisch vermogen ten opzichte van PSV is frappant. Stel dat PSV een strafschop mee had gehad dan is het nog maar de vraag wie van deze spelers in staat zou zijn geweest die te benutten. Het is dus geenszins een gegeven dat de wedstrijd anders zou zijn gelopen indien PSV wel een strafschop had gehad. Verder is het onbegrijpelijk dat een Dumfries niet tot de orde wordt geroepen. Hij loopt te pas, maar nog veel meer te onpas, naar voren te draven, laat daarbij zijn tegenstander alleen en dat zorgt voor heel gevaarlijke situaties en tegengoals. Als de trainer er ook nog eens een handje van heeft verkeerde spelers op verkeerde plaatsen te zetten of op te stellen dan mag je denk ik eerst wel de hand in eigen boezem te steken alvorens naar een VAR te kijken.

We hebben vanaf nu dus enkel nog een top 1. Na Feyenoord ook PSV in verval en blijven enkel subtoppers als AZ over om de schijn van competitie nog enigszins hoog te houden. Niet echt goed voor de Eredivisie.

Psv stond bij mij altijd voor degelijkheid en ervaring op gebied van spelers trainer en technische staf.maar als je de beste spelers verkoopt, gokt op de jeugd en onervaren trainer en technische staf dan kan je dit verwachten. Sinds Brands weg is is psv een stuurloos schip en kunnen ze nu de sponsornaam beter in Drainport veranderen..

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren