Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

De Telegraaf: Ajax moet rekening houden met vertrek Ten Hag

Laatste update:

De kans is groot dat Erik ten Hag bezig is aan zijn laatste seizoen bij Ajax, zo meldt De Telegraaf vrijdagavond. De oefenmeester is nadrukkelijk in beeld bij Bayern München, dat zijn shortlist inmiddels teruggebracht zou hebben tot slechts twee namen. Naast Ten Hag is Paris Saint-Germain-trainer Thomas Tuchel volgens de krant de enige andere serieuze kandidaat om na dit seizoen het stokje over te nemen in de Allianz Arena.

Voor zowel Ten Hag als Tuchel geldt dat zij het seizoen willen afmaken bij hun huidige werkgever. Doordat Tuchel in mei nog zijn contract bij PSG verlengde en een enorm salaris opstrijkt in Parijs, zal hij een veel duurdere optie zijn voor Der Rekordmeister dan zijn tegenstrever, wat ‘niet nadelig is’ voor de kansen van de Nederlandse trainer. Als geen van deze twee coaches aankomende zomer haalbaar blijkt, zal Bayern pas weer op zoek gaan naar andere kandidaten, zo wordt verder gemeld.

Ten Hag: 'Ik maak dit seizoen sowieso af bij Ajax'

Bayern lijkt dus op zoek naar een tussenpaus om het huidige seizoen af te maken na het ontslag van Niko Kovac. Diens assistent Hansi Flick werd vorige week voor de korte termijn aangesteld als interim-coach en onder meer Arsène Wenger wordt genoemd als mogelijke nieuwe trainer van de Duitse grootmacht. De Fransman heeft vrijdagavond al aangegeven volgende week in gesprek te zullen gaan met directeur Karl-Heinz Rummenigge.

Voor Ten Hag zou een terugkeer naar München een droom zijn die uitkomt. De 49-jarige coach was in het verleden al werkzaam als trainer van het tweede elftal van de Duitsers en krijgt nu dus mogelijk de hoofdmacht onder zijn hoede. “Bayern is een fantastische club, waar ik me comfortabel voelde. Ik heb ervan genoten om daar te werken en de club zit nog in mijn hart”, liet hij eerder deze week nog optekenen tijdens een persconferentie.

Denk jij dat Erik ten Hag volgend seizoen trainer van Bayern München is?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Zou het onbegrijpelijk vinden van Bayern als ze hem nemen, hij is totaal niet geschikt voor een grote Europese topclub.

9 november 2019 om 10:46

Het moge duidelijk zijn, het is onbegrijpelijk voor el fenomeno. Met andere woorden, hij snapt het niet, en dat is op zich niet erg. De ene mens is nou eenmaal slimmer dan de andere.

9 november 2019 om 10:46

Het moge duidelijk zijn, het is onbegrijpelijk voor el fenomeno. Met andere woorden, hij snapt het niet, en dat is op zich niet erg. De ene mens is nou eenmaal slimmer dan de andere.

8 november 2019 om 23:19

Ach daar kom je pas achter als hij er staat. Ten Hag en Tuchel zijn de enige kandidaten voor volgend jaar en Ten Hag lijkt waarschijnlijker dan Tuchel.

8 november 2019 om 23:21

Klopt, want Ten Hag zou ook niet geschikt zijn voor Ajax. Wat ik zie is een man die erg veel versatand heeft van voetbal en die altijd realisitsch blijft. Ik denk dat hij wel geschikt is voor een "absolute" topclub.

8 november 2019 om 23:19

Omdat?

8 november 2019 om 23:19

Prima dat je die mening hebt maar ga die nog beargumenteren of blijf je lukraak dingen roepen?

8 november 2019 om 23:20

Hij laat nu bij Ajax toch zien dat hij dat wel is?

8 november 2019 om 23:21

Ik denk dat hij wel uitermate geschikt zou zijn Hij maakt spelers zichtbaar beter Kan met moeilijke spelers omgaan Kan als geen ander de spelers het gevoel geven dat ze belanrijk in zijn spel zijn

8 november 2019 om 23:27

Mag ik je glazenbol? Oh ja weet wel dat hij vorig seizoen op haar na finale CL heeft bereikt en nu in een poule met een engelse en spaanse ploeg eerste staat en vorig seizoen de dubbel heeft gewonnen?!

8 november 2019 om 23:33

Je brengt het alsof dat een feit is. Het is slechts jouw bescheiden mening die ik zeker niet deel. Ten Hag vind ik één van de meest talentvolle coaches op dit moment. Wat hij nu al 2 jaar met Ajax laat zien, is niemand na Louis van Gaal gelukt.

8 november 2019 om 23:45

Geen uitstraling, geen status, kan soms lastig met spelers omgaan. Geen ervaring bij een buitenlandse club, doet het nu erg goed, maar hier kan die zonder druk presteren. Ik denk dat het geen goede match is en de tijd zal het leren.

8 november 2019 om 23:53

Wat hij al 2 jaar laat zien? Dat is grappig. In heel 2018 en zelfs nog in de eerste 2 maanden van dit jaar werd er massaal om zijn ontslag gevraagd.

8 november 2019 om 23:59

Ben het met je eens dat zijn uitstraling te wensen overlaat, absoluut.Maar verder heeft hij zelfvertrouwen, heeft aanzien en status gekregen door zijn prestaties met Ajax, kan goed omgaan met spelers van alle culturen en achtergronden, lijkt spelers beter te maken of iig weet hij het maximale uit ze te halen... Hij kent de club en de taal ook nog eens.. en ondanks dat hij weinig uitstraling heeft is het niet zo dat hij irritant of onredelijk overkomt.Ik denk dat hij een goede kans va n slagen heeft eerlijk gezegd.

9 november 2019 om 00:29

@ El Fenomeno

Geen druk bij Ajax? Haha goeie! Ten Hag heeft tot dusver bij elke club bewezen een vakman te zijn. Bij Bayern zijn ze ook zeer te spreken over zijn eerdere periode bij de club. Kan bij mijn weten juist goed overweg met ‘moeilijke’ jongens. En tja.. status.. hij is volgens mij aardig aan de weg aan het timmeren en we moeten tenslotte allemaal een keer de kans krijgen om dat op te kunnen bouwen toch. Ik denk juist dat het een uitstekende match zou zijn, maar ik hoop dat Bayern voor Tuchel gaat en dat Ten Hag voorlopig lekker bij ons blijft.

9 november 2019 om 07:19

Geen druk bij Ajax? Haha, serieus zeg dan niks.

Daarnaast gaan mourinho en pep ook wel eens lastig met spelers om

9 november 2019 om 08:47

Hoezo is uitstraling een vereiste om een goede trainer te zijn? Ken genoeg trainers die een goede uitstraling hebben maar er niks van bakken. Dit is dus een argument van niks. Vind het wel sneu dat mensen ondanks alle goede resultaten ten Hag blijven bekritiseren met kul argumenten. Gelukkig bekijken beleidsbepalers van de grotere clubs hier heel anders naar en zien het grote potentieel wat ten Hag heeft.

9 november 2019 om 13:54

Jupp Heynckes heeft ook geen uitstraling als je hem vergelijkt met trainers als Klopp, Mourinho, Guardiola etc. en was er gewoon trainer. Won er zelfs de CL. Zie dus niet in waarom uitstraling een vereiste zou moeten zijn. En Ten Hag had er al gewerkt en vorig seizoen met Ajax fantastische dingen laten zien, waaronder tegen Bayern in de CL. Die heeft daar echt wel een naam opgebouwd.

8 november 2019 om 23:47

Klopt, hij is tactisch zwak en wisselt veel te laat.

9 november 2019 om 00:27

Tactisch zwak? Jij kijkt geen CL wedstrijden van Ajax zeker sinds Ten Hag er is. En dan vooral de wedstrijden tegen de grote clubs.

9 november 2019 om 03:04

@damsko1103 ten Hag is zeker niet altijd even tactisch goed bezig. Zwak vind ik dan wel weer een te groot woord. Maar het is geen trainer a la Mourinho.

9 november 2019 om 07:22

Mourinho kan ploegen die 10x zo duur zijn niet eens fatsoenlijk laten voetballen. Hij kan zn ploegen goed neer zetten achterin en verder hoopt ie op n goede individuele actie

9 november 2019 om 08:15

Tactisch zwak? Kijk even de wedstrijd tegen Chelsea terug en zie hoe Ajax staat. Ajax heeft een veel kleine begroting en een mindere selectie dan de absolute Europese top, en toch ze het leukste voetbal te spelen.

9 november 2019 om 09:43

Die wedsteijd waar hij een voorsprong van 3 goals weggaf omdat ie hoog bleef drukke? Vond dat tactisch geen meesterzet.

9 november 2019 om 10:44

Een voorsprong van 3 goals weggaf omdat hij hoog druk bleef zetten?! Ze kregen een penalty tegen dus de voorsprong was nog 'maar' 2 goals en ze stonden toen met 9 (!) man. Ze zette helemaal niet hoog druk maar verdedigde compact en sleepten er gewoon nog een punt uit. Verder kwamen ze er zelf nog een paar keer uit voor de 4-5. Jij verdraait de werkelijkheid wel heel erg Migi..

9 november 2019 om 12:16

@candesco ik zeg zeker niet dat Ten hag tactisch suprieur is. Nog niet althans. Maar zoals El Fenomeno hem beschrijft ... dan vind ik dat je geen kaas hebt gegeten van het spelletje. En tactisch zit Mourinho ook anders in elkaar. Een ander voorbeeld zou beter zijn geweest. Maar ik begrijp je volkomen.

9 november 2019 om 12:20

Hallo, er was totaal niets aan de hand. Als we met 11 man op het veld waren gebleven, hadden we zeker weten minimaal nog 1 goal gemaakt. Maar heb jij dat ooit meegemaakt. 2 rode kaarten voor de centrale verdedigers en een penalty tegen in dezelfde minuut. Ik probeer me voetbalgeheugen ff goed op te frissen nu, maar ik kan me geen wedstrijd heugen waar dat is gebeurd. En dan nog krijgen we de laatste minuten 'n paar dotte van kansen, waar hij ook zomaar binnen kan vallen. Met goed voetbal ook nog. Zeg het maar!!

9 november 2019 om 22:11

Die wedstrijd bedoel ik niet sander..

9 november 2019 om 00:13

Over het algemeen zijn Nederlandse trainers niet succesvol in het buitenland.

9 november 2019 om 03:06

@triometmsn wat onzin is, want Nederlandse trainers zijn vaak juist wel succesvol in het buitenland. Niet voor niets worden ze gevraagd. Laatste tijd damt het wel wat in, maar die vraag is er nog steeds.

9 november 2019 om 00:32

Ben geen Ajax fan, maar als je Ajax ziet voetballen onder Ten Hag dan kan hij bij iedere top club aan de slag. Het is tactisch allemaal heel modern met veel druk, tempo en enorm aanvallend. Bayern zou de perfecte club voor hem ook zijn omdat zij hem al kennen. Even de mond snoeren van alle criticasters in NL die altijd aan hem twijfelden. Hilarisch, Schreuder zou het genie zijn. Ondertussen speelt Ajax Chelsea van de mat.

9 november 2019 om 09:24

Vooral onder eigen supporters was er ook veel scepsis, want nog geen jaar geleden was er ontzettend veel kritiek en vonden velen dat het niks kon worden en hij moest vertrekken. De hele voetbalwereld leeft met de waan van de dag, net als alle supporters. Als je wint heb je vrienden...... Ik denk zelf dat hij wel degelijk kan slagen bij een club als Bayern, mede omdat Nederlanders misschien meer op Duitsers lijken dan ze zelf willen

9 november 2019 om 13:26

Hij heeft daar gewerkt, praat Duits, is tactisch sterk. Iets dat vele Nederlanders inderdaad lang hebben ontkent. Hij werd afgeschilderd als een clown. Het enige wat hij tegen zich zal hebben is de manier hoe hij overkomt in de media. Voor mij persoonlijk is dat geen probleem, maar de voetballerij zelf en de mensen die erover berichtten maken er een groot probleem van.

9 november 2019 om 01:08

Complimenten, je bent éã©n van de trolls die het hier het langst volhoudt en de meeste reacties krijgt. De meesten zijn na een maandje of zo weer weg maar jij zit er al jaren. Je poneert af en toe leuke prikkelende stellingen en wacht verder rustig je kans af tot de gelegenheid zich voor doet om iets totaal ongefundeerd en negatiefs te roepen dat heel veel mensen verbolgen reageren. Dat doe je echt goed. Moet brood in te verdienen zijn, wellicht ergens in Rusland of zo. Even nog on topic: Ik ben het niet met je eens. Ten Hag laat inmiddels al een hele periode zien juist in alles wã©l een topcoach te zijn of kunnen worden. Als je van een club in Nederland, met zo'n relatief kleine begroting t.o.v. de Europese top, deze zelfde Europese top meerder seizoenen zo weet uit te dagen en overdonderen, bovendien met aantrekkelijk, aanvallend voetbal, ben je in mijn ogen een topcoach. Hij hoeft het al niet meer te worden, hij is het al lang. Het is wachten op de absolute topclub die dit inziet en hem de concurrentie met de Guardiola's van deze wereld laat aan gaan (op het gebied van bijvoorbeeld financiã«le mogelijkheden en faciliteiten bedoel ik dan, t.o.v. Ajax).

9 november 2019 om 07:23

Weet iemand of EtH nog een contract heeft die afgekocht moet gaan worden?

11 november 2019 om 11:01

Als EtH geen contract had zou hij geen coach zijn bij Ajax. Hij heeft het afgelopen zomer verlengd tot 2022.

9 november 2019 om 09:41

Hij was ook niet geschikt voor Ajax volgens veel Ajacieden elke keer als ze punten lieten liggen in zijn eerste maanden. Ik denk dat alsie int begin geluk heeft met wat goede resultaten dat ie er kan slagen.

9 november 2019 om 14:57

Inderdaad wat bayern nou met een trainer die landstitels en Knvb bekers wint? Die met minder materiaal de halve finale CL haalt, op het nippertje de finale mist? Wat zou zo'n trainer nou met Bayern, met meer geld en betere spelers, kunnen bereiken?

9 november 2019 om 15:52

Je moet wel je zin afmaken, vriend. Ik mis nog een reden. Je bent geen kind, we gaan hier niet een welles-nietus spelletje van maken.

Stroef begonnen, inmiddels geweldig. Mag hopen dat dit niet waar is

9 november 2019 om 00:25

Idd een top coach met een tactisch meester brein. Zoals hij ajax vorig seizoen liet spelen was nog nooit eerder gebeurt in een soort 451 formatie met 3 nummers 10 achter een kleine spits. Ik hoop dat Buijs naar ajax gaat want die speelt ongeveer het zelfde systeem en doet het beperkt materiaal ontzettend goed. En hij heeft bij groningen ook echt spelers beter gemaakt.

9 november 2019 om 09:28

En Buijs begon ook heel stroef bij Groningen. Maar zo heb ik er nog nooit over nagedacht. Zou vanwege zijn karakter en afkomst alleen meer bij Feyenoord passen. Ik denk dat hij bij Ajax door de supporters niet echt gewaardeerd wordt

9 november 2019 om 14:00

Denk dat Buijs inderdaad bij ons niet snel gewaardeerd zal worden door een kleine groep. Vind het wel jammer dat de harde kern bij elke willekeurige club een trainer of speler niet mag, puur op basis van verleden. Bosz werd door een deel pas geaccepteerd nadat hij zijn spel er echt in kreeg en succes had in Europa. Denk daarnaast dat Buijs zichzelf waarschijnlijk te veel zou voelen om bij ons aan de slag te gaan.

8 november 2019 om 23:34

Bij Ajax heeft die niet met druk te maken, totaal niet te vergelijken met Europese topploegen.

8 november 2019 om 23:42

Voorspelbaar argument. Als Ten Hag één ding heeft laten zien, is het dat hij stoicijns genoeg is om zich daar niets van aan te trekken. Dat is juist zijn grootste kracht. Hij blijft zichzelf. Mensen en spelers gaan dat waarderen op een gegeven moment, zodat hij daadwerkelijk zijn stempel kan drukken op een elftal.

8 november 2019 om 23:46

Leuk verhaal, maar hij heeft nog niet met druk te maken gehad die je bij grote ploegen in het buitenland wel hebt. Edit: hij liet zich zelfs door Valentijn Driessen op de kast jagen.

9 november 2019 om 00:46

Maar je wil me zeggen dat je bij Ajax geen druk hebt. Weet je het zeker? Hij heeft een grote voordeel, dat hij het gewoon fantastisch doet met Ajax. Er is op voetbalgebied dit moment totaal geen twijfel bij het bestuur, die natuurlijk ook uitstekend werk vericht met goeie aankopen. Maar dan moet je er wel nog een goed team van maken. En dat doet Ten hag gewoon. Geloof mij maar als jij niet presteert met Ajax dan ben je echt niet zeker van je stoeltje hoor. Dan kunnen mensen aan je poten gaan zagen van die stoel waar je op zit Die druk is er zelfs bij Fey jou club. Of niet? Uuhh Stam?!

9 november 2019 om 01:03

Tja volgens die logica zou je nooit iemand actief bij een lagere club moeten kiezen. Op die manier zal de schare toptrainers snel uitsterven. Roerend met je oneens. Leuk dat je een afwijkende menig hebt, maar zonder sterke onderbouwing voegt dat niet zoveel toe.

9 november 2019 om 08:15

Ach, er falen zat spelers bij Ajax die de druk niet aan kunnen. Dus er is zeker druk. Ja had het over status eerder, de dubbel en met weergaloos voetbal Europa veroverd. Utrecht speelde onder EtH altijd heel direct en snel, iets wat hij er moeiteloos in heeft geslepen bij Ajax. Gemixt met het Ajax spelletje, is dat een dodelijke combinatie... er zijn zat plus punten. Oh jah, hij kon niet met spelers om gaan? Tsjah als je Valentijn moet geloven wel ja! Of is dit toevallig zijn acc?

9 november 2019 om 09:49

Bij Ajax heb je wel minder druk om te presteren dan bij Bayern natuurlijk. Aan de andere kant heb je ook meer middelen om te presteren. Maar als BILD aan je stoelpoten begint te zeggen kan je je borst nat maken. Zeker als de wereldsterren in je ploeg zich ook tegen je gaan keren. Bij Ajax spelen grote talenten, maar niet de Lewandowski's van de wereld met bijbehorend ego en bankrekening.

9 november 2019 om 15:57

Goed argument. Om geschikt te zijn voor een topclub, moet je de druk die daarbij hoort hebben ervaren. Prima, maar wat doen we dan als iedereen die al eens topclub trainer is geweest dood is? Tenslotte gaat iedereen een keer dood.ten Hag heeft ervaring op topniveau. Een laagje onder de Bayerns van deze wereld. Hij heeft daar gepresteerd en is dus een kandidaat voor de volgende stap. Of hij die ook aan kan zal de tijd leren, maar ik heb goede hoop.

En Wenger gaat volgende week met de beleidsbepalers van Bayern zitten. Die is dus geen kandidaat volgens de Telegraaf maar gaat wel met ze praten? Totale onzin dus van de Telegraaf en speculatie. Dat Ten Hag een kandidaat is bij Bayern weten wij ook wel dus snap deze berichtgeving niet helemaal. Tuchel zie ik overigens gewoon bij PSG blijven..

9 november 2019 om 00:53

Wenger is kandidaat om het huidige seizoen af te maken bij Bayern waarna ze daarna voor Tuchel of Ten Hag gaan.

Als Erik de nieuwe trainer van Bayern wordt dan heeft hij dat verdiend.naast Van Gaal vind ik Ten Hag de beste coach van Nederland tot nu toe.ten Hag werd en wordt door de "analisten" van VI telkenmale belachelijk gemaakt en het is typisch Nederlands dat men jaloezie vaak niet onder controle heeft hetgeen het met Ten hag gebeurt.ten Hag verdient meer waardering voor zijn successen met Ajax.

9 november 2019 om 07:23

Mwa komt dat door hem, of door de gigantische bankrekening van Ajax een dode goede talenten? Zijn wisselbeleid bijvoorbeeld lijkt vaak nergens op

9 november 2019 om 07:42

Jezus wat makkelijk om dit nu weer te zeggen. Credit where credit’s due zou je ondertussen toch wel denken.

9 november 2019 om 12:20

Heb jij gezien hoe het wisselbeleid van Kovacs en Valverde was ? Met Erik zijn wisselbeleid staat Ajax nu aan de vooravond van deCL-overwintering en staat Ajax 6 punten voor op AZ en het is altijd genieten als Ajax speelt, goed of slecht. Wat Ajax voetballend laat zien is erg aantrekkelijk, afgelopen CL-avonden en de vorige was het spel van Ajax de beste gewoon. En het gezeur over geld, dat geld had Ajax toch ook met voetbal verdiend of......? Wat goede talenten betreft, de hand van de trainer maakt van talenten top spelers en dit zie ik met Mo Ihatarren niet gebeuren, hij wordt en is al een kloon van Afellay, let maar op.

Mocht het zover komen hoop ik dat ze Slot polsen om hem op te volgen. Maar liever dat ie blijft natuurlijk 😉

8 november 2019 om 23:28

Waarom zoveel slot fans ineens? Slot heeft het ideale materiaal voor het moderne voetbal (contra buitenspelers met backs die erover komen) en teert op het succes uit de jeugd van az. Tactisch heb ik nog geen foefje gezien van slot, bij Antwerpen uit tegen 9 man, uit bij Vitesse niet en tegen Heerenveen ook niet... psv wordt verslagen na een rode kaart, ondanks dat az beter was. Slot is (nog) totaal ongeschikt voor Ajax en heeft tactisch nog niets laten zien waaruit blijkt dat hij in de buurt van ten hag of Bosz kan komen!

8 november 2019 om 23:33

Slot krijgt al langere periode de credits voor zijn tactische spelopvatting. Tuurlijk helpt het dat hij goede spelers heeft, maar hij haalt er wel het maximale uit. Iedereen zei over Ten Hag ook dat ie ongeschikt was. Pakte toch anders uit uiteindelijk.

8 november 2019 om 23:46

Hoe kan je nu al overtuigd zijn? Als antwerp geen rood had had az helemaal geen Europa league gespeeld. Tactisch werd slot 180 minuten overbluft en hij had na 90 minuten nog een week om na te denken. Van psv winnen ze ook als psv met 10 man staat... Verder hebben ze Vitesse uit gehad en verloren en verder vrij eenvoudige wedstrijden. Hoe kan je dan zeggen om slot voor de groep te zetten bij Ajax??? Zie van Bommel, die was een jaar geleden toch ook kroonprins?? Wat is daar nu nog van over dan?

9 november 2019 om 01:20

Ten Hag werd afgelopen jaar ook tactisch overlast tegen PSV uit en Feyenoord uit. Van hem was ik ook niet overtuigd in eerste instantie. Net als bij Bosz en Keizer. Maar omdat de echt grote namen niet komen en er bij Ajax nog steeds veel met jeugd gewerkt wordt denk ik dat Slot geschikt is. Over van bommel eens, dat die zo bestempeld werd snap ik ook niet.

Mocht Ten Hag na dit seizoen vertrekken zie ik graag Van Gaal of Arne Slot als vervanger voor Ten Hag. Van Gaal kan samen met Reiziger en Kluivert als assistenten wie weet wel weer de CL kunnen winnen met Ajax.

9 november 2019 om 03:21

Van Gaal is toch echt passé. Bovendien is Van Gaal al met pensioen. Nee, dan is Slot meer een logische keus. Kluivert moet je niet willen als Ajax zijnde. Die heeft tot dusver nog maar een weinig succesvolle carrière sinds hij gestopt is met actief voetbal. Als speler was hij wel goed.

9 november 2019 om 06:40

Reiziger zou het in de toekomst kunnen doen, zit al een tijdje naast Ten Hag op de bank . Was eigenlijk al voorbestemd om de coach van Sparta te worden , maar toen kwam Ajax

Hoop niet dat dit z’n prestatie als trainer in de weg staat. Weet ook niet zo gauw wie hem zou moeten vervangen. Ik ben echt heel erg gecharmeerd van Leonid Slutsky en hoop ook dat hij het wordt, maar een ex-speler zou ook leuk zijn..

9 november 2019 om 03:30

Slutsky vind ik niet zo'n sterke trainer. Laat die maar mooi bij dat Chelsea filiaal in Arnhem blijven. Ik zou eerder of Slot nemen of een ex-speler inderdaad. Alleen Kluivert niet.

Gedroomde opvolgers bij ajax? Ik zou zeggen seedorf , al zie ik hem liever bij psv mocht MVB vertrekken.

8 november 2019 om 23:51

Ik ook! En dat zeg ik als Ajacied! Seedorf is een geweldige man... maar hij heeft (volgens de kenners) een vervelende eigenschap om succesvol te zijn als trainer... hij weet alles heel goed en beschouwt zijn mening als feiten. Beetje zoals van basten... dan kan je beter analist worden.

9 november 2019 om 10:01

Alleen Van Basten heeft geen wijsneuzerige uitstraling, Seedorf wel.

Het zal allemaal wel. Ik leef in het moment en geniet sinds jaren weer van echt goed voetbal. Dat hierdoor de grote clubs op alles wat ons goed maakt gaat jagen zal een stevige verandering teweeg brengen. Je kunt een stuk of 5 namen noemen die volgend jaar geen Ajacied meer zijn en het valt te bezien wat Ajax voor al dat geld kan doen. Ik denk er liever niet over na, voorlopig heb ik nog plezier aan een zeer aantrekkelijk Ajax!

9 november 2019 om 10:55

Van Gaal of Wenger als opvolger lijkt mij wel wat. Passen gewoon bij Ajax.Vertrek van spelers gebeurt toch elk jaar. Ik kan me niet herinneren dat Ajax ooit volledig is ingestort na het vertrek van sleutelspelers. Ja, de dramajaren eind jaren '90 - begin '00...

Bij Bayern Munchen achten de verantwoordelijken Ten Hag goed genoeg voor de job van coach van het eerste team. Maar gelukkig zitten hier nog een paar wijsneuzen die denken dat hij dat niet kan. Dat zullen dan wel dezelfden zijn die anderhalf jaar geleden ook wisten dat hij bij Ajax zou mislukken.

Ik denk dat Bayern ook graag een tijdelijke optie is, zoals met Advocaat en Wenger is een optie tot de zomer wellicht. Daarna kunnen ze rustig achter ten Hag aan. Ten Hag zelf moet ook niet willen om zomaar nu uit Ajax te stappen en bij Bayern binnen te treden. Hij is in deze situatie totaal onervaren en moet rustig voor de zomer gaan. Maar snap dat als Bayern daadwerkelijk komt hij ook niet zomaar nee kan zeggen, maar ik zie hem dat wel doen. Bij Ajax zit hij voorlopig prima. Tegenover Ajax kan hij dat ook gewoon niet doen. Lekker blijven tot iig de zomer dan verder kijken. Bayern moet dan nu gewoon voor een tussenpaus gaan ala Wenger, waarmee ze nog in contact zijn dus dat kan nog.

ben al jaren fan van van den brom als coach en denk dan toch als ten hag vertrekt. en vd brom het weer bewijst bij utreg dat het dan wel is tijd word voor ajax deze coach die overal geslaagd is te halen. maar goed dat is mijn simpele mening de vorige succestrainer bij ajax kwam ook van utreg dus zeggen jullie het maar.

9 november 2019 om 03:26

Van den Brom overal geslaagd? Bij lange na niet. Werd bij Anderlecht al snel ontslagen wegens tegenvallende resultaten, bij AZ lukte het ook niet en was het armoe troef qua voetbal. Ik denk dat ze nu in Alkmaar wel blij zijn dat het eindelijk weer swingt en men Europees ook weer mee speelt. Van den Brom is een laffe trainer, die niets durft, tactisch ook niet sterk is en zijn teams veel te behoudend laat spelen. Utrecht is momenteel ook zeer wisselvallig en werden al snel uitgeschakeld in Europa.

9 november 2019 om 14:00

Dat is onzin, want AZ kreeg al lof over het spel toen Van Den Brom er coach was en nu bij Utrecht doet hij het ook weer goed na een valse start. Grappig dat Slot nu alle lof krijgt, terwijl hij gewoon voortborduurt op het fundament van Van Den Brom. FC Utrecht staat met een mindere selectie slechts 3 punten achter op AZ.

10 november 2019 om 01:33

bij anderlecht pakte hij het eerste jaar de landstitel. 2e seizoen ging het mis idd. az liet ie al leuk spelen en ook met utrecht doet ie het verdienstelijk. daarnaast is ie met az in 4 jaar tijd 2x 3e geworden als ik me niet vergis

Goh verrassend dat juist de telegraaf dit schrijft. Lekeer onrust zaaien omdat ze hun lijntjes binnen de club kwijt zijn.

Dat gelul altijd over een droom, lange termijn etc. Bij een club als Bayern wordt een droom snel een nachtmerrie als je 3 keer verliest. Je moet daar elk seizoen de dubbel pakken en minimaal halve finale CL halen, anders heb je gefaald. Voorlopig lekker bij Ajax blijven denk ik.

Moeten we rekening houden met een laatste seizoen Ten Hag? Echt waar Telegraaf? De afgelopen week hebben we niks anders gelezen en zij komen doen alsof het een primeur is.

Geen probleem. Er zijn genoeg prima kandidaten die hem in Amsterdam kunnen opvolgen, mocht Ten Hag na dit seizoen vertrekken bij Ajax. Ik maak me meer zorgen over vertrekkende spelers. En daarna de aankopen:-(.

Als hij het seizoen maar afmaakt. Dan kan Ajax nog op zoek naar een geschikte vervanger. Ik zou Van Gaal maar eens vragen. Volgens mij kennen Overmars en Van der Sar hem wel goed. Ik heb echter ook wel ergens het idee dat dit vanuit Ajax kant niet gaat gebeuren. Die kiezen dan eerder voor Van den Brom of Slot. Al zullen Van Basten en Ten Cate ook wel genoemd worden. Jol niet, maar van zijn Ajax heb ik wel genoten, alleen van zijn Raiola-aankopen minder (Tainio, Kerlon, Atouba)

Leuk voor hem. Ik vind het altijd raar
Dat je voor een trainer vrijwel geen transfersom krijgt . Soms een schamele vergoeding voor het afkopen van zijn contract . Een paar ton, misschien 1 miljoen. Een coach is toch ook belangrijk , waarom zou die ook niet gewoonncoor 50 miljoen gwtranfereerd kunnen worden

Fenomenale trainer die samen met Overmars en van der Sar Ajax Europees weer op de kaart heeft gezet. Ik lees ook veel oude koeien, maar de feiten zijn niet te ontkennen dat hij bezig is aan een indrukwekkende CV. Logisch dat er dan interesse komt van de grote clubs. Al hoop ik dat hij dig wederom prima verlopend seizoen gaat afronden bij Ajax en dan een nieuw avontuur begint.

ja die man moet volgens de telegraaf zo snel mogelijk weg bij Ajax. zullen ze vreemd vinden dat Bayern hem wel wil.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren