Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Slavia Praag stunt ook tegen wederom teleurstellend Barcelona

Laatste update:

Barcelona heeft dinsdagavond opnieuw geen geweldige indruk achtergelaten. Drie dagen na de 3-1 nederlaag tegen Levante in LaLiga kwam het team van de geplaagde Ernesto Valverde in de Champions League niet verder dan een doelpuntloos gelijkspel tegen Slavia Praag: 0-0. De nummer laatst van Groep F had in de eerste groepswedstrijd bij Internazionale al voor een stunt gezorgd door een 1-1 gelijkspel af te dwingen. De Catalanen blijven met acht punten koploper, maar Borussia Dortmund of Inter kan de achterstand later op de avond verkleinen.

Barcelona, met Frenkie de Jong negentig minuten binnen de lijnen, was in de eerste helft niet in staat om afstand te nemen van Slavia Praag. Het bezoek uit Tsjechië schoof de linies meer naar voren en dwong het team van Valverde daarmee om de lange bal te hanteren. Een speelwijze waarmee de voetballers van Barcelona zich zichtbaar niet op hun gemak voelden. Op sommige momenten waren in het Camp Nou zelfs fluitconcerten richting de spelers te horen.

De beste kans voor Barcelona voor rust kwam op naam van Lionel Messi. De vedette baande zich na 35 minuten spelen een weg richting het doelgebied van Ondrej Kolar en zag zijn inzet op de kruising eindigen. Twee minuten voor de onderbreking had de doelman van Slavia eerst een antwoord op een diagonale inzet van Messi en vervolgens op een kopbal van Gerard Piqué, die al vroeg in het duel een gele kaart pakte en zodoende een schorsing in het vijfde groepsduel met Borussia Dortmund dient uit te zitten.

Na de rust keerde Jordi Alba wegens fysieke klachten niet meer terug op het veld. Na nog geen tien minuten had vervanger Sergi Roberto de 1-0 op de schoen. Na goed voorbereidend werk van Ousmane Dembélé stuitte hij echter op Kolar. Luttele minuten eerder was Messi uit een vrije trap ook al dicht bij een openingstreffer geweest. Na dik een uur spelen opteerde Valverde voor een tweede wissel: Ansu Fati in de plaats van de wisselvallig Dembélé.

Even daarvoor dacht Barcelona op voorsprong te zijn gekomen via Vidal, maar de VAR constateerde buitenspel van Messi na de pass van De Jong. Met Ivan Rakitic in de plaats van Sergio Busquets probeerde Barcelona in de laatste twintig minuten een overwinning te forceren, maar Kolar en consorten bleven overeind. De doelman keerde een inzet van Messi, na een spectaculaire pass van Fati, en een schot van Rakitic miste precisie.

Denk jij dat Ernesto Valverde een goede trainer voor Barcelona is?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Is er iemand die Griezmann gezien heeft vanavond? Goeiendag zeg...

5 november 2019 om 20:54

Alleen Frenkie en Messi op een redelijk niveau, de rest was zeer slecht

5 november 2019 om 20:58

Messi en een goed invallende fati. Frenkie heb ik eens goed opgelet en die vertraagd het spel alleen maar. Het ziet er mooi uit dan valt het misschien minder op maar ballen die in een keer gegeven moeten worden moet Frenkie eerst zijn welbekende rondje draaien met de bal voordat die de bal daadwerkelijk afgeeft. Soms komt het goed uit dat er ruimte vrijkomt maar vandaag vertraagd die alles alleen maar

5 november 2019 om 21:03

Fatti speelde ook wel lekker ja. Bij dembele heb ik het gevoel dat hij een spel moment totaal niet goed aanvoelt. En zulke dingen trainen is moeilijk. Ik weet zeker dat guardiola er raad mee zou weten.

5 november 2019 om 21:03

Frenkie was slecht

5 november 2019 om 21:30

Coutinho... 140 miljoen.
Dembele... 100 miljoen
Griezmann... 120 miljoen
Dat maakt in totaal 360(!!) miljoen de vuilbak in... wat een beleid.

5 november 2019 om 21:51

Neymar is al die spelers in 1 en veel beter in alles. Hadden ze beter die 220miljoen niet uit kunnen geven en PSG gewoon 300 miljoen gegeven agfelopen zomer hadden ze nog zelfs 60 miljoen bespaard hahahaa. Klinkt gek als je 300miljoen aan een speler uitgeeft en nog kan beweren dat je 60mil hebt bespaard

6 november 2019 om 01:24

Dit is de beste comment die ik tot nu toe heb gezien...

Het spel van Frenkie de Jong is geweldig, maar tegen kleinere tegenstanders moet je met minder balcontacten het spel zien te versnellen om je tegenstander kapot te spelen. Dat om je as heen draaien werkt tegen topploegen in de korte ruimtes, maar als er zeeen van ruimte is op het veld: waarom dan draaien!

5 november 2019 om 20:55

Ja lekker makkelijk om een speler de schuld te geven als het structureel niet goed zit........

5 november 2019 om 20:56

Zo is het zeker niet bedoeld, maar we kunnen er hopelijk over eens zijn dat zijn aankoop tot nu toe niet echt succesvol te noemen is. We zijn nog niet lang onderweg, maar een speler met zijn kwaliteiten mag je iets meer van verwachten.

5 november 2019 om 21:18

Vriend......... heel barca is niet succesvol dit seizoen......... Spelers kunnen niet goed presteren als het team structureel niet goed in elkaar zit zoals momenteel het probleem is. Zelfs messi heeft moeite met het halen voor het eerst in 13 jaar tijd

5 november 2019 om 20:55

Is er iemand die naar Valverde heeft gekeken? Vidal in de spits..

5 november 2019 om 21:00

Klopt of wou je eerder Griezmann in de spits zetten? Stel je voor zeg.

5 november 2019 om 20:57

Griezmann heeft aardig bijgedragen aan het creëren van kansen, zo ver die er waren. Hij speelde een matige 5 tot 6, maar geen afschuwelijke 3 of 4. Dembele daarintegen was echt dramatsch, en naast snelheid leek hij al zijn kwaliteiten kwijt te zijn. Daarnaast was de keeper erg sterk en Messi iets minder in de afwerking. Natuurlijk is het schandalig hoe Barcelona presteerde, maar het ligt vooral aan dat er zo weinig met lef gespeeld word. Constant terugspelen, en op een gegeven moment moest zelfs alle dreiging van Semedo komen. Dan weet je al hoe laat het is, aangezien dat never nooit mag gebeuren.

5 november 2019 om 21:02

Hij krijgt dan ook geen enkele fatsoenlijke bal als hij wel een keer vrij staat.

5 november 2019 om 21:31

Ik zoek griezmann al sinds hij bij barca is gekomen, man man wat een slechte transfer is dat zeg, mja dat is het geval met zo een beetje alle transfers van barca

5 november 2019 om 22:09

Voegt niks toe aan Barcelona, huppelt maar een beetje rond.

Ongelofelijk maar Barca zou zomaar geen groepswinnaar kunnen worden dit jaar indien Dortmund-Inter straks een winnaar kent.

5 november 2019 om 21:14

Groepswinnaar? volgens mij dreigen ze er ook nog uit te vliegen. Ik zie ze niet winnen tegen dortmund en inter

5 november 2019 om 21:18

Het mooiste zou natuurlijk zijn als zowel Inter als Dortmund doorgaat (groep niet gevolgd, dus weet niet hoe realistisch dat is). Niet omdat ik het Barca niet gun, maar omdat Dortmund al jaren lang een leuk prject heeft en Inter dit jaar ook echt een leuke spelersgroep heeft+ vind namen als Barca, Chelsea ed in de EL stiekem altijd wel leuk om te zien

Het is toch gewoonweg pijnlijk om aan te zien. Dat gelijkspel is nog niet het ergste, maar dit spel, met deze selectie. Als Valverde er niet snel uitgaat verwacht ik weer een gigantische teleurstelling dit seizoen.

5 november 2019 om 21:41

Het probleem is een gebrek aan creativiteit op het middenveld. Busquets, Frenkie en Rakitic spelen enkel balletjes breed en terug. Niets diepgang. Vidal heeft dat meer, maar mist dan weer de finesse. Met andere woorden: er is geen aanvoer. En al zeker wanneer Alba er niet is.we missen iemand die de link legt tussen het verdedigende blok en de aanvallers en die is er simpelweg niet. De selectie is dus niet zo goed als je beweert. Trieste realiteit is dat er geen goeie 10 rondloopt.

Gooi die oude garde er eens uit, Valverde. Verkopen Piquet alba busquets en Messi. Bouw aan de toekomst, het verval heeft ingezet

5 november 2019 om 20:56

Gooi idd de beste speler te wereld er uit en dan kan je de komende 10 jaar voor plek 3 tot 6 gaan strijden

5 november 2019 om 20:58

Plek 3 tot 6 is te hoog voor dit barca

5 november 2019 om 23:54

Niet op boccherief letten, die houdt van een potje trollen nu en dan.

5 november 2019 om 20:56

Alle gevaar kwam vanuit messi vandaag. Dan doe je die speler juist niet weg.

Verschrikkelijke ploeg dat Barcelona, Griezmann en Dembélé bakken er echt niks van. Gelukkig was Frenkie volgens van Halst en van Gelder wel goed..... 😂

Dembele, slecht, Griezman, slecht, en zo kunnen we het elftal nalopen maar dit waren de toppers in tegenvallende zin vanavond. Wat een slechte wedstrijd zeg, slaapverwekkend. Slavia prima gespeeld.

Er moet veel veranderen bij Barca. Komend seizoen Ten Hag of Arteta voor de selectie en een grondige schoonmaak in de selectie: Lenglet, Semedo, Roberto, Busquets, Rakitic, Pique en Suarez allen weg. Jeugd laten doorschuiven, met name Alena, Puig en Fati vast in het team. Verder Coutinho en Cucurella terughalen en een goeie rechtsback halen, dat is wat er echt mist. Voor de defensie zie ik volgend seizoen graag het duo Todibo-Umititi.

5 november 2019 om 20:56

De opstelling die ik graag zie:

Ter Stegen
Aankoop/Jeug
Todibo
Umtiti
Lenglet
Arthur
FDJ
Coutinho
Dembele
Messi
Ansu
5 november 2019 om 20:57

Goede linksback.............. ( sarcasme) en dembele gaat het niet redden bij barca. Veel te wisselvallig en ik kan zijn laatste goede wedstrijd niet herinneren.

5 november 2019 om 21:00

Ow, bedoel uiteraard Alba.

6 november 2019 om 01:22

Nog minder verstand dan Valverde. Todibo in de basis willen zien, maar heeft nog helemaal niet getoond daar rijp voor te zijn. Lenglet op linksback, terwijl je Jordi Alba hebt. Coutinho presteerde niet alleen slecht, maar liet bovendien zien geen goede mentaliteit te hebben. En dan voorin Dembele die al drie seizoenen laat zien zijn prijskaartje niet waard te zijn en een menneke van 17 voor de leeuwen willen gooien.

5 november 2019 om 20:57

Op basis van Todibo? En Umtiti is al sinds het wk niet meer fit. Nee gewoon umtiti verkopen als er een Engels team wil betalen

Onder valverde haalt zelfs messi met moeite zijjn niveau. Er zit al twee jaar geen structuur in het spel. Iedereen doet maar wat. Jongens we moeten nog tegen dortmund en Inter........... Er zit gewoon een reeã£â«le kans in dat we de groepsfase niet uit komen. Zo ver is dat barca afgezakt. Ik denk echt dat barca tik gaat krijgen van inter en verliest van Dortmund

6 november 2019 om 01:24

Onzin. Er zit al meer dan twee jaar geen structuur in het spel. Dat ligt niet alleen aan Valverde, ook bij LE was dit het geval. Het probleem zit 'm dan ook niet in de coaches, maar in het bestuur. Barça heeft geen duidelijke lijn van bovenaf. Dat sijpelt door naar de lagen daaronder.

Zal die Bartomeu ooit kijken.. de afgelopen 5 seizoenen?

Allereerst complimenten aan slavia, leuke wedstrijd van gemaakt met een uitblinkende keeper. Als dit niet genoeg is voor het bestuur om Valverde te ontslaan dan weet ik het ook niet meer. Echt wat een drama tactiek hanteert deze man.

Ach, het slechte spel heeft ook zijn voordelen. Kan je rustig in slaap vallen. Nog even een tijdje puntenverlies lijden en hopelijk is the big boss weg.

Dat Slavia is toch wel een interessante ploeg, wat eigenlijk een paar punten te weinig heeft. In alle wedstrijden voor deze deden ze niet specifiek onder voor de tegenstander.

Als het zo door gaat gaan die de groepsfase niet eens halen als ze zo voor de dag kommn winnen Inter en Dortmund bijna zeker van hun en gaan ze waarschijnlijk door. Enige wat ze kan redden is een ontslag voor Valverde.

5 november 2019 om 20:59

Ze staan momenteel 1e met 8 punten, 4 meer dan Inter en Borussia. Dat moet voldoende zijn om door te gaan met nog 2 wedstrijden te gaan.

5 november 2019 om 21:04

Nou als inter en Dortmund allebij van Barca winnen en allebij zoals verwacht van Slavia winnen liggen ze er uit dat is met deze vorm van hun gewoon mogelijk.

5 november 2019 om 21:13

Ja, maar over twee weken kan dat gewoon weer anders zijn. En Borussia en Inter spelen momenteel tegen elkaar. Te vroeg om te doemdenken.

5 november 2019 om 21:41

Te vroeg? Wat is het nut van doorgaan als je straks tegen een Psg/liverpool/man city van het kastje naar de muur gespeeld gaat worden

5 november 2019 om 21:49

Alsof Barca de enige is waar het nog niet loopt zoals het moet. 7 overwinningen op een rij, nu een nederlaag en gelijkspel. PSG verliest ook van Dijon, Liverpool krijgt er 5 om de oren van Arsenal (ja met een B ploeg ja) en ternauwernood met penalties nog door, winnen wedstrijden maar met het kleinste verschil, City verliest ook hier en daar dus wat is nu je punt? Real is ook slecht, Bayern heeft net haar coach ontslagen en Juve is ook nog geen echte machine. Ik denk dat het meer te maken heeft met Valverde en dat mensen het daarom nog een extra laagje drama willen geven. 'zo gaan ze de groepsfase niet overleven', en 'griezmann is een miskoop, en 'zonder Messi is Barca niks'. Compleet doemdenken ineens op een week tijd.

5 november 2019 om 22:03

Het is niet binnen een week tijd hoor. Dit speelde vorig jaar ook met terechte reden. En dit jaar gaat het vrolijk door op dezelfde voet, mensen zijn het zat

Was weer teleurstellend, niet goed genoeg om aanspraak te maken op een overwinning. Slavia dat gewoon goed speelde, en een grotere stunt had ook gekund als ze klinischer waren. Maar Barca heeft het weer even lastig, doet het zichzelf aan tegen Levante en nu thuis tegen Slavia zou je denken dat ze de rug weer moeten rechten maar helaas. Het moet echt beter als ze dit seizoen tegen de grotere clubs willen spelen. Want een echte, grote match hebben ze dit jaar nog niet gehad. Wakker worden dus.

Ik dacht, dat Barca wel met 4/5-1 zou winnen vandaag, maar wat waren ze slecht zeg. Dembele en Griezmann waren dramatisch, om maar 2 op te noemen. En ik maar bang zijn voor MSG aan het begin van het seizoen.

En wat mij ook echt verbaasd is dat sommige spelers gewoon niet (genoeg) rennen. Afgelopen zaterdag had levante 15km meer afgelegd dan Barca. Vandaag Slavia met 14 ofzo? Schandalig dit Barca

5 november 2019 om 21:01

Structureel slecht spel is de schuld van de coach. Op een paar spelers na kan je de meeste niet echt op aanrekenen.

5 november 2019 om 21:01

Messi loopt niet, daarom.

5 november 2019 om 21:01

En toch kwam elke gevaar vanuit zijn voet.

5 november 2019 om 21:52

Hoeft niet als je slim kan voetballen. Als je 15 km moet lopen tijdens een wedstrijd, ben je ook maar een beperkte voetballer hoor.

5 november 2019 om 22:24

Wagman hij wandelt en dan nog creëert hij al het gevaar voor Barcelona of is er indirect/diirect bij betrokken, toch wel apart voor iemand die niet loopt, en alleen maar stilstaat en wacht tot hij de bal krijgt.

5 november 2019 om 21:01

Heel seizoen speelt Barca slecht, maar thuiswedstrijden winnen ze meestal met 3 goals verschil en dan krijg je dit tegen Slavia. Slechter kon het niet, want een verlies was beter kans op ontslag Valverde, dus had ik er wel voor over.

Ik mag hopen dat de spelers vanavond zo dramatisch hebben gespeeld puur om Valverde te ontslaan. Als dat het namelijk niet is mogen ze van mij al eerste beste K.o. fase verliezen. Ik wil niet weer een vernedering tegen Roma of Liverpool.

5 november 2019 om 21:06

We gaan de Knock out fase niet eens redden zo. Ik denk niet dat barca van inter en dortmund kan winnen. Wordt gewoon europa league spelen dit seizoen

Na deze wedstrijd kom je erachter hoe bijzonder goed Messi vorig jaar was .

Er zit ook geen snelheid in de ploeg buiten Semedo en Frenkie. Dembele is dan weer te snel zonder overzicht / en is te wisselvallig. Busquets, Griezzman, Vidal, Rakitic, Suarez zijn te traag (geworden). Er moet voorin meer snelheid komen. Ofwel door spelers die de bal snel spelen ofwel zelf snel zijn. Een snelle spits a la Lautaro van Inter is broodnodig. Griezmann gaat het niet worden, die heeft een targetman nodig. Busquets, Vidal, Rakitic, Alba, Pique, Suarez worden te oud en Dembele, Sergi Roberto, Griezmann zijn om diverse redenen geen absolute toppers. En Valverde tja

5 november 2019 om 21:44

Frenkie versnelt toch het spel niet? Hij kiest voor makkelijke oplossingen, is niet creatief en mist alle diepgang. Dat is niet wat Barcelona nodig had. Zo hebben we er al een drietal.

5 november 2019 om 21:53

Vind frenkie toch nog streeds beter dan vidal en busquets

5 november 2019 om 22:56

Dat is een straffe uitspraak, maar wat ik bedoel is dat hij niet het type speler is dat Barcelona nu mist.

6 november 2019 om 09:02

In vergelijking met Busquets, Rakitic en Vidal dit seizoen is hij de enige die de nodige meters maakt. Al de rest is te statisch omdat ze te oud geworden zijn. Een paar oude toppers is goed voor ervaring maar je hebt er ook nodig die het spel moeten versnellen door hun loopacties. Als iedereen stil staat heb je ook niks aan een snelle balcirculatie

Ik snap nog altijd niet waarom Valverde nog niet is ontslagen.
Hij had al moeten vliegen na de wedstrijd tegen Roma, en zeker na Liverpool.
Maar hij is nog altijd trainer, het spel is sinds zijn komst veel te behoudend, en traag.
Maar hij zal tot op het einde van het seizoen mogen blijven, Bartomeu en zijn mensen maken Barca kappt.

5 november 2019 om 21:44

Wat Valverde probeerde te brengen was meer houvast achterin, wat in zijn eerste seizoen best vrij goed lukte. En ik snapte Valverde toen daarin wel want dat was het zwakke punt van Barca. Maar dat ging vaak ten koste van het mooie voetbal dat de fans gewend waren. Nu is het gewoon niet meer goed genoeg, er zit geen stijgende lijn in het voetbal dat hij wil spelen en ik heb niet meer het gevoel dat dit nog goedkomt met Valverde. Na dit seizoen afscheid nemen is de beste optie voor beide partijen.

Tsjaa Griezman 120 miljoen en dan helemaal niks laten zien ??? en de mensen die roepen hij speelt niet op zijn positie moeten meteen stoppen met praten, want het is de meest nutteloze aankoop in jaren geweest, en er zijn er een hoop geweest. Lenglet??? Drama Pique drama?? Messi niet zijn beste wedstrijd misschien maar hij had het weer zelf kunnen en moeten beslissen om het slechte spel te verbloemen!! Zoals die dat de afgelopen 2 jaar ook deed.hopen dat ze tegen Dortmund beter voor de dag komen want anders kan het zomaar over zijn voor de knockout fase gaat beginnen.

6 november 2019 om 00:08

Precies wat ik ook tege mezelf zei het kan straks zomaar over zijn, maar dat gaat niet gebeuren. Barcelona zal er gewoon staan tegen Dortmund ben ik van overtuigd. Het is jammer dat Griezmann nog weinig laat zien maar het komt wel. De plek waar hij nu speelt daar speelde hij jaren lang voor sociedad dus dat mag geen reden zijn. Je moet ook niet vergeten dat hij verdedigend echt veel mee helpt en daarin mag hij best gecomplimenteerd worden. Valverde is de probleem echt waar er moet nieuwe trainer komen die Barcelona weer Ff gaat aanpakken. Omschakeling is waardeloos en de linies staan te ver weg van mekaar op het moment van omschakelen. Als hier vandaag een city of Psg stond was Barcelona afgetroefd

Ik vind wel vervelend van Voetbalzone dat geen ene interview die gegeven is door de trainer of speler van Barcelona op de site staat. Ajax is net klaar en iedereen die gesproken heeft staat al op de site zo wat. Barcelona speelde ok 7 uur kom op Ff info geven over wat spelers zeggen en hoe ze zich voelen. Ik heb namelijk al alles gelezen over wat Valverde zei Lenglet Pique maar er zijn mensen die denk ik ook graag willen weten hoe en wat. Respect trouwen voor slavia ze waren echt lastig en durfde vooral te voetballen. Het is ze gegund misschien wel meer.

6 november 2019 om 00:16

Dit is een Nederlandse site en dus gaat alle aandacht uiteraard naar een Nederlandse club en niet een Spaanse. Als je reacties wilt lezen ga dan naar de site van Marca of die van El Mundo Deportivo.

6 november 2019 om 00:20

Ik snap wat je bedoelt maar het gaat hier om de champions league en niet eredivisie

6 november 2019 om 00:31

En dus om de Nederlandse deelnemers en niet de Spaanse. Nogmaals, als je reacties daarvan wilt lezen moet je naar betreffende Spaanse kranten. Bovendien, als je zo redeneert, dan mag je van alle deelnemers dan ook interviews geven. Gelijke monniken, gelijke kappen. Indien je dus dat van Barcelona doet, dan ook van Borussia Dortmund, Slavia Praag, Internazionale, Lille, Valencia, etc.

Lionel Messi Sjok. Iedereen druk zetten en Messi staat stil, hij verzet verdedigend 0 werk. Iedereen moet lopen voor meneer. De reden dat een Liverpool vorig jaar de cl wint is dat het als team speelt, aanvallend en verdedigend. Daar is bij barca absoluut geen sprake van aangezien Messi en Suarez verdedigend geen werk verrichten dus ook dit jaar kansloos voor cl

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren