Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Discussie bij Studio Voetbal: ‘Feyenoord is geen bouwbedrijf'

Laatste update:

Dick Advocaat werd afgelopen week aangesteld bij Feyenoord als de opvolger van de vertrokken Jaap Stam. De eerste wedstrijd onder leiding van de ervaren oefenmeester tegen VVV-Venlo werd zondagmiddag met 0-3 gewonnen. Bij Studio Voetbal worden vraagtekens geplaatst bij de situatie die Advocaat aan het einde van het seizoen zal achterlaten bij Feyenoord.

“Wat denk je dat hij na dit seizoen gaat achterlaten? Moet een trainer die komende zomer komt, bijvoorbeeld Henk Fraser, weer helemaal opnieuw beginnen? Ik vind dat dit seizoen eigenlijk al een soort van weg is”, begint Pierre van Hooijdonk. Zeljko Petrovic vraagt zich af of dat het probleem van Advocaat is. “Dat is nou juist wel het probleem van de club”, reageert Van Hooijdonk. Petrovic is echter van mening dat Advocaat met een duidelijke reden binnengehaald is bij Feyenoord.

“Dick is gehaald om punten te halen, heb je gezien wat Sjaak Troost heeft gezegd? Dat ze punten nodig hebben, dus Dick wordt gehaald voor punten en resultaat”, stelt Petrovic. Theo Janssen kan zich daar enigszins in vinden, maar de oud-middenvelder begrijpt tegelijkertijd waar Van Hooijdonk op doelt. “Jij hebt gelijk, maar Pierre heeft ook een beetje gelijk. Want het gaat erom: wie is er na dit seizoen beter geworden? Wie kunnen ze verkopen?”

Advocaat greep in door Jan-Arie van der Heijden in Venlo weer een basisplaats te geven, ten koste van Marcos Senesi. “Als Feyenoord moet je geld gaan verdienen. Je hebt niet veel geld, dus er moet wat verdiend worden. En aan Van der Heijden ga je, met alle respect, niks verdienen aan het einde van het seizoen. Dit seizoen moet je gaan bouwen naar volgend jaar, er moet iets opgebouwd worden. Dat ga je nu niet doen. Of misschien doet hij het wel”, concludeert Janssen. Petrovic is het daar niet direct mee eens.

“Feyenoord is geen bouwbedrijf, maar een voetbalclub en er moeten resultaten komen. Op wie moet je bouwen? Het bereiken van de groepsfase van de Europa League levert voor Feyenoord ook heel veel op. Als je zoveel jaar moet wachten om een speler van zes miljoen euro te kopen, terwijl Ajax en PSV dat zo betalen, betekent het dat het bereiken van de groepsfase van de Europa League heel veel voor het budget doet. Misschien is het voor Ajax te weinig, maar voor Feyenoord is het echt heel veel”, aldus Petrovic. Janssen besluit: “Maar misschien als je Senesi goed had opgeleid dit seizoen, had je hem voor acht miljoen verkocht.”

Haalt Feyenoord dit seizoen Europees voetbal?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik zag het en ik denk juist dat Feyenoord vanaf nu had moeten bouwen. Vond Petro persoonlijk wel een beetje als "ouderwetse" trainer overkomen, een Advocaat-adept, met vooral een korte termijn visie (vanuit het zicht van Advocaat). Had ook een meer open-mind kunnen hebben, ook denkend aan de toekomst van Feyenoord. Persoonlijk denk ik dat het ontwikkelen van spelers en het inwerken van een nieuwe trainer op de lange termijn beter was geweest dan nu, met als tussenpoos Dickie. Sportief en finacieel.

4 november 2019 om 09:25

De eredivisie is sowieso te klein voor 3 topclubs. en AZ zit ook niet stil.feyenoord kan beter effe tijdelijk haar naam veranderen en uitwijken naar bv Dordrecht.of een bedrijf bellen die het verwachtingspatroon volledig uitroeid. zo niet,dan blijft dit doorwoekeren.

4 november 2019 om 09:37

Welk verwachtingspatroon? Wat is dat toch voor hemeltergende onzin. Ken geen Feyenoorder die vooraf had verwacht dat we wel even moeiteloos in de titelrace zouden meedoen. Maar je hebt met afstand de derde begroting. Dan mag je wel meer verwachten dan wat er de afgelopen maanden is laten zien.

4 november 2019 om 10:12

Waar ging die discussie bij Studio Voetbal dan over ?dat jij geen verwachtingen hebt begrijp ik,maar anderen hebben dat schijnbaar wel. getuige die discussie.

4 november 2019 om 11:39

De verwachting die ik heb uitgesproken (volgens mij vrij realistisch en gedeeld door veel Feyenoorders hier) is dat je met dit materiaal 3e kunt worden (mits Jorgensen aardig wat wedstrijden kan spelen). Dan kan het prima dat AZ met een goed jaar ook boven je eindigt, dan word je 4e. Over een heel seizoen gemeten moet je iig Utrecht en Vitesse achter je kunnen laten.die verwachtingen worden hier door veel feyenoordvolgers gedeeld. Nu sta je in de middenmoot en daarmee voldoe je dus niet aan het verwachtingspatroon.

4 november 2019 om 09:42

Maar van de andere kant, wat zijn dan de verwachtingen voor volgend seizoen? Dat als je nu gaat "bouwen" je volgend jaar weer voor het kampioenschap mee gaat doen? Reëel is dat ze dan derde of vierde worden. Maar waarom zou je dit seizoen geen vierde meer kunnen worden? Zo groot is dat gat helemaal niet. Als Feyenoord vierde wordt hebben ze toch gewoon een " oke" seizoen gedraait? Als derde club van Nederland zal je meestal derde worden, soms een keer tweede of zelf eerste, en soms vierde of vijfde.

4 november 2019 om 09:48

De verwachting / doelstelling moet zijn dat e volgend jaar 3e worden , EN, belangrijker nog , waarde op het veld gaan krijgen. Wil je gaten met Ajax en PSV gaan dichten zul je ook spelers moeten gaan hebben die voor grote bedragen verkocht worden . Scharie en Botteghin zijn dat uiteraard niet , dus loop je gewoon een half jaar vertraging innhet proces op als je met hem blijft spelen

4 november 2019 om 10:34

Maar is het wel realistisch om gaten te dichten met PSV en Ajax? Zeker met Ajax lijkt mendat niet realistisch. Hoofdzaak moet dan denk ik zijn om te zorgen dat Vitesse en AZ het gat met Feyenoord niet gaan dichten. Ik snap heel goed wat jullie zeggen hoor, ik wil alleen maar aangeven dat je ook realistisch moet zijn in je verwachtingen.

4 november 2019 om 10:48

Op de lange termijn wel. Het gat is eigenlijk pas de laatste ruim 5 jaar zo groot geworden. Dat is begonnen met de verkoop van Milik. Dat geld werd gied besteed , niet aan ED subtoppers maar aan spelers als Sanchez . Ook die werden weer voor enorme bedragen doorverkocht . Tel daarbij op de spelers die vanuit de jeugd kwamen . Dat zal voor Feyenoord nog jaren duren , maar op lange termijn het gat dichten ...ja waarom niet. Dan moet je dus wel af durven stappen van de Botteghins , de van der Heijdens , de gehuurde Karsdorpen . Ga maar na : Petrovic maar lullen dat Feyenoord financieel de EL nodig heeft . Masr wat levert dat nou op..7 miljoen of zo. 1 sanchez scouten en opstellen en je hebt 20/30/40 miljoen

4 november 2019 om 11:21

Maar hoe meer geld je hebt, hoe makkelijker het is om nog rijker te worden. Daarnaast zal Ajax altijd meer geld krijgen voor haar spelers dan Feyenoord, omdat ze daar momenteel meer exposure hebben. Sanches kon kiezen tussen Barcelona en Ajax. Maar zou hij ook voor Feyenoord hebben gekozen? Als Feyenoord al in zou kunnen lopen, kan dat makkelijk meer dan 25 jaar duren.

4 november 2019 om 11:37

Op een gegeven moment heb je ook de wet van de remmende voorsprong . Feyenoord moet de “mazzel” hebben dat er wat jeugd doorbreekt en wat voltreffers in de scouting zitten dan kan het nog wel in een paar jaar dichterbij komen. Maar ja laten nou ook kuist daar allemaal niet goed gaan. Maar ooit moet je beginnen een nieuwe weg in te slaan , en dat doen ze nu dus alweer pas over een half jaar op zijn vroegst . Weet een half jaar verloren dus .

4 november 2019 om 11:40

Sanchez kon kiezen tussen Barcelona B en Ajax. Sanchez wilde niet eerst uitkomen voor Barca B, wat de keuze om voor Ajax te kiezen een stuk eenvoudige maakte.betreft je post daarvoor: Maar is het wel realistisch om gaten te dichten met PSV en Ajax? Hoofdzaak moet dan denk ik zijn om te zorgen dat Vitesse en AZ het gat met Feyenoord niet gaan dichten. Is dat niet hetzelfde? Als je de kloof tussen Ajax en Psv weet te verkleinen / dichten, je automatisch ervoor zorgt dat Vitesse en Az het gat niet dichten?

4 november 2019 om 13:31

Redondo, kwestie van perspectief. Verstandig beleid gaat nu voor alles. Geen riskante aankopen en weinig gokjes nemen. Zorgen dat je structurele inkomsten binnenhaald en zodoende omhoog kan. Investeren in een goed sxoutingapparaat, het formuleren van een heldere visie en beleid, investeren in de jeugdopleiding en zorgen dat Europa League inkomsten structureel worden. Daar moet nu de focus liggen. Ben dan tevreden als je derde wordt en AZ/Vitesse voorblijft, in plaats can Ajax/PSV je meetlaat te maken.

4 november 2019 om 10:10

Je kan niet gaan bouwen zonder fundament. Men kan wel roepen dat die twee spelers niks opbrengen, maar als de dure aankoop niet kan renderen, dan wordt dat kapitaal vernietiging. Advocaat zal eerst de boel op de rit moeten krijgen, alvorens men aan bouwen kan gaan denken. Na 1 wedstrijd al gaan praten over volgend seizoen slaat nergens op. Eerst resultaten dan inpassen van andere spelers. Zo is het altijd geweest. Alleen als je een spelersgroep hebt van uitzonderlijke klasse, dan kan je het anders proberen...

4 november 2019 om 10:51

Dus je gaat nu Botteghin en van der Heijden opstellen om die te kunnen vervangen door Seneli en Lle . Waarom dan niet gelijk vanaf het begin .

4 november 2019 om 12:11

Van de Heijden speelde met Le, dus Botteghin stond er niet in. Maar aan Le heeft feyenoord ook niet zoveel want die is alleen huur zonder optie tot koop.....na 1 wedstrijd is het echter te vroeg voor conclusies. Misschien is het idee wel nu even werken aan het vertrouwen van het team en als het team weer goed draait dan een Senesi inpassen. In een goed lopend team is een fijner om erin te komen dan in het team dat toch al niet draait.

5 november 2019 om 21:16

Omdat zonder van der Heijden de verdediging zo lek als een mandje was? Omdat Senesi er nog niet klaar voor is. Waarom niet vanaf het begin? Die vraag stellen is eigenlijk zeggen dat mijn reactie niets waard is. Dat er niet eerst een fundament gelegd moet worden.

5 november 2019 om 21:17

Rubje, dat is volgens mij een juiste kijk op de zaken.

Tsja ze gaan nu voor de punten. Interessant is wat er op de achtergrond gebeurd. Arnesen wordt genoemd, maar met welke visie? Gaat hij de Nasri’s naar Feijenoord halen? Of investeringen met Senesi’s?Feijenoord is dan misschien geen bouwbedrijf, maar als Nederlandse club helpt het wel je een beetje als investeerder te gedragen. Met spelers verdien je snel meer centjes dan met EL. Om zo weer betere spelers te kunnen halen.

4 november 2019 om 09:37

Ik denk niet dat Nasri komt voetballen voor een eredivisie salaris. Feyenoord gaat vast geen gekke sprongen maken. Hopelijk wordt het veel jeugd, met enkel gerichte aankopen waar je te kort komt om tenminste derde te kunnen worden.

Feyenoord staat al heel lang stil. Kampioen en andere prijzen laatst vooral Kuijt zn verdiensten. Succes heeft iedereen zand in de ogen gestrooid! Europees lachertje geworden. Jammer, mooie en echte volksclub. Om medelijden mee te hebben zo langzamerhand. Chaos troef en altijd die 'vrienden' die een vinger in de pap moeten, maar geen flauw idee hebben wat knijpen en kantelen is. Ja, aan de bar!! Maar ja, als je zulk beleid voert, ben je vanzelf weer eens de Sjaak 😎

Toch ook wel met van Hooijdonk eens.
Advocaat gaat er alleen maar zijn om punten te scoren en met ervaren spelers te spelen maar eigenlijk kan je nu beter het team gaan neerzetten (of jeugd inpassen) zodat ze er volgend seizoen klaar voor zijn.

Als je nu op de huidige voet verder gaat krijg je volgend seizoen weer dat jeugd moet inpassen en wordt het weer een matig seizoen.

4 november 2019 om 09:36

Begrijp de punten maar we doen net alsof er geen jeugd instaat.
Hoeveel jeugd wil je hebben?
Moet gewoon een goede mix zijn.

4 november 2019 om 09:37

T'is geen speeltuin Sebasje, presteren moeten ze!! De zweep er over, werken tot je er bij neer valt. Zwakke hap mentaliteit daar.

Ouderwetse man die Petrovic en de korte termijn visie van Dick is ook niet goed. Juist nu moet je bouwen aan volgend seizoen. Met Dickie wordt je wellicht 4e i.p.v. 5e . Iedereen zal hem op de schouders slaan maar het maakt geen reet uit. Dan sta je volgend seizoen dus weer met vd Heijden - Botteghin die alsnog vervangen moeten worden en geen geld opleveren . Lekker Senesi - Lle - Haps - Malacia/Geertruida . Dan heb je volgend jaar een ingespeeld verdediging met spelers die meer geld waard kunnen worden . Feyenoord heeft geen punten nodig , Feyenoord heeft visie en beleid nodig en jeugdspelers die gaan doorbreken om ooit voor leuke bedragen te verkopen . 1 speler succesvol verkopen levert 3 keer zo veel op als 1 jaar EL, en als je dat in de play-offs of voorrondes net niet haalt heb je dus he-Le-maal niks , alleen een verloren half jaar .

4 november 2019 om 11:17

Ik vond Petrovic bovendien ook ietwat asociaal overkomen. Vaak door de heren heen praten, alsof hij het wist. En ouderwets vond ik hem ook. Ik vond dat Petrovic overkwam als iemand van 'dweilen met de kranen open' en Ajax haal je never nooit niet meer in. Alles is mogelijk en Feyenoord moet inderdaad komen met een duidelijke visie, een statement. En dat heeft tijd nodig, jaren tijd! Maar dat geef niet als dat maar uiteindelijk positieve resultaten oplevert. Ajax heeft ook in een gat gezeten, wellicht niet zo diep als dat Feyenoord er in zit maar alsnog. Maar kijk waar we nu staan, fantastisch toch? En we lijken verder te groeien ook nog. Feyenoord hoeft helemaal niet hetzelfde te doen, het is namelijk maar de vraag of dit ook bij hun gaat werken. Maar ik zie in ieder geval meer kansen om het traject van Ajax over te nemen dan hoe ze nu varen.

Die Zjecko was gister wel duidelijk dat hij helemaal idolaat is van Advocaat. Hij zette hem op een voetstuk, eigenlijk de here zelf was nog iets groter.
Flapdrol, je zag de irritatie aan tafel. Bracht wel leuke televisie op. Advocaat gaat alleen voor de korte termijn want ze zijn in paniek, dat is hem ook gevraagd want er was niet anders.

Weten de spelers dat zelf ook? Want vorige week leek het meer op staken dan op voetballen 🤔

"en aan Van der Heijden ga je, met alle respect, niks verdienen aan het einde van het seizoen"waarom moet daar 'met alle respect' bij staan. Dat weet vd heijden zelf toch ook wel en heeft niks met respect te maken. Is gewoon een feit."feyenoord is geen bouwbedrijf, maar een voetbalclub en er moeten resultaten komen"dit is dus beperkt nadenken zonder idee.ben het helemaal eens met Pierre. Je zou de rest van dit jaar moeten gebruiken om stappen te zetten voor volgend seizoen, zodat je dan op een hoger niveau met meer perspectief kunt beginnen.dat levert uiteindelijk ook veel meer geld op.1 stap terug om er 2 vooruit te doen.

Grappig dat ze over kopen en verkopen beginnen. Als je als Feyenoord "geld wil verdienen" moet je investeren in je jeugd en jeugd gaan opstellen. Nu stellen ze een trainer aan die dat absoluut niet gaat doen. Dus ik snap ook niet helemaal wat ze in Rotterdam van plan zijn. Volgens mij zijn ze weer in oude valkuilen aan het trappen (wat ze ooit aan de financiële afgrond bracht).

4 november 2019 om 10:05

Op dit moment hebben we ook niet echt jeugd met toegevoegde waarde. Kokcu en Sinisterra stonden gister gewoon basis. Voor de rest zal ik niet weten welke er nog zou moeten spelen.

4 november 2019 om 10:23

Geeft dat ook niet gewoon aan dat Feyenoord de afgelopen jaren de jeugd wat verwaarloost heeft? Of is dat alleen mijn fantasie? Na de lichting Fer zie ik bijzonder weinig spelers doorstromen uit de jeugd bij Feyenoord. Je kan dat incidenteel noemen (je hebt soms een slechte lichting). Dan zou ik eerder geld investeren om jeugd beter te scouten (bijvoorbeeld buitenland) en in de opleiding laten instromen dan later spelers kopen. Opleiden kom je alleen verder mee. Kan je spelers sneller beter maken. Heb je bij oudere spelers ook profijt van. Feyenoord dwaalt weer teveel af van zijn kracht in mijn ogen.

4 november 2019 om 10:52

Ja het is zeker flink achteruit gegaan. Na de generatie Karsdorp/kongolo is er eigenlijk geen toegevoegde waarde meer uit de jeugd doorgebroken, zover ik nu even kan bedenken. Onze hoofd jeugdopleidingen Brard verliet Feyenoord, in de goede tijden voor de jeugd, voor een avontuur in het buitenland. Daarna is het flink mis gegaan. Verschillende hoofd jeugdopleidingen gehad, O19 kreeg zowat elk jaar andere trainer. Of het toen zo goed ging door Brard weet ik niet, maar hij is ieder geval weer terug als hoofd jeugdopleiding.

4 november 2019 om 10:57

In plaats van 7 miljoen te betalen voor Senesi had je toch ook gewoon Geertruida op kunnen stellen? Ik zie ook niet echt veel verschil tussen Vermeer en Bijlow. Als iemand de jeugd in de weg staat, moet hij wel van een bepaalde niveau zijn en dat is niet het geval bij sommige spelers.

4 november 2019 om 11:12

@filip ik vrees dat het jouw fantasie is. Na de lichting fer is er nog een lichting geweest met De Vrij, Martins Indi, Clasie, Castaignos, Daarna nog een lichting met Kongolo, Karsdorp, Vilhena en Boetius (die veelbelovend begon). Het was bij Feyenoord al jaren bekend dat de lichting die nu zou moeten doorbreken gewoon matig was. Types als Dylan Vente zijn niet goed genoeg. DUs wat jij stelt: Af en toe een slechte lichting is hier van toepassing

4 november 2019 om 11:20

Kokcu en Sinisterra speelden gisteren gewoon. Het enige verschil was Jan-Arie maar ik geloof niet dat Advocaat Senesi al heeft afgeschreven.

hoe kun je nou aan de toekomst bouwen als je geen directie hebt om het beleid uit te stippelen? ben ik nou zo slim of zijn jullie zo dom? advocaat moet nu redden wat er te redden valt. ondertussen moet er een directie komen die dan maar eens goed gaat nadenken wat voor trainer er vanaf volgend seizoen nodig is.

Advocaat moet resultaten boeken maar ook een basis leggen waar de nieuwe trainer op voort kan borduren.
Spelers als van der Heijden en Botteghin kan je niet op voort borduren, alleen al daarom is het juist belangrijk dat je Senesi in de basis zet.
Senesi heeft de toekomst, waar van der Heijden en Botteghin na dit seizoen hoogstwaarschijnlijk weg zijn.
Op deze manier geef je een nieuwe trainer een verdediging zonder ritme, zonder vertrouwen en dat totaal niet op elkaar ingespeeld is.

Om aan de lange termijn te kunnen denken moet je eerst een TD en AD hebben die de visie voor de komende jaren uit werken vanuit daaruit kan je dan ook een trainer aanstellen die belangrijk gaat zijn in dit proces.

4 november 2019 om 10:56

Dat klopt en wat dat betreft kan k advocaat als tussenpaus ook wel begrijpen. Maar je had het er met hem toch ook wel over kunnen hebben dat je ook naar volgend seiezoenen wilt kijken. Dat is overduidelijk niet gebeurd , want Dick heeft het alleen maar , zoals je van hem ook kunt verwachten en waar vaak niks mis mee is maar nu wel , over de korte termijn . Als je zo doorgaat wat geef je je opvolger dan mee....een centraal duo dat al 3 jaar vervangen moet worden en een rechtsback die weer teug is naar Rome en Feyenoord nog een bedankbriefje stuurt dat hij bij hun weer fit mocht worden

4 november 2019 om 15:23

Nee. De hoofdtrainer bepaalt de opstelling. Punt uit!wil je Geertruida en Burger elke wedstrijd in de basis? Dan had je Advocaat niet aan moeten stellen. Dick is behoudend en daar hebben wij Feyenoorders nu met ons volle verstand voor gekozen.

4 november 2019 om 16:27

Ja, dat klopt. Zoals al 10 jaar wordt gekozen voor de korte termijn. Wellicht was dit de kans geweest om daar eens van af te stappen. Nu wordt de bal weer een half jaar vooruit getrapt. Het was een ideale periode geweest om dat soort dingen uit te proberen.

Feyenoord stond voor een keuze. Ze konden dit seizoen voor die Europese ticket gaan, maar dan heb je dus een trainer die kiest voor spelers zonder restwaarde die volgend seizoen of het seizoen daarop zullen vertrekken. Dus je verwaarloost je toekomst een beetje, want de trainer die na Advocaat komt, zal vanaf nul moeten beginnen. Of ze konden dit seizoen laten voor wat het is, de jeugd laten spelen en vanaf de zomer heb je dan een jonge ploeg die al redelijk op elkaar ingespeeld is en waar Fraser of iemand anders mee verder kan. Dan verlies je dit seizoen, maar heb je een beter perspectief voor de komende jaren. Ze kozen voor het eerste en als je het mij vraagt was dat de verkeerde keuze.

4 november 2019 om 12:28

Het is echt niet zo zwart/wit. Welke andere spelers moeten er bijv. nog in komen te staan om aan de toekomst te werken? Zijn er zoveel andere opties waar Feyenoord echt grote stappen mee gaat zetten in de toekomst? Daarnaast lopen er inderdaad een aantal spelers rond die niet super veel restwaarde hebben, maar als advocaat daar gewoon een goed draaiende machine van weet te maken heeft de trainer van volgend seizoen daar alleen maar voordeel van. Dan kun je namelijk 1-3 jeugdspelers/aankopen gaan inpassen in een goed draaiend/ingespeeld team en begin je dus niet op 0.....

4 november 2019 om 17:51

Botteghin en Van der Heijden hebben een contract tot 2020 en zijn 32 en 31 jaar oud. Grote kans dus dat minimaal een van die twee volgend seizoen gewoon ergens anders spelen. Zelfde geldt voor Vermeer. De nieuwe trainer zal dus met een totaal nieuwe centrale verdediging moeten spelen. Er is veel geld betaald voor Senesi, dan moet je hem gewoon opstellen want dat wordt jouw verdediger de komende jaren.

5 november 2019 om 10:01

Mocht blijken dat Botteghin of Van der Heijden nog van toegevoegde waarde is kan feyenoord het contract van de betreffende speler ook gewoon verlengen.en zoals eerder gezegd je kunt wel heel stug aan Senesi blijven vasthouden, maar we weten helemaal niet wat er bij hem speelt. Je kunt nu ook forceren en hem daarmee helemaal mentaal kapot maken dan zal zijn waarde ook verdampt zijn. Niemand weet wat de gedachten van advocaat zijn, maar ipv het allemaal negatief te draaien kun je ook vertrouwen in advocaat hebben(hij is nog niet eens 1 week coach bij feyenoord) en er vanuit gaan dat hij een goed plan heeft om Senesi geleidelijk te brengen.

Ja er wordt niet aan de lange termijn gedacht bij Feyenoord. Spelers als Vermeer, Karsdorp, Botteghin, Vd.Heijden, Haps, Toornstra, Tapia, Fer, Larsson, Jorgensen, Narsingh, Kelly, Johnston gaan Feyenoord geen of amper winst opleveren. Alleen Kokcu, Berghuis en Sinisterra zouden Feyenoord winst kunnen opleveren. Als ze hun verkocht hebben met winst kunnen ze weer een nieuwe Senesi halen...

Haps niet voor de lange termijn? Die is nu net 26. Larsson was 24 toen Feyenoord hem kocht. Daar is het helaas niet uitgekomen, maar dat soort Sulejmani's zitten er nou eenmaal tussen. Verder is Feyenoord kampioen geworden met Jan Arie en Botteghin achterin. Die hadden ze inmiddels adequaat moeten vervangen en niet met wat tot dusver 2 mis peren lijken te zijn met Ie en Senesi. Als ze Jã£â¶rgensen na dat goeie seizoen voor een slordige 20 miljoen hadden verkocht was het een topdeal. Hem behouden leek ook mooi te zijn met het oog op de toekomst, helaas veranderde hij na dat jaar ineens in een man van glas. Het is allemaal een beetje een makkelijke reactie vanuit jouw kant, maar ik vraag me ook af in hoeverre je Feyenoord Ãâ¼berhaupt echt volgt naar aanleiding van je reacties in andere topics. edit: dit was een reactie op die hierboven..

4 november 2019 om 15:40

het is zonde wat betreft Jorgenson dat er een WK aan kwam. Had Jorgenson 2 goals gemaakt op het WK was zijn waarde zo maar gestegen met paar miljoen. Zie hoe dat bij Milik ging.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren