Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

PSV voorkomt nieuwe afgang ternauwernood tegen Sparta Rotterdam

Laatste update:

PSV heeft zaterdagavond voor de derde keer op rij puntenverlies geleden in de Eredivisie. Na verliespartijen tegen FC Utrecht (3-0) en AZ (0-4) ontsnapten de Eindhovenaren aan een nederlaag tegen Sparta Rotterdam: 2-2. In de blessuretijd redde Cody Gakpo een punt voor zijn ploeg. PSV moet evenwel vrezen dat nummer twee AZ gaat uitlopen op de ranglijst. De achterstand op koploper Ajax bedraagt inmiddels acht punten.

Bij PSV maakte Mohamed Ihattaren zijn rentree na een knieblessure, maar trainer Mark van Bommel moest het nog steeds stellen zonder de geblesseerde Donyell Malen. Door zijn afwezigheid was Cody Gakpo de centrumspits op Het Kasteel. Gakpo kwam in de eerste helft echter nauwelijks in het stuk voor. PSV speelde een ontluisterend zwakke eerste helft: de slordigheden stapelden zich op en het ontbrak de bezoekers aan inspiratie. Aan de 1-0 voorsprong van Sparta bij rust viel zodoende weinig af te dingen. Sterker nog: de thuisploeg kreeg kansen op een grotere marge. In de zevende minuut kwam PSV goed weg, toen Ragnar Ache van dichtbij de binnenkant van de paal trof.

Diezelfde Ache opende twintig minuten later de score. Na een foute pass van Daniel Schwaab hield Sparta lang balbezit en zocht het de weg naar voren. Een punter van Bryan Smeets werd nog gepareerd door Jeroen Zoet, maar in de rebound was het raak via Ache: 1-0. Uit de counter kreeg de Duitser de mogelijkheid om zijn productie te verdubbelen, maar zijn schot ging voorlangs. PSV liet zich niet geheel onbetuigd en werd met name in de openingsfase enkele keren gevaarlijk Zo kwam Gakpo net tekort om raak te koppen en liet Bruma een mogelijkheid liggen na voorbereidend werk van Denzel Dumfries. Over het geheel was het niveau bij de bezoekers echter ondermaats.

In de tweede helft moest PSV het stellen zonder Érick Gutiérrez, die met een blessure achterbleef in de kleedkamer. Hij werd vervangen door Olivier Boscagli, een linksback. Door zijn entree schoof Michal Sadílek door naar het middenveld. Met het nieuwe systeem ging het aanvallend wat beter lopen bij PSV en had Sparta geen grip op de wedstrijd. Met name Mohamed Ihattaren was veelal betrokken bij het gevaar. Het leidde al gauw tot de gelijkmaker, toen Ihattaren erin slaagde om Bruma te bereiken in het strafschopgebied. De buitenspeler vond Ritsu Doan met een hakje en diens inzet werd door verdediger Dirk Abels nog van de lijn gehaald. De rebound was voor Sadílek: 1-1.

Het was het eerste doelpunt van PSV in 329 minuten voetbal én meteen het laatste balcontact van Sadílek, die werd vervangen door Kostas Mitroglou. Het was een aanvallende wissel, maar het was juist Sparta dat vrijwel direct tot scoren kwam. Smeets draaide weg op het middenveld en bereikte Ache, die wachtte totdat Mohamed Rayhi aansloot aan zijn linkerzijde. Van dichtbij verschalkte Rayhi doelman Zoet in de korte hoek: 2-1. PSV kwam enkele keren dicht bij de gelijkmaker. Gakpo vuurde van afstand net naast, terwijl een stift van Bruma richting de verre hoek op de lat belandde. Aan de overzijde rikte Zoet een verrassende, indraaiende vrije trap van Rayhi over zijn lat en keerde hij ook een inzet van Jurgen Mattheij van dichtbij. De derde nederlaag op rij leek aanstaande, maar in de blessuretijd bepaalde Gakpo anders.

Verdiende PSV het gelijkspel tegen Sparta Rotterdam?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ja, de spelers zijn slecht. Echter heeft van Bommel er ook alles aan gedaan het vertrouwen bij de spelers te ontnemen. Spelers op de verkeerde positie neerzetten. Slecht presterende spelers tot in den treure blijven opstellen. En als een wisselspelers dan 1x een foute aktie heeft, dan mag ie meteen weer banken. Denkt van Bommel dan werkelijk dat ze nog iets voor hem gaan doen? Nee, hij kon wat mij betreft in de stront zakken. Ook de onderlinge verhoudingen zal het niet ten goede komen. Wisselen heeft nu ook geen zin meer. De samenwerking tussen van Bommel en de groep is al verrot. Over het aankoopbeleid heb ikbhet wel een andere keer. Dat is een hoofdstuk op zich.....

2 november 2019 om 21:37

Jammer voor Sparta hadden de 3 punten verdiend.

2 november 2019 om 21:39

Mwah als je naar destatistieken kijkt, valt dat echt wel mee.

2 november 2019 om 21:42

Als de trainer gewoon zo slim was geweest om een zwaar uitgeputte speler wat eerder te wisselen.. dan had je de overwinning gewoon over de streep kunnen trekken.

2 november 2019 om 21:46

Wat een onzin zeg, waar baseer je dat op? Je afgunst van PSV?

2 november 2019 om 21:39

John de Jong mag ook de laan uit gestuurd worden. Die man heeft met spelers als Bruma, Doan en Baumgartl peperdure spelers binnengehaald die nauwelijks een versterking blijken te zijn.

2 november 2019 om 21:44

Ik vind Doan toch wel een leuke speler. Ook vandaag weer. Nog nier bijster efficient, maar dat ligt volgens mij ook aan hoe Psv nu speelt en v. Bommel het allemaal neerzet. Baumgartl en Bruma zijn echt waardeloze spelers.

2 november 2019 om 21:48

Baumgartl is echt wel een goede aankoop, maar was vandaag inderdaad slecht. Is ook een jonge speler, nieuw in Nederland en bij Psv, dus niet gek dat hij meegaat met het niveau van de rest.

2 november 2019 om 21:49

Dan heb jij een andere wedstrijd gezien dan ik. Ik vond Bruma de minst slechte aan PSV-zijde, liep zijn directe tegenstander keer op keer voorbij alsof hij er niet stond. Het is jammer dat hij zo'n slechte trap heeft waardoor hij zijn acties nooit een goed vervolg kan geven. Doan vond ik onzichtbaar, echt een slappe voetballer die eigenlijk alles mist.

2 november 2019 om 21:52

@InkemontanaProbleem is alleen dat PSV teveel "leuke" spelers heeft. Leuk is niet goed genoeg voor PSV. Je wint er de oorlog niet mee.

2 november 2019 om 21:54

Precies Davilla7. Het lijkt me ook beter om Bruma op het middenveld te zetten. Daar heeft hij in het verleden wel vaker gespeeld.

2 november 2019 om 22:01

Davilla7. Dan kijken we inderdaad heel anders voetbal. Ik zie bij Doan wel een potentie met de bal dicht aan de voet en een prima dribbel passing. Zoals Sneek zegt het is nu nog wel teveel 'leuk' en te weinig efficient, maar dat zie ik bij Doan nog wel komen in Psv shirt. Bij Bruma zie ik totaal geen potentie. Beetje een renpaard die ook vandaag een slechte controle en passsing had en meermaals de bal te ver voor zich uit speelde. Ik weet niet waar jij zijn dreiging op basseert. Ihattaren was natuurlijk wederom de minst slechte Psver btw, die jongen loopt als enige echt over van kwaliteit op dit moment.

2 november 2019 om 22:03

Nieuw in Nederland? Hij komt toch niet uit Zuid Amerika of een ander werelddeel?

2 november 2019 om 22:11

Slechte controle? Ik vind dat juist een van zijn sterke punten. Bruma is imo de beste dribbelaar in de selectie van PSV. Vind zijn dribbels zelfs fenomenaal te noemen. Vandaag kwam er op die manier structureel dreiging van hem af, terwijl bijv. Ihattaren slechts incidenteel wat leuke acties had. Echter, zo goed als Bruma kan dribbelen, zo slecht is zijn pass- en traptechniek. Dat maakt hem een hele grillige speler met helaas weinig rendement. Bij Doan zijn de kwaliteiten wat meer gebalanceerd, heeft van alles een beetje maar blinkt nergens echt in uit.

2 november 2019 om 22:16

Ik was vooraf ook geen fan van Doan, maar vandaag vond ik hem 1 van de beteren. Baumgartl was wel aardig zoekende

2 november 2019 om 22:23

Treblex, het zijn op zich aardige aankopen, maar wat PSV op dit moment vooral mist is leiderschap. Zoet, Viergever en Hendrix zijn nou niet de spelers waar je op moet bouwen qua ervaring of leiderschap, je mist wat dat betreft Luuk de Jong wel; die heeft dat veel meer in zich. En ook een type als een Hector Moreno of Guardado een aantal jaren terug. Bij Feyenoord zie je hetzelfde, leuke spelers, maar die blijkbaar niet de kar kunnen trekken.

3 november 2019 om 06:43

Ach joh die gast van een Baumgartl moet er gewoon staan. Heeft al kei veel ervaring, kostte 10 miljoen, moet gewoon presteren. Valt gewoon tegen, net als een Bruma, gvd 15 miljoen, en het enige wat hij kan is als een blind paard naar voren rennen. Wat verlang ik terug naar Cocu, Lozano, de Jong en Guardado

3 november 2019 om 08:08

Nee. Hij komt uit Duitsland. Misschien cultureel niet zo verschillend met Nederland, maar wel voor de eerste keer dat die jongen weg van huis is. Bij een De Ligt hoor ik alleen maar het argument dat hij moet wennen en die koste 7 keer zoveel. Nee hem nu al bestempelen als een of andere miskoop slaat gewoon nergens op.

2 november 2019 om 21:41

Kom op zeg. Je mist weer je 3 beste spelers voorin. Bergwijn lammers en malen. Daar kan hij toch niets aan doen of wel? Bruma is niet zo best gebleken tot nu toe oke. Maar wat moet v bommel anders doen??

2 november 2019 om 21:44

Lammers? Come on man... it's a joke... hahaha. Je doet net alsof dat een topper is voor PSV.

2 november 2019 om 21:44

Wat heeft Lammers bewezen om tot de 3 beste spelers voorin te behoren? Dat is hetzelfde als met Bruma, toen die gehaald werd was een wereld aankoop en nu valt het tegen en dan is het transfer beleid weer niks, zelfde geld voor Baumgartl, iedereen die voor PSV was had het erover dat het een top verdediger is, ook dat valt zwaar tegen, altijd makkelijk klagen achteraf terwijl er van te voren werd gesproken over topspelers

3 november 2019 om 02:03

ja, het was van te voren te voorspellen dat Baumgartl niet overliep van het talent. Als je sec naar de statistieken kijkt is het een centrale verdediger die gedegradeerd is. Dan ben je niet bepaald de Chinese muur...

3 november 2019 om 06:51

Als je tegen AZ vorige week, waar ik niemand trouwens over hoor, je rechtsbuiten wisselt voor Teze, dan snapt je het niet hoor...

3 november 2019 om 07:18

Zorgen dat je een fatsoenlijke reserve bank hebt?
PSV is veel te afhankelijk van een klein groepje spelers.

2 november 2019 om 21:41

Van Bommel werd na Cocu als de verlosser gezien. Op basis van wat ?hij mag op vele vlakken de schoenen van Cocu nog niet strikken.

2 november 2019 om 21:42

Daarnaast moet ik Van der Vaart toch gelijk geven. Na 7 speelrondes zei hij dat baumgartl niet kon verdedigen en viel het misschien niet op doordat ze steeds wonnen, maar man wat is die vent slecht zeg de afgelopen weken. Zodra iemand 1 tegen 1 komt gaat hij gewoon op zijn kont zitten. Hij laat de spits continu uit zijn rug lopen. Opbouwend is hij ook zwak. Zou gewoon weer met schwaab gaan spelen.

2 november 2019 om 21:45

Dit is helaas waar. Hij is heel zwak in de duels.

2 november 2019 om 21:51

Als jou medespelers in de verdediging ballen bij de spits in de voet schuiven wordt het natuurlijk ook wel heel erg moeilijk om te verdedigen. Je staat dan als verdediger totaal uit positie (want je bent gepositioneerd om op te bouwen). Geldt ook voor Dumfries: die is net op weg naar de middenlijn om hoog te gaan staan voor de opbouw en dan levert Boscagli de bal in. Kun je weer 30-40 meter terug. Dan wordt het wel lastig als verdediger. Ook staat hij nu linkscentraal ipv rechtscentraal. Is misschien ook ff wennen voor hem. Zien we bij De Ligt ook dat hij het daar lastig mee heeft. Ben het wel met je eens dat Baumgartl vandaag gewoon slecht was. Maar over het algemeen is hi jgewoon goed.

2 november 2019 om 21:43

Ik weet echt niet wat er in de hoofd gaat van Mark. Deze man weet me elke keer weer te verbazen. Ik ben elke wedstrijd niet meer verbaasd, dat ik verbaast ben over zijn selectiebeleid en zijn wissels.

2 november 2019 om 21:57

Dankzij John de Jong heeft Psv een middelmatige ploeg. Veel te veel betaald voor Bruma . Geen fatsoenlijke linksback, Doan is ook te slecht. En meest ergste niet selectie in orde hebben voor Championsleague.

2 november 2019 om 22:06

Ben blij dat dit PSV geen CL speelt. Dan krijg je met 5-0 op je broek als je zo speelt.

2 november 2019 om 22:22

Psv had de tijd en de centen niet om de selectie op orde te hebben voor CL. Zo rieeel moet je zijn.

Bruma was per definitie een risico trouwens, die heeft nogal een negatieve curve is zijn ontwikkeling.

2 november 2019 om 22:34

Bruma is toch gehaald voor de voorrondes begonnen? Met dat geld had men beter eerst andere spelers kunnen halen.

2 november 2019 om 23:47

@afcfokke hoezo niet de centen? Psv had vorig jaar zo’n 35 miljoen uit cl inkomsten. Komen daar nog de miljoenen van de verkopen van oa L. De jong en Lozano bij. Lozano leverde alleen al 36 miljoen op (40 mljn - de 4 mljn voor het doorverkoopperc.) daarnaast leverder de verkoop van Luuk ook 15 miljoen op. dus psv had zo’n 85 miljoen aan extra inkomsten. Als je voor dat geld niet een paar leuke spelers kan halen..
met dat geld had psv ook makkelijk spelers als martinez, alvarez en promes kunnen halen..

3 november 2019 om 06:54

Klopt helemaal, de enige spelers die nog goed zijn nu heeft Brands gehaald of behouden. Malen, Bergwijn, Gakpo, Dumfries, Pereiro

3 november 2019 om 08:49

@iseldiroedTen eerste is niet al dat geld zomaar transfergeld en ten tweede hebben ze natuurlijk het beste gehaald dat zo konden op dat moment. Dwz dat je vooraf niet kan inschatten of dat CL-waardig is, met een mispeer ingecalculeerd. Je bouwt gewoon niet zomaar effe een CL-waardig elftal.

2 november 2019 om 23:25

@SneekPSV je overdrijft. PSV zit in de Ajax hoek. Dit is wat je krijgt met veel Jong talent als basis in je ploeg. Periodes van een flinke dip dat het allemaal wat langer duurt. Had Ajax ook, om vervolgens ijzersterk terug te komen na de winterstop. Gaat AZ ook nog krijgen. Bij Ajax zijn ze afgestapt van veel Jong talent en de resultaten zijn een stuk stabieler. Het is dus niet alleen maar de coach. Al is van Bommel tactisch niet echt een topcoach ofzo.

verrassend psv scoort in de laatste minuten....

2 november 2019 om 21:40

Prima doepluntje

2 november 2019 om 22:01

niks mis mee, aanval uit het boekje

2 november 2019 om 21:41

Inderdaad verrassend, dat we al scoren schijnt al moeilijk genoeg te zijn.

2 november 2019 om 21:53

zou als ik markie was eens wat herstelpillen in het eten van malen doen, buiten malen, bergwijn en ihataren (waarvan je niet kan verwachten dat die een team op sleeptouw neemt) is het over het hele veld wel echt arme troef.

2 november 2019 om 21:41

Tsja, ook een kwaliteit. PSV doet het toch maar weer en dat telt ook.

2 november 2019 om 21:59

is zeker zo, zou alleen liever zien dat psv wat attractiever zou spelen (zoals aan het begin van het seizoen), dat het weer een keer leuk wordt om eredivisie te kijken

Sparta had recht op meer.

2 november 2019 om 21:43

Want?

2 november 2019 om 21:49

Omdat Sparta gewoon de betere ploeg was als je naar het spelbeeld kijkt.

2 november 2019 om 21:52

@ajax1812 De statistieken zeggen wat anders.

2 november 2019 om 21:55

Sparta: 10 schoten in totaal (7 tussen de palen). Psv: 24 schoten (7 tussen de palen). Beide ploegen een schot op de paal/lat. Gelijkspel lijkt me verdiend.

2 november 2019 om 21:59

Met alle respect, maar PSV creëerde veel meer en schoot nipt naast een paar keer. Sparta moest het hebben van de counter en gestuntel van PSV. Over de wedstrijd verdiende PSV meer, Sparta was zeker ook goed.

2 november 2019 om 22:01

De kansen van Sparta waren toch echt groter dan die van PSV.

2 november 2019 om 22:07

Allicht, maar als je 65% balbezit hebt en zoveel dreigender bent dan verdien je het vind ik. Vooral op basis van de tweede helft.

2 november 2019 om 23:33

Op basis van balbezit had PSV nog 12 punten minder moeten hebben.

3 november 2019 om 00:55

Balbezit ... de meest overschatte statistiek.

Triest voor Sparta, verdiende de overwinning gewoon. Weer is een verschrikkelijk slecht optreden van PSV met een hoofdrol voor de aanvoerder. Hoe kan het dat Rosario zelfs international is ?

2 november 2019 om 21:38

Rosario is allang geen international meer, en terecht ook. Het is schrijnend dat deze jongen de aanvoerder van PSV is. Kan mij niet heugen dat we ooit zo'n slechte aanvoerder hebben gehad, zelfs Engelaar vond ik nog 3 klasses beter

2 november 2019 om 21:38

Ik denk dat je je beter kunt afvragen hoe het kan dat Rosario in een jaar van international naar dit niveau is gegaan.

2 november 2019 om 21:43

Naja.. maak er maar 'was' van. Ik vond het toen al geen bijzondere voetballer. Maar die komt er in huidige vorm natuurlijk nooit meer bij. Pure middelmaat

2 november 2019 om 21:56

Sparta: 10 schoten in totaal (7 tussen de palen). Psv: 24 schoten (7 tussen de palen). Beide ploegen een schot op de paal/lat. Gelijkspel lijkt me verdiend.

Voorkomt nieuwe afgang? Dit mag je evengoed een afgang noemen.

2 november 2019 om 21:39

Ja idd hahah. Ik baalde al bij het lezen van de titel, dacht op het laatste moment 3 puntjes mee gesnoept maar was blij verrast dat het om de 2-2 ging

2 november 2019 om 22:10

Idd. Twee keer achterkomend en er een gelijkspel uit slepen in de blessuretijd? Dat is gewoon beschamend. Dit jaar gaan we nergens om spelen. Raar, daar het team helemaal niet slecht is.
Ach ja, gunnen we het wel weer aan Ajax. We staan nu alweer 8 punten achter en het is net 1 dag november....

3 november 2019 om 06:59

Niet slecht? Zoet, Rosario, Hendrickx, Bruma, Mitroglu, Schwaab, Sadilek, Gutierrez, allemaal middelmaat. Vooral Rosario, slechste aanvoerder ooit


Jammer dat psv toch zo typisch in de laatste minuten scoort, maargoed weer geen winst en 8 punten achter op ajax😀

2 november 2019 om 21:41

In 3 speelrondes van 0 naar 8 is wel een beetje te veel van het goede.. (even los van Az) Het moet niet zo zijn dat Ajax PSV in februari al op 11p kan zetten. Tenzij Az dit jaar echt mee kan strijden. Dan vind ik dat prima.

2 november 2019 om 23:48

Nouja als Ajax en psv zo door gaan kan het volgende week al 11p zijn.

2 november 2019 om 23:57

Ja ik doelde meer op t duel in de arena. Ik zie PSV niet voor die dag al enorm veel inlopen. Ajax zal voor die tijd vast wat verspelen, maar PSV gegarandeerd ook.

3 november 2019 om 00:17

In februari 11punten? Jij ziet het rooskleurig in!

Het wordt tijd dat John de Jong en van Bommel hun biezen gaan pakken. De huidige selectie is buiten 3 topspelers om van bijzonder armoedig niveau waarbij Baumgartl, Zoet, Rosario, Mitroglou, Bruma en Doan in mijn ogen het meeste tegenvallen. Gebrands mag eens tonen dat hij ballen heeft en acties gaat doorvoeren maar waarschijnlijk blijft alles wel weer bij hetzelfde.

2 november 2019 om 21:41

Gebrands is geen man die zomaar iemand ontslaat. Misschien moeten de supporters met de traktors voor de Herdgang gaan staan om te protesteren.

2 november 2019 om 21:43

Doan vind ik niet in dat rijtje passen.. verder mee eens. Van Schwaab verwacht ik ook wel wat meer leiderschap en overtuiging tijdens dit soort wedstrijden.

2 november 2019 om 21:43

Het team draait niet lekker en het wordt altijd direct op individuele kwaliteit gegooid. Baumgartl is een prima verdediger voor Psv. Bruma en Doan hebben ook genoeg kwaliteiten. Het is aan van Bommel om hen te laten renderen. Maar dat lukt hem niet.

Leuke wedstrijd om naar te kijken, Prima resultaat voor Psv, wat er naar uit zag naar niks lopen ze toch weer een punt in op de concurrent uit Amsterdam. goal in de laatste minuten is geen lucky meer, maar een kwaliteit. gefeliciteerd met het puntje!

2 november 2019 om 21:39

Lopen een punt in? Ze verliezen twee punten of mis ik hier iets in je logica?

2 november 2019 om 22:29

Ze stonden voor de wedstrijd 9 punten achter, na de wedstrijd 8. 1 punt ingelopen dus.

2 november 2019 om 23:59

Ze stonden voor deze speelronde 6 punten achter Ajax. Na deze speelronde staan ze 8 punten achter Ajax..... er wordt precies NIKS ingelopen...

3 november 2019 om 12:10

Maar verliezen 2 punten in de speelronde. Daar gaat het toch om.

2 november 2019 om 21:40

Volgens mij loopt ajax dit weekend gewoon weer twee punten uit. Alleen tussen vandaag en gisteren.. Tja

Er staat toch echt "voorkomt". .. Volgens mij voorkomen ze niets

2 november 2019 om 21:42

Misschieb voorkomt de goal v bommel zijn ontslag.

Hij zal wel weer met zon half lauwe verklaring komen dat ze goed terug iwam met de achterstand

Markie aub Out!!! Wat is deze man toch tactisch onbenul. En Iha is echt een geweldenaar oo zijn 17e het team dragen.

2 november 2019 om 21:42

Dan heb je zo een amateur Rosario die niet eens het team op sleeptouw kan nemen.

2 november 2019 om 21:44

Rosario zou nog niet eens een dorpsclubje in de derde klasse op sleeptouw nemen.

2 november 2019 om 21:47

Rosario aanvoerder maken zorgt er niet voor dat hij beter speelt. Rosario het team laten dragen is ook teveel gevraagd

2 november 2019 om 21:52

Had jij dan ooit überhaupt de gedachte dat rosario het team op sleeptouw neemt?😂😂😂 het is al wonderbaarlijk dat hij aanvoerder is...🙄🙄

VBExit. Deze man heeft er potje van gemaakt. In 2 weken tijd titelkansen helemaal weggegeven met z'n raarste opstellingen. Durft niet eens spelers als Zoet, Sadilek, Rosario eruit te halen. Er zit totaal geen stijgende lijn in het spel van PSV en daar kun je Van Bommel aanrekenen.

2 november 2019 om 21:43

Mee eens. Sneu om Mo, Doan en Gapko zo hard te zien werken terwijl een aantal het structureel verpesten. VB out!

2 november 2019 om 21:45

Hij durft niet in te grijpen. Je staat achter en hebt nog 1 wissel over. Breng pereiro erin of doe iig iets!!.

Gerbrands zal niet durven in te grijpen. En nu is dat misschien niet erg. Als we pleen weekje wachten kan psv misschien bosz als trainer halen

2 november 2019 om 22:08

Er gaat helemaal niks veranderen. Dit seizoen wordt PSV 3e/4e als het zo doorgaat.

Is 2-2 geen afgang dan?

Sjonge jonge, psv moet echt snel een betere bank hebben. Ze missen een paar spelers en het is gewoon bijna niets meer. Sparta had in mijn optiek de drie punten verdiend.

2 november 2019 om 21:48

Waren de kussentjes niet zacht genoeg. Maar ontopic volgens mij ligt het meer aan de trainer hij kan niet uitleggen wat hij bedoeld vandaar zijn briefjes. In plaats van zijn spelers te steunen gaat hij als een verongelijkte kleuter op de bank zitten.

Tik op tik richting Eindhoven, derde wedstrijd zonder overwinning. Het zijn heerlijke tijden voor de Amsterdammers. Nu acht punten los. Zo vroeg in het seizoen.

2 november 2019 om 21:42

Vierde zelfs als je LASK meetelt.

3 november 2019 om 02:05

Ja maar daar heeft Ajax niet zo veel aan

Bommel out.

Je staat 2 minute voor tijd nog achter en je hebt een wissel over. Met een creative speler als pereiro op de bank ga je toch gewoon alles of niets spelen.

Gezien de recente resultaten is dit ook wel een afgang te noemen gezien ze steeds verder achterlopen op de 1e en 2e positie.

Psv komt nog best goed weg, Sparta Rotterdam had veel meer gevochten voor de drie punten. Wel gunstig voor Ajax, het gat is groter geworden maar de spanning neemt wel steeds meer af.

Dramatische wedstrijd, wederom. Mag je nog blij wezen ook met die late gelijkmaker. Hoe wil je het Ajax zo makkelijk maken zeg. Met spelers als Sadilek, Zoet en Rosario ben ik zo klaar mee. Gutierrez laat ook geen ene reet zien. Invallers Mitroglou en Boscagli bakte er ook niks van. Wat een kansloze elftal is het ook zonder Bergwijn en Malen. Wederom was Ihattaran de grote man, en knalde die in de allerlaatste seconde's hem nog bijna binnen ook in de kruising. Helaas, het gaat knap lastig worden ook om tweede te worden met een hele goede AZ en ook omdat we een eigenwijze domme trainer hebben die iedere keer maar met Sadilek op linksback speelt en wederom weer met Gakpo begon in de spits. Pijnlijk dit Psv. En oh, wat speelde Baumgartl en Bruma een verschrikkelijke slechte wedstrijd. 25 miljoen in totaal gekost voor beide heren. Mijn hemel.

2 november 2019 om 22:46

Wie moet Van Bommel dan wel opstellen in de spits en als linksback? Je keurt iedereen af, maar zoveel alternatieven zijn er niet...

3 november 2019 om 02:14

door een schorsing was het vandaag niet mogelijk, maar ik zou Nicky Viergever op linksback zetten en die Duitsers in het centrum. Viergever heeft het meeste ervaring op die plek.

En dan moet je volgende week naar willemII. Waar het voort flink spookt. En een heel goed elftal op het veld staat . Sta je 11 punten achter als er niks veranderd

Fraser heeft het goed voor elkaar. Vanuit een uitstekende organisatie de spelers met individuele klasse laten renderen. Ik heb genoten van de discipline bij Sparta. De hand van de trainer is duidelijk zichtbaar, echt klasse. PSV laten komen zonder dat het al te grote problemen oplevert, maar ook constant genoeg mensen hebben in de tegenstoot. Erg knap, zuur dat de gelijkmaker toch nog valt

Tja, die laatste bal van Ihattaran had er nog in kunnen vliegen, maar daar tegenover had Sparta het echt zelf kunnen beslissen. In mijn mening was Baumgartl echt de slechtste op het veld. Deed die jongen wat goeds vandaag? Ik ben niet van Bommel, maar denk dat Viergever wel naast Schwaab moet spelen. Hoe dan ook was het hele team slecht. Sparta speelde lekker, met Smeets voor op. PSV moet nu naar Oostenrijk en daarna naar Tilburg. Op deze manier verliezen ze tweemaal...

2 november 2019 om 21:48

Geloof me het gaat spoken in tilburg !!! Wij hebben gewoon een leuk elftal net als Sparta denkzelfs nog beter. morgen winnen in Groningen en psv heeft ons als concurrent.

2 november 2019 om 21:57

Soccerlife het zou zeker kunnen spoken in Tilburg hebben wij ook weleens meegemaakt met Ajax, maar Psv heeft het momenteel tegen iedereen lastig. Ze vechten tegen zichzelf, en Van Bommel blijft te behouden spelen.

2 november 2019 om 22:49

Klopt dat ze tegen zichzelf spelen. Als het minder gaat lijkt Van Bommel mij geen persoon die zichzelf in kan houden en rust kan uitstralen/bewaren. Hij is toch de leider van de selectie en als hij al zo onrustig is, slaat dat natuurlijk over op zijn spelers.

3 november 2019 om 01:38

Nou Toekomst, ik hoop voor Van Bommel dat hij wat beter gaat doen. Want dit gun ik hem ook niet, en bij wijze van spreken in februari al kampioen zijn is ook niks.

3 november 2019 om 02:16

Nee, is te koud voor een huldiging

Er zijn van die seizoenen dat je ervan geniet om supporter te zijn van Psv. Dit seizoen is er eentje die pijnlijk wordt. Mensen in je omgeving die berichten sturen en je club uitlachen. Het hoort erbij want wat doe je zelf andersom? PSV wil naar de 32 beste clubs van Europa en een groter stadion. Goed streven maar dan moet je betere spelers kopen en een betere technische staf samen stellen. Wisselspelers moeten met alle respect ook winnen van Sparta. Punten verliezen kan maar zo slecht spelen is onwaardig voor wat PSV wil nastreven. PSV moet hopen dat grote talenten opstaan en dat ze goed verkocht worden om verder te groeien. Dit deed Ajax ook maar laten we niet vergeten dat Ajax altijd beter verkocht dan PSV en nu al een straatlengte voor staat op alle niveaus. De Eredivisie zal bovenin niet meer spannend zijn. Ajax haakt Europees aan, PSV is een grijze muis maar wel groot genoeg om op het 2e plan te spelen. Kampioen worden gebeurt heus nog weleens maar dan moet het op alle fronten beter.

2 november 2019 om 21:50

Heb nu al zin in volgende week maandag. Jaren en jaren uit gelachen door die psvers op me werk . Volgende week pakken we ze weer met 5-0

Kijk net het gesprek tussen kraaij en Dumfries maar krijgen ze daar geen training in bij psv want hij kijkt hem niets eens aan

Ik zou het liefst zien dat V Bommel ontslagen wordn en dat PSV misschien Bosz haalt, die staat ook op het punt o ontslagen te worden.deze man durft wel aanvallend te voetballen en dan heeft hij tijd om een nieuw systeem op te bouwen de rest van het seizoen

2 november 2019 om 22:29

Bosz gaat never nooit naar psv.

Zijn de supporters al onderweg om de bus te laten stoppen?? Haha, nee laten we maar niet hopen op datzelfde scenario als bij Feyenoord. Verder zie ik graag weer dat Ajax de titel wint, maar op deze manier wordt dat wel makkelijker. Vraag me namelijk af hoelang AZ het weet vol te houden.

Geen afgang? PSV komt hier gewoon heel goed weg tegen aan degradatie kandidaat. Het begon natuurlijk al fout deze zomer met belachelijke aankopen die niet te verdedigen zijn, net zoals Behich en die andere Australiër. PSV had allereerst een paar verdedigers moeten die en het team daadwerkelijk beter maken met het geld waar nu dus 2 totaal overbodige aanvallers zijn gehaald voor veel te veel geld. Daarnaast had er gewoon een verdedigende middenvelder gehaald moeten worden zodat je geen gebruik meer hoeft te maken van dat dramatische Hendrix-Rosario blok. Dan halen ze dus 3 backs en wat doet van Bommel, hij stelt gewoon doodleuk een middelmatige middenvelder op die bij fc knudde op de tribune zou zitten. Dan hebben we nog de Bergwijn op 10 malaise, Gakpo in de spits, Zoet die nooit gepasseerd wordt, Rosario die aanvoerder wordt gemaakt maar wekelijks door het ijs zakt en zo kunnen we nog wel even doorgaan. Ik ben niet iemand die snel vertrouwen verliest in de coach of snel begint te zeuren maar de combinatie van onverklaarbare keuzes en zeer matig voetbal brengen mij toch wel aan het twijfelen over de capaciteiten van van Bommel en John de Jong.

Heerlijk weekend nr 3!

We zitten in de hoek waar de klappen vallen, hopelijk duurt dit niet te lang. Kampioen worden lijkt me een illusie dus alle pijlen op p2.

Voorkomt ternauwernood een nieuwe afgang ????? Ik vind het echt wel een afgang. Sparta had meer verdiend . Als dit zo doorgaat dan kan de 2e plaats ook nog wel eens moeilijk worden.

Tsja , alles wat er niet is of instaat is altijd beter toch? Eerste wedstrijden in de competitie ging prima en alles is hosanna. Blijf dan ook achter je ploeg staan als het minder gaat. PSV heeft gewoon een te smalle selectie om op alle fronten volgas mee te doen. Iedereen riep vorig seizoen om Guti, nu kan hij er niets van? Zelfde met Pereiro , als hij speelt moet een ander erin, als hij niet speelt , is het een topper. Als iedereen fit is, staat er een geweldige voorhoede die goals maakt. Valt dat weg , kan PSV van elke ploeg verliezen.

Psv,'ers mogen vanaf nu nóóit meer lucky Ajax zeggen of schrijven , denk zelfs dat ze dat in Eindhoven met mij eens zijn .

2 november 2019 om 22:27

Want? Wat een onzin! Hoe slecht het ook was, kijk naar de statistieken. Zegt genoeg, niet zo doen!

3 november 2019 om 07:34

Omdat statistieken niets zeggen, als dat zo was zou Ajax elke wedstrijd moeten winnen obv véél meer balbezit en kansen alleen steekt de voetbalwet zo niet in elkaar en als Ajax dan wint is het lucky maar psv niet ?? En.zeker als ze zóó slecht spelen als de laatste tijd dus jij niet zo doen.!!

Op een slof en een oude voetbalschoen!!!

Mooi als Ajacied dat PSV zoveel punten morst. Maar we mogen niet vergeten dat ze wel een aantal erg belangrijke spelers missen!ja dit is wel echt slecht, maar Ajax werd ook eens na de winterstop kampioen met 13 punten achterstand.het verschil is nu wel dat AZ en mogelijk ook Vitesse goed blijven volgen, maar niks is onmogelijk.wel is het zo dat Mark gewoon niet de schikte trainer lijkt, net als Stam dat niet is...maar het seizoen is nog lang, nu al de handdoek in de ring gooien lijkt me veel te voorbarig.ajax hoeft maar 1 pot te verliezen en alles staat weer een stuk dichter bij elkaar.maar wel mooi zo voor ons Ajacieden

PSV was veel beter dan Sparta 2e helft. Echt veel meer schoten en kansen. Sparta zat op counter te loeren en geef ze eens ongelijk. Hele rare wissel van Mark van Bommel om Sadilek die net 1-1 maakt er in 55e minuut!! Al af te halen voor breekijzer /pinchitter als Mitroglu. PSV had daarna bijna geen middenveld meer.

Jammer dat Sparta de voorsprong niet over de streep kon trekken, dan waren het 9 punten voorsprong plus doelsaldo geweest. Maar goed, met 8 punten voorsprong +doelsaldo is ook zeker niet verkeerd. Vorig jaar rond deze tijd was het 5 punten achter en een minder doelsaldo. Toch schrijf ik PSV verre van af. Nog steeds mist PSV een half dozijn aan spelers, waaronder enkele sterkhouders. Tel daarbij de sportieve vorm op, en je weet dat wat je nu ziet niet een werkelijke afspiegeling is van PSV zijn kwaliteiten. Het is nog verre van beslist, maar 8 punten voorsprong in dit stadium is wel erg lekker.

Het is wellicht wat vroeg. Maar het lijkt erop dat alle zomerse aankopen Bruma - baumgartl - Boscagli - Doan,samen toch goed voor een kleine 40 miljoen , weinig tot niks toevoegen . Dat is toch wel pijnlijk en daarmee lijkt PSV in John de Jong een Martin van Geel kloon te hebben aangenomen als TD: veel te veel geld voor mensen die net boven de middelmaat uitsteken

Wat een vriendjespolitiek bij de rvc zeg.. Een topclub met 8 punten achterstand had allang een andere coach moeten aanstellen. Dit wordt een Fred Rutten seizoen. Blijven aanklooien totdat de fans op een gegeven moment zelf actie gaan ondernemen.breng hem naar Milan of Bayern.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren