Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Aankoopbeleid Brands gefileerd: ‘Daar is hij verantwoordelijk voor’

Laatste update:

Everton kent een teleurstellende start van het seizoen, met de achttiende plaats in de Premier League als bewijs van de tegenvallende reeks in competitieverband. Manager Marco Silva krijgt hierdoor veel kritiek te verwerken, maar volgens voormalig Everton-manager Sam Allardyce ligt de schuld van de valse start van the Toffees meer bij Director of Football Marcel Brands. Er werd door Everton in de afgelopen transferperiode meer dan honderd miljoen euro uitgegeven aan nieuwe spelers, maar de prestaties zijn er niet naar.

"Marco Silva heeft het momenteel heel erg moeilijk, maar hij gaat niet over het aantrekken van spelers. Daar is de Director of Football verantwoordelijk voor. Hij is bij Everton binnengekomen met een grote reputatie", verwijst Allardyce in gesprek met talkSPORT naar Brands, die in 2018 begon met zijn werkzaamheden op Goodison Park. Kort daarvoor vertrok Allardyce bij Everton, na een dienstverband van slechts een halfjaar.

"Ik had een zeer goede relatie met Steve Walsh (voorganger van Brands bij Everton, red.)", vervolgt Allardyce zijn analyse over de huidige staat van Everton. "Het laatste jaar hebben ze ontzettend veel geld uitgegeven, maar als je het niet op de juiste manier uitgeeft maak je het werk van de manager alleen maar nog ingewikkelder. Everton heeft zeker geen goede zaken gedaan op de transfermarkt." Everton gaf onder meer bijna zestig miljoen euro uit aan het aanvallende duo Alex Iwobi en Moise Kean, overgenomen van respectievelijk Arsenal en Juventus.

Everton gaf met Brands als eindverantwoordelijke voor het aankoopbeleid in de afgelopen drie transferperiodes in de richting van vierhonderd miljoen euro uit aan nieuwe spelers. Allardyce twijfelt er echter aan of elke aankoop de goedkeuring van Silva kon wegdragen. "Ik vraag me af hoeveel van deze spelers daadwerkelijk zijn goedgekeurd door Silva." Everton hervat de competitie na de interlandperiode met een thuiswedstrijd tegen West Ham United.

Ben jij het eens met Sam Allardyce over Marcel Brands?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Heel erg makkelijk praten van Allardyce. Dat de spelers in kwestie niet goed renderen kan Brands weinig aan doen. Iwobi en zeker Kean waren op dat moment goeie aankopen

10 oktober 2019 om 12:44

Sam was vriendjes met de vorige td. Staat zelfs in de tekst. Je weet dan dat dit soort uitspraken gaan komen van Sam. Zijn echt wel gewoon goede aankopen die Brands gedaan heeft.

10 oktober 2019 om 13:21

Ik heb ook wel erg het idee dat de mening gekleurd is. Echter lijkt het me wel zeer logisch als potentiële aankopen worden afgestemd met de trainer (ik zeg niet dat dit hier niet gebeurd is). Ik weet dat de trainer een passant is en dus niet het laatste woord dient te hebben, maar het lijkt me wel goed als spelers zijn goedgekeurd door een trainer.

10 oktober 2019 om 15:06

Big Sam, degene die zelf allerlei achterkamer dealtjes sloot en vrienden is met de vorige TD. Mag zelf nog wel een paar jaar zijn mond houden (mijn bescheiden mening)

10 oktober 2019 om 15:37

Een hele vieze enge man. Dat hij nog een podium krijgt is mij een raadsel. Brands levert prima werk. Uitstekende selectie. Coach vervangen lijkt mij logischer of geduld hebben.

10 oktober 2019 om 15:56

Precies. Hij is een corrupte, onbetrouwbare man. Daargelaten of hij gelijk heeft, kan je nooit vertrouwen op zijn bedoelingen. Nadat undercoverjournalisten hem ontmaskert hadden, zou men hem hebben moeten negeren.

10 oktober 2019 om 17:18

Kean is natuurlijk een prima voetballer maar had voor een tussenjaar bij een club als Ajax kunnen kiezen. Interesse was concreet. Nu moet hij er in de BPL gelijk staan dat is lastig op zijn leeftijd. Voor de toekomst wel een goede aankoop maar als hij was binnengehaald als directe versterking, nee dan is het een verkeerde keuze en kan Brands dat worden aangerekend. Iwobi is sowieso Brands aan te rekenen die heeft het niveau simpelweg niet en is maar een matige speler met af en toe een uitschieter. Denk wel dat Brands beter voor die 60 Mio die deze twee gekost hebben een echte topper had kunnen halen. Op dat moment was Icardi ook te koop voor 60 Mio of anders te huur. Als die niet had gewild had je ook kunnen gaan voor Zaha die wel BPL ervaring heeft en 60 a 70 moest kosten en denk dat ook Lacazete bij Arsenal voor dat bedrag wel te halen was na alle aankopen die Arsenal gedaan heeft. ook had je voor dat bedrag Ziyech kunnen halen tja opties genoeg maar verkeerde keuzes..... conclusie Brands OUT klopt wel

10 oktober 2019 om 20:45

Nee. Icardi gaat niet van inter naar Everton, Zaha kostte meer dan 60 miljoen, en Arsenal gaat Lacazette niet zomaar laten gaan. Iwobi en Kean waren goede aankopen, en geef ze iets meer dan twee maanden tijd om te oordelen.

Brands heeft gewoon goede aankopen gedaan hoor. Trouwens de hele ploeg loopt op het moment niet. Dat geldt niet alleen aan de aankopen. Dat is zeker Silva aan het verwijten.

10 oktober 2019 om 15:47

Eens. Aan het begin van het seizoen roemde iedereen de aankopen en sprak men voorzichtig over top-6 PL

Allardyce is hier nog even frustratie aan het gooien denk ik. Hij schuift de problemen zonder enige verdere know-how op de aankopen van Brands af. Terwijl de spelers die gekocht zijn allemaal daadwerkelijk een verbetering zijn ten opzichte van wat er was in mijn optiek. Stuk voor stuk spelers die iets toevoegen. Juist in dit soort gevallen heb je een tactisch sterke trainer nodig die een bepaalde chemie erin slijpt. En daar moet je de trainer de tijd voor geven. Kijk naar United: die kopen jaar in jaar uit telkens allemaal andere spelers, en stellen elke keer een andere trainer aan. Gevolg: er ontstaan geen automatismes, en alle spelers moeten elke keer opnieuw wennen aan een bepaald systeem. Op het moment dat nieuwe spelers binnenkomen in een team wat op elkaar ingespeeld is neem je die automatismes makkelijker over en pas je je makkelijker aan. Gevolg: aankopen lijken in veel gevallen ineens veel meer succesvol. Het team is in ontwikkeling en moet met een duidelijke tactiek wennen. Geen reden tot paniek of vingerwijzen. Typisch opportunistisch ge**** van Allardyce.

10 oktober 2019 om 12:44

Overigens nog als toevoeging: deze Allardyce is dezelfde man die degradatie van Manchester United dit seizoen niet uitsluit. I rest my case.

10 oktober 2019 om 13:22

Ik sluit het anders ook niet uit. Ze staan maar twee punten boven de degradatiestreep en een ding is duidelijk: Solksjaer gaat dit niet aan de praat krijgen. Het was leuk toen hij er net was, maar ook dat verdween alweer snel. Nu heeft hij aankopen gedaan, maar lijkt het spel nog steeds nergens op en is de selectie zeker aanvallend ook nog eens onderbezet. Erg leuk dat hij jongens als Gomes, Greenwood en Chong bij de selectie houdt en dat zulke jongens ook mogen spelen in de beker en in de EL, maar je kan er totaal niet op bouwen. United schiet zichzelf al jaren in de vingers met Woodward op de plek van TD en de juiste coach vinden kunnen ze ook niet. Ik ben het zeker niet eens met Allardyce in het geval van Everton en Brands, maar die uitspraak over United is een stuk minder raar.

10 oktober 2019 om 13:36

Iets niet uitsluiten is natuurlijk wel iets heel anders dan zeggen dat het gaat gebeuren. En als een ploeg na twee maanden maar twee punten boven de streep staat, waarom zou je het dan uitsluiten? Het is voetbal, er gebeuren soms hele rare dingen.

10 oktober 2019 om 19:34

Ik sluit het anders wel uit. Kijk eens hoeveel speelrondes er daadwerkelijk al gespeeld zijn. Juist ja 8. Nog 30 te gaan dus. Utd is veel te groot om te degraderen. Ggmu!!!

10 oktober 2019 om 12:51

@afc Ajaxfanmogelijk speelt er wrok maar feitelijk klopt het wel. Als je dit leest "in de afgelopen drie transferperiodes in de richting van vierhonderd miljoen euro uit aan nieuwe speler" en ze staan 18e dan heeft Brands iets niets goed gedaan. Dat staat los van of er wel of geen work is. Bijna half miljard om aan te sluiten bij top 6 en ze moeten zo vechten voor lijfsbehoud.

10 oktober 2019 om 13:19

Ik denk dat Allardyce er meer kijk op heeft dan jij. Brands heeft met enige regelmaat een verkeerde selectie samengesteld. Daarom duurde het maarliefst 6 jaar voordat PSV met hem als TD kampioen werd. Daarom kwam van Gaal ook met een onevenwichtige selectie te werken bij AZ. En warempel het eerste wat de trainer van Everton na de transferperiode doet is klagen over de onevenwichtige selectie, omdat hij maar 3 centrale verdedigers tot zijn beschikking heeft en 9 aanvallers. Niet meer dan terecht dat de vingers dan wijzen naar degene die alles heeft aangekocht. Brands doet bij Everton voorlopig precies hetzelfde als wat jij United verwijt, namelijk zonder idee spelers kopen. Jij vindt het logisch om in 1 jaar 3 linksbuitens te halen met Iwobi, Richarlison en Bernard? Nu zijn de resultaten slecht en wat gaat Brands straks doen? Precies de trainer eruit gooien, waardoor de spelers nog een gewenningsperiode moeten ondergaan. De enige die gefrustreerd reageert ben jij door enkel de boodschapper te bekritiseren.

10 oktober 2019 om 13:34

Laten we in Nederland nou niet gaan doen alsof Brands een goede TD is. Bij AZ en PSV scheepte hij trainers jaar in jaar uit met totaal onevenwichtige selecties op, waarin veel posities achterin vaak of niet dubbel bezet waren of gewoon verschrikkelijk veel kwaliteit misten. Of zijn we alweer vergeten dat Cocu en supporters meerdere jaren moord en brand schreeuwden om het gebrek aan investeringen in de verdediging? Ook Silva zegt nu eigenlijk weer hetzelfde als Cocu altijd deed: Te weinig geld geã¯nvesteerd in de breedte. Bij Everton doet Brands nu eigenlijk ook weer hetzelfde. Vooral (te) veel geld investeren in (te) veel dure aanvallers en te weinig in de verdediging en het middenveld. Gevolg is dat er tientallen miljoenen aan aanlopen op de bank zit te verpieteren, terwijl er veel posities zijn waar er duidelijk kwaliteit ontbreekt. Nee, Brands is echt niet zo'n goede TD als we in Nederland vaak willen geloven.

10 oktober 2019 om 19:21

Je vergeet wel even makkelijk dat in het laatste jaar van Brands er bij AZ de Scheringa-affaire speelde waardoor er dus ineens een heleboel spelers weg moesten en er niks gehaald kon worden.ik weet niet precies hoe het in zijn PSV tijd zat, maar dat best eens kunnen zijn dat ze de parkeerplaats moesten verkopen om iets te kunnen halen.ook was Reker er toen die Lemic eruit gewerkt heeft die ervoor zorgde dat spelers als Alex, Gomes e.d. kwamen.lekker makkelijk om alles op hem te schuiven zonder enige feitenkennis.

Wat een onzin, voor het seizoen waren er juist alleen maar positieve geluiden over de aankopen. Alleen bij Iwobi kun je een vraagteken zetten omdat er toch vrij veel voor is betaald. En niemand die gedacht had dat Moise Kean het zo moeilijk zou krijgen het talent spat ervan af vorig seizoen. Er was volgens mij ook voor 70-80M verkocht dus dan valt de 40M die overblijft ook wel weer mee voor een PL club.

Vreselijk als 'kenners' zo makkelijk mensen afbranden, terwijl ze heel goed weten wat er allemaal nodig is om goed te presteren. Het is een combinatie van geluk, goede spelers, spelers die goed in hun vel zitten, spelers die goed met elkaar overweg kunnen, misschien het hebben van 1 topspeler, pech en geluk, welke tegenstanders heb je tot nu toe gehad? Waarom gaan we altijd af op 1 iemand, 1 factor en maken we dat helemaal af?

10 oktober 2019 om 12:56

@ajaxaddict " 1 factor en maken we dat helemaal af?" omdat zoals in de tekst staat: "in de afgelopen drie transferperiodes in de richting van vierhonderd miljoen euro uit aan nieuwe spelers." Als iemand zoveel geld uitgeeft dan mag je wel verwachten dat je meedoet in de top6. En om antwoord tegeven over welke tegenstanders: Crystal Palace, watford, Aston Villa, Wolverhampten, Bournemounth, Sheffiled, Man City en Burnley. Alleen punten gepakt tegen Wolverhampton en Watford. Dus tegenstanders op Man City waren niet heel sterk. Dus Everton gaat het nog heel zwaar krijgen.

10 oktober 2019 om 13:32

Dus omdat hij 400 miljoen uitgeeft, heeft hij gefaald omdat ze 18e staan? Wat is dit voor drogreden? Kean, Iwobi, Gbamin, Sidibe.. Allemaal prima transfers voor een club als Everton, waarbij veel mensen stonden te kijken dat ze Kean uberhaupt hebben kunnen binnenhalen. Het seizoen ervoor zijn Richarlison, Mina, Gomes (dit seizoen pas overgenomen, met een reden uiteraard) en Digne gekomen.. Ook prima spelers voor Everton. Dit brengt mij tot de volgende basis elf: Pickford, Coleman/Sidibe, Mina, Keane, Digne, Gbamin, Gomes, Sigurdsson, Richarlison, Kean en Iwobi. Dan heb je nog spelers als Calvert Lewin, Bernard, Schneiderlin, Delph, etc. rondlopen. Kom me dan niet vertellen dat als je 18e staat, het de schuld van Brands is.

10 oktober 2019 om 13:55

@romanempire010ja als je zoveel uitgeeft en meebeslist met aantrekken nieuwe coach dan heb je gewoon gefaald. Normaal is Everton een stabiele middenmoter en nu heel laag. Daarnaast had ergens de tegenstanders al geplaatst. Ze hebben dus niet pech gehad met treffen sterke tegenstanders.

10 oktober 2019 om 17:13

Dus omdat Brands zoveel geld uitgegeven heeft is hij een goede Td?? Ik denk dat Marcel zich vergist heeft in de mogelijkheden van de spelers die hij kocht. Heeft hij misschien ook de verkeerde trainer/coach gekozen? Hij is m.i. wel degelijk medeverantwoordelijk voor de plaats waarop Everton nu staat

10 oktober 2019 om 15:14

@ajaxaddict ik vind Brands een goede TD maar Everton heeft flink geinvesteerd en ze staan op de 18e plek. dan kan je er niet heel veel anders van maken dan dat er niet goed is ingekocht, anders hadden ze nu wel hoger gestaan. je kan wel zeggen het waren goede transfers in de ogen van ons als voetbalkijkers maar de mensen die het aankoopbeleid voeren horen beter te kunnen inschatten als een voetbalkijker wat voor transfers wel of niet gaan werken

De EPL telt 20 technisch managers Wie ze ook kopen,het is nooit goed. onder de top is alles qua nivo naar elkaar toe gegroeid. . 2 keer winnen en ze staan tiende.

10 oktober 2019 om 13:36

Omdat de helft van de TD’s in Engeland maar wat aanpapt. Ik kan de kritiek wel begrijpen, maar als je het lijstje van Brands erbij pakt, is er echt niets mis met zijn aankopen. Dat een trainer ervoor kiest om voortdurend de aankopen op de bank te zetten, is niet de fout van Brands.

Dit moddergooien van meneer Allardyce naar Marcel Brands vind ik wel erg makkelijk. Als je kijkt naar de selectie moet de trainer hier veel meer uithalen dan de huidige 18e plaats op de ranglijst.wel moet ik zeggen dat de kritiek op de aankopen van Brands wel enigszins gelijkenissen vertoont met zijn periode bij Psv. Daar stond in zijn jaren steeds een fantastische voorhoede, terwijl middenveld maar met name achterhoede veel zwakker waren. Aanvallend waren er de aankopen van Pereiro, Luuk de Jong, Gutierrez en Lozano terwijl er ook de beschikking was over Depay, Bergwijn en Wijnaldum. In de achterhoede moest PSV het doen met Bruma, Rekik, luckassen, Schwaab en Isimat, het elftal was in die zin nooit helemaal in balans.

10 oktober 2019 om 13:17

Het maakt het wel minder geloofwaardig als er allemaal aankopen uit diverse periodes bijgehaald worden. Depay en Wijnaldum waren namelijk al lang weg voor een speler als Gutierrez of Lozano gehaald werd. Van de aankopen die je noemt is bijvoorbeeld Gutierrez gehaald als speler die op het middenveld aanvallend het spel zou moeten verdelen, daar was gewoon behoefte aan. De speler derricksen heb ik ook nog niet van gehoord, zou aan mij kunnen liggen. Bij Everton heb je met spelers als Keane, Yerry mina, Baines, Coleman en Sidibe echt wel een achterhoede die in staat geacht moet worden om minstens middenmoot te spelen. Met middenvelders als Davies, Sigurdsson, Delph en Andre gomes staan er ook geen slechte spelers. Het team rendeert niet maar de kwaliteit is er wel degelijk. Ik ben dus van mening dat dit niet aan het werk van Marcel Brands ligt.

Iwobi zijn samen met delphi echt 2 pruts aankopen idd . Alhoewel iwobi nog kan groeien. Kean is echt met oog op de toekomst gehaald. PSV staat er nu ook in principe goed voor en dat geld voor everton nu even wat minder maar allemaal spelers met toekomst perspectief met oa pickford richairlisson Kean en Keane.

10 oktober 2019 om 13:45

Pickford en Keane zijn niet door Brands gehaald, die zaten er toen al een jaar. Rcharlisson is toch eigenlijk ook niet echt helemaal de verdienste van Brands, die is vooral Mauro Silva achterna gekomen en wilde dolgraag met Mauro Silva blijven samenwerken.

10 oktober 2019 om 17:23

*Marco Silva

Op papier heeft Everton toch gewoon een sterk elftal, dat in staat moet zijn om top 8 te halen? Als het spelersmateriaal goed is, en daar is iedereen het over eens, maar de resultaten zijn niet goed dan ligt dat echt toch wel aan de trainer? Ik denk corrupte Sam beetje frustraties moet ventileren maar voorts is dit uiteraard totaal niet onderbouwd. En dit een dag nadat hij meent dat Man Utd kan degraderen... ik denk dat deze man eens onderzocht moet worden.

10 oktober 2019 om 13:24

Ze hebben op papier helemaal geen sterke selectie. De enige die onderzocht moet worden is degene die meer dan 40 miljoen neertelt voor Iwobi, terwijl ie het afgelopen jaar al Bernard en Richarlison heeft aangetrokken. Dat neigt naar corruptie en zelfverrijking. Anders is die belachelijke transfersom niet te verklaren. Brands is dus net zo erg als Allardyce en dus mag Big Sam kritiek uitten.

10 oktober 2019 om 14:51

Everton heeft op papier zeker wel een top 8 selectie hoor.

Het is nu eenmaal geen Football Manager, waar je zelf een selectie van grote talenten samen kunt stellen en vervolgens ver boven verwachting kunt presteren. Op papier is de selectie van Everton prima, maar als je dieper gaat nadenken over elke aankoop kun je toch zeker je vraagtekens zetten. Zo'n Moise Kean is een toptalent, maar heeft eigenlijk nog weinig bewezen op het hoogste niveau en totaal geen ervaring in de Premier League, kun je daar dan wonderen van verwachten? Ik denk het niet. Iwobi zakte meermaals door het ijs bij Arsenal, ook in de jaren dat Arsenal buiten de top vier eindigde, is het dan een absolute versterking voor Everton dat de top 6 wilde aanvallen? Ook twijfelachtig te noemen vanuit dat perspectief. Delph heeft weinig wedstrijden gespeeld de laatste jaren, wat moet je daar dan precies van verwachten? Sidibe had een draak van een seizoen achter de rug met Monaco, in hoeverre zou hij dan ineens weer top moeten zijn? En zo kunnen we wel even doorgaan, Everton had al een instabiele selectie die nog amper had kunnen groeien naar een hecht team, en weer komt er een buslading met nieuwe spelers. Het is simpelweg geen plug en play, elke trainer gaat veel tijd nodig hebben om een hecht team te smeden van een groep spelers. En ondertussen wordt een Jonjoe Kenny, een jongen die de club, de cultuur en de competitie kent uitgeleend aan Schalke waar hij het nu prima doet. Juist zulke talenten moet je de kans geven. Bij Sandro Ramirez en Klaassen is in minder dan tien wedstrijden bepaald dat ze er niets van kunnen, waarom koop je zulke spelers dan? Het is een opeenstapeling van heel erg slecht beleid, waar er constant wordt gedacht dat als men maar genoeg goede spelers haalt, het vanzelf wel goed zal komen. Helaas werkt het dus zo niet.

10 oktober 2019 om 15:15

Geef je helemaal gelijk met je reactie, vooral wat betreft Jonjoe Kenny.tijdens de afwezigheid van Coleman deed hij het geweldig als jongeling en jeugdproduct, prachtig ook voor de fans. Probleem was (net als nu) dat het team niet draaide en daardoor werd hij snel weer geslachtofferd. Andere jongelingen net zo. Klaassen hadden ze even geduld mee moeten hebben (net als met Koeman trouwens).eigenlijk is de stabiliteit van Everton achteruit gegaan vanaf het moment dat ze geld te besteden hadden. Terug naar de basis zou ik zeggen......, hard werken, verdediging dicht timmeren en punten sprokkelen, daarna weer verder kijken.silva ben ik niet zo over te spreken trouwens, hij krijgt er geen stabiliteit in en ik mis ook wat flair en plezier in het team.

10 oktober 2019 om 17:31

Anderzijds kun je over Kenny juist zeggen dat het goed is dat ze zo iemand uitlenen aan een degelijke club zodat die daar kan groeien. Voor de start van het seizoen had niemand gedacht dat die Coleman er zou kunnen uitspelen en dan zou een talent op de bank zitten verpieteren, spijtig genoeg blijkt nu dat Coleman zwak aan het seizoen is begonnen. Daarnaast is het ook moeilijk voor een club als Everton om altijd voor gevestigde namen te gaan, zeker in een zomer waar versterkingen op meerdere posities nodig waren. Er was maar een beperkt budget om een winger en spits te kopen. Ze wouden Callum Wilson en Zaha wel kopen, maar gezien het prijskaartje van beiden moesten ze genoegen nemen met Kean en Iwobi. Bij de aankoop van Iwobi heb ik ook altijd mijn twijfels gehad door wat je ook al aanhaalt, maar Kean voor die prijs was gewoon een opportuniteit. Natuurlijk heb je geen zekerheid dat die zou slagen, maar in de PL moet je al snel 60 miljoen of meer voor een spits met naam uitgeven. Delph is ook vooral als doublure van Gbamin gehaald (vermoed ik toch), maar zowel Andre Gomes als Gbamin vielen vrij snel geblesseerd weg, waardoor ze dan inderdaad op Delph en Schneiderlin moeten rekenen.

Big Sam heeft zoals wel vaker een iets ander motief voor de kritiek.
Het is een goeie PL manager alleen ook eentje die graag met zijn vingertjes in de transfer pot zat wat niet ongebruikelijk was in de PL (Harry Redknap is misschien wel het meest notoire voorbeeld).
Alleen is hij op TV betrapt op financieel sjoemelen of de aanzet ertoe en daarna zijn baan bij Engeland kwijtgeraakt en sinds die tijd is Big Sam een beetje verbitterd geraakt.
Maar dat Everton niet presteerd heeft met meer dingen te maken dan alleen de gekochte spelers

Ik vind het aankoopbeleid van Brands vooral gemakzuchtig en niet getuigen van een goede scouting op de achtergrond. Ze halen vooral spelers die tekortkomen bij Europese topclubs en subtoppers en hopen dan dat een aantal aardige spelers vanzelf wel een goed team wordt. Die spelers die gehaald worden lijken op zichzelf niet zo slecht (ook vanwege de clubs waar ze vandaan komen) maar heb niet het idee dat er ook gekeken wordt naar persoonlijkheid/type speler en of ze passen in het voetbal wat Everton wil spelen. Zie bijvoorbeeld 7 transfers uit de laatste twee seizoenen, het lijkt wel Football manager waarbij een manager teveel geld krijgt om even wat aankopen te doen. Iwobi (arsenal) Moise Kean (juventus) Andre Gomes (barcelona) Fabian Delph (manchester City) Yerry Mina (barcelona) Digne (barcelona) zouma (chelsea)

Van mij part mag hij best terug komen naar PSV.

Hoewel de opmerkingen over Brands niet helemaal serieus neemt. Zou ik als Feyenoord zijnde deze ontwikkeling maar in de gaten houden.

Meteen ontslaan... Kan die mooi terug naar PSV om het stokje weer over te nemen van de Jong, die niet bepaald rendeert bij Psv...en anders misschien een buitenkansje voor Feyenoord..

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren