Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Gnabry en Lewandowski slachten Spurs in ongekende zevenklapper

Laatste update:

Tottenham Hotspur heeft dinsdagavond een bijzonder pijnlijke nederlaag tegen Bayern München in de Champions League geleden. In eigen stadion begonnen de Londenaren nog hoopvol met de openingstreffer van Heung-Min Son, maar Bayern kwam terug en maakte met name via Serge Gnabry en Robert Lewandowski ongenadig gehakt van the Spurs: 2-7. Het werd de grootste thuisnederlaag van Tottenham ooit. Rode Ster Belgrado zegevierde tegelijkertijd in dezelfde groep over Olympíacos.

Tottenham Hotspur - Bayern München 2-7
In de spectaculaire openingsfase had Bayern al na twee minuten op voorsprong kunnen staan, maar Gnabry werkte na een prachtige solo niet secuur af. Enkele minuten later had Son kunnen scoren, maar de inzet van de Zuid-Koreaan werd gekeerd door doelman Manuel Neuer. In de twaalfde minuut kwam Tottenham alsnog op voorsprong. Corentin Tolisso leverde de bal knullig in bij Moussa Sissoko, die direct Son aan het werk zette. De aanvaller verschalkte in de verre hoek Neuer: 1-0.

Lang konden the Spurs niet genieten van de voorsprong, want drie minuten later maakte Bayern gelijk. Joshua Kimmich ontving een afgeslagen bal en haalde van buiten het strafschopgebied prachtig uit: 1-1. Na de gelijkmaker bleef sprake van een open wedstrijd. Tanguy Ndombele had Tottenham opnieuw op voorsprong moeten zetten, maar zijn zwakke inzet werd eenvoudig tegen gehouden. Vlak voor rust sloeg Bayern-spits Robert Lewandowksi toe, door uit de draai doelman Hugo Lloris te verschalken: 1-2. In dezelfde aanval had de Poolse spits even daarvoor Jan Vertonghen op prachtige wijze te kijk gezet.

Vroeg in de tweede helft werd de schade voor Tottenham al snel veel groter. Na een vlotte combinatie met Benjamin Pavard stoomde Serge Gnabry op, waarna de Duitser Toby Alderweireld passeerde en simpel afwerkte: 1-3. Dom balverlies van Harry Winks deed de bal twee minuten later opnieuw bij Gnabry belanden, die ditmaal via de binnenkant van de paal raak schoot: 1-3. De wedstrijd leek daarmee beslist, ware het niet dat de Londenaren binnen enkele minuten terugkwamen via een strafschop van Harry Kane: 2-4.

Tottenham drong vervolgens aan en werd via invaller Christian Eriksen gevaarlijk. Het schot van de Deen werd echter vrij eenvoudig gekeerd door Neuer. Aan de andere kant wilde Coman een penalty, maar ditmaal legde Clément Turpin de bal niet op de stip. In de 82ste minuut maakte Bayern aan alle onzekerheid een einde: Gnabry werd diep gestuurd door Thiago Alcántara, nam de bal prachtig aan en bleef oog in oog met Lloris rustig: 2-5. Tottenham liet het daarna helemaal lopen en zag Lewandowski en Gnabry de eindstand op een zeer pijnlijke 2-7 bepalen.

Rode Ster Belgrado - Olympiacos 3-1
De krachtmeting in Belgrado kwam traag op gang, maar daarna namen de bezoekers het initiatief. Na ruim twintig minuten spelen ontsnapte de thuisploeg van Vladan Milojevic, die Rajiv van La Parra aan het startsignaal liet verschijnen, aan de 0-1 toen een inzet van Guerrero maar net naast ging. Een minuut later liet de aanvaller ook een kopkans onbenut. Negen minuten voor de onderbreking sloeg Olympiacos alsnog toe: na een diepe vrije trap van Giorgios Masouras was het Rubén Semedo die de bal uit een moeilijke hoek achter Milan Borjan werkte: 0-1. Een hard gelag voor Rode Ster, dat weliswaar met een achterstand de rust in ging, maar het redelijke tot goede spel niet kon vertalen in gevaar voor het Griekse doel.

Rode Ster Belgrado startte goed aan de tweede helft, al ontbrak het bij de pogingen van Dusan Jovancic en Milos Degenek aan precisie. Dat gold ook voor een schot van Van La Parra. Na nog geen uur spelen moest Olympiacos met tien man verder, toen Yassine Benzia een tweede gele kaart kreeg voor een overtreding op José Cañas. Een belangrijk moment, daar de ploeg van Milojevic daarna voor de ommekeer zorgde. Milos Vulic tekende in de 62e minuut, vlak na de wissel van Van La Parra, van dichtbij voor de 1-1 en drie minuten voor het einde tekende Nemanja Milunovic voor de 2-1. De verdediger kopte de bal achter José Sa na een hoekschop van Marko Marin. Richmond Boakye, de vervanger van Van La Parra, bepaalde de eindstand.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Wat een fantastische spits is die Lewandowski toch. Die 1-2, wat een actie en wat een spitsengoal. Erg onderschat in mijn ogen die jongen. Beste centrumspits in de wereld op het moment.

1 oktober 2019 om 22:59

Lewandowski onderschat?! Ik denk dat vrijwel iedere voetbalvolger hem al jaaaaaren bij de top-3 beste spitsen op de Europese velden schaart. Daar is niks onderschats aan, dat is gewoon een enorme klasbak, dat zal niemand ontkennen denk ik haha!

1 oktober 2019 om 23:01

Wel bij FIFA in ieder geval. Als je Aguero en Kane even hoog inschat dan snap je het niet.

1 oktober 2019 om 23:04

Bij the best verkiezingen is hij bij de aanvallers #13. Terwijl hij vorig seizoen bij bayern bij 53 goals was betrokken.

1 oktober 2019 om 23:08

Pik Agüero is een toppits

1 oktober 2019 om 23:10

Sommige mensen denken, hij speelt bij het beste team in Duitsland, weinig topclubs in de Bundesliga,
niet heel bijzonder dat hij daar zoveel scoort. Ik vind hem wel een beetje onderschat

1 oktober 2019 om 23:11

Ja eens, maar Lewandowski is buitencategorie.

1 oktober 2019 om 23:16

Aguero zit echt wel op het niveau van Lewandowski hoor. Beiden absolute wereldtop.

1 oktober 2019 om 23:16

Aguero is veel beter dan Kane. Kane is Penaldo 2.0 maar ik zie hem misschien nog topscoorder aller tijden van de Premier League worden, aangezien hij nog jong is en hij heeft nog ruim de tijd.

1 oktober 2019 om 23:20

Volgens mij zijn Dortmund , Leipzig ook gewoon topclubs. En heb je in Duitsland een subtop van hier tot tokio met o.a. Gladbach, Leverkusen, Frankfurt, Schalke, Wolfsburg etc. We mogen inmiddels ook wel concluderen dat de PL ook maar 2 Europese topclubs heeft. Spurs lijkt aan het wegzakken door veel ongemotiveerde spelers en van Arsenal, United word ik al helemaal niet vrolijk. Die zitten gewoon op het niveau Leverkusen, Sevilla, Roma momenteel.

1 oktober 2019 om 23:29

Aguero is gewoon van het zelfde niveau als Lewa hoor. En Kane is weliswaar iets minder maar die zit er ook dicht tegen aan.

1 oktober 2019 om 23:49

ElphenomenoLewandowski heeft niets bereikt wat Aguero niet heeft bereikt, statistisch en palmareswijs gezien. Als je dat kan bewijzen luister ik graag. Misschien is Lewandowski meer verfijnd en acrobatisch ingesteld, maar puur als spits doet Aguero nergens onder voor Lewandowski. Beetje rare stelling van je. De enige spits die boven de rest was was toch wel Luis Suarez. Imo de beste aanvaller de laatste 15 jaar na Messi en Ronaldo. Was tevens ook de enige voetballer die statistisch een beter seizoen draaide dan Messi en Ronaldo tegelijkertijd. Goal to game ratio heeft Suarez ook geen gelijkenis, buiten Messi en Ronaldo uiteraard.

1 oktober 2019 om 23:53

Auba scoorde minder dan Lewandowski in de BL. En scoort meeer dan Aguero in de PL sinds zijn komst. Die statistiek zegt eigenlijk al alles.

2 oktober 2019 om 00:02

Wat is dat nu voor zever. Je vergeet even doodleuk dat Aubameyang letterlijk elke wedstrijd speelt in het seizoen en dat Aguero er meer heeft gescoord dan Aubameyang? Aubameyang heeft 29 doelpunten in de laatste 46 epl wedstrijden. Aguero heeft er 29 in de laatste 39 EPL wedstrijden. En qua minuten bij een goal heeft Aguero een nog beter ratio. Het is maar dat Pep vaak rouleert want anders zou Aubameyang gewoon achter staan.

2 oktober 2019 om 00:24

@eipnaast dat je je niet moet dood staren op statistieken scoort Aguero vaker per minuut.

2 oktober 2019 om 00:44

Aguero speelt bij een team, maar afgezien daarvan is het ook een betere spits dan Auba. Maar ik vind persoonlijk Lewandowski beter en denk dat de meeste daar wel zo over denken

2 oktober 2019 om 07:54

Persoonlijk vind ik Aguero beter. Lewandowski is net als Higuain altijd matig in de champions league. Die Bundesliga goals doen me niet zoveel. Zelfs Wout Weghorst kan daar scoren.

2 oktober 2019 om 09:12

Lewa maakte gisteren nummer 55 en 56 als ik me niet vergis in de CL? Alleen Ronaldo, Messi en Benzema hebben meer gescoord in de CL.. 🤣

1 oktober 2019 om 23:48

@fcutrecht0300 Helemaal mee eens. Deze gast is al jaren zo ongelofelijk goed. Jammer dat hij niet een paar jaar voor een Real heeft gespeeld of zo. Dan had hij ook in een andere competitie kunnen laten zien wat voor bizar goede speler het is en zou hij veel meer op waarde worden geschat. Voor mij echt een legende en een klasse beter dan Aguero, Benzema, twee klassen beter dan Suares en Kane.

2 oktober 2019 om 00:20

Als je Benzema even hoog inschat als Aguero kan ik je eigenlijk al niet meer serieus nemen.

Aguero en Lewa zijn wel vergelijkbaar qua niveau denk ik, allebei absolute topspitsen. Vind Harry Kane nogal overschat en Benzema en Suarez (op dit moment) komen ook echt niet in de buurt van die twee.

2 oktober 2019 om 07:57

Benzema vind ik zelf ook echt een klasse onder Lewandowski, maar Kane overschat noemen vind ik wel erg makkelijk. De beste man was een groot deel van vorig seizoen geblesseerd, maar heeft nogsteeds eenmooie berg doelpunten achter zijn naam staan. Suarez daarentegen is naar mijn mening nog altijd de beste spits, omdat hij zo onvoorspelbaar is, maar ik moet wel eerlijk toegeven dat het de laatste tijd voor geen meter loopt en dat hij (op dit moment) wel onder Kane, Auba, Lewa en Aguero gezet moet worden.

Londense clubs liggen ons volgens mij wel 😜

1 oktober 2019 om 22:53

Chelsea ook?

1 oktober 2019 om 22:58

Touché

1 oktober 2019 om 22:57

Je weet dat je een Champions League finale hebt verloren in je eigen stadion tegen een club uit Londen?

1 oktober 2019 om 22:58

Je weet dat we in Londen de CL in 2013 hebben gewonnen?

1 oktober 2019 om 23:01

Dat was in Londen maar niet tegen een Londense club, reactie ging om Londense clubs.

1 oktober 2019 om 23:16

De supercup in de laatste minuut dan, was nog een kleine revanche 😜

1 oktober 2019 om 22:58

(noord) Londense clubs

Chongejonge, bayern munich heeft ze de 2e helft even aan de kant gezet alsof het een amateur ploegje is. Neuer heeft ook een paar geweldige redding uit de mouw getrokken en ja ter stegen is wereldklasse maar een wereldkeeper/leider ga je niet zomaar aan de kant zetten bij duitsland. Die 2 wedstrijden thiago op de bank zetten heeft hem ook wel goed gedaan speelde eerste wedstrijden slordig maar liet zien toen hij inviel waarom hij alles hoort te spelen. Bayern heb ik zwaar onderschat, dacht eerst dat ze geen prijzen zullen pakken dit jaar maar ze kunnen zomaar als je nu kijk gewoon met dit elftal CL winnen.

1 oktober 2019 om 23:00

Chong speelt bij Man United

2 oktober 2019 om 00:20

Dat vind ik zo heerlijk aan Duitsers. Die weten echt hoe ze een mak schaap volledig op de pijnbank leggen en nemen ook geen stap terug. Zie Brazilië 7-1, zie Barca over 2 wedstrijd 7-0, nu dit.

2 oktober 2019 om 00:42

Dat is de Rottweiler in ons. Wat wij een keer tussen de tanden hebben laten wij niet meer los. 😉

2 oktober 2019 om 03:38

In 2002 Saoudi Arabie 8-0. Heerlijk op zijn duits gewoon helemaal met de grond gelijk maken. Als we Coutinho gewoon permanent inlijven, Sane erbij dan hebben we echt een topploeg pfoe pfoe pfoe. Alleen vind ik dat we een nieuwe rechtsback moeten halen, Pavard voegt aanvallend niet zoveel toe. Kimmich kan op cvm blijven, maar dan wil ik wel Youcef Atal zien op rechtsback. Thiago Kimmich Coutinho op t midden is smullen. Gnabry links Sane rechts en in t midden the lethal lewangoalski is geweldig.

2 oktober 2019 om 04:30

Nja je vergeet goretzka. Dus kimmich rb em coutinho goretzka en thiago op het midden, wie doet ons wat

Tja dan kijk je als Arsenal fan deze wedstrijd en je ziet dat de Spurs een enorm pak slag krijgen in eigen huis, met als uitblinker en beul Gnabry. Het is alleen in een Bayern shirt. Pff wat een dubbel gevoel vanavond.

1 oktober 2019 om 23:01

En besef dan dat Arsenal hem heeft laten gaan, hadden ze heel goed kunnen gebruiken op de linkervleugel.

1 oktober 2019 om 23:05

Vandaar het dubbel gevoel, maar bedankt dat je het nog even inwrijft.

1 oktober 2019 om 23:07

Er staat daarom dus ook ‘in een Bayern shirt’

1 oktober 2019 om 23:11

@Baloog Oh ik heb jouw reactie niet goed gelezen maar ze kunnen hem echt goed gebruiken op de linkervleugel.

2 oktober 2019 om 00:27

Dat is wel enigszins waar, maar het is inmiddels toch al een goed aantal jaar geleden dat Gnabry bij Arsenal speelde. En ik heb hem destijds onder Wenger een aantal wedstrijden zien spelen waar hij er echt totaal niks van bakte. Je kan als club natuurlijk nooit weten dat een speler zich zo enorm zal ontwikkelen bij een andere club.

2 oktober 2019 om 03:39

Als ik het mij nog goed heug, werd hij verkeerd gebruikt. Hij werd op t midden gezet, terwijk het een geboren flankspeler is.

1 oktober 2019 om 22:56

Nee het saaie Juve Bayer werd uitgezonden.

1 oktober 2019 om 22:58

De ligt, de ligt, de ligt

1 oktober 2019 om 23:02

Op ziggo kon je dit gewoon kijken jongens, niet zo zeuren! Vrij logisch dat het Nederlandse Veronica kiest voor een wedstrijd tussen Bayer (Nederlandse coach) en Juve (Nederlandse speler in de basis), dat is altijd al zo geweest. Als Robben nog bij Bayern had gespeeld had je wel Tot-Bay op Veronica gehad waarschijnlijk.

1 oktober 2019 om 23:07

Niet iedereen betaald dood leuk voor een duur abonnement.

1 oktober 2019 om 23:16

Dus ga je hier maar klagen over de in jouw ogen verkeerd geselecteerde pot voetbal? Ik heb heerlijk naar t schakelprogramma gekeken voor die nog geen vijf tientjes per maand. Geld moet rollen.

1 oktober 2019 om 23:17

Eens. Ik heb zelf Ziggo dus ik klaag ook niet. Maar elke blinde kan zien dat Spurs vs Bayern een leukere pot is. Dat je Nederlandse clubs de voorkeur geeft is terecht natuurlijk.

1 oktober 2019 om 23:19

5 tientjes? Pakket kost 15 euri ofzo, neem je V*fone voor je mobiel dan kan je m gratis erbij nemen.

1 oktober 2019 om 23:33

Of jullie kunnen gewoon allemaal honderden euro's besparen en opteren voor een Digi-Box (IPTV). Krijg je bijna elke zender inclusief Ziggo en dat voor maar 90-110€ per jaar. Ik heb hem zelf gezien op Sky Sports van Duitsland. Bayern weer machtig als vanouds. Coutinho, Coman, Gnabry en Lewandowski is toch wel een van de betere aanvallen dit seizoen.

1 oktober 2019 om 23:48

Ziggo sports en fox 2 tientjes totaal, valt wel mee opzich...

Wat een vernedering. Ik vond Tottenham niet eens slecht spelen de eerste helft. Maar Bayern was echt te goed en efficient in de tweede helft.
De solo goal van Gnabry ook, echt om in te lijsten.

1 oktober 2019 om 23:03

We verdienen eigenlijk 1 punt hier. Heb geen idee waar die 7 vandaan komt.

1 oktober 2019 om 23:13

Hahaha, de beste opmerking van vanavond. Een punt verdienen?! Kijk eens naar de amateuristische manier waarop Winks en Alderweireld een bal weggeven en een tegendoelpunt veroorzaken. Dan verdien je het eerder niet om in de CL te spelen dan dat je een punt verdiende, man man man.

1 oktober 2019 om 23:21

Vertongen, Spurs had zeker kansen op meer goals, maar ze verdienden echt helemaal nul komma nul niks noppes nada zilch vandaag.

1 oktober 2019 om 23:35

Hoe kan je nog in godsnaam die 7-2 in eigen huis verdedigen? Asjemina, ik zou mezelf diep schamen en een zwarte zak op m'n hoofd doen Tottenham zijnde.

2 oktober 2019 om 00:22

Er zit wel wat in hoor wat Vertongen zegt. Vooral eerste helft was Spurs heer en meester en had Bayern heeel veel mazzel met 1-1. Tweede helft alleen volledig omgekeerd en Bayern weet dan wel hoe ze een speloverwicht omzetten in resultaat.

2 oktober 2019 om 03:43

@Hangover96 Gnabry en Coman zijn beiden zeer getalenteerde spelers, maar Gnabry is beter. Als je Gnabry op links zet, Sane op rechts(a la Robben) en Lewa in de punt, dan heb je een team waar je u tegen zegt. Op 10 Coutinho daarachter Thiago en Kimmich. Je kunt dan heerlijk rouleren met Coman en eventueel nog Davies op de flanken. Sané moet zeker komen, Havertz mag van mij naar Dortmund, mits we Coutinho definitief inlijven.

2 oktober 2019 om 07:20

Als je dat doet, heb je juist helemaal niets aan Coutinho op 10. Gewoon Sane links en Gnabry rechts.

1 oktober 2019 om 23:19

Inderdaad Bayern kwam defensief aardig zwak over in de eerste helft, nu zal ik deze overwinning van Kovac niet afkraken, maar Tottenham had toch wel de overhand de eerste 30 min. Vooral bij de slordigheden op het middenveld.. dacht ik al: daar gaan we weer. Toen Thiago binnen kwam begon Bayern zeer controlsrend te spelen. Thiago hoort dan ook gewoon altijd te spelen, Bayern had dan ook gelijk beter positiespel op het middenveld. Coutinho thiago zal meer creativiteit geven.

Gnabry... eens een Gunner altijd een Gunner..

Tja ik had Bayern nooit moeten afschrijven. Wat een ploeg is dat zeg.

1 oktober 2019 om 23:11

Tegen Leipzig was het ook fenomenaal, helaas niet gewonnen.

1 oktober 2019 om 23:13

1ste helft zeker, 2de helft vond ik dat Leipzig sterk terugkwam. Gezien de mentaliteit-probleem bij Dortmund en Leipzig die waarschijnlijk net tekort komt zal Bayern wel weer kampioen worden. Ik hoop echter dat ze in de CL ook weer succes boeken. Want met deze ploeg kun je gewoon de CL winnen natuurlijk.

Arsenal fans zullen nog nooit zo blij geweest zijn met het feit dat ze Gnabry zomaar hebben laten gaan naar Bayern. Wat een afstraffing, en dan ziet het er toch heel anders uit dan 3 maanden geleden. Op 1 oktober alleen nog uitzicht op de FA Cup. 3 van de 4 basiskeuzes in de verdediging lopen over een jaar gratis de deur uit. Idem voor Eriksen. Adequate vervanging is er nog niet.

1 oktober 2019 om 23:05

Alleen nog uitzicht op de Fa cup? Het seizoen is pas begonnen maat. Doe is even rustig.

1 oktober 2019 om 23:19

De Europa League was ik even vergeten (dan moet Tottenham nog dieper zinken door achter Olympiakos of Rode Ster te eindigen). Verder ziet het er gewoon niet goed uit dit seizoen. Tanguy Ndombele is een lichtpuntje. Het lijkt allemaal een beetje uit de handen van Pochetino te glippen.

2 oktober 2019 om 00:05

Nou, verwacht je dat jullie serieus gaan meedoen om de PL titel dan? De CL wordt het dit seizoen ook niet.

1 oktober 2019 om 23:09

Wenger heeft Gnabry naar Bayern laten gaan zodat hij de 5-1 van Arsenal kon doen vergeten. He’s done it again.

1 oktober 2019 om 23:36

Technisch gezien heeft Arsenal Gnabry naar Werder Bremen laten gaan. Daar liet hij zichzelf na een aardig seizoen door een clausule transfervrij verklaren. Toen ging hij naar Bayern maar werd hij direct verhuurd aan Hoffenheim. Sinds vorig seizoen dus pas echt bij de FCB op het veld. Alsjeblieft voor deze nutteloze weetjes.

1 oktober 2019 om 23:54

Nou was die toen bij Bremen en ook bij Hoffenheim al erg goed en zekers Arsenal niveau.

Zijn zo hard afgeslacht hier. Letterlijk kapot gemaakt daarzo, gewoon om te schamen... Gnabry als een ex gooner die Tottenham even helemaal stuk maakt, held.

Spurs even terug op aarde, heerlijke realitycheck van Bayern. Met sane erbij zou dit team echt puur smullen zijn zeg

1 oktober 2019 om 23:02

Die zijn allang terug op aarde, na zo'n slechte seizoen stat hebben ze geen reden om te gaan zweven.

Tottenham over the hill, maar Bayern was ook wel fantastisch!

Ik twijfelde nog of ik deze wedstrijd moest kijken of Juve, gelukkig toch de juiste keuze gemaakt. Verwachte al een makkelijke avond voor Bayern maar dit zag ik echt niet aankomen. Lieten Spurs nog leuk mee spelen in het begin, maar toen Bayern echt ging voetballen zag je wat een slechte ploeg Spurs echt is. Dat deze ploeg de finale haalde vorig jaar is een wonder, de meeste spelers zijn niet eens goed genoeg voor een Everton of West Ham.

wauw wat een beest die gnarby

Arsene Wenger verkocht Gnabry om hem paar jaar later Tottenham af te slachten? Wenger done it again!!!!!!

1 oktober 2019 om 23:02

Idd terwijl hij toen ook een geweldig talent was. Nu geeft Arsenal 80 miljoen aan Pepe uit...als je dit dan ziet vanavond...pfff...wat een geweldenaar! Van genoten,maar wat een armoedig Tottenham,het lijkt wel of het hele team op zijn laatste benen loopt!

1 oktober 2019 om 23:24

Geweldig talent? Genoeg mensen die hem zagen als gewoon 1 vd talenten bij Arsenal. Btje als opvolger van Ox en dan minder...op dat moment.

Zo, dat is een enorm pak rammel voor tottenham. Wat heeft dat bayern toch ongelofelijk individuele klasse met lewandowski en gnabry. Die gnabry moet je echt geen ruimte geven want die strafte elk foutje af vandaag🤣. Tottenham gaf eigenlijk binnen een kwartier in de 2e helft de wedstrijd uit handen door foutjes/slordigheden.

Ik zie Bayern de CL wel winnen. Speel je dan hoor met Alaba, Thiago, Countinho (echt in vorm), Lewandowski (beste spits op aarde), Neuer (beste keeper), Gnabry, Perisic, Tollisso, Coman, Sule, Kimmich en dan nog Hernandez..

Dit is echt een wereldelftal. Kwalitatief samen met City het sterkste naar mijn inzien.

1 oktober 2019 om 23:02

Neuer de beste keeper noemen vind ik ook wel een stretch hoor. Vind genoeg ploegen als bijvoorbeeld Liverpool Barcelona en wellicht Atleti en Juve gewoon beter of minstens gelijk aan Bayern. Verder ben ik het met je eens dat Bayern zichzelf weer volledig in kaart heeft gebracht tov een poosje geleden

1 oktober 2019 om 23:03

Omdat ze nu ineens zo'n uitslag neerzetten? Lekker waan vd dag weer. Als je dit daarvoor al zei, excuus. Zijn er echter weinig.

1 oktober 2019 om 23:04

Naja, ik vind Bayern al sowieso schitterend, dus ik ben behoorlijk biased haha. Maar ik zie ze nog wel kans maken. Het is echt een heerlijk elftal, ook de laatste aantal wedstrijden zie je Gnabry en Lewan steeds zo beslissend zijn. Dus ja, ik zie ze elk jaar als finalist.

1 oktober 2019 om 23:16

Omdat ze toch ook gewoon een sterke ploeg hebben? Iedereen praat over City, maar op basis waarvan is die ploeg beter? Verdediging van Bayern vind ik sterker en als je in de aanval Lewandowski en Gnabry hebt hoef je voor niemand onder te doen.

1 oktober 2019 om 23:08

Bayern is natuurlijk een geweldige ploeg maar voorspel je dit alleen puur op de uitslag van vandaag?

2 oktober 2019 om 00:03

Heb je absoluut gelijk in. Maar dat kwam met name doordat Boateng en Hummels behoorlijke gaten lieten liggen en Bayern miste toen sterke verdedigers. Het blok Hernandez Sule Alaba Kimmich is echter van zeer hoog niveau. Daarvoor heb je Thiago - Tolisso en dan Coutinho, Coman, Gnabry en Lewandowski. Qua breedte nog Perisic, Goretzka, Muller, Martinez en Boateng. Top aangekocht deze zomer!

Waarom heeft Arsenal die jongen alweer laten gaan? Manmanman.

Geweldige pot van Bayern, Spurs zijn enorm zwak dit seizoen en dat zie je vndaag weer. Benieuwd of Bayern zich weer kan meten met de allerbesten dit seizoen.

1 oktober 2019 om 23:06

Beetje makkelijk om dat achteraf te roepen, ik vond hem bij Arsenal destijds ook niet echt imponeren. Deed me een beetje denken aan Oxlade/walcott qua niveau, je zag echt niet dat hij zo goed ging worden. Ben eerlijk gezegd dan ook wel verbaasd dat hij zo imponeert.

1 oktober 2019 om 23:23

Gnabry heeft zeker zijn stempel gedrukt deze wedstrijd. Maar vind toch dat hij zich nog moet bewijzen wil hij topklasse genoemd worden. Laat hem dit niveau eens een seizoen volhoude

1 oktober 2019 om 23:28

Kwam omdat Wenger eeuwig vertrouwen bleef houden in Walcott. Gnabry liet best leuke dingen zien, maar was ook nog erg jong.

Hij en Sancho bewijzen wel dat je soms een stapje terug moet doen om vooruit te kunnen. Voorbeeld voor veel talenten hoop ik.

Zo slecht deed Crvena Zvezda het dan niet tegen Bayern in München ondanks de rampzalige wedstrijdstatistieken 😂

1 oktober 2019 om 23:04

Misschien winnen ze wel van spurs

Ja dit Bayern is niet meer wat het ooit was. O nee, het is nu weer een topploeg, want ze zitten niet bij ajax in de poule.

1 oktober 2019 om 23:04

Als ze bij ajax zaten, dan was het een matige tot degelijke ploeg idd

Haha prachtig! Mooi team heeft Bayern. Met Alaba, Lucas, Süle, Kimmich en Neuer hebben ze echt een enorm sterke achterhoede. De aanval met Gnabry, Coutinho, Coman en Lewandowski is ook echt smullen. Coutinho verdeelt het spel, Gnabry & Coman houden het spel breed, en Lewandowski is een dodelijke afmaker. Het
blok Tolisso - Thiago staat zeer sterk en heeft
veel voetballend vermogen. Ik zie Bayern wel de finale halen.

1 oktober 2019 om 23:03

Inderdaad! Ik vind het echt een mooi elftal, mooie spelers ook met name qua prijs vind ik het meevallen. Duurste speler is er 1 van 75 miljoen. De rest is allemaal relatief goedkoop opgehaald en Coutinho gehuurd met optie tot koop. Te gek voor woorden eigenlijk. Het mooie aan Bayern is nog dat de spelers echt loyaal blijven aan de club, want als ze er eenmaal zitten dan gaan ze ook niet snel weg!

1 oktober 2019 om 23:17

Precies. Bayern voert al jaren goed beleid en heeft in de CL de nodige pech gehad. Tot twee maal toe hadden ze langs Real Madrid moeten gaan, maar door arbitrale 'fouten' mocht het niet zo zijn. Het is tijd voor Bayern om weer eens een Europese prijs te pakken! Ik zou een finale Atlético - Bayern echt geweldig vinden! Twee clubs met beleid en trouwe aanhang. Ik denk alleen niet dat Atlético ook de finale gaat halen.

1 oktober 2019 om 23:45

@evangelist: dat beleid, met loyale spelers, is dus ook het geval bij Man City. Het blijft grappig om te zien dat Bayern Munchen geprezen wordt om hun beleid en Man City niet, terwijl City exact de zelfde principes/puntjes heeft die jij nu opnoemt. De duurste speler ooit van Man City is 5 miljoen euro goedkoper dan duurste speler ooit van Bayern Munchen.

1 oktober 2019 om 23:45

Leroy en Kai erbij volgend jaar. Daarnaast mag Bayern zich gaan mengen tussen Schalke en Nuebel.

1 oktober 2019 om 23:56

Het verschil tussen City en Bayern is met alle respect de historie. Of je laag of hoog springt heeft City een flinke verandering vanaf 2007 ondergaan en daarmee een nieuw tijdperk van transfers ingelast van ongekend niveau. En daarnaast dit jaar Rodri voor 75 en Cancelo voor respectievelijk 65 miljoen euro aangekocht. Vorig jaar Mahrez voor 70 miljoen gekocht. Een jaar daarvoor Mendy, Danilo, Walker en Silva gezamenlijk voor 210 miljoen. Excuses hoor, maar voor Hernandez was de duurste speler Tolisso. En die werd gehaald in 2017 voor 41 miljoen.Niet om je club te dissen, maar ik vind jouw redenatie niet kloppend. Bayern leunt verschrikkelijk zwaar op goedkoop materiaal en ik zeg het waar het op staat, maar door clubs zoals City, Barca, Liverpool (ja ook zij), PSG en Real Madrid zijn ze genoodzaakt om zulke uitgaven te doen en desondanks dat ze nooit zoveel uitgeven als de voorgenoemde clubs, blijven ze èèn van de sterkste.

1 oktober 2019 om 23:57

Absoluut! Met name die ene halve finale tegen Real zat me nog dwars. Die hadden ze toen moeten winnen, ware het niet dat Neuer niet speelde en Ulreich een blunder maakte. Ik zie Bayern in ieder geval ver eindigen. Op elke linie staat er een wereldtopper.

2 oktober 2019 om 02:12

@Zermatt hartstikke leuk hoor, dat de duurste speler ooit van City 5 miljoen goedkoper is. Verder geef je meer uit aan je defensie in één seizoen dan de Nederlandse overheid, en koop je een back-up rechtsback voor 60+ miljoen. Nee, vergelijk City aub niet met Bayern.

Wat een heerlijke afslachting om te kijken! Bayern was echt fantastisch, maar oh wat zit het fout in de koppies bij Spurs.. Op deze manier haalt Pochettino echt de kerst niet, dan stapt hij zelf op. Iedereen weet dat er mentaliteitsproblemen in die groep zitten bij Tottenham, maar dat ze zo groot zijn is er echt verbazingwekkend. Als je dit op wil lossen dan zal er echt heel, heel veel geld in gepompt moeten worden..

1 oktober 2019 om 23:14

Wel weer typerend voor een Chelsea fan om aan te geven dat er veel geld uitgegeven moet worden.

1 oktober 2019 om 23:41

Tottenham heeft het dusver geschopt met exceptioneel beleid en weinig geldverspilling. Dat dit de norm is bij een Chelsea of een City betekent nog niet dat ze zo dom zijn bij Tottenham en opeens met geld gaan strooien bij een sportieve crisis, als je het al een crisis kan noemen. Heb heel veel respect voor het beleid en visie van Tottenham, dat geen enkel rotte cent heeft gekregen van een voorzitter, in tegenstelling tot een City en een Chelsea. Dat is wat een club uniek en prachtig maakt, het werken en verdienen van eigen centen en het slim uitgeven van die centen. Heb eigenlijk een zwak voor Liverpool en Arsenal maar Tottenham verdient in mijn ogen vã©ã©l respect voor het prachtig beleid.

Wat een pot, ik vond Tottenham sterk beginnen maar na de goal van Kimmich werd Bayern sterker. En dan precies op het juiste moment maakt Lewandowski de 1-2. 2e helft ging zowat elke kans er in. Tottenham had niks in te brengen, hoewel Neuer ook een heerlijke pot gespeelt heeft. Hopelijk kan Bayern deze lijn vasthouden want dan maak je gewoon kans op de CL.

Heerlijk om Tottenham zo te zien lijden. Het is maar een schrammetje vergelijking met wat ze ons aandeden, weet ik. Maar moge ze vanaf nu alle wedstrijden die ze te spelen hebben op zo'n pijnlijke manier verliezen. Dank je wel Bayern voor dit leedvermaak!

1 oktober 2019 om 23:43

@ ajacied25 Ik kan er met mijn pet nog steeds niet bij hoe Ajax de finale tegen de Spurs zo verprutste, overigens moet Ajax snel Vertonghen kopen zodat hij nooit meer tegen ons kan spelen. Elke keer dat hij dat deed eindigde het in een traum voor ons.

De heren Levy/pochettini hebben wat om over na te denken. Dat gedonder elke keer met die verdedigers waarvan Vertonghen en Alderweireld eind dit seizoen uit hun contract lopen. Maar dan ook weer zonder Sanchez en aanvankelijk ook Eriksen beginnen. Wat zijn ze aan het doen daar bij Tottenham ?

Jezus dat moet pijn doennnnn, zijn dit Poch z’n laatste dagen???

Totaal onverwacht dat Bayern voetballes ging geven tegen Tottenham. Mooi meegenomen zou ik zeggen. Dit is al een cruciale stap naar de 8ste finales.

Pff wat een uitslag zeg in de CL.. simpelweg te groot verschil in kwaliteit.. heb vanaf begin gezegd dit Bayern en City gaan strijden om wie de CL wint dit jaar mark my words..

1 oktober 2019 om 23:20

Ik denk dat Man City met een verdediging Walker, Otamendi, Stones en Zinchenko volledig door het ijs gaat zakken tegen ploegen als Barça, Liverpool en Bayern.

1 oktober 2019 om 23:48

Barcelona is niet zo sterk op de counter als Liverpool, Bayern Munchen en PSG dat zijn. Ik denk ook dat City moet hopen dat het deze 3 ploegen vermijd in CL, willen ze kans maken op CL winst.

Duitsers kennen ook geen genade. Als ze bloed ruiken dan laten ze niet los. Indrukwekkend resultaat. Alleen moet Bayern oppassen dat ze niet te snel pieken. Het seizoen is pas net begonnen...

Blijft toch verbazen hoe Gnarby in Engeland geen potten kon breken en uitgegroeid is tot een top speler in en bij Duitsland.
Bayern heeft wel duidelijk laten zien wat het verschil is tussen Europese top en sub top.

1 oktober 2019 om 23:31

Hij was jong, onervaren en werd misbruikt op het middenveld (Rm).
Had fysiek ook niet mee voor pl.

Gnabry geweldenaar, verrassend Pavard die verdedigend sterk is en op cv en la en ra inzetbaar is. Met Herbandez wint Bayern aan kwaliteit.
Ik wil volgend jaar Malen, Sané en Havertz bij Bayern zien. Wat een aanval hebben die dan.
Bosz verpest Havertz op rechtsbuiten.
GK: Neuer LA: Alaba CV: Lucas CV: Suele RA: Kimmich CM: Thiago CM: Goretzka LAM: Sané CAM: Havertz RAM: Gnabry SP: Malen.

1 oktober 2019 om 23:32

En waar is Lewandowksi? Als je toch een spits haalt, zou ik Werner halen. Beter en daarnaast Duits.

1 oktober 2019 om 23:47

Lewandowski is al 33 jr. goed om tijdig te verjongen met Malen.
Werner is niet verkeerd maar moet structureel overtuigen.

2 oktober 2019 om 00:03

Lewandowski is 31 jaar en kan zo nog 3/4 jaar topscoorder worden. Zou Barça Messi ook nu gaan vervangen omdat hij al 31 jaar is? Nee natuurlijk niet. Je gaat je beste speler toch niet inruilen voor een talentje wat net om de hoek komt kijken.

2 oktober 2019 om 00:06

Lewandowski kan niet alle matches spelen. Daarnaast heb ne blessures en schorsingen. Arp was de natuurlijk opvolger maar is het niet. In de voorbereiding verbannen naar de flank en bank en nu geblesseerd: Bayern moet een opvolger (Malen) voor Robert hebben klaarstaan. Mueller is vergane glorie.

Voetjes op de grond! Als we spelen zoals in helft 2 kunnen we heel ver komen, zo speelden we bv onder pep-jupp-LVG( daar begon het), het probleem is dat we meestal zonder idee spelen onder kovac en teren op talent... eerste helft hadden we problemen ook omdat kimmich gewoon rechts moet blijven spelen! Hernandez-Goretzka ontbraken vandaag,2 belangrijke pionnen+hebben een brede kern! Zoals gezegd spelen we zoals in helft 2 kunnen we ver komen, anders niet! & iedereen moet eens fit blijven. Zeer sterke selectie maar wil graag een andere coach maarja wie ben ik!

1 oktober 2019 om 23:51

Met LVG begonnen we attractief te spelen ( ging eerst wat moeilijker), met jupp werden we een machine, met pep waren we ook een machine, bij alle 3 de trainers zat er een idee achter qua veldbezetting+idee... bij kovac eerder stroef, dat bedoel ik...
Eerder teren op talent onder kovac

1 oktober 2019 om 23:53

Niet echt, ben met Alca eens: ze spelen bij balverlies hoge pressing en bij balbezit opbouw vanuit achteren naar de belangrijkste pion: de spelverdeler oftewel Thiago. Vroeger was het een 8/10 maar nu de perfecte 6 ivm zn visie en techniek. Thiago en Kimmich de belangrijkste pionnen zoals dat vroeger Schweini en Lahm dat waren. Neuer vergelijk je met Kahn.
Het spel is niet echt tika taka maar wel met opkomende backs, creëren van man meer situaties.
Uiteraard hebben ze ook topaanvallers. Tijd geleden waren ze te afhankelijk van Robbery terwijl ze nu diverser en completere spelers hebben.

1 oktober 2019 om 23:54

Ben ook Goretzka fan, dauerbrenner box2box met techniek en veeeel loopvermogen.

1 oktober 2019 om 23:57

Volgens mij doet Kovac het best aardig toch? Het is in ieder geval een prijzenpakker. Laat hem dit jaar afmaken en dan kun je er goed over oordelen vind ik.

Wat een pot zeg, gekeken op Ziggo sport! Ging heerlijk op een neer de 1e helft, ik had dat niet verwacht. Aan de andere kant, is de verdediging gewoon niet goed.jan en Toby komen zo vaak snelheid te kort en staan ook vaak niet goed opgesteld. Ik hoop eerlijk gezegd ook niet op de return van ze, hoewel ze wel een mooi Ajax hart hebben en ik het ze daarom wel zou gunnen.maar zelfs in de Ajax tijd kon ik ze niet bekoren. Maar een 2-7 is wel een pak slaag waar je u tegen zegt! Dat zal lang doordraven zeg! Tottenham is gewoon geen wonderploeg, en dat ze vorig seizoen de finale haalde was met alle geluk van de wereld. Nu is het gewoon eens zwaar afgestraft en kunnen ze de wonden likken.voor de neutrale kijker wel een mooi feest!

Winks, nog zo'n overschat Engels talent.alderweireld en Vertonghen spelen al een tijdje als ouwe mannen. Geen idee waarom Ajax die terug wil.rose is zo enorm slecht.aurier is net zo slecht als Rose. Kane is een top spits maar een walgelijke diving cheater. Son is niet constant. Eriksen is een uitblinker maar zit op de bank omdat hij weg wil.poch is ook enorm overschat. Nooit echt een visie achter zijn spel gezien.

die Bayern coach verdiend ook wel wat credits. die man is vorig jaar met de grond gelijk gemaakt maar Bayern is de laatste tijd gewoon prima aan het voetballen

Er zijn NU veranderingen nodig. Het kan grwoon niet zo verder. Als de directie besluit om niks te veranderen zie ik al wat er gaay gebeuren. We worden als Arsenal en United alleem dan nog slechter en zonder die prijzen. Ik schaam me om dit te zeggen, maar het is misschien wel tijd voor een nieuwe trainer. Echter krijgt poch ook niet de aankopen die die wil. Maar een besluit om Dele Alli in slechte vorm boven Lamela, Eriksen en Lucas te zetten snap ik niet. Bring the changes.

2 oktober 2019 om 14:25

Yup, iedereen in het bestuur moet nu wakker zijn. En ook de spelers moet duidelijk gemaakt worden dat je niet alleen voor de lol voetbalt maar ook voor de fans die vaak gigantisch veel geld in de club stoppen en voor de trots van de club. Verliezen kan maar gen inzet tonen en stoppen mag gewoon nooit gebeuren. Hoop op een vergadering met bestur, trainer en alle spelers. Alles moet aangepast worden want we mogen niet in een vrije val terecht komen.

Die Lewandoski is me toch een spits. Als ik hem een tijd niet heb zien spelen, bekruipt mij altijd het gevoel van: Die jongen blijft lekker in Duitsland hangen omdat die daar lekker zijn goaltjes kan maken en ergens anders zouden die het niet redden. Maar hij heeft mij wederom verbaast gister in de CL en zijn stats zijn ook enorm goed, wát een spits is dat.

Tweede helft gestopt met voetballen. En weer een goal net voor de rust. De verdediging was uitermate slecht de tweede helft en Sissokko en Winks wilden Bayern blijkbaar graag helpen. Ndpmbele was goed en zette spelers meerdere keren alleen voor goal, had zelf moeten scoren en ook Son had er meer dan ern moeten maken. Zo slecht dit. Vond ons gewoon best goed de eerste helft. En dan Aurier wat een debiel is dat zeg, die mag echt oprotten nu. Bij bijna alle goals stond hij uit positie of maakte hij een fout. Vertongen n Aldenweireld waren slap en Rose, ja die is...Rose dan weet je genoeg.

Bayern maakte ons af de tweede helft en schoten werkelijk alle doelpunten prachtig in niks over te zeggen behalve dat wij uitermate zwak waren en stopten met voetballen en inzet tonen. We zitten op een nieuw dieptepunt maar we zullen eruit moeten komen met veranderingen. En ik sta nog steeds achter Poch COYS!!!!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren