Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Eredivisie-clubs willen duels verplaatsen wegens Grand Prix

Laatste update:

De clubs in de Nederlandse hoogste afdeling hebben deze week bij de Eredivisie CV en de KNVB aangeklopt met het verzoek om de voorlaatste speeldag van dit seizoen in zijn geheel te verplaatsen. De duels in die ronde staan nu nog voor zondag 3 mei 2020 op het programma, dezelfde dag dat volgens de huidige planning de Grand Prix van Zandvoort verreden zal worden.

Op die voorlaatste speeldag worden alle duels tegelijkertijd afgewerkt en staan onder meer thuiswedstrijden van Ajax en AZ tegen respectievelijk VVV-Venlo en FC Utrecht op het programma. Omdat er in Noord-Holland vanwege de Formule 1 echter enorme drukte wordt verwacht, en er landelijk ook veel aandacht naar de race uit zal gaan, hebben de clubs nu het verzoek ingediend of de duels ook op de avond van zaterdag 2 mei afgewerkt kunnen worden.

Een verplaatsing van deze wedstrijden zou theoretisch gezien lastig kunnen worden als een Nederlandse club het ver schopt in de Europa League. De heenwedstrijd van de halve finales van dat toernooi staat namelijk op de avond van donderdag 30 april op het programma, waardoor er net twee dagen tussen deze duels zouden zitten.

Het verplaatsen van Eredivisie-wedstrijden komt sinds vorig seizoen vaker voor, al wordt dit meestal gedaan om Nederlandse deelnemers aan de Europese toernooien meer rust te gunnen. Ajax, PSV, Feyenoord en AZ speelden in de afgelopen dagen nog inhaalwedstrijden nadat hun duels in eerste instantie verplaatst waren.

Zou jij het een goede zaak vinden als de voorlaatste speelronde wordt verplaatst?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Je kan er alvast naar kijken en het idee is niet verkeerd. Echter moet er nog veel geregeld worden op Zandvoort. Misschien is 3 mei niet echt haalbaar. Daarnaast kan je in de winterstop wel zei of er ook kanshebbers zijn die ver zouden kunnen komen.

27 september 2019 om 14:59

Stoppen die Formule 1 hier. Ik woon in Haarlem, maar de verwachting is dat je een week lang er niet in en uit kan. Hoe durven ze dit te doen boven de hoofden van 400.000 mensen in de agglomeratie Haarlem. Drente(/assen) was zoveel beter geweest.

27 september 2019 om 15:11

Helemaal mee eens. Alles in Assen is op orde. Weinig hinder, aan de snelweg en een mooi circuit. Wel vind ik het slim om de wedstrijden te verplaatsen, zeker omdat de race een hoop bekijks zal trekken... Maar in Zandvoort? Een van de meest lastig bereikbare stukjes Nederland bij drukte....

27 september 2019 om 15:48

Ach stel je niet aan... ik ga er ook last van krijgen maar zoiets is toch uniek.

27 september 2019 om 16:31

Hou op joh. Verwachting dat je er een week niet in en uit kan? Van de zomer zelf met de auto naar de F1 in Boedapest geweest, maar pas in de directe omgeving van het circuit pas echt drukte ervaren. Dit ook alleen op de dag van de kwalificatie en de racedag zelf. Ik weet niet hoe het zit bij het circuit in Zandvoort, maar als het parkeren goed geregeld is merk je er weinig van. Storm in een glas water dit.

27 september 2019 om 17:42

Haarlem kun je gewoon in en uit. Ik weet niet hoe je hier bij komt.

Is toch niet zo een Probleem denk ik.
Formule 1 is maar een keer in het jaar.

27 september 2019 om 14:18

Ben je weleens naar Zandvoort gereden wanneer er een race is (bijv die Jumbo dagen)? Dikke stront gaat nog sneller door een dunne trechter..

27 september 2019 om 14:44

Ja daarom word het toch verplaatst?
En Het spoor aangepast?

27 september 2019 om 15:43

Ik denk dat Suurbier het anders interpreteerde als jij bedoelde (en ik trouwens ook). Je opmerking kan namelijk ook op gaan als "is toch niet zo een probleem, gewoon spelen die middag".

27 september 2019 om 14:32

Exact, daarom moet dat weekend dus een competitieronde worden verplaatst. Iedereen gelukkig. Edit: ik interpreteerde je opmerking ook even verkeerd, excuses!

Of je laat alle wedstrijden om 8 uur beginnen. Kom je in elk geval niet meer in de problemen met de el. Ook zijn de meeste mensen dan weer op de terugweg.

27 september 2019 om 14:52

Maar dan is er ook geen studio sport

27 september 2019 om 15:34

Tja dan doe je voorbeschouwingen van 7 tot 8 en de samenvatting vanaf 10.

Ik ben zeker voorstander van het verplaatsen van de wedstrijden. De race in Zandvoort zal toch veel publiek trekken en ook veel politie capaciteit vereisen. Tevens zal het qua kijkcijfers ook beter zijn om de wedstrijden te verzetten aangezien toch veel mensen de formule 1 zullen kijken.

Mensen die formule 1 al spannend vinden hebben niks te zoeken bij voetbal. En amsterdam heeft geen last van Zandvoort dus snap niet dat er dan veel drukte word verwacht. Lekker door laten gaan die formule 1 moet aan het voetbal aanpassen en niet andersom. De hele max hype word je al door de strot geduwd en nu ook nog de wedstrijden aanpassen gaat wel erg ver.

27 september 2019 om 14:27

Ja want f1 gaat hun hele kalender omgooien voor vvv-heracles ofzo. Nederlanders willen zo graag f1 in dat gedateerde zandvoort circuit niet andersom. En je kunt ook zeggen dat er genoeg mensen voetbal door hun strot krijgen het hele jaar..

27 september 2019 om 14:56

Ja, want VVV ligt in Noord-Holland. Lees eerst het artikel maar eens. De KNVB gaat toch niet weer een heel speelronde wijzigen voor één of twee wedstrijden. Gewoon zo laten staan zoals het nu is.

27 september 2019 om 15:05

Als je had gelezen had je kunnen zien dat het om de voorlaatste speelronde gaat en die moeten volgens protocol allemaal gelijktijdig worden gespeeld.

27 september 2019 om 14:27

Helemaal mee eens. Het moet echt niet gekker worden we kunnen anders wel gewoon een heel jaar doorspelen met al die verplaatsingen is er genoeg vakantie voor de spelers. Ik ben het echt helemaal met je eens de formule 1 moet zich aan het voetbal aanpassen en niet andersom.

27 september 2019 om 15:48

Natuurlijk! Wat is dit nu voor een gekke opmerking? Ik hoop dat je het ironisch bedoelt. Formule 1-kalender is bepaald, de Eredivisie-kalender nog niet. Daarbij slaat 't nergens op dat de speelronde moet worden verplaatst. We zijn zo ongelooflijk Nederlands wat dat betreft. Denk je dat er ook maar één land is dat hiermee bezig is? Kan gewoon prima naast elkaar bestaan.

27 september 2019 om 14:31

Ze zullen er wel goed over hebben nagedacht toen het hierheen haalden. Oh wacht, shit we moeten nu voor 1 evenement een competitie omgooien. Niet dat het gaat gebeuren, maar wat als er nou een nederlandse club onverhoopt ver weet te reiken in Europa? Gaan we dan ook F1 verschuiven en dan het programma van dat weekend omdat er anders geen enkele datum meer beschikbaar is? Of zeggen we dan gewoon verdeel de punten over de clubs?

27 september 2019 om 14:31

Haha hou op hoor. Ongeacht of je het leuk vind of niet heb je toch wel door dat het hele F1-circus gewoon een enorme aanslag is op vervoer in eigenlijk de hele randstad, daarnaast heb je nog allerlei problemen rondom politie-inzet, het is gewoon onhoudbaar om dat samen te laten plaatsvinden. En die flauwekul over 'dan moet de formule 1 zich maar aanpassen'... je hebt duidelijk weinig kijk op het geld dat omgaat in de autosport.

27 september 2019 om 15:28

Autosport of voetbalsport meer geld al als criterium dan is autosport al iets wat geen sport is. En gaan geen miljarden in om.

27 september 2019 om 15:44

Je hebt werkelijk geen idee waar je het over hebt. Hier de budgetten van de F1 teams mercedes 484 miljoen ferrari 463 miljoenred Bull 445 miljoen renault 272 miljoen mclaren 269 miljoen racing Point 188 miljoen haas 173 miljoen alfa Romeo 141 miljoen toro Rosso 138 miljoen williams 132 miljoen Dat is nog los van de inkomsten van de F1 organisatie. Het slechtse team uit de F1 heeft nog steeds een hogere begroting dan Ajax (onze koploper qua begroting) Edit: Ik vind jouw reactie mooier, Yelle

27 september 2019 om 15:47

Je hebt er dus echt weinig kijk op. Laten we eerst even afbakenen wat we precies bedoelen met de autosport en de voetbalsport, ik denk namelijk dat we in beide gevallen niet alle takken mee hoeven te nemen. In deze discussie zijn er maar twee takken relevant, voor voetbal de Eredivisie en voor de autosport de Formule 1. De topteams van de formule 1 werken met budgetten van rond de 400 miljoen euro. Alleen een motor in zo'n auto kost al meer dan 10 miljoen. 'miljarden' lijkt mij niet te duiden op de eredivisie maar, correct me if I'm wrong, meer de gehele wereldwijde voetbalsport (alle landen, alle niveaus). Als we dan eerlijk gaan vergelijken moeten we dus ook naast de F1 de F2, F3, F4, Formule E, Nascar, Dakar... het ligt er een beetje aan waar we op houden met tellen, maar je snapt denk ik mijn punt dat je reactie kant nog wal raakt. Edit: dank Njfromvol, je was me net voor

27 september 2019 om 14:34

Sommige mensen hebben meerdere hobby's/interesse dan alleen voetbal en kijken ook graag naar andere sporten.

Het klopt dat Max voor een hype heeft gezorgd en dat is ook de reden dat ze weer een f1 race in Nederland willen houden.

27 september 2019 om 15:52

En dat is overigens niet alleen voor niet Formule 1-liefhebbers leuk. Vroeger ging je naar een buitenlandse GP en had je het gevoel dat je ook echt in 't buitenland zat. Nu stikt het overal van de Nederlanders. Net zoals in 't voetbal, hebben ook Formule 1-fans last van successupporters.

27 september 2019 om 14:45

@leipek, ik weet niet als je ook maar iets gemerkt hebt van de discussie Zandvoort. Maar Amstedam gaat hier zeker van last van hebben. We moeten namelijk van de prins allemaal met de trein naar amsterdam komen of vanaf daar met de trein gaan. Dus de regio amsterdam gaat hier zeker last van krijgen.

27 september 2019 om 15:26

Passen ze maar de tijd aan van de f1 dat mensen eerder of later erheen moeten gaan. Staat nu al vast dat om half 3 de wedstrijd begint dan weet je van 12 tot 2 heb je een piek met voetbalsupporters.

27 september 2019 om 15:33

Serieus..... Als je echt niet doorhebt hoeveel groter een F1 race is dan een potje voetbal of 9 potjes voetbal, dan ga je een zwaar leven tegemoet... F1 is een van de grootste sportevenementen ter wereld.... Dat vergt logistiek enorm veel van politie, infra, openbaar vervoer, gemeent en provincie... En lever ook verschrikkelijk veel meer op dan 9 eredivisie wedstrijden....

27 september 2019 om 15:38

Alle sportevenementen kosten meer als ze opleveren dus hou daar maar mee op. En dan mag er ook nooit meer gezeurd worden over het vele politie inzet bij voetbalwedstrijden. Kost veel minder geld.

27 september 2019 om 14:52

Lekker 1 dimensionale reactie. Er zijn mensen die van beide houden; dat maak jij niet voor mij uit.

27 september 2019 om 15:21

Dus moet jezelf maar kiezen maar volkssport nummer 1 aanpassen aan een evenement is absurd.

27 september 2019 om 15:26

Ik denk dat dat ene evenement meer bezoekers trekt dan alle 9 eredivisie duel bij elkaar... Als dat het criterium wordt ..

27 september 2019 om 15:27

Totdat max volgende week voor de zoveelste keer crasht en een been breekt. Allemaal van die 1 dags fans. Voor max reed had niemand erover en nou moeten we het allemaal als een sport gaan zien.

27 september 2019 om 15:36

Als max niet rijdt, blijft het evenement meer toeschouwers en sponsoren trekken dan 9 potjes voetbal in de Mickey Mouse competitie. Ik verwacht dat ze zelfs niet in hetzelfde weekend kunnen voetballen trouwens...

27 september 2019 om 15:46

@leipek, je onwetendheid is schrijnend.zie ook mijn andere post

27 september 2019 om 15:54

Leipek ... voor de zoveelste x crashes? Weet niet wat jij kijkt?
1 dags fans? Zijn heel veel mrnsen die f1 volgen voor max t nog populairder maakte.
En als je dit geen sport vindt dan snap je er al helemaal niks van.

27 september 2019 om 15:57

Leipek. Daar heb je een punt. Als Formule 1-fan erger ik mij ook aan de Max-fans. Het publiek dat wegloopt als Max crasht... Maar staat dat niet los van deze discussie? Of je het wel of niet leuk vindt, is toch totaal niet relevant?

27 september 2019 om 17:49

Wanneer je F1 geen sport vindt en voetbal wel, heb je totaal geen recht van spreken. F1 is fysiek alleen al veel zwaarder dan voetbal. Of verliezen voetballers ook 2.5 kilo aan vocht tijdens een wedstrijd? Oh wacht, ze hebben drink pauzes wanneer het 30 graden is. Excuus voor offtopic, maar ik erger me echt de pleuris aan mensen die bepaalde sporten niet willen kwalificeren als sport.

27 september 2019 om 14:53

Echt absurd dat de post met de meeste onzin het meest ge-upvote wordt. Het is een trend op social media, hoe dommer en simpeler je het maakt, hoe hoger je komt.

27 september 2019 om 16:00

Het is een trend om anti te zijn. Kijk maar wat voor een gezeik wielrenners tegenwoordig over zich heen krijgen, omdat er (helaas) ook asociale wielrenners over de Nederlandse wegen rijden. Het gaat er niet om of je iets wel of niet tof vindt, maar hoe de twee (f1 en voetbal) dat weekend naast elkaar kunnen bestaan. Je kunt ook gewoon kijken of de teams uit de Randstad dat weekend uit spelen.

27 september 2019 om 16:40

''mensen die formule 1 al spannend vinden hebben niks te zoeken bij voetbal.''want je kunt niet beide sporten leuk vinden? Rare uitspraak.

27 september 2019 om 17:45

Ik heb al 10 tallen jaren een seizoenkaart bij ajax en kijk ook al 10 tallen jaren F1. Dus hoezo hebben met die iets met F1 hebben, niets te zoeken bij voetbal.

27 september 2019 om 21:05

Volgens mij heeft zowel Ajax als AZ support uit andere plekken in Noord Holland. Kan best hinderlijk zijn voor die mensen naar de wedstrijd te komen.

Dit moet verplaats worden. Gezien de massale belangstelling vanuit de hele wereld voor de F1 is het ondoenlijk om ook nog eens voetbalwedstrijden te spelen. Qua politie-inzet en vervoer is dit gewoon echt onmogelijk om samen te laten lopen.

Door de Formule 1- en Max Verstappen-hype van de laatste jaren ben ik een beetje gaan begrijpen hoe het voor voetbalhaters moet zijn om steeds met voetbal te worden geconfronteerd...

27 september 2019 om 15:17

Gewoon nieuwsgierig, maar op welke manieren dan? De enige manier waarop ik er enigzins mee wordt geconfronteerd is die irritante Ziggo reclame met Max en Gullit. Ohja en die klimaathysterie eromheen.

27 september 2019 om 15:32

Als een voetbal club in de problemen zitten of er is politie inzet nodig bij risico wedstrijden roepen ze allemaal dat het teveel belasting geld kost. Maar als er een hele provincie voor 1 evenementje moet worden verbouwd dan is het helemaal prima.

27 september 2019 om 15:34

@primetime: in mijn vriendenkring ben ik één van de weinige Formule 1-haters, dus zit ik regelmatig midden in de discussies, onze voetbal-app is inmiddels ook een part time Formule 1-app geworden en bij elk succesje van Max Verstappen staat m'n Facebook-tijdlijn er vol mee...

27 september 2019 om 16:02

Maar waarom zou je iets dan ook haten? Als je geen fan bent, hoef je toch niet direct anti te zijn? Of het te haten? Gaat wel ver hoor. Ik heb geen sport die ik haat. Wel sporten die ik minder interessant vind. Maar is dit relevant of iets wel of niet moet worden verplaatst? Volgens mij is het relevant dat je tegenwoordig veel liefhebbers hebt.

27 september 2019 om 16:09

@cabinessence, ah echt je sociale kring eigenlijk. Ik dacht zelf meer aan media en dergelijke, daarom vroeg ik me dat af. Zelf gelukkig totaal geen last van. Ik ken geen F1 liefhebbers @oz81, nja je kan natuurlijk van sommige sporten overlast hebben. Zeker sporten waarvan er delen van straten en dergelijke worden afgesloten. Als dat vaak gebeurt snap ik het ergens wel

27 september 2019 om 16:11

"haat" is natuurlijk een krachtig woord, maar ik neem aan dat je wel begrijpt dat het in deze context maar een uitdrukking is.

27 september 2019 om 16:30

@cabinessencedan ben je er waarschijnlijk niet in geintereseerd dat Max in de tweede vrije training de snelste tijd heeft neergezet ?

27 september 2019 om 16:33

@primetime Zeker! Als je in die omgeving woont en je hebt niets met autosport; dan snap ik het wel. Want weet je waarom? Er zijn bijna elk weekend wel evenementen of races op Zandvoort! Die mensen hebben wat te klagen. Maar die ene keer Formule 1 in het jaar; daar gaan we met zijn allen over zeiken! Als ik deze mensen nu ook had gehoord toen Formule 1 niet even een weekendje naar Nederland kwam, dan prima, maar niemand bekommerd zich er normaal gesproken om. En vaak zijn het ook nog eens mensen die klagen die er zelf eigenlijk helemaal geen overlast van hebben. Zoals de mensen uit t dorp die willen dat er geen moskee meer in Nederland staat... Ik ben echt geen linkse rakker, maar ik woon naast een moskee en heb werkelijk nog nooit overlast gehad. Het is ook niet dat de Eredivisie móet worden verplaatst; het is enkel een verzoek van de clubs; niets meer en niets minder. En wat is nu het probleem eigenlijk? Alleen dat het op tv misschien minder scoort? FC Haarlem bestaat al niet meer, alleen Ajax ligt in de buurt en die kan je uit laten spelen tegen Vvv.

27 september 2019 om 17:37

@oz81, ja ik snap je. Ik wilde alleen aangeven dat er redenen zijn waarom je dus een sport kan haten hahaha. als Amsterdammer zie ik vooral kansen om mijn woning te verhuren Zit al een pakkende tekst te verzinnen voor wat ik op air bnb tegen enorme prijzen kan zetten.

27 september 2019 om 17:48

Haha. Heel goed, Primetime!

27 september 2019 om 18:15

Prime, gewoon aan buitenlandse Red Bull fans verhuren voor de Max-imale prijs

27 september 2019 om 15:22

Tja, haters hebben sowieso geen vrolijk bestaan.... Maar sportliefhebbers kijken er natuurlijk enorm naar uit. Daarbij wordt voetbal ook wel wat saaier de laatste tijd. PSV wordt weer gewoon kampioen, Ajax keurig 2e, AZ 3e en Vitesse 4e. RkC en Emmen degraderen. Maar wie de eerste race op Zandvoort gaat winnen is wél spannend

27 september 2019 om 15:25

Sow, mooie glazen bol heb jij! Bij de action gekocht? Reactie vol assumpties, voegt helemaal niks toe!

27 september 2019 om 15:38

Als ik had gezegd dat Ajax kampioen was geworden had jij anders niet gereageerd. Dus dat is al een mooie toevoeging

27 september 2019 om 17:33

Ik weet niet veel van formule1, maar dat is toch ook vrij voorspelbaar met lewis hamelton die midden in het seizoen al kampioen is.

Zandvoort is goed gekozen jongens. Yes hij is binnen, oh wacht we moeten nu een voor Nederland andere belangrijkere competitie om gaan gooien? Ach shit happens, ze passen zich maar aan aan onze kalender en zien maar hoe ze het oplossen. Sinds de bekendmaking van dit evenement is er enkel gezeur/geode, moet je blij mee zijn als land zijnde.

27 september 2019 om 15:24

Gelukkig hebben we met voetbalsupporters nooit gezeur. En zo'n enorm evenement zet Nederland internationaal enorm op de kaart. Als je Een van de eredivisie rondes dan moet verschuiven, dan kan dat in mijn ogen prima. Voetbal is ook maar een spelletje he

27 september 2019 om 15:49

Frankentime dat suggeer ik ook niet, de supporters (althans waar je het meest over hoort) zijn ook een doorn in het oog van hoe het zou kunnen of moeten zijn. Dat je Nederland verder op de kaart wilt zetten prima, maar dan moet je ook rekening houden met het land en zijn prio's.ja het is maar een spelletje, maar kijk bijvoorbeeld naar het effect wat het spelletje van gisteren heeft gehad. Het draait al de gehele dag om 1 verkeerde beslissing in 1 spelletje van gisteren. Of het nu verplaatst wordt en wat er verplaatst wordt kan me weinig uit maken, het gaat mij er meer om dat er ook hier beslissingen zijn genomen waar ze achteraf weer voor geneuzel zorgen.

27 september 2019 om 16:06

Maar mensen die geen fan zijn, vinden het geneuzel... Mensen die fan zijn, vinden het geneuzel van die niet-fans geneuzel. Nederlanders zijn gewoon zeikerds. Prima. Moeten we mee dealen. Maar ik heb verschillende GP's over de wereld bezocht en er is nergens zoveel gezeik als hier. Terwijl het bij veel GP's voor een verkeersinfart zorgt.

27 september 2019 om 15:24

Gelukkig hebben we met voetbalsupporters nooit gezeur. En zo'n enorm evenement zet Nederland internationaal enorm op de kaart. Als je Een van de eredivisie rondes dan moet verschuiven, dan kan dat in mijn ogen prima. Voetbal is ook maar een spelletje he

Grootste voordeel is, dat er nog niks helemaal zeker is dat dit gaat gebeuren. De mileu-activisten zijn goed bezig om de race te laten verbieden en geef ze een enorme goede kans dat ze dat gaat lukken. Zandvoort heeft nog geen enkele schop in de grond. De huidige verwcahting was dat er in Maart klaar zou zijn als er november begonnen zou worden. November is niet haalbaar. Dus ik verwacht dat de knvb niet zo hoeft na te denken hierover.

27 september 2019 om 15:57

Beetje spugen op andere sporten, kom op zeg, zou toch geweldig zijn als dit event hier komt.

27 september 2019 om 16:08

Spugen op iets waar je zelf niets mee hebt en anderen fan van zijn, is heel populair sinds men zich kan uiten op social media, fora en nieuwssites. Jammer. Vooral dat voetbalsupporters dit doen. Aangezien zij degene zijn die ook al jaren worden uitgekotst door een hoop Nederlanders.

27 september 2019 om 17:35

Waarom maak je je druk om wat iemand over jouw hobby zegt op een voetbalforum. Voor en tegenstanders heb je met elke sport wel.

27 september 2019 om 17:51

Die race gaat 1000% door.

Iemand anders hier die net als ik even goed moest kijken of 'ie wel de goede website had geopend toen de grootste foto in het blokje met uitgelichte artikels eentje van de wagen van Verstappen was?

Naast een grote voetbalfan ben ik ook een groot F1 fan. Verwar dat niet met het zijn van een Verstappen fanboy. Ik volgde die sport al ver voordat hij erin zat. Heb niets tegen hem hoor, vind het ook een goede coureur. Maar de hysterie rondom hem is echt een totale gekte. Alleen dankzij hem komt de F1 terug naar Zandvoort nu en dat is echt een totale gekte omdat Zandvoort daar echt niet voor geschikt is in deze tijden. De transport alleen zal een verschrikking zijn. Zandvoort is een afgesloten plek dat niet centraal staat in Nederland. Het zal dus een hels weekend zijn om je rondom Zandvoort te vervoeren. Het is dan ook vrij logisch om wedstrijden rondom Zandvoort uit te stellen omdat je je echt niet zult kunnen verplaatsen in dat weekend.

27 september 2019 om 21:09

Mee eens. Ik heb zelfs op het circuit 2 keer hard gelopen. Eerste keer met de auto en zijn bijna te laat aangekomen door de file. 2e keer met openbaar vervoer die helemaal vol zat. Ik ga ervan uit dat bij F1 veel drukker is. Er zit in Zaadvoort geen infrastructuur en het is moeilijk te bereiken.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren