Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Zorgen om recordaankoop Nicolas Pépé: ‘Dit kind speelde beter dan hij’

Laatste update:

Nicolas Pépé heeft de hoge verwachtingen bij Arsenal nog niet kunnen waarmaken. De vleugelspits kwam deze zomer voor een recordbedrag van tachtig miljoen euro over van Lille OSC, maar wist in zijn eerste zes officiële wedstrijden voor the Gunners niet te scoren en gaf pas één assist.

Donderdagavond ging Arsenal in de Europa League op bezoek bij Eintracht Frankfurt. Grote man aan de kant van de Londenaren was de jongeling Bukayo Saka, die twee assists gaf en een doelpunt maakte, en daarmee een groot aandeel had in de 0-3 overwinning van Arsenal. Pépé viel een half uur voor tijd in voor Emile Smith Rowe en gaf in de 85ste minuut een assist op de achttienjarige Saka.

Volgens Martin Keown, oud-verdediger van Arsenal, is Saka nu al beter dan Pépé. "Als je erover nadenkt hoe Pépé op dit moment speelt, en bedenkt dat ze tachtig miljoen euro voor hem hebben betaald, dan zag this kid er vanavond beter uit dan hij", aldus Keown, die Saka complimenteert voor zijn mooie doelpunt, tegenover BT Sport. "Hij blijft heel kalm en schiet de bal rustig binnen. Een prachtig doelpunt. En dan te bedenken dat hij pas achttien jaar is."

Robert Pirès, een andere voormalig Arsenal-speler, roept op om Pépé tijd te geven. "Bij Lille was hij fantastisch", zegt de oud-middenvelder tegenover Reuters. "Afgelopen seizoen was hij een van de beste spelers, hij maakte 22 goals. Hij is een geweldige speler. Nu speelt hij voor Arsenal in de Premier League en moet hij zich aanpassen. Dat is zo moeilijk, heel zwaar. Dus ik wil tegen de fans zeggen dat ze geduld moeten hebben met Pépé."

Gaat Nicolas Pépé slagen bij Arsenal?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Nee goh! Die jongen heeft nog maar 1 goed seizoen gehad bij Lille. Arsenal en de Premier league zijn wel een paar stappen omhoog ipv Lille en Ligue 1.

20 september 2019 om 10:36

Uiteraard. In de ligue 1 scoorde Zlatan 113 doelpunten in 122 wedstrijden. Moet je nagaan hoeveel Messi of Ronaldo daar zouden scoren, denk 300 goals in 150 wedstrijden of zo.

20 september 2019 om 13:42

Want Zlatan is geen goede spits die niet overal veel doelpunten maakte ??

20 september 2019 om 10:43

Hij heeft 2 seizoenen goed gepresteerd hoor. Hij heeft het daar goed gedaan en nu heeft die tijd nodig. Daarnaast is Zlatan 1 van de beste spitsen en had die een heel goed team waar die veel aanvoer van kreeg. Pepe moest bijna alles in zijn eentje doen.

20 september 2019 om 10:48

Die jongen heeft 2 jaar op de counter gespeeld lijkt me? In de paar wedstrijden dat ik hem zag, zie je dat hij voor het eerst ook in de kleine ruimte moet voetballen. Dat hij goed is lijkt me duidelijk, maar hij is nog niet uitgeleerd.

20 september 2019 om 10:59

Tuurlijk is hij nog niet uitgeleerd maar daarvoor moet je wel de tijd krijgen.

20 september 2019 om 11:54

Daarmee bedoel ik eigenlijk dat hij nog niet klaar is om het op een hoger niveau te doen.

20 september 2019 om 12:10

Oh zo, ik vind zeker dat hij wel klaar is voor dit niveau!

20 september 2019 om 15:36

En jij kende deze Pepe in ze 1e seizoen ? Niemand had deze pepe in ze 1e seizoen op de radar. Pepe moest niet alles alleen doen, Rafael leao was er ook nog.

20 september 2019 om 10:45

ik snap niet waarom er uberhaupt van die idiote aankopen gedaan worden, terwijl blijkbaar de jeugdopleidingen in Engeland volzitten met talent wat alleen nog gebracht hoeft te worden. Dat gaat al jaren zo. Pure kapitaalvernietiging. Geld is er genoeg, maar beleid lijkt daarmee volledig zoek te zijn. Ze kopen al jaren lang elke jeugdspeler in de wereld die een paar keer kan hooghouden, maar doen er helemaal niks mee. Kap er dan mee zou ik zeggen, en haal de de topspelers van kleinere clubs voor 80 miljoen, dan heb je in ieder geval meer garantie dat ze er direct staan.

Dan waren er mensen die hem gelijk of hoger dan Dembélé inschatten. Ik moet het nog maar allemaal zien, 80 miljoen hadden ze beter geïnvesteerd in sancho, die voor 110-120 miljoen zeker naar Arsenal kon komen. Maar ja, Arsenal en een goed transferbeleid is een even grote grap als de legendarische opwarming van Frenkie. Ik zeg trouwens niet dat hij het niet gaat maken, het is bij Arsenal al moeilijk genoeg om een deftig resultaat te behalen, als je dan als individuele speler wilt gaan schitteren met amateurs zoals Xhaka, Sokratis, Mustafi naast je en weet ik veel wat er daar nog rondloopt, dan is het niet echt fijn voetballen, nee.

20 september 2019 om 10:48

Dan moest Sancho ook nog willen heh.

20 september 2019 om 10:55

Inderdaad! Dat betwijfel ik ook hehehe

20 september 2019 om 12:00

Hiermee haal je dus al je hele stuk onderuit

Sorry maar ik vind het ook maar een overhypte en gehaaste aankoop waar ik maar weinig begrip voor heb.

20 september 2019 om 10:37

Net zoals Pulisic!

20 september 2019 om 10:47

Wat heeft die ermee te maken? Op je teentjes getrapt?

20 september 2019 om 10:56

Nee, ben geen Arsenal supporter. Maar dat fans zich zo uitlaten over hun aartsrivaal, mogen ze tegelijkertijd ook een koude douche verwachten. Ik zeg toch niets verkeerd, of wel?

20 september 2019 om 11:36

Pulisic is geen gehaaste aankoop geweest. Die is puur gehaald voor Amerikaanse marketing, bovendien is het ook gewoon een prima speler.

20 september 2019 om 12:26

Wat je zegt slaat nergens op.. Pulisic is een prima voetballer die zich al heeft bewezen in de Bundesliga en is een international. Daarnaast is hij ook gehaald om Chelsea’s status in Amerika te vergroten, wat nu aardig lijkt te werken!

Pepe is een jonge gozer die op basis van vorig seizoen gekocht is, hij heeft een leuk seizoen gehad maar was echt niet zooo goed dat het heel logisch is dat Arsenal er 80 miljoen voor betaald.,

20 september 2019 om 12:38

Het is logischer om 80 miljoen te betalen voor Pepe dan 60 miljoen voor pulisic die bankzitter werd bij dortmund.

20 september 2019 om 14:56

Pepe heeft een beter seizoen gehad dan Pulisic ooit heeft gehad. Zat op de bank bij Dortmund weet je nog? Daarnaast heeft Pepe 2 goede seizoenen gespeeld en is hij ook international. Een leuk seizoen? 22 goals en 11 assists in 38 wedstrijden noem jij een leuk seizoen? Die jongen heeft nog geen eens 5 fatsoenlijke wedstrijden gespeeld bij Arsenal en jij beschrijft hem al als miskoop. Bergkamp en Henry deden er respectievelijk 8 en 9 wedstrijden over om hun 1ste goal te maken, we weten allemaal hoe dat afliep. Pulisic heeft over zn hele carrière slechtere stats dan Pepe in 1 seizoen dus misschien ben je beetje de realiteit kwijt? Pepe toont ook gewoon potentie en is zeer gevaarlijk. Alleen scoren is nog niet gelukt maar wel al 2 assists. Ff 60 miljoen neerleggen om je status te vergroten je bent toch een voetbalclub wat boeit jou die status? Of heb je liever een goede status in de VS en een matige speler? Pepe over Pulisic all day..

20 september 2019 om 12:01

Waarom een overhypte gehaaste aankoop? Hij speelt nu al 3 seizoenen erg sterk in Frankrijk met afgelopen seizoen als hoogtepunt. Arsenalh had een buitenspeler nodig, en deze jongen past in dat plaatje. Hij speelt ook gewoon erg goed tot dusver en het talent druipt er van af. Alleen het scoren lukt nog niet maar aan alles zie je dat dat komt

21 september 2019 om 15:58

Overhypt is misschien wel overdreven, zijn stats in de Ligue 1 liegen niet en je ziet ook wel kwaliteit in zijn bewegen/positie kiezen. Het is nog allemaal nieuw en het lijkt me dus voor zo'n jonge gast niet meer dan normaal.overigens vind ik het een beetje raar voor Arsenal, 80 miljoen is tegenwoordig normaal, maar ik had liever dit geld in een goede verdediging/cdm gezien met talenten als Saka als winger.

Natuurlijk gun je hem nog wat tijd maar ik heb in die 5 wedstrijden ook niet echt iets gezien waarvan je denkt die gaat z'n niveau nog halen. Zie hem in de PL vaak sprint en fysieke duels aangaan, tja dat vinden de verdedigers daar niet zo erg.

20 september 2019 om 10:43

Je ziet echt wel dat die goed kan voetballen hoor.

20 september 2019 om 12:02

Pepe is niet van de bal af te krijgen en passeert bizar eenvoudig. Genoeg aanknopingspunten in mijn ogen.

20 september 2019 om 12:24

Gelukkig werken de trainers iedere dag met die jongen en zal hij zich absoluut ontwikkelen.

Ik snap dat mensen snel een mening klaar hebben omdat hij 80 miljoen heeft gekost, maar hij heeft gewoon tijd nodig en die moeten wij hem zeker geven. Je ziet echt wel bij vlagen wat hij in zijn mars heeft(zie wedstrijden vs Liverpool en Tottenham)

20 september 2019 om 11:00

Het lijkt wel alsof mensen tegenwoordig hopen dat elke grote aankoop faalt, zodat ze kunnen roepen 'hij heeft zo veel gekost'. Die jongen heeft net 5 wedstrijden gespeeld en mensen hebben hun mening al klaar staan. Heeft 2 hele goede jaren bij Lille gehad en uitgegroeid tot een van de betere spelers van de Ligue 1. Niet zo gek dat je dan in deze markt 80 miljoen betaald. Deze jongen moet gewoon de tijd krijgen om zich te laten zien.

20 september 2019 om 12:41

De aankoop van Pepe is gewoon meer een gok. Zijn eerste jaar bij Lille was prima maar niet buitengewoon. Afgelopen jaar heeft hij het heel goed gedaan. Ik vind 80 mil vrij fors voor een dergelijke speler. De kans is best groot dat het er niet uitkomt. Een Auba of een Lacazette hebben beide voor hun tijd bij Arsenal zowel het in de competitie meerdere jaren laten zien als in de CL.

20 september 2019 om 13:21

Bovendien loopt Arsenal voor geen meter, hanteert emery iedere wedstrijd een andere opstelling en wordt hij ook nog soms als spits opgesteld.. Ik heb nog steeds vertrouwen in zijn kunnen.

Geef die jongen de tijd zeg. Je ziet gewoon aan hem dat die heel goed kan voetballen maar hij heeft gewoon even de tijd nodig.

Tja geduld en 80 miljoen dat rijmt niet echt met elkaar. We zien het met een de Ligt die onder een (mega) vergrootglas ligt. Dergelijke bedragen brengen nou eenmaal verwachtingen met zich mee.

20 september 2019 om 10:51

Dergelijke bedragen zijn tegenwoordig helaas vrij normaal. De voetbalmarkt is compleet uit de hand gelopen. Meeste Arsenal-fans geven hem de tijd en zien in hem de potentie en dat is het allerbelangrijkste!

Het kostte Bergkamp 8 wedstrijden om tot scoren te komen voor Arsenal, Henry 9 en Pires 10.Echt belachelijk om nu al conclusies te trekken.

20 september 2019 om 12:40

Niemand trekt conclusies, er word gewoon geconstateerd dat hij zijn vorm nog niet heeft. Het is niet zo dat hij nu afgeschreven is

20 september 2019 om 12:56

Die zijn allen ook niet voor 80 miljoen gekomen. Henry zat op een zijspoor bij Juve en Bergkamp op een zijspoor bij Inter als ik me niet vergis, Pires was al een stukje ouder. Allen hadden tot dan toe meer laten zien en hebben veel minder gekost. Overigens heeft Pepe echt wel potentie, voor 80 miljoen alleen een enorme gok.

20 september 2019 om 15:17

Bergkamp en Henry zijn in 1995 en 1999 voor ongeveer 10 en 15 miljoen naar Arsenal gekomen. Dit waren in die tijd ook vrij hoge transfers net als Pepe nu is dus ik vind dit niet een sterk argument

20 september 2019 om 15:44

Enkel Bergkamp was een "dure" transfer, die had zich op dat moment dan ook al behoorlijk bewezen, met name bij Ajax waar hij meer dan 100 goals had gemaakt en een vaste waarde was in het NL elftal. Henry behoorde niet eens tot de top10 duurste transfers van het seizoen waarin hij werd gekocht. Pepe is geen vrij hoge transfer, voor Arsenal is dit een extreem hoge transfer. Het transfer record werd met bijna 20 miljoen verbroken. Het is toch niet zo gek om veel te verwachten van een mega aankoop?

20 september 2019 om 11:47

Geintje zeker? Lille is in vergelijking met Arsenal een hele kleine club. CL voetbal is het enige wat ze op dit moment hebben wat Arsenal niet heeft.

20 september 2019 om 14:58

Wauw dit soort reacties doen gewoon pijn aan mn ogen. Lekker korte termijn denken. Lille ligt er ook gewoon na de groepsfase uit. Verliezen 3-0 van Ajax in de 1ste wedstrijd. Arsenal is in alles een grotere club dan Lille en zijn ook een paar klassen beter. Maarja weet niet of je dit soort reacties serieus moet nemen..

Pepe is gewoon een prima speler. Wat hij vorig jaar liet zien was fenomenaal. Niet alleen qua cijfers maar ook zijn spel. Die explosiviteit die een club als Arsenal zo goed kan gebruiken. Zodra hij gewend is en zijn vorm terugvindt horen we Keown en kompanen wel weer anders zingen.

20 september 2019 om 12:59

Explosiviteit is er genoeg (auba en Lacazette). Ze missen in mijn eigen een echte leider, met een type Ramos/vieira zouden ze in mijn optiek mee kunnen doen om de titel.

Wordt er zo moe van.. de spelers krijgen nooit meer de kans om zich aan te passen. Het zijn allemaal kinderen van rond de 20. Laat ze even settelen voor ze helemaal af te branden.

20 september 2019 om 13:36

Hij is wel wat ouder, 24 inmiddels. Noem ik geen kind meer

Ik vind dat dit voor een groot deel ook komt door het team wat achter hem staat en door de trainer. Arsenal heeft dit seizoen nog geen wedstrijd goed weten te domineren en te gaan aanvallen, Emery komt iedere week met een andere opstelling en een andere tactiek. Vaak staan we op de counter te voetballen met Pepe en Aubameyang op een eiland en de rest blijft een beetje hangen. Ik hoop dat de komst van Bellerin, Tierney en Holding een beetje verandering met zich mee zal brengen en dat we een wedstrijd weer kunnen domineren op balbezit en lekker kunnen aanvallen. Ik hoop ook dat hij een keer gaat zien dat Xhaka niet van het gewenste niveau is.

20 september 2019 om 15:04

Volledig met je eens. Alleen omtrent Xhaka kunnen wij wensen wat we willen, maar het gaat helaas nooit gebeuren. Schijnbaar houdt Emery het zoveel van Xhaka als Wenger, want Xhaka kan in de ogen van beide coaches nooit wat verkeerd doen... Het is zelfs van de zotte dat Xhaka de week na zijn catastrofale blunder tegen Spurs gewoon weer in de basis stond.. hoeft 0,0 verantwoording af te leggen voor zijn slechte prestaties. Echt dramatisch.

Ik begin ook moe te worden van Emery. Constant veranderingen, constant andere systemen, constant spelers uit positie spelen terwijl dat niet nodig is (Torreira moet van hem aanvallender spelen telkens, terwijl hij echt een cvm is) en geen enkele aanvallende en verdedigende lijn in het spel. Ik heb er een hard hoofd in.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren