Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Kasper Dolberg bestolen van horloge ter waarde van 70.000 euro

Laatste update:

Kasper Dolberg van OGC Nice is slachtoffer geworden van diefstal, zo melden diverse Franse media. Dieven braken in in de kleedkamer van de Franse club en maakten een horloge ter waarde van 70.000 euro buit. Dolberg zou veel waarde hechten aan het sieraad. Van de daders ontbreekt elk spoor.

Het incident vond maandag plaats op de trainingsaccommodatie van Nice, zo schrijft onder meer L'Équipe. De volgende dag meldde Dolberg zich af voor de training met maagklachten. Onduidelijk is of de afmelding van de 21-jarige spits, die voor 20,5 miljoen euro overkwam van Ajax, in relatie staat met de diefstal. Sinds woensdag traint Dolberg weer mee bij Nice.

Afgelopen weekend debuteerde Dolberg voor zijn nieuwe club tegen Montpellier. De aanvaller kon in zijn 77 speelminuten, waarin hij niet tot scoren kwam, niet voorkomen dat Nice met 2-1 onderuit ging. De verwachting in de Franse media is dat Dolberg zaterdag ook tegen Dijon in de basis wordt opgesteld. De Deen vertrok op het einde van de zomerse transferperiode bij Ajax, waar hij de concurrentiestrijd met Dusan Tadic en Klaas-Jan Huntelaar verloor.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Een horloge van 70.000 euro, vraag mij altijd af waarom iemand zo'n duur horloge wilt kopen. Als er 1 apparaat is wat altijd hetzelfde doet en net zo goed werkt als jij ee de ding van 5 euro, is het wel een horloge. Een duur horloge is bij uitstek een boegbeeld van status creëren, en niks minder. Verder natuurlijk mooi klote als zo'n ding wordt gestolen, hoeveel geld je ook verdient.

20 september 2019 om 09:33

Misschien hetzelfde als met een auto? Een goedkope auto rijdt ook van A naar B maar dat wil niet zeggen dat je een goedkope auto koopt.

20 september 2019 om 09:45

Een auto zit nogal erg veel verschil in qua prestatie. Dat is bij horloges relatief heel wat minder.

20 september 2019 om 09:48

Het verschil tussen een goedkoop horloge en een duurder horloge is ook best groot hoor. Een duur horloge kan echt heel lang mee.

20 september 2019 om 09:53

Een duurdere horloge gaat toch langer mee? Ikzelf heb ook een voor sommigen dure horloge om mn pols. Ja en dan wat?

20 september 2019 om 10:01

Auto is juist vele malen dommer. Die verliest waarde op het moment dat je hem de garage uitrijdt. Een horloge, bij aanschaf van de juiste merken, gaat alleen maar in waarde omhoog.

20 september 2019 om 10:08

Dan niks Lee. het boeit mij al niks wat Dolberg om zijn pols heeft en het boeit me nog minder dat jij ook een duur horloge hebt. Het hele punt van het verhaal is natuurlijk dat het schandalig is dat de daders nu spoorloos zijn. Waarom hangen er in het trainingscomplex van Nice niet een aantal camera's? Het kan nooit een grote investering zijn om een trainingscomplex waarvan je weet dat een aantal miljonairs dure speeltjes mee naartoe nemen van wat beveiliging te voorzien. Verder kan je natuurlijk afvragen of het zo slim is om in de kleedkamer je dure spullen te laten liggen.

20 september 2019 om 10:29

Een horloge van een paar honderd euro kan ook tientallen jaren meegaan, daar hoef je geen klokkie van 70.000 voor te hebben. On topic: eigen schuld dikke bult voor Dolberg. het is bekend dat er soms wordt ingebroken in kleedkamers. met dat in het achterhoofd een horloge van 70.000 euro achter te laten is naief

20 september 2019 om 10:52

Jij gaat er maar meteen vanuit dat er geen camera's zijn. Is dat zo dan?ik lees er namelijk niks over terug. Verder is het indd niet al te slim om zoiets in de kleedkamer achter te laten.

20 september 2019 om 11:02

Een duur horloge wordt vaak ook alleen maar meer waard, naarmate hij ouder wordt. Velen kopen zo'n duur horloge als een soort investering, net als met sommige andere voorwerpen zoals een gitaar bijvoorbeeld.

20 september 2019 om 11:26

@lord, ik neem dus aan dat jij geen sieraden hebt of dat ze allemaal van de kermis oid komt... koop je ook plastic armbandjes of ringen voor je vriendin? Aangezien dat ook lang mee kan gaan als een gouden armband... 70.000 is voor jou heel veel geld dus dat geef je niet zomaar uit, maar voor Dolberg is dat in verhouding hetzelfde als paar honderd euro voor jou zou zijn... koop jij een horloge van 100 euro of een van 2 euro? Iemand die helemaal geen geld geen zou 100 euro ook te veel vinden en zou ook vinden dat die van 2 euro net zo goed is....

20 september 2019 om 11:39

Gaaf om te vertellen dat jijzelf ook een voor sommige horloge om je pols hebt. Super irrelevant. Begrijp dat je een horloge een soort sierraad is voor mannen, maar 70k voor een horloge neerleggen? Sorry maar dan ben je de realiteit echt uit het oog verloren.

20 september 2019 om 12:22

'sorry maar dan ben je de realiteit echt uit het oog verloren.' Op een bepaalde manier geldt dat voor veel voetballers die jaarlijks tonnen of miljoenen verdienen. Er zijn maar heel weinig (absolute) toppers die 'sober' blijven leven. Dat is ook een van de redenen waarom bepaalde voetballers (na hun carriere) in de financiele problemen komen.

20 september 2019 om 12:29

Wat voor hem 70K is voor jouw waarschijnlijk 200 euro. Big deal. Sommigen vinden mijn eigen horloge duur. Ikzelf totaal niet. Jij en anderen vinden dolberg zijn horloge duur. Hij niet. Dat was mijn voorbeeld. Is maar hoe je er zelf instaat

20 september 2019 om 12:38

Professor Oak, ik vraag mij af waarom iemand dan de realiteit uit het oog is verloren? De realiteit is toch simpelweg dat die jongens zich dat gemakkelijk kunnen veroorloven? Als jij iedere maand 200.000 euro op je bankrekening bijgeschreven krijgt dan is een Horloge van 70.000 euro toch geen vreemde uitgave? Dat is ongeveer een derde van een maandsalaris en in principe dan dus slechts 10 dagen werken. ik denk dat jij eerder de realiteit uit het oog bent verloren. Die jongens verdienen dat nu eenmaal. Of dat terecht is, is een heel andere discussie. Tevens is de realiteit dat wanneer je een horloge van een goed merk koopt het waardevast is. Als je er dus 70.000 voor neer legt dan kun je het, mits je het goede merkt te pakken hebt er over 10 jaar weer hetzelfde of wellicht zelfs meer voor vangen, mits je het horloge goed behandeld en onderhoud, het doosje en de papieren met serienummer bewaard. Je loopt dus eigenlijk na de eventuele verkoop ervan gratis met dat horloge rond. Is dat niet even mooi?

20 september 2019 om 13:03

Het is met de huidige rente een betere investering dan het geld op je rekening laten staan. Alleen moet je het dan niet laten stelen natuurlijk.

20 september 2019 om 13:23

Het verschil tussen en goedkoop horloge van 5 euro en een horloge van 70.000 euro is toch een factor 14000. Als je een goedkope, functionerende auto koopt ben je toch minimaal 5000 euro kwijt. Dan zou je dat moeten vergelijken met een auto van 70 miljoen euro. Dus ja, dan lijkt het me vrij normaal dat je een relatief goedkope auto koopt toch. Misschien geen auto van 5000 euro, maar een iets duurdere auto. Net zoals sommige mensen misschien geen horloge van 5 euro kopen maar een iets duurder horloge. Dat neemt niet weg dat 70.000 euro echt een totaal buitensporig bedrag is.neemt trouwens niet weg dat de echt dure auto's in mijn ogen ook grotendeels statusobjecten zijn, maar bijvoorbeeld een mooie BMW or Porsche is relatief bij lange na niet zo duur als een horloge van 70.000 euro.

20 september 2019 om 16:17

Ik vind het allemaal wel bijzonder om te lezen hier. Op dit moment 75 reacties over de gestolen horloge van Dolberg. Voor sommigen is weekend al vroeg begonnen, merk ik.

20 september 2019 om 09:33

Investering misschien? Je kan er gewoon weer geld uithalen

20 september 2019 om 09:33

Een tikkeltje teveel moraalridder gedrag naar mijn smaak. Een voorbeeld: Ik draag zelf een horloge van 350€ en schoenen van 150€ en ik noem mezelf een middelmatige burger. M'n wagen kost iets van een €15.000 en qua salaris verdien ik niets astronomisch. Er fijn en verzorgd bij lopen, al is dat met merkkleding of met allerlei accessoires, dan mag dat natuurlijk ten alle tijden. Als je dan als voetballer miljoenen per jaar verdient vind ik het absoluut niet 'raar' dat ze een horloge dragen van 70.000€. Dan heb je Ronaldo of Mayweather die er eentje dragen van een half miljoen, wat in mijn ogen natuurlijk bizar veel is maar in vergelijking met wat ze verdienen is het natuurlijk een appel en een ei. Oh ja, een dure horloge is geen dure schoeisel, want schoenen gaan vaak maar 1 of anderhalf jaar mee. Horloges daarentegen gaan van 2 tot zelfs 25 jaar mee .

20 september 2019 om 09:33

Wat een bekrompen gedachte. Waarom heb jij schoenen duurder dan €20 als je die ook goedkoper kan kopen? Of een merkshirt? Juist, omdat je er tof/fijn bij wilt lopen. En als je wat centjes meer hebt kan je daar nog net even wat meer aan spenderen. Niet te vergeten dat een dure horloge vaak uitstekende investering is.

20 september 2019 om 10:35

een merkshirt loop je er niet tof bij hoor. Ik heb juist altijd een beetje medelijden als ik iemand zie met een doodnormaal shirt met bijvoorbeeld Balr erop.

20 september 2019 om 10:39

Mensen die balr dragen hebben geen flauw idee wat merkkleding eigenlijk is. BALR is een kindermerk die gemaakt is uit materie van Bangladesh, ontworpen door waardeloze voetballers en gedragen door de mainstream jeugd en mediageilerds. Al geef je me elke dag een paar euro's zou ik dat kindermerkje niet dragen.

20 september 2019 om 12:33

Ben benieuwd welke smartphone je gebruikt. Zoveel producten worden helaas gemaakt door kinderen in ontwikkelingslanden. Sad maar waar

20 september 2019 om 09:38

Ik heb ook een duur horloge maar sommige mensen kunnen dat toch gewoon mooi vinden? Zo’n duur horloge gaat wel 20 jaar mee en jij kunt mij niet vertellen dat zo’n horloge van 5 euro dat ook doet. Als iets heel goedkoop is hoef je dat niet perse te kopen. Jij koopt misschien ook wel schoenen voor 100 euro terwijl er ook schoenen zijn voor een tientje.

20 september 2019 om 11:27

Mijn horloge is 52 jaar oud en zwaar in prijs gestegen. Het enige wat ik niet begrijp. Waarom doe je die klok om als je gaat trainen of een wedstrijd moet spelen. Maar goed de fout ligt natuurlijk wel bij diegene die hem steelt.

20 september 2019 om 12:02

Precies, welke debiel neemt een horloge wat 70000,- mee naar de training?! Ik snap best dat je mooie/dure spullen koopt als je veel geld hebt, maar misschien is het verstandig om er wat zuiniger mee om te gaan.

20 september 2019 om 09:38

Als je het kan missen, waarom niet? Er staat dat hij veel waarde hecht aan het sieraad dus wellicht dat het gekocht is toen hij zijn eerste grote salaris ontving of doelstelling behaalde?! En horloges houden een groot deel van hun waarde vast dus ja ik zou niet weten waarom je het niet zou kopen als het kan. Iedereen heeft zijn eigen dingen waar hij graag zijn geld aan uitgeeft. Kevin Prince-Boateng aan 4 auto’s op 1 dag bijvoorbeeld haha!

20 september 2019 om 09:41

Ik koop ook weleens dure dingen, maar vooral als investering. Ik kan wel proberen te sparen, maar dat levert geen drol meer op. Ik kan voor in huis een lullig, maar mooi kunstwerkje van 30,- ophangen, maar destijds gekozen voor een Herman Brood met het idee dat het over 20-30 jaar nog veel meer waarde heeft.

20 september 2019 om 09:45

Het enige probleem hier is dat mensen van andermans spullen moeten afblijven. Hoeveel hij over heeft voor een horloge mag hij lekker zelf weten

20 september 2019 om 09:49

Horloge is anders best een goede investering beter dan je geld op de bank zetten. Als je er een beetje verstand van hebt en de juiste merken haalt die worden alleen maar meer waard. Ik neem aan dat je hem dan alleen niet moet dragen...

20 september 2019 om 09:55

Op een gegeven moment ga je naar je inkomen leven. Dan denk ik dat dit voorbeeld van Dolberg nog wel meevalt, in vergelijking met veel andere grootverdieners.

20 september 2019 om 10:35

Misschien, maar ik vind een klokje van 70K wel erg over the top.

20 september 2019 om 10:49

Dat is natuurlijk zever. Iemand die 2000 verdient per maand koopt een horloge van 250-350 wat neerkomt op grofweg 16-18% van z'n totale maandsalaris. Iemand als Dolberg verdient minimaal 250.000 per maand en koopt een horloge van 70.000 wat betekent dat die horloge 26-28% is van z'n maandloon. Dus ik vind het allemaal wat overdreven moraalridder gedrag zonder het in feite te relativeren, want hoe je het ook wendt of keert, wij verdienen 100 keer minder dan Dolberg als je de berekening maakt.

20 september 2019 om 10:15

We kunnen het behoorlijk simpel houden. Laten we zeggen dat hij die 70.000 in 2 weken verdient. Hoeveel jongens van zijn leeftijd zullen er zijn die een 2 weken salaris uitgeven aan kleding of sieraden? Daarnaast zijn zulke sierraden aardig waarde vast en vaak stijgen ze zelfs. Ik kan me goed voorstellen dat Dolberg toen Ajax kampioen werd en ze een bonus kregen hij zichzelf wilde verwennen en belonen. Wie weet is dit horloge iets dat hij zag en verliefd op werd en dacht; Dit is voor mij een doel om te behalen en trakteer ik mijzelf op als we kampioen worden.hoe dan ook, het hoeft niet eens een statussymbool te zijn.

20 september 2019 om 10:16

In de tijd van influencers, rijke voetballui en het hebben van een image kan natuurlijk een ferm pols-uurwerk niet misstaan.

20 september 2019 om 10:32

en dan dat bijzinnentje: "dolberg zou veel waarde hechten aan het sieraad". Dat snap ik voor een klokje van 2x modaal (bruto)

20 september 2019 om 10:51

Om er even serieus op in te gaan: ik denk dat Dolberg hem alleen mooi vond. 70k is echt niks voor die gasten...

20 september 2019 om 11:00

Even serieus terug: Wat zou hij hij Ajax verdiend hebben? In de eerste jaren 2-3 ton? Na zijn doorbraak in het jaar 2017 richting het miljoen? Alles bruto natuurlijk. Ik denk dat 70K voor Dolberg in dit stadium van zijn carriere best een substantieel bedrag is. Voor gerarriveerde (top) voetballers is het inderdaad wisselgeld.

20 september 2019 om 11:03

Het zou kunnen dat het horloge van een sponsor is. Maar daarnaast is het zo dat een duur horloge ook vaak een belegging is. Een vriend van mij heeft een rolex gekocht en die is in 4 jaar tijd in waarde verdubbeld. Ik denk dat hij een AP Royal Oak had, die stijgen in waarde vanaf het moment dat je hem krijgt. De reden daarvoor is dat de wachttijd voor sommige horloges jaren is en mensen met geld geven soms het dubbele uit om niet te hoeven wachten. Maar het is in ieder geval slimmer om 70k uit te geven aan een klokkie dan aan een auto.

20 september 2019 om 13:14

Het enige wat niet slim is zo'n klokje aan te doen naar je werk waar je het af moet doen. Zeker in Frankrijk waar voetbal speler vaak de dupe zijn bij inbraken depay ook 2 keer in gebroken is nu i een hotel gaan wonen.

20 september 2019 om 11:07

De horloge van een gentlemen is in de laatste plaats om de tijd aan te tonen toch?

20 september 2019 om 11:11

Een horloge houd zijn waarde geld verdwijnt aan de belasting en dat zal de reden zijn waarom voetballers graag duren watches kopen Inc grote criminelen

20 september 2019 om 11:22

En goudenring heeft ook de zelfde functie als een ring die goudkleurig is... waarom zouden we überhaupt nog sieraden kopen... een horloge is gewoon een sieraad.

20 september 2019 om 11:29

Sorry hoor maar wat een bekrompen reactie. Het gaat hier om een Patek Philippe Nautilus en dat is gewoon een hele slimme investering geweest van hem. Ik heb op filmpjes gezien dat hij dat horloge al een flinke poos had wat betekent dat hij hem waarschijnlijk tussen de 40 en 50k heeft gekocht. Dat specifieke model is inmiddels inderdaad ruim 70k waard, dan is dat toch geen domme investering? En zelfs al zou het wel een domme investering zijn, dan alsnog is het zijn geld en mag hij ermee doen wat hij wil.

20 september 2019 om 11:45

Ook hier heb je verstand van. Not! Je vergelijkt hier een wegwerp artikel(jouw horloge) met een handgemaakt Zwitsers kunstwerkje, wat ook als investeringsobject gezien kan worden. Ik snap best dat een horloge van 70.000 euro niet je prioriteit is als je voor 5 euro per uur vakken vult bij de plaatselijke supermarkt, maar je moet niet gaan doen alsof je alles weet, want je praat hier duidelijk poep.

20 september 2019 om 12:11

Jezus wat een niveau hier. Iemand wordt bestolen van een horloge en dan gaat hier de discussie waarom iemand een horloge van 70K zou willen of moeten hebben. Alsof dat ene reet uitmaakt. Als die jongen gelukkig wordt van dure horloges, dan laat 'm die lekker kopen. Om het geld hoeft hij het niet te laten, dus waarom wel? Stelletje moraalridders hier.

20 september 2019 om 12:31

Wellicht is hij gewoon een liefhebber, zou gaat dat ook met autoliefhebber. Als je eenmaal genoeg geld verdiend ga je anders tegen dingen aan kijken of gedragen.maakt het nog niet goed dat je dan iemand ervan berooft. Ze zijn tegenwoodig misschien het besef van geld kwijt, maar er zijn er veel meer het besef kwijt dat je van andermans eigendom afblijft.

20 september 2019 om 18:52

.....als je dit niet snapt... Snap je zeker ook niet waarom profvoetballers in een villa wonen ipv een sociaal huurwoning, want elke huis doet hetzelfde geeft je bescherming tegen wind/regen/kou etc.is toch gewoon relatief aan hoeveel je verdient, hoeveel waard je accessoires is. two plus two is four. ON: wat ik me wel afvraag is dat waarom hij met zo'n dure horloge naar training komt?! lopen daar meerdere miljonairs maar hoor alleen dat er iets qua waarde van Dolberg is gestolen.

21 september 2019 om 07:41

Heel simpel. Als je boven een bepaald bedrag hebt op je rekening hebt dan betaal je vermogen belasting. Door dingen zoals horloges te kopen die hun waarde vasthouden hoef je minder belasting te betaken.

Dit lijkt mij heel vervelend voor hem. Ben je net nieuw en vertrouw je gelijk niemand meer misschien in het team. Terwijl het misschien iemand van buiten was. Maar dit soort dingen gebeuren vaker in Frankrijk en het is verstandiger als je deze spullen thuis laat in een kluis.

20 september 2019 om 09:45

Ik weet niet of dat ook gaat helpen, als je dat ding thuis achterlaat. Thiago Silva zijn horloge is ook niet zo lang geleden gestolen, terwijl die het wel thuis heeft laten. Al met al is het wel triest voor Dolberg dat zijn horloge is gestolen.

20 september 2019 om 09:58

Als hij z'n horloge thuis laat liggen komt hij de rest van de dag te laat..

20 september 2019 om 12:32

Spullen thuis laten heeft ook weinig nut in Frankrijk blijkbaar, kijk maar eens na hoeveel spelers er de laatste thuis thuis zijn berooft of overvallen. Met als beste voorbeeld voor de Nederlanders in person van Depay

Dat is dan waarschijnlijk zijn Patek Philippe Nautilus. Populair model dat tweedehands nog meer waard is dan de retail prijs.
Zonde

20 september 2019 om 09:48

Mag ik vragen hoe het kan dat het tweedehands meer waard is?

20 september 2019 om 09:50

Heb je toch ook met kledingstukken, laag in voorraad gok ik dus is de vraag groter dan het aanbod waardoor de waarde kan stijgen.

20 september 2019 om 09:58

Lange wachtlijsten, dus mensen bieden meer dan de retailprijs.

20 september 2019 om 09:57

Zal dan binnenkort tweedehands wel ergens worden aangeboden vermoed ik, al zal dat niet op Marktplaats zijn, maar op een meer louche handelsplaats. Ik ben niet zo thuis in dure horloges, maar ik neem aan dat ze stuk voor stuk een eigen serienummer hebben?

20 september 2019 om 10:11

Dure of luxe horloges hebben inderdaad allemaal een originele serienummer. Maar dat is nooit genoeg aangezien China een arsenaal aan namaak kledij heeft en daar horen ook horloges bij. Het gaat zelfs zo ver dat ze de doosjes en handleidingen zo precies namaken dat je het verschil nauwelijks kan onderscheiden. En dat maakt dat luxe originele horloges van over de duizenden euro's vaak een handtekening, een stempel en een certificaatbewijs bevatten van desbetreffende verkopers. Een middelmatige persoon zal een namaak horloge niet snel kunnen onderscheiden met het blote oog, maar een verzamelaar, een bezitter of een kenner van luxe horloges, die ziet dat vaak meteen van ver vanwege de lichtreflectie, kleur en type staal van de horloge. China kan alles namaken, maar iets origineels namaken dat ultradure materie bevat, dat gaan ze nooit kunnen

20 september 2019 om 10:45

Zijn punt is denk ik dat het lastiger te verkopen is, omdat het serienummer gecheckt kan worden en op die manier uitgevonden wordt dat het gestolen waar betreft. Al kunnen horloges makkelijk gestolen verkocht worden in bepaalde kringen, en deze mensen kennen ook juweliers die bereid zijn te servicen en repareren zonder moeilijk te doen. Wat je zegt is trouwens wel wat achterhaald. China kan al lang topkwaliteit producten maken. De enige reden dat dat met namaakhorloges niet op volledig gelijkwaardig niveau gebeurt is dat het zich dan niet meer loont namaak te produceren.

20 september 2019 om 10:53

Ik heb nergens beweerd dat China geen topkwaliteit producten op de markt kan brengen. Wat ik bedoel is dat China absoluut geen namaak horloge kan ontwerpen dat in oorspronkelijke waarde materie gebruikt die een paar duizenden euro's kost. Zeker als je de diamanten erbij telt en type staal/stof.

20 september 2019 om 14:41

Dat kunnen ze wel, maar waarom zouden ze dat doen? Dat is niet het idee achter namaakhorloges. Het is niet om kopers in de maling te nemen, maar om kopers te bedienen die voor weinig geld anderen in de maling willen nemen.bovendien gebruiken veel dure horloges tegenwoordig helemaal geen extreem dure materialen meer. Er wordt hier gesproken over een nautilus. Die zijn vaak gewoon van staal zonder edelstenen.

Nu dat voetballers een soort rappers geworden zijn is het misschien een idee fatsoenlijke kluisjes te installeren in kleedkamers. Die gasten lopen met outfits tot een paar ton rond als je de juwelen en handtassen en zo erbij optelt.

20 september 2019 om 10:15

Precies, maar ik geloof dat dat wel het geval is bij topclubs zoals Real en Barcelona. Hun kleedkamers zijn potverdorie strenger beveiligd dan de gevangenissen van Nederland.

20 september 2019 om 10:43

Geen idee echt. Maar heb iig de indruk dat ik vrij vaak dit soort verhalen lees. Al vele jaren.

Dit is precies het probleem van veel geld in de voetbalwereld. Het wordt uitgegeven aan, naar mijn idee, belachelijke gadgets. Een horloge van een zeventigste van die waarde is al heel duur en die 69.000 had hij heel wat lieve panda’s of kinderen zonder eten of water voor bomen in de amazone mee kunnen redden. Los van het feit dat het allemaal erg sneu is voor die knul, zou ik als dief ook eerder geneigd zijn te stelen van een voetballer. Die hebben geld als water en lijken ook totaal niet concerned te zijn met de echt belangrijke zaken in deze wereld!

En daarom hebben wij bij FC Balophetdak 7 een waardevolle spullen tas die we in de dug-out zetten

Ik ga ook altijd de kleedkaner in en neem altijd een horloge mee van 70000 euro dan ben je toch ook niet goed

Ik ga ook altijd de kleedkaner in en neem altijd een horloge mee van 70000 euro dan ben je toch ook niet goed

Ik ga een shop beginnen om iets uit te vinden waarvoor topsporters zijn accessoires zoals horloges niet uit hoeft te doen tijdens wedstrijd. Ik kom niet verder dan een tatoeage om je pols. Het is ook nog eigen merk, wat wil je nog meer...nee zonder gekheid. Ik begrijp sowieso niet waarom je waardevolle accessoires mee neemt naar training. Als ik ga trainen laat ik alles thuis liggen. Telefoon, horloge (oeps draag ik niet) portemonnee en neem alleen wat papiergeld mee voor evt drinken voor of na de training.

20 september 2019 om 14:43

Omdat juist de voetbaltraining voor deze gastjes de ideale plek is om hun dure spullen te laten zien aan hun vrienden. Dat lijkt tegenwoordig het hoogste doel.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren