Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Feyenoord gaat onderuit op Ibrox bij vuurdoop in Europa League

Laatste update:

Feyenoord heeft geen goed resultaat overgehouden aan de eerste wedstrijd van het seizoen in de Europa League. Op bezoek bij Rangers FC verloren de Rotterdammers donderdagavond met 1-0 door een doelpunt van Sheyi Ojo in de eerste helft. Het betekende voor Feyenoord de eerste officiële nederlaag van het seizoen. Feyenoord speelde een uitermate zwakke helft op Ibrox en herpakte zich enigszins na rust, maar serieuze kansen waren bijzonder spaarzaam voor de bezoekers.

Voorafgaand aan de wedstrijd werd een indrukwekkende minuut stilte in acht genomen voor Fernando Ricksen, die zes seizoenen uitkwam voor Rangers. Nadat de wedstrijd van start ging, trok Feyenoord fel ten strijde. De eerste mogelijkheden van de wedstrijd waren voor de bezoekers: een schot van Orkun Kökcü werd in de korte hoek gepareerd door Allan McGregor, waarna Sam Larsson in de rebound van dichtbij in het zijnet schoot. Maar na negen minuten leek dat allemaal niets waard, toen Rangers mocht aanleggen voor een strafschop Edgar Ié toucheerde de bal met de hand na een luchtduel, waarna James Tavernier zich over de penalty ontfermde.

Kenneth Vermeer koos de goede hoek, maar zag de bal uiteindelijk via de buitenkant van de paal naast gaan. Het was een grote opluchting voor Feyenoord, hoewel Rangers na de gemiste strafschop het initiatief in handen had. Het leidde na achttien minuten opnieuw tot een gigantische kans. De spelers van Rangers kregen veel ruimte in het strafschopgebied van Feyenoord en uitendelijk wilde Scott Arfield de trekker overhalen. Zijn inzet was buiten bereik van Vermeer, maar spatte uiteen op de paal. Halverwege de eerste helft was het geluk van de bezoekers op. Kökcü verloor de bal op het middenveld, waarna Liverpool-huurling Ojo Rick Karsdorp aftroefde in een duel en van afstand raak vuurde in de linkerhoek.

Tot tweemaal toe moest Vermeer vervolgens voorkomen dat Alfredo Morelos er 2-0 van maakte. Feyenoord beleefde een zware fase en werd pas in de laatste tien minuten van de eerste helft zelf dreigend. Grote kansen creëerde de ploeg van Jaap Stam niet. Rangers hield Feyenoord in leven, doordat Ojo hard tegen de paal schoot nadat Vermeer al was geklopt. Na de rust werd Feyenoord dreigend uit enkele opeenvolgende hoekschoppen, dwong Steven Berghuis doelman McGregor tot een redding met een schot uit een lastige hoek en kopte Leroy Fer maar net over. Slordig balverlies van Feyenoord bleef een probleem en leidde nog meermaals tot hachelijke momenten.

Feyenoord had in de tweede helft een groot overwicht aan balbezit, maar wist de achterhoede van Rangers zelden te doordringen. In de eindfase van aanvallen liep het samenspel niet soepel, waardoor er geen grote kansen ontstonden. Luciano Narsingh en Nicolai Jörgensen werden in de tweede helft ingebracht, respectievelijk na 64 en 77 minuten, in de hoop een gelijkmaker te forceren. De grootste kans voor Feyenoord in de tweede helft kwam voor Narsingh, die toch nog achter de defensie wist op te duiken na een splijtende pass van Fer, maar het schot van Narsingh werd gekeerd door McGregor.

Verdiende Feyenoord minstens een punt?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Alsof ik 90 minuten lang naar de zondag amateurs heb zitten kijken. Wat een wanvertoning.

19 september 2019 om 23:00

Man man man, wat een drama. Dit Feyenoord is een schande voor Nederland. Wat een niveau zeg

19 september 2019 om 23:11

Dan noem je niveau maar ook gewoon mentaliteit en duelkracht. Je weet dat Rangers uit meer een rugby wedstrijd is dan een voetbalwedstrijd en laat je je zo wegzetten! Nu zit Cattermole bij VVV al zou hij wel vuur brengen op het middenveld bij dit Feyenoord!

20 september 2019 om 02:11

Het leek wel de kelderklasse. Mensen die Karsdorp dan in Oranje willen zien. Kan niet eens een bal over 2 meter naar een teamgenoot spelen.

19 september 2019 om 23:01

Het laatste half uur was toch wel hoopgevend en wat beter, maar misschien leek dat omdat het eerste uur niet om aan te gluren was.

19 september 2019 om 23:02

@goalski Het was meer omdat de tank een beetje leeg was bij Rangers, dan dat Feyenoord nou zoveel beter begon te voetballen. Het was weer een klein beetje om aan te zien, niks meer niks minder.

19 september 2019 om 23:05

Een wedstrijd duurt toch ook 90minuten, dus dat zie ik eerder dan als positivie noot van Feyenoord. Toch nog iets positiefs te halen uit deze wedstrijd.

19 september 2019 om 23:20

Feyenoord levert gewoon een dramatische prestatie en kiest daarbij ook weer voor “ervaren” spelers die geen kwaliteit hebben. Geef verdorie de jeugd een kans en zet daarbij ervaren krachten met kwaliteit. Kost NL weer punten dit gestuntel. Dat wil dan een topclub zijn hihi

19 september 2019 om 23:25

De jeugdspeler was toch echt de minste van het veld, kokcu. Duelkracht ontbrak het aan, dan wil je nog meer jeugdspelers erin zetten? Zegt denk ik genoeg over je voetbal kennis.

19 september 2019 om 23:55

Met hoop win je geen wedstrijden. Logisch dat Feyenoord lichtjes de bovenliggende partij was, ze speelde alles of niets en nog kwamen de beste kansen van de Schotten.

20 september 2019 om 00:44

Maar zegt genoeg over het beleid van Feyenoord. Die uitgaven die ze hadden gedaan deze zomer hadden ze in de jeugd moeten investeren. Niet weer met net niet spelers of zonder restwaarde kampioen proberen te worden. Dit jaar is AZ waar op gejaagd moet worden en als ik het beleid daar zie zal het een lange run worden om nog aan te haken.

19 september 2019 om 23:01

Ik dacht tegen Trencin de absolute ondergrens van Feyenoord gezien te hebben, dit was werkelijk waar waanzin. Feyenoord is nu al klaar in Europa. Tegen Rangers moet je gewoon 2 keer winnen. Om gek van te worden deze club.

20 september 2019 om 10:19

Tegen Trencin was het nog slechter. Dat werd 4-0 en Rangers schat ik wel een stuk hoger in dan Trencin.

19 september 2019 om 23:01

Mijn hemel wat was dit armetierig zeg. Kan niemand opnoemen die ook maar een voldoende scoorde van beide kanten. Karsdorp en met name Fer staken er met kop en schouders boven uit op het gebied van droevigheid

19 september 2019 om 23:02

Niveau van Rangers ligt inderdaad ook niet veel hoger.

Wat mij vooral opvalt als je Feyenoord met bijv Ajax, PSV maar ook AZ vergelijkt: de Feyenoorders zijn zo veel minder fit dan die van de andere clubs.
Ze kunnen of willen het blijkbaar niet opbrengen om 90 minuten volle bak te voetballen.
Vandaag was 10 minuten zelfs te veel gevraagd.

19 september 2019 om 23:06

Er zijn dan ook veel jongens die afgelopen jaren amper gespeeld hebben. Fer, karsdorp etc. Dat zal gedurende het seizoen wel bijtrekken maar dan is het Europees waarschijnlijk te laat

19 september 2019 om 23:23

Fer en Karsdorp spelen vandaag 90 minuten. Al zouden ze niet fit zijn moeten ze alsnog volle bak spelen en dan maar na 55 minuten met kramp naar de kant.

20 september 2019 om 01:26

@ zwollywood038 Mee eens, van professionals mag je toch op zijn minst verwachten dat zijn alles geven. Al helemaal in Europa waar spelers zoâ´n grote mond over hebben; dat zijn de wedstrijden waarom ze zogenaamd voetballer zijn geworden. Nu heb ik nog geen reacties gehoord van Stam en de spelersgroep, maar het zal wel weer iets in de trend zijn van: - We moeten hiervan leren.- Op dit niveau mag dit niet, dit was Feyenoord onwaardig. - We wilde het niet graag genoeg. Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik in ergens rond de 65e minuut in slaap ben gevallen en letterlijk zojuist wakker werd op bank. Nu ben ik geen Feyenoorder, maar ik heb wel te doen met de meegereisde supporters; buitenlandse voetbal trips zijn niet goedkoop. Dan moet je tot de constatering komen dat je ploeg het eigenlijk allemaal maar bar weinig kan schelen. P.s Wat is er mis met Voetbal zone ? Elk keer wanneer ik een langere reactie plaats word het als 1 grote lap tekst geplaatst, en is mijn alinea indeling verdwenen.

19 september 2019 om 23:05

Ik dacht dat ik naar de voorwedstrijd keek, dat oud-Feyenoord speelde tegen oud Rangers. Totdat ik bekende spelers van nu herkende.wat een slechte wedstrijd van mijn club. Je zou je bijna schamen.

20 september 2019 om 04:51

En maar lullen over investeerders en een nieuw stadion. Wat ben ik weer geschrokken van dit Feyenoord. Ik zie het echt somber in. De afstand naar PSV en Ajax is zo groot en AZ is misschien zelfs wel beter dan dit Feyenoord. Echt dramatisch. Feyenoord was zo een mooie club met een fantastische jeugdopleiding en trouwe supporters schare. Wat is er nu nog van over?

Sorry Nederland. Wat was Feyenoord slecht vandaag. Overwinteren gaat hem niet worden als je wordt weggespeeld door met alle respect, de Rangers. Positief: Met Nicolai was het spel gelijk wat beter. Waarom kan ik geen witregels toevoegen Vz?

19 september 2019 om 22:59

Het is altijd lastig voetballen in Schotland. Feyenoord mist vooral creativiteit rond de 16. Misschien een gek idee om Larsson een keer zwervend op 10 te proberen met Jorgensen in de punt?

19 september 2019 om 23:01

Vind ik wel meevallen. Feyenoord mist vooral bezetting voor de goal, dan kun creatief zijn zoveel je wil er staat gewoon niemand.

19 september 2019 om 23:01

Misschien een idee om Larsson op de tribune uit te proberen? Sinisterra op links, Berghuis op rechts en Jorgensen in de spits. Narsingh en Azarkan als backups. We hebben gewoon geen aanspeelpunt. Snap echt niet dat er geen balletje is opgegooid bij bijv Lars Veldwijk. Je bent zo afhankelijk van Jorgensen, bizar gewoon.

19 september 2019 om 23:02

Heel gek idee ja. Larsson nooit meer gebruiken is een beter idee. Mentaal/mentaliteit is ook een kwaliteit. Mak lammetje is het.

19 september 2019 om 23:02

Misschien een idee dat Jorgensen uberhaupt (wedstrijd)fit moet worden?

19 september 2019 om 23:02

Toen Berghuis op het middenveld ging spelen werd het toch stukken beter, maar dan mis je hem aan de zijkant. Het probleem was toch meer het middenveld dan de aanval, weinig aansluiting en creativiteit daar

19 september 2019 om 23:02

Feyenoord was gewoon dramatisch!

19 september 2019 om 23:02

Denk dat het voor Larsson zelf ook beter is dat hij op de 10 gaat staan, aangezien hij niet explosief is, maar daar staat met Kokcu natuurlijk een misschien wel betere speler. Het klinkt heel makkelijk, maar Feyenoord speelt vooral zo slecht en slordig doordat er gewoon geen aanspeelpunt is zonder Nicolai. Achterin moet Senesi er gewoon gaan staan. Ié en Botteghin samen werkt niet.

19 september 2019 om 23:08

Veldwijk is toch geen Feyenoord materiaal. Leuke stormram voor rechter rijtje eredivisie maar that's it. Wel met je eens dat het zonder Jorgensen weinig is. Loopt er geen talent rond in de jeugd?

19 september 2019 om 23:09

Feyenoord mist vooral 11 goede en/of in vorm zijnde spelers

19 september 2019 om 23:11

Larsson is wel de enige speler in de selectie die een constante vorm heeft bij Feyenoord.

19 september 2019 om 23:11

Was los zand en echt enorme gaten tussen middenveld en voorhoede. Hierdoor kon er geen druk naar voren gezet worden en moest middenveld veel te grote stukken overbruggen om bij te sluiten. Dan vallen alle ballen in niemandsland en krijg je zo n wedstrijd. Ronduit drama

19 september 2019 om 23:13

Veldwijk is volgens mij best onderschat. Zou een prima back up zijn voor Jorgensen. Kan aardig goed meevoetballen, is een goed aanspeelpunt en heeft een neusje voor de goal. Ja, Bannis loopt er rond en die heeft alles wat je zoekt in een spits, alleen komt hij fysiek gewoon tekort nog.

19 september 2019 om 23:19

Feyenoord mist vooral pass zuiverheid. Man man man. Rangers pakt er niets van, maar zelfs dat wordt een topploeg als he ze de bal in de voeten schuift. Het was echt schandalig. En als het er nou een of twee waren, prima sla je die gewoon over, maar ze zakte omstebeurt door het ijs. Was het niet abottegin dan was het wel ie. Was het niet ie dan was het wel kasdorp. Was het niet kasdorp dan deed Tapia het wel. Om gestoord van te worden. Gelukkig kon de tegenstander ook niet meer dan 5 keer naar elkaar passen en waren ze nog slechter in de afronding, anders was je echt afgedroogd. Feyenoord uit of thuis, het verschil blijft echt te groot.

19 september 2019 om 23:42

Klopt Angelo, maar dat mag je hier nooit zeggen omdat hij 'niet het niveau heeft dat Feyenoord nastreeft'. Zelfs vandaag had hij Feyenoord echter heel erg kunnen helpen met balvastheid en strijdlust. Als tweede spits zou hij gewoon uiterst geschikt zijn met zijn specifieke kwaliteiten. Ik had hem er echt graag bij gehad

20 september 2019 om 00:11

Misschien dat we hem in de zomer alsnog mogen verwelkomen haha. Zie hem graag als breekijzer de komende paar jaar.

20 september 2019 om 00:36

Klinkt misschien gek maar had Malassia op de plek van Larson gezet. Is ook iemand met snelheid een assist dirft te schieten op het goal en kan al snel mee terug verdedigen.

20 september 2019 om 01:55

@ Bobiku29 Wat is het niveau wat Feyenoord nastreeft ? Dit is niet bijdehand bedoeld, wan ik snap gerust wel dat Feyenoord budget matig niet zoveel kan. Alleen ik begrijp er werkelijk waar niets zichzelf noemde "professionals" in het shirt van Feyenoord het structureel Europees laten afweten op de basis beginselen "inzet en wedstrijd concentratie". Wellicht moet de club hier een aandacht gaan besteden, want het is een terugkerend probleem. Wat dat betreft heb ik ook echt te doen met de mee uit gereisde supporters, door elke keer weer zoveel tijd en geld uit te geven. Om er vervolgens op match day er achter te komen dat het de spelers allemaal niet zoveel boeit.

20 september 2019 om 02:35

Het niveau dat Feyenoord nastreeft is de top van Nederland. Ik sluit me helemaal aan bij wat je zegt. Het gekke is, Rangers vliegt er vol op. Vorig jaar Trencin, die vliegen er vol op. Feyenoord laat zich afbluffen. Dit gebeurt ook structureel in de Eredivisie. Neem de openingswedstrijd tegen De Graafschap van vorig jaar. Die klappen er op, geven alles en bluffen Feyenoord volledig af. Dit gebeurt eigenlijk al jaren. Ook onder Koeman verloor Feyenoord van degradatiekandidaten die erop kletsten. Zelfs in het kampioensjaar gebeurde het. Het lijkt een probleem dat er gewoon niet uit gaat. Nu wil ik niet zeggen dat Rangers kwalitatief hetzelfde is als degradatiekandidaten in de Eredivisie, maar het gaat me er puur om dat ploegen die druk geven en lange ballen spelen Feyenoord áltijd in de problemen brengen, terwijl Feyenoord daar voetballend geen probleem mee hoeft te hebben

19 september 2019 om 23:00

Het was slecht, maar kan gebeuren in Ibrox waar de Rangers al lang Europees ongeslagen zijn. Thuis verwacht ik nog wel resultaten, en hopen op een puntje uit.

19 september 2019 om 23:11

Net zolang als Telstar? Die hebben namelijk ook al in tijden niet meer verloren

19 september 2019 om 23:07

Haha tja als Fer, Karsdorp, Larsson nou eens hun excuses zouden aanbieden. En je hebt gelijk, Jorgensen erbij was veel beter. Kortom hoezo wordt die zo laat gebracht? Sinisterra kon niks voorin.

19 september 2019 om 23:14

Dat zegt Jaap net toevallig haha. Was niet fit genoeg blijkbaar.

19 september 2019 om 23:10

Excuses geaccepteerd ;P! Nee, zonder dollen, wat was dit Feyenoord slecht zeg. Jan Boskamp heeft gelijk: waar was die passie?

19 september 2019 om 23:24

Waarom excuses aanbieden? Je verliest een wedstrijd. Meer niet. En er zijn er nog vijf in deze groep te gaan.

19 september 2019 om 23:49

Wanvertoning van m'n ploeg natuurlijk. Dit was een must win, maar je hebt gelijk. Nog 5 te gaan.

19 september 2019 om 23:29

Dat Rangers FC geen Barcelona is prima, maar zullen we niet doen alsof ze helemaal niets voorstellen? Feyenoord is ook niet van een ander niveau en toevallig hebben we dat vanavond kunnen zien. Dit is geen kritiek maar we moeten het wel realistisch bekijken. Feyenoord stelt geen ruk voor in Europa en heeft terecht verloren vanavond. Jammer, want Nederland kan de punten goed gebruiken. Je zou toch denken dat als je zo'n eerste helft speelt je de tweede helft vol gas gaat geven. Als Feyenoord dit duel had beschouwd als een wedstrijd tegen PSV of Ajax, had er meer inzet in gezeten. Wazige scheids overigens, de strafschop kan ik begrijpen maar ik kon zijn beslissingen niet altijd volgen. Hopen dat Feyenoord zich herpakt en de groeiende goede vorm herpakt om in de volgende Europese wedstrijd wel te knallen.

20 september 2019 om 00:17

Nee is ook zo, maar ik reageer ook meer op het feit dat dit voor Feyenoord een must win was, mits ze echt dachten aan Europese overwintering. Daarnaast is weggespeeld worden door de Rangers gewoon een wanprestatie. Tegen Barcelona mag je zo worden weggespeeld, maar niet tegen de Rangers. Verdiende overwinning voor hun idd.

Man man man, wat heb ik me dood zitten ergeren aan Feyenoord. Wat een ongelofelijk incompetent elftal was dit vandaag zeg.

Zonde, deze Rangers waren echt te kloppen..

Wat doen wij in godsnaam in europa....wat een afgang.
Karsdorp gauw terug naar rome sturen ook, larsson ook nooit meer opstellen, en fer die heel het spel vertraagt.

19 september 2019 om 23:00

Larsson is echt de grootste miskoop van de afgelopen jaren, wat is die dramatisch.

19 september 2019 om 23:06

Die optie Karsdorp in Oranje mag voorlopig nog even uitgesteld worden inderdaad, nondetjuu zeg!

Wat doen wij in godsnaam in europa....wat een afgang.
Karsdorp gauw terug naar rome sturen ook, larsson ook nooit meer opstellen, en fer die heel het spel vertraagt.

Alleen al om Fernando Ricksen vind ik het mooi dat de Rangers hebben gewonnen...! Fantastische supporters daar.

Absoluut een slechte wedstrijd, met als MOTM haps. Wat was die afschuwelijk slecht... Verschrikkelijk. Alles verkeerd gedaan, echt alles... Verdedigend, aanvallend complete nul. Beste actie was op het einde (gelukkig) omver gekegeld worden na weer een bagger pass van hem.

19 september 2019 om 23:11

Karsdorp was zeker ook slecht, maar heeft nog een paar ‘ok’ voorzetten gegeven... Enige assists die haps gaf waren 100% kansen voor rangers door zijn uitverdedigen door het midden voor rust, het op 8 meter dekken en het opheffen van de buitenspelval 2e helft.

19 september 2019 om 23:12

Ook Ie, Botteghin, Fer, Tapia, Larsson, Berghuis en Sinnestera mogen in de koker voor slechtste MOTM

19 september 2019 om 23:09

Haps, Larsson, Fer, Karsdorp wat mij betreft minste. Vermeer en Berghuis wel voldoende.

19 september 2019 om 23:26

Vermeer? Die weer eens langs een afstandschot dook? Berghuis? Als de bal niet in zn voeten komt geeft ie op. Geen enkele inzet. Nou ja, de enige inzet waren verongelijkt gebaartjes. Die twee waren echt geen voldoende hoor.

Triest dat een club als Feyenoord geen tweede spits heeft. Je zag het toen Jorgensen er in kwam, er werden ballen vastgehouden en daardoor kregen Narsingh en Sinistera de kans om weg gestolen te worden. Rangers volkomen terecht gewonnen, maar toch denk ik dat we met een fitte selectie thuis van dit elftal moeten kunnen winnen. Fer wel echt een dieptepunt, kon na 10 minuten niet meer lopen en heeft de tweede helft verdedigend niks meer gedaan en in balbezit vrijwel alles ingeleverd.

Alles ging fout bij een niet scherp Feyenoord. Instappen als je niet moet instappen, afstand houden wanneer je in moet stappen. Voorzetten geven zonder spits, diepe steekballen geven met spits. Elk kopduel verliezen, mannetjes laten lopen.

Ik vraag me af waarom we nog uitwedstrijden van Feyenoord in Europa kijken?! Het lijkt doorgaans nergens op, niveauloos, inspiratieloos, simpelweg waardeloos. Rangers heeft niet 1 speler waar je van wakker zou moeten liggen, alles is puur op 110% inzet gericht. Thuis gaat Feyenoord de punten heus wel pakken, maar je zult ergens uit toch minstens een punt moeten pakken om door te komen in deze groep.

19 september 2019 om 23:01

Hahaha alles puur op inzet? Alsof Feyenoord om oogstrelend combinatie voetbal bekend staat? Rangers spelen het ren je rot, lekker fysiek, dan valt ie vanzelf een keer gewoon nog beter. Feyenoord is zwaar afgezakt de afgelopen jaren en ik zie ze dit seizoen ergens als 5e eindigen, max.

19 september 2019 om 23:08

Feyenoord heeft ook niet de spelers voor dat type voetbal... Die voorhoede wil alles gewoon op techniek doen. Verder missen ze ook vooral bezetting voor de goal. Een Toornstra had wat dat betreft niet misstaan denk..

19 september 2019 om 23:09

Jij lacht om wat kalou2005 zegt, om vervolgens precies hetzelfde te zeggen met meer woorden. Ja, Utrecht en Vitesse zijn stukken beter inderdaad... Nee, Feyenoord wordt top 4. Te veel kwaliteit voor de rest van de Eredivisie, maar te weinig voor (uit)wedstrijden in Europa.

Ik ben aan het backpacken in Zuid-Amerika, heb in Buenos Aires een kroegje opgezocht en aan de vriendelijke uitbater gevraagd of hij Feyenoord op wilde zetten. Nou, ik heb me zelden zo geschaamd. Ik durf hem nu haast niet onder ogen te komen na wat ik hem en de andere gasten in zijn kroeg heb voor durven schotelen.

19 september 2019 om 23:02

Backpacken in het prachtige zuid amerika maakt gelukkig een hoop goed. Lekker van genieten kerel. Zo heb ik me ook kapot geschaamd in Brazilie toen Ajax verloor van Rosenborg en ik vol trots daar in mijn Ajax shirt zat

19 september 2019 om 23:24

Oh man, ik ben zo ongelooflijk aan het genieten van de schitterende steden, landschappen en culturen op dit ongelooflijke continent! Ben blij dat ik na deze wedstrijd lekker ver weg van de sportieve ellende in Rotterdam zit, soms is het lekker om er niet al teveel van mee te krijgen Het is alleen bijzonder zuur dat ik de voetbalgekke Argentijnen juist vandaag kennis heb laten maken met (volgens Michel van Egmond) "de meest Zuid-Amerikaanse club van Nederland"

19 september 2019 om 23:41

@diego forlan:heerlijk zo'n eerlijke reactie ❤️

19 september 2019 om 23:02

Pff, wil je dat inderdaad alsjeblieft nooit meer doen? Wij (Nederlanders) hebben een naam hoog te houden.

Veel plezier nog, maat! Hoelang ben je weg?

19 september 2019 om 23:08

Haha mooi verhaal.. dat waren 90 weggegooide minuten in prachtig Buenos Aires..

19 september 2019 om 23:11

Mooi verhaal. Volgende keer Ajax aanvragen, kan je het weer goed maken. Nee flauw, veel plezier. Volgende keer beter. Hopelijk.

19 september 2019 om 23:11

Ik hoop dat je hebt genoten (of nog steeds geniet) van het bier in die kroeg. Dat is ook het enige wat genieten was deze avond (als Feyenoorder).

Tja niet zo verrassend, feyenoord laat het vaker afweten tegen zwakke ploegen in europa

Wat speelde Feyenoord ongelofelijk slecht. Echt een balletje naar het juiste kleur spelen is al teveel gevraagd. Balletjes aannemen door profvoetballers is ook teveel van het goede. Spelers die naar voren lopen met de bal en uiteindelijk weer terug naar achteren spelen. Geen mensen die vrij proberen te lopen, maar in plaats van dat achter mannetjes met blauwe shirts verstoppertje zitten te spelen. Jeetje, wat heb ik me 90 minuten zitten te ergeren.

Elke Europese campagne hoop ik stiekem toch dat Feyenoord weer eens de trots (of een van de) van Nederland kan zijn. Elke campagne word ik weer teleurgesteld. Vandaag door een goed en naar de mogelijkheden spelend Rangers.

Trechin all over again. Schandalig was dit. Verder geen woorden meer aan vuil maken want hier kan je geen analyse op los laten.

Leroy Fer veruit de zwakste schakel.. Oogt zo onzeker aan de bal. Alles ging te snel voor dit Feyenoord. Jörgensen is echt nodig, want drie buitenspelers voorin lijkt geen succes. Wat moet Berghuis zich af en toe ergeren aan zijn teamgenoten..

19 september 2019 om 23:04

Een berghuis die overal loopt behalve op zijn positie helpt ook niet mee hoor. Die denkt ook dat die beter is dan hij daadwerkelijk is. Geeft 2 ballen aan rangers waardoor het gevaarlijk werd.

19 september 2019 om 23:09

Ja klopt, maar met Jörgensen zal hij al een stuk meer in zijn rol spelen. Je ziet gewoon dat hij van een iets hoger niveau is.

Wat een wedstrijd.. Ik vind het gewoon nog knap dat je zo'n slechte eerst helft kan spelen. Het leek wel een bierteam. Je vraagt je af hoe lang die jongens al voetballen. Echt, ik heb hier geen (goede) woorden voor. Er reizen 1.600 man mee vanuit Nederland en dan kom je met zo'n wanprestatie. Vermeer, Karsdorp, Botteghin, Ié, Haps, Fer, Kocku, Larsson én Berghuis waren niets! Dan vergeet ik er bewust twee en dat zijn Tapia en Sinisterra. Dat zijn de enige twee die over de hele wedstrijd een voldoende scoren maar de rest is allemaal ruim onvoldoende. En Stam erbij met z'n wisselbeleid. Zelden een team gezien met zo weinig bezieling terwijl dat toch de kracht van Jaap Stam is bij dit Feyenoord. Dit Rangers was prima te pakken, ook uit in Glasgow. Maar jammer dat iedereen er zo lamlendig mee omgaat. Schaam je kapot!

19 september 2019 om 23:05

Spijker op de kop. En nu mag stam laten zien dat die uit het juiste hout is gesneden. Keihard aanpakken die gasten.

19 september 2019 om 23:05

Spijker op de kop. En nu mag stam laten zien dat die uit het juiste hout is gesneden. Keihard aanpakken die gasten.

19 september 2019 om 23:11

wacht even hoor. Lees ik dit goed? Jij geeft Tapia een voldoende?? Dat kun je niet menen. Je houdt ons voor de gek toch? Tapia was de allerslechtste. Op de andere Feyenoorders na dan. Die waren nog slechter.

19 september 2019 om 23:17

Tapia scoorde zeker wel een voldoende. Dat was ook nog eens degene met passie en strijd, iets waarin de rest continue in verzaakte. Met dat geklungel van Leroy Fer, Karsdorp, Haps en Ié had ie z'n handen vol om alles dicht te lopen en om fouten van z'n teamgenoten te herstellen. Dus ja, een voldoende. Snap trouwens ook niet hoe Tapia de allerslechtste kan zijn, op de andere Feyenoorders na dan? Is dat een soort van Feyenoord was bagger en Tapia zit aan de bovenkant van de beoordelingen? Daarom ook een voldoende voor Tapia.

19 september 2019 om 23:34

Nee dat is Tapia een 3,1 en de rest een 3,0

Totale wanprestatie. Van Basten heeft gewoon gelijk. Als er druk wordt gezet blijkt dat te veel spelers uit paniek rare dingen gaan doen. Dat is kwaliteit. In de tweede helft wordt Rangers moe en krijg je wat meer tijd. Dan ziet het er redelijk uit. Maar de eerste helft verklapt het gebrek aan inzicht bij Haps, Tapia, Fer, Ie en Karsdorp.

Ja een makkie riepen de meeste. Feyenoord hoort dit makkelijk te klaren. Ik dacht van wat lees ik hier allemaal menen ze dit. Rangers gaat stunten precies zoals ik in de live blog zei. Mensen onderschatten de rangers thuis wat een grote fout is. Thuis met publiek kunnen se voor veel gevaar zorgen en vooral de eerste helft kon het gewoon 3-4/0 staan. Ik vond de eerste helft echt een schande en deed ongelofelijk veel pijn in de ogen wauw. Feyenoord moet snel maatregelen nemen en heel snel wakker gaan worden want ze strijden niet als team voor elke meter. Er staat een leuke ploeg op papier maar in werkelijkheid bestaat er niks van dat papier en lijken het amateurs. Jaap stam moet ff wat anders gaan proberen om een voorbeeld te noemen, begin met een andere CV een senesi samen met een Edgar. Het is elke x hetzelfde liedje

19 september 2019 om 23:03

Mensen die durfden te roepen dat de Rangers zouden 'stunten'..hou komen ze daar bij?

Wat was dit kansloos. En dat terwijl Rangers er ook weinig van kan. Nog steeds niks geen lijn in het spel van Stam te vinden en ook in interviews komt hij als een idioot over. Absoluut geen fan van hem. Nu moet er 3 oktober thuis gewonnen worden van Porto anders is het meteen al klaar. Wat een drama.

Pffff wat was dit slecht zeg.. Feyenoord moet zich diep schamen voor het vertoonde spel.. als je van dit Rangers verliest hoef je beter geen eens EL te spelen.. man man man.. worden sws laatste in deze poule en max 4e in de eredivisie.. wat een armoedig niveau.. die Karsdorp was volgens mij dronken.. kon geen eens een bal inspelen over 3 meter naar de juiste..was de laatste keer dat ik een wedstrijd van Feyenoord bekijk.. bizar slechte ploeg zeg..

Ai, dit is de zwakste broeder in de poule. Was absoluut geen goede wedstrijd van Feyenoord. Zullen toch uit een ander vaatje moeten tappen om de puntjes binnen te gaan sprokkelen. Ie was de 1e helft heel slecht, 2e helft ging het iets beter. Berghuis grossierde in foute passes. Beleving leek af en toe op het veld helemaal weg. Jammer!

Haal je een goede verdediger voor 7 miljoen die een weekn meetraint, stelt die amateur trainer hem niet op, maar wel die twee onzekere verdedigers die niet weten wat doorstappen is laten staan.

19 september 2019 om 23:44

Vond dat het vandaag uiteindelijk niet aan jullie verdedigers heeft gelegen, maar meer in balbezit mis ging, op de flanken en voorin.

Nu lijkt het alsof ik achteraf praat, maar Derksen en van der Gijp zeiden dat Feyenoord zou winnen omdat "de Rangers er niks van kunnen" maar de Rangers zijn sinds komst van Steven Gerrard haast onklopbaar geworden in eigen competitie en de voorrondes die ze moesten spelen. Dan moet je echt wel wat kunnen. Ze lieten prima voetbal zien, teamspirit en vechtlust. Gewoon een leuke club van leuk niveau

20 september 2019 om 00:31

Rangers waren ook favoriet bij de bookmakers. Dat is niet voor niets.

Ik zie niet in waarom schijnbaar velen dit verlies een schande vinden. Een pot die je uit zeker kan verliezen, hetgeen ook gebeurde.

20 september 2019 om 00:46

Omdat het gaat over de manier waarop!!! Jij hebt zeker niet gekeken 😂

20 september 2019 om 08:01

Nee, ik heb United gekeken. Maar ik doel dan ook op mensen die roepen dat het een schande is om van Rangers te verliezen. Rangers was gewoon favoriet.

Dat Feyenoord waardeloos speelde is weer wat anders.

Slechtste eerste helft van een ploeg ooit van de wedstrijden die ik heb gezien in de 21e eeuw. Echt iedereen, maar dan ook iedereen was slecht. Alleen Vermeer viel niet veel te verwijten. Tweede helft was beter, maar ook niet sprankelend. Ik vond wel dat Jorgensen goed inviel., dat biedt nog hoop.en Rangers, gefeliciteerd. Ook mooi dat jullie de overwinning nu kunnen opdragen aan Fernando Ricksen.

Zwak. Gewoon hartstikke zwak. Of beter: ongelooflijk slecht. Waar ik eigenlijk al ergens bang voor was (al had ik vooraf zeker wel het gevoel dat we hier minimaal een punt konden en moesten meenemen); we hebben ons gewoon (weer) laten afbluffen. Rangers klapte erop, won tweede ballen, was veel feller in de duels… Alles wat je van te voren al wist. En wij? Met speels gemak laten we het gebeuren en gaan we er op 50% in. Had echt gedacht dat het vandaag wel anders zou zijn. En daar bovenop (en mede ook daarom); we spelen gewoon slecht.gefeliciteerd Rangers, verdiend gewonnen. We hebben weer stof tot nadenken.

Uiteindelijk zie je hoe matig Rangers is als je gewoon met rust de bal in de ploeg houdt. De eerste helft alleen maar lang spelen terwijl je totaal geen body voorin hebt, zo hersenloos. Bij veroveren van de bal gelijk lang spelen en kwijtraken. Ze brengen Rangers zelf in hun spel, laten ze in de duels komen waardoor die fans er nog meer achter gaan staan en zij het momentum volledig in handen hebben. Speel dan rustig de bal rond, desnoods achterin. Zorg dat er even kalmte in de tent komt. Maar nee hoor, alleen maar lang. Ontzettend dom. Na een uur eindelijk rust in de ploeg. Nog steeds weinig kansen, maar in ieder geval controle. Tuurlijk, ook omdat Rangers je laat komen, maar ze kúnnen dan niet zo in hun spel komen. Doe dat vanaf het begin en je pakt minstens een punt

19 september 2019 om 23:06

Ik miste de bezieling ook echt. Als je kijkt naar de laatste 10 minuten, dan is het toch alles of niets? Dan zie ik een Fer en Berghuis (maar eigenlijk iedereen) gewoon wandelen. Als het even niet lukt (wat ook gewoon kan), is inzet iets wat je altijd nog kan brengen. Maar dat miste ik ook volledig. Zo zonde, want Rangers stelde eigenlijk niet veel voor.

19 september 2019 om 23:28

Ja absoluut. Het leek alsof ze niet wisten dat ze achter stonden. Het meest heb ik me zitten ergeren aan Tapia, dat was echt een bron van onrust, terwijl hij de laatste weken heel aardig speelt. Alles in één tempo. Alleen Jorgensen en Haps wekten de indruk dat ze er nog echt voor wilden gaan. Moet zeggen dat ik het bij Berghuis nog enigszins begrijp. Die speelde ook niet goed, maar heeft wel hard gewerkt de hele wedstrijd. Die was tegen het einde gewoon op denk ik. Normaal gesproken zet hij namelijk alles op alles en is hij eerder te veel dan te weinig gemotiveerd

20 september 2019 om 07:02

Ja, helemaal eens. Jammer van de start, altijd fijn natuurlijk om met een uitoverwinning te beginnen. Maar er is nog niets verloren. Dan moet het de volgende wedstrijd wel anders gaan!

Heeft het team van Feyenoord wel in de gaten dat ze achter staan? Wat een laf voetbal. Laat staan dreiging. Die spits deed zijn best nog wel. Maar zowel van achteruit als het middenveld zit gewoon geen voetbal. Berghuis in zijn eentje kan natuurlijk ook niet zoveel

Ik zat klaar voor een leuke wedstrijd... maar waar heb ik naar zitten kijken zeg? Jorgensen ben ik fan van, speler waaraan je merkt dat het gelijk beter gaat als die erin komt.

Maar hoeveel fouten passen heeft Fer gegeven vandaag? Dat gebeurt de gemiddelde kelderklasse speler nog niet eens. Ik ben echt geschrokken van Feyenoord...

19 september 2019 om 23:05

Je kan beter vragen hoeveel goede passen hij heeft gegeven...

Pff wat was dit slecht. Had er meer van verwacht, in iedergeval meer strijd in de 1e helft. Nog veel werk aan de winkel

Feyenoord was gewoon niet goed genoeg. Van deze ploeg is echt wel wat te maken, maar dan moet iedereen fit zijn. Ze kunnen een prima elftal opstellen dan, maar als er een paar geblesseerd of uit vorm zijn dan houdt het al snel op. Vandaag was het weer niet veel soeps, terwijl Rangers toch een gelijkwaardige club is. Jammer, gemiste kans.

Pijn aan de ogen. Dat is het enige waar ik even op kom om het spel te beschrijven van Feyenoord. Onbegrijpelijk dat Larsson keer op keer een basisplek krijgt, je had net zo goed met 10 man kunnen spelen. Maar misschien zegt het ook wel genoeg over de kwaliteiten voorin dat Japie hem blijft opstelen...

Wat een treurige bende. Ongelooflijk. Die donderdagen sla ik komende weken over. Doffe ellende. En ook qua inzet al helemaal ruk. Echt echt echt heel slecht. Feyenoord door de ondergrens, alleen veilig balbezit ging goed, zodra er iets naar voren ging op tempo ging alles mis. Tweede helft verdedigend nog wel prima. Maar aan de bal echt een hele slechte pot.

Als Feyenoord de volgende pot met dezelfde intensiteit wil spelen als vandaag laat ze dan alsjeblieft gewoon een baaldag aanvragen.

Dat Feyenoord in de eredivisie soms wat goede momenten heeft leek vanavond echt totaal niks uit te maken. Schrok echt van de verdediging. Fout na fout na fout. Feyenoorders die trots wat weekjes riepen dat Haps en Krasdorp al terug moeten in Oranje. Ie die een vreselijke wedstrijd speelde. Boteghin die dit niveau niet meer aan kan. Senesi moet nu echt de messias gaan spelen want achterin was het echt huilen met de pet op. Dat geldt ook voor Fer. In de eredivisie een prima speler, maar we zagen vanavond dat ook hij dit tempo niet (meer) aan kan. Natuurlijk zullen ze met Jorgensen beter spelen, maar kom op, de Rangers zijn niet eens het niveau van de top in onze competitie. Dit is een harde reality check voor Feyenoord.

19 september 2019 om 23:43

Zeggen dat deze spelers er allemaal ineens niks meer van kunnen is net zo opportunistisch als dat ze in Oranje moeten na een paar wedstrijden

Dit is toch geen verrassing mensen?. Feyenoord is al een tijdje waardeloos in uitwedstrijden en zowaar ook vandaag weer. Dit was van tevoren al te verwachten. Uitwedstrijden spelen ze gewoon 50% minder dan in de Kuip. Dit is ook precies de reden dat Feyenoord (nog) niet kan aanhaken bij de topclubs van Nederland. Plus ik moet nog maar zien of ze 3 wedstrijden in een week kunnen spelen.

Gelukkig was dit een uitwedstrijd waarbij de ondergrens nog een understatement is. Nog 5 wedstrijden te gaan en alles is nog mogelijk. Hoop dat Feyenoord zich herpakt (in europa) en toch nog met wat fris voetbal de punten binnen hengelt. Feyenoord kan het echt wel daar ben ik van overtuigd maar het komt er helaas soms te weinig en niet lang genoeg uit.

19 september 2019 om 23:48

Dat is een mooi positief bericht. Ik hoop met je mee en ben ook wel met je eens dat dit feyenoord echt wel beter kan. Misschien koud water vrees en onwennigheid bij een nieuw podium en andere tegenstander. Want er gingen wel echt veel individueel door de ondergrens en er werd zonder risico gespeeld. Lastige is dat dit een van de makkelijkere uit wedstrijden leek op papier?

Schande vind ik een te groot woord. Bij Rangers kun je verliezen. Grote ploegen hebben het daar moeilijk. Maar dat het niet best was is zeker zo. Ze kunnen een veel hoger niveau halen dan vandaag en hopelijk komt dat er in de resterende wedstrijden wel uit.

19 september 2019 om 23:26

Welke grote ploegen?

19 september 2019 om 23:54

Sinds ze weer Europees spelen hebben ze thuis idd nog niet verloren. Clubs als Villareal, rapid, spartak Moskow wisten er niet te winnen.

Wat een slechte vertoning van feyenoord was dit. En ik moet zeggen dag dit rangers ook hrel zwak was. Des te schandaliger dat feyenoord hier niet van wint. En in het interview met jaap stam moet ik zeggen dat die de weg kwijt is. Is boos op de vraagsteller en doet alsof wij allemaal een andere wedstrijd hebben gezien.

Ach ik zie het nog niet zo negatief. Toen Jorgensen erin kwam Zag je meteen wat een verschil dat gaat zijn.Die houdt voorin een bal vast waardoor iedereen kan aansluiten . Als die seneli Zo goed is als we denken en spelers fitter zijn dan pakt Feyenoord dit rangers thuis wel. 2e plek kan heus nog wel.

Voorafgaand haf ik nog het geloof dat Feyenoord kon winnen. Na de wedstrijd denk ik dat overwinteren niet zal lukken. Rangers is namelijk wel de zwakste tegenstander in deze groep.

Zwaar onder de indruk van de sfeer, spelers onder hoogspanning zo leek het. Uiteindelijk blijft het "maar " 1-0 en kan je zelfs gelijk maken. Maar het zat er totaal niet in. Hopelijk leren ze hier van en presteren ze in NL beter

Goh, als Feyenoord supporter ging ik zitten voor een heerlijke avond: de Europese groupsfase ging van start.ze hadden beter AZ kunnen uitzenden, man wat zijn we weer naïef geweest. Ik had net zo goed niet kunnen kijken en de dag erna moeten lezen dat zoals altijd Feyenoord het weer verpest. Wat een klote wedstrijd.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren