Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Derksen neemt geen woord terug over Ajax: ‘Ik denk dat PSV gewoon wint’

Laatste update:

Johan Derksen staat nog altijd achter de uitspraken die hij kort na de wedstrijd tussen Ajax en Lille OSC deed in de studio van Veronica. Voorafgaand aan het duel was hij erg kritisch op Lisandro Martínez en Edson Álvarez, die beiden uitstekend speelden. Na afloop werd Derksen gevraagd naar het tweetal en oordeelde hij dat het 'wel ging'. Donderdag licht hij zijn standpunt nader toe bij Radio Veronica.

"Ik zeg gewoon wat ik vind", maakt Derksen duidelijk "Nee, ik vond Martínez en Álvarez helemaal niet zo goed spelen." Volgens de analist zag het spel van de middenvelders er 'redelijk' uit in balbezit, maar waren ze in 'geen velden of wegen' te bekennen als Ajax moest omschakelen. "Lille kreeg grote kansen, maar die waren zo zwak dat je ze ook wel tien van dit soort mogelijkheden had kunnen schenken. Die zouden toch nooit scoren. Ze hadden ook Jong Ajax kunnen sturen tegen dit Lille."

Erik ten Hag liet na de overwinning weten erg tevreden te zijn over Lisandro Martínez.

Presentator Wilfred Genee probeert Derksen tijdens het radio-interview duidelijk te maken dat sommigen zich stoorden aan zijn kritiek. Volgens de oud-voetballer is het echter logisch om de 3-0 overwinning kritisch te beschouwen. "Kijk, Ajax heeft het professioneel afgemaakt, maar Lille heeft de beste spelers verkocht en een hoop geld uitgegeven aan spelers die er niets van kunnen." De zege op Lille zegt dan ook weinig over het komende duel met PSV, vindt Derksen.

Zondag nemen de twee belangrijkste titelkandidaten het tegen elkaar op in het Philips Stadion. Derksen voorspelt een zege voor PSV. "In Eindhoven voelen ze zich nog steeds die club van 'onder de rivieren'. Dat leeft daar nog steeds en heeft als gevolg dat er tegen Ajax altijd een ongekende grimmige sfeer hangt. Nee, ik denk dat PSV dat gewoon wint en dat is alleen maar hartstikke leuk voor de competitie."

Ben je het (grotendeels) eens met Johan Derksen over Edson Álvarez en Lisandro Martínez?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Och wat laat hij zich toch kennen

19 september 2019 om 18:24

Weten we toch. Johan heeft altijd stokpaardjes, zaken die hij eindeloos herhaalt. Heel sporadisch komt hij erop terug. Niet teveel waarde aan hechten, verder is het een vermakelijk mannetje in mijn ogen. Martinez bewijst zich werkelijk wekelijks, dat ziet iedereen verder wel. Absoluut schot in de roos. Naar ik begreep gehaald om Tagliafico op te volgen maar nu al onmisbaar op het middenveld. Naast de te verwachten strijdlust en inzet heeft hij Frenkienesque percentages balbehoud en toont hij spelinzicht met bekeken balletjes en openingen over enorme afstanden. Misschien oordeel ik wat snel maar ik had me geen betere haalbare opvolger van De Jong of Schöne kunnen indenken. Alvarez bewijst zijn waarde alvast, heeft nog veel te bewijzen natuurlijk en kan bij terugkeer van Donny zomaar op de bank belanden. Maar heeft al veel meer laten zien dan Dani de Wit, dus ben blij dat hij er is. En als Johan dat anders ziet dan mag dat. Qua zondag ik verwacht een belachelijk aantal goals, 4-4 wellicht.

19 september 2019 om 19:19

@ manodediosals Donny fit is kan Alvarez zomaar centraal achterin staan naast Blind.

19 september 2019 om 18:58

Ik vond Martinez fantastisch en Alvarez redelijk. Maar ik vind dat Derksen gelijk heeft betreft het omschakelen. Er lagen veel ruimtes tussen de verdediging en middenveld. Terwijl je eigenlijk hoopt dat die jongens dat dichtlopen. Al met al staan ze nu 3? wedstrijden naast elkaar. Over een week of 4/5 moet dat er uit zijn. Ik heb er vertrouwen in, ze werken in ieder geval heel hard.

19 september 2019 om 19:12

@MessiBazoer, gaat niet gebeuren. Die omschakelmomenten verdwijnen op het moment dat de passing zuiverder wordt. Zolang die onzuiver blijft ga je het niet oplossen. Daarnaast is Alvarez gewoon geen middenvelder. Het is of diep, of verdedigend terwijl hij zijn momenten moet kiezen. Martinez is daar veel slimmer en beter in. Daar gaat Derksen ook gelijk de fout in. Martinez was niet zo bijzonder in zijn ogen. Zag er al snel aardig uit met zo'n middenveld. Maar dat is echt niet zo. Die gaf Ziyech openingen, maar dan op de juiste momenten met nauwelijks balverlies. En zelfs in de drukte bleef hij aardig overeind. Hij heeft hulp nodig om die gaten dicht te lopen omdat hij geen Frenkie snelheid heeft. Hij moet dus kiezen en kan niet wachten tot de tegenstander gekozen heeft. Al waren ze bij lille wel heel snel. Dat was echt niet normaal. Alvarez gaat daar niet naast blijven staan, daar komt een voetballer naast, simpelweg omdat Martinez gewoon dekking gaat krijgen. Ik verwacht dat Donny het gaat worden, met Ziyech ervoor. Het Bosz middenveld, maar wel meer controle. Martinez is sneller en verdedigend beter dan Schone en ik twijfel of hij in balbezit minder is. Zeker als hij dit doortrekt. Donny is voetballend beter dan Klaassen en verdedigend eigenlijk ook. Donny kon de 6 rol onder Bosz namelijk wel invullen en Ziyech heeft er al gestaan.

19 september 2019 om 19:26

Voor de wedstrijd vond hij het armoedig dat Ajax 2 "verdedigers" had opgesteld die armoedig waren in balbezit. Na de wedstrijd rept hij over grote ruimtes. Makkelijk je gelijk halen zo natuurlijk. Zo kun je iedere speler bekritiseren, want er is altijd wel iets wat beter kan.

19 september 2019 om 22:03

Waarom ? Of bedoel alvarez met zijn reactie op de kritiek. Derksen is Derksen die geaccepteerd wordt totdat het over Ajax gaat

Lille zijn beste spelers verkocht? oké dat zal wel. Maar Johan, Ajax heeft ook 2 van zijn sterspelers verkocht.

19 september 2019 om 18:32

Hahaha ja en volgens Johan heeft Ajax net als Lille veel geld geïnvesteerd in waardeloze spelers. Mooi toch. Alvarez moet even leren niet te reageren op meninkjes, als hij zijn voeten en kop laat spreken dan draait iedereen vanzelf bij, zelfs Johan uiteindelijk. Kan wel een seizoentje duren. Of Lille zo slecht is als Johan nu beweert betwijfel ik! Ik denk dat Ajax inderdaad teveel kansen weg gaf, en Lille ongelukkig was in de afronding, maar vermoed dat ze zowel van Valencia als Chelsea punten kunnen pakken. Intussen doet Ajax wat het moest doen, zich kwalificeren voor de CL en in elk geval punten pakken in eigen huis. En dat mede dankzij twee goals van die waardeloze Mexicaan. De club die zondag gewoon gaat winnen van Ajax liet het eventje afweten in de voorronde, ouch.

19 september 2019 om 19:49

@manodedios met die voorhoede lijkt dat me lastig om punten te pakken tegen Chelsea en Valencia. die hielpen de ene na de andere grote kans om zeep. op CL niveau moeten een paar van die kansen er gewoon in

Derksen was / is nog steeds een soort van held voor mij. Heeft jarenlang schijt aan alles gehad en zegt altijd wat die denkt. En geloof me daar zijn weinig mensen van in het leven. Heeft jarenlang succesvol VI gerund. Tja ik ben het deze keer ook niet geheel met hem eens, al heeft die ergens wel een punt. Maar Johan is net als Gijpie gewoon de reden waarom je elke maandag en vrijdag (al heb ik dan vaak andere plannen) kunt genieten van een programma. En dat heb je bij andere programma’s totaal niet. Al heeft Studio Voetbal zich aardig ontwikkelt met Rafael en Theo erbij.

19 september 2019 om 18:20

Genieten? Het niveau van VI is nogal dramatisch. Derksen die geen verstand van voetbal heeft, maar wel zijn mening geeft en alle kinderen kopiëren zijn mening. Nou, wat genieten.

19 september 2019 om 18:25

VI is natuurlijk ook gewoon een entertainment programma, dan objectief voetbalpraat programma, draait om kijkcijfers en die blijven alleen hoog door iedere keer weer met gekke uitspraken te komen of de wereld met andere dingen te shockeren.. moet ze wel nageven dat ze dit al jaren goed doen haha.. voor de rest met korreltje zout nemen dat doen zij ook..

19 september 2019 om 18:22

Klopt. Hier ook een grote fan. Soms mist de nuance nog wel eens, maar hij heeft altijd wel een punt. Jong Ajax sturen vindt ik nog wat overtrokken maar weet ook niet in welke context deze opmerking gemaakt is.

19 september 2019 om 18:37

Probleem met een punt hebben is dat als je er heel goed naar kijkt het er normaal slechts op neer komt dat jij toevallig dezelfde mening hebt. Voor de meeste mensen betekend dit dat het dan neigt naar een feit, maar uiteindelijk heb je slecht dezelfde mening.johan heeft zijn status te danken aan het tegendraads zijn, dat geeft hij niet op. Neem het maar eens van hem af, wat blijft er nu daadwerkelijk over van de mens Derksen.

19 september 2019 om 18:35

Als Johan Derksen je held is, jeetje.
Beledigd alles en iedereen in hun 2 uur lange slap ouwehoer programma, en schuilt je dan achter 'ik zeg alleen wat ik vind' of 'dat is mijn mening'.
Voorheen keek ik het wel regelmatig, toen hij daadwerkelijk nieuws had te melden omdat hij nog bij VI zat.
Nu brengt hij zo nu en dan wat nieuws de wereld in, kruipt in het holletje van Bas Nijhuis en om de week zit die clown van de Telegraaf aan tafel.
En tuurlijk mag je Martinez en Alvarez niet goed genoeg vinden.
Maar dat hele negatieve gedoe voor en na zoon wedstrijd, en toegeven dat je ongelijk had zit er bij hem ook niet in.
Maakt zichzelf alleen maar beetje belachelijk op deze manier.

19 september 2019 om 20:26

Het mooie is dat een x aantal jaar geleden het niet eens beledigen was. Ik kan er om lachen en kijk het daarom wekelijks, maargoed het is wel 2019 he! Iedereen moet weer huilen om alles wat er wordt gezegd.

19 september 2019 om 21:53

Blabla niemand moet erom huilen het is gewoon een ontzettend slecht programma waar weinig voetbal inhoud inzit en alleen tokkie gelul voorbij komt. Alleen als entertainment blijft het overeind en is het soms best grappig. Maar kom niet aan met je 2019 huilen onzin want de enige die huilt ben je zelf als mensen terechte kritiek op Derksen geven.

19 september 2019 om 22:06

Voetbal is ook een tokkiesport, tokkiegelul past daar prima bij. Beterdatdan de 327e ex Eredivisiespeler die op een scherm laat zien dat de keeper een bal beter moet tegenhouden.

19 september 2019 om 22:59

@jawel toch. Idd 100% eens.

Er is gewoon iets tegen Ajax daar in de studio, en dat blijft nu kinderachtig doorgaan zonder onderbouwing

19 september 2019 om 23:17

Ik wil juist wel inhoudelijke en kwalitatieve analyses zien voor, tijdens en na een CL wedstrijd.

Daar hoort geen Derksen bij, want die heeft geen verstand van voetbal en kan dat niet. Hij moet t gewoon bij VI houden en daar zn gal spuwen en lollig doen. Daar kan het en daar past het beter.

19 september 2019 om 18:53

Kan er vaak mee lachen, maar het slaat nergens meer op. Derksen lult maar wat en kan nooit zn ongelijk aangeven. Hij heeft zogenaand verstand van voetbal, maar kan wel al iemand na 2 mindere potjes helemaal afschrijven. Hij lult en lult, dat kan gewoon niet op zo'n podium

19 september 2019 om 19:02

Hij heeft helemaal geen punt, hij is de weg kwijt sinds hij op z’n hoofd is gevallen. Gijp is degene met verstand van voetbal en is de reden dat mensen kijken, Derksen is een clown. En je praat ‘m gewoon na, mbt Studio Voetbal.

19 september 2019 om 19:12

Ik ben al fan sinds Derksen columnist was in de jaren ‘90 en ik voetbal echt begon te volgen als puber. Maar ik moet zeggen dat ik hem zo slecht in wedstrijd analyses vindt. Het is echt onhandig om hem steeds te vragen daarvoor. Hij moet t hij z’n sterke kant houden door te vertellen over het reilen en zeilen in de voetbalwereld en hoe het werkt.

19 september 2019 om 19:39

Ik vind het niveau juist echt gekelderd bij VI ten opzichte van andere programma's. Vroeger kwam Derksen nog wel met een analyse of een stukje journalistiek, tegenwoordig is het allemaal onrust stokerij vanaf de bühne. En als ze er eens faliekant naast zitten zijn ze, en vooral Derksen, te trots het toe te geven. Hij heeft gewoon continu hetzelfde rideltje keer op keer, en ik ben er al een jaar of drie vreselijk op uitgekeken. Jammer dat ze in deze fase de CL wedstrijden 'krijgen', en niet 5 jaar geleden toen ze nog frisser waren. Nu zap ik liever naar Ziggo.

19 september 2019 om 19:48

Gene zit alleen maar hans Kraai te koeioneren en Gijp de grote lachzak lacht alleen maar het hardst om zijn eigen flauwe grappen en Derksen schoffeert en beledigd iedereen goh wat zit ik te genieten zeg , ze moeten dat programma de buis afroeien onbegrijpelijk wat een treurig zootje .

19 september 2019 om 22:03

Naja, zullen we het gewoon op tv laten en afspreken dat je niet meer hoeft te kijken? Ik kijk ook geen gtst, maar laat mensen die het leuk vinden lekker joh.

19 september 2019 om 22:05

Helemaal mee eens phenomeno. En dat iedereen ze stom vindt, maakt het alleen maar leuker. En is ook gewoon hun doel.

19 september 2019 om 23:40

Dus het doel van de voor en nabeschouwing van de CL is stom gevonden worden? Ik dacht dat daar doorgaans voetbalanalyses aan bod kwamen maar nu snap ik het.

Derksen is subjectief bezig, Martinez speelde top, Alvarez ben ik geen fan van op 1 of andere manier oogt ie te traag en speelt te weinig vooruit op het middenveld, scoort nu 2 keer maar ben benieuwd of die zich gaat ontwikkelen of door de mand valt.. Zondag prachtig affiche fifty fifty waarbij ik denk dat Ajax aan het langste eind trekt, oorwassing van vorig jaar zullen ze niet vergeten zijn..

Johan zegt niet wat hij vindt maar herhaalt wat hij zegt. Tot in den treure, tegen beter weten in omdat hij te trots is om zijn mening bij te stellen. Alles onder het mom van de ‘authentieke recht voor zijn raap’ man te zijn die niet iedereen napraat. Echter draait hij na een paar weken vaak bij en zegt hij precies het tegenovergestelde.

Nou mooi, die wedstrijd heeft Ajax zo goed als gewonnen nu dus.

Hoewel ik het in deze niet eens bent met Derksen, ik vond Martinez en Alvarez namelijk prima spelen, ben ik het wel eens met Derksen dat PSV gaat winnen zondag. Ik ben namelijk van mening dat zowel Ajax als PSV dit seizoen hun thuiswedstrijden in de onderlinge duels gaan winnen. Ik ben voor Ajax, maar denk dat PSV thuis gewoon haar wedstrijd gaat winnen en dat het dit seizoen echt heel erg spannend gaat worden.

Johan wordt een seniel oud mannetje die zijn ongelijk never nooit niet toegeeft. Lekker laten lullen, we hebben gelukkig zelf ook een paar ogen om te constateren dat ze beide een goede pot hebben gespeeld.

Ik denk ook dat psv gaat winnen. Omdat psv bijna altijd wint in eindhoven. Vooral als ajax zoveel ruimte blijft weggeven.

Ik ben het vaak met Johan eens maar Martinez was toch echt een verheerlijking op het middenveld. Verdedigend stond alles niet zo sterk maar zondag zal Ajax niet spelen zoals tegen Lille, dat is killing en dat weet ETH (hoop ik). Ik teken voor een 2-2 zondag.

Probleem is toch vooral dat hij zijn mening van te voren al klaar heeft. Alvarez, Martinez en Promes konden er al geen reet van voordat ze ook maar 1 wedstrijd gespeeld hadden bij Ajax. En zo zijn er bij Psv, Feyenoord etc ook tal van voorbeelden. Daarnaast laat ie wekelijks blijken nooit naar de buitenlandse competities te kijken met al de onzin die hij roept.tuurlijk mag en moet het gezegd worden als een speler niet functioneert, maar als iemand het goed doet kan dat ook gemeld worden en daar heeft Derksen nogal moeite mee als het bepaalde spelers betreft.

Johan heeft gewoon moeite met een fout toegeven, net als Valentijn. Derksen heeft het er bijna altijd naast als het over voetbal gaat. Dat is ook een kunst. Daarbij zijn tegenstanders van Nederlandse clubs bijna altijd dramatisch volgens hem. Hij denkt dat we nog leven in de hoogtij dagen van Ajax. Hoe kan je Lille nou wegzetten als een team waar Jong Ajax nog van zou winnen? Zelfs met verlies van een paar sterk houders, is het gewoon een hele goede ploeg. Hij stoort zich aan de polonaise en daarvan probeert hij de tegenhanger te zijn. Hij vergeet daarbij dat niemand daadwerkelijk de polonaise loopt. Ajacieden niet, Ten Hag niet, niemand niet. Iedereen ziet dat Ajax veel kansen weggaf, en dat dit o.a. komt door het meeverdedigen van Martinez en Alvarez. Maar om daarna te concluderen dat die spelers niet Ajax waardig zijn, geen creativiteit hebben en niks toevoegen is veel en veel te ver. Je mag best kritisch zijn, maar je hoeft niet over te compenseren voor bepaalde euforie door een tegenstander af te vallen. Zelfs in de CL vorig jaar werden de prestaties van Ajax door Derksen op die manier af gedaan. Dat gaat na een tijdje storen.ik denk dat mensen hem meer serieus nemen als hij naast kritisch ook realistisch kan zijn. Het winnen van dit soort wedstrijden is gewoon erg knap, en zeker geen gewoonte. Zijn werk als zeiksnor is natuurlijk leuker als Nederlandse clubjes er niets van bakken, dan krijgt hij meer bijval.

Ik blijf erbij....hij heeft gewoon gelijk. Ze waren aanvallend een toevoeging maar als Lille eruit kwam dan waren ze steeds te laat terug. Dat kan gewoon niet. Het zou een verdedigend blok moeten zijn maar ze speelden beide te aanvallend.

19 september 2019 om 19:53

Dat kan nog gewoon komen.. Die gasten zijn net in Nederland. Alles is nieuw voor ze. Hoe ze nu presteren is prima en geeft hoop voor de toekomst.

Als Derksen zegt dat PSV wint, dan vul ik Ajax in op mijn toto lijstje. Gegarandeerd winst 😂

19 september 2019 om 18:52

Denk er precies het zelfde over Ajax - Lille werd gelijk wat moet het zondag dan niet worden. Nu kijken naar de EL en zondag PSV - Ajax

Oke dus Lille kan er niks van omdat ze hun beste spelers verkocht hebben en er slechte spelers voor terug hebben gehaald volgens Derksen. Ajax heeft hun 2 beste spelers verkocht en nieuwe spelers gehaald, waarvan Alvarez, Martinez en Marin er volgens Derksen niks van kunnen. Dan is Ajax dus ook een drama?

Het probleem is niet zozeer dat Derksen een vaak afwijkende mening heeft maar dat je er bijvoorbeeld hier bij voetbalzone dagelijks meerdere keren mee blijft worden geconfronteerd. Het is maar gewoon de mening van Derksen in zijn eigen show. Ik lees ookbijna dagelijks de mening van Driessen. Ik ben het meestal niet met hem eens en ik persoonljk vedenk hem er van dat hij bewust Ten Hag loopt te beschadigen.maar natuurlijk ontkent hij dat.

Ik wil niets meer lezen over de snor, hij doet dit alleen om aandacht te trekken. Media sensatie aangezien Ajax de grootste achterban heeft krijgt hij nu ook de grootste aandacht.

Voor de wedstrijd zei Derksen nog dat er serieus rekening met Lille moest worden gehouden , na de wedstrijd kan Lille er plotseling niks van . Is het een zwak team , dat 1 speler heeft verkocht en 135 miljoen geinvesteerd heeft. Het is aan Ajax om zondag te laten zien dat de heer derksen het weer mis heeft. Het kan best dat een van die twee middenvelders naast Blind in de verdediging staat; Zeker als van den beek weer fit genoeg is. Het zal zondag wel een interessante wedstrijd worden , waar de verschillen klein zullen zijn.

19 september 2019 om 19:46

@bossie Lille kon er wel iets van op die voorste linie na. die hielpen de ene na de andere 100% kans om zeep

19 september 2019 om 21:17

In de CL heb je geen ploegen die er geen zak van kunnen , zoals de heer Derksen beweerd na de wedstrijd.

Tja, dat PSV van Ajax wint is een mogelijkheid. Een reële optie zelf. Derksen heeft voor mij hoe dan ook z'n geloofwaardigheid verloren. Daar heeft deze mening niks mee te maken. Misschien heeft Derksen z'n magie verloren na dat hij gestopt is met werken. Ik weet het niet, maar het lijkt nu echt als of de beste man deelneemt aan een circusact. Erg jammer.

Ajax gaf wel belachelijk veel kansen weg dus ik snap wel dat hij zijn woorden niet terug neemt. als Lille een capabele spits had staan waren daar minimaal 3 goals uit gekomen. voetballend vond ik die Martinez wel heel goed. Alvarez vond ik op zijn goal na wederom niet heel bijzonder op het middenveld

19 september 2019 om 19:57

(japie_krekel)lekker blijven napapegaaien dat Lille veel kansen had met de manier van voetballen zoals Ajax geef je altijd kansen weg , je hebt het alleen maar over de kansen van Lille maar hoeveel goals hebben ze ook weer gemaakt ? heb je voor het gemak ook toevallig gezien hoeveel kansen Ajax nog heeft gehad buiten de drie Goals om zeker niet geteld ? , hadden er volgens mij ook nog wel 3 of 4 goals kunnen zijn maar die tellen we niet zeker .

19 september 2019 om 20:04

@sloep01 ik hoef dat niet na te apen hoor, als je zelf de wedstrijd hebt gekeken heb je dat met je eigen ogen kunnen zien. ik zeg toch ook net nog dat die aanvallers van Lille er niks van konden en dat een capabele spits die kansen er wel in had geschoten. dat Ajax die drie vier grote kansen mist is hun probleem en daar valt ook wat over te zeggen maar die van Lille waren wel heel erg aan het prutsen. die schoten alles of recht op Onana af of de tweede ring in. daarom ben ik het niet oneens met de mening van Derksen, op zijn mening over Martinez aan de bal na dan want die speelde echt prima in balbezit. zonder bal dus in verdedigend opzicht was het wel een heel stuk minder

19 september 2019 om 20:16

Sterker nog ik ben er zelfs geweest zoals altijd en die kansen vielen wel mee hoor en het is natuurlijk weer dat Lille er weinig van kon ook altijd een stokpaardje van de heren , en Matinez is gewoon een topper en ook Alvarez is er zo een en als je dat niet ziet heb je er toch echt weinig kijk op , en dat Derksen dat niet vind geeft alleen maar aan dat die man totaal geen voetbal verstand heeft en lekker blijft bashen op alles met name op ten Hag en wat met Ajax heeft te maken , ben erg benieuwd wat hij te melden heeft als Ajax zondag toevallig wint wat ik zelf niet zo geloof want daar hebben we het altijd moeilijk ,

19 september 2019 om 20:26

@sloep01 ja zo kan je altijd je gelijk willen halen. je deelt een mening niet dus je hebt er geen kijk op. ik kijk al 28 jaar voetbal en als ik dan aan alle indrukwekkende middenvelders denk die ik heb zien spelen dan komt Alvarez niet in mij op. Martinez maakt wel indruk imo op die plek maar in Alvarez zie ik nog steeds geen middenvelder. hij heeft geen hoge handelingssnelheid, speelt de meeste ballen breed en terug en hij versnelt het spel niet. het is een pure breker op het middenveld momenteel en daarom zie ik er meer een verdediger in. dat er alleen op Ajax en Ten Hag word gebasht vind ik overigens onzin. ze zijn net zo kritisch op PSV en Feyenoord en Van Bommel hebben ze ook al een aantal keer flink aangepakt. ik heb gemerkt dat veel Ajax supporters moeilijk kunnen omgaan met kritiek. als ik die moet geloven ga ik bijna aan mezelf twijfelen want die proberen me wijs te maken dat Veltman bv een of andere wereldverdediger is wat ik er absoluut niet in zie

19 september 2019 om 20:42

Ik kijk ook al een paar kwartier voetbal al ruim 25 jaar seizoenkaarthouder dus ik heb alles meegemaakt goed en slecht maar neem van mij als er een kritisch is op Ajax ben ik het wel hoor , van mij hoort Veltman er helemaal niet in hij heeft gewoon niet het niveau dat je moet nastreven maar schijnbaar ziet de trainer het anders daar heb je gelijk in , maar verder heeft Ajax een heel uitgebalanceerd team op dit moment en ook al verliezen ze zondag ik zet mijn geld op Ajax dit seizoen want ze spelen anders maar zijn zeker niet veel zwakker dan vorig jaar hoor , zoals de zogenaamde kennerszeggen en zelfs PSV gaat deze selectie niet van het kampioenschap afhouden .

19 september 2019 om 20:58

@sloep01 ik vind Ajax ook gewoon goed spelen maar ik zou wel als Donny Vd Beek weer fit is Alvarez neerzetten op de plek van Veltman. ik denk dat je dan verdedigend veel stabieler bent en ook meer voetballend vermogen op het middenveld hebt. ik denk ook dat Ajax kampioen word al weet je het nooit in de Eredivisie. PSV en Ajax hebben natuurlijk weinig weerstand op misschien een Feyenoord na die wel eens kunnen verrassen in de klassiekers. als je gewoon van de kleintjes wint dan kom je al een heel eind in de Eredivisie. ik denk dus niet dat PSV kansloos is voor de titel al is Ajax idd wel de favoriet en de grootste kanshebber

19 september 2019 om 21:24

@Japie *krekel.
Misschien is de voorhoede van Lille op dit moment nog niet op het niveau wat het moet zijn. Het kan best zo zijn dat ze er over een paar weken van een halve kans een goal maken
Als ik nu kijk naar ploegen als Liverpool, Barça en Real , dan kan je toch ook niet zeggen dat die ploegen niet capabel zijn. Op het moment is het niet best , maar dat wil nog niet zeggen dat deze ploegen slecht zijn .
Natuurlijk mag je kritisch zijn, moet je kritisch zijn , maar geef als analist ook eens toe als je er naast zit. Of gebruik eens normale woorden om je kritiek te uiten .
Dat hij zegt dat PSV van Ajax wint, dat is zeker mogelijk zeket gezien het verleden en de vorm van beide teams. Maar als je hem hoort praten dan is Ajax bij voorbaat kansloos

Als Martinez en Alvarez de sterren van de hemel gespeeld hadden dan was Derksen wel over iets anders begonnen wat hem niet aanstond.
Het is het typische gedrag van een bejaarde man: ALLEEN maar negatief zijn en mensen afbranden. En het is altijd totaal zonder enige onderbouwing hij geeft inderdaad alleen zijn mening maar.
Bij VI krijgt hij daar ook alle ruimte voor want er vraagt daar nooit iemand om uitleg en Gijp zegt bv ook nooit dat hij het niet met hem eens is.
Het programma kent geen discussie en dus geen inhoud. Met name bij de minder hoog opgeleide mensen die niet op discussies en argumenten zitten te wachten is het populair.

19 september 2019 om 20:15

@dedameuitvakg meningen blijven meningen. wat jij een goede wedstrijd vind van een speler vind iemand anders misschien niet zo heel bijzonder. daarom snap ik ook niet dat mensen zich storen aan zo een Derksen. die ziet het gewoon op zijn manier terwijl iemand anders het weer op zijn eigen manier ziet. iedereen zijn maatstaf ligt weer anders. supporters hoeven het niet met hem eens te zijn net zoals hij het niet eens hoeft zijn met de mening van wat supporters van een speler of wedstrijd vinden

19 september 2019 om 21:45

@Japie_Krekel
Eens, de man mag zeker zijn mening geven. Het geven van een mening is in mijn ogen pas interessant als je die mening onderbouwt en de discussie aangaat. Bij VI gaat het zo: Johan wat vind je van Halsema? Een domme trut. Johan wat vind je van het koningshuis? Volstrekte onzin. Enz enz. Is het tv waardig als iemand zonder argumenten alleen maar mensen afzeikt? Ik raad iedereen die het programma leuk vindt aan om een ochtend in de week in een bejaardenhuis te gaan helpen. Alleen maar mannen zoals Johan.

19 september 2019 om 23:33

Elke wedstrijd van Ajax waar Johan bij aan zit zeg ik na afloop tegen mijn man: wat gaat hij nu weer afzeiken bij Ajax? Het is zo voorspelbaar... Overigens zegt dit niets over zondag....

Zo goed is PSV niet. Wordt 1-3 voor Ajax.

19 september 2019 om 23:35

Precies. Hun winst vanavond lijkt ook al een deja vue van de wedstrijd tegen Basel. Wel thuis met klein verschil winnen, maar er volgt nog een uitwedstrijd.... Overigens denk ik dat Ajax, met 2 dagen extra rust, fitter zal zijn...

Derksen denkt dat PSV gaat winnen?
Dan wordt het dus Ajax haha

Ach, Johan Derksen. Je weet dat wanneer iedereen rechtsaf gaat, hij standaard linksaf gaat. Dat samen met regelmatig iemand verbaal een schop tegen z'n schenen geven. Dat is het aloude spelletje dat hij speelt. Het is leuke tv voor degenen die ervan houden maar hij is totaal niet serieus te nemen. De man is voor mij allang en breed zijn houdbaarheidsdatum voorbij

Mijn buurman denkt dat het gelijk wordt. Ik denk Ajax. Wat ik hiermee wil zeggen. Kan dat slappe geklets van Derksen, niet gewoon genegeerd worden. Is gewoon maar een meningTJE. Waarom moet dat steeds maar gedeeld worden?

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren