Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Manchester United en Solskjaer hebben drie dure spelers in het vizier’

Laatste update:

Manchester United speurt ook na de zomerse transferperiode op aanwinsten. Manager Ole Gunnar Solskjaer heeft op Old Trafford reeds Aaron Wan-Bissaka, Harry Maguire en Daniel James mogen begroeten, maar de Noorse manager ziet nog voldoende verbeterpunten. Solskjaer heeft doelwitten in het vizier die op de lange termijn waardevol moeten zijn voor the Red Devils.

Solskjaer zou volgend jaar zomer drie spelers naar de Engelse grootmacht willen halen. De oefenmeester ziet in Callum Wilson, Jadon Sancho en James Maddison belangrijke versterkingen, zo claimt ESPN dinsdag. United zou wel diep in de buidel moeten tasten voor deze spelers, want ze liggen nog langdurig vast bij andere werkgevers.

Ole Gunnar Solskjaer: 'Jamie Vardy is mijn type spits'

Spits Wilson, die nog tot medio 2023 vastligt bij Bournemouth, wordt getaxeerd op 45 miljoen euro, buitenspeler Sancho van Borussia Dortmund moet circa 112 miljoen kosten en middenvelder Maddison zou Leicester City bijna 80 miljoen euro moeten opleveren. Sancho beschikt in Duitsland over een contract tot medio 2022, Maddison ligt een jaar langer vast bij the Foxes.

United bezet momenteel de vierde plek in de Premier League, met acht punten uit vijf wedstrijden. Komende zondag neemt de grootmacht het in Londen op tegen West Ham United. Deze donderdagavond speelt United tegen Astana in de Europa League. Naast de club uit Kazachstan zitten the Red Devils met AZ en FK Partizan in Groep L.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Dit is toch een grap? Wilson? Haal gewoon een jongere spits dan, kom op zeg. Maddy en Sancho zouden wel top zijn voor United. Jovic was echt top geweest voor ze denk ik.

17 september 2019 om 11:12

Ajax/ ik ben blij dat Jovic naar Real Madrid is gekomen maar het is wel vervelend voor hem dat Benzema het zo goed doet. Dat zullen niet veel minuten voor hem worden dit seizoen en iemand op zijn leeftijd met dat talent moet nu juist iedere week spelen.

17 september 2019 om 11:59

Als Man Utd slim is, halen ze geen Maddison, maar ruilen ze Pogba met Isco + een geldbedrag rond de 90 miljoen euro. Man Utd heeft met Isco dan de gewenste creativiteit binnen, Pogba z'n gewenste transfer naar Real Madrid, Man Utd af van een ongemotiveerde speler en Zidane z'n gewenste speler met Pogba. Isco is bovendien veel beter dan Maddison. Man Utd kan die 90 miljoen vervolgens nog investeren in Neves of Fabian Ruiz als CM/8 en in Declan Rice of William Carvalho als nummer 6 voor de defensie. Dan heeft Man Utd een gloednieuw middenveld wat broodnodig is. Een rechtsbuiten is ook nodig. Douglas Costa kan het beste als rechtsbuiten worden gekocht, aangezien ik Sancho naar City zie vertrekken om Leroy Sane op te volgen.

17 september 2019 om 12:12

Wat heeft Manchester United aan een speler die veel wisselvalliger is dan Pogba? Bovendien moet je dan maar hopen dat Isco het ziet zitten om naar Manchester United te verkassen. Verder is het in theorie allemaal aardig, maar in de praktijk is het een stuk moeilijker dan het is in Football Manager. 1). Spelers moeten uberhaupt naar Manchester United willen. 2). Tegenwoordig is Manchester United zo'n beetje de eerste club die afhaakt als er concurrentie is van grote clubs, en 3). Gezien de afgelopen twee transferperiodes is het best aannemelijk dat de geldkraan hapert. De FFP zit de club naar mijn mening dwars waardoor ze niet meer blind geld uit kunnen geven.

17 september 2019 om 12:29

Als Isco op nummer 10 komt te spelen, en je een team om hem heen bouwt, kan het zijn dat hij gaat excelleren op die positie. Isco zou bij Man Utd beter kunnen steken op Martial en Rashford, dan bij Real Madrid nu het geval is. Isco is beslissender in passing dan Pogba.

17 september 2019 om 12:49

@Zermatt het is hier geen fifa hé. Je krijgt echt geen isco en 90 mil van Real.

Maddison en met name Sancho lijken me uitstekende aankopen. Neem aan dat Wilson als vervanger van Lukaku moet gaan fungeren, anders snap ik er niets van want dit is geen eerste spits voor United.

17 september 2019 om 11:11

Prima aankopen zouden het zijn. Alleen wilson een andere optie.

17 september 2019 om 11:26

Ik snap niets van jou Luuk, want Lukaku is verkocht aan Inter. Wilson speelt al een aantal seizoenen vrij steady bij Bournemouth en denk dat hij bij een grotere club nog beter zal renderen. Het is misschien geen grote naam, maar hij zou zomaar eens een topspits kunnen blijken voor United

17 september 2019 om 12:07

Bournemouth draait in verhouding vele malen beter dan Manchester United en de druk is er veel lager. Daar draait het in de aanval om Wilson, dat zal bij Manchester United niet het geval zijn. Bij clubs als United met die druk heb je iets extra's nodig. Lukaku had veel betere cijfers en kon ook het verschil niet maken.

17 september 2019 om 17:24

Lasse, wil dat zeggen dat Wilson 45 moet kosten. Goede breedte aankoop : ja:
Voor dat geld een betere optie : ook ja.

Vraag me af in welke mate Sancho haalbaar is voor United? Niet financieel maar in termen van het feit of Sancho wel interesse heeft in een overstap naar Man Utd? Je kan bezwaarlijk stellen dat United vandaag op sportief vlak een stap vooruit is tov Dortmund.

17 september 2019 om 11:18

Heb je gelijk in. Maar er gaan verhalen rond die zeggen dat hij er wel oren naar zou hebben. Zie hem ook niet in de basis staan bij de andere PL clubs die hem kunnen betalen. Heel misschien Chelsea, maar dan komt het meer op zijn voorkeur neer.

17 september 2019 om 12:02

Die verhalen zeggen weinig. Ik denk dat Sancho onhaalbaar is voor Manchester United, vooral als andere grote Europese clubs concreet gaan worden. Kijk alleen al naar de afgelopen twee transferperiodes: Maguire, Wan-Bissaka, James, Fred, Dalot en Grant. Dat zijn nou niet bepaald spelers waar andere Europese topclubs achteraan zitten.

17 september 2019 om 12:05

Bij City (als vervanger van Sane), Chelsea, Arsenal en Spurs zie ik Sancho ook gewoon een basisplaats bemachtigen. Zelfs Liverpool, mocht Mane vertrekken naar Real Madrid. Het is dus onzin om te denken dat Sancho alleen bij Man Utd een basisplaats zou bemachtigen. Zelfs bij Real Madrid op rechts, Barcelona op links, of bij PSG op links (als Neymar vertrekt), zie ik Sancho een basisplaats bemachtigen.

17 september 2019 om 12:32

Ja Liverpool en City zijn de grootste concurrenten. Maar wie zegt dat Sane weg gaat? Ben je wel echt heilig van overtuigd. En als nog krijgen Silva en Sterling vaak de voorkeur. Mane gaat ook niet zomaar weg. En United kan vooral qua loon wel meer bieden dan de Spurs. United is ook nog steeds een grotere club dan Spurs. Arsenal kan sowieso niet zoveel bieden als United. Ik ben wel inderdaad banger voor Real of Barça, maar daar is zijn basisplaats echt niet zeker. En hij wilt blijkbaar toch graag terug naar de PL. Dan kan United een logische en een realistische keuze zijn, daar is hij gelijk de ster. Zo'n onzin is het dus niet.

17 september 2019 om 12:34

We zijn dus pas de afgelopen periode begonnen met gerichte aankopen te doen die passen bij de nieuwe weg die United is ingeslagen. De kans is zeker aanwezig dat Sancho liever ergens anders heen wilt, maar onhaalbaar is hij zeker niet. United moet wel CL halen om een kans te maken denk ik. Halen ze dat niet dan lijkt hij me wel onhaalbaar.

17 september 2019 om 13:15

Ik vraag me alleen af waarom je denkt dat er nu wel iets gaat veranderen? Dezelfde mensen bepalen nog steeds wat er gebeurt en het verval is nog steeds bezig. Bovendien worden de aankopen met het jaar slechter de laatste tijd. Ik denk eerlijk gezegd dat er niets verandert zolang er geen capabele technisch directeur word aangesteld die een duidelijke visie heeft. Wie moet nu die visie uitdragen dan, de onervaren Solskjaer, de scoutingstaff die al jaren niet functioneert of Woodward die inhoudelijk niets van voetbal weet?

17 september 2019 om 13:45

@ZermattJe slaagt er toch telkens weer in om me te laten lachen met je opmerkingen , jij denkt echt dat dit FIFA is als je hoor spreken. Hoezo Mane naar Real die heeft al een tijd geleden aangegeven dat die er geen oren naar heeft , maar ok blijf maar dingen uit je duim zuigen daar ben je goed in.

17 september 2019 om 11:19

United is wel een stap omhoog hoor. In alles is united een grotere club. Met een aantal transfers hebben ze een goed team met veel potentie.

17 september 2019 om 11:34

@arsenal890 ''met een aantal transfers hebben ze een goed team met veel potentie'' dat werd een tijdje geleden ook gezegd en toen haalde ze o.a Lukaku, Pogba en Sanchez. We hebben gezien hoe dat is gelopen dus zo kun je bezig blijven met dergelijke uitspraken, maar zo makkelijk blijkt het niet te gaan.

17 september 2019 om 11:40

De transfers die ze nu doen heb ik het over. Wan bissaka en Maguire zijn hele goede transfers. Dit waren zwakke plekken in het team maar dat hebben ze nu goed gedaan. Als ze deze jongens halen dan komen ze echt wel een eind hoor.

17 september 2019 om 16:07

Wanneer hebben die transfers Manchester United vooruit gebracht in de afgelopen 6-7 seizoenen? Op dit moment denkt een speler van Dortmund wel twee keer naar voor zo'n persoon voor dit Manchester United kiest. Vooral een speler als Sancho die waarschijnlijk de gehele Europese top achter zich aan heeft zal Manchester United niet als voorkeur hebben. Dat ze dan hun twee zwakke posities opvullen met aankopen is niet knap, maar broodnodig. Dat is geen geweldig beleid, maar in ieder geval een beleid.

17 september 2019 om 11:22

@thenry_228 toch onderschat je dan de grootte van een club als United. natuurlijk gaat het sportief niet lekker maar stel ze halen dit jaar de CL. dan kunnen ze zo een Sancho misschien wel overtuigen met een dik salaris

17 september 2019 om 11:44

Ik zeg ook dan ook duidelijk in mijn post dat United op dit moment op sportief vlak geen stap vooruit is tov Dortmund. Natuurlijk is United voor de rest een grotere club dan Dortmund ( financieel, uitstraling, historiek, aantal fans,...) Maar je kan niet ontkennen dat er op puur sportief vlak, momenteel, geen verschil is tussen beide clubs.

Sancho zou echt een topaankoop zijn en Madisson vind ik ook een goede speler. die zou ik liever zien dan een Wilson of Rice bv. die Maguire maakt trouwens een sterke indruk achterin bjj United. je ziet dat het allemaal stabieler is achterin al vind ik dat Lindelof nog wel vervangen kan worden met een betere verdediger

17 september 2019 om 11:32

Ik snap niet helemaal wat je bedoelt met “zou ik liever zien dan”. Maddison is een aanvallende middenvelder vs. Wilson een spits en Rice een verdedigende middenvelder. Verschillende spelers voor verschillende posities. Bedoel je dat United meer behoefte heeft aan een aanvallende middenvelder dan een spits of een verdedigende middenvelder?Sancho is voor iedere club een topaankoop en zou het mooi vinden als een Engelse topspeler voor een Engelse topclub zal spelen. Rashford kan dan in de spits en heb je Wilson ook niet per se nodig, aangezien ik denk dat Greenwood een uitstekende back-up is

17 september 2019 om 11:49

@lasse ik bedoel idd dat ze een aanvallende middenvelder nodig hebben. Rice is een goede speler maar United komt voetballend vermogen tekort op het middenveld imo. ze voetballen vrij moeizaam en in die linie mag er wel wat swing bij komen

18 september 2019 om 00:23

Swing en creativiteit mag en moet er misschien zelfs wel bij, maar vind Rice wel een lekkere speler hoor. Zie hem liever op 6 dan een Matic, Fred of andere pipo. Maddison zou een goede aankoop zijn maar vind die 80 miljoen wel heel erg veel. Als een Engelse speler meer dan 10 keer kan hooghouden kost ‘ie al 50 miljoen

17 september 2019 om 11:36

Eens, en dat terwijl Lindelof vorige seizoen een van de ‘sterkhouders’ was. Denk als ze Demiral kunnen losweken van Juventus een prachtige duo zouden hebben. Verder vindt ik madisson een pareltje en over Sancho hoeven we niet eens te discussieren.

17 september 2019 om 11:59

Sancho is naar mijn mening dan ook onhaalbaar, terwijl ik betwijfel of spelers als Maddison de club weer terugbrengen naar de top. Zo'n indrukwekkende voetballer is hij niet en op die positie mag je toch wat meer verwachten als je Manchester United bent. Wilson vind ik persoonlijk maar een hele gewone Premier League spits. Verder vraag ik me ook af of het verval inmiddels geen effect heeft op het uitgavepatroon. De afgelopen twee zomers waren ze toch relatief bescheiden voor hun begrippen en het waren nou niet bepaald namen waarvan je denkt: "kijk, dit zijn spelers voor Manchester United."

BVB weet dat Jadon bij een geslaagd CL avontuur niet te houden is. Indien ze de Buli winnen is een overstap van Jadon bespreekbaar. Het bedrag van €120 miljoen euro klopt niet, Bvb wil minimaal €150 miljoen euro. Dortmund verkoopt dan op 3 jaar tijd 3 spelers voor €330 miljoen euro (Dembele 120 , Sancho 150, Puli 60).

17 september 2019 om 11:30

Klopt! & volgens verschillende media heeft City matchright voor Sancho..
Kan me goed voorstellen dat als sané alsnog naar Bayern komt city dan sancho haalt... vind sancho wel prima passen bij Manu

17 september 2019 om 11:55

Ik geloof daar eigenlijk niets van. Als het CL avontuur slaagt, komt er nog meer geld binnen en financieel gaat het prima bij Dortmund. Zij zullen het contract ongetwijfeld willen openbreken en als dat niet lukt, heeft hij nog steeds een doorlopend contract tot 2022. Ik denk namelijk dat Dortmund definitief aanhaakt, als het dit seizoen kampioen weet te worden in Duitsland.

17 september 2019 om 12:05

Ik begreep dat ze bezig zijn met de nieuwe Pirlo. Zou mooi zijn als Tonali naast Witsel op het middenveld komt te spelen. Daarnaast moet Buerki vervangen worden (Nuebel), een spits erbij en Hakimi definitief vastleggen.
GK: Nuebel LA: Schulz CV: Hummels CV: Akanji RA: Hakimi CM: Witsel CM: Tonali LAM: Brandt CAM: Havertz RAM: Sancho SP: Reus

17 september 2019 om 12:34

@Marshmallow, Havertz ging toch naar Bayern Munchen in jouw ogen? Is dat nu opeens Dortmund geworden? Ik volg je i.i.g. niet meer. Reus in spits is sowieso onzin.

17 september 2019 om 12:39

Het ging om de beeldvorming dat ze gruwelijk elftal zouden krijgen met Tonali en Havertz. Het laatste nieuws was dat het niet zeker was dat Kai naar Bayern zou gaan. Brandt en Reus zouden maar al te graag Havertz naar Dortmund willen lokken. Voor de interland werd dit bekend gemaakt. Persoonlijk maakt het mij niks uit waar Kai gaat voetballen hoewel ik hem het liefst bij Bvb zie omdat Coutinho dan bij Bayern blijft.

17 september 2019 om 14:08

Ik haal je uit je droom Havertz gaat niet naar dortmund. Dortmund kan nooit minimaal 100 miljoen neerleggen voor Havertz. Bayern heeft daarintegen veel meer geld.

17 september 2019 om 16:03

Dortmund spendeerde deze zomer ruim 127 miljoen euro en verkochten alleen Diallo en Philipp voor leuke bedragen. Dortmund kan dat wel betalen, maar het is twijfelachtig of ze dat ook zouden doen.

Wilson is niet een type speler wat je als United moet ambiëren. Die Maddison is een leuke speler maar mag je afvragen hoeveel beter hij nog gaat worden en of het niet een beetje te dure speler is. Sancho acht ik United totaal kansloos voor. Wel goed dat ze op wat meer creativiteit mikken (maddinson en sancho). Daar ontbreekt het bij United aan.

Maddison en Wilson zijn denk ik wel haalbaar, maar ik denk dat Jadon Sancho onhaalbaar is. Sportief heeft hij het eigenlijk al beter voor elkaar bij Dortmund en ik denk dat Manchester United op dit moment niet op kan tegen de wereldtop als concurrent op de transfermarkt. Verder zie ik in Wilson geen aanwinst en zul je flink in de buidel moeten tasten voor Maddison. Of dat nou zo slim is, durf ik niet te zeggen. Zo gecharmeerd ben ik niet van die jongen, al is hij wel goed.

Ik ben eerlijk gezegd niet overtuigd van alle drie de spelers. Wilson lijkt me zeer zeker dat hij het niveau niet aankan, ondanks dat hij voor mijn (tweede club) van zeer grote waarde is. Sancho is ook onzeker. De Bundesliga gaat qua kwaliteit langzaam maar zeker achteruit. Sancho is natuurlijke een grote smaakmaker in de BuLi, maar of hij zich kan aanpassen aan het veel fysiekere spel van de PL met de vergrote prestatiedruk is natuurlijk een andere kwestie. Ik ben meer overtuigd dat Maddison het zal redden t.o.v. Sancho. Qua prijs al helemaal, ondanks dat Maddison niet goedkoop zal zijn.

Dus je wilt niet spenderen in de zomer om vervolgens in de winter dit wel te doen. Echt logisch inderdaad. Hello smokescreen!

17 september 2019 om 13:01

United is een zinkend schip.spelers als Sancho en Isco willen daar al helemaal niet naartoe

Duidelijk dat United bezig is om Engelse spelers te halen voor de toekomst.

Lekker makkelijke journalistiek weer. United heeft een signaal afgegeven dat ze momenteel voor Britse spelers gaan > Welke meest opvallende Britse spelers staan nog niet onder contract bij een Engelse Top 6 club > Artikel. Ik hoop persoonlijk dat de scouting bij United iets professioneler is, maar denk dat ze zich vooral zullen moeten concentreren op ‘Life after Pogba’. Die staat in mijn ogen namelijk gewoon voor een vertrek na dit seizoen. In de afgelopen jaren is er United veel aan gelegen geweest om juist hem als boegbeeld te laten renderen, en zo zijn spelers als Matic en Fred bij United terecht gekomen. Succesvol was het echter vaak maar kortstondig, en ondanks dat ik Pogba een geweldenaar vind die bij Real, Juve Bayern of PSG vast fantastische dingen zal gaan laten zien, kijk ik toch ook wel uit naar een United zonder zijn afhankelijkheid op het middenveld, en wie de kar dan zal/zullen gaan trekken. Natuurlijk zouden dan zeker een Sancho en Maddison (indien haalbaar) mooie versterkingen zijn om de creativiteit te bieden die ook nu al met Pogba te weinig aanwezig is binnen de selectie. Maar persoonlijk hoop ik vooral dat United met Solskjaer de komende jaren weer een eigen identiteit weet te ontwikkelen waar iedereen weer respect en ontzag voor heeft, en niet meer het idee heeft dat er altijd iets te halen valt tegen United dat meer bezig is met het laten presteren en in de picture zetten van individuen dan (en soms zelfs ten koste van) het volledige team.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren