Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

AS tipt Jürgen Klopp en Virgil van Dijk voor gezamenlijke toptransfer

Laatste update:

Liverpool kent een uitstekende seizoensstart en is momenteel nog foutloos in de Premier League. De uitstekende prestaties van de houder van de Champions League blijven in Europa niet onopgemerkt. AS schrijft dat Real Madrid of Barcelona een poging zou moeten ondernemen om Jürgen Klopp én Virgil van Dijk weg te kapen bij the Reds.

“Klopp is de meest begeerde coach van Europa. Zowel Zinédine Zidane als Ernesto Valverde kent momenteel niet zijn beste moment en om die reden zouden Real Madrid en Barcelona alternatieven moeten overwegen. Klopp behoort tot de meest interessante opties. Los van zijn succes en de winst van de Champions League, is er nog een andere belangrijke reden om Klopp te halen. Barcelona en Real Madrid zoeken allebei naar een stabiel centrum, dat nog jaren mee kan”, zo schrijft de Spaanse sportkrant.

“Een van de beste opties om het centrum van de defensie te versterken, is Van Dijk. Klopp is van beslissende invloed geweest op de stormachtige ontwikkeling van Van Dijk. Barcelona en Real Madrid moeten begrijpen dat het binnenhalen van Klopp ook de defensie kan versterken”, vervolgt AS zijn verhaal. “Op dit moment lijkt het niet waarschijnlijk dat Liverpool gaat meewerken aan een vertrek. Klopp heeft tevens al gehint naar een sabbatical na een aantal hele intensieve jaren bij Liverpool.”

“Real Madrid en Barcelona moeten niet vergeten dat teams in de Serie A, Premier League en de Bundesliga zich razendsnel ontwikkelen”, besluit de Spaanse sportkrant. Klopp, sinds oktober 2015 werkzaam bij Liverpool, heeft nog een contract tot medio 2022 bij the Reds. Van Dijk ligt zelfs nog een jaar langer vast, al zouden er bij Liverpool intenties bestaan om de aanvoerder van Oranje nog langer aan zich te binden.

Ben jij het hiermee eens?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Eigenlijk zouden ze Salah, Mane en Firmino ook mee moeten nemen.

16 september 2019 om 11:02

Klopp is de man die AC Milan terug op de kaart kan zetten. Met zijn naam trekt die sponsoren en publiek aan en met dat geld kan die topaankopen doen en zijn filosofie opbouwen.

16 september 2019 om 11:24

Warra/ Ik denk dat AC net ff te laag is voor Klopp. Deze berichtgeving moeten we ook niet te serieus nemen. Zidane, won 3X de CL in 2,5 jaar tijd maar Real Madrid moet al aan een alternatief denken? Wie verzint deze ongein op deze regenachtige maandag ochtend??? Lachwekkend

16 september 2019 om 11:53

AC Milan vist uit een hele andere vijver. Klopp is bij lange na niet haalbaar. Verder bekijk je het wel heel erg optimistisch, want het gaat nog niet bepaald van een leien dakje daar in Milan. Die moeten eerst weer zorgen dat ze relevant gaan worden bij de Europese subtop, hoe raar dat eigenlijk ook klinkt.

16 september 2019 om 15:00

Heb hem wel eens live tegen PSV zien spelen, ik zag het talent niet zo. Waar speelt hij momenteel?

16 september 2019 om 10:40

En de fans zijn dan ook wel belangrijk onderdeel voor het succes!

17 september 2019 om 08:14

haha, ja. Valst mij op dat de Spaanse kranten best een arrogante houding aannemen of de clubs Real en Barcelona echt iedereen kunnen halen. Dit terwijl veel spelers ook prima zitten bij hun clubs in de Premier League, Juventus of Bayern bijvoorbeeld.dat is niet zo zeer iets van Real of Barcelona zelf maar die krantjes in Spanje doen dat nog meer dan in de andere landen. Iets wat mij de laatste jaren erg opvalt in de transferperiodes..

Wat zou ik toch bang voor Real Madrid worden als Klopp daar aan de slag gaat. Met de financiële mogelijkheden daar en de werkwijze van Klopp zou dat maar zo een niet te kloppen (oeps) ploeg kunnen worden. Laat hem maar lekker bij Liverpool blijven. Helemaal op zijn plek daar en ze mogen van mij wel weer een keer kampioen worden. Eindelijk.

16 september 2019 om 10:47

Volgens mij heeft Klopp ook ooit gezegd dat hij niet bij een club als Bayern of Real zou willen werken, een club die het rijkst en grootst is van het land omdat hij daar de uitdaging niet in ziet.

16 september 2019 om 11:20

Als dat inderdaad zo is, dan ben ik benieuwd of Klopp dan ook echt nee zegt. Als Madrid hem benadert, krijgt hij natuurlijk het beste aanbod ooit voor een trainer. Dat kan niet anders. En hij heeft met Liverpool al de Champions League gewonnen, dus hij heeft het al geflikt met een club die net 1 tikje minder groot is dan Real. Die uitdaging kan hij dus afvinken. Dan kan een volgende uitdaging zijn om grote dominantie te verkrijgen met een club als Real Madrid. Ik denk dat als het aanbod komt, hij er wel voor gaat. Zeker als hij dit jaar met Liverpool kampioen wordt.

16 september 2019 om 11:37

Lucas & Vernon/ Klopp zou niet passen bij Real Madrid (klinkt misschien een beetje raar). Zijn werkwijze en systeem is keihard druk zetten 90 minuten lang, voor iedere centimeter vechten. Dat ga je er (voorlopig) niet in krijgen bij de wat meer verwende spelers van Real Madrid. Hier in de hoofdstad moet alles op een elegante manier, en de manier van juichen van Klopp zou ook niet passen in een stadion als het Bernabeu. Ik zie het persoonlijk niet gebeuren, en ik denk dat Klopp na een paar jaar Liverpool nog er gewoon mee kapt. Als we het trouwens over een toekomstige Real Madrid trainer hebben kan je eerder denken aan Pochettino.

16 september 2019 om 11:58

@insidermadridben ik gedeeltelijk wel met je eens. Real staat er echter niet om bekend om erg goed na te denken over de profielen voor hun trainers. Als je ziet wie er de laatste jaren voor de groep hebben gestaan is daar geen pijl op te trekken. Daarnaast is de selectie inderdaad verwend. Bouwen aan iets nieuws dus. En daar lijken me Klopp en Guardiola de perfecte mannen voor. Pep gaat natuurlijk niet gebeuren en ik moet Klopp nog maar eens Nee horen zeggen bij een mooi aanbod. Pochettino zie ik ook nog wel gebeuren maar ik denk dat het daarmee alleen maar langer door ettert daar in Madrid. Beetje hetzelfde type als Zidane & Ancelotti en dat lijkt niet meer te werken daar.

16 september 2019 om 12:54

Zou Atletico Madrid/Valencia/Sevilla niet logischere volgende uitdaging zijn voor Klopp mocht hij in Spanje aan de slag willen?

16 september 2019 om 11:52

@bustaramz geef Zidane nog even de tijd. natuurlijk is Klopp een goede coach maar bij Liverpool heeft hij ook wel een aantal jaar nodig gehad om het op de rit te krijgen. Real Madrid zit nu in dezelfde situatie en het duurt gewoon even voordat je het dan op de rails hebt. dat is een kwestie van doorselecteren de komende jaren en bouwen aan een nieuw dreamteam

16 september 2019 om 12:05

@ Japie_krekel Klopp liet in zijn eerste jaar wisselende resultaten zien maar zijn hand was duidelijk te zien in de tactiek van Liverpool. Dit heeft hij de laatste jaren weten te perfectioneren tot een geoliede vechtmachine. Ik zou na al die jaren nog steeds niet weten wat de hand van Zidane is? Vind hem meer een people manager die leunde op zijn sterspelers (ronaldo, Modric, Ramos). Daarnaast hebben de natuurlijk zeer knappe maar ook wat gelukkige CL winsten Zidane erg veel krediet gegeven. In de competitie was het namelijk alles behalve constant.

16 september 2019 om 12:07

@skeuomorf dat zeg je wel zo makkelijk maar coaches als Klopp en Guardiola is het nog niet gelukt 3 keer op rij de CL te winnen. ja hij had Ronaldo, maar Pep had Messi, Iniesta en Xavi en die pakte die prijs niet drie keer op rij en de Champions League schat ik persoonlijk in als de moeilijkste competitie die er is in het Europese voetbal. wil je die winnen moet je van goede huize komen. kijk maar naar City en PSG die een vermogen hebben geinvesteerd en elk jaar niet eens voorbij de kwartfinale komen. moet je nagaan dat je zo een toernooi dan 3 keer op rij wint, dat is gewoon een bizar goede prestatie

16 september 2019 om 12:11

@busted/ Niemand kan ontkennen dat barcelona de bovenliggende partij is geweest de afgelopen jaren in Spanje, maar Zidane wist in het 2016/2017 seizoen toch mooi beslag te leggen op de Laliga titel door een fantastische league te spelen.. Laliga is gewoon een moeilijke competitie, helemaal als het grote Real Madrid op bezoek komt, iedereen wil 150% geven dan, en dat zie je veel minder als barcelona op bezoek komt ergens... vergelijk het een beetje met Ajax in Nederland.. en over de gelukkige CL winsten : zonder geluk vaart niemand wel, en die periode doet heel veel denken aan de tachtige jaren, waar Real Madrid vaak uitwedstrijden verloor en het dan recht trok in het Estadio Santiago Bernabeu.

16 september 2019 om 12:15

@bustaramz een CL winnen is imo nooit geluk. je speelt echt heel wat wedstrijden voordat je in zo een finale terecht komt en vanaf de knock out fase gaat het altijd over twee wedstrijden dus de kansen zijn gewoon eerlijk verdeeld. als je met een team vol met ego's dan drie keer op rij wint vind ik dat een wereldprestatie. Zidane was als speler het tactische meesterbrein van Juventus, Real en Frankrijk dus dat die tactisch niks zou kunnen dat lijkt me onzin. het was geen keeper of verdediger ofzo maar de grote dirigent op het middenveld bij die teams die alle lijnen uitzette en het spel verdeelde. Pep bv word alom geprezen als de beste coach ter wereld maar die lukt het al 3 jaar op rij niet eens om de kwartfinale te overleven met zo ongeveer de duurste selectie van Europa. om de CL te winnen moet je echt veel in huis hebben als coach, zeker als je het drie keer op rij doet

16 september 2019 om 12:21

Ik zeg daarom ook dat het erg knap is. Maar was dit de verdienste van de tactiek of van meesterlijke wissels van Zidane? Naar mijn mening stonden een Ronaldo en een Ramos op tijdens wedstrijden dat ze op de rand van uitschakeling stonden. Net zoals het afgelopen jaar niet door Valverde komt dat Barca kampioen werd maar door Messi. Bij het Liverpool van Klopp is het een geoliede machine waar ook nog plek is voor roulatie. Mane, salah, wijnaldum, origi, firmino.. telkens staat er iemand anders op die de wedstrijd daarvoor eventueel nog op de bank zat. Dit komt omdat het team met een speelwijze speelt waarin iedereen zijn taak weet en waar het wegvallen van 1 speler dus niet fataal hoeft te zijn. In mijn ogen volledig op het conto van Klopp toe te schrijven.

16 september 2019 om 12:29

Ik vind dat er betreft Zidane te weinig gekeken wordt naar resultaten buiten de CL om. Het is inderdaad een fantastische prestatie maar we moeten ook niet vergeten dat ze 2x achter elkaar enorm zijn geholpen door de arbitrage natuurlijk. Maar wat voor voetbal laat Zidane zijn teams spelen? Ik zie niet wat het idee er achter is om het zo maar te zeggen. Waar je dat bij Klopp en Guardiola heel duidelijk ziet. Ik moet nog maar zien of hij wel echt zn goede coach is. Daar gaan we nu achter komen denk ik, nu het zo stroef loopt. Ben erg benieuwd!

16 september 2019 om 12:34

@FCVoetbal23

Precies hoe ik er over denk! Bayern heeft nooit de CL gewonnen onder Pep maar kijk eens hoe lyrisch ze daar nog steeds over hem zijn.

16 september 2019 om 12:39

@bustaramz nou, bij Klopp zijn het natuurlijk vaak Van Dijk, Salah en Mane die opstaan als het nodig is. zo is elke coach afhankelijk van zijn beste spelers. Klopp is een goede coach maar ook afhankelijk van de vorm van die spelers. laten we bv niet vergeten dat ze vorig jaar in de Premier League een comfortabele voorsprong van 8 punten op City hadden en die ruime voorsprong uiteindelijk nog weg gaven waardoor City kampioen werd

16 september 2019 om 12:42

@bustaramz ik vind dat de adorering van Pep ook wel bizarre vormen aanneemt hoor. leuk dat ze kampioen worden van de Premier League waar ze het meeste geld uitgeven maar in de CL schoppen ze geen deuk in een pakje boter. ze hebben ook echt nooit een plan B in de CL als het voetballend niet draait wat je toch wel mag zien als tactisch falen van de coach want dat heeft ze al een aantal keer de uitschakeling gekost. afgelopen weekend verliest hij met een selectie van 1,5 miljard van promovendus Norwich die eigenlijk gewoon beter voetbalde die wedstrijd. bij Bayern pakte Heynkes elke mogelijke prijs die hij kon pakken. met dezelfde selectie kwam Pep niet verder als wat kampioenschappen en Duitse bekers die elke coach pakt met Bayern, ook Kovac. Pep is een prima coach maar dat hij superieur is aan alle andere topcoaches vind ik vrij overdreven. na Barca waar hij werkte met Messi, Xavi en Iniesta heeft hij Europees geen grote prijs meer gepakt

16 september 2019 om 13:07

Zelf ben ik een fan van voetballen met aanvallende intenties met een duidelijke spelopvatting of idee. Frank de Boer is 4 keer kampioen geworden maar ik heb toch echt meer van Ajax genoten onder Peter Bosch. Wie de betere van de trainers is laat ik in het midden maar het moge duidelijk zijn dat Bosch de meest aantrekkelijke manier van spelen had. Dit geldt ook voor Pep. City was al jaren een ploeg vol vedettes waarover iedereen blij was dat succes blijkbaar niet te koop was. Nu Pep er aantrekkelijk voetbal met veel spelvreugde in heeft geslepen is het opeens de normaalste zaak van de wereld dat dit met City zou lukken. Daarnaast was City tegen de Spurs toch echt de betere partij maar heeft een knotsgekke wedstrijd ze uit de CL gegooid. Maar goed we dwalen af Jij bent klaarblijkelijk een groot fan van Zidane bij Real dus beschrijf mij zijn specifieke kwaliteiten als trainer. 3x de CL winnen en het feit dat hij als speler een dirigent was heb je al genoemd. Ben oprecht benieuwd of ik iets gemist heb tijdens zijn jaren in Madrid.

16 september 2019 om 13:45

@bustaramz groot fan ook weer niet hoor, ik vind coaches sowieso een beetje een overschat fenomeen want uiteindelijk is een coach imo meestal net zo goed als zijn spelersmateriaal maar natuurlijk hebben ze wel enigszins invloed door het maken van de opstelling en het bepalen van de tactiek en daarom verdienen ze ook de credits als ze succesen halen. als we de loftrompet steken over een Klopp of Louis Van Gaal bv als die het goed doen moeten we dat natuurlijk ook over een Zidane doen als hij het goed doet en 3 keer de CL winnen is ook niet niks. het is natuurlijk ook geen toeval dat de beste coaches ter wereld meestal de coaches zijn die met het duurste spelersmateriaal mogen werken. zo een Ranieri werd kampioen met Leicester en Ten Hag haalde de halve finale met Ajax dat financieel niet eens kan concurreren met de Europese top. zou een Pep bv dat ook lukken? ik weet het niet want ik heb hem alleen zien werken met topselecties en dan is het vak coachen ook meteen een stuk makkelijker met zulk materiaal tot je beschikking

16 september 2019 om 14:23

@japie Natuurlijk ben je als coach net zo goed als de spelers die je onder je hoede hebt. Ik durf echter te beweren dat exact deze spelersgroep van Liverpool onder een Mourinho of een Valverde heel anders zou spelen. Een coach stuurt de spelers immers met opdrachten het veld in en deze verschillen nogal eens per coach. Laten we het er maar gewoon op houden dat ik de speelwijze van de ploegen van Klopp en Pep kan waarderen.

16 september 2019 om 11:56

Ik denk niet dat coaches als Klopp daar goed tot hun recht komen. Klopp is het soort coach dat een speelstijl implementeert en vanuit die visie stapsgewijs vorderingen maakt met z'n ploeg. Bij Real Madrid koopt de voorzitter wat spelers en dan moet je als coach maar zien hoe je die spelers laat samenspelen. Er is vaak niet echt een visie en je krijgt niet de tijd om dingen op de rails te krijgen als het even niet loopt. Dan lig je er binnen 8 maanden uit.

16 september 2019 om 13:26

Ik zou niet bang worden.. want wij hebben messi, frenkie en nog een paar toppers

Dat gaat dus nooit gebeuren. Liverpool doet tegenwoordig ook niets onder voor beide clubs. Vind Liverpool zelfs de beste ploeg op dit moment. Ze gaan echt niet hun steunpilaren wegdoen.

16 september 2019 om 10:50

Precies, Van Dijk heeft vorige week zijn contract verlengd, dus die is ook nu een stuk duurder geworden.

16 september 2019 om 11:12

Dat was toch onzin?verder is Van Dijk vrijwel onbetaalbaar geworden inderdaad.

16 september 2019 om 12:00

Mohamed Salah (2023), Sadio Mane (2023), Virgil van Dijk (2023), Roberto Firmino (2023) en Becker (2024) liggen allemaal nog langdurig vast. Met name als je die eerste drie wilt aantrekken, zul je als Real Madrid de absolute hoofdprijs moeten betalen. Dat zijn zelfs voor Real Madrid enorme transfersommen.

Dromen mag altijd maar ze gaan nergens heen. Waarom een stap achteruit doen?

16 september 2019 om 10:46

Tjonge jonge, het is echt naar je hoofdje gestegen na de cl beker he? Dit jaar de titel proberen winnen, kan je je echt meten met die twee clubs

16 september 2019 om 12:03

Wellicht een denigrerende opmerking van Sefolfc, maar jouw argument is ook wat kort door de bocht. De concurrentie in de Premier League is aanzienlijk groter dan in Laliga waar je jaar in jaar uit met z'n tweeen uitmaakt wie de titel wint. Zeer incidenteel is het een keer een andere ploeg.

16 september 2019 om 19:21

Ik ben daar zo klaar mee met dat argument he. De concurrentie, dat is overal wel te vinden. Dat je daar 30 jaar problemen mee hebt zegt ook wat over de club zelf hoor.

16 september 2019 om 10:47

Een stap achteruit, hilarisch. Ga eerst maar is kampioen worden!

16 september 2019 om 10:55

Het is op dit moment sportief gezien een stap achteruit, Real is een team in verval terwijl voor Liverpool juist het omgekeerde geldt. Het tijdperk Real en dat van Barca zijn gewoon voorbij, terwijl dat van Liverpool net is begonnen. Natuurlijk kan er een nieuw tijdperk aanbreken voor Real en Barca, maar als je de geschiedenis er op naslaat, gaan daar altijd jaren overheen. Kijk maar naar United. Die club heeft dezelfde middelen als Real, maar slaagt er maar niet in om de boel op de rit te krijgen. Dat is veel moeilijker dan menigeen denkt en niet zomaar een kwestie van goede spelers kopen. PSG is zelfs nog veel rijker dan Real en ook die club lukt het maar niet om de laatste stap te maken ondanks de rijkdom.

16 september 2019 om 11:13

LucasAndersen

Ik snap dat je gefrustreerd raakt als een andere club eens arrogant doet, maar het is op dit moment ook gewoon een stap achteruit. Bovendien heeft Liverpool gewoon meer Champions leagues dan Barca hoor, zo hilarisch is dat niet.

4-0 van Barca gewonnen zonder Firmino, Salah en een helft zonder Robertson waarbij Barca ook al kampioen was in die zaadcompetitie en hun hele team kon rusten. Heel, heel hilarisch.

16 september 2019 om 11:24

@scepticus Op dit moment kan het inderdaad als een klein stapje achteruit gezien worden. Maar als Van Dijk met Klopp naar Real gaat, dan is Real per direct weer de betere ploeg. De mogelijkheden (en de reservebank) zijn daar ook gewoon beter. Real Madrid is in mijn ogen veel minder in verval dan Manchester United. Een goede trainer en een topspeler als Van Dijk erbij, en je bent veel sneller weer aan de top dan United. Persoonlijk hoop ik trouwens dat ze gewoon blijven. Die twee willen natuurlijk gewoon de landstitel halen met Liverpool, en alhoewel ik helemaal geen fan ben, hoop ik dat eigenlijk ook gewoon. Mooie ploeg, mooie club, mooi voetbal. Ze verdienen het.

16 september 2019 om 11:26

@lucasandersen. In Engeland is het een stuk moeilijker om kampioen te worden dan in Spanje. Barcelona en Real Madrid zouden vorig seizoen nooit het puntenaantal van City en Liverpool hebben gehaald.

16 september 2019 om 10:53

Weet niet of deze reactie serieus is, maar Real en Barça zijn nog altijd 5 stappen groter dan Liverpool. Barca domineert al jaren La Liga, en Real komt net thuis met 3 CL's achter elkaar (los van het feit dat Real historisch gezien de meest succesvolle club ooit is tot nu toe )

16 september 2019 om 11:07

Nee jij bent serieus met je 5 stappen? Een competitie domineren waarin je maar 2 serieuze uitdagers voor de titel hebt, nou wauwie. Juve en Bayern doen dat nog sterker dan Barcelona, zijn die dan nog groter volgens die logica? Real is qua club gigantisch maar sportief gezien momenteel gewoon een stap terug. Klopt 3 keer de CL gewonnen, maar recentelijk afgetroefd door Ajax (!) en Liverpool de nieuwe kampioen. Wat zou sportief gezien nu de stap terug zijn?

16 september 2019 om 11:07

5 stappen is zwaar overdreven. Dat ze een stap ‘groter’ zijn klopt. Maar als je kijkt op dit moment is Liverpool wel verder.

16 september 2019 om 11:15

Barcelona: 5 stappen groter en nog minder vaak de CL hebben gewonnen ook!

16 september 2019 om 11:31

@appelsap Qua recente historie (zeker als je de oudere historie van Liverpool niet meerekent omdat dat echt wel heel lang geleden is) zijn die twee clubs groter. Maar als je voetbaltechnisch kijkt, is Liverpool nu gewoon verder. Barcelona hangt heel zwaar aan Messi en is in wederopbouw. Zij hebben in de breedte (en qua salarishuis) echt een probleem. Real Madrid is zijn cement kwijt, en moet dat opnieuw terugvinden. Dat hoeft niet heel lang te duren, maar ze zijn er nog niet. Bij Liverpool staat het als een huis, die hele club functioneert gewoon als een dolle. Onderschat niet hoe lekker dat is voor spelers: die verdienen daar ook gewoon een topsalaris, ze pakken prijzen, en alle neuzen staan dezelfde kant op. Dat moet heerlijk zijn om elke dag naar je werk te gaan. En, ook belangrijk: zij hebben uitzicht op een historische titel. Als Liverpool de landstitel pakt, dan gaat daar een feest plaatsvinden waar ze zich in Madrid helemaal niks meer bij voor kunnen stellen, omdat die club totaal verzadigd is. Als speler wil je volgens mij nu helemaal niet nadenken over een overstap. Je wil gewoon die titel winnen. Real Madrid heeft hen op dit moment volgens mij niks te bieden. Zodra Liverpool die titel heeft, kan dat weer anders zijn. Maar zover is het nog niet.

16 september 2019 om 12:57

5? Yeah right. Voetbal gaat met pieken en dalen, cheerleader.

Ik vind Liverpool op dit moment de mooiste club die er is, vooral met het publiek erbij en het stadion. Zou echt niet weten waarom je daar zou willen vertrekken.

16 september 2019 om 11:39

De grootste clubs die al decennia veel winnen hebben veel supporters over de hele wereld en daar zijn in de laatste jaren Man City & PSG bij gekomen met veel jongen supporters.liverpool is daarin een buitenbeentje. Liverpool heeft 30 jaar geen PL gewonnen en wat successen her en der en alleen van oudsher een succesvolle club. Toch nog steeds immens populair gebleven om onze stijl van voetbal en de supporters. Je krijgt gewoon een heel bijzonder gevoel bij Liverpool en daar wil je bij horen.ik kan mij niet voorstellen dat de jonge 'supporters' city dat zelfde gevoel hebben. arsenal vond ik als kleine jongen ook leuk, puur door het mooie voetbal, maar om je te verbinden als 'fan' is er toch wel iets extra's voor nodig. Liverpool heeft momenteel alles

Lekker bij Liverpool blijven en de komende jaar een aantal prijzen pakken!
In plaats van Spaanse dominantie in Europa verschuift dat (Of is dat al verschoven) naar Engelse dominantie.

Gaat nooit gebeuren. Klopp wilt alleen volksclubs waar hij zich geliefd voelt, niet die elitaire garde waar je staatsvijand nr 1 bent als je 2 keer verliest. Bij Liverpool zingen ze ynwa nog steeds wanneer ze 8e worden, bij Real gaan ze dan hun eigen spelers uitfluiten. Niks voor Klopp.

Weer een pulpkrantje die wss lang heeft zitten broeden op dit "idee" Wat een onzin zeg...van Dijk verlengt zelfs en krijgt opwaardering salaris en Klopp is gemaakt voor Liverpool en heeft ook nog een langdurig contract.

Waarom zouden ze? Nu Liverpool ook weer een grootmacht is, vind ik ze echt op ieder gebied meer aantrekkelijk dan die Spaanse clubs. Naja het is daar wel lekkerder weer natuurlijk. Dit komt wel voort uit mijn afkeur jegens de Spaanse competitie, maar goed.

16 september 2019 om 12:06

Het probleem is wel dat clubs als Barcelona en Real Madrid altijd bij de top zullen horen, terwijl ik bij Liverpool m'n twijfels heb als Klopp eenmaal vertrekt. Liverpool is een fantastische club, maar het blijft de Premier League.

16 september 2019 om 12:59

De PL die tig keer meer omzet genereert? Het aantal van titels van Real en Barca zeggen namelijk meer over La Liga.

16 september 2019 om 13:47

Zoals ik al stelde: Het blijft namelijk wel de Premier League. De concurrentie is er veel groter. Als je even verslapt, is er zo een andere club die er overheen dendert.

16 september 2019 om 14:26

Klopt. Absoluut eens.

16 september 2019 om 14:26

Excuses.

Ze zitten daar prima op hun plek bij Liverpool. Onder het bewind van Klopp en onder leiding van Virgil zijn ze uitgegroeid tot absolute topclub, daar waar ze eerst lange tijd werden gezien als een subtopper in Engeland (met alle respect, maar ze hebben een tijdje op het niveau van Arsenal gezeten). Nu is het gewoon weer een van de beste clubs ter wereld, heel knap!

16 september 2019 om 11:35

Inderdaad, toen klopp kwam hebben ze echte stappen kunnen zetten en nu zijn ze gewoon titelkandidaat en CL kanshebber. Heel knap die stappen die ze gemaakt hebben.

16 september 2019 om 13:43

Al denk ik wel dat dat ook echt hand in hand is gegaan met de komst van Van Dijk. Aanvallend werden ze sowieso al sterker, maar de verdediging bleef toch echt een zorgenkindje. Vanaf het eerste moment dat Virgil erbij kwam werd de defensie van Liverpool direct zoveel sterker, wat de ploeg haast onverslaanbaar heeft gemaakt.

Klopp past helemaal niet bij bara of real die houdt teveel van echte volksclubs met echte supporters als bvb en liverpool.

Barca moet gewoon Quique Setien aanstellen en Real moet lekker met Zidane verder of Ancelotti terughalen.

16 september 2019 om 12:08

Real Madrid moet eens stoppen met al die namen en een coach aanstellen die ook daadwerkelijk een visie uitdraagt. Barcelona stelt tegenwoordig ook van die coaches aan die alleen kunnen werken met een eindproduct. Ancelotti vind ik simpelweg niet in Spanje passen, terwijl Zidane tactisch niet sterk is.

Een volgende stap voor Van Dijk zal zijn Real Madrid. Van Dijk zal binnen gehaald kunnen worden als een 'galatico'. Met alle respect voor Liverpool, ze doen het momenteel heel goed. Maar Liverpool heeft voor mij nog niet dezelfde status als Real of Barca. Echter, Klopp is geen geschikte persoon voor Real.

16 september 2019 om 12:10

Van Dijk had al een prijskaartje van meer dan 80 miljoen euro toen hij nog in de schaduw speelde bij Southampton. Nu is hij de kersverse Champions League winnaar, uitgeroepen tot de beste speler van Europa, steunpilaar bij Oranje en bovendien de beste verdediger van de Premier League. Die is helemaal niet meer te betalen tegenwoordig.

16 september 2019 om 12:54

Voor jou ja.Spaanse media moeten eens beseffen, net zoals al die fanboys, dat echt niet iedereen droomt van Real of Barca. Sommige spelers zien LFC, Man Utd, Bayern of Juve als absolute droomclubs. Krijg soms het idee dat Spaanse clubs en de waterdragende media daadwerkelijk geloven dat iedereen droomt om daar te spelen...Is niet zo. Misschien iets minder jouw eigen dromen projecteren.

Fake news van AS.
Klopp ziet de communcatie met zijn spelers als het fundament onder zijn werken, vandaar ook dat hij waarschijnlijk niet in Spanje, Frankrijk en Italië werkzaam zal zijn. Hij vindt dat het Engels al af en toe voorbij gaat aan de essentie van zijn boodschap. Daarbij is echt aan iets bouwen onmogelijk bij de twee Spaanse grootmachten. Van Dijk zit sowieso goed op z’n plek en geeft geen enkele indicatie dat hij graag naar Barca of Real zou verkassen in de toekomst.
Het gras wordt steeds groener bij LFC.

AS brengt geen nieuws, AS maakt zelf nieuws. Gevalletje onzin dus. Ik hoop dat Klopp en van Dijk nog vaak van Real Madrid en Barcelona mogen winnen.

Waarom zou je op dit moment in godsnaam Liverpool verlaten voor Real of Barcelona? Net de champions league gewonnen en hij speelt in de beste competitie ter wereld.

Dat wordt weer kassa voor willem ll mocht virgil verkassen 😀

Klopp kiest niet voor geld en roem! Klopp wil een club met liefde, passie, achterban, verbondenheid. Een club waar de middenstand en lagere klasses vd bevolking in tijden van voor- en tegenspoed achter staat. Een club met een identiteit , niet een club met levenloze zielen, individuen en mensen met eigen belangen.
Ik voorspel dan ook dat Klopp na Liverpool Die Mannschaft zal leiden naar de 5de wereldtitel en Low zal opvolgen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren