Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Algemeen Dagblad: Koeman wisselt op één positie tegen Estland

Laatste update:

Ronald Koeman overweegt wijzigingen door te voeren in de basisopstelling van het Nederlands elftal, zo bevestigde de bondscoach daags voor het EK-kwalificatieduel met Estland. Op de persconferentie liet Koeman weten dat het wellicht nodig is om 'frisheid' in de ploeg te brengen. Na de training van maandagochtend hakt hij de knopen door, zo vertelde Koeman. Het Algemeen Dagblad heeft echter al een idee van de opstelling van Oranje.

De krant publiceert zondagavond een vermoedelijke opstelling met slechts één nieuwe naam ten opzichte van de 2-4 zege op Duitsland van donderdag. Davy Pröpper neemt op het middenveld de plek van Marten de Roon in, zo luidt de verwachting. Voorin wisselen Ryan Babel en Quincy Promes van plek: Babel begint vanaf links, terwijl Promes als rechtsbuiten wordt opgesteld. In de tweede helft van het duel met Duitsland was dat ook al het geval.

Donyell Malen zal dus nog even moeten wachten op zijn eerste basisplaats, zo lijkt het. De aanvaller bekroonde zijn invalbeurt tegen Duitsland met een belangrijke treffer in de tweede helft. Zondagochtend stelden analisten Hans Kraay jr. en Kenneth Perez dat Malen tegen Estland een basisplek verdient, maar Koeman lijkt het daarvoor nog te vroeg te vinden. Zijn optreden tegen Duitsland vormde het debuut voor de twintigjarige PSV'er.

Op de persconferentie wilde Koeman alleen kwijt dat hij 'misschien' rekening zal houden met de behoefte aan frisheid in de ploeg. "We hebben eerder gezien dat we een stukje frisheid missen als we twee keer kort na elkaar spelen", zo refereerde de bondscoach onder meer aan de Nations League-campagne, waarin Oranje met 2-0 van Frankrijk won en drie dagen later vroeg op 2-0 achterstand kwam tegen Duitsland. Ook op het finaletoernooi miste Oranje fitheid, toen het kort na de gewonnen halve finale tegen Engeland moest aantreden tegen Portugal.

Vermoedelijke opstelling Oranje: Cillessen; Dumfries, De Ligt, Van Dijk, Blind; Pröpper, Wijnaldum, Frenkie de Jong; Promes, Depay, Babel.

Verdient Davy Pröpper een basisplaats ten koste van Marten de Roon?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Hebben we nog een andere optie in plaats van Dumfries?

8 september 2019 om 18:59

Denk niet dat iedereen zit te wachten op Veltman..

8 september 2019 om 19:16

Snap niet waarom er zo denigrerend naar Veltman wordt gedaan. Okee, het is geen wereldtopper en zal dan nooit worden, maar is iemand die zijn verdedigende taken goed uitvoert en genoeg zelfreflectie om te weten wat zijn zwakke punten zijn en daardoor geen rare dingen doet. Dumfries was met afstand de slechtste speler van de laatste 3-4 interlands. Aan de bal matig, zonder bal matig, kan geen bal aannemen en laat staan een voorzet geven.

8 september 2019 om 19:55

Mee eens dat er onnodig denigrerend naar Veltman wordt gedaan, maar dat hij geen rare dingen doet klopt echt niet. Pakt vaak onnodig gele kaarten en dan is het altijd billenknijpen dat hij daarna geen rood pakt.

8 september 2019 om 20:54

Tegen een Estland wil je gewoon een aanvallend ingestelde back opstellen; Veltman is dat niet. In mijn ogen gewoon een CV. Tegen landen als Estland zouden enkel Karsdorp of Hateboer alternatieven zijn voor Dumfries. Speel je tegen een topland zou ik inderdaad sneller voor Veltman of Tete gaan.

8 september 2019 om 22:18

De huidige Veltman is verdedigend beter en aanvallend niet slechter dan de huidige Dumfries.

8 september 2019 om 22:44

Je mag niet denigrerend naar Veltman zijn maar vervolgens wel naar Dumfries, die gast heeft ook gewoon sterke punten hoor.

8 september 2019 om 18:59

Veltman. Heeft naar mijn mening zeer sterk gespeeld in CL vorig seizoen op die positie. Hij verdient een kans

8 september 2019 om 19:16

Ik vond Veltman toen degelijk, niet meer dan dat. Bovendien was Dumfries tegen bijvoorbeeld Frankrijk ook gewoon goed. Dat zegt weinig over nu. Veltman kan goed een zesje spelen en is multi-inzetbaar, dat maakt hem nuttig, maar echt overtuigend vind ik hem nooit

8 september 2019 om 19:25

Heeft de voorkeur boven Mazraoui gekregen door zijn uitstekende spel tegen Juventus en later zeer goed tegen Spurs gespeeld. Weet niet welk jaar/seizoen jij hebt gezien?

8 september 2019 om 19:38

Veltman is geen verbetering tov Dumfries. Als er niks beter is dan laat je de speler staan. Vind vooral de basisplaats van Blind en Promes discutabel. Die waren namelijk ook zwak tegen Duitsland. Ake en Malen verdienen een kans.

8 september 2019 om 19:38

De voorkeur boven Mazraoui krijgen maakt je geen geweldenaar. Ik vind Mazraoui al erg kwetsbaar, vooral qua verdedigend inzicht. Veltman heeft dat juist wel, maar ontbeert snelheid, drive en handelingssnelheid. Veltmans spel uitstekend noemen gaat mij te ver. Hij speelt een voldoende ja, al vind ik dat hij tegen Douglas Costa niets in te brengen had. En dan bedoel ik niet alleen die panna.

8 september 2019 om 19:42

T.o.v. Dumfries zijn vorige wedstrijd zou Veltman wel degelijk een vooruitgang zijn vind ik, die speelde echt heel slecht. Is heel dit seizoen ook totaal nog niet in vorm. Malen voor Promes zou ik ook doen inderdaad. Blind of Aké zal niet veel maken denk ik, tegen een ploeg als Estland is de kwaliteit van Blind aan de bal wel gewoon fijn, dat vind ik nog wel te verantwoorden.

8 september 2019 om 20:55

Dumfries bestrijkt weer meer de flanken dan een Veltman. Dat Dumfries niet in vorm is en een slechtere wedstrijd speelde kan ik wel beamen. Alleen ik vind hem persoonlijk nog steeds beter dan een Veltman. Meer drive naar voren. Een long meer. Werkt harder. Wanneer dat druistige eraf gaat en hij wat meer spel inzicht krijgt dan heb je met een Dumfries gewoon een prima RB.

8 september 2019 om 21:21

Flanken bestrijken heb je niks aan als je niets eens bal aan kunt nemen of van angst verlamd omdat je de bal krijgt, niet weten wat je ermee moet doen. Nee, wat Dumfries in Oranje doet is mijn een raadsel.

8 september 2019 om 18:59

Zoals wie?

8 september 2019 om 19:38

Karsdorp

8 september 2019 om 19:56

Moet die wel een lange periode fit blijven, zodat je wel op hem kunt bouwen

8 september 2019 om 19:00

Je kunt dan bijna nog beter niemand opstellen... Die raakt de bal iig niet kwijt

8 september 2019 om 19:02

Karsdorp mits hij geselecteerd wordt. Lijkt me de beste optie als hij fit blijft.

8 september 2019 om 19:09

Dan liever veltman of tete

8 september 2019 om 19:31

Alsjeblieft laat die Karsdorp eerst maar eens een half jaar goed spelen bij Feyenoord. Je hoort er al veel over maar tot nu toe laat hij nog niets zien.

Ik denk dat je op dit moment het beste Veltman daar neer kan zetten, het is geen topper maar beter dan Dumfries en op dit moment gewoon de beste verdedigende optie.

8 september 2019 om 19:34

Een half jaar? Een beetje Ajacied wordt na een paar wedstrijden geselecteerd ...

8 september 2019 om 19:41

Sebasjuh laat me niet lachen... Karsdorp heeft in de afgelopen wedstrijden al meer laten zien dan dumfries en veltman bij elkaar. Het is natuurlijk nog wel te vroeg om hem weer op te roepen, maar om nou te zeggen dat hij niks heeft laten zien is onzin.

8 september 2019 om 19:43

Karsdorp was in zijn paar interlands veel beter dan wat Dumfries of Veltman in het Oranje hebben laten zien.

8 september 2019 om 20:37

Het maakt ook allemaal niet uit hoe goed iemand was, het gaat erom wie op dit moment het beste is. Wie dat dan is interesseert me eigenlijk vrij weinig

8 september 2019 om 19:29

Waarom niet 3 4 3 met Blind De Ligt en Van Dijk. En dan Promes bijvoorbeeld die hele flank bestrijkt

8 september 2019 om 19:43

Promes vervangen voor Vilhena en ik ben het met je eens👌🏼👍🏼

8 september 2019 om 19:44

Wellicht blind alvast vervangen door aké

8 september 2019 om 20:01

@Fanatic86: ik denk dat Blind dat niet kan belopen. Denk als je zo wil gaan spelen je dan beter Aké kan opstellen

8 september 2019 om 19:48

Frenkie zou met afstand de beste rechtsback van de wereld zijn met zijn snelheid verdedigend en opbouwend vermogen. Maar ja die hebben we al heel hard nodig op het middenveld.

8 september 2019 om 19:53

Dumfries is geen superback, maar hij heeft wel de drive om maar voren te gaan en die heeft Veltman niet.
Ik ben absoluut geen fan van Dumfries, maar hij heeft betere assist gemiddelde dan veltman

8 september 2019 om 19:57

En dat heeft wat te maken met frenkie?

8 september 2019 om 19:57

De Ligt of Hateboer?

8 september 2019 om 20:00

Dest was een mooie optie geweest. Weet dat het wat aan de vroege kant is maar hij speelt bij Ajax gewoon enorm goed. Als hij in vorm is, waarom niet. Kan ie gelijk voor NL uit komen ipv de VS.

8 september 2019 om 20:05

@adjx: tijd dat men kapt met hetze tegen dumfries. Speelde ongelukkige omdat ie zowat rechtsbuiten stond. Tot duel tegen dui speelde dumfries prima.

8 september 2019 om 20:11

Dumfries is al 8 maanden uit vorm.... Veltman beter in vorm

8 september 2019 om 20:23

Veltman is een gepasseerd station. Net als Huntelaar. Goeie spelers voor een ED club als ajax, maar op een EK heb je niets aan ze.

8 september 2019 om 20:41

Gepasseerd station? Maar wel in de selectie? Heel gek

8 september 2019 om 20:13

Karsdorp!

8 september 2019 om 20:15

Hans hateboer?

8 september 2019 om 21:04

Waarom? Is een prima verdediger die kan verdedigen, dit is immers zijn basistaak. Voetballend minder maar daar zijn andere voor.

8 september 2019 om 21:20

Genoeg. Gezien estland dat vast niet met 3 aanvallers gaat spelen. Dus kunnen we ook wel een verdediger missen. Maar volgens mij is iedere speler in de selectie een betere optie.

8 september 2019 om 21:23

Vetlman.. vind toch dat veltman na het afglopen seizoen meer credits verdient dan Dumfries.. De dubbel, halve finale cl..

8 september 2019 om 21:28

Even geduld tot Karsdorp weer fit is. Dat is dan de beste optie voor rechts en dan nog een andere linksback i.p.v. blind dan hebben we een top team.

8 september 2019 om 21:42

Een fitte Karsdorp is natuurlijk vele malen beter. Snap ook niet waarom Promes opgesteld wordt. Wat is dat een zwakke speler zeg.

8 september 2019 om 21:58

Ik zou Promes daar lekker neerzetten. Naar mijn idee kan hij vanaf die positie voor meer dreiging zorgen als voorin. Ook zou dat de weg vrijmaken voor een basisplaats van Malen. Veltman had wat mij betreft niet opgeroepen hoeven worden. Komt al tekort bij Ajax en zou daardoor ook niet bij de selectie moeten zitten voor Oranje.

Zou een prima opstelling zijn. Tegen Estland heb je waarschijnlijk minder een balafpakker nodig (de Roon) maar meer een voetballende 6 (propper). Ook gewoon met Dumfries rechtsachter want dat is na Virgil wel onze beste verdediger. Zijn rushes naar voren zijn gevaarlijk, alleen als rechtsbuiten zoals tegen Duitsland laat zn techniek hem wel in de steek. maar we hebben geen alternatief en hij heeft het voor de wedstrijd tegen Duitsland altijd goed gedaan in Oranje. En dat kan je van een Mathijs de Ligt bijvoorbeeld en Daley Blind niet zeggen.

8 september 2019 om 19:07

Zonder bijdehand te willen doen, maar ik kan mij werkelijk niet één fatsoenlijke wedstrijd van Dumfries in oranje herinneren. En die rushes.. tja.. daar heb je echt niets aan als je niet in staat bent een beetje een knappe voorzet te geven. Die belachelijke afzwaaier tegen Duitsland was een mooi voorbeeld van zijn niveau. Het is ook niet voor niets dat tegenstanders hem altijd vrij laten in de opbouw..

8 september 2019 om 19:14

@antonius dan zal ik je geheugen even opfrissen met bijvoorbeeld de wedstrijd Nederland tegen wereldkampioen Frankrijk. Dat werd 2-0 voor Oranje met als grote uitblinkers Depay en Dumfries. Ja Dumfries was toen als verdediger beestachtig goed tegen de wereldkampioen. Een manier van verdedigen die we in Nederland eigenlijk zelden hebben gezien. Power, snelheid, gevaarlijke rushes etc. Als je je dit niet kan herinneren dan vraag ik je die wedstrijd nog een keer te gaan bekijken en je voortaan te onthouden van je commentaar over wedstrijden van Oranje. Want je doet alsof je alle wedstrijden van Oranje hebt bekeken maar baseert je gewoon op 1 wedstrijd.

8 september 2019 om 19:22

Hahaha.. dus omdat hij een wedstrijd fijn heeft staan ballen is hij briljant en moet iedereen die vaststelt dat hij al wedstrijden op rij de zwakste schakel in dit team is en bijna gegarandeerd balverlies oplevert zijn mond houden? Misschien moet jij... Zomaar uit mijn hoofd.. België - Nederland er nog eens bijpakken..

8 september 2019 om 19:22

Holland8: Dan zal ik je even helpen om je geheugen verder even op te frissen, dat is zga de laatste wedstrijd die hij goed heeft gespeeld. Valt al maanden uit de toom bij PSV en heeft erna geen goeie wedstrijd meer gespeeld voor het NL elftal. tegen Duitsland was het dieptepunt.

8 september 2019 om 19:28

@ Antonius Niet een wedstrijd. Dumfries is integenstelling tot bijvoorbeeld De Ligt en Daley Blind, die er in Oranje vrolijk op los blunderen, zelden te betrappen op verdedigende fouten. Dat gaat dus over alle wedstrijden die hij in Oranje heeft gespeeld. Na Virgil is Dumfries gewoon de beste verdediger. Zullen we de wedstrijden waarin Mathijs heeft geblunderd er even bij pakken? Of Daley? Ook tegen Duitsland heeft Dumfries verdedigend geen fouten gemaakt terwijl Mahijs er weer op los blunderde even als zijn collega aan de linkerkant Daley Blind. Dat Dumfries aanvallend een paar steken liet vallen kan dan ook nog wel. Maar hij geeft Oranje aanmerkelijk meer zekerheid dan de jongens die jij om wat voor reden dan ook niet benoemd. Curieus.

8 september 2019 om 19:32

@fr_jc En Daley heeft al geen maanden een goeie wedstrijd bij Ajax gespeeld. En Mathijs zet zijn gemiddelde van (grote) blunders per wedstrijd gewoon voort bij Juve... Waar heb jij het over? Waarom moeten die dan niet vervangen worden? Ik heb Dumfries in ieder geval verdedigend nooit zo zien schutteren als Mathijs en Daley, en die hoeven van mij ook niet perse vervangen te worden.

8 september 2019 om 19:35

Ik zal jou ook even helpen, het was 2-0 grote vriend,geeft niet ben het verder wel redelijk eens met je.

8 september 2019 om 19:39

@praatgraag haha inderdaad. thanks :-)

8 september 2019 om 19:45

Holland8: Dan zal ik het enkel en alleen over Dumfries in Oranje houden. De laatste wedstrijden van Denzel zijn slecht. Het enige wat hij doet is hard rennen als een blind paard. Kan geen voorzet goed afleveren. Als hij de achterlijn haalt struikelt die over de bal of over eigen benen. Het dieptepunt was afgelopen vrijdag, ik zal toegeven dat dit mede kwam door waar Koeman hem neer had gezet soort van linksbuiten, voor mij was vrijdag toch wel het dieptepunt van Denzel in de laatste reeks van wedstrijden voor Oranje. Blind, vond ik ook niet bijster goed tegen Duitsland, met name in de eerste helft, zo ook een fout van Koeman om hem als LB neer te zetten waar hij niet uit de voeten kan. Eigenlijk moet Koeman ook hem passeren omdat hij op een plek moet spelen waar anderen beter zijn, maar Blind is voor Koeman belangrijk. De Ligt is meermaals neergesabeld na zijn fouten, zowel hier als in de media maar is gewoon een sterke cv die meer goed dan fout doet. De goal tegen die we kregen was een opeenstapeling van fouten door 3 spelers...

8 september 2019 om 19:52

Dumfries is een verdediger en ik vergelijk zijn verdedigende kwaliteiten met die van Blind en De Ligt. Op dat punt doet hij het vele malen beter dan die twee in Oranje. aanvallend heeft hij zn aandachtspunten maar ik heb hem genoeg wedstrijden zien spelen dat hij aanvallend ook een wapen was. Zoals tegen Frankrijk en Duitsland bijvoorbeeld. Tegen echte Wereldtoppers dus. Blind haalt nooit de achterlijn en over De Ligt en Oranje hoeven we het tot nu toe nog niet in positieve zin te hebben.

8 september 2019 om 20:09

Dan is Blind ook geen verdediger maar een CV, dus is niet te vergelijken en heeft nog nooit in zijn hele loopbaan de achterlijn gehaald. Dumfries hoger inschatten dan de Ligt is net als water en olie, de een drijft op de ander. Dumfries die moet zich op zijn verdedigende taken richten, niet aanvallende. Die aanvallende tijden dat het een extra wapen was die zijn al maanden voorbij.

8 september 2019 om 20:34

Hou toch op joh. Het is een schande dat een speler als Dumfries uberhaubt wordt opgeroepen. De basistechniek is bij hem volledig afwezig. Slechte aanname, slecht in de passing, slecht met zijn dribbels, slecht in voorzetten en als kers op de taart heeft ie ook nog het IQ van een natte badslipper. Ik verwacht dat wanneer de trainer kan kiezen tussen 15 miljoen Nederlanders, hij toch met een betere voetballer aan komt zetten dan Denzel. De top landen lachen je gewoon vierkant uit en zoals hierboven ook al vermeld, is hij heel toevallig steeds de man die ze vrijlaten.

8 september 2019 om 20:39

Dat jullie op Holland8 reageren. Ik als old man hier weet dat dit een internet troll is (volgens mij een nick van rodymartina).

On topic; hopenlijk gaat Koeman ons blinde paard op RB asap vervangen en nooit meer in de basis zetten

8 september 2019 om 21:48

@nl_modric Waar het bij Dumfries schort aan zijn basistechniek (ben ik niet met je oneens, want die kan inderdaad beter) schort het bij Mathijs aan zijn atletisch vermogen. Mathijs komt atletisch tekort. Alsje de commentaren leest in Italie dan zijn ze met name in dat belangrijke onderdeel teleurgesteld. En basis atletisch vermogen vinden ze in Italie voor verdedigers (en alle voetballers) veel belangrijker dan techniek. En volgens mij kunnen ze dat in Italie goed inschatten. En laat het atletisch vermogen van Dumfries nou net enorm in orde zijn. Daarom kan hij ook beter verdedigen dan Blind en De Ligt. En over IQ moet jij niet oordelen want als ik jouw bericht zo lees heb ik meer vertrouwen in het IQ van Dumfries dan dat van jou. Helaas.

8 september 2019 om 19:09

Dus je geeft gewoon toe dat ie als een blind paar naar voren rent, maar eenmaal daar aangekomen er totaal niks van kan? De Ligt schat ik sowieso vele malen hoger in, Blind ook maar dan als cv

8 september 2019 om 19:36

Sorry maar Dumfries na Van Dijk de betere verdediger? Ben geen hater maar wees wel realistisch. In de opbouw de zwakste schakel + veel balverlies.

8 september 2019 om 19:45

De beste verdediger na Van Dijk is natuurlijk De Ligt, niet Dumfries. Verder wel eens dat er matige alternatieven zijn op rechtsback, dus heel gek is het niet dat hij nogmaals de kans krijgt morgen.

8 september 2019 om 19:54

Beste Holland8. Ik hoop toch niet dat je Dumfries een betere verdediger dan De Ligt, Ake, De Vrij etc. vind. Anders raad ik je echt aan voortaan korfbal te volgen.

8 september 2019 om 21:27

@thugvz Dumfries verdedigt inderdaad beter dan De Ligt. Vind jij van niet dan? Dumfries is in Oranje amper op een verdedigende fout te betrappen terwijl De Ligt de verdedigende fouten en blunders maar aan elkaar blijft rijgen in Oranje. Echt niet normaal meer hoeveel grote fouten hij maakt in Oranje en hoeveel penalties hij al heeft veroorzaakt in Oranje. Tegen Duitsland maakte hij weer de nodige fouten en blunders. Dumfries was aanvallend bijzonder matig tegen Duitsland maar verdedigend toch weer foutloos. En laat Dumfries nou een verdediger zijn waar hij in eerste instantie op beoordeeld moet worden. De Ligt gaat trouwens bij zijn club Juventus ook lekker door met het vasthouden aan zijn gemiddelde van blunders per wedstrijd (dat zijn geen fouten meer). Dan open ik een heleboel ogen hier, De Ligt kan inderdaad niet zo goed verdedigen als iedereen hier beweert. Betekent niet dat ik De Ligt een slechte speler vind, integendeel, maar niet die grootheid die in de media van hem wordt gemaakt. Maar Dumfries is puur verdedigend genomen gewoon beter in dat onderdeel van het voetbalspel.

8 september 2019 om 21:35

Als De Ligt zo een bal op zn arm krijgt is de penalty de schuld van de scheidsrechter. Zou Dumfries die bal op zn arm krijgen dan was het de schuld van Dumfries geweest, dan was hij te wild en onbezonnen. Ken je dat verhaal van meten met twee maten? Overigens is het geen toeval dat het weer De Ligt is die de bal op zn arm krijgt. Dat zou een andere speler in Oranje helaas niet zo snel overkomen.

9 september 2019 om 09:10

Dat je deze penalty (was a. buitenspel, b. die Duitser maakte eerst hands en c. De Ligt krijgt hem volledig uit het niets zonder dat hij het door heeft op zijn arm en heeft daar géén aantoonbaar voordeel bij) nog echt als argument wil gebruiken is echt onzinnig en wat mij betreft zelfs stuitend. Of De Ligt, Dumfries of Ard van Peppen zou overkomen, dit was natuurlijk nooit van z'n leven een penalty en met VAR zou ie om 3 verschillende redenen teruggedraaid kunnen worden.. Jouw antipathie wordt hier weer glashelder duidelijk Holland8, je bent niet serieus te nemen kerel.

8 september 2019 om 19:58

Tja, in 64 interlands maak je natuurlijk iets makkelijker een keer een fout dan in 8. De Ligt is absoluut beter op zijn positie dan Dumfries. Over Blind valt wat te zeggen als hij linksback staat, maar in het centrum zal hij ook prima renderen.

8 september 2019 om 21:30

Wat heb je aan rushes als je geen normale voorzet kan geven?

Je kan of zeggen dat ie geen spelers wisselt of op twee posities. Zo klopt die titel niet.

Ik hoop Veltman voor Dumfries. Zelfs V Aanholt, "een linksback" zou het nog beter doen op rechts. Dumfries verkeert duidelijk in een vormcrisis

8 september 2019 om 19:42

Ga je ook nog kritisch kijken naar spelers van Ajax? Je hebt het duidelijk niet op Dumfries, maar ook Blind en Promes presteerden bedroevend slecht. Een idee om die ook te vervangen? Van Aanholt of Ake voor Blind en Malen voor Promes.

8 september 2019 om 20:37

Ik zou Blind laten staan, omdat die goed samengaat met Frenkie. Promes van mij eraf, alleen dan wel voor Berghuis. Rechtsback vervangen door Karsdorp en tegen een tegenstander als Estland, mag van mij Luukinho in de spits, met Depay op links.

8 september 2019 om 19:45

Ja en zelfs V Aanholt voor blind zou perfect zijn.

De Roon is toch geschorst voor de wedstrijd tegen Estland? Of heb ik dat verkeerd begrepen? Heel amateuristisch als dit blijkt te kloppen en VZ hier even doodleuk een opstelling met de Roon hier neerzet. Ook analisten op Tv wisten dit niet wat toch erg vreemd is..

8 september 2019 om 19:08

Of jij zit ernaast / trekt te snel conclusies? Niemand stond op scherp tegen Duitsland, dus lijkt me niet dat hij dan geschorst kan zijn zonder rode kaart.

8 september 2019 om 19:11

Op tv stond vrijdag 'misses next match' na zijn gele kaart, dus hij is geschorst lijkt mij

8 september 2019 om 19:26

Precies, dat zag ik ook.

8 september 2019 om 19:26

Precies, dat zag ik ook.

8 september 2019 om 20:35

Dat stond er inderdaad

8 september 2019 om 19:26

De Roon is niet geschorst, maar waarschijnlijk gepasseerd. Bij drie gele kaarten volgt er een schorsing!

8 september 2019 om 19:53

Precies en vrijdag was pas zijn 2e. Tv maakt ook wel eens een fout en op de radio zeiden ze expliciet dat er niemand geschorst kon zijn na een gele kaart.

8 september 2019 om 19:46

De Roon is inderdaad geschorst.

8 september 2019 om 19:55

Idd niet geschorst

8 september 2019 om 19:55

Idd niet geschorst

8 september 2019 om 20:39

Volgens mij is een schorsing pas bij de derde kaart. Wat ook aangegeven is tijdens de wedstrijd. (door de verslaggever)

De Roon is een prima speler, maar wel een echte balafpakker. Tegen Estland heb je die normaal gesproken niet nodig, dus Pröpper erin om wat meer voetballend vermogen te krijgen is niet gek. Verder mag van mij Berghuis op rechts een kans krijgen ipv Promes, waar ik niet weg van ben. Hoop dat Malen weer mag komen rond de 60e minuut, ben wel gecharmeerd van 'm.

Cillessen
Dumfries
De Ligt
VVD
Blind
Propper
Wijnaldum
De Jong
Berghuis
Depay
Babel

Volgens mij is de roon gewoon geschorst voor dit duel dus is het meer dan logisch dat er een wijziging moet plaatsvinden.

Onbegrijpelijk dat die kluns van een dumfries nog steeds een basisplaats krijgt. Zie zelfs veltman liever op die plek.

8 september 2019 om 19:54

Nee is niet geschorst. pas bij 3 gele kaarten en in de eerste wedstrijd tegen Duitsland kreeg hij geen kaart. Tv (regie) zat ernaast.

Volgens mij is de roon gewoon geschorst voor dit duel dus is het meer dan logisch dat er een wijziging moet plaatsvinden.

Onbegrijpelijk dat die kluns van een dumfries nog steeds een basisplaats krijgt. Zie zelfs veltman liever op die plek.

Dumfries heeft ook 0 krediet hier. Ik zou de gewonnen wedstrijden tegen Duitsland en Frankrijk van volgend jaar nog even terug kijken als je hem nu zo de grond in boort. Wat een hoop opportunisten zitten er hier. Ik heb al eerder aangegeven dat de wedstrijd van vrijdag slecht was van Denzel en bij PSV heeft hij de vorm van vorig jaar ook nog niet. Maar hij kan prima als rechtsback, want dat is hij, spelen tegen Estland. Blind was ook waardeloos vrijdag, hoeft er van mij ook niet uit. Gelukkig weet Koeman wã©l hoe je een team bouwt.

8 september 2019 om 19:25

Dumfries, Blind en Promes kunnen niks goed doen. Kwestie van clubbrillen afzetten. Gelukkig kijkt de bondscoach verder dan dat geneuzel. Alle drie hadden ook hun slechte minuten, maar zoals ik nu ook zeg, het is een kwestie van waar de kritiek vandaan komt.

8 september 2019 om 23:33

Mwah ik vind dat er gerust heel kritisch op Daley Blind mag worden gedaan. Blind zit inmiddels richting de 70 interlands, en hij heeft nog steeds dat hij regelmatig compleet door het ijs zakt. Hij is geen broekie meer die net komt kijken, hij heeft ondertussen een schat aan ervaring verzameld. Dan mag je meer van hem verwachten, een stuk meer zelfs. Afgelopen vrijdag ging er alles bij hem fout het eerste uur, foute aannames, blinde passes waar hij de bal weggaf, dom instappen, niet meelopen met de man, verkeerd positioneren, buitenspel opheffen en alsnog de man kwijt zijn. Het hield niet op.

8 september 2019 om 19:26

Reactie op verkeerde persoon. Aangepast met excuus naar Bommel.

8 september 2019 om 19:27

Dat zegt hij toch ook gewoon in zn reactie??

8 september 2019 om 19:29

''ik heb al eerder aangegeven dat de wedstrijd van vrijdag slecht was van Denzel en bij PSV heeft hij de vorm van vorig jaar ook nog niet.'' Dat staat letterlijk in mijn post. Heb je dat gelezen?

8 september 2019 om 19:46

Top, sportief!

Was te verwachten, Koeman wil continuïteit. Geen één rede om het winnend team te veranderen. Malen zal heus wel weer minuten gaan krijgen.

8 september 2019 om 20:42

Promes mag er wel vanaf. Niet alleen omdat hij matig was, maar ook omdat hij totaal geen wedstrijden heeft gespeeld. Dan kan je hem moeilijk 2 x in 3 dagen de volle 90 minuten laten spelen.

Zet aub promes op rb, je gaat tegen een team spelen wat zich sws gaat ingraven dan is het toch handig als je back een voorzet kan geven en niet steeds over zn eigen benen struikeld...

Offtopic: ben ik trouwens de enige die alle filmpjes op VZ niet meer kan kijken? Geeft overal aan:

Bad request. Request too long

(Heb een iPhone X)

Tja, voor Dumfries zou je Veltman kunnen nemen, maar dat is lood om oud ijzer. Propper voor De Roon is logisch, met die laatste moeten we ophouden. Promes voorin is ook niet uit weelde - dan heb je veel meer aan b.v. Berghuis. Trouwens, als Bergwijn weer fit is, kan die daar staan. Er komen nog een paar prima talenten aan, dus wie weet kunnen die de “zwakke” plekken vervangen. Dan heb je het vooral over de back posities. Middenveld met F. de Jong, Propper, Wijnaldum en Van de Beek is prima bezet. Voorhoede is nog karig, maar daar komen een paar jonge, talentvolle spelers bij. Nu zou ik Depay en Bergwijn blind opstellen en afhankelijk van de tegenstander aanvullen met wie in vorm is van de rest. Babel, Malen, Berghuis, L. De Jong, Weghorst, etc. Als Oranje in de toekomst inderdaad de beloftes vanuit de jeugd levert, krijgen we natuurlijk wel weer een topelftal. Al hoeven we nu ook al niet te klagen...

Zie liever iemand anders op de plek van Dumfries. Vind hem niet echt een toegevoegde waarde. Blind mag ook op de bank na het optreden tegen de Duitsers.

Als Donny weer fit is is hij de man samen met Wijnaldum en Frenkie op het middeveld.. En ik vind Veltman nog altijd een betere keus dan Dumpfries

Ik zou doorgaan met de opstelling zoals die na de 58ste minuut was, maar dan met de aanvallend sterke Van Aanholt in plaats van Blind.

Cillessen; Promes, Van Dijk, De Ligt, Van Aanholt; De Jong, Pröpper, Wijnaldum; Malen, Memphis, Babel

Huntelaar bij de volgende selectie gewoon weer selecteren? Hij presteerd prima bij ajax op zijn leeftijd..

Het is te gênant voor woorden dat Dumfries, quablijk weer in de basis mag starten. Het is toch wel duidelijk dat hij in alles te kortschiet. Je speelt tegen een team dat compleet gaat in zakken en wacht op 1 of 2 counters, kan beter een extra mannetje met creativiteit op het middenveld hebben met bv Malen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren