Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Wonder van Istanbul’ blijft uit door Turks doelpunt in minuut 89

Laatste update:

Turkije heeft zaterdagavond op het nippertje een enorme afgang voorkomen. Het nietige Andorra was in het Vodafone Park in Istanbul dicht bij een gelijkspel en zo zijn eerste punt ooit in de EK-kwalificatiereeks (na 54 nederlagen op rij), maar in de voorlaatste minuut van de officiële speeltijd wist Ozan Tufan toch nog het verschil te maken: 1-0. Turkije komt door de late zege na vijf duels in Groep H op twaalf punten, net als groepsleider Frankrijk en achtervolger IJsland.

De Turken beleefden een zeer frustrerende avond in Istanbul. Andorra kwam weliswaar vanaf de eerste minuut flink onder druk te staan, maar hoefde in de eerste 45 minuten eigenlijk geen grote kansen te incasseren. Pogingen van Güven Yalcin en Emre Belözoglu werden betrekkelijk eenvoudig onschadelijk gemaakt door doelman Josep Gómes, terwijl Cenk Tosun bij de eerste paal rakelings naast schoot.

Kort na de onderbreking mislukte de buitenspelval van Andorra volledig, waardoor Caglar Söyüncü de bal over Gómes heen kon wippen. De keeper werd op de doellijn echter gered door Ildefons Lima, die zo voorkwam dat Turkije al vroeg in de tweede helft op voorsprong kwam. Een kwartier voor tijd was het Kenan Karaman die dicht bij de 1-0 was, maar de invaller faalde oog in oog met Gómes. Andorra leek zo een enorme stunt te gaan realiseren, maar in de absolute slotfase zorgde Tufan uit een hoekschop toch voor opluchting bij Turkije.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
8 september 2019 om 17:17

Helemaal mee eens!

Echt om te schamen dit. Twee uur lang alleen maar balletje rondtikken en absurde kansen missen. Belachelijk dit. Dan nog die zogenaamde 'supporters'. Ik heb echt totaal niets gehoord tot het doelpunt. Allemaal zitten ze te kijken en af en toe te klappen alsof het theater is. De volgende twee thuidwedstrijden spelen we blijkbaar ook in Istanbul, maar hopelijk verandert de TFF dit meteen, want dit is niet om aan te schouwen. Gelukkig nog net de 3 punten gepakt. Tsjonge sjonge.

7 september 2019 om 22:51

Turkije is ook een ploeg die het van passie en strijd moet hebben, als dat ontbreekt bljjft er opvallend weinig over, zeker om tegen zo'n defensieve ploeg als Andorra te spelen.

7 september 2019 om 22:54

En toch heb je hier zeker gelijk in. Wij kunnen amper Andorra verslaan met structuur. De tegenstander even kapot spelen met 5/6-0. Je wordt er moedeloos van.

7 september 2019 om 23:34

Dat zit in de cultuur opgesloten. Hard brullen in het eerste kwartier, maar daarna is het gewoon machteloos, waardeloos en nutteloos. Turkije zal in de eerste 20 a 30 jaar nooit een voetbal grootmacht worden. Dit culturele probleem gaat heel veel tijd kosten.

7 september 2019 om 22:54

Waar zat jij te kijken ten opzichte van die supporters dan?

7 september 2019 om 23:01

Eens, ze moeten de wedstrijden gewoon verspreiden. Deze sfeer was niet te vergelijken met bijvoorbeeld de match in Konya destijds. Gun de mensen die het minder breed hebben ook om hun land te supporten.

Typisch Turkije: overtuigend winnen van Frankrijk maar dramatisch spelen tegen Andorra. Turkije heeft het duidelijk lastig tegen teams die zich ingraven. Daarnaast zijn er teveel spelers uit vorm en dan voornamenlijk de spitsen en de backs. Gelukkig is een drama net op tijd voorkomen maar alsnog was dit een beschamende pot. Met zo’n instelling ga je niet winnen van Ijsland en kan je het EK vergeten.

7 september 2019 om 23:11

Ik vind het alleen maar dom: we hebben spelers met de kwaliteiten om zich eruit te tikken en géén pure afmakers. Juist tegen landen die zich ingraven kun je je eruit tikken omdat ze na een bepaalde tijd toch een steek laten vallen. Alleen ontbreekt de juiste eindpass erg vaak. Voor zo’n speelstijl hoef je niet eens een klasse afmaker voorin te hebben, je kunt middenvelders met een goed schot ook laten inschuiven.

8 september 2019 om 00:07

Ben het helemaal met je eens. Als je ziet dat we spelers zoals Yusuf, Irfan, Hakan, Emre etc hebben dan moet je zo’n team gewoon kunnen wegtikken maar ze gingen van die domme voorzetten geven. Vooral de backs vond ik heel matig. Denk dat ze ook wel dachten van we winnen dit toch wel.

8 september 2019 om 00:13

Wij hadden ooit een lichting waarmee je prima countervoetbal kon spelen op basis van kracht. De huidige spelers zijn wat ‘Europeser’ opgeleid en je hebt altijd nog wat krachtpatsers rondlopen. In mijn ogen heel simpel: bij gebrek aan scorend vermogen zou ik kiezen voor types die voorin meer ‘hangen’ en wisselen om tegenstanders bezig te houden en ruimte te creëren. Laat creatieve spelers vaker inschuiven, lukt het niet op links dan misschien aan de rechterkant. Een blok voor de verdediging met een klassieke breker en een speler wat kan schakelen tussen de linies. Kwestie van iedereen een taak geven en dat uit te laten voeren, de toppers in hun vrije flow laten.

8 september 2019 om 00:35

Je ziet ook duidelijk dat Turkije klassieke flankspelers mist, eentje die diep kan gaan of ala robben met een actie een man kan passeren. Cengiz kan dit maar je ziet hoe armoedig het is wanneer hij er niet is. We hebben teveel van dezelfde soort spelers helaas. Geen balans.

8 september 2019 om 00:38

Je kunt 2 dingen doen bij een nationaal elftal: een spelwijze aanhouden en je spelers daarop selecteren als je die luxe hebt. Of je kunt een simpele tactiek hanteren op basis van de spelers waarover je op dat moment beschikt, zeker als je tactisch niet de slimste bent. Gewoon een bepaalde lijn aanhouden, minder kwalitatieve spelers een taak geven en de beteren het elftal laten dragen met je tactiek.

Ik zou mij rot schamen om te juichen voor een een voorsprong in 89e minuut tegen Andorra. Zolang Turkije zulke wedstrijden niet uitspeelt met 5-0 of hoger doelsaldo zullen ze blijven als C-garnituur.

7 september 2019 om 22:54

Soms heb je wedstrijden waarin het er gewoon niet wil lukken, deze zal waarschijnlijk ook zo een zijn geweest. Belangrijkste is dat jullie hebben gewonnen. Hopelijk laat Ijsland nog ergens een misstap en kan Turkije zich plaatsen voor het EK.

7 september 2019 om 23:00

Het het was niet zo een avond. Spel sloeg gewoon nergens op. Totaal geen diepgang of een stormram die zich kon rammen in de hechte verdediging van Andorra. Alleen maar zwakke schotjes van afstand. Nummer ‘10’ Calhanoglu met geen ene steekpass. Ijsland komt nog naar Turkije, dat is wellicht de kans of ze moeten het verpesten onderweg bij een Moldavie ofzo.

7 september 2019 om 23:14

Eens. Maar die avonden zijn bestemd voor tegenstanders met hogere kaliber. Tegen Andorra mag je niet kloten. Je moet gewoon erover heen walsen. Klaar.

7 september 2019 om 23:17

Dezelfde Calhanoglu was wel erg belangerijk voor Turkije zeker met het druk zetten en de bal afpakken. Aanvallend was hij wisselvallig maar over het algemeen gewoon en goede wedstrijd.

7 september 2019 om 23:20

Vind hem een linie achter de 10 veel beter renderen. Misschien gewoon ook daar plaatsen voor de volgende keer?

7 september 2019 om 23:25

Bkorkmaz3

Ik denk dat je beter een slechte dag kunt hebben tegen Andorra, die je toch geen pijn kan doen, dan tegen een sterkere ploeg. Kan je anders belangrijke punten gaan kosten 😉

Ozan tufan redt ons en vooral senol gunes van vernedering! Het trok echt op niks in mijn ogen. Het middenveld was slecht in opbouw en ze speelden echt traag. Onze tegenstander is nauwelijks in onze helft gekomen, dan moet je echt toch iets anders doen om hen open te breken. En cenk was belachelijk slecht! Hij verdient het echt niet om volgende wedstrijd te spelen. Het zegt wel genoeg dat die tevreden is om wissel te zijn bij everton. De drive en wilskracht zie je niet meer bij hem.

Ik ga niet blij doen ik ben eerder woedend wat een vertoning tegen een niets zeggend land ga je zo dom spelen cenk tosun nooit meer opstellen geld ook voor calhanoglu en wat is er opeens met kahveci? Denk hij dat hij messi is opeens tegen een andora een heel ander speelstijl dan we van hem gewend zijn laat toch zien dat we ze hebben onderschat ik schaam me kapot voor deze vertoning laat dit aub de laatste x zijn maarja 3 punten binnen op naar moldavie

Ik hou het kort, Turkije 10 kansen gemist, Cenk is een onbenul die niet thuis hoort in het Turkse elftal, dat Ozan Tufan ons moet redden zegt meer dan genoeg, trieste vertoning en dan zo juichen, echt zielig.

7 september 2019 om 23:19

Cenk is een goede speler en in vorm de nummer 1 spits van Turkije. Maar als je bij Everton op de bank zit kom je niet in vorm en mis je wedsrijdritme. Daarom snap ik niet waarom hij Enes Unal niet laat spelen want die speelt elke week in Spanje. Of in ieder geval die jonge een half uur erin gooien want Cenk was vandaag 10x niks.

8 september 2019 om 00:23

Vind Cenk geen speler die een wedstrijd doet kantelen, het team moet in dienst van hem gaan spelen om hem voldoende te bedienen. Zonde van de creatieve parels.

8 september 2019 om 00:35

Wie is dat wel bij Turkije dan? Wie speelt moet zich laten zien, zoniet moet je wat anders proberen. De creatieve parels hebben vandaag ook niet veel goeds laten zien tegen zo een slechte land, met alle respect.

8 september 2019 om 00:42

Ik heb liever dat er 5 spelers in een vrijere rol iets kunnen forceren, dan dat je het van Cenk af laat hangen met de hoop op een doelpunt. Leuk, Cenk opstellen met alleen aanvoer vanuit de as tegen een land wat compact staat.. in de as.

8 september 2019 om 01:40

Tuurlijk heb ik dat liever ook maar je moet wel een afmaker hebben. Ik zeg niet dat je in dienst van Cenk moet spelen en ook niet dat Cenk in deze vorm moet spelen. Zeg alleen dat hij in vorm de beste spits is die we hebben. Of anders word het Enes of Burak, eigenlijk allemaal dezelfde type spitsen. Dus gewoon degene in vorm met ritme opstellen.

We missen Ömur en Cengiz. Heb ook liever Burak in de spits dan 3e spits bij Everton AKA Cenk.

Nooit meer een interland in Istanbul, de supporters waren net zo slap als de spelers. Blijf maar verder spelen in Eskisehir, Konya, Trabzon, etc. Bij een gelijkspel was het game over voor Turkije. Senol Gunes zat op de bank volgens mij te zoeken naar Quaresma, ik hoop niet dat hij is vergeten dat hij trainer van het Turkse elftal is.

7 september 2019 om 23:07

Wat moeten jullie Bjklilar blij zijn dat hij weg is bij jullie zeg, hele wedstrijd Cenk laten spelen, zogenaamd tactische aanwijzingen geven maar niks van terug zien tijdens de wedstrijd, Zeki mag heletijd opkomen heeft geen enkele keer een fatsoenlijke voorzet gegeven, Irfan Can speelde heerlijk tot hij op de vleugels werd gezet, die jongen moet vanuit het middenveld spelen daar is hij veel gevaarlijker, heb je zo een wedstrijd dat je spits geen kansen afmaakt of achter zijn mannetje verschuilt laat je Emre Kilinc debuteren man man man, is toch zielig voor zo een jongen? Haal gewoon je spits er uit en laat Enes Unal lekker spelen die is gebrand en speelt in Spanje, Senol mag z.s.m weg anders gaan we EK niet halen.

7 september 2019 om 23:08

Misschien ook beter dat we het niet halen.

7 september 2019 om 23:12

Nu is het juist het moment om je te plaatsen, je hebt veel jonge spelers is alleen maar goed voor hun, daar heb je wel een tactisch sterke trainer voor ndig.

7 september 2019 om 23:16

Zolang er geen beleid is, is het niks anders dan een deuk in je zelfvertrouwen en schande om je roots zo te vertegenwoordigen.

7 september 2019 om 23:17

Bro, of je in Istanbul, Konya of de maan speelt. Deze wedstrijd heeft een bodem van 4-0. Alles eronder is falen. Net hoe ze Belgie fileren na 4-0 overwinning op San Marino. Als dat land daarvoor wordt gefileerd, dan zullen zij vooruit komen. Onze commentatoren en critici springt een gat in de lucht bij 1-0 tegen Andorra... Drama echt drama.

8 september 2019 om 00:30

Ja maar kom op man, 88 minuten was het muisstil en na de 1-0 drijven ze de spot met de tegenstander. Zou ik ook doen als de tegenstander Ijsland of Frankrijk heet, maar aangezien daar 'Andorra' staat, is het gewoon triest.

8 september 2019 om 02:02

Zozo, ik dacht dat een zekere Fransman jouw account had gestolen. Maar je bent weer terug...

Pff scheelmodus vandaag. Turkije mist echt een killer spits. Houding was ook niet goed. Erg laconiek en ongemotiveerd. Echt zo van oh dit winnen we toch wel. Bijna bestraft. Echt mazzel gehad vandaag.

Toch wel absurd, dat zo'n groot land en tevens zwaar voetbalgek land, zo'n slecht team op de been kan brengen.zonde, want een land als Turkije zou op ieder EK en WK zeker wel een toegevoegde waarde zijn, al is het maar enkel voor de fanatieke aanhang.

7 september 2019 om 23:13

Het heeft te maken met het begin: aansturing van de jeugd met de basis van het voetbal. Zolang het geld in de zakken van de idioten blijven i.p.v. het gestrooid wordt op de zwakke punten ga je dit krijgen. Zoals je ziet moet Turkije het tegenwoordig hebben van Europees opgeleide/succesvolle Turken.

7 september 2019 om 23:15

Er wordt meer met emotie gespeeld dan met een tactische strategie. Visieloos en vooral maar onderling modder gooien van club naar club, man naar man. Er is geen jeugdplan en vooral geen toekomst voor jeugdige talenten, als die uberhaubt worden opgeleid. Het is geen wonder dat de beste turkse voetballers voortkomen uit Duitsland, waar ze opgeleid worden met mentaliteit en discipline.

7 september 2019 om 23:28

Niet overdrijven, heel NL is Ajax-geil en als Frenkie balverlies lijdt is dat acceptabeler dan bijvoorbeeld een speler van PSV of Feyenoord wat over het doel heen schiet. Onderlinge rivaliteit heb je overal, maar spelers van Besiktas/Fener/Gala kunnen prima samen spelen.

7 september 2019 om 23:40

Waar heb jij het dan over? Waar zie je mij praten dat spelers van de grote 3/4 niet met elkaar kunnen spelen? Turkse voetbal is gewoon één en al chaos. Zit geen structuur in het jeugd en het is vooral jezelf laten opfokken door de trainer of het publiek. Over Nl mag je al helemaal niet praten want dit kleine kikkerlandje brengt zoveel talent op de wereld waar turkije meer dan alleen maar een puntje aan mag zuigen. 80 miljoen inwoners en maar één Cengiz Ünder. Met modder gooien naar elkaar bedoelde ik dat ze in Turkije meer bezig zijn met het neerhalen van de beste club uit het land dan met de primaire zaken zoals een goed georganiseerd, gedisciplineerd en strakke jeugdopleiding.

7 september 2019 om 23:51

Waar ik het over heb? Dat lees je toch? Ik heb eerder al aangekaart dat er structuur en beleid ontbreekt, daar ben ik het met je eens. Maar we moeten niet doen alsof ze daar elke dag moddergooien, want als dat zo’n impact had, zou dat uitstralen in het Turkse elftal. In NL kan alleen Ajax wat goed doen, in Spanje moet je eens lezen wat de Madrilenen en Catalanen over elkaar schrijven en zo heb je nog hoeveel voorbeelden. En trouwens: wie praatte over het beleid van NL? Ik had het over moddergooien. Prima beleid hoor, niks op aan te merken. Maar laten jullie voortaan dan ook de speciale spelers met dubbele paspoorten met rust als ze kiezen voor het land waar ze zich goed bij voelen. En helaas is dat 8 vd 10 keer geen Nederland. Ik zie je edit over moddergooien dus ik voeg wat toe: nogmaals, gebeurt overal of heb je de campagne van de Telegraaf met als mikpunt Ten Hag gemist?

8 september 2019 om 00:20

Dat de telegraaf Ajax pest komt meer door Ten Hag dan Ajax zelf, tevens is dat heel anders dan dat de KNVB Ten Hag zou schorsen om een postmatch intervieuw. Als de ‘bazen’ van de grootste club in Turkije zegt dat het allemaal een complot is dan geloof ik dat. De Bazen van de competitie zijn daarintegen ‘toevallig’ allemaal aanhangers van de rivalen van de allergrootste club uit Turkije. Laat dit gaan, dit gaat te diep want uiteindelijk is er toch maar 1 de kampioen #23. Dan verder in te gaan om de verschillen als het gaat om de primaire zaken in turkije waar je als ‘zoon’ van of de ‘neef’ van veel verder komt dan de zoon van een boer met toevallig heel veel talent. En by the way: ik ben turks.

8 september 2019 om 00:30

Ajax is al sinds de tijd van Bosz het mikpunt geworden, know your facts. De bazen zeggen overal zoveel, waarom beginnen ze zelf dan niet te investeren in de schulden en de jeugd als we op jouw punt (beleid) moeten aanhaken? Daar heb je de toestemming van Demiroren niet voor nodig, Terim had schijt aan de hele bond en wist nog te presteren. Met alle respect maar ik sta als vrouw vrij close bij Gala, zeker na mijn stage bij de jeugdelftallen van de meiden in 2017-2018, en ik heb met eigen ogen gezien wat er ontbreekt daar. Je praat over Galatasaray terwijl wij het hier over het nationale elftal hebben. Tegenwoordig wordt er beter geselecteerd, maar ik heb ook liever dat de ‘zoon van de boer’ extern wordt gescout.

1-0 ? Hogere machten aan het werk. Wie nog niet ziet dat dit soort wedstrijden zwaar worden beïnvloed van bovenaf. Te ziek voor woorden hoeveel makkelijk open kansen worden gemist lol mij maak je dit echt niet wijs.

Owee iemand hier ooit nog komt met zijn “MaAr We WoNnEn VaN fRaNkRiJk”. Als je je niet kunt opladen tegen respectievelijk Andorra, verdien je het in mijn ogen niet om daar op het veld te staan. De ego die ze misschien krijgen doordat ze her en der spelen moeten ze lekker bewaren voor hun vrouw ‘s avonds. De kwaliteiten zijn er wel, de tactiek misschien minder maar ik verwacht dat de bij plaatsing er met de kwartfinale er toch wel uitvliegen. Vroeger kon je echt alles op passie en strijdlust doen, maar hedendaags zijn tegenstanders tactischer en kunnen ons de deksel op de neus slaan met simpele counters. Wil je op ‘gaz’ spelen? Brandt ze dan keihard vooruit Senol.

7 september 2019 om 23:19

Bro even serieus, maar we wonnen toch van Frankrijk! Dat betekent dat we de beste voetbalploeg van de wereld zijn omdat we hebben gewonnen van de wereldkampioen 😂😂😂

7 september 2019 om 23:23

Hey, voor zover ik weet ga ik al sinds ‘94 als vrouw door het leven BRO.😂

7 september 2019 om 23:26

Oepss sorry 😂😂😂

8 september 2019 om 00:01

Geeft niet, denk dat ik sowieso maar eens mijn naam moet veranderen.

8 september 2019 om 06:14

@Yasemin. Wel leuk dat jij als vrouw dan stelt dat ze hun ego voor hun vrouw s'avonds moeten bewaren. Dat vind ik echt humor. 😂

8 september 2019 om 10:58

@okan61. Ik heb lak aan die tere zieltjes van de gemiddelde Turkse meid en hun trip aanvallen, niks mis met een beetje zelfspot.

Veel 'we moeten ons schamen' reacties. Maar er is maar een persoon die zich moet schamen (ik voel mezelf nu net een Besiktasli) is Senol Gunes. Wat moet je doen tegen een gesloten defensie ? Wat moet je doen tegen een as dat dicht wordt gegooid ? Aanvallen vanaf de zijkanten ! Met ? Buitenspelers ! Wat doet Gunes ? Hij speelt met drie aanvallende middenvelders, die alle drie maar al te graag naar binnen kruipen(waar het gelukkig nog niet druk genoeg was). Ergens natuurlijk ook wel pech dat Cengiz en Omur geblesseerd zijn geraakt. Maar goed, misschien kunnen ze morgen om 19.23 uitleggen hoe we zijn ontsnapt aan een debacle.

7 september 2019 om 23:32

Dat heet plaatsvervangende schaamte. Weet je waarom? Omdat grotendeels van de Turkse supporters hier geen eens een balletje op niveau heeft getrapt en al zien waar het misgaat. Breed maken bij balbezit, compact opstellen bij balverlies, zo simpel allemaal. Je zou bijna denken dat ze alleen maar trainen op een tarla van 25m2.

7 september 2019 om 23:38

Of 19.18 reactie inplaatsen, zodat die 19.23 erop komt. Zolang het systeem wordt gebaseerd op namen, ga je geen stap vooruit zetten. Je moet systeem aanhouden en mindere buitenspelers zetten. Jaar en dag leert geen enkele coach van deze fouten. Daggoes.

Abnornaal dat die Cenk Tosun de hele wedstrijd mocht uitspelen. Die heeft absoluut geen wedstrijdritme meer omdat ie tegenwoordig reserve staat bij Everton. En puur om de honderd interlands vol te maken een agressieve malloot als Belozoglu opstellen? Senol Gunes waar ben je mee bezig? En last but not least: hij heeft overduidelijk instructies van de bond gekregen om geen spelers van Galatasaray te selecteren. Waar zijn Emre Mor, Adem Buyuk, Taylan Antalyali? En waarom wordt een Ozan Kabak niet geselecteerd?

7 september 2019 om 23:34

Als de instructies die je beweert daadwerkelijk belangrijker zijn dan het laten functioneren van een elftal van je ‘Ne mutlu Turkum diyene’ land, dan zou ik mijn ontslag vragen. Iets met Turkse trots en de eer aan jezelf houden.

8 september 2019 om 15:17

Emre Mor, Adem Buyuk en Taylan Antalyali komen momenteel niet in aanmerking voor Turkije, met alle respect. We hebben simpelweg betere voetballers die in vorm zijn op hun posities. Ozan Kabak zit er normaal gesproken gewoon bij, maar komt net terug van een blessure en heeft nog geen wedstrijd gespeeld dit seizoen.

Het ging moeilijker dan verwacht maar 3 punten zijn binnen....de mensen die turkije zo zwart maken hierzo kunnen beter geen voetbal kijken. Wij hadden 75 balbezit en 9 doelkansen...je moet ook het geluk in voetbal mee hebben....tuurlijk ben je als speler minder scherp als je tegen andorra speelt als tegen frankrijk.. als bij al zijn de 3 punten binnen. Gewoon eennaardig potje en aardig wat kanen gemist maar goed. Up to the next one.

8 september 2019 om 00:03

75% balbezit tegen Andorra zegt mij geen ruk, kijk dan liever naar eind- of sleutelpasses. Wellicht dat je dan een beter beeld hebt van de wedstrijd, dan kun je spreken van ‘pech’.

Ik word moe dat Turkije jaar in en jaar uit een spitsenprobleem heeft. Noch binnen de Turkse landsgrenzen noch buiten de Turkse landgrenzen is er een degelijke spits te vinden. Vay halimize

Creativiteit op het middenveld was ver te zoeken. Orkun Kökcü oproepen en laten spelen. Die jongen is erg gretig en wil nog 's wat laten zien. Met de allures van Çalhanoğlu bereiken we niet veel mee.

8 september 2019 om 00:18

Ik pleit voor een Calhanoglu in een soort Schöne-rol, laat hem gewoon zorgen voor de verbindingen tussen de linies en soms handig gebruik maken van zijn schot bij de dode spelmomenten. Ik vind hem in Turkije niet creatief genoeg op de 10.

8 september 2019 om 00:21

Nog meer aanvallende middenvelders. Vandaag stonden er al drie. Lees de reactie van Gangstarr. Slaat de apijker op z’n kop.

Senos gaat verder waar hij bij Besiktas was gebleven. Bewijzen dat hij een tactische onbenul is. Hoe hij selecteert en hoe hij wisselt is echt ronduit belachelijk. Daarom ook overgeschakeld op UFC. Was gewoon niet om aan te zien.

Vind dit net zo goed een afgang! Als je tegen postbodes gymleraren en weet ik wat meer afhankelijk bent van de laatste minuut dan ben je gewoon een c land schandalig!

Er was een tijd dat Senol de beste Turkse coach was, aldus de Besiktas fans na hun titel in 2016... Senol heeft bewezen dat hij net zo slecht is als de rest. Misschien dat Aykut Kocaman iets zou kunnen bereiken. Maar naar zijn wedstrijden wilt ook geen mens vrijwillig kijken. Over de wedstrijd kan ik maar 1 ding zeggen: Ijsland gaat ons heel hard aanpakken... Hopen dat Ahmet Kutucu voor Turkije kiest in plaats van Duitsland...

Dit is trouwens wel de enige manier om oprecht blij te zijn met een doelpunt tegen Andorra. Het was zeker niet best maar Turkije heeft gelukkig wel gewonnen. Helemaal top, het is toch alrijd leuk als ze een eindtoernooi halen. Ik heb eigenlijk best wel zin in die wedstrijden tegen IJsland, voor "redelijk" neutrale kijkers kan dat echt een spannende wedstrijd worden.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren