Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Feyenoord stalt Dylan Vente in Eredivisie bij promovendus

Laatste update:

Dylan Vente speelt voor de rest van het seizoen voor RKC Waalwijk. De spits komt op huurbasis over van Feyenoord, zo melden beide clubs vrijdagochtend. De twintigjarige aanvaller voegt zich per direct bij de selectie van trainer Fred Grim en staat vrijdag al op het trainingsveld in Waalwijk.

Door de blessure van Nicolai Jörgensen was Vente de enige spits in de selectie van Feyenoord. De jonge aanvaller kreeg het vertrouwen in de voorbereiding en aan het begin van het seizoen, maar hij wist geen indruk te maken. Trainer Jaap Stam koos vervolgens voor Steven Berghuis in de spits. Vente had geen uitzicht meer op speelminuten en mag het nu gaan laten zien bij RKC.

"Voor Dylan is het belangrijk dat hij dit hele seizoen nog veel meer speelminuten gaat maken dan tot dusver al het geval is geweest", laat technisch directeur Sjaak Troost weten op de website van Feyenoord. "Zeker nu het met Nicolai Jörgensen gelukkig weer de goede kant op gaat, dreigde het gevaar dat Dylan veelal op de bank zou komen te zitten. Dit terwijl het voor hem, met zijn nog jonge leeftijd, belangrijk is juist nu de spreekwoordelijke ‘vlieguren’ te maken."

''Met Dylan hebben we een speler in huis gehaald die ondanks zijn jonge leeftijd al heel wat ervaring heeft op Eredivisie-niveau", reageert algemeen directeur Frank van Mosselveld op de clubwebsite van RKC. "Bij Feyenoord heeft hij laten zien over veel potentie te beschikken en krijgt de kans om dat nog verder te ontwikkelen. Met Dylan halen we een veelzijdige spits bij onze selectie, waarmee we aanvallend meerdere opties hebben.’’

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Betekent dit dat er een spits komt?

23 augustus 2019 om 09:07

Bij RKC iig wel.

Bij Feyenoord is het even afwachten. Ik heb de indruk dat ze vooral met een CV bezig zijn.

23 augustus 2019 om 09:11

Dat denk ik niet. Ik denk dat ze wachten op Jorgensen en als die niet fit is met een buitenspeler (daarvan hebben we er 4) in de spits blijft/gaat spelen.

23 augustus 2019 om 09:13

Je kan toch niet serieus alleen met Jorgensen het seizoen in? De man is de afgelopen 2 seizoenen vaker geblesseerd geweest dan fit.

23 augustus 2019 om 09:15

@siceramo; ik geloof niet dat Feyenoord een 7e centrale verdediger aan gaat trekken (botteghin, vd Heijden, vbeek, Ie, Johnston, Geertruida) en ervoor kiest spitsloos door het seizoen te gaan. Een fitte Jorgensen is absoluut een noodzaak om dit Feyenoord een beetje structureel wedstrijden te laten winnen in de eredivisie. Het probleem is alleen dat als Jorgensen over 2 weken weer fit is, we geen idee hebben hoe lang dat het geval is.
Berghuis in de spits gaat niet werken. Die jongen levert ontzettend veel rendement in op die positie.

23 augustus 2019 om 09:19

Ze gaan zeker nog een verdediger halen. Ze zijn bezig met die Argentijn. Van der Heijden gaat nog weg en is dus wel noodzakelijk.

23 augustus 2019 om 09:28

vd Heijden vertrekt nog, dat is na gisteren vrij zeker. Daarnaast denk ik dat de tijden voor Sven van Beek ook geteld zijn. Zal me niks verbazen als hij ook nog verhuurd of verkocht gaat worden. Dan heb je toch een prima verdediging voor een seizoen waarin je ook Europees speelt?

23 augustus 2019 om 09:29

@ Ijsmuts. Van der Heijden gaat uiteraard weg, Van Beek ben je voorlopig geblesseerd kwijt en staat al vier seizoenen muurvast in z'n ontwikkeling en Geertruida ziet Stam vooral als back. Zo gek is het aantrekken van Marcos Senesi niet.

23 augustus 2019 om 09:37

Ijsmuts, als jij je rijtje Cv's bekijkt en eerlijk over de kwaliteit oordeelt, dan is het in kwantiteit wel en in kwaliteit niet zo veel.

23 augustus 2019 om 09:39

@ijsmuts; dat vind ik ook lastig om te geloven. Anderzijds, Van der Heijden gaat weg, Ié is er alleen dit seizoen, Van Beek voldoet niet en Geertruida speelt alleen als back en wordt misschien nog verhuurd. Ze zijn nu aan het opruimen, zie Hansson, Summerville en vandaag Vente.

23 augustus 2019 om 09:53

@njfromvol; klopt helemaal hoor. Van dit rijtje wordt geen Feyenoorder enthousiast, maar dat was ook niet mijn punt. Wat mij betreft ligt de noodzaak meer bij een spits omdat we er geen een hebben, dan bij centrale verdediger nummer 7.
Natuurlijk weet ik dat vdheijden weg wil, maar hij is het nog niet. Ook haalt vbeek al jarenlang geen behoorlijk niveau, dat weet ik ook. Maar in noodgevallen kun je nu iig een centrale verdediger opstellen, terwijl we dus niet eens in staat zijn een spits op te stellen.

23 augustus 2019 om 09:56

Eens, en Bannis kan je het (nog) niet aandoen om op hem voor langere tijd te vertrouwen.
Wel zou ik hem graag vaker in de laatste 20 minuten zien invallen als de wedstrijd het toelaat.

23 augustus 2019 om 09:58

@orgullo: Ik begrijp heel goed dat er op die plekken een kwaliteitsimpuls nodig is, maar mijn argument is een heel andere. Feyenoord heeft 1 (zeer blessuregevoelige) spits. Dan lijkt het mij grotere noodzaak daar een goede concurrent/backup voor te regelen, dan een nieuwe centrale verdediger. Als Stam dit jaar wordt opgezadeld met een selectie zonder spits (jorgensen buiten beschouwing gelaten) dan heeft het aankoopbeleid flink gefaald. Liever een seizoen met Botteghin en Ie centraal achterin dan een half seizoen met Berghuis in de spits.

23 augustus 2019 om 09:58

@ijsmuts - Ik denk wel dat als Senesi komt, het natuurlijk wel heel snel kan gaan met het vertrek van sowieso v/d Heijden en eventueel van Beek. Zij gaan en mogen nog niet weg voor er een vervanger is. En wie weet wordt Geertruida nog verhuurd, wat wel mooi voor hem zou zijn.

23 augustus 2019 om 10:23

Lijkt mij ook dat deze verdediger erbij komt hoor. Ik reageer op Siceramo die stelt dat Feyenoord waarschijnlijk gaat spelen met Berghuis in de spits als Jorgensen niet fit is. Dat zou ik een zeer kwalijke zaak vinden.

23 augustus 2019 om 10:28

Ja mee eens. Gelukkig lijkt Stam dat ook in te zien en kiest hij - in elk geval gisteren - voor Narsingh in de spits en Berghuis gewoon op z'n eigen plek op rechts, waar hij het gevaarlijkst is. En waar hij bovendien ook een lekker duo vormt met Karsdorp.

Vond Narsingh overigens ook prima spelen gisteren in de punt. Bood zich steeds goed aan door meer de hoeken/zijkanten te zoeken en hield het veld daarmee ook groot.

23 augustus 2019 om 10:59

@ Ijsmuts. Vd heijden wilt weg vbeek is te licht bevonden en Botteghin je moet doorselecteren, prima als standin. Johnston en Geertruida hebben tijd nodig om te wennen aan het eerste. jr hebt dus ook achterin nog een kwaliteitsinjectie nodig. Senesi is prima. Hoewel we niet veel scoren, doen dat eel. Is je achtehoede solide dan win je gewoon wedstrijd. Tegen Utrecht, sparta en tiblisi uit laat je het afweten door persoonlijke fouten in het as van de defensie. Ik vind een solide verdediger erbij belangrijker dan een spits, ondanks ik die ook graag zie komen

23 augustus 2019 om 11:49

Mee eens. Het is momenteel te fragiel achterin en ook ik zou hier de prioriteit aan geven. Berghuis in de punt is een prima oplossing en zodoende komt er op rechts een plek vrij voor Sinisterrra of kan Narsingh op zijn eigen plek spelen. Met Berghuis in de spits kun je ook veel wisselen in positie wat zorgt voor creativiteit en verrassing.

23 augustus 2019 om 12:42

Denk dat ze naast die CV ook nog wel een spits gaan halen, anders zou deze verhuur wel heel opmerkelijk zijn. Te weinig spitsen hebben en er dan nog 1 verhuren? De vraag is eerder, elke spits gaat het worden? Gaan we Reading weer van hun afdankertjes helpen, of komt er toch nog een kans op Adolfo? Plaatsing voor EL is bijna zeker en dat zal ook weer bijna 3 miljoen startgeld opleveren. Betis is denk ik definitief afgehaakt voor Gaich, nu zij Iglesias hebben aangetrokken. Er zal vast nog wel wat miljoen te kort zijn voor Adolfo, maar wie weet wat ze achter de schermen nog aan het regelen zijn ...

23 augustus 2019 om 15:50

@listo; je kunt ook redeneren dat Feyenoord tegen Utrecht, Sparta en Heerenveen duidelijk een spits en aanspeelpunt miste om het overwicht in doelpunten uit te drukken, of tot een overwicht te komen.

Prima stap voor Vente om zich eventueel te ontwikkelen.

Spits met van alle kwaliteiten iets, maar van alles net ff te weinig.
Ik hoop dat hij zich kan ontwikkelen bij Rkc.

23 augustus 2019 om 09:33

Van alle kwaliteiten iets? Komt hopeloos overal zwaar tekort in.

23 augustus 2019 om 09:47

Voor Feyenoord zeker, maar kan bij een club uit de onderste regionen gewoon mee komen hoor. Dus ik ben het wel eens met wat NJfromVOL zegt!

23 augustus 2019 om 09:48

In het ongenuanceerde vd Gijp oordeel over Vente wel, maar ik vind bv dat hij voetballend goed oog heeft voor wat om hem heen gebeurt. Daaraan kan je zien dat hij een slimme voetballer is.
Het is een allround spits die nergens echt in uitblinkt en zoals ik aangeef in totaliteit van een (net) te laag niveau.

23 augustus 2019 om 09:52

Voor Feyenoord wel El Fenomeno maar voor RKC kan hij hopelijk van waarde zijn en zich verder ontwikkelen.

23 augustus 2019 om 11:03

Vreselijk in de afronding, niet snel, lage handelingsnelheid en geen goed schot. Snap niet hoe je er bij komt dat die van alles iets beheert.

23 augustus 2019 om 09:53

Ja, mooi inderdaad. Die jongen heeft gewoon (eigenlijk al eerder) vlieguren nodig en kan zich gaan ontwikkelen in de luwte. En zijn verhuurperiode staat voor mij nog ook los van of er nog wel of geen nieuwe spits bij komt, gezien er nu zelfs eerder (terecht) gekozen wordt voor een vleugelaanvaller als mogelijkheid in de spits.

23 augustus 2019 om 09:57

En dit stipt de noodzaak van deelname aan de pyramide aan.

23 augustus 2019 om 10:04

Jup, het blijft op z'n zachtst gezegd ongelooflijk zuur.

23 augustus 2019 om 10:37

Jammer dat deze stap net te laat komt. Als Jong Feyenoord gewoon actief zou zijn in de KKD, had hij zich al een jaar of twee kunnen ontwikkelen op professioneel niveau. Koe in de kont kijken natuurlijk, maar ik denk echt dat de talenten van Feyenoord verder zouden zijn.

23 augustus 2019 om 10:44

zie mijn opmerking #45 hierboven.

23 augustus 2019 om 10:56

Niet gezien, excuus. Kan me er alleen maar bij aansluiten.

Dan mag ik toch hopen dat er toch nog een andere spits concreet aan het worden is. Want wat Stam ook zegt, Narsingh in de punt kan echt niet gewoon.

23 augustus 2019 om 09:54

Geheel eens. Narsing in de spits een duidelijke nee.

Jammer om te lezen dat hij verhuurt is , altijd een stille hoop gehad dat hij de verwachting waar ging maken !

Wel een goeie club om naar toe te gaan en de ervaring op te doen die hij mist

23 augustus 2019 om 09:27

Hoezo jammer? Is toch mooi dat hij zich kan gaan ontwikkelen? Als Narsingh voor je staat in de pikorde, kan je als Vente zijnde beter ergens anders heen gaan.

23 augustus 2019 om 11:35

Is natuurlijk belachelijk dat Narsingh in de spits staat. Hoe haal je het in je hoofd om als professionele trainer zo'n besluit te nemen, onbegrijpelijk.
Ben geen fan van Vente , maar liever Vente in de spits dan Narsingh. Ik zou nog eerder Botthegin in de spits doen dan Narsingh.
Maar van Vente begrijp ik wel als dit zijn wens was...ik zou me zwaar beledigd voelen als Narsingh de voorkeur boven mij zou krijgen als Vente zijnde.

23 augustus 2019 om 12:17

Ik vond dat Narsingh het - naar z'n mogelijkheden - anders niet onverdienstelijk deed. Liep zich goed vrij, was over de grond vrij goed aanspeelbaar, had zelfs nog prima kansen, was niet statisch..

Vente komt momenteel gewoon te kort.. Dat hebben we alleen al een hele voorbereiding kunnen zien.

23 augustus 2019 om 13:08

Ja maar tegen die tegenstander had ik het ook wel verdienstelijk gedaan..
Narsingh is nuttig op de counter , maar dan nog heb je niet veel aan hem aangezien hij niet kan afmaken. Is exact dezelfde type als Schaken, en die was slechter in afmaken dan Immers.
Dus gewoon lekker op de flanken laten. Als backup voor Berghuis op rechts.

Lijkt me een prima oplossing want Vente komt op dit moment zwaar te kort, een jaar vlieguren maken en dan kijken waar hij staat. Bannis brengt iets anders dus kun je bij de selectie houden.

Goed nieuws! Laat hem maar ervaring op doen. Daarnaast geloof ik niet dat ie ooit de spits van Feyenoord zou gaan worden. Gelukkig heeft Stam dat snel gezien en hem niet een heel seizoen maar aan laten ploeteren

Top. Had Feyenoord al veel eerder moeten doen.
Voor Feyenoord komt die vooralsnog zwaar tekort. Laat hem zich dan een seizoen ontwikkelen bij een competitiegenoot. Aan het eind van het seizoen kan je dan kijken of je er wat aan heb of hem definitief van de hand doet.

Maar nu Vente weg is denk ik dat Feyenoord met een extra aanvaller bezig is. Misschien toch die Argentijn?

Ik was even bang dat ie naar ons zou komen omdat ik hier een pushmelding voor kreeg.

On: zelfs met heel veel vlieguren zie ik hem nooit uitgroeien tot eerste spits van Feyenoord.

Ik vindt dit een slechte zaak. Het komt heel slecht uit, met alle geblesseerde spelers, en ik weet nog niet eens, wanneer Nicolai Jørgensen terug komt van zijn blessure. Ze kunnen hem later verhuren, als Jørgensen hersteld is.

23 augustus 2019 om 09:24

Ik denk dat ze Bannis nu al net zo goed/beter vinden, en stiekem nog een spits proberen te halen. Dan blijft er wel heel weinig speeltijd over voor Vente.

Goed voor die jongen. In tegenstelling tot vele anderen zie ik het wel in hem zitten maar moet hij zich gewoon verder ontwikkelen. Hopelijk lukt dat bij RKC en hebben wij volgend jaar een spits erbij met extra ervaring. Hij is nog maar 20 en was de afgelopen jaren noodgedwongen al de tweede/derde spits bij Feyenoord. Er wordt wat mij betreft dan ook erg hard geoordeeld, hij had van het goede al twee jaar verhuurd moeten worden of in de KKD ervaring opgedaan. Daarna kunnen we oordelen wmb.

23 augustus 2019 om 09:59

Ik sluit me aan bij jou. Vente is te snel opgesteld en moest blijven staan door het gebrek van Jorgensen of andere spits. Jongen kan echt wel wat, heeft geweldige looplijnen en inzicht, alleen rendement ontbreekt. Ben blij voor hem dat hij bij RKC terecht kan en aan spelen toe komt.

23 augustus 2019 om 10:11

Dat valt mij ook op, daarnaast vind ik dat hij relatief weinig balverlies leidt en als aanspeelpunt echt wel nuttig is. Moet je hem wel over de grond bereiken.

23 augustus 2019 om 10:16

En dat laatste ontbrak er altijd aan, spelers begrepen zijn looplijn(en) te weinig imo. Ben blij voor die pikkebaas dat hij gehuurd is.

Ik vrees dat Dylan Vente een beetje de Kasper Dolberg van Feyenoord is. Gewoon uiteindelijk niet goed genoeg. Ajax schijnt nog zo'n 20 miljoen aan haar spits over te houden. Ik denk dat Vente uiteindelijk de 10 miljoen nog niet gaat halen.

23 augustus 2019 om 09:24

Niet om Dolberg omhoog te schrijven, maar Vente heeft nog nooit het niveau aangetikt wat Dolberg aantikte in de tijd van Bosz. In de Europa League heeft hij behoorlijk niveau aangetikt. Dolberg heeft op z’n CV een Europa League finale, die mede door hem kwam met doelpunten tegen Celta, Lyon uit en thuis. en een halve finale CL op zijn naam.

23 augustus 2019 om 09:31

Kasper Dolberg is echt wel een stuk beter, maar beide komen tekort voor het niveau wat Ajax en Feyenoord willen bereiken. Maar als je ze echt gaat vergelijken zou ik niet 1 aspect weten waarin Vente beter is dan Dolberg. Daarnaast heeft Dolberg al een hoop ajax wedstrijden in de benen, en ook op Europees niveau zich laten zien. Nee, deze jongens kan je niet met elkaar vergelijken.

23 augustus 2019 om 09:31

Dit is wel een erg kromme vergelijking ook he, Dolberg was in zijn debuutseizoen op 18/19-jarige leeftijd direct betrokken bij 31 goals in Ajax 1, waaronder een belangrijk aandeel in de weg naar de finale van de EL. Vente is betrokken bij 13 goals in totaal nu voor Feyenoord en heeft nog nooit Europees gespeeld überhaupt. Totaal niet te vergelijken dus, niet gek dat ook de evt. transfersom totaal niet te vergelijken zal zijn.

23 augustus 2019 om 09:52

Vente heeft zelfs Champions League gespeeld voor Feyenoord, viel in tegen Manchester City. Vorig jaar deed hij ook mee in de voorronde tegen Trencin.

23 augustus 2019 om 10:04

Excuus, dan heb ik over dat deel niks gezegd, daar was ik niet van op de hoogte

23 augustus 2019 om 10:12

Ben het verder wel met je eens hoor, echt noemenswaardig zal dat kwartiertje tegen Man City niet zijn geweest.

Voor RKC echt een prima aanwinst, alleen Feyenoord moet nu echt wel een spits halen anders met blessures en schorsingen moet Stam misschien zelf zijn schoenen gaan aantrekken en zelf gaan spelen.

Wat ben ik hier blij mee zeg, betekent in ieder geval dat die niet meer bij ons in de spits staat dit seizoen. Is niet het niveau wat Feyenoord moet nastreven. Dylan succes in Waalwijk!

Hoop wel voor Feyenoord dat er nog een echte spits gaat bijkomen. Als je tegen teams speelt die zich volledig ingraven is het wel fijn als je de bal kwijt kunt bij een sterk aanspeelpunt.

Mooie stap voor deze jongen. Gun Bannis het zelfde! Nu lijkt het mij toch dat er wel een spits gehaald zal moeten worden

23 augustus 2019 om 09:29

Wie zijn er in beeld nu van Wolfswinkel is geblesseerd?

Dat suggereert wel dat er een spits aan zit te komen. Met alleen Bannis en Jorgensen is het dan wel erg karig.

Nu houdt Feyenoord niets over voorin, zal vanmiddag dan de nieuwe spits gecontracteerd worden?

Onbegrijpelijk dat je deze speler verhuurt, zit totaal geen potentie in om echt van waarde te gaan zijn voor Feyenoord, deze speler had je met een grote strik er om heen weg moeten doen.

Vind hem niet echt een spits zijn die ergens in uitblinkt. Wat mij het meest ergert aan hem, is zijn gebrek aan spitseninstinct. Heeft geen neusje voor de goal of geen gevoel waar hij moet staan en Vente anticipeert ook niet op situaties.

Ik verwacht niet dat hij bij RKC dramatisch hierin zal groeien.

Feyenoord moet meer experimenteren met jongens in de spits wat persoonlijk denk ik dat kocku best goed uit de voeten kan in de spits

Aan de laatste alinea te zien, weet RKC niet echt wat het in huis haalt. Als ik Vente iets niet vind, is het wel een veelzijdige speler die over veel potentie beschikt. Maar dat is mijn mening.

Gelukkig zit Feyenoord al ruim in de spitsen ?!?!!?

Snap dat het voor Vente een goede stap is. Die moet gewoon meer minuten maken.
Voor Feynoord 1 komt hij nog wel even te kort.

23 augustus 2019 om 10:24

We zitten inderdaad niet ruim in de spitsen, maar ook mét Vente werd er gekozen voor een variant met een vleugelaanvaller in de spits.

23 augustus 2019 om 13:35

Feyenoord moet gewoon heel snel een spits aan gaan trekken en niet weer een centrale verdediger.

Je wilt strijden voor plek 3, voor de beker en europees voetbal.
Dat redt je het niet met 1 spits die de laatste periode meer geblesseerd is dan fit.

Een vleugelspeler in de spits is meer een tussenoplossing.

Goed voor Vente dat hij (hopelijk) wekelijks aan spelen toekomt. Goed voor zijn zelfvertrouwen als hij onbevangen kan gaan voetballen. Even uit de schijnwerpers zichzelf verder ontwikkelen.

23 augustus 2019 om 10:32

Precies! Prima aanwinst voor RKC, geen hoge verwachtingen of druk, dus hij kan vrijuit voetballen bij ons. Hopelijk leidt dit er toe dat hij zijn potentieel ontwikkelt, daar geloof ik wel in.

Jammer dat Hansson naar Hannover is, gewogen en te licht bevonden door Feyenoord, maar zo’n gast zou prima renderen in de ploeg van RKC.

Als Feyenoord Europa League voetbal haalt zal het een hele interessante optie zijn voor veel spelers. Ik noem even een aantal spitsen die denk ik niet zouden misstaan bij Feyenoord als tussen oplossing: Marcus Berg, Tim Matavz, Guidetti, Mbokani, Ruud Boymans.. Of zouden ze eerder een jong talent gaan huren van Chelsea / City?

23 augustus 2019 om 11:00

Berg strijkt waarschijnlijk teveel salaris op, kijkende naar zijn clubs. Matavz zie ik niet komen. Guidetti scoort nooit meer geloof ik. Mbokani kan ik niet oordelen, zit bij Antwerp geloof ik? En Ruud Boymans neem ik dan weer niet serieus.

23 augustus 2019 om 11:03

Mbokani speelde gisteren met Antwerp tegen AZ en was de beste speler bij de Belgen. Mocht AZ Antwerp uitschakelen voor de EL dan is Feyenoord wellicht interessant voor hem.

Succes Dylan, denk niet dat we hem nog terug gaan zien in het eerste van Feyenoord.

Helaas, maar lijkt weer een typisch aanvallend product van onze jeugd te zijn. Talent stroomt door, speelt af en toe in Jong en mag zijn debuut maken in het eerste, wordt verhuurd aan een KKD club en zal uiteindelijk een definitieve overstap maken naar een KKD club. Zelfde is gebeurd met jongens als Achabar, Robertha, Fernándes. En hoewel bij een Achabar en Fernándes nog specifieke kwaliteiten te zien waren, heeft Vente niks kunnen laten zien.

Mooi voor die jongen. Hij is niet zo slecht als wordt beweerd. In de paar wedstrijden die ik van hem heb gezien zag ik wel wat mooie dingen.
Ik ben wel benieuwd of Feyenoord dan nog een spits gaat aantrekken, want het hele seizoen met Narsingh of Berghuis in de spits spelen werkt toch ook niet?

Deze jongen gaat dezelfde weg bewandelen als Achabar, mist gewoonweg de kwaliteiten om in ieder geval top of subtop te halen . Misschien dat hij zich nog kan ontwikkelen maar ik denk dat er niet meer in zit dan hij heeft laten zien .

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren