Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Feyenoord komt niet langs FC Utrecht en dankt Haps voor punt

Laatste update:

Feyenoord wacht na de derde speelronde nog altijd nog op de eerste overwinning van het nieuwe Eredivisie-seizoen. Na remises tegen Sparta Rotterdam en sc Heerenveen moest de ploeg van trainer Jaap Stam ook tegen FC Utrecht genoegen nemen met een punt. Het is voor het eerst in de clubgeschiedenis dat Feyenoord de drie eerste competitieduels gelijkspeelt. Isah Abass opende de score, waarna Ridgeciano Haps vlak na rust voor de 1-1 zorgde, wat ook de eindstand bleek.

Stam koos met Steven Berghuis, Sam Larsson, Luis Sinisterra en Luciano Narsingh voor vier buitenspelers in de basis. Berghuis begon ‘op tien’, terwijl Narsingh zijn rol als spits overnam. Met basisdebutant Liam Kelly in de ploeg begonnen de Rotterdammers sterk aan de wedstrijd. De aanval werd gezocht en Utrecht-doelman Maarten Paes voorkwam een vroege achterstand na een van richting veranderd schot. Geheel tegen de verhouding in kwamen de bezoekers na negen minuten spelen op voorsprong. Larsson ging de fout in en leverde de bal in bij Isah Abass, die een solo vanaf eigen helft inzette. De rappe aanvaller ging Eric Botteghin op snelheid probleemloos voorbij en Rick Karsdorp kwam te laat om zijn inzet in de verre hoek te stoppen.

Na de openingstreffer was Feyenoord de draad even helemaal kwijt. Narsingh werd nog dreigend met een schot dat voor het doel van Paes langs ging, maar het was de ploeg van trainer John van den Brom die voor de gevaarlijkste momenten zorgde. De achterhoede van Feyenoord oogde kwetsbaar en Utrecht kon het middenveld vaak eenvoudig oversteken. Vijf minuten voor rust kreeg Abass dé kans op de 0-2, maar hij faalde in de afronding. Jan-Arie van der Heijden greep niet goed in met een sliding en zag Abass alleen op het doel van Kenneth Vermeer afgaan. De keeper voorkwam erger voor de Rotterdammers. Aan de kant van de thuisploeg was het Berghuis die zijn ploeg op sleeptouw probeerde te nemen en de Oranje-international was nog dicht bij de gelijkmaker. Zijn schot vanaf de rand van het strafschopgebied ging maar net naast.

Stam was allesbehalve tevreden en liet dat in de rust blijken. Hij toonde geen genade en voerde twee wissels door: Larsson werd vervangen door Fer, terwijl ook Van der Heijden achterbleef in de kleedkamer. Laatstgenoemde werd vervangen door Edgar Ié. Dat de aanwinst in mocht vallen is veelzeggend over de situatie van Van der Heijden, die heeft aangegeven weg te willen uit De Kuip en sindsdien geen goede indruk meer maakt. Ié trainde vrijdag pas voor het eerst mee met de selectie van Stam, zo gaf de trainer voor de wedstrijd nog aan. Met de Portugese verdediger en Fer binnen de lijnen kwam Feyenoord sterk uit de kleedkamer. Gesteund door het publiek werd de jacht op de gelijkmaker ingezet en het was Ridgeciano Haps die de fans vijf minuten na de thee liet juichen. Vanaf de rand van het strafschopgebied schoot hij de bal hard tegen de touwen.

Ié begon goed aan zijn invalbeurt met een aantal goede acties. Toch ontkwam ook hij niet aan een fout, waarbij Abass alleen op Vermeer af kon. De Utrecht-aanvaller schoof de bal echter in het zijnet. Hoewel Feyenoord wat beter in de wedstrijd kwam en de controle leek te hebben, waren het de bezoekers die de beste kansen kregen. Simon Gustafson kreeg een goede mogelijkheid en stuitte op Vermeer. Aan de andere kant speelde Sinisterra zich goed vrij, maar hij faalde hopeloos in de afronding. In de slotfase drong Utrecht aan en ging het nadrukkelijk op zoek naar de overwinning. Van den Brom bracht Venema nog binnen de lijnen, terwijl aan de kant van Feyenoord Lutsharel Geertruida de vervanger was van de geblesseerde Karsdorp. Met frisse krachten in het veld kregen beide teams nog mogelijkheden, maar bleef het bij 1-1.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Nogsteeds ongeslagen, laten we positief blijven....

18 augustus 2019 om 18:44

Nou als je zo doorgaat heb je 34punten aan het einde van de seizoenðŸ‘😅

18 augustus 2019 om 18:45

Mooi, dan gedegradeerd Feyenoord net niet.

18 augustus 2019 om 21:28

Even serieus, maar dit Feyenoord lijkt wel nog minder dan het Feyenoord van Gio en Van Geel toch? Gio had tenminste nog Vilhena en Van Persie tot zijn beschikking.

18 augustus 2019 om 18:45

Bedankt voor je positieve reactie.
En ja 3 wedstrijden niet verloren is gewoon prima.

18 augustus 2019 om 18:47

Zeker! Het is te hopen dat Stam snel zijn ideale opstelling (vooral defensief) kan vinden en dat Jorgensen snel en goed terugkomt van zijn blessure. Als dat lukt kunnen al die gelijke spelen eindelijk eens naar een winst omgezet worden.

18 augustus 2019 om 18:53

Een kinderhand is snel gevuld. Kom op zeg, hier teken je toch niet voor?

18 augustus 2019 om 18:55

Ik vind Narsingh in de spits wel een leuke prank van Jaapje Stam, maar hopelijk wordt hij wel een keer serieus.

18 augustus 2019 om 18:56

@Makallelele

Het glas is half-vol of half-leeg.
Feyenoord doet toch niet mee om de titel jammer genoeg.
Dan maar een lange reeks aangeslagen zijn, dat is ook prima.

18 augustus 2019 om 19:06

Je mist duidelijk een spits. Er worden voorzetten of lange ballen in de 16 gepompt, maar voor wie?? Ik zie Feyenoord met Jorgensen een goed seizoen draaien. Utrecht is toch een goede ploeg en toch hadden ze genoeg kansen weten te creëren.

18 augustus 2019 om 18:46

Wat een saaie pot. Snap de beslissing van Stam niet om Kokcu, Burger en Fer op de bank te laten starten. Kelly heeft bewezen dat ie toch echt tekort komt, net als vd Heijden wat al bekend was. Edgar Ié is wel een verademing tov Jan Scharie. Plaats Larsson maar eens op de transferlijst en pak gewoon maar een paar miljoen wat je nog kan krijgen. Die jongen bakt er helemaal niets meer van. Daarnaast mag Vermeer ook vervangen worden want die ziet er tot nu toe bij zo'n beetje elke tegentreffer niet goed eruit en hij kijkt de balletjes gewoon na

18 augustus 2019 om 19:07

En de verdere reddingen die hij maakt?

18 augustus 2019 om 19:15

Onzin.Vermeer is prima. Alsof Bijlow zo'n succes was. Hij pakte er ook een paar goed uit vandaag.

18 augustus 2019 om 19:16

Had bijna elke professionele keeper gehad. Dat waren nou niet bepaald wereld reddingen

18 augustus 2019 om 19:25

@peter_selie

Vermeer is goed van kortbij, zijn reflexen zijn uitstekend, op afstand schoten en vrije trappen is hij niet best. Is algemeen bekend inmiddels, toch.

18 augustus 2019 om 18:48

We zijn een hoop wijzer deze maand. De top 2 vergeten en vanaf nu richten op de lange termijn en de Europese potten. Betekent dat Sinisterra, Kokcü als enige lichtpuntjes alles mogen spelen dit seizoen, Kelly en Larsson voortaan op de bank mogen, Karsdorp max een uur laten spelen, Jan-Arie en Sven het contract laten ontbinden en de hand op de knip van de winter totdat we een nieuw bestuur hebben. En Ohja.. Haps in Oranje lijkt me duidelijk.

18 augustus 2019 om 18:51

Haps in Oranje? Lijkt me niet. Oranje strijd tegenwoordig weer met de top, dan heb je top spelers nodig die het internationaal laten zien, niet spelers die af en toe leuk ballen in de eredivisie.

18 augustus 2019 om 18:54

Ha, daar is Speedy weer. Hoeveel top linksbacks hebben we als ik vragen mag?

18 augustus 2019 om 19:08

Af en toe leuk ballen? Haps speelt al jarenlang (ook bij AZ) iedere wedstrijd ruimvoldoende tot goed en af en toe heel goed, zoals vandaag. Hij is lang geblesseerd geweest maar noem mij maar is een wedstrijd op van de laatste 3, 4 jaar waarin hij slecht speelde? In tegenstelling tot Blind, die vorig jaar als bijna 30er pas zijn eerste constante jaar kende, maar daarvoor jarenlang bekend stond om het wekelijks afwisselen van goed spel en draken van wedstrijden. Haps is in alle facetten een top versie van de moderne back en de enige reden dat ie het nog niet internationaal heeft laten zien is omdat ie nog geen transfer heeft gemaakt. Daar waar Blind internationaal nooit potten kon breken op vorig jaar na.

18 augustus 2019 om 19:10

Blind, Willems en van Aanholt zijn allemaal beter dan Haps.

18 augustus 2019 om 19:10

Haha; grapjas... waarom een Dumfries en van Anholt wel dan? Haps is echt niet minder dan van Anholt die ook vaak genoeg wordt geselecteerd en mensen met kijk op voetbal zouden zien dat er in Haps nog veel meer rek in zit. Europees met Feyenoord is juist hij een van de weinige overeind blijft.

18 augustus 2019 om 19:12

Op basis van wat zijn Willems en van Aanholt beter dan? In het buitenland spelen zij totaal niet de sterren van de hemel en met name Willems heeft amper gespeeld.

18 augustus 2019 om 19:15

@De.TheKing had Kluivert niet een wedstrijd met Haps als tegenstander waarin hij 3 assists maakte?

18 augustus 2019 om 19:22

Willems? Die lekker aan het banken was? Blind? Die zoals links back en in aanvallend opzicht niet beter. Defensief misschien, maar op snelheid legt hij het af. Haps als hij een volledig seizoen kan draaien zonder blessures heeft wel degelijk potentie.

18 augustus 2019 om 19:23

Willems? Die lekker aan het banken was? Blind? Die zoals links back en in aanvallend opzicht niet beter. Defensief misschien, maar op snelheid legt hij het af. Haps als hij een volledig seizoen kan draaien zonder blessures heeft wel degelijk potentie.

18 augustus 2019 om 19:26

Blind en van Aanholt ok. Maar Willems? Nee dan speel ik liever met Haps hoor

18 augustus 2019 om 19:36

@peter op basis van wat ze laten zien. Willems was het seizoen voor vorig seizoen gewoon basisspeler bij eintracht maar vorig seizoen speelde de trainer een ander systeem en mocht Willems op het middenveld gaan spelen (wat hij natuurlijk niet kan). Willems heeft in de eredivisie en zijn eerste seizoen in de Bundesliga gewoon aangetoond een geweldige back te zijn met een prachtig linkerbeen die ook verdedigend zijn mannetje kan staan. Van Aanholt is al een aantal jaar gewoon basis speler in de beste en zwaarste competitie op aarde en wordt vaak ik verband gebracht met een stap hogerop (deze winter As roma en deze zomer waren er nog geruchten voor Manchester United). Verder speelt hij ook gewoon zeer goed bij crystal Palace en heeft Willems alsnog meer minuten gemaakt dan Haps vorig seizoen. Als ik moest kiezen tussen Haps, van Aanholt en Willems allemaal in topvorm gaat het rijtje zo van Aanholt, Willems en dan pas Haps.

18 augustus 2019 om 20:08

@king: zou haps niet eerst eens 10 potten achter elkaar spelen dat is hem al een hele tijd niet gelukt

18 augustus 2019 om 21:19

En jij ziet van Aanholt elke week spelen? Of roep je gewoon maar wat, voor het gemak?

Op dit moment is PVA de beste lb van NL. Ook een vd beste spelers van Palace. Droevig dat we een topper bij Palace nodig hebben, maar die jongen heeft nog altijd meer ervaring en meer speelminuten in de top dan een Haps.

19 augustus 2019 om 09:24

Ayrshire, had de Ligt niet paar wedstrijdtjes waarin die direct bij een tegengoal betrokken was in oranje? Die ook maar niet selecteren op basis van een wedstrijd? En hoe lang is het geleden dat Kluivert tegenover Haps stond?

19 augustus 2019 om 09:29

Van Aanholt de beste LB van NL? Waarom speelt die nooit in het Nederlands elftal? Ik kijk genoeg naar de Premier league en vooral naar Nederlanders. Meer minuten is dus automatisch een plek in oranje? Dan zouden Hatenboer en Janmaat ook altijd geselecteerd moeten worden inplaats van Dumfries...

18 augustus 2019 om 18:52

Dat dan weer wel. Maar ik kan een ding zeggen: vandaag kwamen we (weer?) goed weg. En hoezeer ik Botteghin verdedigd heb (puur verdedigend gewoon goed).. Het kan echt niet meer. Jan Arie heb ik sowieso al afgeschreven. Maar con-stant het niet aansluiten omdat Botteghin achterin moet/wil blijven en er daarom een enorm gat is ofwel geen druk is.. Pfffff.

18 augustus 2019 om 19:40

Botteghin kan echt niet meer, Jan-Arie kan echt niet meer, Larsson, tsja, kan eigenlijk ook niet meer (want hoe lang gaan we dit nog aanzien? 1-2 wedstrijden redelijk tot goed en dan is het weer klaar), Kelly, kan toch ook niet... Zo'n beetje iedereen in het vak sprak erover om deze 4 gewoon niet meer op te stellen.

Utrecht bracht ook erg weinig. Ik zie ze niet boven Feyenoord gaan eindigen.

18 augustus 2019 om 18:49

Bij Feyenoord moet er ook zeker nog wat veranderen. Als je ziet hoe vaak Utrecht makkelijk door het middenveld heen liep en ze het niet goed uitspelen. Als dat niet verbetert bij Feyenoord dan gaan ze nog vaak de deksel op de neus krijgen als de tegenstander wat scherper is. Vond Fer wel sterk invallen.

18 augustus 2019 om 19:32

Ik denk dat Feyenoord wel beter is dan Utrecht, mits ze compleet zijm

Dan kan je koploper worden dan speel je 1-1 alleen dan

18 augustus 2019 om 18:46

Koploper niet hoor

18 augustus 2019 om 18:49

Als Utrecht had gewonnen kwamen ze op 9 punten, en dus koploper

18 augustus 2019 om 18:52

Hij bedoeld volgens mij Utrecht.

18 augustus 2019 om 19:06

Whahahah denk je nou Feyenoord

Toch netjes de 3 punten heren.

Ik zou zeggen, ga zo door!

18 augustus 2019 om 18:45

Voor welke club ben jij dan?

18 augustus 2019 om 18:47

Ajax en Heerenveen omdat k fries Ben, en Ben opgegroeid deels met Heerenveen supporters in mijn omgeving en familie. Al is Ajax al 30 jaar mijn nummer 1

18 augustus 2019 om 18:51

Hij is voor Ajax en Heerenveen en dat vinden wij niet raar dat vinden wij bijzonder.

18 augustus 2019 om 18:52

Maar wie heeft dan 3 punten? Want Ajax heeft niet gespeeld vandaag en Heerenveen ook niet?

18 augustus 2019 om 18:55

Feyenoord heeft in totaal 3 punten denk dat hij dat bedoelt

18 augustus 2019 om 18:56

Haha

18 augustus 2019 om 18:56

Klopt helemaal da's toch netjes van ze.

18 augustus 2019 om 19:06

Als zr tegen elkaar spelen ben jr voor?

18 augustus 2019 om 19:16

Cambuur....

18 augustus 2019 om 19:16

Cambuur....

18 augustus 2019 om 19:16

Cambuur....

18 augustus 2019 om 19:31

Ajax. Maar t kan ook gewoon in Ajax shirt tussen mijn Heerenveen vrienden en familie op nieuwnoord😂 als Ajax een mooi doelpunt scoort klapt iedereen die voor Heerenveen is. Zo mooi is de club

18 augustus 2019 om 19:32

..

18 augustus 2019 om 19:33

Good for you

18 augustus 2019 om 19:44

Oke Edwin leuk voor jou, on: Feyenoord is erg slecht en gaan een lastig seizoen tegemoet.

Slechte wedstrijd met een matig resultaat. Ik heb me ongelooflijk lopen ergeren aan Maher. Steeds ballen die niet aankomen, balletjes terug of veel te lang wachten met de pass en de bal brengen (en verliezen) Utrecht speelde slordig en dit moet er echt uit, anders had je hier gewoon kunnen winnen. Ik baal van de wedstrijd maar ben opgelucht dat we wel een puntje hebben.

Conditioneel viel Feyenoord wel tegen zeg. Ik had verwacht dat ze na de 1-1 door zouden drukken, maar ze vielen bij bosjes neer. Al met al wel een terecht resultaat denk ik. Hapsie was de man of the match. Al het gevaar kwam van hem vandaan en hij speelde de gehypte Kerk volledig uit de wedstrijd.

18 augustus 2019 om 18:47

Larsson zit nog steeds aan de beademing.

18 augustus 2019 om 19:37

Ik dacht ook in de 2 de helft we zijn nu de betere en moeten nu doordrukken en dan opeens zie je iedereen met kramp.

Buitengewoon knap!!! Feyenoord zowel in de ED als Europees nog altijd ongeslagen. Hoe lang gaan ze dit volhouden? Voorlopig loopt het als een trein.

18 augustus 2019 om 18:45

Hoe konden die spelers van Feyenoord nou moe zijn? Een jetlag? Ze hebben donderdag geen flikker gedaan.

18 augustus 2019 om 18:46

#sarcastic mode off#

18 augustus 2019 om 18:47

#sarcastic mode off#

18 augustus 2019 om 18:47

#sarcastic mode off#

18 augustus 2019 om 18:47

#sarcastic mode off#

18 augustus 2019 om 18:47

#sarcastic mode off#

18 augustus 2019 om 18:47

#sarcastic mode off#

18 augustus 2019 om 18:47

#sarcastic mode off#

18 augustus 2019 om 18:47

#sarcastic mode off#

18 augustus 2019 om 18:50

Is Baca een afkorting van Bacardi dat je zo stottert?

18 augustus 2019 om 18:50

wat zei je?

18 augustus 2019 om 18:52

Zet die #sarcasticmode maar #off

Al met al een terecht gelijkspel, al had er wel iets meer ingezeten voor Utrecht. Jammer, dit was misschien wel DE kans om weer eens in de Kuip te winnen. Desalniettemin blij met een punt en nog ongeslagen status. Op naar Vvv thuis!

18 augustus 2019 om 19:03

Vd Brom gaat gewoon niet van eigen kracht uit. Als hij gewoon niet zo schijterig laat voetballen wint Utrecht gewoon.

18 augustus 2019 om 19:29

Van den Brom ging bij AZ altijd van eigen kracht uit tegen de top 3. Hoe ging dat?

18 augustus 2019 om 19:48

Zowat niks gewonnen en als er een kans was was het vandaag. Slappe hap.

Larsson van der heijden en kelly aub noooit meer opstellen.
Tapia en haps enige met een voldoende.

18 augustus 2019 om 20:29

Fer en Karsdorp speelden ook niet slecht

Terechte uitslag, dit Feyenoord is op dit moment niet veel beter dan een Utrecht. Hopelijk komt Jorgensen gauw weer terug!

Terechte uitslag, dit Feyenoord is op dit moment niet veel beter dan een Utrecht. Hopelijk komt Jorgensen gauw weer terug!

Terechte uitslag, dit Feyenoord is op dit moment niet veel beter dan een Utrecht. Hopelijk komt Jorgensen gauw weer terug!

Terechte uitslag, dit Feyenoord is op dit moment niet veel beter dan een Utrecht. Hopelijk komt Jorgensen gauw weer terug!

terechte uitslag, dit feyenoord is op dit moment niet veel beter dan een utrecht. hopelijk komt jorgensen gauw weer terug!

excuus, weet niet waarom het bericht zo vaak is geplaatst

18 augustus 2019 om 18:47

Keerl 6 keer ?? Rustaaaahh

Terechte uitslag, dit Feyenoord is op dit moment niet veel beter dan een Utrecht. Hopelijk komt Jorgensen gauw weer terug!

Terechte uitslag, dit Feyenoord is op dit moment niet veel beter dan een Utrecht. Hopelijk komt Jorgensen gauw weer terug!

Terechte uitslag, dit Feyenoord is op dit moment niet veel beter dan een Utrecht. Hopelijk komt Jorgensen gauw weer terug!

18 augustus 2019 om 18:49

9 keer zelfs

Wel veel duidelijk geworden in deze wedstrijd. Vd Heijden nooit meer opstellen. Kelly heeft het niet en mag ook op de bank blijven. Narsing als spits kan ook niet , maar hij heeft wel een prima voorzet. Feyenoord mist nog een echte spits die een bal kan vasthouden of binnen kan koppen.

Achterin lijkt mij wel aardig duidelijk: haps (motm vandaag) ie bottegin en karsdorp (als hij wel 90 minuten kan volhouden)
Middenveld : Tapia Fer en kokcu
Aanval : sini spits en berghuis.

18 augustus 2019 om 18:49

Helemaal gelijk. Ié toch prima gespeeld en maar 1 training gehad hé. Word waarschijnlijk alleen maar beter. Het enige wat ik mis is iemand die veel coacht. De aanvallers voorin coachen niet heel veel. Kelly, Tapia al helemaal niet. Achterin niemand.. Je opstelling zie ik ook helemaal zitten. Berghuis is toch het gevaarlijkst op de rechterkant en niet in de as dat is ook duidelijk geworden.

18 augustus 2019 om 18:55

Utrecht miste vandaag een echte spits. Gezien Makienok, Dalmau afwezig zijn, en Venema het nog niet heeft, waren we niet effectief genoeg om Feyenoord pijn te doen. Verder vond ik bij vlagen het spel van Utrecht leuk om te zien. Utrecht combineerde soepel, met hier en daar wat fouten. de 1-1 had niet hoeven vallen, maar aan de andere kant, had Feyenoord ook genoeg kansen om te kunnen scoren. Utrecht had dodelijker moeten zijn, maar tevergeefs.

Edit: En je mist Baheback als spits.

Utrecht had mogelijk kunnen winnen mits er een echte spits op het veld liep.

18 augustus 2019 om 19:03

Feyenoord had natuurlijk hetzelfde probleem met het missen van jorgensen

Jan Arie en Botteghin kan toch niet als centraal duo bij Feyenoord. Lachwekkend gewoon. FC Utrecht verzuimd het af te maken in de eerste helft.

En Stam heeft een record te pakken geloof ik , nog nooit een trainer van Feyenoord de eerste 3 wedstrijden gelijk gespeeld .

Misschien Haps als 10 proberen. Enige speler met creativiteit bij Feyenoord. Lijkt me echt doodirritant om met Berghuis een aanval te vormen. Elke keer wanneer iemand schiet staat ie met zijn armen wijd open.

bij de 1-0 van Utrecht heb ik echt het gevoel, dat als Vermeer gewoon naar de bal duikt en niet er naar kijkt, de bal gewoon heeft. Vermeer maakt voor mij echt geen zekere indruk, elke redelijke schot buiten de 16 is gewoon bijna een doelpunt.

18 augustus 2019 om 18:49

Klopt, kan soms niet wachten om Bijlow te zien.

18 augustus 2019 om 18:52

Toch waren het de reddingen van Vermeer die Utrecht van de overwinning af hielden. Dat waren echt een paar knappe reddingen.

18 augustus 2019 om 18:53

Ach hou op hij doet het goed! Kijk meer naar Botteghin die als een amateur op zijn kont gaat zitten. Vermeer wacht dan met uitkomen omdat Karsdorp nog aan komt stormen en de bal was gewoon goed ingeschoten.

Vermeer was nooit een held in hoge ballen en afstand schoten. Hij heeft wel een paar goede reddingen gemaakt die Bijlow niet zou hebben gehad! Nee, ga je alsjeblieft focussen op de oudjes en het minimale aan rendement voorin!

18 augustus 2019 om 19:16

Op de lijn is Vermeer een prima keeper, maar elke schot van buiten de 16 is gewoon bijna altijd een goal, vooral dit seizoen. Vermeer doet niet eens de moeite om een poging te doen om de bal te stoppen, waarom probeer je het gewoon niet, moet hij echt zo moedeloos naar de bal kijken en niks doen, die schot lijkt zeker houdbaar.

Op basis van de laatste 20 minuten zou ik me toch wel voorzichtig zorgen gaan maken hoor..

18 augustus 2019 om 18:58

En op basis van de eerste twintig minuten van de tweede helft?

18 augustus 2019 om 19:31

You tell me. Maar persoonlijk vind ik dat een Feyenoord thuis toch meer mag drukken zo richting het einde van de wedstrijd..

18 augustus 2019 om 19:40

Eerste 2p minuten van de 2 de helft waren echt goed. Totdat opeens iedereen kramp en pijntjes had.

Als Feyenoord fit wordt hebben ze helemaal geen slecht elftal. Onbegrijpelijk hoe de conditie is. Hopelijk zijn ze snel compleet en moeten ze makkelijk 3e kunnen worden.

Typisch een gelijkspel wedstrijd.
Feyenoord dat tegen een muur speelde en Utrecht dat wachten op de kansjes die zij kregen en dat deden ze naar hun vermogen.

Ik vond het een rare wedstrijd ging op en neer en beide teams hadden evenveel overwicht daarom is een gelijkspel misschien wel de juiste.
Haps was geweldig sterk optreden mag in de voorselectie van Nederlands elftal.
Tapia en Fer na de rust was een verademing voor de ploeg want ze speelde erg sterk zoeken vaak de bal naar voren maar zij hebben wel elkaar nodig want zodra Tapia er doorheen zat had Fer het best moeilijk. Maar zodra Fer fit is dan heeft Feyenoord een goede speler aangetrokken.

Utrecht speelde echt voor een gelijkspel wat ik jammer vind want met iets meer overtuiging zat er meer in.
Al met al een gelijkspel is de juiste weerspiegeling van deze wedstrijd. Feyenoord supporters maak je geen zorgen je hebt nog niet verloren zowel Europees als in de competitie en met iets meer fitte spelers gaan de winst partijen vanzelf komen.
Daarbij weten we pas 31 Augustus wie wat hoe en waar.
Misschien is een verkoop van Berghuis een optie voor Feyenoord kunnen ze de miljoenen investeren in de selectie.
Utrecht goed bezig en ik denk dat plekje 5 wel het hoogst haalbare is voor deze selectie

Deze uitslag geeft goed de huidige verhoudingen weer. Feyenoord zonder Jorgensen en Toornstra en een waslijst aan spelers die niet wedstrijd fit zijn is gelijkwaardig aan FC Utrecht. Kortom, als het seizoen vordert en iedereen wedstrijd fit is moet Feyenoord gewoon 3e worden. Hopen alleen dat tot die tijd de schade enigszins beperkt blijft.

18 augustus 2019 om 18:59

Utrecht mist gelukkig ook gelukkig geen Bahebeck, Dalmau en vd Streek en heeft verder ook geen spelers die niet wedstrijdfit zijn (Cerny, Joosten, Strieder), oh wacht...

18 augustus 2019 om 20:07

Jawel, alleen zie je dat de selectie van feyenoord niet breed genoeg is om dat op te vangen. Daarom verliezen ze op dit moment zoveel punten. Echter, jorgensen, Toornstra, Fer en Karsdorp zullen natuurlijk fit en stuk meer kwaliteit leveren dan een Dalmau, vd Streek en Joosten.

18 augustus 2019 om 20:28

Je zegt het alsof het een feit is, maar Karsdorp is al een jaar niet fit als het niet langer is, Jorgensen idem dito en Fer is een prima speler en Toornstra ook. Maar jij stelde dat Feyenoord zonder deze spelers gelijkwaardig is aan Utrecht met al haar spelers.
Maar dat is onzin omdat Utrecht net zulke belangrijke spelers miste vandaag en ook afgelopen wedstrijden.
Overall zullen ze eerder gelijkwaardig zijn als iedereen fit is. Plek 3 voor Feyenoord is daarom ook nog heel ver weg.

18 augustus 2019 om 20:28

Je zegt het alsof het een feit is, maar Karsdorp is al een jaar niet fit als het niet langer is, Jorgensen idem dito en Fer is een prima speler en Toornstra ook. Maar jij stelde dat Feyenoord zonder deze spelers gelijkwaardig is aan Utrecht met al haar spelers.
Maar dat is onzin omdat Utrecht net zulke belangrijke spelers miste vandaag en ook afgelopen wedstrijden.
Overall zullen ze eerder gelijkwaardig zijn als iedereen fit is. Plek 3 voor Feyenoord is daarom ook nog heel ver weg.

De eerste helft was om te janken, toen maar uit gezet. Hoe was de nieuwe kracht achterin ?

18 augustus 2019 om 19:00

Wel oke, niks bijzonders werden niet echt getest maar de 1 op 1 situaties deed hij erg sterk. Zeker beter dan Jan-Arie maar goed laten we gewoon de focus houden op Europa nu kunnen we een plek vrijstellen voor de kampioen aangezien Oostenrijk eruit ligt!

18 augustus 2019 om 19:06

Ik vond feyenoord wel beter spelen dan utrecht alleen elke counter is gewoon gevaarlijk op dit moment. Als dat er deels uitgaat strijden ze gewoon met az en psv om plek twee

18 augustus 2019 om 19:04

Vond hem sterk invallen. Had met Vermeer bijvoorbeeld nog nooit op het veld gestaan en toch oogde hij relaxed en zelfverzekerd. 10x beter dan vd heijden iig.

18 augustus 2019 om 19:05

Edgar Ie debuteerde over het algemeen goed. Bij zijn allereerste actie kapte hij direct rustig een aanvaller uit. Duidelijk een verbetering ten opzichte van vd Heijden. Zat wel 1 keer mis bij een onderscheppingspoging, waar een kans voor Utrecht uitkwam. Maar voor iemand die pas twee dagen bij de selectie zit was het prima.

Matige pot van beide kanten, Feyenoord in de 2e helft wel beter gespeeld dan in de 1e. Utrecht was erg slordig in de counter in de 1e helft. 50cent( Kerk) was erg zwak en is helemaal overklast door n zeer goede Haps ook geen toeval dat hij de gelijkmaker scoorde. Goal van Utrecht was ook wel n mooie maar zeer zwak verdedigen van Feyenoord kant, volgens ging die schuiver ook tussen de benen van Karsdorp waardoor Vermeer de bal te laat zag aankomen. Oh ja Fer bij vlagen zeer Sterk

Tuurlijk komt Feyenoord er bovenop , 3e plaats moet gewoon met gemak te halen zijn . Feyenoord heeft geen spelers die makkelijk scoren, het middenveld en aanval scoren niet of weinig en dan krijg je wedstrijden als vandaag dat je jezelf afvraagt wie er in godsnaam zou moeten scoren. Bij Ajax heb je 6 of 7 die een goal kunnen maken, kan ze bij Feyenoord niet noemen op Berghuis na .

18 augustus 2019 om 20:26

Ik verwacht ook dat Feyenoord derde wordt. Maar met gemak? Dat weet ik niet.

Feyenoord zeer matig.
En tactisch heeft Stam hier gefaald.
Vermeer heeft een prima wedstrijd gekeept.
Voor een keeper is het ook moeilijk met 2 van die pipo's voor je neus.
Karsdorp heeft wel de wil, maar je kan zien dat hij nog niet op niveau zit laat staan volledig fit is.
Het centrum Botteghin en Vd Heijden, daar valt geen woord meer over te spreken"Absoluut beschamend"!!!
De man die Feyenoord met name Sjaak Troost wilde lozen "Tapia".. was vandaag een stabiele factor en werkte inprincipe voor 2 op het middenveld.
We hebben na deze wedstrijd kunnen zien dat Kelly wel de drive heeft, maar zeker niet de kwaliteiten.
Kelly een zeer onnodige aankoop, waarin je in mijn ogen desnoods Clasie had kunnen behouden.
Larsson die moet heel gauw tot het besef beginnen te komen of het is definitief over voor hem bij Feyenoord.
Narsingh veel bewegingen, weinig rendement.. simpelweg een blindpaard.
Alhoewel ik denk dat Narsingh met Jorgensen in de spits beter zou kunnen renderen.
Berghuis een mindere dag en had het niet.. dat kan.
Sinistera gedreven en heeft in mijn ogen op dit moment zeker de voorkeur boven zowel Narsingh als Larsson.

Maar waarom Jaap,Waarom?
Vertel je in de voorbeschouwing dat Ie nog niet klaar is voor de basis met allerlei excuses aan komt zetten als reizen om hem vervolgens in de rust in te brengen.
Jaap heeft hier tactisch gefaald, waardoor hij in de rust al 2 wissels heeft moeten doorvoeren.

Je kan zien dat Fer nog niet top fit is.
Maar wel kwaliteiten heeft die de ploeg sterker maakt.
Over Ie valt nog niet veel te oordelen.
Op basis van de 2e helft en het feit dat hij 0x getraind heeft, heeft hij het meer naar behoren gedaan.

Ik hoop dat dit de uiteindelijke basis wordt..

Vermeer,
Karsdorp, Geertruida, Ie, Haps.
Tapia, Fer, Kokcu
Berghuis, Jorgensen, Sinistera.

Oh en Jaap, we hebben een spits " Bannis" die je de hele voorbereiding minuten heb gegeven en nu niet de kans krijgt.

Man of the match van Feyenoord kant "Haps".
Vorige week heb ik hem nog afgebrand.
Maar vandaag zag ik weer een beetje de Haps die we kennen

18 augustus 2019 om 20:15

Goed verhaal, kan me er zeker in vinden. Alleen waarom Geertruida? Heeft zowel in de jeugd als in het eerste aangetoond positioneel regelmatig verkeerd te staan. Afgelopen donderdag ook weer verkeerd dekken waardoor de aanvaller 1 op 1 met Vermeer kwam. De enige reden die ik kan bedenken is dat de rest ook dramatisch is, maar dan zou ik nog eerder Johnston proberen, die ken ik niet dus heb ik geen idee of hij het niveau aan kan.

20 augustus 2019 om 13:20

Hou je er rekening mee dat dat als RB is.
Hij heeft in Feyenoord 1 nauwelijks in het centrum gestaan en in de jeugd was het meer dan een prima CV.
Ik zou hem de kans geven.
Hij zou ook zeker zijn fouten maken.
Maar Geertruida is jong en heeft snelheid om het te corrigeren.
Over Johnston kan ik idd geen oordeel vellen.
Geertruida volg ik al wekelijks voor zo'n 5 jaar.

20 augustus 2019 om 14:39

Ok, meningen kunnen verschillen natuurlijk. Ik denk zelf dat Geertruida in de jeugd voornamelijk opviel omdat hij groot, sterk en atletisch was in vergelijking met leeftijdgenootjes. Volgens mij werd Geertruida ook meer dan eens als aanvaller gebruikt bij het NL elftal door zijn fysieke voordeel. Hij kan natuurlijk ook meer dan uitstekend voetballen, maar waar hij in de jeugd verkeerd dekken kon herstellen door zijn kracht en snelheid zie je in het eerste dat het afgestraft wordt.

18 augustus 2019 om 20:25

Tactisch falen van Stam ? Gaat het wel lekker in je hoofd.
Wat kan je doen als trainer en wat jij zegt tactisch aan een Larson die de bal echt beschamend inlevert wat kan hij doen aan een Botteginh die als een opa van 90 zich laat uit spelen?

Ik vind het een goed verhaal als een trainer iemand niet opstelt die nog niet heeft getraind met de groep laat hem maar 45 minuten eerst kijken en zien wat hem te wachten staat en laat hem dan invallen.
Dat Larson eraf gehaald word is logisch die was nergens te vinden. Het was pas tactisch falen geweest als hij niet had opgetreden.
2 goede wissels dus de juiste beslissing.

Gezien het feit dat je Haps al hebt afgebrand ben jij iemand die niet op de lange termijn kijkt maar kortzichtig is!

20 augustus 2019 om 13:15

Ja tactisch falen van Jaap ja. Door 1 met Larsson te beginnen en 2 met vd Heijden te beginnen en 3 met Kelly.. Dus dan faal je al voordat de wedstrijd begint.
Elke voetballer met enige know how weet dat dat suicide is.
De manier hoe Jaap wilt spelen daar zijn Larsson zoals vd heijden niet voor geschikt..
Hoe kan je een midveld starten met berghuis,tapia en kelly.

Ik vind het een slecht verhaal.
Wat zou Ie in de 2e helft beter of slechter doen als wanneer hij zou beginnen.

Gezien het feit dat jij niet snapt waarom ik Haps heb afgebrand blijkt dat jij Feyenoord pas een weekje volgt.
2 goede wissels.. hahaha.
Die wissels zijn juist gebeurt omdat hij tactisch gefaald heeft smartass.
Hij moet zijn eigen fouten herstellen in de rust.

Tjonge jonge wat een drama weer zeg. Ik zou gek worden als supporter!

Jongens niet zo negatief allemaal. Een kampioenschap zit er niet in en dus moet Feyenoord strijden met PSV ,az en Vitesse (en Utrecht) om plek 2 t/m 5. Als Jorgensen weer fit is , die Le een beetje kan voetballen en spelers als Karsdorp en Fer weer dit zijn , zie ik Feyenoord wel 3e en wellicht zelfs 2e worden . Het is allemal nog even niet top, maar wacht met fluiten toch ff en geef al die nieuwe spelers en coach de tijd. Een op zich goede keeper . De verdediging Le - Bottegin - Karsdorp - Haps als die ingespeeld raken niks mis mee. Internationaal gelouterd middenveld met Fer en Tapia . Jorgensen en Berghuis in de aanval . Dat zou op papier als ze wat ingespeeld zijn echt wel minimaal
Plek 3 kunnen halen .

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren