Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Van Bommel gaat voor verrassende hereniging met Ribéry’

Laatste update:

PSV slaagde er eerder deze zomer niet in om Arjen Robben terug te halen naar Eindhoven, maar gaat mogelijk toch nog voor de komst van een ex-speler van Bayern München. BILD en het Algemeen Dagblad brengen vrijdagavond namelijk het nieuws naar buiten dat Mark van Bommel Franck Ribéry graag naar PSV wil halen. De twee kennen elkaar nog van hun gezamenlijke periode bij der Rekordmeister.

De 36-jarige Ribéry is transfervrij sinds zijn dienstverband bij Bayern een paar weken geleden tot een einde kwam. De Franse aanvaller speelde de afgelopen twaalf jaar in München en stond daar ook samen op het veld met de huidige PSV-trainer Van Bommel, die van de zomer van 2007 tot begin 2011 voor de Duitse grootmacht speelde.

Ribéry werd de afgelopen weken genoemd bij onder meer de Engelse promovendus Sheffield United, terwijl ook lucratieve avonturen in Saoedi-Arabië en Qatar als opties de revue passeerden. De vleugelspits heeft vooralsnog echter geen duidelijkheid gegeven over zijn toekomst en zou zodoende terecht kunnen komen bij PSV, dat op korte termijn in ieder geval afscheid lijkt te nemen van Hirving Lozano. Steven Bergwijn wordt bovendien in verband gebracht met een transfer, waarbij onder meer Bayern een van de gegadigden zou zijn.

PSV speelde al wel op het vertrek van een van zijn aanvallers in door Bruma naar Eindhoven te halen en Ribéry zou Van Bommel een extra optie kunnen geven. De ervaren aanvaller zou bovendien jonge talenten als Donyell Malen en Cody Gakpo onder zijn vleugels kunnen nemen. Het Algemeen Dagblad voegt wel toe dat de komst van de routinier 'op financiële gronden' vooralsnog een lastige zaak gaat worden.

Zou jij Franck Ribéry een goede versterking vinden voor PSV?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Hahahahahahha dit gaat nooit gebeuren

9 augustus 2019 om 21:41

Lijkt me niet dat Ribery in de MM-competitie gaat spelen nee. Zou wel geweldig voor de Eredivisie zijn, maar ik zou toch een jongere speler halen met restwaarde.

9 augustus 2019 om 21:44

PSV moet dat (behalve de commerciële waarde) toch ook totaal niet willen...

9 augustus 2019 om 21:46

Hou toch op met je restwaarde. 1 seizoen Ribéry in NL is toch geweldig. Ongeacht wat het kost. En zeker objectief gezien.

9 augustus 2019 om 21:48

Michael Laudrup heeft in het verleden ook 1 seizoen bij Ajax gespeeld. Dus wat is er mis mee?

9 augustus 2019 om 21:57

Treblex

Daar hebben beide jarenlang lol van gehad.. Die Laudrup

9 augustus 2019 om 21:58

Ik zeg toch ook gewoon letterlijk in mijn reactie dat het geweldig zou zijn om Ribéry in de ED te zien? Echter, als je al zoveel aanvallers hebt, kun je net zo goed een groot talent kopen die je later weer voor 40+ miljoen kunt verkopen. Ribery zal ook geen zin hebben om tegen Qarabag, Legia Gdansk en Dundalk in de EL te gaan spelen.

9 augustus 2019 om 23:19

Altijd maar spreken over jongere spelers man. Deze ribery is een klasbak die de nl competitie kapot kan spelen.

9 augustus 2019 om 23:27

Skip talenten als je Ribéry kunt halen. Je laat zo een speler goch niet lopen omdat een talent zogenaamd moet spelen?

9 augustus 2019 om 23:50

Ribery die op zn oude dag nog alle backs in de MM competitie kapot speelt. Heeeeerlijk!

9 augustus 2019 om 23:58

Stoer hoor, de MM competitie. Eerder kinderachtig. Als je een hele grote club wil zijn, moet je ook groot durven denken. Ik houd hier wel van eerlijk gezegd...

10 augustus 2019 om 00:09

Ik wist niet dat MediaMarkt de nieuwe sponser was van de eredivisie.

10 augustus 2019 om 00:35

Ja, want die Ajacieden zijn allemaal vergeten hoe Ribery het tempo niet kon bijhouden van Ajax in de tweeluik tegen Bayern. Met alle respect voor die oude krijger, Ajax heeft voor hetere vuren gestaan afgelopen seizoen dus ik vind het best als hij naar PSV komt. Denk dat het wegspelen wel meevalt, dat heb ik PSV al best lang niet zien doen uberhaupt.

10 augustus 2019 om 00:44

Alsof MM competitie van invloed is!?
Alsof de zandbak of 1e divisie Engeland hoger is.
It’s the money that counts. Zeker op zijn leeftijd.

10 augustus 2019 om 00:50

Ik kan me een 3-0 herinneren afgelopen seizoen.
Iets minder denigrerende opmerkingen zouden je sieren.

10 augustus 2019 om 00:57

23-9-2018. Dat is in voetbal erg lang geleden. Vooral gezien Ajax daarna Bayern, Benfica, Real, Juve en ook Spurs behoorlijk aangepakt heeft. Ik geef daarbij een reactie op iemand die nu ineens denkt dat alleen door Ribery Ajax zoek gespeeld gaat worden. Ajax heeft bewezen dat dit wel meevalt in de tweeluik tegen Bayern.

10 augustus 2019 om 03:45

Ik zou het als Ajacied geweldig vinden om Ribery in de Eredivisie te zien. Al is het alleen al om de Eredivisie van een stukje extra status te voorzien. Juist omdat iedereen roept dat het nooit gaat gebeuren lijkt het me fantastisch als PSV hem toch binnenhaalt. En laten we eerlijk zijn, als Ajax daadwerkelijk een rol van betekenis wil spelen in Europa moet een (met alle respect) 36-jarige Ribery toch wel te doen zijn?

10 augustus 2019 om 05:08

Precies dit. Ribery kan sportief gezien eigenlijk alleen maar tegenvallen, maar ja, die naam, dat stukje status, alleen al daarvoor toch? En joh, met alle respect, maar tegen PEC en Ado moet hij zijn kunstjes nog wel kunnen laten zien, me dunkt

10 augustus 2019 om 06:48

@leeuw1975.....ja want Ajax had ook zo’n last van hem afgelopen seizoen in de CL. Kom op zeg. Ribéry is over the Hill. Dit moet je niet willen als PSV zijnde. Lijkt wel alsof ze gewoon maar een grote naam binnen willen halen maar niet verder kijken.

10 augustus 2019 om 11:27

De naam Ribery zou fantastisch zijn voor het aanzien van PSV, en daarmee voor het Nederlandse voetbal. Dat bedoelde ik met commerciële waarde. Kwalitatief gezien is hij op dit moment niet beyer dan bergwijn oid. Dat basseer ik op de wedstrijden die ik het afgelopen jaar heb gezien. Maar nogmaals, als PSV deckans krijgt zou ik die altijd aangrijpen.

9 augustus 2019 om 21:43

Waarom niet. Lijkt mij wel grappig. Ook al zegt dat verder niets. Z’n ervaring kan malen en die andere jonge gasten een hoop van leren. En hoe z’n gouden biefstuk moeten eten natuurlijk ook

9 augustus 2019 om 21:46

Als Lozano weg gaat zie ik dit wel gebeuren eigenlijk. Vooral als er geen extra middenvelder komt want dan staat Bergwijn op 10 en kan Ribery op de flanken spelen. Voor hem zelf een leuke uitdaging dit team te leiden, enige is, betalen we wel genoeg loon?

9 augustus 2019 om 21:56

Die kans is klein, maar als het gebeurt, dat zou echt ongekend zijn.

9 augustus 2019 om 22:57

Niks tegen Ribery, maar toen hij tegen ons in de CL speelde vond ik hem echt als Younes spelen. Traag, maar komt soms 2 man voorbij en verprutst het dan voor zichzelf. Qua naam zou het vet zijn, maar hij is wel enorm afgetakeld zeg.

9 augustus 2019 om 22:13

Waarschijnlijk niet, maar de ambitie spreekt me aan

9 augustus 2019 om 22:22

Cruijff speelde in zijn nadagen bij Feyenoord en ze werden nog kampioen ook. Waarom zou Ribery dan niet ook nog in Nederland willen spelen.

9 augustus 2019 om 22:30

Ribery is, itt Cruijff, geen Nederlander. Maar goed, je weet nooit. Nasri zit door Kompany ook bij Anderlecht.

9 augustus 2019 om 22:32

Het verband ontgaat me ...

Cruijff was Nederllander dus de ED was hem niet vreemd, Ribery heeft niets met Nederland, behalve misschien wat minderjarige meisjes die hij kent ...

10 augustus 2019 om 00:09

Dit is het kaliber Eto'o naar Ajax een paar jaar geleden. Gelukkig doemen zulke namen niet meer bij Ajax op. Het houdt de media en fans weer weken in de ban en wordt niks.

Gewoon wow als dat gebeurt!

9 augustus 2019 om 21:49

Die Ribery dolt de hele eredivisie kapot haha ik zie het al voor me Nieuwkoop,Dumpfries en Veltman tegen Ribery

9 augustus 2019 om 21:50

Dumfries tegen Ribery, juist.. Op de training misschien

9 augustus 2019 om 21:51

En waar speelt dumfries dan? Istie getransfereerd? Haha

9 augustus 2019 om 21:51

Dumpfries op de training dan zeker?
Kan toch niet.

9 augustus 2019 om 21:52

'Dumpfries' ook ja?

9 augustus 2019 om 21:52

Dumfries zou dan met Ribery spelen, ken jij onze competitie wel?

9 augustus 2019 om 21:54

Ja want Veltman werd vorig jaar tegen Ronaldo en Matuidi ook helemaal kapot gedold in de CL. Not.
En dan zou zo'n versleten Ribery dat wel lukken. Van mij mag hij naar PSV lijkt mij wel lachen.

9 augustus 2019 om 21:57

Douglas Costa kwam er wel vaak langs of ben je die akka panna vergeten.

9 augustus 2019 om 21:57

Oeps ach ja op de training zal het er nog erger aan toe gaan vermoed ik

9 augustus 2019 om 22:23

In de 20 minuten dat hij speelde ja toen was Veltman al op en kwam hij vers in het veld. Niet te vergelijken.

9 augustus 2019 om 22:38

Dat was hij bij Heerenveen

9 augustus 2019 om 22:40

Hartstikke leuk maar die ''akka panna'' heeft ze geen ronde verder geholpen. De verdedigende acties van onder andere Veltman wel. Dus laat Ribery maar komen.

9 augustus 2019 om 23:32

Sterker nog, die schattige akka-panna leverde gewoon balverlies op...

9 augustus 2019 om 23:33

Ribery zat anders 2 keer in de broekzak van Mazraoui vorig seizoen.

10 augustus 2019 om 00:16

2 wedstrijden zijn dan ook echt een graadmeter... Kom op, we weten allebei dat Ribéry op een Redelijke dag iedereen dol speelt.

10 augustus 2019 om 01:08

Klopt. De wedstrijden tegen Benfica, Real, Juve en Spurs vullen de graadmeter wat aan en bevestigt dat op een redelijke dag Ajax heel Europa aan gort speelt. Dus ook wel PSV inclusief die oude krijger hoor.

10 augustus 2019 om 10:07

En dat ze twee keer niet winnen van Heracles laat zien dat iedereen van Ajax kan winnen... Je weet zelf dat je onzin praat.

10 augustus 2019 om 12:51

Hij zegt toch dat Ribery de hele Eredivisie gaat dollen met backs als Mazraoui, Veltman, dumfries, etc.? Vorig seizoen was hij 2 wedstrijden gewoon onzichtbaar tegen zo'n Eredivisie back. Waarom mag dat niet benoemt worden als hij zegt dat hij een back als Mazraoui gaat dol draaien? Volgens mij was het juist Mazraoui die hem een panna gaf en scoorde in die wedstrijden ipv andersom.

Dan moet lozano toch wel verkocht zijn als dit waar is?

9 augustus 2019 om 21:49

Ziek onnodig ja, de aanval is de enige linie die wel genoeg kwaliteit in huis heeft. Desalniettemin zou het geweldig voor onze competitie en de club PSV zijn natuurlijk.

Hier geloof ik niets van

Dat zou mooi zijn voor PSV

Gaat denk ik niet gebeuren, maar zou echt een enorme stunt zijn.

Zou wel een stunt zijn... Ben benieuwd of dat gaat gebeuren. Had overigens liever Robben op de NL velden gezien, maar Ribery is toch wel een blikvanger.

De definitie van die zag ik niet aankomen, zou wel een fantastische aanwinst zijn.

Is dit een grap? Geloof er niks van dat Ribery voor PSV gaat spelen..

Oooowh wow, dat zou echt zeer verassend zijn!

Dat zou nog eens leuk zijn

Dat zou een goede aankoop voor PSV zijn. Maar ik denk niet dat hij naar Eindhoven gaat komen.

9 augustus 2019 om 21:42

Dat wordt dat malenry

Make that the cat wise 😂😂😂😂

9 augustus 2019 om 21:43

You zelf bepils

9 augustus 2019 om 21:54

That's another Cook.

Haha, wat is dit nou weer? Dat zou de vijfde linksbuiten van PSV zijn. Lijkt me een broodje aap-verhaal.

9 augustus 2019 om 21:53

De bron is wel een serieuze, dat is die Falk van Bild, geen misselijke bron dus.

Hij kan zoveel willen. Dit is momenteel een uiterst onwaarschijnlijke stap voor ribery in mijn optiek.

Een sprookje uit het sprookjesbos.

Haha wat een reacties. Als een Galatasaray zo een speler had gehaald zou het zijn geweest: over the hill, naar de zandbak, voor het geld etc etc etc....

9 augustus 2019 om 22:00

Echt zanderig is het ook niet daar...
Over the hill is meneer Ribéry wel

9 augustus 2019 om 23:17

Als hij naar de zandbak zou gaan voor het geld, ja dan gaat hij naar de zandbak voor het geld.

Voor psv ga je niet voor het geld, maar ook niet voor het sportieve.
Aan de andere kant; als psv hem voor een jaar 10 mln betalen dan kan hij dat nog best doen. Voor een leuke tijd gaat hij dan wel stappen in amsterdam ofzo

10 augustus 2019 om 00:19

Dit is pas onzin, zo’n speler halen zou voor 80% een topper zijn, ook voor Galatasaray.

Die kan nog makkelijk mee in Nederland maar lijkt me een broodje aap verhaal. Als je Robben niet kan halen dan hoort Ribéry al helemaal niet te lukken.

9 augustus 2019 om 22:47

Robben heeft besloten te stoppen met voetballen, Ribery wil graag nog door blijkbaar. Dan zou dat dus bij PSV kunnen. Vanuit het oogpunt van PSV snap ik het wel, of Ribery er zelf op zit te wachten is de vraag...

Hij past wel bij dat “mooie” uitshirt van ze..

Zou fantastisch zijn, maar ja dag.

Logisch, ze kunnen na Gakpo, Lozano, Bruma, Malen en Bergwijn nog wel een extra vleugelspeler gebruiken.

9 augustus 2019 om 21:51

Malen speelt in de spits, Lozano zal denk ik nog weg gaan en Gakpo moet nog rustig gebracht worden. Dat er nog een speler per se bij moet wil ik niet zeggen maar zo ruim zit PSV ook weer niet in de kwalitatief goede buitenspelers. Alleen Lozano, Bergwijn en Bruma voldoen echt maar zijn of niet in vorm of hebben nog niet echt het rendement wat gevraagd wordt.

9 augustus 2019 om 23:19

@skede hoe lang wil je gakpo rustig brengen? Duurt ondertussen al een jaar of 2...

10 augustus 2019 om 00:27

Rustig brengen in de zin van hij kan geen dragende speler zijn een heel seizoen lang. Zit overigens sinds de voorbereiding van vorig jaar bij PSV 1. Bijna een jaar dus. Geen 2.

Zou ondanks zijn kwaliteiten een belachelijke transfer zijn. Een linksbuiten die je niet nodig hebt, want met Bruma en Bergwijn heb je er al 2 en deze gaat ook niet komen voor 2 miljoen per jaar..

Hahaha van bommel gelooft echt in sprookjes, die komt niet voor een miljoentje per jaar. Hou je eigen eerst maar eens met.je elftal bezig waardloze rommel van je. Jij bent de eerste die er dit jaar uit vliegt

Wat drinkt van Bommel zoal op een vrijdag ?

9 augustus 2019 om 21:52

Je gaat af op zo'n gerucht?

9 augustus 2019 om 22:37

Als PSV dingen mag voorstellen dan mag ik toch reageren...iets met domme vraag en dom antwoord

9 augustus 2019 om 22:42

Bild brengt dit naar buiten, niet PSV.

9 augustus 2019 om 23:00

En van wie heeft niks dit? Of roeptoeteren ze zomaar iets😉en van Bommel kennende is het ook wel iets voor hem om zo van de toren te blazen.

10 augustus 2019 om 00:28

Huh? Dus als Bild iets zegt dan blaast van Bommel van de toren (?).

10 augustus 2019 om 13:23

Moeilijk om Nederlands te lezen? Ik zeg dus in het algemeen dat van Bommel overal denkt dat hij een toptrainer is en dat hij overal van die maffe opmerkingen geeft...zie vorige week over Lozano

10 augustus 2019 om 15:38

Mis even de relevantie met dit gerucht.

Als een Turkse club zo een speler wil: "over the hill, moet je niet willen, weer een speler boven de dertig"

Als een Nederlandse club zo een speler wil: "prachtig dit, grappig, geweldig "

Beetje hypocriet en jaloezie ?

9 augustus 2019 om 21:49

Omdat Nederlandse clubs dit sporadisch doen en niet zoals Turkse ploegen een tijd hebben gedaan met een elftal vol spelen. Daar lijken ze nu ook een middenweg in hebben te gevonden

9 augustus 2019 om 22:04

Ik kan mij geen enkel Turks elftal herinneren met alleen een elftal vol vedettes. Maximaal een of twee vedettes. Het is gewoon fantastisch om een ex-superstar in je team te hebben. Dit blijkt ook uit de reacties. Maar helaas zien we niet dezelfde reacties als een Turkse club zoneen speler haalt.

9 augustus 2019 om 22:08

Zullen we zien wat er allemaal geschreven gaat worden als Falcao straks is geland in Istanbul.

9 augustus 2019 om 22:43

Klopt is geweldig, als ze iig nog enigzins het niveau hebben. Maar ben wel positiever over de Turkse topclubs als je die talenten ziet die de kans krijgen.

9 augustus 2019 om 22:58

Dit gaat dan ook over Ribery, een superster en nog steeds een topper (zeker voor de Eredivisie), dit is geen uitgebluste Roberto Soldado.

9 augustus 2019 om 23:22

Waarom zou je naar het middenoosten gaan behalve om nog even geld binnen te harken. Die competitie bestaat grotendeels uit oude spelers die nog snel ff willen cashen en op paar niveaus lager nog best twee jaar mee kunnen, en uit middelmatige spelers die daar twee keer zo veel kunnen verdienen als in hun eigen competitie.

Net als etoo naar ajax verhaal toen

Yeahh right!!!!.....Hoezo sensatie zoeken...tis net het tijdschrift privé man....v Bommel is zeker ook bezig met Pogba enz.....dream on

Grote naam en dan is het gros enthousiast. Buiten dat dit een gerucht zoals Eto'o naar Ajax is, is het natuurlijk een belachelijk idee. Je hebt zoveel jong (en goed!) talent op de vleugels, dan moet je niet een belachelijk salaris uit gaan delen aan een man die de helft van het seizoen geblesseerd gaat zijn en/of in de weg loopt van jonge spelers die ik echt al niet minder inschat dan deze 36 jarige man.

Hahahahaha mooi man.

Al die mensen met “ze hebben al zoveel buitenspelers” volgen PSV blijkbaar amper... Zowel Lozano als Bergwijn zijn nagenoeg vertrokken en dan heb je er niet meer....
Of het lukt om Ribéry binnen te hengelen, vraag ik me af. Wellicht hebben Mark en Frank een erg goede band, dus who knows...

9 augustus 2019 om 22:20

Ze zijn de deur nog niet uit he. Ik geloof er geen reet van dat Napoli Lozano ophaalt voor 35 tot 40 miljoen. Ik zie ze zomaar beide bij PSV blijven. Kans lijkt me verder ook klein dat Ribery voor een hongerloon naar PSV komt. Valt voor hem niks te winnen hier en zo voor het salaris nog naar genoeg andere clubs kunnen lijkt me

11 augustus 2019 om 11:18

Enige waarom ie hier zou komen ballen is omdat PSV voor het kampioenschap zou moeten kunnen spelen en wellicht wil ie Mark daarbij helpen.
Tuurlijk zijn Bergwijn en Lozano nog niet weg en kan het zeker twee kanten op bij deze twee, maar ik zie zeker een van de twee nog wel vertrekken.

Die droeftoeter gelooft toch niet dat hij Ribery naar Eindhoven kan halen. Volgens mij heeft die v Bommel vandaag een zonnesteek opgelopen.

Joh misschien haalt ie Robben ook nog wel over😂😂

Hahahah nog een aanvaller er bij!

9 augustus 2019 om 22:22

"hahahah nog een aanvaller er bij! "

Ja, want jouw clubje verzuipt met Neres, Huntelaar, Tadic, Promes, Traore, Dolberg, Lang, en Bande niet in de aanvallers...

Voor PSV zou daarentegen een extra aanvaller zeker geen overbodige luxe zijn. De Jong is verkocht. Romero is verhuurd. Lammers is langdurig geblesseerd. En Lozano en/of Bergwijn zullen wellicht nog vertrekken. En tot dusver is Bruma de enige aanvallende aanwinst.

9 augustus 2019 om 22:44

Voor de duidelijkheid: Traore speelt in de jeugd en Bande traint nog niet eens mee. Dus ik begrijp niet waarom je die erbij haalt. Het zou geweldig zijn als het PSV zou lukken, maar ik zie noch Lozano noch Bergwijn vertrekken.

9 augustus 2019 om 23:31

Lol je noemt dus 3! Vleugelspelers voor ajax 1, 2 spitsen en 3 spelers uit de jeugd... misschien ook maar wat spelers uit de a en b jeugd erbij noemen om je punt te proberen te maken?

Als Ribery een spits zou zijn; ja. Psv heeft nu alleen lammers als spits en die is geblesseerd. Maar verder met lozano, bergwijn, malen, bruma, gakpo heeft psv wel voldoende buitenspelers voor het eerste lijkt me

10 augustus 2019 om 13:38

"misschien ook maar wat spelers uit de a en b jeugd erbij noemen om je punt te proberen te maken?"

Alle spelers die ik noemde zitten gewoon in de A-selectie van Ajax.

"maar verder met lozano, bergwijn, malen, bruma, gakpo heeft psv wel voldoende buitenspelers voor het eerste lijkt me"

De kans is groot dat Lozano en/of Bergwijn gaan vertrekken, Malen staat nu in de spits en Gakpo is een talent maar nog geen basismateriaal.

Het zal waarschijnlijk vooral clickbait zijn en niet al te realistisch, maar zou het zeker toejuichen. Er is verder geen team in NL waar ik minder mee heb dan PSV maar zou goed zijn voor de algehele eredivisie.

Van Bommel kan beter een goeie verdediger en middenvelder aantrekken. En Ribéry gaat of in Amerika of Galatasaray veel geld opstrijken .

9 augustus 2019 om 23:32

En een spits. De enige spits die ze hebben is geblesseerd en heeft zich nog niet op niveau bewezen. Dus nu zetten ze maar vleugelspelers in de spits...

Hebben we Ribery, Bergwijn, Bruma en Gapo op LW. Kunnen we wel genoeg roteren op links haha

Haha, het zou wat zijn... En dat Robben dan denkt, "ok, vooruit dan... Ik ga gezellig toch nog een jaartje ballen bij Mark en Franck..."

9 augustus 2019 om 22:43

Wie weet nemen ze Kimmich, Lewandowski en Neuer ook wel mee!

Ribery zal zeker in de MM competitie willen spelen voor een 3 miljoen bruto. Kans lijkt me nihil.

Heel onverstandig dit. Was een absolute topspeler, maar ik zie in hem geen mentor. Hij spreekt geen Nederlands en is geen rolmodel voor jongeren.

Leuk zo'n speler van naam in de Eredivisie, maar ik denk niet dat hij nog het verschil kan maken. Ik zie dit als een wanhoopsdaad.

Vooral nog een speler halen voor op de flank... een creatieve nummer 10 heeft PSV nodig! En eigenlijk ook een spits. Een echte spits. Een saaie kille efficiënte afmaker.

Ze kunnen beter van Malen ze contact openbreken,dat wordt toch niks met die fransman

9 augustus 2019 om 22:36

Nieuws gemist? Malen heeft al bijgetekend

Dit lijkt op een eto o verhaal naar Ajax in het verleden maar verras ons....

Eto'o schijnt ook een club te zoeken..

Leuk voor PSV. Maar is wel kapitaalvernietiging vind ik..

mensen weten niet half hoe goed hij nog is. zelfs bayern heeft met pijn in t hart moeten zeggen dat t gedaan was. nu in 1 klap de beste speler van de eredivisie, als hij zou willen komen en nóg gretig is.. en t is serieus. als hij plankgas geeft is hij binnen 2 uur bij zijn familie in Noord-Frankrijk.

9 augustus 2019 om 22:51

Plankgas hmm, zelfs zonder file is het toch al een uur of 3,5 a 4.

9 augustus 2019 om 23:34

Beste speler in de eredivisie is dan ook wel weer een grappige uitspraak.. 😆

Dat zou wel echt geweldig zijn. Ribery in de eredivisie. Lozano weg en dan deze klasbak er voor terug voor een jaartje. Wellicht heeft Van Bommel er een telefoontje aan gewaagd want waarom niet. Maar je mag aannemen dat Ribery bedolven is onder de aanbiedingen van over de hele wereld. Zou PSV dan de leukste of beste optie zijn? Qua geld sowieso niet. Waarom ie het wel zou doen, heb geen idee eigenlijk.

Bild zit er met dit soort dingen niet vaak naast. Zou toch wel een ongelofelijk gave stunt zijn, al zit ik niet te wachten op een rariteitenkabinet natuurlijk.

Lijkt me sterk dat Ribéry voor een paar euro’s komt voetballen maar zou wel een stunt zijn .

Zou heel tof zijn (voor PSV) maar is te duur, denk ik. Zie het niet gebeuren.

Was afgelopen seizoen al dramatisch slecht.
Die is wel klaar.

Dat wordt smullen in de eredivisie.

Ooit nog eens ene Del Piero in Sydney zich uit een driedubbele dekking zien spelen, denk dat Ribery dat in de eredivisie ook nog wel lukt. Zou zeker een verrijking voor de competitie zijn, al denk ik dat ie eerder voor een avontuur in de VS of Saudi-Arabië kiest..

PSV is meer gebaat bij een echte spits (met de blessure van lammers) en een aanjager op het middenveld dan nog meer versterking op de flanken.

Dit gaat echt niet gebeuren of PSV moet opeens dikke salarissen boven de 10 miljoen geven

Alsof Ribery wil spelen voor een club die niet Europees speelt.... PSV lijkt day in ieder geval al lastig te kunnen realiseren.. Dab kiest zo'n jongen denk liever voor een mooi avontuur in China of de Verenigde Staten..

10 augustus 2019 om 00:19

PSV speelt Europees dus weet niet waar jij het over hebt.

10 augustus 2019 om 00:37

Voorlopig speelt PSV nog voorrondes voor Europees voetbal. Dat begint pas bij de groepsfase, maar tot nu toe maken ze daarin nog een belabberde indruk.

10 augustus 2019 om 00:50

Dus eigenlijk speelt PSV op dit moment eigenlijk meer wel dan geen Europees, toch? De stelling dat PSV geen Europees speelt is dus in ieder geval niet waar..

10 augustus 2019 om 00:53

PSV speelt geen Europees officieel speel je Europees innde groepsfase. Ze moeten nog alle zeilen bijzetten om de nummer 4 van Noorwegen van zich af te zetten. Wat een drama was dat donderdag.

Dit voelt voor mijn als hetzelfde als ajax en Eto'o verhaal.

Zou van Bommel zich niet beter kunnen bezigheden met het halen vann wat fatsoenlijke verdedigers en middenvelders ??? Lachen natuurlijk , Ribéry in de ED... maar pure geldverspilling voor PSV . Als ze 1 iets niet nodig hebben , is dat wel Ribéry

Ik denk dat wanneer dit deal rond is, PSV akkoord zal gaan op bergwijn of chucky. Wat die Mexicaanse kranten beweren over Chucky en dat het al zo vaak rond is, laat ik voor even in het midden. Als iemand dit deal voor mekaar kan krijgen is het van Bommel of een bizar bedrag. Ik heb ook geen opties gehoord voor Ribéry in China of ergens anders. Dus dit bericht lijkt voor mij wel te kloppen. Geen idee of het financieel mogelijk is maar een oriënterend gesprek tussen die twee zou vast gebeurd zijn.

Hopen dat hij goed kan verdedigen dan...

On: alleen al om de naam doen toch? Niet dat we dit financieel ooit rond gaan krijgen, maar toch... Dromen mag altijd

Ergens nog een stukje grond gevonden wat eventueel verkocht kan worden?????

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren