Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Hirving Lozano gaat akkoord met jaarsalaris van 4,5 miljoen euro’

Laatste update:

Hirving Lozano werd afgelopen zaterdag negentig minuten aan de kant gehouden tijdens het in een gelijkspel geëindigde openingsduel van PSV met FC Twente en het lijkt erop dat de Mexicaan op korte termijn helemaal uit Eindhoven zal vertrekken. La Gazzetta dello Sport weet namelijk te melden dat PSV dicht bij een akkoord met Napoli is over een transfer van de aanvaller.

I Partenopei zijn bereid aan de door PSV gehanteerde vraagprijs van 42 miljoen euro te voldoen, terwijl de nummer twee van het afgelopen Serie A-seizoen naar verluidt ook al persoonlijk akkoord is met Lozano zelf. De aanvaller kan een vierjarig contract signeren in het Stadio San Paolo, tegen een jaarsalaris van 4,5 miljoen.

Volgens de roze sportkrant moeten er enkel nog wat details gladgestreken worden. Een van de zaken waar nog geen overeenstemming over bereikt is, is de commissie die aan zaakwaarnemer Mino Raiola betaald moet worden. Napoli staat erom bekend zo min mogelijk geld aan commissies te willen betalen, al lijkt dit in het geval van de transfer van Lozano niet voor onoverkomelijke problemen te gaan zorgen.

De kwestie van de portretrechten, die in handen van de club komen te liggen, zal worden omzeild met een aantal aan Lozano uitgekeerde bonussen. Een laatste complicerende factor vormt de vrouw van de Mexicaanse international: zij zal er in de komende dagen nog van overtuigd moeten worden om naar Napels te verhuizen. De verwachting is dat de zaak een dezer dagen, als voorzitter Aurelio De Laurentiis en technisch directeur Cristiano Giuntoli terug zijn van een oefentrip in de Verenigde Staten, afgerond zal worden.

Zou jij 42 miljoen euro een goed bedrag vinden voor Hirving Lozano?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Lekker 42 miljoen erbij zal nog wel een deel afgaan kom je rond 25 uit denk ik voor een echte 10 en dan ook nog Pereiro proberen te verkopen en je zit wel goed denk ik als 10 zou ik voor Vanaken gaan.

5 augustus 2019 om 11:38

Ihatarren de kans geven langere tijd.

5 augustus 2019 om 11:48

Transferbudget voor PSV lag destijds op ca 6a7 Mio heeft Brands aangegeven daar kon je Lozano niet voor halen gezien de vraagprijs van 15 Mio destijds

In eerste instantie was er sprake van dat PSV niet de 100% transferrechten zou krijgen over Lozano omdat PSV niet de 15 Mio wilde betalen voor hem. Later heeft Brands (psv) toegegeven dat PSV wel die 100% transferrechten heeft maar dat er gebruik is gemaakt van een externe financier om de 10 Mio te halen (dat is dus gewoon een lening) en dat Pachuca een ongekend hoog doorverkooppercentage bedongen heeft.

Hoeveel dat is weet niemand maar een normaal percentage ligt tussen de 8 en 15% dus wellicht gaat dit richting 30% of zo. Dan nog houd PSV hier genoeg aan over om de afkoopsom van Bommeltje te betalen (42Mio-25%-3Mio = 27 Mio. Andere bedragen dan wij bijvoorbeeld aan Donny over gaan houden maar een goed bedrag voor Nederlandse begrippen.

5 augustus 2019 om 12:03

doorverkooppercentage lag op 25% bij Lozano. Bij Neres ook op 20% trouwens.. Dit heb ik zo begrepen over beiden in eerdere artikelen hierover

5 augustus 2019 om 12:10

Ihatarren is, net zoals Lozano trouwens, veel te zelfzuchtig. Wil zich graag profileren, waardoor hij de hele tijd voor eigen succes gaat. Ik zou als PSV zijnde wel Pereiro verkopen, maar een 10 en een spits halen want die mis je nu duidelijk.

Vorig seizoen heeft PSV in de eerste seizoenshelft uit kunnen lopen bij Ajax, dat gaat niet nog een keer gebeuren aangezien ze zelf ook al punten aan het verspelen zijn. Ze hebben zelf de kans gehad om de selectie tijdig op orde te krijgen en dit niet gedaan. Nu spelen ze geen CL en hebben ze bij Twente al meteen punten laten liggen. Ik verwacht een zwaar jaar voor PSV

5 augustus 2019 om 12:12

Rare reken formule. Die 25% die jij noemt als dat het al is die zou dan over de winst moeten gaan. Maar goed ik ben er niet bijgeweest. Zo een zelfde constructie heeft overigens onze Marc bij Neres gehanteerd. Donny is eigen kweek dus dat is logisch dat je daar meer aan overhoudt.

5 augustus 2019 om 12:24

Ik denk niet dat PSV supporters zich zorgen hoeven te maken over wat er precies binnenkomt. Ik denk dat ze beter bezorgd kunnen zijn over de man die het weer moet uitgeven. Die bakt er namelijk heel erg weinig van vooralsnog.

5 augustus 2019 om 12:26

Xajaxfa

Het gissen naar dat soort zaken is altijd zo mooi van jullie. Er is nooit maar dan ook nooit bekend geworden om hoeveel het gaat. Ik denk dat er echt wel wat vanaf gaat, maar dat is natuurlijk altijd van de winst die ze maken. Dus laten we het gewoon afwachten in plaats van zelf wat bedenken.

5 augustus 2019 om 12:27

Eens, maar daar kun je denk ik niet een volledig seizoen op bouwen. Je hebt wel verschillende opties nodig voor bepaalde key-posities.
Zal me ook niet verbazen wanneer we nog meerdere spelers zien vertrekken…
Dan wordt de spoeling wel erg dun op bepaalde posities.

5 augustus 2019 om 11:39

Van Club Brugge naar PSV is geen enorme stap vooruit. Vooral niet nu Club nog in de voorondes van de Champions League zit en met Clement een redelijk talentvolle coach heeft. Ik denk dat Club weer favoriet is voor de landskampioenschap en dat ze qua Europees voetbal ook aardig kunnen verrassen. Daarnaast denk ik dat Vanaken best wel een stapje hoger dan PSV aankan, waarvan een overstap naar de top 5 competities de meest voor de hand liggend is.

5 augustus 2019 om 11:50

Fcgrun050, van Club Brugge naar PSV is momenteel uberhaupt niet eens een stap vooruit. Als je optimistisch bent kun je het een stap opzij noemen, maar gegeven het feit dat Brugge nog in de race is voor CL is het eigenlijk gewoon een stap achteruit. Als Vanaken naar PSV gaat getuigt dat van weinig ambitie. Of hij moet heel graag terug willen naar de club waar hij zijn jeugdopleiding heeft doorgelopen, maar dat lijkt me niet echt een argument..

5 augustus 2019 om 12:15

Ik hield het nog een beetje mild in het bericht, maar bedankt voor het drukken van de feiten haha.

Nee absoluut, het is nu zeker geen stap vooruit, maar meer achteruit. Mits Vanaken een behoorlijke salaris krijgt, maar ik denk dat hij wel ambities heeft om hogerop te klimmen.

5 augustus 2019 om 12:52

Klopt volledig. De tijd dat de overstap van de Belgische top naar de Nederlandse top een must was voor de carriere ligt echt wel achter ons hoor.

Enkel Ajax steekt er nog bovenuit, maar ik zou het allemaal wel is willen zien dit jaar.
Nu De Jong, De Ligt, Schone en waarschijnlijk Van den Beek weg is, mogen ze ook daar gaan bouwen.

Vanaken naar PSV is echt gewoon een bespottelijk idee hahah.

5 augustus 2019 om 12:54

Gaat ook heel duur worden aangezien Club al heel veel verkocht heeft en Vanaken toch echt wel de ster van de ploeg is. Dan spreek je toch al snel over een bedrag van plus 20 miljoen en het lijkt me niet dat PSV dat gaat neertellen.

5 augustus 2019 om 11:41

Was steeds spraken van een groot percentage dus we hebben het vast niet over 15%. Ik denk dat rond de 25% gaat naar de oude club. Maar dan nog blijft er veel over. 25 tot 30 miljoen zo'n beetje. Transfersom was 8 miljoen dus rond de 20 miljoen overgehouden. Alleen met het mislopen van CL kan die 20 miljoen echt niet volledig geïnvesteerd worden. Denk 10 miljoen ongeveer.

5 augustus 2019 om 11:49

Wat een berekeningen! Er komt gewoon 42 miljoen binnen min het deel wat Pachuca nog krijgt. Wat maakt het uit hoeveel Lozano gekost heeft? Dat bedrag is toch allang afbetaalt.

5 augustus 2019 om 11:56

Nou zover ik weet gaat het bedrag af van de winst, dus is het wel degelijk van belang voor hoeveel die gekocht is. Daarnaar dacht ik ook dat er niet alleen een doorverkooppercentage voor de club is, maar dat hij ook nog onderdeel is van derden? Dan gaat er nog belasting vanaf, dus ben bang dat van die 42 miljoen er niet bergen met geld overblijft.

5 augustus 2019 om 11:56

Dan heb ze misschien 15 om te investeren na de uitschakeling in de CL. En probeer maar een speler te halen die het niveau van Lozano kan bereiken als je geen CL speelt, die wilt niet komen hoor.

5 augustus 2019 om 12:37

Generaal, natuurlijk gaat dat niet af van de winst. Zoiets heet afschrijving.

5 augustus 2019 om 12:40

Nee ik bedoel dat vanaf de winst, dus de 42 - 8 miljoen, dat daarvan de doorverkooppercentages afgaan. En niet van de hele 42 miljoen. Dacht een keer zoiets gelezen te hebben.

5 augustus 2019 om 11:50

@ginger-pele ik zou helemaal gek worden van die van Bommel, eerst zegt van Bommel:hij speelt niet, daarna zeggen dat het niks met een transfer te maken heeft... Als spelers van PSV zou ik gek worden van zo'n trainer.

5 augustus 2019 om 12:39

Ik heb er totaal geen last van als PSV’er. Misschien eens minder druk maken. Als je daadwerkelijk Marks woorden geloofde dan ben je behoorlijk naïef. Zo gaat dat nou eenmaal.

42 miljoen maar heeft iemand een idee hoeveel geld PSV overhoud? volgens mij een aardig percentage dat de speler niet van PSV zelf is.

5 augustus 2019 om 11:36

Er zijn geruchten dat er 40 procent aan pachuca afgestaan moet worden maar er is alleen bekend dat ze een flink doorverkooppercentage hebben bedwongen. Denk dat dit tussen de 20 en 30 procent ligt

5 augustus 2019 om 11:39

Lozano's afkoopsom is 42 miljoen en hiervan moet 7 miljoen naar Pachuca. Dit is althans wat Calcionapoli24 heeft gemeld. Ik weet niet of dit betrouwbaar is

5 augustus 2019 om 11:40

dat is wat ik ook had gelezen, 10 miljoen betaalde PSV direct en 40% doorverkooppercentage.

kom ik op 25.2 miljoen uit met 10 miljoen aankoop eraf = 15, 2 miljoen winst ? (salaris niet meegerekend)

5 augustus 2019 om 11:53

Dat doorkooppercentage van 40% is al eerder naar het rijk der fabelen verwezen. Italiaanse bronnen melden dat PSV er 35 miljoen aan over houdt en 7 miljoen naar Pachuca gaat.

5 augustus 2019 om 12:03

Ok dus wat Italiaanse bronnen melden moeten we serieus nemen en de rest niet, helder!

5 augustus 2019 om 12:17

Het lijkt een beetje op de transfer van de Ligt zoals het nu besproken wordt in de Italiaanse media.

Ajax krijgt bijvoorbeeld 75 miljoen van Juventus, maar het totale bedrag komt op 86 miljoen uit vanwege de 11 miljoen voor Raiola.

7 miljoen zou dus best wel eens waar kunnen zijn. Het zou betekenen dat het aankoopbedrag van Lozano ongeveer 13 miljoen was en met deze 7 zou de gewenste vraagprijs van 20 miljoen van Pachuca alsnog zijn gerealiseerd.

5 augustus 2019 om 12:27

Wat bevestigd is als onzin hoeven we niet serieus te nemen. Verder zijn er alleen Italiaanse bronnen die bedragen/percentages noemen. Helder.

5 augustus 2019 om 12:38

Ok top als jij voortaan hier gewoon even laat weten welke geruchten onzin zijn en welke niet dan zitten we allemaal op één lijn, dat voorkomt veel onduidelijkheid en is ongetwijfeld superlekker voor de virtuele financiën van je club.

5 augustus 2019 om 12:41

Dzwanziger. Rekenen was niet je sterkste vak opschool ofwel? Aankoop van de winst afhalen? Nog nooit van afschrijving gehoord zeker.

5 augustus 2019 om 12:50

Goh je snapt toch ook wel wat hij bedoelt Panerai?

5 augustus 2019 om 12:56

Gast, ik heb dat gerucht van 40% niet naar het rijk der fabelen verwezen. Dat hebben beide clubs (impliciet/expliciet) gedaan.

6 augustus 2019 om 16:04

manodedios

Wat maak jij je druk man! Joh, geloof anders gewoon dat PSV nagenoeg niets overhoudt aan deze transfer! Als jij daardoor beter slaapt, prima hoor, gewoon lekker geloven allemaal. Zoals het kennelijk ook heel belangrijk voor jou is om te weten dat de club PSV financieel op de rand van de afgrond, ja zelfs waarschijnlijk al ruim óver die rand, staat. Laat je niet gek maken door mensen of publicaties die iets anders toepen, als jij wilt dat PSV nagenoeg failliet is, dan ís PSV dat toch gewoon!

Welterusten!

5 augustus 2019 om 11:39

Volgens mij had zijn oude club een doorverkoop percentage van 15-20%, dan nog houd PSV een aardig bedrag over.

5 augustus 2019 om 11:42

Correctie, Kwam een interview tegen met de clubeigenaar waarbij werd aangegeven dat doet doorverkoop percentage afhankelijk is van de transfersom, denk dat naarmate de transfersom stijgt, het percentage zal afnemen.

5 augustus 2019 om 11:54

Zo zal het inderdaad zijn lucas1234 en dit is eigenlijk gedaan ten gunste van Pachuca hoe krom het nu misschien overkomt. Het lijkt erop dat er een vast bedrag is afgesproken. Misschien 10 miljoen? Want ze vroegen om 20 miljoen, maar gingen akkoord met 10 miljoen mits ze de resterende helft zouden krijgen bij een doorverkoop?

5 augustus 2019 om 11:40

Heel die discussie slaat nergens op. Niemand weet hoeveel het percentage is. Daarnaast is het de vraag over welk bedrag dat percentage ligt. Is dat een percentage over de winst van PSV of over het totale bedrag. Ga er maar van uit dat PSV een dikke 30 miljoen overhoud.

5 augustus 2019 om 11:46

Niemand weet wat het percentage is. Ga er maar van uit dat PSV een dikke 30 miljoen overhoudt. Jij hebt wel de info beschikbaar ?

5 augustus 2019 om 11:52

Het zou toch absurd zijn als er 20 miljoen naar Pachuca gaat. 10 miljoen zou echt al extreem veel zijn. Ik heb geen info beschikbaar maar ik denk dat die schatting wel in de buurt komt.

5 augustus 2019 om 11:55

Dat zou inderdaad absurd zijn, maar die transfer was destijds al controversieel omdat PSV behoorlijk heeft moeten toegeven om hem te halen, als we de media mogen geloven. Het zou mij niet verbazen als PSV helemaal niet zoveel overhoudt aan deze transfer

5 augustus 2019 om 12:49

JK. Als je even logisch nadenkt. De vraagprijs was 20 mil. Realistisch zullen ze dan 16/17 ook wel geaccepteerd hebben. PSV wil/kon dat toen niet betalen en heeft daarom een doorverkooppercentage afgespoken zodat ze alsnog rond dat bedrag krijgen. Ik schat dat Depay er niet ver vanaf zit. Zal raden blijven want PSV gaat dit toch niet bekend maken.

5 augustus 2019 om 12:53

PS: natuurlijk is het afhankelijk van de transfersom maar dat kan je op voorhand natuurlijk afspreken door verschillende doorverkooppercentages af te spreken afhankelijk van de daadwerkelijke transfersom.

5 augustus 2019 om 11:44

PSV zal (denk ik) ongeveer 35,2 mil overhouden, wanneer de doorverkooppercentage op 20% ligt.

5 augustus 2019 om 12:14

Denk ik, ongeveer, 35,2 miljoen.. Ik vind 35,2 miljoen wel redelijk specifiek eigenlijk

5 augustus 2019 om 12:31

😅 mooi he al die insiders en specialisten ineens.

5 augustus 2019 om 13:06

Ja rekenen en dan een schatting maken blijft inderdaad heel moeilijk. Daarvoor moet je een insider zijn.

Strik eromheen en dan zal ik hem persoonlijk wegbrengen naar Napoli.

Goede speler maar het huwelijk tussen hem en PSV is wel voorbij helaas.

5 augustus 2019 om 11:56

Ja, Napoli is niet te beroerd om (te) veel te betalen voor spelers. Hele goeie deal voor PSV (en die 4,5 mln. als salaris voor dat nare ventje ook een mooi cadeau....)

5 augustus 2019 om 12:02

Ik wil dat ook wel doen. Lijkt me een mooie roadtrip. Samen met Mino en Chuck in ee psv auto naar Napoli. Leuke stad hoor. Onderweg een paar mooie stops doen. Mino trakteert elke dag op pizza's...heerlijk. Dan wil ik best in mijn eentje terug rijden :-) maar idd 42m is een hele goede deal voor psv in de huisige vorm van lozano.

5 augustus 2019 om 12:28

Kan me hier op voetbalzone nooit begrijpen hoe mensen ontiegelijk negatief kunnen zijn op Lozano. Speler die de twee jaar zo belangrijk is geweest bij Psv. Ik ben blij dat we deze speler in de nederlandse eredivisie hebben mogen bewonderen. Heeft zich in de afgelopen twee jaar goed ontwikkeld. Zijn opvolger staat al klaar al ben ik het met 'ginger-pele' eens dat ik het liefst hans Vanaken op 10 heb staan. Ik zie Ihataren ook meer in een rol net zoals Ziyech dat nu heeft bij Ajax. Als RB

als ze daadwerkelijk 42 miljoen ontvangen zou dit mooi zijn. Hopen dat je dan 25 a 30 overhoud en dan eens een vervanger voor viergever en rosario halen.

5 augustus 2019 om 11:46

Ik weet niet of je gisteren naar AZ hebt gekeken, maar zou die Koopmeiners niet iets voor PSV zijn? Hij heeft wat mij betreft alles wat een verdedigende middenvelder moet hebben. Alleen moet je je afvragen of PSV voor hem echt een stap omhoog is. Viergever vervangen vind ik geen absolute noodzaak hoewel ik het niet heel erg zou vinden. Daarnaast moet er duidelijkheid komen op de linksbackpositie. Het kan toch niet dat je 2 spelers voor die positie haalt en je gaat vervolgens een middenvelder omtoveren naar linksachter. Wat mij betreft zet je Boscagli daar gewoon en laat je hem het proberen. Toch denk ik niet dat van Bommel Rosario uit de basis zet. Van Bommel vindt hem top.

5 augustus 2019 om 12:16

AZ vraagt vaak minimaal 17 miljoen. Haast niet verantwoord voor een Nederlandse club. Vandaar vaak naar Russia

5 augustus 2019 om 12:28

Nee dat zou heel onverantwoord zijn inderdaad. Ik dacht dat hij wel betaalbaar zou zijn aangezien zijn marktwaarde 5 miljoen is, maar heb net die van Til opgezocht en die is maar 6 miljoen, dus dan zal Koopmeiners ook wel rond de 15 kosten.

6 augustus 2019 om 16:10

Realmadridista

" zou die Koopmeiners niet iets voor PSV zijn? Hij heeft wat mij betreft alles wat een verdedigende middenvelder moet hebben. Alleen moet je je afvragen of PSV voor hem echt een stap omhoog is. "

Is dit een troll of meen je dit nou werkelijk? Van AZ naar PSV is géén stap omhoog, vind jij?? Leg dat eens uit, want in mijn ogen is een stap van een subtopclub naar een topclub wél een stap omhoog. Maar ik ben zeer benieuwd naar jouw uitleg waarom dat opeens niet zo is.

42 miljoen, dat napoli is echt gek, nog twee weken wachten en je kunt hem ophalen voor 28,4.

5 augustus 2019 om 11:47

Leg uit

5 augustus 2019 om 12:11

Ja leg eens uit, ik ben nu ook benieuwd.

5 augustus 2019 om 12:22

Omdat hij en Mark elkaar niet liggen blijkbaar. En een speler die niet meer zo’n zin heeft bij een club wordt statistisch gezien voor minder geld verkocht.

5 augustus 2019 om 12:44

Goed verhaal Paauwe geen speld tussen te krijgen🤦🏻‍♂️

5 augustus 2019 om 13:12

Je zou het dan ook om kunnen draaien. Hoe dichterbij de transferdeadline nadert, hoe duurder hij wordt omdat PSV dan ook nog een vervanger moet regelen. Maar blijkbaar weet jij al precies wat hij binnenkort moet gaan kosten.

Knap gehandeld als je nog 42 miljoen voor hem krijgt, hij speelt de laatste tijd echt waardeloos, je zou denken dat hij daardoor ook minder waard wordt.

5 augustus 2019 om 11:51

@Pauolo Dybala: inderdaad mocht de transfersom kloppen dan is dit wel ijzersterk onderhandeld vind ik. Dacht zelf aan een som van 30 miljoen, max 35. Denk dat het komt door zijn CL en WK prestatie vorig jaar waar hij toch zijn klasse heeft laten zien.

Zou fijn zijn als deze deal door gaat. Lozano valt de laatste tijd tegen en PSV krijgt er een mooi bedrag voor.

5 augustus 2019 om 11:42

Dat geldt in principe voor heel psv, maar lozano en de jong waren wel de enige aanvallers bij jullie die er op een slechte dag nog uit het niks konden scoren. Die doelpunten ga je wel missen. Dat heeft Tadic ook bij ons (zie goal tegen vitesse). Dat levert over een seizoen veel puntjes op.

5 augustus 2019 om 12:30

@zytto34

Kan mijn ogen haast niet geloven hoeveel Psv'ers er blij zijn dat hij weg gaat. Vond het de afgelopen twee jaar een fenomenale speler die heel belangrijk voor PSV is geweest. Veel mensen verwachten hier dat een speler 30 doelpunten en 30 assist maakt ofzo. Al met al een leuk bedrag voor een goede speler. Dan kan PSV in ieder geval met Bruma en Bergwijn op de flanken gaan spelen. Ihataren zou daar in mijn ogen ook kunnen staan. Een nummer 10 moet je wel echt nog halen.

6 augustus 2019 om 16:14

Zytto34

" maar lozano en de jong waren wel de enige aanvallers bij jullie die er op een slechte dag nog uit het niks konden scoren. Die doelpunten ga je wel missen."

Op zich heb je een punt, maar in de realiteit van het voetbal blijkt elke keer opnieuw weer dat het verlies van je topscorer(s) geen enkel effect op je productiviteit hoeft te hebben. Heb al zo vaak gezien dat de doelpuntenmakers van je team wegggingen en dat het seizoen daarna gewoon andere spelers en nieuwe aankopen van de ploeg gaan scoren om dat gemis meer dan goed te maken. Dus 'doelpunten missen'?? Nee, niet echt nee. Dat effect valt meestal zwaar mee.

42 miljoen lijkt me een mooi bedrag voor Psv. Ik verwacht dat Lozano het goed gaat doen bij Napoli. Hij wordt de laatste tijd zovaak overschat genoemd dat ik het ondertussen een van de meest onderschatte spelers op de Nederlandse velden vind. Hij heeft niet de dribbel en verfijndheid die we in Nederland graag zien bij buitenspelers, maar wel een uitstekend rendement en doelgerichtheid die iemand als bijv. Bergwijn dan weer totaal mist. In het buitenland waarderen ze zulke spelers vaak wel.

Ohhh wat ik ga dat gejank en al die swalbes missen van hem zeg ... PSV heeft gewoon al een goeie tien in de vorm van ihataren maar die krijgt de kans niet ! Ze kunnen beter een goeie vleugel halen , vind jahanbaksh wel wat voor PSV

5 augustus 2019 om 11:56

Waarom een vleugel halen? We hebben Bruma, Bergwijn en Gakpo al en daar achter zit nog Aboukhlal. PSV kan beter een lange spits halen om een plan B te hebben of een goede ervaren speler op het middenveld als Guardado destijds.

5 augustus 2019 om 12:49

Bergwijn gaat nog wel weg , dus een goede ervaren vleugel is niet overbodig lijkt mij . Wat een spits betreft weet ik niet hoe erg lammers geblesseerd is ..maar als dat lang is heb je zeker gelijk

5 augustus 2019 om 13:09

Ik zie Bergwijn niet meer vertrekken als Lozano naar Napoli gaat. Op die manier zou PSV zichzelf in de voet schieten omdat er nog weinig tijd is om 2 gelijkwaardige spelers te halen. Daarnaast is er maar een club (Sevilla) concreet voor Bergwijn, maar die willen niet voldoen aan de vraagprijs dus dat gaat waarschijnlijk ook niet door.

Mooi bedrag, maar we weten natuurlijk niet hoeveel PSV er echt aan overhoudt. Ik ben wel benieuwd wat ze ermee gaan doen. Bruma is natuurlijk al gehaald en het zou goed voor de ontwikkeling van Ihattaren zijn als het daar ook bij blijft. Misschien Propper terughalen als Hendrix ook richting Italiã« gaat?

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe het met van Ginkel ervoor staat.

5 augustus 2019 om 11:45

Die is volgens mij nog steeds geblesseerd anders had PSV hem wel opgehaald. PSV moet het middenveld versterken van dat bedrag en wat mij betreft een nieuwe linksback kopen.

5 augustus 2019 om 12:40

Volgens mij ligt van Ginkel er het hele seizoen uit, als ik me niet vergis. Moest geopereerd worden.

6 augustus 2019 om 16:20

Skede

Van Ginkel krijgt weer een operatie deze zomer inderdaad. Ligt er dus sowieso weer een maand of zes uit. Daarna is onduidelijk hoe het met hem gaat. Zijn contract loopt tot medio 2020, dus als zijn contract niet verlengd wordt is hij dan transfervrij. Maar naar PSV deze zomer is dus uitgesloten.

42 Miljoen is een mooie prijs die wel past bij de kwaliteiten van Lozano, maar niet bij zijn prestaties sinds begin dit jaar. Ik weet niet wat PSV netto gaat overhouden en met name dan wie hoeveel aan Raiola gaat betalen. Lekker investeren in een fatsoenlijke achterhoede en een mooi contract voor Malen

6 augustus 2019 om 16:21

theo uphus

" Ik weet niet wat PSV netto gaat overhouden en met name dan wie hoeveel aan Raiola gaat betalen. "

Als verkopende partij gaat PSV helemaal niets aan Raiola betalen. Dat is helder.

Ondanks dat het bedrag van 42 miljoen gegarandeerd bruto gaat zijn. Heeft PSV in één klap wel weer een transferpotje waarbij het met creatief scouten mogelijk is om de aansluiting te behouden.

5 augustus 2019 om 12:12

Op ze Feyenoords, Studio sport aan en alles uitgeven aan de spelers die deze week het beste zijn.

Ik ben erg blij dat Lozano deze mooie stap nu kan maken. Hij heeft het zeker anderhalf jaar geweldig gedaan maar lijkt met z'n hoofd nu al ergens anders. Dan is verkoop misschien maar beter. Nu heeft PSV er weer een miljoen of 25 bij, zien andere talenten dat je via PSV de stap naar een topcompetitie kunt maken en kunnen we Gakpo zo een plekje doorschuiven zonder nog een vervanger te halen.

Het is voor PSV toch te hopen dat ze nog een fatsoenlijke verdediger en middenvelder weten te strikken. Dan ben je voor dit seizoen wel klaar. Voor de aankomende wedstrijden sowieso starten met Ruiter i.p.v. Zoet.

5 augustus 2019 om 11:52

Ruiter is zeker niet beter. Als Unnerstall straks fit en in vorm is dan moet je een keeperswissel zeker overwegen maar voor Ruiter zou ik het zeker niet doen. Ruiter vind ik meer een keeper van het niveau Pasveer. Leuk voor de middenmoot maar zeker niet voor PSV.

5 augustus 2019 om 11:55

Ja en Zoet presteert inmiddels onder het niveau Pasveer... En dit zeg ik echt niet alleen op basis van de statistieken, want daarvoor moet je ook kijken naar de verdediging , maar als je de wedstrijden bekijkt en let op Zoet dan zie je dat hij gewoon geen zekerheid meer uitstraalt.

Dat Unerstall erin moet komen voor Zoet is een no brainer, maar ik denk dat je toch zeker moet overwegen om Zoet er nu al uit te halen.

Napoli is echt gestoord dat ze 42 miljoen plus 4,5 miljoen aan salaris per jaar aan een nieuwe bankzitter gaat betalen.
Want Callejon, Mertens en Insigne zijn allemaal veel beter dan Lozano. En zoals we bij Psv hebben gezien kan Lozano erg slecht tegen bankzitten. Napoli haalt hiermee de duurste miskoop ooit binnen van de club.

6 augustus 2019 om 16:25

Dominiquethiem

" Napoli haalt hiermee de duurste miskoop ooit binnen van de club."

Mooi toch?! Ik zeg: Napoli, proficiat! Waarom dit medelijden met Napoli eigenlijk? Is toch een mooie actie van en voor Psv??

42 miljoen voor Lozano, tjongejonge.. wat een bedrag voor in feite een simpele renner! Goede speler voor PSV, maar dit wordt nooit een absolute topspeler. Als je daar zo'n grof bedrag voor kan vangen moet je natuurlijk geen seconde twijfelen. Topdeal!

5 augustus 2019 om 12:03

Niet eens goed voor Psv, belachelijk egoïstisch, en bakt er gewoon niks van, acties mislukken meer dan ze slagen, domme keuzes, etc.

Hij is ooit gehypt als talent en blijkbaar kijkt men niet meer verder.

Zowel Bergwijn, Malen, Bruma en ook Gakpo zijn vele malen beter dan hem.

5 augustus 2019 om 12:22

Of de door jou genoemde spelers allen op dit moment beter zijn, weet ik niet. Ik ben het wel met je eens dat ik in Bergwijn en Malen meer potentie zie. Bruma en Gakpo heb ik nog te weinig van gezien om dat oordeel te kunnen vellen. Voor de rest ben ik het volledig eens met je statement.

5 augustus 2019 om 12:33

@daneman

Echt wat een compleet onzin verhaal schrijf jij zeg. Je doet nu net omdat Lozano het niveau heeft van iemand van Helmond Sport... Zo'n effectieve speler die het in het buitenland echt wel goed gaat doen. Een speler die van niet iets kon maken en die het in de CL ook heel goed gedaan heeft.

6 augustus 2019 om 16:32

Kalou2005

"42 miljoen voor Lozano, tjongejonge.. wat een bedrag voor in feite een simpele renner! "

Als jij mij de renners kan laten zien die er 34 inschoppen in 59 wedstrijden, dan laat ik jou een veelscorende multifunctionele vleugelspeler zien, die daarnaast ook al gescoord heeft op de hoogst denkbare podia van het internationale voetbal (cl, WK, Confederations Cup).

Snap best dat jij het allemaal niks vind en niet meer dan een rennertje, maar aan het bedrag kun jij afleiden dat de scouts van die clubs kennelijk een hele andere visie hebben op deze speler dan jij. En dat het 'geen absolute topspeler' gaat worden, ach, boeien. Wie bepaalt wie de 'absolute topspelers' precies zijn dan? En so what dat hij dat niet wordt? Gewoon, zoals je zelf ook al zegt, een topdeal voor Psv. Rest is kift en tunnelvisie.

6 augustus 2019 om 19:08

Het is inderdaad een eenvoudige renner die louter gepresteerd heeft op eredivisie niveau. In Europa is Lozano vaak onzichtbaar en om zijn kwaliteiten op te hangen aan een toevalstreffer tegen Duitsland vind ik wel erg opportunistisch. Je mag het uiteraard een geweldenaar vinden, maar neem nu maar van mij aan dat hij bij Napoli met name de bank zal zien en we weten allebei hoe snel hem dat gaat irriteren. 42 miljoen is absurd voor Lozano, maar de huidige markt is knettergek dus wat moet je er verder ook mee...

7 augustus 2019 om 19:53

Kalou

Maar ik vroeg jou nog even al die andere 'renners' op te roepen die er ook eventjes 34 inschoppen in 59 wedstrijden. Je noemde er precies Nul. Oftewel, die zijn er dus niet zoveel. Of nog beter, jij kunt hem wel een eenvoudige renner vinden, maar kennelijk hebben de scouts van napoli een andere blik op deze speler dan dat jij dat hebt. En nou zegt het natuurljik niet alles, die scouts van Napoli hebbeen reputatie te verliezen. Dus die gaan niet zomaar hun club adviseren om dergelijke krankzinnige bedragen neer te leggen voor blinde paarden en simpele renners. Of denk jij soms van wel?

Los daarvan, al zit Lozano vanaf zijn verkoop continue op de bank, of niet, of al speelt hij geen minuut in Napoli 1, het zal mij werkelijk waar een rotzorg zijn. Als hij weggaat voor dit bedrag heeft Psv, alweer, een hele mooie transfer gerealiseerd en kan er met dat geld weer een nieuwe aanwinst gehaald worden voor Psv. En hoe Chucky het daarna in Napels doet? Boeien! Al wordt hij de persoonlijke schoenenpoetser van Mertens én Insigne. I couldn't care less.

Ik ben heel benieuwd. Ik zie hem als een aardige speler, een soort mindere Mertens. Dat lijkt me niet het niveau dat Napoli nastreeft, maar ze zullen hem wel goed bekeken hebben lijkt me.

5 augustus 2019 om 12:33

1250 salaris per maand? Hoe kom je op die berekening?

Oke ihitarran op tien. Bergwijn/garkpo rechts, Bruma/Malen links en Lammers/Malen in de spits.

Nu nog een lopende middenvelder met ervaring. Hoe gaat het met van Ginkel.

5 augustus 2019 om 12:32

Doe maar gewoon een goede middenvelder die heel goed kan voetballen dan weer zo'n loper.
Types als Til, Siem de Jong, Klaassen, Dani de Wit halen je combinatiespel om zeep, en dat maakt je ook minder balvast, minder controle, minder overwicht, en je creã«ert minder want een extra creatieve speler brengt meer dan een simpele loper die totaal afhankelijk is van anderen.
Ook wordt opbouwen met die lopers moeilijker, doordat ze vaak de bal zo vroeg niet willen omdat ze er dan niks mee kunnen, dus verstoppertje spelend. Onder druk uit voetballen net zo, vaak zijn het niet spelers die handig in de kleine ruimte zijn.

5 augustus 2019 om 13:40

Siem de Jong en Klaassen als lopers bestempelen vind ik dus echt niet kunnen. dat zijn meer 9,5 spelers als het systeem dat toelaat. van Ginkel, Wijnaldum zorgen juist voor de verbinding tussen de aanval en het middenveld. Dus begrijp niet echt heel erg veel van jou comment. Je speelt als loper juist geen verstoppertje en ben je juist aanwezig.

Prachtig bedrag voor die etter.
Strik eromheen en nooit meer terug gekomen.
Die hele houding bevalt mij niet van hem.
Slappe vent die niet meeverdedigde tegen Basel en terecht moest banken.
PSV sleept er het maximale uit.
Toch nog de 'CL' miljoenen binnen😅

Hij was de laatste paar wedstrijden echt afgrijselijk slecht, en eigenlijk een groot deel van vorig seizoen ook al. In dat licht vind ik het bedrag aan de forse kant, evenals het salaris trouwens(!), maar gezien het doorverkooppercentage is dat zeker welkom.

Nu maar hopen dat Bergwijn blijft. En ach, wat doet het er eigenlijk toe? Het spel (van achteruit) is echt horror, en van Bommel lijkt het wel prima te vinden.

5 augustus 2019 om 19:30

Berghuis heeft verlengd bij Feyenoord.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren