Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Real Madrid bereikt persoonlijk akkoord met Donny van de Beek’

Laatste update:

Real Madrid lijkt vastbesloten om zich op korte termijn te gaan versterken met Donny van de Beek. De middenvelder van Ajax stond vrijdagochtend al pontificaal op de voorpagina van Marca en de grootste sportkrant van Spanje meldt vrijdagmiddag dat er schot in de zaak zit. De Koninklijke zou inmiddels al persoonlijk akkoord zijn met Van de Beek over een overstap richting het Santiago Bernabéu.

Van de Beek werd eerder op de vrijdag door FOX Sports gevraagd naar de geruchten, maar hij koos er toen voor om zich op de vlakte te houden: “Het gaat ook wel verder dan wat er in de krant staat, maar je moet niet alles geloven wat er geschreven wordt. Er staan altijd zoveel onzin-dingen in”, liet hij toen onder meer optekenen.

Marca meldt nu echter stellig dat Real Madrid een persoonlijk akkoord heeft bereikt met het kamp-Van de Beek en dat de volgende stap voor de Spaanse grootmacht het afronden van de onderhandelingen met Ajax is. De verwachting is dat de Amsterdammers genoegen zullen nemen met een bedrag dat tussen de zestig en zeventig miljoen euro ligt.

Van de Beek werd eerder in de Spaanse pers nog omschreven als een alternatief voor Paul Pogba. Real Madrid zou er nu echter over nadenken om allebei de middenvelders deze zomer nog aan de selectie toe te voegen. Zinédine Zidane zou in de sterspeler van Manchester United nog altijd iemand zien die zijn ploeg naar een hoger niveau kan tillen, waardoor de komst van zowel Van de Beek als Pogba niet uitgesloten is.

Zou jij dit een goede stap vinden voor Donny van de Beek?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

https://www.foxsports.nl/video/3100870 /van-beek-interesse-van-real- maar-mensen-lopen- hard-van-stapel/

Next!

2 augustus 2019 om 15:28

Dit is balen. De meest onderschatte voetballer die Ajax zo veel sterker maakt. Hij is wat mij betreft echt onvervangbaar. Dit type voetballer met diepgang, scorend vermogen en techniek loopt simpelweg niet rond op de velden op dit moment. Dit is gewoon Klaassen 2.0 en die kost al meer dan 30 Mio tegenwoordig dus zal wel weer een aardig sommetje gaan opleveren. Dan Proppert maar halen, ander type maar wel een goede voetballer en kijken of we Ziyech langer aan boort kunnen houden hij kan wel op positie Donny spelen en voorin hebben we genoeg alternatieven.

2 augustus 2019 om 15:37

Ben het met je eens dat hij diepgang heeft, maar scorend vermogen en techniek zijn in mijn optiek niet zijn sterke punten. Werklust daarintegen wel! Ik denk dat Donny tekort komt voor Madrid, en hoop ook dat hij gewoon nog een jaar bij Ajax blijft zodat we nog van hem kunnen genieten.

2 augustus 2019 om 15:45

Van de Beek is drie klassen beter dan Klaassen. Klaassen is een houthakker, Van de Beek kan erg goed voetballen.

2 augustus 2019 om 15:45

@xajacfa

" Dit is balen. De meest onderschatte voetballer die Ajax zo veel sterker maakt. "

Dit is helemaal niet balen omdat de ene bron beweert dat Real overeenstemming heeft met Donny van der Beek en de andere dat Real overeenstemming heeft met Ajax. Dat lijkt me redelijk tegenstrijdig. Terwijl Donny van der Beek zelf toegeeft dat er interesse er wel is, maar de meeste berichten uit de duim zijn gezogen en er nog niets concreet is. Wat wel gunstig voor Ajax is dat het bedrag ieder uur een paar miljoen hoger wordt en nu al wordt geschat op een bedrag tussen de 60 en 70 miljoen. Hopelijk voor Ajax wacht Real nog een paar dagen voor de club echt concreet wordt.

2 augustus 2019 om 16:10

@elfenomeno vd beek is voetbaltechnisch beter. Klaassen is beter qua inzicht/tactiek en is een reggiseur op het veld.

2 augustus 2019 om 16:11

Ach maak je maar geen zorgen dit is nep nieuws. Real die een speler als Van de Beek wil waar er tientallen van rondlopen in de Spaanse Secunda Division? Laat me niet lachen. Het genoemde bedrag is al helemaal een grote grap. Ga er maar vanuit dat zijn management ons weer van alles wil laten geloven.

2 augustus 2019 om 16:14

Donny heeft 1 van de beste ''eerste aannames'' die je kunt vinden. de bal ligt eigenlijk altijd direct goed. Hierdoor is hij in staat om met zijn diepgang altijd kansen te creëren. Zijn functionele techniek is dus wel degelijk waanzinnig goed. Het ziet er alleen soms wat geblokt en houterig uit.

Ik denk overigens dat hij het bij Real wel gaat halen. Mede dankzij zijn werklust en hetgeen ik hierboven aangeef. Succes Donny

2 augustus 2019 om 16:20

"Real die een speler als Van de Beek wil waar er tientallen van rondlopen in de Spaanse Secunda Division?"

Bergrijp me niet verkeerd, ik denk dat Real iets te hoog gegrepen is voor Donny. Maar jouw opmerking is de meest lachwekkende die ik hier in dit topic gelezen heb. Heb je hem vorig jaar zien spelen in de CL? Er lopen echt nooit van z'n leven tientallen spelers met die kwaliteiten in de Segunda, wat een onzin man...

2 augustus 2019 om 16:27

Volgens mij is techniek juist een van de sterkere eigenschappen van Donny, en word dit ook regelmatig beaamd door teamgenoten, staf en supporters.

2 augustus 2019 om 16:29

Deze jongen geeft nooit thuis op de belangrijke momenten. Is levensgevaarlijk voorin, maar is geen killer voor het goal. Leuk voor zijn bankrekening en CV maar ik zie deze jongen niet slagen bij Madrid. Hij mag het ongelijk bewijzen uiteraard..

2 augustus 2019 om 16:35

Tegen Bayern, Real, Juve én Spurs bij goal(s) betrokken, hoe bedoel je geeft nooit thuis op belangrijke momenten?

2 augustus 2019 om 16:53

Avds

Blijkbaar verwarren velen techniek nog altijd met truukjes, Techniek is pas goed wanneer het functioneel is, Van de Beek zijn techniek is functioneel top, meer moet dat niet zien.

2 augustus 2019 om 17:05

Helemaal mee eens.
Tevens denk ik ook dat ie daar kan uitgroeien tot een vaste basisspeler.
Zijn functionele techniek is van een hoog niveau, komt in beide strafschopgebieden, scorend vermogen. Hij zal vele malen beter worden daar ben ik van overtuigd. NL elftal middenveld met : Barça, Real en Liverpool spelers ... is weer even wennen haha heerlijk !

2 augustus 2019 om 17:09

Weet niet welke wedstrijden jij hebt gezien maar dat klop nie he ?
Ondanks dat hij idd wat kansjes heeft gemist Bayern oa. Is ie bij tal van belangrijke goals betrokken geweest. Dat laat alleen maar zijn dynamiek en honger zien. Het is een middenvelder gap, geen spits.

2 augustus 2019 om 17:10

Kraam niet geen onzin uit over Klaassen die jij een houthakker noemt want deze houthakker was altijd goed voor 10 a 15 goals als middenvelder en dat is erg veel hij mag van mij gelijk terugkomen als v/d Beek weggaat .

2 augustus 2019 om 17:13

Lees hier steeds vaker over 'eerste aanname' oid, maar snap niet helemaal waar dit vandaan komt. In Engeland zeggen ze wel 'first touch', maar dit kan gewoon vertaald worden naar balaanname/aanname. Lijkt me dat als je een bal aanneemt het ook automatisch je 'eerste' aanname is, en hoeft daarom niet extra vermeld te worden! Excuses voor mijn gemierenneuk..

2 augustus 2019 om 17:18

Hij word niet voor niks van jongs af aan marradonny geboemd

2 augustus 2019 om 17:32

Een ding is zeker, zijn management is wel wereldtop. @vz zijn de andere 7 absolute topclubs nog steeds geintreseerd of kunnen we dat “nieuws”naar het rijk der fabelen verwijzen?

Scorend vermogen valt reuze mee,9 goals in de competitie.

Gunfactor is ontzettend hoog! Gevalletje S.de Jong en Klaassen die waren ook zo geweldig volgens de Nederlandse media. Maar zodra ze grens over gaan worden ze beoordeeld op hun voetbalkwaliteiten i.p.v. uiterlijke kenmerken waar het gros zich mee kan identificeren en zie/hoor je er niks meer van. Dus ik hoop dat hij gaat hoeven we hem ook niet in meer in Oranje te zien. Slechtste potentiële aankoop in de geschiedenis van Real!

De val van Real is al een tijdje gaande maar als je een matige speler als vd Beek haalt verdien je het ook om helemaal af te glijden en gewoon in de middenmoot zal bivakkeren.

2 augustus 2019 om 17:32

Een ding is zeker, zijn management is wel wereldtop. @vz zijn de andere 7 absolute topclubs nog steeds geintreseerd of kunnen we dat “nieuws”naar het rijk der fabelen verwijzen?

Scorend vermogen valt reuze mee,9 goals in de competitie.

Gunfactor is ontzettend hoog! Gevalletje S.de Jong en Klaassen die waren ook zo geweldig volgens de Nederlandse media. Maar zodra ze grens over gaan worden ze beoordeeld op hun voetbalkwaliteiten i.p.v. uiterlijke kenmerken waar het gros zich mee kan identificeren en zie/hoor je er niks meer van. Dus ik hoop dat hij gaat hoeven we hem ook niet in meer in Oranje te zien. Slechtste potentiële aankoop in de geschiedenis van Real!

De val van Real is al een tijdje gaande maar als je een matige speler als vd Beek haalt verdien je het ook om helemaal af te glijden en gewoon in de middenmoot zal bivakkeren.

2 augustus 2019 om 17:32

Een ding is zeker, zijn management is wel wereldtop. @vz zijn de andere 7 absolute topclubs nog steeds geintreseerd of kunnen we dat “nieuws”naar het rijk der fabelen verwijzen?

Scorend vermogen valt reuze mee,9 goals in de competitie.

Gunfactor is ontzettend hoog! Gevalletje S.de Jong en Klaassen die waren ook zo geweldig volgens de Nederlandse media. Maar zodra ze grens over gaan worden ze beoordeeld op hun voetbalkwaliteiten i.p.v. uiterlijke kenmerken waar het gros zich mee kan identificeren en zie/hoor je er niks meer van. Dus ik hoop dat hij gaat hoeven we hem ook niet in meer in Oranje te zien. Slechtste potentiële aankoop in de geschiedenis van Real!

De val van Real is al een tijdje gaande maar als je een matige speler als vd Beek haalt verdien je het ook om helemaal af te glijden en gewoon in de middenmoot zal bivakkeren.

2 augustus 2019 om 17:32

Een ding is zeker, zijn management is wel wereldtop. @vz zijn de andere 7 absolute topclubs nog steeds geintreseerd of kunnen we dat “nieuws”naar het rijk der fabelen verwijzen?

Scorend vermogen valt reuze mee,9 goals in de competitie.

Gunfactor is ontzettend hoog! Gevalletje S.de Jong en Klaassen die waren ook zo geweldig volgens de Nederlandse media. Maar zodra ze grens over gaan worden ze beoordeeld op hun voetbalkwaliteiten i.p.v. uiterlijke kenmerken waar het gros zich mee kan identificeren en zie/hoor je er niks meer van. Dus ik hoop dat hij gaat hoeven we hem ook niet in meer in Oranje te zien. Slechtste potentiële aankoop in de geschiedenis van Real!

De val van Real is al een tijdje gaande maar als je een matige speler als vd Beek haalt verdien je het ook om helemaal af te glijden en gewoon in de middenmoot zal bivakkeren.

2 augustus 2019 om 17:32

Een ding is zeker, zijn management is wel wereldtop. @vz zijn de andere 7 absolute topclubs nog steeds geintreseerd of kunnen we dat “nieuws”naar het rijk der fabelen verwijzen?

Scorend vermogen valt reuze mee,9 goals in de competitie.

Gunfactor is ontzettend hoog! Gevalletje S.de Jong en Klaassen die waren ook zo geweldig volgens de Nederlandse media. Maar zodra ze grens over gaan worden ze beoordeeld op hun voetbalkwaliteiten i.p.v. uiterlijke kenmerken waar het gros zich mee kan identificeren en zie/hoor je er niks meer van. Dus ik hoop dat hij gaat hoeven we hem ook niet in meer in Oranje te zien. Slechtste potentiële aankoop in de geschiedenis van Real!

De val van Real is al een tijdje gaande maar als je een matige speler als vd Beek haalt verdien je het ook om helemaal af te glijden en gewoon in de middenmoot zal bivakkeren.

2 augustus 2019 om 17:32

Een ding is zeker, zijn management is wel wereldtop. @vz zijn de andere 7 absolute topclubs nog steeds geintreseerd of kunnen we dat “nieuws”naar het rijk der fabelen verwijzen?

Scorend vermogen valt reuze mee,9 goals in de competitie.

Gunfactor is ontzettend hoog! Gevalletje S.de Jong en Klaassen die waren ook zo geweldig volgens de Nederlandse media. Maar zodra ze grens over gaan worden ze beoordeeld op hun voetbalkwaliteiten i.p.v. uiterlijke kenmerken waar het gros zich mee kan identificeren en zie/hoor je er niks meer van. Dus ik hoop dat hij gaat hoeven we hem ook niet in meer in Oranje te zien. Slechtste potentiële aankoop in de geschiedenis van Real!

De val van Real is al een tijdje gaande maar als je een matige speler als vd Beek haalt verdien je het ook om helemaal af te glijden en gewoon in de middenmoot zal bivakkeren.

2 augustus 2019 om 17:32

Een ding is zeker, zijn management is wel wereldtop. @vz zijn de andere 7 absolute topclubs nog steeds geintreseerd of kunnen we dat “nieuws”naar het rijk der fabelen verwijzen?

Scorend vermogen valt reuze mee,9 goals in de competitie.

Gunfactor is ontzettend hoog! Gevalletje S.de Jong en Klaassen die waren ook zo geweldig volgens de Nederlandse media. Maar zodra ze grens over gaan worden ze beoordeeld op hun voetbalkwaliteiten i.p.v. uiterlijke kenmerken waar het gros zich mee kan identificeren en zie/hoor je er niks meer van. Dus ik hoop dat hij gaat hoeven we hem ook niet in meer in Oranje te zien. Slechtste potentiële aankoop in de geschiedenis van Real!

De val van Real is al een tijdje gaande maar als je een matige speler als vd Beek haalt verdien je het ook om helemaal af te glijden en gewoon in de middenmoot zal bivakkeren.

2 augustus 2019 om 17:32

Een ding is zeker, zijn management is wel wereldtop. @vz zijn de andere 7 absolute topclubs nog steeds geintreseerd of kunnen we dat “nieuws”naar het rijk der fabelen verwijzen?

Scorend vermogen valt reuze mee,9 goals in de competitie.

Gunfactor is ontzettend hoog! Gevalletje S.de Jong en Klaassen die waren ook zo geweldig volgens de Nederlandse media. Maar zodra ze grens over gaan worden ze beoordeeld op hun voetbalkwaliteiten i.p.v. uiterlijke kenmerken waar het gros zich mee kan identificeren en zie/hoor je er niks meer van. Dus ik hoop dat hij gaat hoeven we hem ook niet in meer in Oranje te zien. Slechtste potentiële aankoop in de geschiedenis van Real!

De val van Real is al een tijdje gaande maar als je een matige speler als vd Beek haalt verdien je het ook om helemaal af te glijden en gewoon in de middenmoot zal bivakkeren.

2 augustus 2019 om 17:32

Een ding is zeker, zijn management is wel wereldtop. @vz zijn de andere 7 absolute topclubs nog steeds geintreseerd of kunnen we dat “nieuws”naar het rijk der fabelen verwijzen?

Scorend vermogen valt reuze mee,9 goals in de competitie.

Gunfactor is ontzettend hoog! Gevalletje S.de Jong en Klaassen die waren ook zo geweldig volgens de Nederlandse media. Maar zodra ze grens over gaan worden ze beoordeeld op hun voetbalkwaliteiten i.p.v. uiterlijke kenmerken waar het gros zich mee kan identificeren en zie/hoor je er niks meer van. Dus ik hoop dat hij gaat hoeven we hem ook niet in meer in Oranje te zien. Slechtste potentiële aankoop in de geschiedenis van Real!

De val van Real is al een tijdje gaande maar als je een matige speler als vd Beek haalt verdien je het ook om helemaal af te glijden en gewoon in de middenmoot zal bivakkeren.

2 augustus 2019 om 17:41

Hij (karakter) en Ziyechen (voetbal) zijn het hart van dit team. Een vertrek van een van beide is voor Ajax nauwelijks op te vangen. Dan moet er nieuw team gebouwd worden.

2 augustus 2019 om 17:43

Kuyt werd door Ajacieden altijd met de grond gelijk gemaakt met redenen die hierboven en waarschijnlijk hieronder genoemd worden. De tegenargumenten zijn nu de tegenargumenten door Ajacieden die Donny verdedigen. Ik vind dat wel komisch om te lezen.


Kuyt heeft het ook gered bij Liverpool. Wie weet redt Donny het ook wel bij Real? Pas als het waar blijkt te zijn en Donny gaat naar Real zal de toekomst uitwijzen of hij goed genoeg is.


Persoonlijk had ik Wijnaldum getracht te contracteren. Is een ondergewaardeerde keyplayer bij Liverpool en houdt Donny niet voor niks op de bank bij Oranje.

2 augustus 2019 om 17:46

Een ding is zeker, zijn management is wel wereldtop. @vz zijn de andere 7 absolute topclubs nog steeds geintreseerd of kunnen we dat “nieuws”naar het rijk der fabelen verwijzen?

Scorend vermogen valt reuze mee,9 goals in de competitie.

Gunfactor is ontzettend hoog! Gevalletje S.de Jong en Klaassen die waren ook zo geweldig volgens de Nederlandse media. Maar zodra ze grens over gaan worden ze beoordeeld op hun voetbalkwaliteiten i.p.v. uiterlijke kenmerken waar het gros zich mee kan identificeren en zie/hoor je er niks meer van. Dus ik hoop dat hij gaat hoeven we hem ook niet in meer in Oranje te zien. Slechtste potentiële aankoop in de geschiedenis van Real!

De val van Real is al een tijdje gaande maar als je een matige speler als vd Beek haalt verdien je het ook om helemaal af te glijden en gewoon in de middenmoot zal bivakkeren.

2 augustus 2019 om 17:46

Een ding is zeker, zijn management is wel wereldtop. @vz zijn de andere 7 absolute topclubs nog steeds geintreseerd of kunnen we dat “nieuws”naar het rijk der fabelen verwijzen?

Scorend vermogen valt reuze mee,9 goals in de competitie.

Gunfactor is ontzettend hoog! Gevalletje S.de Jong en Klaassen die waren ook zo geweldig volgens de Nederlandse media. Maar zodra ze grens over gaan worden ze beoordeeld op hun voetbalkwaliteiten i.p.v. uiterlijke kenmerken waar het gros zich mee kan identificeren en zie/hoor je er niks meer van. Dus ik hoop dat hij gaat hoeven we hem ook niet in meer in Oranje te zien. Slechtste potentiële aankoop in de geschiedenis van Real!

De val van Real is al een tijdje gaande maar als je een matige speler als vd Beek haalt verdien je het ook om helemaal af te glijden en gewoon in de middenmoot zal bivakkeren.

2 augustus 2019 om 17:46

Een ding is zeker, zijn management is wel wereldtop. @vz zijn de andere 7 absolute topclubs nog steeds geintreseerd of kunnen we dat “nieuws”naar het rijk der fabelen verwijzen?

Scorend vermogen valt reuze mee,9 goals in de competitie.

Gunfactor is ontzettend hoog! Gevalletje S.de Jong en Klaassen die waren ook zo geweldig volgens de Nederlandse media. Maar zodra ze grens over gaan worden ze beoordeeld op hun voetbalkwaliteiten i.p.v. uiterlijke kenmerken waar het gros zich mee kan identificeren en zie/hoor je er niks meer van. Dus ik hoop dat hij gaat hoeven we hem ook niet in meer in Oranje te zien. Slechtste potentiële aankoop in de geschiedenis van Real!

De val van Real is al een tijdje gaande maar als je een matige speler als vd Beek haalt verdien je het ook om helemaal af te glijden en gewoon in de middenmoot zal bivakkeren.

2 augustus 2019 om 17:46

Een ding is zeker, zijn management is wel wereldtop. @vz zijn de andere 7 absolute topclubs nog steeds geintreseerd of kunnen we dat “nieuws”naar het rijk der fabelen verwijzen?

Scorend vermogen valt reuze mee,9 goals in de competitie.

Gunfactor is ontzettend hoog! Gevalletje S.de Jong en Klaassen die waren ook zo geweldig volgens de Nederlandse media. Maar zodra ze grens over gaan worden ze beoordeeld op hun voetbalkwaliteiten i.p.v. uiterlijke kenmerken waar het gros zich mee kan identificeren en zie/hoor je er niks meer van. Dus ik hoop dat hij gaat hoeven we hem ook niet in meer in Oranje te zien. Slechtste potentiële aankoop in de geschiedenis van Real!

De val van Real is al een tijdje gaande maar als je een matige speler als vd Beek haalt verdien je het ook om helemaal af te glijden en gewoon in de middenmoot zal bivakkeren.

2 augustus 2019 om 17:46

Een ding is zeker, zijn management is wel wereldtop. @vz zijn de andere 7 absolute topclubs nog steeds geintreseerd of kunnen we dat “nieuws”naar het rijk der fabelen verwijzen?

Scorend vermogen valt reuze mee,9 goals in de competitie.

Gunfactor is ontzettend hoog! Gevalletje S.de Jong en Klaassen die waren ook zo geweldig volgens de Nederlandse media. Maar zodra ze grens over gaan worden ze beoordeeld op hun voetbalkwaliteiten i.p.v. uiterlijke kenmerken waar het gros zich mee kan identificeren en zie/hoor je er niks meer van. Dus ik hoop dat hij gaat hoeven we hem ook niet in meer in Oranje te zien. Slechtste potentiële aankoop in de geschiedenis van Real!

De val van Real is al een tijdje gaande maar als je een matige speler als vd Beek haalt verdien je het ook om helemaal af te glijden en gewoon in de middenmoot zal bivakkeren.

2 augustus 2019 om 17:46

Een ding is zeker, zijn management is wel wereldtop. @vz zijn de andere 7 absolute topclubs nog steeds geintreseerd of kunnen we dat “nieuws”naar het rijk der fabelen verwijzen?

Scorend vermogen valt reuze mee,9 goals in de competitie.

Gunfactor is ontzettend hoog! Gevalletje S.de Jong en Klaassen die waren ook zo geweldig volgens de Nederlandse media. Maar zodra ze grens over gaan worden ze beoordeeld op hun voetbalkwaliteiten i.p.v. uiterlijke kenmerken waar het gros zich mee kan identificeren en zie/hoor je er niks meer van. Dus ik hoop dat hij gaat hoeven we hem ook niet in meer in Oranje te zien. Slechtste potentiële aankoop in de geschiedenis van Real!

De val van Real is al een tijdje gaande maar als je een matige speler als vd Beek haalt verdien je het ook om helemaal af te glijden en gewoon in de middenmoot zal bivakkeren.

2 augustus 2019 om 17:46

Een ding is zeker, zijn management is wel wereldtop. @vz zijn de andere 7 absolute topclubs nog steeds geintreseerd of kunnen we dat “nieuws”naar het rijk der fabelen verwijzen?

Scorend vermogen valt reuze mee,9 goals in de competitie.

Gunfactor is ontzettend hoog! Gevalletje S.de Jong en Klaassen die waren ook zo geweldig volgens de Nederlandse media. Maar zodra ze grens over gaan worden ze beoordeeld op hun voetbalkwaliteiten i.p.v. uiterlijke kenmerken waar het gros zich mee kan identificeren en zie/hoor je er niks meer van. Dus ik hoop dat hij gaat hoeven we hem ook niet in meer in Oranje te zien. Slechtste potentiële aankoop in de geschiedenis van Real!

De val van Real is al een tijdje gaande maar als je een matige speler als vd Beek haalt verdien je het ook om helemaal af te glijden en gewoon in de middenmoot zal bivakkeren.

2 augustus 2019 om 17:46

Een ding is zeker, zijn management is wel wereldtop. @vz zijn de andere 7 absolute topclubs nog steeds geintreseerd of kunnen we dat “nieuws”naar het rijk der fabelen verwijzen?

Scorend vermogen valt reuze mee,9 goals in de competitie.

Gunfactor is ontzettend hoog! Gevalletje S.de Jong en Klaassen die waren ook zo geweldig volgens de Nederlandse media. Maar zodra ze grens over gaan worden ze beoordeeld op hun voetbalkwaliteiten i.p.v. uiterlijke kenmerken waar het gros zich mee kan identificeren en zie/hoor je er niks meer van. Dus ik hoop dat hij gaat hoeven we hem ook niet in meer in Oranje te zien. Slechtste potentiële aankoop in de geschiedenis van Real!

De val van Real is al een tijdje gaande maar als je een matige speler als vd Beek haalt verdien je het ook om helemaal af te glijden en gewoon in de middenmoot zal bivakkeren.

2 augustus 2019 om 17:46

Een ding is zeker, zijn management is wel wereldtop. @vz zijn de andere 7 absolute topclubs nog steeds geintreseerd of kunnen we dat “nieuws”naar het rijk der fabelen verwijzen?

Scorend vermogen valt reuze mee,9 goals in de competitie.

Gunfactor is ontzettend hoog! Gevalletje S.de Jong en Klaassen die waren ook zo geweldig volgens de Nederlandse media. Maar zodra ze grens over gaan worden ze beoordeeld op hun voetbalkwaliteiten i.p.v. uiterlijke kenmerken waar het gros zich mee kan identificeren en zie/hoor je er niks meer van. Dus ik hoop dat hij gaat hoeven we hem ook niet in meer in Oranje te zien. Slechtste potentiële aankoop in de geschiedenis van Real!

De val van Real is al een tijdje gaande maar als je een matige speler als vd Beek haalt verdien je het ook om helemaal af te glijden en gewoon in de middenmoot zal bivakkeren.

2 augustus 2019 om 17:46

Een ding is zeker, zijn management is wel wereldtop. @vz zijn de andere 7 absolute topclubs nog steeds geintreseerd of kunnen we dat “nieuws”naar het rijk der fabelen verwijzen?

Scorend vermogen valt reuze mee,9 goals in de competitie.

Gunfactor is ontzettend hoog! Gevalletje S.de Jong en Klaassen die waren ook zo geweldig volgens de Nederlandse media. Maar zodra ze grens over gaan worden ze beoordeeld op hun voetbalkwaliteiten i.p.v. uiterlijke kenmerken waar het gros zich mee kan identificeren en zie/hoor je er niks meer van. Dus ik hoop dat hij gaat hoeven we hem ook niet in meer in Oranje te zien. Slechtste potentiële aankoop in de geschiedenis van Real!

De val van Real is al een tijdje gaande maar als je een matige speler als vd Beek haalt verdien je het ook om helemaal af te glijden en gewoon in de middenmoot zal bivakkeren.

2 augustus 2019 om 17:47

@Selecaooo: Want real beoordeeld hem inderdaad op de uiterlijke kenmerken zoals supporters hem beoordelen? Jij bent hier de gene die hem op losse statistieken als gescoorde goals in één seizoen beoordeeld. Ik vind het ook een totaal andere speller dan bv een Klaassen dus ik snap de vergelijking met hem ook niet.

2 augustus 2019 om 17:59

Dit artikel gaat over allerlei Spaanse media Selecao. Kap eens met doen alsof Nederlanders alleen beoordelen op uiterlijke kenmerken, wat een walgelijke opmerkingen van jou steeds zeg, terugkerend fenomeen dit. Vrijwel iedere reactie die je plaatst op deze site heeft deze strekking.. Real Madrid en al die Spaanse kranten schrijven echt niet over hem om zijn mooie blauwe ogen of zijn huidskleur, haarkleur of wat dan ook. Het gaat hier om de voetballer Donny van de Beek, niet om zijn uiterlijk. Laten we het daar dan ook alsjeblieft bij houden. Ironisch genoeg ben JIJ degene die generaliseert (zoals wel vaker) door hem met Klaassen en Siem te vergelijken. Deze spelers hebben niets met elkaar te maken en zijn ook helemaal niet dezelfde types o.i.d. Dat je geen fan bent van Donny weten we inmiddels, maar steek het a.u.b. niet steeds op zijn uiterlijke kenmerken, je komt nogal racistisch over wat mij betreft.

2 augustus 2019 om 18:22

Aan jouw reactie te lezen snap je wel meer niet. Volgens mij heeft Zidane duidelijk aangegeven en volkomen terecht dat hij niet in beeld is.

“Losse statistieken” heb je ook vaste statistieken?

Ik kom met cijfers omdat ik dat gelul van scorend vermogen zat ben.

“Totaal andere speler dan Klaassen”
Volgens mij beide de meest vooruitgeschoven middenvelder in een 3 mans middenveld bij Ajax?

Laat me weten als je het nu nog niet snapt.

2 augustus 2019 om 18:30

“ niets met elkaar te maken”

Waren toch alle 3 de meest vooruitschoven middenvelders bij Ajax.

Is voor mij niet zo relevant hoe ik bij je over kom. Ik geef gewoon mijn mening. Het is gewoon een middelmatige spelers net als de 2 voorbeelden die eerder noemde.

Dat jij dingen niet wilt/kunt inzien is ook helemaal niet erg. Maar beschuldig me niet van racisme want ik heb vaak genoeg lovende dingen over F. de Jong geschreven. En de afgelopen wedstrijden heb ik weer van hem
kunnen genieten. Ik voorspel gewoon wat er al 2 keer eerder is gebeurd. Namelijk 2 blonde middenvelders die in NL de hemel in geprezen werden maar zodra ze de grens overstaken er niks meer van gevallen hebben.

Alvast een nieuwtje: de opvolger van vd Beek is Dani de Wit nog zo n matige speler die ze van alle kanten zullen bewieroken!

2 augustus 2019 om 18:46

Kan niet anders dan lachen 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

2 augustus 2019 om 18:51

Helemaal gelijk.
Als dit als een topper word gezien dan zijn we toch helemaal klaar.
Als immers bij Ajax had gespeeld zou het ook opeens een wereldspeler zijn , veel werklust , scoorde harstikke vaak.
Ja hoor topper!!

Tot we hem opeens bij een buitenlandse club zien spelen en paar jaar later bij Utrecht .

Topper!

2 augustus 2019 om 18:56

@selecaooo, Donnie heeft natuurlijk wel wat meer voetballend vermogen dan Siem de Jong en Dani de Wit. Dat ziet een blinde met 1 oog nog wel. Klaassen was dan wel weer erg goed bij Ajax, daar moet ik je gelijk in geven. Het zal een beetje afhangen van de dominantie van de club waar hij uiteindelijk terecht komt. Komt hij bij een middenmoter dan verwacht ik dat de uitkomst niet heel positief zal zijn. Komt hij bij een club als Madrid, dan kan hij wellicht een belangrijke kracht worden. Nu lopen er alleen maar middenvelders zonder scorend vermogen en gevoel voor positie in de 16. De tijd zal het leren...

2 augustus 2019 om 19:13

@Selacaooo, Nee dat waren ze niet. Klaasen speelde meer als 8. Daarnaast is de positie irrelevant. Het gaat om de rol die een speler heeft en die is totaal anders. Özil speelt ook op 10. Kan je hem ook met vd Beek vergelijken?
Nee je hebt geen vaste statistieken maar wel een holistisch beeld over meerdere statistieken. Puur naar een nummer kijken is nutteloos om een speler te beoordelen.

2 augustus 2019 om 19:44

“Holistisch beeld” ben je bij de H aangekomen in het woordenboek?

Ik ben wel erg benieuwd naar het holistisch beeld over meerdere statistieken, misschien kan je dat even toelichten?

Met wie kan je vd beek volgens jou wel vergelijken. Ow nee wacht hij is zo fucking uitzonderlijk en uniek ( in verstoppertje spelen en 100% kansen missen) dat je hem zeker met geen enkele speler kan vergelijken.

Gewoon lekker VI kijken en al die andere kutprogramma s. Zijn voor mensen zoals jou gemaakt!

2 augustus 2019 om 20:06

Gaat ie lekker jochie? Ben je lekker op je teentjes getrapt omdat Madrid interesse heeft in vd Beek? Een holistisch beeld is dat je iemand breder probeert te beoordelen. Je kan bijvoorbeeld ook naar schoten, balcontacten in de 23 en het aantal passes in de buurt van het goal kijken. Madrid koopt niet vd Beek van seizoen 2018/2019 maar vd Beek van het seizoen 2019/2020. Er zijn heel veel redenen waarom iemand minder scoort dat die gene in potentie kan. Daarom kijk je naar bepaalde factoren waarmee je probeert te voorspellen hoe succesvol iemand is. Daarnaast heb je niet als doel om zelf te scoren maar te zorgen dat iemand uit je team scoort. Ook dat zijn dingen die je niet ziet in het aantal goals.

Waar baseer je op dat ik VI kijk? Dat doe ik namelijk nooit. Ik vind VI vaak een beetje oppervlakkig praten over spelers. Een beetje zoals jij doet. Alleen maar kijken naar het aantal goals.

2 augustus 2019 om 15:28

Tja. Zou ik ook niet vlak voor paok doen als ik Ajax was.

2 augustus 2019 om 15:35

20-30 miljoen is al mooi voor zo'n speler. Ik denk dat het niet meer zal zijn dan bank vulling. Ze hebben daar vele betere spelers rondlopen. Zou leuk zijn voor die jongen. Maar zal niet veel aan spelen toekomen ben ik bang voor.

2 augustus 2019 om 15:41

20-30 miljoen?? Ajax verkoopt hem niet voor onder de 60 hoor

2 augustus 2019 om 16:10

Ajax moet zeker niet met minder dan 50 akkoord gaan al denk ik dat Donny niet het type speler voor Madrid is. Blijf nog maar even lekker bij ons Don!

2 augustus 2019 om 16:11

ga aub niet zo provoceren met je 20 of 30 miljoen want daar gaat Ajax nooit van zijn leven mee akkoord , en ik zou niet weten hoe jij komt aan dat bedrag ben jij zijn zakenwaarnemer ?

2 augustus 2019 om 16:11

20 miljoen? Het is geen 2012 meer he, in deze markt en het momentum dat Ajax heeft moet je echt wel mikken op minstens 50 miljoen.

2 augustus 2019 om 16:15

Ziyech op 10, Neres rechtsbuiten

2 augustus 2019 om 16:22

Dan kunnen ze door zoeken want Ajax zal hem pas verkopen bij het dubbele daarvan. Hoe kom je er in hemelsnaam bij dat ze voor 20 miljoen überhaupt zouden overwegen om hem te verkopen. Denk even na maat hahaha.

2 augustus 2019 om 16:44

Ze willen eigenlijk Pogba (overschat imo zoals ik al eerder bij een ander topic aangaf) en dan komen ze bij Donny maar ze willen eigenlijk allebei halen. Oftewel dan speelt Donny niet of nauwelijks en daarvoor wil je dan Ajax verlaten? Oké..

2 augustus 2019 om 17:31

@tonnyhp -: Mensen zoals jij staan aan het roer van clubs als PSV en Feyenoord. Totaal geen verstand van voetbal. Donny is een moderne middenvelder met een functionele techniek en een goed scorend vermogen. Daarnaast erg sterk ruimtelijk inzicht. Ik zie op het niveau waarop Donny acteert geen vergelijkbare speler. Unieke speler die van grote waarde kan zijn voor de ploegen waarin hij acteert.

2 augustus 2019 om 17:32

Modric word oud Kroos is niet meer wat het geweest is en ik schat vd beek op zelfde hoogte in als casimero wel een heel ander type speler. Vd beek is een topper in wording hij heeft alles behalve echte snelheid. Mensen onderschatten zijn verdedigende kwaliteiten vaak. Een middenveld met pogba op 10 met daarachter vd beek en modric/Kroos is gewoon gruwelijk. En kom niet aanzetten dat je dan geen balafpakker hebt want dat kunnen deze 3/4 allemaal.

2 augustus 2019 om 17:52

@ Martijn: Vd Beek komt juist pas echt tot zijn recht als 10 vind ik. Zijn manier van lopen en hoe hij weet op te duiken zorgen voor heel veel gevaar en verstoord vaak de defensie van de tegenstander. Als je echter niet op 10 staat kan je dat veel minder doen. Ook vind ik hem in de opbouw beter dichter bij de goal van de tegenstander dan verder daar van af. Hij is niet bijzonder goed in het rustige opbouwen dat een middenvelder heeft die verder naar achter staat vind ik. Ik denk det Pogba en vd Beek samen dus niet goed werkt in een elftal.

2 augustus 2019 om 18:08

Zou wel goed zijn voor het Nederlandse voetbal. Want dan zouden Lozano en Bergwijn ook 70-80 miljoen waard moeten zijn. Kunnen we toch allemaal investeren in het Nederlandse voetballen.

2 augustus 2019 om 18:11

Ben een neutrale supporter. Houd van voetballen. Maar onze eredivisie bestaat mijns inziens zeker bij de topploegen uit spelers die vroeger speelden om plaats 6 tm 12. Allemaal 12 in een dozijn spelers. Daar maakt 1 goed jaar met de nodige dosis geluk geen verschil in. Daarom slagen ze ook allemaal niet meer na een transfer.

2 augustus 2019 om 15:29

Ach ja, sommige mensen die alles geloven wat ze lezen gaan hier natuurlijk weer serieus op in en wensen Donny al vaarwel.
Triest en hilarisch tegelijk.

2 augustus 2019 om 15:32

Ik heb het idee dat hij er nog niet klaar voor is

2 augustus 2019 om 15:33

Dit nieuws is uitgebracht na het interview in de link die je mee stuurt, marca is bovendien regelmatig prima geïnformeerd. Ik ben iets minder stellig dat het niet gaat gebeuren dan dat jij dat bent in ieder geval

2 augustus 2019 om 15:38

*zucht*

2 augustus 2019 om 16:08

Marca is ook vaak genoeg heel slecht geinformeerd en een enorme Real krant, ik geloof het pas als de Telegraaf het meld.

2 augustus 2019 om 15:34

Haha ja want voetballers spreken altijd de waarheid?

2 augustus 2019 om 15:42

Das mooi heh. Dit is echt niet waar, kijk maar hij zei het in een interview.

En dan anderen naïef noemen. Gekkies.

2 augustus 2019 om 16:20

Lekker lollig doen, maar jullie hebben beiden niet gekeken. Jullie gaan echt puur af op die ene zin.

Er zit heel veel informatie in wat hij (juist)niet zegt.

Pffff, mijn hele weekend verpest

2 augustus 2019 om 16:20

Je ziet aan zijn gezicht dat er wel degelijk contact is geweest met Real.... Donny is vrij matig in verbergen; liegen kan hij daarom waarschijnlijk ook niet, dus vandaar dat hij niets wil zeggen. Hij lacht zenuwachtig en hij zit echt de hele tijd direct contact te mijden. Ik zou graag met hem willen pokeren

Ik denk dat het echt aan Mark Overmars is om die boot af te duwen.

Hele mooie stap voor een hele goede in mijn ogen onder gewaardeerde voetballer. Hij heeft echt heel veel kwaliteit. Het gaat je goed Donny!

2 augustus 2019 om 15:37

Ja, dit zou een harde klap worden. Ik vind hem qua techniek niet de mooiste/beste speler van de Ajax selectie, daarvoor zijn er spelers als Ziyech, Tadic, Neres die nog net wat mooiere dingen kunnen. Maar de functionele techniek, de efficiã«ntie en de looplijnen die deze jongen in zijn spel legt zijn zo ontzettend belangrijk voor dit Ajax. Wordt denk ik, na Frenkie, de hardste klap. Helemaal omdat je dan 2 sleutelspelers op het midden kwijt zou raken. Wat zouden de overige Ajacieden doen als dit doorgaat. Ziyech plekje terugschuiven en spelen met Ziyech, Schone/blind, Marin?

2 augustus 2019 om 15:52

Ik zou Ziyech op de rechtsbuiten positie behouden, daar komt hij het best tot zijn recht. Binnen de Ajax selectie zie ik Marin als de beste vervanger van Donny. Hij speelde op een vergelijkbare manier bij Standard en was daar ook belangrijk met goals en zijn loopacties in de diepte. Dan kan je met Mazraoui of Schone naast Blind spelen en Dest een kans geven op de rechtsback positie.

2 augustus 2019 om 15:56

@inkemontana

" Wat zouden de overige Ajacieden doen als dit doorgaat. Ziyech plekje terugschuiven en spelen met Ziyech, Schone/blind, Marin? "

Ik denk dat Marin op de positie van Van der Beek en Blind en Schone/eiting/martinez/alvarez op de zijkanten de beste optie is. Mazraoui naar het middenveld zou ook nog kunnen en dan Veldman/dest/alvarez op de positie van Mazraoui. Zyech of Tadic een linie terug zou ook kunnen met als voordeel dat je daarmee en plaatsje vrij maakt voor Promes en/of Neres. Opties genoeg lijkt mij. Het zou natuurlijk ook kunnen dat Ajax toch nog de transfermarkt op gaat en bijvoorbeeld Propper contracteert. Probleem is daarbij wel dat de transfermarkt in Engeland donderdag om 18:00 uur al dicht gaat voor inkomende transfers en ik me niet kan voorstellen dat Brighton bereid is om een basisspeler te laten gaan als men geen tijd meer heeft om een vervanger te halen.

2 augustus 2019 om 16:15

Ik zou achterin met Alvarez rechtsachter, Schuurs en Martinez centraal en Nico op linksback spelen. Kan je op het middenveld met Blind, Marin en Ziyech spelen. Voorhoede Neres, Promes en Tadic.

2 augustus 2019 om 16:28

Alvarez rechtsachter dan heb je echt weinig verstand van voetbal hey

2 augustus 2019 om 23:19

Ajax speelt met voetballende hoge backs. Je hebt mazraoui, dest en veltman. Nee laten we alvarez daar neerzetten..

2 augustus 2019 om 15:38

Hij is nog lang niet weg hoor.

2 augustus 2019 om 15:39

Nou, dat kan snel gaan😉

2 augustus 2019 om 17:12

Dat kan ja, maar je praat alsof er al officiële mededelingen zijn gedaan.

Zou zonde (en begrijpelijk) zijn. Die jongen kan beter voetballen dan menigeen denkt.

Als real dit echt gaat doen zijn ze volledig de weg kwijt.

2 augustus 2019 om 15:36

Ze hebben natuurlijk wel uitstekende aankopen tot dusver gedaan. Maar dit is inderdaad een onbegrijpelijk transfer. Vd Beek is echt niet goed genoeg voor Real.

2 augustus 2019 om 15:49

Vraag ik me toch af waarom niet? Die jongen heeft 2 wedstrijden gedomineerd tegen Real. Zowel uit als thuis was vd Beek beste man op het veld. In Spanje waren ze helema lyrisch van hem, sterker nog, ik lees van heel veel Madrid supporters dat ze hem heel graag willen hebben. Deze jongen, gaat mits hij gaat spelen, heel veel doelpunten maken, 100%. Durf bij deze wel te zeggen dat hij er boven de 10 gaat maken in zijn debuutseizoen. Niet de mooiste, maar wel een hele efficiënte voetballer die andere beter laat voetballen. Daarnaast, hij is technischer dan iedereen denkt.

2 augustus 2019 om 15:53

Jajoh, dus als je 2 wedstrijden goed speelt tegen Real Madrid ben je opeens van het niveau van Real Madrid?

2 augustus 2019 om 15:54

Pardon?!?

Tadic was toch OVERDUIDELIJK de beste speler tegen Real uit. Dat is een feit. Nogal een bizarre bewering die je eruit perst. En Real thuis was heel Ajax gewoon goed, en zeer zeker was Van de Beek niet “de beste”. Je komt zeer vooringenomen over. Daarmee doe je andere Ajax uitblinkers tekort.

2 augustus 2019 om 16:01

@bestornothing1

" Pardon?!? Tadic was toch Overduidelijk de beste speler tegen Real uit. Dat is een feit."

Dat is geen feit maar een mening. En omdat je daarover kunt verschillen, kan dat nooit een feit zijn.

2 augustus 2019 om 16:06

Nee, statistieken zijn FEITEN en geen meningen. Ik zou je dit niet hoeven uit te leggen. Je opmerking behoort tot de domste die ik ooit op VZ heb gezien. En dat meen ik oprecht.

2 augustus 2019 om 16:08

Thejurgenklopp

" Jajoh, dus als je 2 wedstrijden goed speelt tegen Real Madrid ben je opeens van het niveau van Real Madrid? "

Ajax was vorig jaar in de onderlinge ontmoetingen twee keer beter dan Real en aangezien Donny van der Beek in dat team 1 van de sterkhouders was, lijkt het me niet meer dan logisch dat hij het niveau aan zou moeten kunnen. Het gras is niet altijd groener aan de overkant. Kroos en Modric zijn al redelijk op leeftijd en het moment dat Van der Beek beter zal zijn dan hen is niet ver weg, misschien is het zelfs al aangebroken. Ik zou Van der Beek adviseren om niet naar Real te gaan, niet omdat hij het niveau niet aan zou kunnen, maar omdat dit niet het juiste moment is om dat te doen. Real heeft vorig jaar een teleurstellend seizoen achter de rug waardoor de prestatiedruk die op de selectie zal komen te liggen, onmenselijk hoog zal zijn. En dat is niet het beste moment om als redelijk onervaren speler in te stappen. Deze trein kan Donny beter aan zich voor bij laten gaan. Het feit dat men bij Real liever Pogba heeft, toont bovendien aan dat ze niet het volste vertrouwen in Van der Beek hebben. Daarom waag ik ook te betwijfelen of men bereid is om aan de transfersom die Ajax eist, te voldoen. Omdat die tussen de 60 en 70 miljoen ligt en dat is voor een speler als Van der Beek een monsterlijk bedrag.

2 augustus 2019 om 16:16

Iemand goed noemen staat los van statistieken, daar doelt Scepticus op. Iemand goed vinden is wel degelijk gebaseerd op een mening. Statistieken maken een speler niet per definitie gelijk goed.

2 augustus 2019 om 16:21

Statistieken zijn feiten inderdaad, maar bepaalt niet of iemand beter speelde dan een ander. De een kan de looplijnen wel beter vinden, een ander de durf in de passes. Staat dat in statistieken? Moet je iemand de beste vinden op basis van stastieken? Ik hoop dat je dit niet domste opmerking ooit op vz vindt.

2 augustus 2019 om 16:23

Bestornothing1

" Nee, statistieken zijn Feiten en geen meningen. Ik zou je dit niet hoeven uit te leggen. Je opmerking behoort tot de domste die ik ooit op VZ heb gezien. En dat meen ik oprecht. "

Ik denk dat je de laatste bent die iemand dom moet noemen, omdat je eigen opmerkingen ook niet bepaald getuigen van een bovengemiddeld IQ. En dat meen ik ook. Het lijkt mij in ieder geval niet zo heel moeilijk te begrijpen dat voor een aanvaller, verdediger en middenvelder andere statistieken belangrijk zijn. En dat je aan de hand van statistieken van een aanvaller geen middenvelder of verdediger kunt beoordelen. Om van spelers die op verschillend posities spelen, te kunnen bepalen wie van hen de beste is, is moet je alle spelers langs de zelfde meetlat kunnen leggen en aangezien het de taak van een verdediger is om zoveel mogelijk doelpunten tegen te houden en die van een aanvaller om er zoveel mogelijk te maken, gaat dat natuurlijk niet lukken. En zolang je geen eenduidige criteria hanteert, is de vraag of een speler de beste is subjectief en dus geen feit maar een mening. Daarom stellen dat soort verkiezingen ook niet zoveel voor. Maar dat had ik al gezegd. Als ik je een advies moet geven, noem dan mensen die een andere mening hebben, niet dom. Daarmee kom je nl. zelf ook niet heel intelligent over. Albert Einstein zei daarover ooit: " Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker."

2 augustus 2019 om 16:25

''ajax was vorig jaar in de onderlinge ontmoetingen twee keer beter dan Real en aangezien Donny van der Beek in dat team 1 van de sterkhouders was, lijkt het me niet meer dan logisch dat hij het niveau aan zou moeten kunnen. ''

Normaal vind ik dat je met prima gefundeerde argumenten komt, maar als je daadwerkelijk wilt beweren dat je op basis van 2 wedstrijden kunt zeggen dat Donnie van de Beek van het niveau van Real Madrid is, dan begrijp je er weinig van. Ik denk niet dat dit verdere onderbouwing nodig heeft, maar als je wilt biedt ik die graag alsnog aan later. Ik wil je gewoon eraan herinneren dat Real Madrid nog steeds hoort bij de wereldtop, ondanks 1 minder seizoen. Zij trekken spelers van het kaliber Hazard aan voor de basis, niet Donny van de Beek.

Ik vind dat je je, net als vele andere ajacieden, teveel blindstaart op 1 goede CL campagne.

2 augustus 2019 om 16:35

Ik denk dat jij onderschat hoe goed je moet zijn om tegen zoveel topclubs in de CL zo goed te spelen. Dat is het niveau en dat hebben beeld pepers van Ajax volgehouden. We zijn het alleen niet zingevend van Nederlandse spelers. En het kan zijn dat hij zijn niveau alleen maar doet stijgen bij Real maar kan ook zijn dat hij te weinig aan spelen toe komt maar de interesse is er niet voor niets.

2 augustus 2019 om 16:36

Thejurgenklopp

" Normaal vind ik dat je met prima gefundeerde argumenten komt, maar als je daadwerkelijk wilt beweren dat je op basis van 2 wedstrijden kunt zeggen dat Donnie van de Beek van het niveau van Real Madrid is, dan begrijp je er weinig van."

Ik denk dat als je beweert dat Donny van der Beek zonder dat hij ook maar 1 wedstrijd in het maagdelijke wit van Real heeft gespeeld, het niveau van Real niet aan zou kunnen, je er nog veel minder van begrijpt. Het grappige is dat je mij iets verwijt dat je zelf in het kwadraat doet. Ik neem het je overigens niet kwalijk, het is nu eenmaal een gegeven dat de mens fouten van een ander altijd eerder ziet dan zijn eigen fouten.

2 augustus 2019 om 16:46

@scepticus38

Je praat veel maar je zegt niks. Ik ga een einde aan deze onzin discussie maken. Vaarwel.

2 augustus 2019 om 17:01

Bestornothing1

" Je praat veel maar je zegt niks. Ik ga een einde aan deze onzin discussie maken. Vaarwel. "

Wees een kerel en zeg gewoon dat je geen argumenten meer hebt als je ze al ooit gehad hebt.

2 augustus 2019 om 17:31

" Ik neem het je overigens niet kwalijk, het is nu eenmaal een gegeven dat de mens fouten van een ander altijd eerder ziet dan zijn eigen fouten."

Je brengt het begrip arrogantie to the next level.

2 augustus 2019 om 17:56

@BestOrNothing1: huh, ja statistieken zijn feiten maar de conclusies die je daaraan verbindt niet. Welke statistieken je gebruikt bepalen je conclusie. Als je het aantal reddingen als statistiek neemt is Tadic niet de beste man van Ajax.

2 augustus 2019 om 17:59

Best or nothing

Volgens velen hier komt het succes grotendeels door Donny. Niet door Neres die in eredivisie moet banken omdat “ wonderboy” Donny moet spelen. Ook niet door Tadic of Ziyech en zelfs niet door F. De Jong. Ze prijzen hem helemaal de hemel in dat heeft met zijn kenmerken dan kwaliteiten te maken!

James komt tekort voor Real , maar Donny is de speler die Real beter gaat maken. Yeah right!! Het is vrijdag, die pannekoek die dit online gooide zat vast al aan het bier!

2 augustus 2019 om 18:00

" Ik neem het je overigens niet kwalijk, het is nu eenmaal een gegeven dat de mens fouten van een ander altijd eerder ziet dan zijn eigen fouten." Je brengt het begrip arrogantie to the next level.

Typische reactie van iemand die zelf geen argumenten heeft. In een tekst knippen zodat de context weg valt. Als de hele reactie plaatst, staat er heel wat anders. Triest als je manipulatie nodig hebt om te scoren.

Quote: " Normaal vind ik dat je met prima gefundeerde argumenten komt, maar als je daadwerkelijk wilt beweren dat je op basis van 2 wedstrijden kunt zeggen dat Donnie van de Beek van het niveau van Real Madrid is, dan begrijp je er weinig van."

Reactie: Ik denk dat als je beweert dat Donny van der Beek zonder dat hij ook maar 1 wedstrijd in het maagdelijke wit van Real heeft gespeeld, het niveau van Real niet aan zou kunnen, je er nog veel minder van begrijpt. Het grappige is dat je mij iets verwijt dat je zelf in het kwadraat doet. Ik neem het je overigens niet kwalijk, het is nu eenmaal een gegeven dat de mens fouten van een ander altijd eerder ziet dan zijn eigen fouten.

2 augustus 2019 om 18:51

Er is hier een triest persoon en dat ben jij.

Ik zie dat mensen verbinding met je zoeken en als een autist negeer je ze en zet je ze in hun hemd...

Slechts een van de vele voorbeelden: " Normaal vind ik dat je met prima gefundeerde argumenten..." om te reageren met " Het grappige is dat je mij iets verwijt dat je zelf in het kwadraat doet", kortom graag een oorvijg uitdeelt, maar aan de andere kant zeer lange tenen hebt.

Zoek naast autisme ook narcisme ook eens op in je encyclopedie...

2 augustus 2019 om 21:41

@njfromvol

Ik zie dat mensen verbinding met je zoeken en als een autist negeer je ze en zet je ze in hun hemd...

Ik vraag me af wie je nou eigenlijk in de maling probeert te nemen. Je maakt jezelf volstrekt ongeloofwaardig met de bewering dat mensen verbinding zouden zoeken met de mededeling "dan begrijp je er weinig van". Ik denk dat je eens in de spiegel zou moeten kijken voor je mensen beschuldigt van autisme, ik denk namelijk dat je je daar vooral zelf schuldig aan maakt. Maar je bent vooral zielig omdat je je gelijk probeert te halen door teksten van anderen te manipuleren. Ik heb namelijk niet gereageerd op de tekst 'normaal vind ik dat je met prima gefundeerde argumenten..." met de tekst "het grappige is dat je mij iets verwijt dat je zelf in het kwadraat doet" zoals jij ons wilt doen geloven, maar met de tekst "dat je er nog veel minder van begrijpt" op de tekst "dan begrijp je er weinig van".

2 augustus 2019 om 22:41

Je hebt werkelijk geen idee waar ik op doel.

Het is goed zo.

2 augustus 2019 om 15:39

Hoezo dat dan? Volgens mij hebben ze daar op dit moment geen aanvallende (complete) middenvelder die het niveau van Donny haalt. Laat staan een middenvelder die kan scoren

2 augustus 2019 om 15:42

En welk niveau haalt Donny dan volgens jou? Wat ik heb gezien in ieder geval niet het niveau dat nodig is om bij real Madrid langere tijd constant te presteren

2 augustus 2019 om 15:52

Als James niet het niveau van Donny haalt en niet kan scoren dan heb ik wel genoeg op VZ gezeten voor vandaag, wat een goed CL seizoen wel niet kan doen zeg..

2 augustus 2019 om 15:56

Geen idee wat je dan van hem gezien hebt, maar veel zal het wel niet zijn.

James heb ik al 4 jaar niet op acceptabel niveau gezien en Isco toont zich een leuke dribbelaar soms, maar haalt bij lange na niet het rendement van VD Beek.

2 augustus 2019 om 16:09

Ja, Klaassen had ook een uitstekend rendement bij Ajax. Is dat dan ook in een keer de veelscorende middenvelder die Real Madrid zoekt? Wat denk je dat het rendement van James in de Eredivisie zou zijn?

2 augustus 2019 om 18:07

“Zijn rendement” je bedoeld 9 goals in de competitie, 4 in de CL en 4 in de beker. Nou nou wat een rendement zeg. Ik denk dat de ballon d or dit keer naar donny moet gaan!

2 augustus 2019 om 15:43

Hoezo? Donny is jong en heeft heel veel potentie. Niet voor niks zeg ik dat hij ondergewaard/onderschat is. Deze jongen heeft heel veel kwaliteit.

2 augustus 2019 om 15:50

Dat hij de kwaliteiten bezit is zeker waar. Maar of hij al klaar is voor een stap naar de absolute top, dat betwijfel ik. Een tussenstap was dan wellicht beter geweest (als hij echt weg wil). Anders zou een jaartje Ajax het allerbeste voor vd Beek zijn.

Daarnaast zou ik het belachelijk vinden wanneer Real hier meer dan 60 miljoen voor betaald.. Dat vind ik eigenlijk al te veel.

2 augustus 2019 om 15:48

Volgens mij was Donny precies iemand die ze tegen Ajax in de CL afgelopen jaar misten. Diepgang, levensgevaarlijk en een harde werker. Dat Ajax was 2 klasses beter dan Real en is het voor Real een vooruitgang als hij zou komen. Weer vrijwel zeker dat hij veel zou spelen. Maar liever blijft hij gewoon bij Ajax.

2 augustus 2019 om 15:51

Het is wel een vechter die zich zeker in de basis zal willen werken. Maar ik verwacht niet dat hij gek veel zal spelen het eerste seizoen. Maar misschien heb ik het mis.

Hij kan gewoon beter nog een jaar bij Ajax blijven, waarschijnlijk nog een keer kampioen worden en hopelijk weer ver komen in de Cl.

Maar aan de andere kant, als Real daadwerkelijk 60 miljoen betaald, dan moet Ajax hem direct verkopen. Dat is een uitstekend bedrag voor Ajax.

2 augustus 2019 om 16:07

Laten we hopen dat Real volledig de weg kwijt is en dus rare dingen gaan doen zoals wanhopig op zoek gaan naar een speler als Donny. Zijn we eindelijk van hem af. Spelers die verstoppertje spelen moet Ajax echt van af.

2 augustus 2019 om 16:09

Want?

Marca, hoe betrouwbaar is dat? Is dat niet dezelfde krant die aangaf dat Real ook al persoonlijk akkoord was met Pogba en Eriksen?

2 augustus 2019 om 15:29

Totaal niet betrouwbaar. Zitten er vaker naast dan dat ze het goed hebben. Zou in ieder geval een hele mooi stap zijn voor Donny.

2 augustus 2019 om 15:30

Lijkt me ook een droombaan Johan. Elke dag wat uit je duim zuigen, in de hoop dat het een keer goed hebt. Betaalde lulkoek. Goed baantje!

2 augustus 2019 om 15:31

Lijkt me ook een droombaan Johan. Elke dag wat uit je duim zuigen, in de hoop dat het een keer goed hebt. Betaalde lulkoek. Goed baantje!

2 augustus 2019 om 15:30

Hij stond vanmorgen ook op de voorpagina van een andere Spaanse krant zag ik, dus het lijkt me redelijk betrouwbaar.

2 augustus 2019 om 15:30

Hij stond vanmorgen ook op de voorpagina van een andere Spaanse krant zag ik, dus het lijkt me redelijk betrouwbaar.

2 augustus 2019 om 15:33

Marca is niet betrouwbaar met betrekking tot transfers. De journalisten rondom Real die doorgaans het beste zijn ingevoerd hebben niets te melden omtrent vd Beek.

Aldus de Spaanse roddelpers die er berucht om staan transfers proberen te forceren door dit soort berichten te verspreiden.

2 augustus 2019 om 15:44

Inderdaad, valt me ook altijd op met Italiaanse media... Die hebben inmiddels ook al elke sterspeler richting Italie geschreven.

Zal het niet te snel zijn voor hem?? Gevalletje Drenthe toendertijd??

2 augustus 2019 om 15:35

Nah, Drenthe was gehaald op basis van een goed jeugd EK. Daarbij is vd Beek ook al wat ouder dan Drenthe toen der tijd

Denk dat hij niet makkelijk een basisplaats verovert, maar als Real op je 22e aanklopt, moet je dat avontuur natuurlijk gewoon aangaan. Mocht het uiteindelijk niet worden wat je er van hoopt, zal er altijd nog een mooie club met historie voor je in de rij staan.

Onvermijdelijk dat hij vertrekt, hij is te goed voor eredivisie maar had gehoopt dat hij over een jaar zou gaan. Maar als je naar Real kijkt en hoe het nu draait kun je je afvragen of hij wel op een goed moment naar Real gaat.

Het begint wel wat meer vorm te krijgen nu, ik ben benieuwd. Als het betekent dat Ceballos vrij komt om over te nemen door ons, let it be

2 augustus 2019 om 15:29

Ceballos is al verhuurd

2 augustus 2019 om 15:30

Hij bedoelt ook voor Arsenal, maar dan definitief.

2 augustus 2019 om 15:30

Hij bedoelt ook voor Arsenal, maar dan definitief.

2 augustus 2019 om 15:31

Hij bedoelt ook voor Arsenal, maar dan definitief.

2 augustus 2019 om 15:31

Hij bedoelt ook voor Arsenal, maar dan definitief.

2 augustus 2019 om 15:31

Hij bedoelt ook voor Arsenal, maar dan definitief.

2 augustus 2019 om 15:32

Hij bedoelt ook voor Arsenal, maar dan definitief.

2 augustus 2019 om 15:35

Zou je het aub nog 1 keer kunnen plaatsen voor het geval iemand het nog niet heeft begrepen? Dank.

2 augustus 2019 om 19:27

Hij bedoelt ook voor definitief, maar dan Arsenal.

2 augustus 2019 om 15:54

Not gonna happen. Kroos, James, Isco en Modric zullen worden vervangen in de komende 2 jaar. Casemiro, Valverde, Ceballos, Donny, Asensio en misschien Pogba zullen de toekomst zijn van het Real middenveld.

2 augustus 2019 om 15:58

Ligt er volgens mij ook aan of Zidane er dan nog zit. Las ergens dat Zidane het niet ziet zitten in Ceballos. Hopelijk is dat volgend jaar zomer nog steeds zo.

2 augustus 2019 om 16:04

Daar heb je een punt. Hoop gewoon dat Zidane van gedachte veranderd haha.

2 augustus 2019 om 16:06

Klopt inderdaad dat Zidane het niet in Ceballos ziet zitten Samcro, is omgekeerd trouwens exact hetzelfde. De clubleiding is echter volledig overtuigd van Ceballos en ziet in hem een toekomstig basisspeler, de vraag is of dat zal gebeuren zolang Zidane het voor het zeggen heeft.

Die gaat Ajax missen en ik denk niet dat het een goeie stap is voor Donny. Ik denk niet dat hij zich zomaar in de basis speelt.

Vd Beek zou ik een groter gemis vinden dan het vertrek van De Jong...een dergelijk type middenvelder vind Ajax niet zo maar (en een hele slechte timing voor het tweeluik met PAOK)

2 augustus 2019 om 15:41

Denk dat een diepgaande en scorende 10 iets makkelijker te vinden is dan een frenkie hoor, iemand die comfortabel is om met veel risico op o eigen helft de bal lang bij zich te houden en zich een uitweg kan kappen en draaien om vervolgens te kunnen versnellen naar de andere helft zodat een mannetje meer situatie ontstaat.

2 augustus 2019 om 15:54

Nee die blijft gewoon. Ajax zal wel gestoord zijn als ze na de Jong en de Ligt ook van de Beek laten gaan tijdens deze transferperiode. Van de Beek moet komend seizoen een bepalende middenvelder worden bij Ajax en met het EK van volgend jaar is het voor van de Beek ook beter om nog 1 jaar bij Ajax te blijven waar hij verzekerd is van een basisplaats.

2 augustus 2019 om 16:01

Zoals Ten Hag al verkondige vandaag op de persconferentie, als Real Madrid komt.. Ben je kansloos.

Dit zou wel heel erg jammer zijn voor Ajax. Wel supermooi voor hem natuurlijk.

Wat moet real met vd beek

2 augustus 2019 om 15:42

Wat moet Ajax met nog meer geld? Pakhuis zit al afgeladen vol.

Ik zou dit geen slimme beslissing vinden van Donny met het oog op het EK aangezien hij niet zeker is van veel speeltijd. Een jaartje alles spelen bij Ajax biedt meer perspectief. Daarna een verdiende transfer maken.

Mooi voor deze jonge. Heeft hard gevochten voor waar die nu is. Hoop dat hij genoeg kansen krijgt bij Real Madrid.

Zo dit is toch wel een verrassing zeg. Ik moet zeggen dat ik betwijfel of hij (al) goed genoeg is voor Real Madrid. Voor vd Beek zelf is het wel een fantastische stap natuurlijk. Wel een behoorlijke aderlating voor Ajax, het middenveld van vorig jaar valt zo vrijwel geheel weg.

Sorry hoor maar donny vd beek gaat echt niet je reddende engel worden. Wat real madrid mee bezig ze willen alle prijzen pakken dan ga je toch voor een pogba of eriksen niet voor een vd beek. De vraag is nog altijd gaat hij het redden maar ik denk het niet met dat publiek...

Als vd beek weggaat zal ik daar niet rouwig om zijn. Deze speler is niet onvervangbaar voor ajax. Het vertrek van frenkie is meer een aderlating middenvelders als vd beek zijn er zat

Groot gelijk heeft die, mocht dit waar zijn. Gebruik maken van dit momentum en de kans pakken. Zo'n trein komt niet vaak voorbij.

Als hij slim is blijft hij nog een jaartje bij Ajax. Is afgelopen seizoen ook geen onbetwiste basisspeler geweest.
Bij real loop het niet lekker en hij is geen speler die in z’n eentje een elftal op sleeptouw zal nemen.

2 augustus 2019 om 15:40

Dus als hij slim is stapt hij juist nu in bij Real, want als het wel loopt komen ze echt niet bij hem uit en speelt hij zichzelf echt niet in de basis!
Eenmalige kans dit, met en aangrijpen...

Jammer dat hij Ajax gaat verlaten. Maar het is hem zeker gegund. Ben benieuwd of er nog een vervanger komt of dat Ziyech terug gaat naar het middenveld

Voor wie gaat hij spelen ?
Of wordt hij gehaald voor de breedte , want veel betere en ervaren spelers staan voor hem.

De gevreesde leegloop vindt dan ook echt plaats, bale.!!!!!. De beste drie spelers straks al weg en ook Neres en Zyech zullen volgen. Kunnen we weer helemaal opnieuw beginnen

2 augustus 2019 om 15:47

maar wel met een veel grotere zak geld als waar Ajax de vorige keer mee begon

2 augustus 2019 om 16:49

Dit is nog helemaal niet zeker en als het al gebeurt zullen Ziyech en Neres niet meer vertrekken, toch zeker niet allebei. Storm in een glas water dus.

Tis officieel barca wordt kampioen !!!

2 augustus 2019 om 16:51

Ja waarschijnlijk wel maar dat heeft niets te maken met het wel of niet aantrekken van Donny, Barca wordt sowieso vrijwel elk jaar kampioen in het huidige decennium.

Lach me een bult om dergelijke flauwekul....eerst maar eens 36 wedstrijden goed presteren. Nog even en ik koop van gekkigheid een Ajax shirt, bieden ze wellicht ook gelijk 10 mio.

2 augustus 2019 om 15:47

is wel zo

Dit lijkt mij een gerucht, hopelijk wordt het snel ontkent vanuit Ajax kant.

Weet je waar ik ziek van wordt? Al die kansloze analisten die allemaal in koor roepen dat Ajax het Bayern van Duitsland wordt en de eredivisie geen reet meer aan wordt. Wat een onzin. Ze vergeten dat de beste spelers van Ajax altijd direct na een jaar al worden weggekocht, dus in tegenstelling tot in de top competities kunnen wij als Ajax nooit twee topjaren achter elkaar spelen. Ieder jaar opnieuw bouwen, schijtziek wordt je daarvan

2 augustus 2019 om 15:39

Verschil is wel als je dit bedrag neerlegt bij Feyenoord je de hele selectie van ze koopt. Een zak geld scoort natuurlijk niet maar het verschil is er zeker.

2 augustus 2019 om 15:45

Tsja Ajax zou ook op gegeven moment gewoon een transferstop kunnen invoeren als Ajax toch het geld niet nodig heeft.

Dat zou een heel mooi bedrag zijn voor Ajax. Al hoop ik wel dat Donny nog een jaartje blijft, imo nog steeds een uitzonderlijk talent, maar als ze echt tussen de 60 en 70 miljoen euro kunnen krijgen voor hem dan moeten ze dat direct doen. Daar kan je (een) prima vervanger(s) voor halen.

Die gaat het niet redden bij real is zo bankzitter en anders zo weg.
Niet dat ie het niet kan maar hij past daar niet.

Mocht hij vertrekken dan levert Ajax heel veel kwaliteit in, hij is mijn inziens de nieuwe ster bij Ajax, een van de weinige die op een hoog tempo in de CL mee kan. In heel veel opzichten.

2 augustus 2019 om 15:43

Hoezo leveren we dan veel in? We hebben siem de jong toch achter de hand?

Prachtige stap voor Donny (als het waar is) maar doodzonde voor Ajax. Eén van de katalysatoren achter het succes van afgelopen seizoen..

Ik heb al vaker geschreven dat van de Beek misschien wel de meest onderschatte speler van Ajax is. Zeker zo voor het tweeleuik met Paok, lijkt me verkoop van Donny niet de verstandigste zet. De misgelopen miljoenen van een transfer haal je weer terug als je je voor de CL plaatst.
Hopelijk is Donny verstandig genoeg om nog een jaar Ajax te doen, alvorens te vertrekken. Ik zie dan nog liever Neres vertrekken dan Donny.

Propper meteen ophalen .

2 augustus 2019 om 15:45

Lijkt mij ook een geweldige vervanger voor Vd.Beek inderdaad.

2 augustus 2019 om 15:52

Alsjeblieft geen Van Ginkel. Qua niveau zou ik hem perfect vinden voor Ajax, maar hij zit helaas meer in de lappenmand dan dat hij op het veld staat.

Hier zou ik wel flink van balen als dit waar mocht zijn. Waar vinden we zo'n aanvallende middenvelder met diepgang, fysiek en scorend vermogen ?

Prachtig dat we 60-70 miljoen ontvangen, maar ik hou de liever de selectie bij elkaar dan weer een overvloed aan miljoenen.

Persoonlijk vind ik dat Real te vroeg in zijn carriere komt en hij het daar lastig gaat krijgen om basis speler of veel minuten te maken. Maar aan de andere kant begrijp ik Donnie wel !!

aardig zieke bedragen, 86 voor frenky, 75 voor matthijs en nu 65 voor Donny dat plus een miljoentje of 60??? uit de CL is al 286 miljoen op de bankrekening erbij. En psv maar steggelen over 40 miljoen voor lozano waar een deel ook weer voor een ander is. Eenzame hoogte Ajax

Blind maar doorschuiven richting de positie van Frenky
Marin en Ziyech centraal (waarbij Ziyech) door kan schuiven als Blind centraler komt te staan.

Schone en Eiting zijn de waarnemers voor CVM (blind)
Ekkelenkamp voor CM (marin)
Noa Lang waarnemer voor Ziyech

Onana
Mazraoui
Alvar/Schuur
Martinez
Tagliafigo
Ziyech
Blind
Marin
Neres
Dolberg
Tadic

Gewoon 75 miljoen + vragen nu, seizoen is al begonnen en CL-campagne ook alweer voor de deur die ontzettend belangrijk om de groepsfase of minimaal EL te kunnen halen. Ze hebben tijd zat gehad om dit te bedenken bij Real, dus laat ze dan ook maar dokken

Had Ndombele en Pogba/Eriksen als gedroomde versterkingen gezien voor Real. Beide niet van gekomen en Pogba zal deze zomer ook niet gebeuren. Maar het middenveld van nu is op. Zie Donny dus graag komen. Jammer dat Llorente weg is ook.

Geef mij maar deze bezetting:
Casemiro, Valverde, Neves, Modric, Donny, Asenio(James dit jaar, door zijn blessure) en Ceballos.(verhuurd)

Ik hoop dat hij ondanks de interesse bij Ajax blijft, maar wordt Real concreet dan gaat dat lastig worden.
Sowieso de transfer rekken in de onderhandelingen, tegen Vitesse en Paok hebben we hem zeker nodig. Alle Ajacieden die roepen dat we de intern wel even opvangen hebben een zonnesteek opgelopen vorige week. Als hij vertrekt moet er een vervanger komen die er direct staat, zelf denk ik dan aan Propper. Maar dit vang je niet zomaar intern op en dat risico nemen is in mijn ogen onnodig. Er is geld zat, maar gezien de mogelijke Uefa plannen voor 2024 is nu presteren Europees presteren noodzakelijk.

Moet toch pijnlijk zijn voor de real supporters, hebben deccenia lang enkele van de beste middenvelders ooit aan het werk gezien en nu moeten ze het doen met donny vd beek. Dat is met alle respect een afgang voor real Madrid.

2 augustus 2019 om 15:53

Ach Barcelona heeft ook Frenkie De Jong en zijn lyrisch over hem

Gewoon laten gaan. Prima speler, maar vervangbaar.

2 augustus 2019 om 15:54

Ajax al 40% verzwakt ten aanzien van vorig seizoen..
Onvervangbare speler hoor

Ik zou zeggen verkopen voor minimaal €60 mil Bergwijn kopen en Ziyech op nr 10 laten spelen. Zo niet moeten ze die Calvin van Az halen.

2 augustus 2019 om 16:07

Die Stengs moet voorlopig nog veel minuten bij AZ gaan maken. Anders krijg je gevalletje Maher..

Een aderlating voor Ajax als dit gaat gebeuren. Naar mijn mening is Donny nog niet klaar om naar Real te gaan. Maar als je voor zo'n speler 60/70 mil. kan vangen, dan kun je dit niet weigeren. Begrijp me niet verkeerd, maar dit is een speler waar je 10 jaar geleden gewoon rond de 10/15 mil. kon krijgen (ja tijden veranderen). Desondanks een mooie speler met hart voor de club.. dat is in deze tijden ook schaars. Ik zou die jongen een mooi contract onder zijn neus schuiven.. die kan alleen maar belangrijker worden de komende jaren.

2 augustus 2019 om 16:04

Is pure door de Champions league prestaties van Ajax. Hij is gewoon 6x zoveel waard daardoor geworden en heeft ook zijn goals gemaakt tegen Juventus uit en Spurs uit. Dat maakt indruk in de kwart en halve finale Champions League!

60 mil... bedragen gaan helemaal nergens meer over. Wel lekker voor Ajax maar de bedragen slaan helemaal door.

2 augustus 2019 om 16:35

Dus?

Marcelo Bechler, de journalist die destijds ook de scoop dat dat Neymar naar PSG zou gaan, en nu ook de scoop had dat Neymar graag naar Barcelona wil, meldt dat Real niet alleen met Donny, maar ook met Ajax akkoord is.

Ik hoop wel dat Ajax zo slim is om een deal te sluiten waarbij Donny pas na het tweeluik met Paok op het vliegtuig stapt.

Ajax mag wel ongelooflijk trots zijn dat het in 1 seizoen 3 spelers heeft weggebracht naar absolute topclubs. Frenkie met Barca, De Ligt met Juve en nu Donny met Real Madrid. Ben benieuwd wie er als vervanger(s) worden gehaald!

Geen versterking voor Real want Van de Beek is een overschatte speler met een houterige motoriek net als Guus Til bijvoorbeeld of Thomas Müller.
Zestig of zeventig miljoen zou ik geweldig vinden.
Voor Ajax is hij goed hoor maar voor Real Madrid natuurlijk niet.
Hij is puur door de goede prestaties van Ajax heel veel waard geworden.
Maakt hier en daar zijn goals en nogmaals prima voor Ajax, maar niet voor Real Madrid.
Hij komt gewoon handeling snelheid te kort en heeft trage draaicirkel ten opzichte van lichtvoetige spelers in Spanje waar Frenkie de Jong er ook één van is.
Maar voor zo'n bedrag is het fantastisch.
Done deal 🤝

Ajax maakt ABN Amro hoogstpersoonlijk één van de banken met de meeste liquide middelen in huis zo.

Als ze Donny zo graag willen hebben kun je ook gaan denken aan een ruiling + vergoeding. 25 miljoen + Isco? Jaja... Ik weet het wel. Isco zou niet voor Ajax willen spelen. Maar zou misschien een andere speler met dergelijke klasse de omgekeerde weg kunnen maken?

De enige die hierbij gebaat is is zijn zaakwaarnemer. Donny zal bij Real hooguit op de bank zitten. Oftewel, Real heeft er niks aan, Donny niet en Ajax ook niet. Laten we oranje ook niet vergeten. Alleen maar verliezers. Bij Ajax kan hij samen met een paar andere het mannetje zijn. Bij Real is die een simpele passant.

2 augustus 2019 om 16:05

Het huidige middenveld van Real zuigt. Donny maakt een goeie kans op een basisplaats.

Van basisspeler tot straks bankzitter. Wie had dat gedacht. Is totaal geen basismateriaal voor Real.

Hoop dat dit waar is. Betekent waarschijnlijk dat real pogba met rust laat voor nu

60-70 miljoen is te veel om te weigeren. Wel een probleem met de diepgang vanaf het middenveld nu. Als ik Overmars zou zijn, zou ik direct Malen halen, en Ziyech of Tadic vanaf 10 laten spelen. Met proces, malen en Neres heb je voorin zat diepgang.

Wel grappig om te zien dat alle jonge Nederlanders ineens weer allemaal bij de wereldtop terecht komen. EK 2020/wk 2022 kunnen wel eens zeer mooi gaan worden.

Paar weken terug zou ik zeggen dat dit belachelijk is en nooit gaat gebeuren. Nu denk ik er toch wat anders over. Ben namelijk vergeten dat Perez een 80 jarige kleuter is. Hij ziet dat Barcelona een Ajax speeltje heeft en wilt er ook 1. Is Van Beek goed genoeg? Nee. Heeft hij potentie om goed genoeg te worden? Nee. Aan iedereen die onderschat loopt te roepen. Iemand die een heel seizoen lang onderschat wordt genoemd is niet onderschat.

Als Ajax zijnde moet je nu geen basisspelers meer verkopen. De competitie begint morgen en de CL dinsdag. Geloof dan ook niet dat Ajax wil onderhandelen, bij 80 miljoen misschien.

60-70 miljoen is natuurlijk wel een ontzettend mooi bedrag voor Vd Beek. Een eventueel voordeel van een vertrek zou zijn dat de sfeer binnen de selectie misschien beter blijft, omdat er weer een ervaren speler minder op de bank hoeft plaats te nemen. Ziyech op de plek van Donny en opstelling dan als volgt?

Onana
Veltman
Alvarez
Martinez
Tagliafico
Ziyech
Blind
Marin/Schone
Neres
Tadic
Promes

Gewoon hoog inzetten, beginnen bij 90 miljoen. Het is al eerder gezegd, maar het seizoen is al begonnen. Het gaat moeilijk worden nog een vervanger te krijgen in zo'n korte tijd.

Hou op hoor. Als ze 60 miljoen bieden, zou ik als Overmars zijnde lachend v/d Beek op de fiets naar Madrid brengen haha. Categorie Davy Klaassen, alleen dan wat mindere statistieken dan Klaassen.

2 augustus 2019 om 16:33

Dat geld Interesseert me geen hol. Hij is gewoon een hele belangrijke speler. Die moet je niet laten gaan..

2 augustus 2019 om 17:02

De tijd dat zulke spelers te behouden waren voor een Club als Ajax ligt echt ver achter ons. Helaas dat ze hem moeten laten gaan, want zoals T-Star al aangeeft voor 60 miljoen moet je hem wegdoen. We gaan dan wel een heel ander Ajax te zien krijgen die natuurlijk veel minder talent hebben rondlopen mocht Donny ook nog eens weggaan.

Zie ook niet snel een vervanger voor zijn positie, wel jammer dat ze alle 3 (de Jong De Ligt en Donny) niet bij dezelfde club spelen, dan maar lekker Nederlands elftal kijken en hopen dat ze daar wel samen mogen spelen. We hebben dan toch wel een heerlijk elftal (enige wat we nog missen is een topspits )

Neeee niet laten gaan!! Een leuk seizoen vs. een kut seizoen als je hem verkoopt.

KutZooi heel erg jammer. En Madrid is ook jammer. Kut kut KUT

Poeh, ik zie hem liever niet gaan. Bovendien zal hij dan komend seizoen ook vaak gaan banken, wat een selectie voor het EK ook niet ten goede komt. Dan nog maar een jaartje één van de grote namen bij Ajax zijn en je bloedvorm vasthouden.

Laat het niet waar zijn please

Hahaha.. schijnt dat Ajax overweegt Feynoord te kopen als vd Beek weg gaat... 😂

Hahaha.. schijnt dat Ajax overweegt Feynoord te kopen als vd Beek weg gaat... 😂

Donny was afgelopen seizoen van grote waarde voor ajax en mocht hij vertrekken dan is het zeker een groot gemis, maar indien ziyech en neres besluiten om aan te blijven dan is dit tegelijker tijd ook beter voor ajax nu hoeft niemand te banken voorin en hierdoor behouden ze hun waarde. Je hebt met promes, neres, tadic, ziyech en dolberg een hele rits aan basisklanten

Als je voor 3 zelfopgeleide spelers (frenkie de Jong schaar ik daar ook tussen) ruim meer dan 200 miljoen ontvangt doe je het toch niet slecht als club zijnde … Hoewel een vertrek van Donny van de Beek een flinke aderlating is, is het ook weer niet zo dat die onvervangbaar is. Sterker nog, met Ziyech heb je de vervanger nog steeds in huis. En de flanken zijn met o.a. Neres, Tadic, Promes en Bandé nog steeds prima bezet

Mocht Donny daadwerkelijk vertrekken dan ben ik benieuwd wie Marc uit de hoge hoed gaat halen. Je kunt er Tadic, Promes of Ziyech daar neerzetten maar die zijn minder sterk in het bewaken van de balans. Het blijft overigens echt irritant dat dit in deze fase van de voorbereiding nog moet gebeuren. Het is toch raar dat in dit geval Real Madrid nog volop spelers aan het halen is terwijl die toch ook midden in hun voorbereiding zitten.

2 augustus 2019 om 17:13

Nee, Propper is de ideale vervanger voor Vd.Beek. Of de eigen talenten de kans geven. En mocht Ziyech of Neres nog verkocht worden dan Krepin Diatta halen als vervanger. Dat is gewoon de nieuwe Sediou Mane. Kijk maar filmpjes op Youtube van hem.

2 augustus 2019 om 19:35

Bij Ajax kan hij in de CL spelen. In de PL lijkt er geen hogere club geinterresseerd in hem voor een stap hogerop.

Toch wel lekker voor het Nederlands elftal als 3 van je beste spelers ook daadwerkelijk bij de beste clubs ter wereld spelen. Donny (real), De Jong (barca). en De Ligt (juve).

Lekker bankje warm houden in Madrid. Uiteraard een meer dan leuke stap, maar ik vermoed dat Donny daar heel weinig minuten gaat maken. Hij is lange na nog niet van het niveau Kroos, Modric en die zijn met de moordende concurrentie al hier zeker meer van een basisplaats. Nee, Donny zou een tussenstap moeten maken.

Laat Donny lekker nog een jaartje blijven. Real ook niet een goede club voor hem, veel te veel poespas en politiek. Zie hem eerder bij Spurs, Bayern, Liverpool passen...

Gewoon lekker nog jaartje naar Ajax ipv middenmoot Spanje

Kassa rinkelt goed door daar in Amsterdam. 60-70 miljoen vind ik wel aan de hoge kant voor Donny.

Hun hem het allerbeste , maar die stap is mega groot. Dat je tegen Real Madrid hebt gespeeld hebt gespeeld wilt niet zeggen dat je het niveau aan kan. Daarnaast was Real uit vorm vorig seizoen. Kijk alleen hoe slecht ze het wel niet deden in de competitie.
Heeeel veel spelers hebben goed gespeeld tegen Real Madrid. Bijvoorbeeld in de competitie en de Copa Del Rey (2e/3e divisie teams/spelers)
Moet Real ze dan ook maar meteen halen , omdat ze goed speelden.

Ik wil Ajax wel tegen het Real van 2/3 jaar geleden. Zou een gevalletje 3/4-0 zijn zowel thuis als uit.

Als je hazard koopt heb je hem meer dan nodig want hazard verliest ontzettend veel ballen..

Een beetje vergelijkbaar met Ziyech

En om heel eerlijk te zijn speel ik liever met Ziyech en vd Beek dan met Hazard en vd Beek

3 augustus 2019 om 00:12

Hazard is een geweldenaar , meest succesvolle dribbels in Europa. Zelfs meer dan Messi. En creëert zo veel voor zijn team genoten. En Ziyech is een middelmatige voetballer.

Een voetballer dan davy, maar davy scoorde veel gemakkelijker. Of hij bij real past. Ik weet het niet. Bij ajax loopt er op dit moment echter niemand rond die hem kan vervangen.

Donny past prima bij Real, qua spel, echter, deze stap is immens.
Toch kan het leuk uitpakken voor hem, het lijkt me ook een redelijk brutale gozer die zich ook weer niet zo easy t veld uit laat slaan.
Verder zeg ik eerlijk, (al jaren zeg ik t ) ik wil Pogba absoluut niet bij real zien.
Ik heb dan toch echt liever Donny (nu hij toch genoemd word).
er is maar een enkele rede wanneer ik Pogba nog wel zou willen zien en dat is als Real Casemiro bijv zou verkopen.. en waarom ik Pogba liever niet zie? 1. dit is meer op gevoel gebasseerd maar denk dat ie niet leuk in die groep past, 2. ik hekel het dat Zidane steeds fransen wilt halen er is maar 1 fransman die de komende jaren zou moeten komen en das Mbappe niks meer niks minder.
en 3. Pogba is kneiterrrduur en sorry maar alsje dan Donny voor minder dan de helft ofzo kan halen dan vind ik dat ook geen slechte deal.
Wel ga ik er dan vanuit dat hij daadwerkelijk genoeg aan spelen toe zal komen.
Maar dat vermoed ik ook wel, waarom niet? Hij zou bijv Benz echt top bedienen hoor.

ennfin, let maar op dit van Donny gaat gebeuren ook en ik juich het wel toe ook al moet ik eerlijk bekennen dat ik helemaal niet aan hem had gedacht. En ook heb ik een beetje het gevoel alsof Real perse beetje Barca na wilt doen in de zin van hmmz hun halen een topper van ajax kom wij doen t ook.

Ik vraag me af of dit een slimme keuze is. Bij Real komt hij toch echt in een andere situatie terecht.. Ik weet niet of dat bij hem past.

Eerst afwachten of het allemaal doorgaat. Hoop wel dat u er zo is, hij daar door ontwikkeld en niet op het tweede plan komt.

Als Real dit soort speler wilt/gaat kopen. Zegt al genoeg over het huidige niveau bij Madrid. Niet alleen op het veld maar ook het beleid. Hoe kan je van Pogba naar VD Beek gaan? De kwaliteit verschil is echt groot. Die jongen heeft halfjaar wat laten zien.

Met het oog op het Ek2020 zou ik persoonlijk dit wel een domme zet vinden van Donny als hij daadwerkelijk naar Real zou gaan. Nu is die zo goed als zeker verzekerd van een basisplaats bij Ajax en blijft dus in beeld bij oranje, dit is niet het geval mocht die naar Real gaan. Hij zal wel wat wedstrijdjes gaan spelen, maar zal nog niet omstreden basisplek afdwingen daar ben ik bang.

Ik zou het echt jammer vinden wanneer van de beek vertrekt. Naar mijn mening moet hij nog n jaar blijven, helemaal nadat de jong en de ligt al zijn vertrokken. Maar als real madrid komt begrijp ik ook dat hij dat niet wil afslaan. En mede daarom is het jammer dat guus til in de belangstelling van moskou staat en al zo goed als rond is. In hem zie ik toch wel een prima vervanger voor van de beek.

Nee laat dit niet waar zijn. Donny is een prima speler maar niet goed genoeg voor real. En wat voor een prijskaartje heeft deze jongen opeens aan zich hangen zeg!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren