Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Hirving Lozano op weg naar uitgang na concrete interesse’

Laatste update:

Hirving Lozano lijkt PSV op korte termijn te gaan verlaten. Voetbal International meldt vrijdag namelijk dat Napoli zijn belangstelling voor de aanvaller inmiddels ‘geconcretiseerd’ heeft. I Partenopei zetten eerder in op de komst van Nicolas Pépé en James Rodríguez, maar deze twee spelers zijn onhaalbaar gebleken.

Pépé werd donderdag gepresenteerd bij Arsenal, terwijl alles erop wijst dat James aankomend seizoen bij Real Madrid blijft. De Colombiaan leek eerder op weg naar de uitgang, maar door de blessure van Marco Asensio mag hij naar verluidt niet meer vertrekken. Op de achtergrond speelt ook nog belangstelling van Atlético Madrid, dat betere papieren in handen lijkt te hebben dan Napoli.

De Italianen schakelen volgens het weekblad nu door en gaan dus vol voor de komst van Lozano. De aanvaller wordt al geruime tijd in verband gebracht met een overstap naar de club van trainer Carlo Ancelotti en Napoli staat zelf ook al weken in contact met zaakwaarnemer Mino Raiola. Lozano zou ook wel oren hebben naar een avontuur in de Serie A, aangezien hij inmiddels uitgekeken is op de Eredivisie.

PSV wil om en nabij de veertig miljoen euro zien voor een van zijn sterspelers en dat bedrag lijkt geen onoverkomelijk probleem te vormen voor Napoli. De club bereikte afgelopen week al een akkoord van tachtig miljoen met Lille OSC voor Pépé, die uiteindelijk echter de voorkeur gaf aan een verhuizing naar Londen. Lozano vormt daardoor een goedkoper alternatief voor de club die vorig seizoen op een tweede plek in de Serie A eindigde.

Zou jij Napoli een goede club vinden voor Hirving Lozano?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Je zou je toch afvragen wat ze daar roken in Napels...

2 augustus 2019 om 12:29

Die zijn echt niet goed bij hun hoofd als ze 40 miljoen gaan betalen voor deze overschatte egoistische speler die meer voor FC Lozano speelt dan voor het team waar hij in speelt. Napoli beschikt al over veel betere spelers met Callejon, Mertens, Insigne.
Waarom legt Napoli die 40 miljoen niet neer voor bijvoorbeeld Ziyech?

2 augustus 2019 om 12:34

Jij bent vaak genoeg diegene die bij andere spelers rept over spelopvatting en dat spelers niet in elk systeem passend zijn en dan noem je Lozano overschat. De man doet alles op snelheid en mist techniek. In de eredivisie knalt iedereen alles in zijn achteruit tegen PSV en heb je niets aan snelheid. Afgezien van wedstrijden tegen Ajax. Feyenoord en wat opportunistische tegenstander die graag willen voetballen zoals bijvoorbeeld Willem 2 en AZ. Mertens, Insigne en Callejon hebben bewezen dat snelheid prima past bij de opvatting die Napoli wil hanteren. Iets meer gericht op omschakelen. Ik zie hem daar best slagen, ondanks dat ik hem ook ietwat overschat vindt.

2 augustus 2019 om 12:42

Dominiquethiem

" Waarom legt Napoli die 40 miljoen niet neer voor bijvoorbeeld Ziyech? "

Misschien omdat die maar 30 miljoen kost?

2 augustus 2019 om 12:50

@DominiqueThiem ik snap niet dat Napoli niet voor Moise Kean gaat. Hebben ze een echte topspits. De linie daar achter is zoals jij al aangeeft al dik in orde.

2 augustus 2019 om 12:58

Die is al naar Everton gegaan.

2 augustus 2019 om 13:02

Dr Mario

Zou het kunnen dat je insinueert dat Mertens en Insigne het van hun snelheid moeten hebben? Of begrijp ik u nu foutief?

2 augustus 2019 om 13:16

Omdat Ajaxieden geen realistisch beeld hebben van de transfermarkt, Ziyech enorm overschatten en Lozano onderschatten. Ziyech is matig en rendeerde goed dankzij Frenkie. De afgelopen CL deelname zijn niet goed geweest voor jullie nuchterheid (als die al bestond).

2 augustus 2019 om 13:20

Waarom zou je 40 mln neerleggen voor Ziyech? Geef het liever uit aan Lozano. Gaat veel meer dreiging van uit. Kijk gewoon de stats maar na, in plaats van dat populistische geneuzel.

2 augustus 2019 om 13:21

Op basis van wat is Ziyech dan overschat? Ziyech heeft uitstekende stats en is wel een echte teamspeler zonder smerig spel in tegenstelling tot Lozano.

2 augustus 2019 om 13:22

Baabman... Hahahahaha... Lozano (1 dimensionale speler) is beter dan Ziyech... Hahahahaha...

2 augustus 2019 om 13:25

Hahaha echt he en dan nog over realistisch beeld en over nuchterheid durven te beginnen hahaha.

2 augustus 2019 om 13:25

Ziyech is 80 keer beter dan Lozano. Die maakte namelijk wel het verschil voor Ajax. Lozano is de verbeterde versie van de vleugelspeler die het vooral van snelheid moeten hebben. In Bruma heeft PSV in mijn ogen ook een uitstekende vervanger voor Lozano gevonsen voor slecht 15 miljoen. Als Bergwijn en Malen vertrekken gaat dat echt veel lastiger worden. Net zo als dat Ajax een enorm probleem heeft als Ziyech vertrekt.

2 augustus 2019 om 13:47

Mertens, Callejon zijn beetje aan de oude kant al en Lozano past perfect bij Napoli, razendsnel en kan dan mooi Callejon langzaam vervangen.

2 augustus 2019 om 13:54

Je kunt deze spelers totaal niet met elkaar vergelijken. Lozano is gewoon een speler met erg veel kwaliteiten. Vele beoordelen hem op de laatste 2 wedstrijden, waarin hij inderdaad minder speelde, omdat hij net van een lange blessure terug is. Desondanks zie je zijn enorme inzet, snelheid en wil om te winnen. Deze jongen is niet voor niks in de picture bij een aantal sub toppers. Die kijken verder dan de laatste potjes.

2 augustus 2019 om 13:58

Ze zijn nog steeds een paar klasses beter dan Lozano.

2 augustus 2019 om 14:36

Omdat ze Lozano beter vinden dan Ziyech. Is heel vervelend voor je met je ajax bril op. Gaat er ook om of een speler in het systeem past. Maar Lozano blijft een speler met ontzettend veel snelheid. Die ook als invaller enorm gevaarlijk kan zijn. Niet zo huilen dat psv veel geld beurt voor een speler.
Deden andere supporters ook niet toen De Jong voor 75m wordt verkocht.

2 augustus 2019 om 14:39

Ja is echt treurig. Een woord: grootmoedswaanzin

2 augustus 2019 om 14:42

Ziyech heeft zich nog nooit bewezen buiten Nederland. En faalt regelmatig hopeloos in het marokkaans elftal. Denk je dat clubs geen goede spelers willen halen? Dan zijn volgens jou alle scouts van topclubs nono's die niet zien of een speler de top kan halen.

Ziyech kan beter bij Ajax blijven, de waardering die hij hier in nederland krijgt zal hij nooooooit krijgen. Omdat hij ook noooooit zo goed is als hier wordt geschetst.

2 augustus 2019 om 15:27

Nou uiteindelijk zal Psv niet zoveel geld aan hem overhouden hoor. De helft moeten ze al afstaan. Houden ze maximaal maar 20 miljoen aan hem over of nog minder. En zo'n dergelijk bedrag zal Psv weer moeten overmaken voor Berghuis of Stengs als vervanger.

2 augustus 2019 om 15:40

Omdat Ziyech absoluut niet goed genoeg is voor Napoli en de snelheid van Lozano een goed wapen kan zijn voor Napoli?

2 augustus 2019 om 15:51

Wat hebben ze aan de snelheid van Lozano als hij de bal niet aan een medespeler geeft?

2 augustus 2019 om 16:53

Ziyech 80x beter dan Lozano? Waarom is Ziyech nog niet verkocht dan? Het lijkt erop dat er voor Lozano veel meer interesse is.
Ik vind het beide uitstekende voetballers maar totaal niet elkaar te vergelijken. Beiden hebben hele andere kwaliteiten.

2 augustus 2019 om 18:07

Ziyech en Lozano zijn alle bij goed in mijn ogen. Jij en ik zien toch ook wel dat de tactiek vanaf de winterstop niks meer was en hierdoor het team gewoon begon te falen.

2 augustus 2019 om 18:20

Ziyech rendeerde goed dankzij Frenkie? Heb ne uberhaubt een wedstrijd gezien? Die twee staan ongeveer 60 meter van elkaar vandaan! Als je dan zegt Donny (wat ook onzin is) dan zou je er nog iets van kunnen maken, maar Ziyech rendeert dankzij zichzelf. Is niet voor niets uitgeroepen tot favoriete speler van Ajax door de fans. Harde werker, veel dreiging, veel goals en assists, goede crosspass. Gelukkig heeft Ajax de middelen om hem nog een jaartje te houden, fijne speler.

2 augustus 2019 om 12:31

Dikke toeters, ik sluit niet uit dat Joost uit Geldrop hier iets mee te maken heeft.

2 augustus 2019 om 13:00

Ik denk eerder dat ze daar iets teveel snuiven

2 augustus 2019 om 13:32

In ieder geval sterk spul. Lozano bakt er he-le-maal niets meer van. Volgens mij ligt hij ook slecht in de groep. Hij loopt in zichzelf gekeerd op het veld en speelt zeer egoïstisch. Vanaf 25 miljoen mag ie weg. Tuurlijk hoopte ik op meer, maar realistisch gezien heeft hij er al lange tijd niets meer van gebakken en is zijn waarde drastisch gedaald.

2 augustus 2019 om 13:57

Waan van de dag. Als hij over 2 wedstrijden weer zijn oude vorm benaderd, roep je vast dat hij meer dan 50 miljoen waard is. 40 miljoen is best een reële prijs voor Lozano. PSV gaat hem nog flink missen.

2 augustus 2019 om 18:09

Ik denk eerder aan de speelwijze sinds de winterstop. Man man man wat heeft van Bommel met PSV gedaan in de winterstop.

35 miljoen lijkt me een mooi bedrag, voor PSV een 'zorg' minder en nog wat extra budget om een middenvelder of verdediger te halen di eer direct staat.

2 augustus 2019 om 12:29

Jij gaat er nu vanuit dat ze ook 35 miljoen overhouden. Helaas is dit niet het geval en is het denk maar 50 procent hiervan.

2 augustus 2019 om 12:32

Ik gok op nog minder. Lozano is best wel met een vreemde constructie gehaald, waardoor er een flink bedrag van de winst zal verdwijnen naar derden en dan heb je waarschijnlijk ook nog belastingen die ervan af gaan. PSV zal er denk ik niet veel op vooruit gaan.

2 augustus 2019 om 12:35

Volgens de berichten toen hij werd aangetrokken hield Pachuca een doorverkooppercentage van 40%. Minus zaakwaarnemerkosten en opleidingsvergoedingen kom je inderdaad goed in de buurt met 50% wat PSV over zal houden.

2 augustus 2019 om 12:37

Wat is er vreemd aan een doorverkoop percentage? Wordt best veel gedaan hoor. Zal misschien iets hoger zijn dan 5 of 10 procent wat gebruikelijk is maar echt niet veel hoger hoor.

2 augustus 2019 om 12:41

40%??? Dat bedrag heb ik nog nooit voorbij zien komen. De berichten waren vaak tussen de 20-30%. Dit is dan ook vaak van de winst. Dus in het ergste geval zal je iets onder de 30 miljoen uitkomen. Wanneer hij voor 40 wordt verkocht. Daar kun je genoeg spelers van halen

2 augustus 2019 om 12:42

Stel, ze ontvangen 40 miljoen en stel, het klopt dat ze na doorverkooppercentage, commissies etc. 50% overhouden. Dan heb je dus in twee jaar tijd 20 miljoen euro verdient aan een speler die lange tijd heeft laten zien een absolute meerwaarde te zijn. Ik zie niet in waarom dat geen prima deal is geweest. Let wel, zonder dat doorverkooppercentage was Lozano waarschijnlijk niet eens gekomen.

2 augustus 2019 om 12:51

misseva88

" Volgens de berichten toen hij werd aangetrokken hield Pachuca een doorverkooppercentage van 40. Minus zaakwaarnemerkosten en opleidingsvergoedingen kom je inderdaad goed in de buurt met 50 wat PSV over zal houden. "

Waarom zou PSV makelaarskosten moeten betalen? De makelaar werkt voor Lozano niet voor Psv. Als jij je huis gaat verkopen, ga je toch ook niet de makelaarskosten voor de koper betalen? PSV heeft met Pachuca afspraken gemaakt over een doorverkooppercentage. Naar mijn weten heeft hij daar ook de opleiding doorlopen, waardoor het me niet heel erg aannemelijk lijkt dat Pachuca naast die 40 procent doorverkooppercentage ook nog eens een opleidingsvergoeding zal eisen. Ik neem aan dat een ervaren onderhandelaar als Marcel Brands dat wel uit onderhandeld heeft. Bovendien gaat het bij die opleidingskosten om tonnen en niet om miljoenen.

Bovendien wordt het doorverkooppercentage doorgaans berekend over de winst en gaat het aankoopbedrag er dus nog vanaf. Naar verluid heeft PSV 8 miljoen voor Lozano betaald en als de transfersom inderdaad 40 miljoen zou bedragen, is dat doorverkooppercentage dus 40 procent van 32 miljoen en niet van 40 miljoen. En dat scheelt een dikke 3 miljoen.

2 augustus 2019 om 13:11

Tja .. houdt psv er netto 30, 40 of 50 miljoen aan over .. in geen geval vertrouw ik De Jong toe dat hij er iets nuttigs mee doet.

2 augustus 2019 om 13:34

"volgens de berichten toen hij werd aangetrokken hield Pachuca een doorverkooppercentage van 40%"

Volgens nergens op gebaseerde berichten, inderdaad.

In 2016 is bekend geworden dat Chelsea in 2013 een doorverkooppercentage van 40% af had gedwongen bij de verkoop van Jeffrey Bruma aan Psv. Dus toen PSV in 2017 Lozano kocht voor relatief weinig geld, werd al snel de conclusie getrokken, "oh, dan zal het doorverkooppercentage bij hem ook wel 40% zijn". En dat wordt nu al twee jaar voortdurend overgeschreven. Maar het is en blijft slechts een gok.

2 augustus 2019 om 13:44

en belasting moet nog betaal worden...

2 augustus 2019 om 14:33

@cabinessence

" Volgens nergens op gebaseerde berichten, inderdaad."

Als het al een gerucht is dat Pachuca een doorverkooppercentage van 40 procent heeft bedongen, is het wel een heel erg hardnekkig gerucht. En die zijn meestal waar. Bovendien hing om de nek van Lozano in eerste instantie een prijskaartje van 20 miljoen. PSV heeft naar verluid slechts 8 miljoen betaald. Het lijkt mij dat die 12 miljoen toch op de een of andere manier gecompenseerd moeten worden door PSV en dan is een doorverkooppercentage het meest voor de hand liggende. Marcel Brands is naar eigen zeggen bijna een jaar bezig geweest met de aankoop van Lozano en het lijkt me logisch dat hij wat toezeggingen heeft moeten doen om hem voor een relatief laag bedrag te kunnen binnen halen. Dat de berichten nergens op zijn gebaseerd is volgens mij dan ook vooral een kwestie van de kop in het zand steken.

2 augustus 2019 om 14:41

"als het al een gerucht is dat Pachuca een doorverkooppercentage van 40 procent heeft bedongen, is het wel een heel erg hardnekkig gerucht."

Lees even mijn uitleg hierboven. Dat is het enige waar dit gerucht op gebaseerd is.

Dat Pachuca een pittige doorverkooppercentage af heeft gedwongen, dat betwijfel ik niet. Maar geen enkele betrokken partij heeft zich ooit uitgelaten over het exacte percentage. Dus die 40% is en blijft een gok.

2 augustus 2019 om 12:33

Ik denk dat PSV ondertussen wel mag kijken naar een extra aanvaller, toch? Nu Lozano weggaat en Bergwijn ook volop in de belangstelling staat houd je maar weinig over. Daarnaast is Lammers ook nog een paar maanden geblesseerd.

Dan blijf je achter met Bruma, Gakpo en Malen. Afellay kan eventueel ook nog op de vleugels, maar daar is het nog maar de vraag of hij nog het niveau heeft.

2 augustus 2019 om 12:41

Ik ga er in mijn redenatie wel vanuit dat Bergwijn blijft. Denk alleen dat de kwalificaties hebben aangetoond dat het issue echt achterin ligt en in een stukje creativiteit op het middenveld. Om daarvoor te gokken op Ihattaren en Affelay vind ik erg risicovol en qua verdediging is het ook afwachten wat Lato, Boscagli en Baumgartl laten zien. Het meeste vertrouwen is er denk ik in Baumgartl, de andere twee zijn gokjes á la Isimat. Hoe dan ook een lastig parket waar PSV in komt.

2 augustus 2019 om 12:58

Miccoli

" Ik denk dat PSV ondertussen wel mag kijken naar een extra aanvaller, toch? Nu Lozano weggaat en Bergwijn ook volop in de belangstelling staat houd je maar weinig over. Daarnaast is Lammers ook nog een paar maanden geblesseerd. "

Probleem is wel dat als Lammers en Romero weer terug komen, die nieuwe aankoop ook nog steeds onder contract staat. Al heb ik niet de illusie dat Malen nog gaat bijtekenen, waardoor dat probleem weer minder groot zal zijn. Het zou mij niet verbazen als die gewoon zijn contract uitdient en transfervrij overstapt naar een grote buitenlandse club. Dan kunnen Raiola en Malen het geld dat die club uitspaart omdat men geen transfersom behoeft te betalen, lekker in eigen zak steken. Het zou me net zo min verbazen als Raiola de contacten over die transfer al lang heeft gelegd.

2 augustus 2019 om 13:14

Denk niet dat súbele of driedubbele sterke bezetting voorlopig een probleem is in Eindhoven. Beter een ontevreden speler op de bank dank geen kwalitatieve opties lijkt me. Vind vooral de positie TD wat magertjes bezet.

2 augustus 2019 om 13:32

@masterapie

Ik zal niet ontkennen dat er een probleem is in de verdediging van Psv, maar ze hebben ondertussen al Lato, Baumgartl en Boscagli aangetrokken. Dan heb je nog Dumfries als rechtsback en kunnen Viergever, Boscagli en Luckassen het uitvechten wie er naast Baumgartl mag staan. Lato is volgens mij ook gehaald als eerste keus voor linksback, toch? (ik weet het niet heel zeker namelijk)

Op het middenveld heb je dan Afellay, Ihattaren, Gutierrez, Rosario, Thomas en Sadilek. Het is inderdaad risicovol om te gokken op Afellay en Ihattaren, maar ik zou dat eerder doen dan te gokken op je huidige aanval. Deze is gewoon te dun bezet.

Het zou natuurlijk zomaar kunnen dat Bergwijn blijft, maar ik zie het na het mislopen van de Champions League niet meer gebeuren (dat kan ik natuurlijk mis hebben).

@scepticus38

Daar heb je gelijk in, maar zoals je zelf al aangeeft is de kans redelijk groot dat Malen zijn contract niet verlengd met Raiola als zijn partner. Het is ook maar de vraag hoe Lammers terugkeert van zijn blessure en hoe Romero terugkomt van zijn huurperiode. Kortom, ik denk dat een extra aanvaller er bij helemaal geen kwaad kan. Ik zie PSV dus zomaar 20 miljoen trekken voor een Berghuis om in ieder geval uit vier opties te kunnen kiezen komend seizoen (mocht Bergwijn ook nog vertrekken).

@manodedios

Ze hoeven inderdaad niet elke positie dubbel of driedubbel bezet te hebben, maar de aanval heeft bij een vertrek van Bergwijn en Lozano en de blessure van Lammers nul extra bezetting. Dan heb je alleen Gakpo, Bruma en Malen. Ik weet niet heel veel van de jeugd van Psv, maar staat daar iemand klaar om in te vallen in de aanval als het nodig is? Ik heb gehoord van een Piroe, maar heeft die al het gewenste niveau?

2 augustus 2019 om 18:12

Aboukhal is wel een mooi talent uit de jeugd die ik wel de stap zie maken naar het eerste als rechtsbuiten, heeft wel een aflopend contract dat PSV wil verlengen maar weet niet hoe het daar mee staat want er is genoeg interesse vanuit verschillende landen.

2 augustus 2019 om 12:38

Inderdaad, al zou ik gewoon voor 40 gaan, dan houdt PSV na wat ik gelezen heb ongeveer 30 miljoen over. Zijn gemis is opzich geen probleem maar maak me dan wel zorgen om PSV's scorend vermogen. Er moet nog een scorende speler bij dan op het middenveld. Bergwijn moet dan wel blijven (ook geen zekerheid) en terug op de vleugels. En een verdediger naast Baumgartl vind ik persoonlijk ook nog nodig. Viergever heeft de afgelopen 3 wedstrijden laten zien dat ie echt te kort komt. En Luckassen kan echt niet als je al Dumfries hebt die ook weinig voetballend inzicht heeft. Pereiro kan nog weg. Maar als je Hendrix laat gaan zou ik ook nog kijken naar Koopmeiners. Sadilek en Rosario overtuigen mij ook nog niet helemaal. Ik zie Guti eigenlijk alleen maar als goed genoeg, ben benieuwd alleen hoe hij zich gaat bekoren als zijn twee vrienden weg gaan.

2 augustus 2019 om 12:47

Misschien is het vervelendste wel dat een aanvulling in elke linie op dit moment wel interessant kan zijn. Van de nieuwkomers achterin moet je nog maar afwachten wat ze brengen. Op het middenveld gokken op Ihattaren, Affelay en Guti voor je creativiteit vind ik risicovol en voorin vertrekt nu een basisspeler en weet je dat Lammers de komende tijd is uitgeschakeld dus automatisch een plek vrij voor Gakpo. Zeg het maar, wat heeft de hoogste prio?

2 augustus 2019 om 13:21

JvL-United

" Inderdaad, al zou ik gewoon voor 40 gaan, dan houdt PSV na wat ik gelezen heb ongeveer 30 miljoen over."

Je kunt als club wel voor 40 miljoen gaan, maar als een geinteresseerde club dat er niet voor over heeft, zal je toch echt een keuze moeten maken en genoegen moeten nemen met minder of een speler aan zijn contract houden van wie het lijkt of hij in zijn hoofd al lang afscheid heeft genomen van Psv. En dat is geen makkelijke keuze en welke je ook maakt, zal die keuze altijd kritiek opleveren.

Zal een miljoen of 35-45 worden denk ik. Hopelijk haalt PSV er dan ook wat leuks voor terug. Irritante gozer die Lozano maar over het algemeen een buitenspeler met klasse natuurlijk.

2 augustus 2019 om 12:30

Ik denk dat PSV blij mag zijn met 25 voor een speler als Lozano. Een beetje uit vorm oké, maar Lozano toont de laatste maanden aan gewoon overhypt te zijn

2 augustus 2019 om 12:31

Nou zet je maar schrap want ze gaan waarschijnlijk Berghuis bij jullie club weghalen.

2 augustus 2019 om 12:39

Van irritante gozer, naar nog een irritante gozer.

2 augustus 2019 om 12:42

Zijn ze gelijk al het geld kwijt, dat ze overhouden aan de verkoop van Lozano.

2 augustus 2019 om 13:03

Aub geen berghuis, totaal geen psv speler, die moet lekker in Rotterdam blijven

40 miljoen is nieuw voor mij? Volgens eerdere berichtgevingen was het volgensmij 50 miljoen. Het kan natuurlijk zijn dat psv de vraagprijs verlaagd heeft maar dat zou wel jammer zijn met het oog naar het doorverkooppercentage van pachuca.

2 augustus 2019 om 12:35

50 miljoen in de dromen van de vz reaguurders

Realiteit zal uit komen rond de 30 - 35 miljoen

2 augustus 2019 om 12:37

Die eerdere geruchten gingen over 40 miljoen exclusief 10 miljoen bonussen. Kan me niet voorstellen dat het echt die richting op gaat eigenlijk. Denk zo'n 35 en dan 5 miljoen bonussen.

Lozano verkopen en Bergwijn behouden. Dan kijken of je nog een goede CV en Creatieve middenvelder kan halen die de voorhoede in stelling kan brengen en dan staat er weer een leuk team.

2 augustus 2019 om 12:29

Nog een CV? Baumgartl, Viergever, Luckassen, Bascagli?

2 augustus 2019 om 13:04

Misschien proberen een type van ginkel te halen? Wat scorend vermogen op t middenveld kan geen kwaad

2 augustus 2019 om 13:23

Type van ginkel of propper zou heerlijk zijn, beetje box to box speler met scorend vermogen. wat mis ik dat middenveld..

2 augustus 2019 om 12:30

CV is niet nodig vind ik, boscaglo (of hoe hij heet) en we hebben baumgartl gehaald, geef deze twee jongens de tijd samen met Viergever en je hebt solid CV duo. Ik zie ze liever een creative middenvelder en pereiro verkopen.

en een aanspeelpunt in de spits. een finnbogason ofzo iemand die nog iets kan forceren als het nodig is. een target man alla Luuk de jong.

2 augustus 2019 om 13:34

Misschien. Maar ik mis toch nog wat extra ervaring achterin, iemand die het echt aan kan sturen.

Verkopen, hij zal dit jaar alleen maar in waarde zakken, daarbij heeft PSV teveel aanvallers nou die op de flanken kunnen, en hij is hopeloos uitvorm.

2 augustus 2019 om 13:16

Ik vind dat mensen de waarde van Lozano toch wel onderschatten. Lozano is toch wel iemand die met zijn snelheid een plaag is voor elke verdediging. Daarnaast lever je met hem, en het vertrek van de Jong ook veel goals in. Vind maar een buitenspeler die hem zo makkelijk gaat vervangen.

2 augustus 2019 om 13:33

Ik denk dat dit het juiste moment is om hem te verkopen. Hij speelt alleen nog maar voor zichzelf. Je zag dat aan de reacties van Bergwijn en Malen. Momenteel ben je beter af zonder hem en kan je de ploeg zodanig versterken dat je er alleen maar beter op wordt in zijn geheel.

2 augustus 2019 om 13:42

"daarbij heeft PSV teveel aanvallers nou die op de flanken kunnen"

Met Bergwijn, Lozano, Malen, Bruma en Gakpo heb je in principe vijf aanvallers die op de flanken kunnen spelen. Maar na de verkoop van De Jong, de verhuur van Romero, de ernstige blessure van Lammers en het te verwachten vertrek van Pereiro zul je ook uit dit groepje spelers moeten gaan putten voor de spits- en de nummer 10-positie.

5 augustus 2019 om 14:25

je kan beter van dat geld dat Lozano opbrengt een spits erbij halen voor 1 seizoen, daaribj is dost maar 10miljoen.

Goede speler maar laat helaas te vaak zien dat alles om hem draait waardoor goede kansen vaak onbenut blijven. Zou fijn zijn als Bergwijn wel een jaar blijft anders is je hele voorhoede weg

40M voor deze Lozano??? Ik lach me kapot. Als PSV fan zou ik hem lachend naar Napels brengen

Hopen dat Bergwijn dan nog een seizoen blijft. Als ze beide vertrekken zie ik ze nog aankloppen voor Berghuis.

40 miljoen! Mooie deal, weg ermee en doorschakelen naar Strootman en Boadu.
Berghuis is niet nodig.
GK: Unnerstall LA: Boscagli CV: Viergever CV: Baumgartl RA: Dumfries CM: Strootman CM: Guti CAM: Affelay LAM: Bruma SP: Boadu RAM: Malen.
Bergwijn naar Sevilla laten gaan: 40 miljoen.

2 augustus 2019 om 12:33

Jij en die vreemde opstelling van je.. Met dit beleid is PSV binnen 5 jaar kapot. Ik hoop toch echt dat jij je nooit de bestuurskamer binnenwurmt.

2 augustus 2019 om 12:46

Ik heb sterke banden met Koopmans.
Meer zeg ik niet.

2 augustus 2019 om 12:53

Goed zo, want mensen die over het aantrekken van Strootman beginnen moet je niet al te serieus nemen.

2 augustus 2019 om 13:22

Koopmans van het pannekoekenbeslag mag ik hopen.

2 augustus 2019 om 13:45

"ik heb sterke banden met Koopmans."

Dus je bent een kennis van de 4e/5e keeper van Psv. So what?

2 augustus 2019 om 12:35

Strootman die 4,5mln schijnt te verdienen? En die daarnaast geen restwaarde vertegenwoordigd, iets wat voor PSV itt Ajax wel van belang is. En als laatste, hij heeft het de afgelopen jaren nergens bijzonder goed gedaan...

2 augustus 2019 om 13:08

Wat een lachwekkende opstelling. Strootman terug halen is een absolute No go

In Napels wordt er nog veel gesnoven zo te lezen

Hoeveel % houdt PSV eigenlijk over van een transfer van Lozano? Ik hoor zoveel tegenstrijdige berichten hierover.

2 augustus 2019 om 12:45

Het is officieel nooit naar buiten gebracht door zowel PSV, Pachuca als Lozano zelf. Iedereen roept maar wat percentages maar niemand weet het echt.

Bah, wat een vieze reacties zeg. Allemaal mensen die vooraan staan om te roepen hoe fantastisch het wel niet is als een speler van hun eigen club verkocht wordt voor de hoofdprijs. Dan is het allemaal fantastisch gehandeld en is de speler het meer dan waard. Maar andersom: ho maar.

2 augustus 2019 om 12:51

Waarschijnlijk komt dat omdat de meeste mensen hier hem een vieze speler vinden door zijn schwalbes, duikelingen, elleboogstoten, onsportief gedrag, egoistische speelstijl, enzovoorts. Als Bergwijn een transfer zal maken zullen de reacties waarschijnlijk wel positiever zijn.

2 augustus 2019 om 13:27

Dan zouden jullie toch blij moeten zijn als hij weggaat?
Dit lijkt sterk op afgunst en jaloezie.

2 augustus 2019 om 13:33

Iedereen is juist blij dat deze overschatte egoistische speler met smerig spel gaat vertrekken. Niks met afgunst en jaloezie te maken dus.

2 augustus 2019 om 12:54

Niemand zegt dat het voor PSV een slechte deal is .

Het is een fantastische transfer voor Psv, maar een verschrikkelijke van Napoli. Ik denk ook niet dat Lozano ooit gaat slagen in de (sub)top van de Serie A. De tegenstand is toch vele malen hoger dan in de Eredivisie en de Lozano B.v. heeft nooit uitgeblonken op hoger niveau.

2 augustus 2019 om 14:19

Jij moet je is wat minder bezighouden met wat andere mensen vinden en gewoon op je eigen club focussen! Is toch veel leuker.

De reacties zijn best wel grappig. In de tekst staat: " PSV wil om en nabij de veertig miljoen euro zien voor een van zijn sterspelers en dat bedrag lijkt geen onoverkomelijk probleem te vormen voor Napoli. "

Dat is niet meer dan een aanname, terwijl menigeen er maar vanuit gaat dat Napoli ook daadwerkelijk bereid is om dat bedrag op tafel te leggen. Dat valt dus nog te bezien. Aan de andere kant heeft die club ook 33 miljoen voor Milik betaalt, waardoor je het ook weer niet helemaal kunt uitsluiten aangezien ik Lozano wel iets hoger aan sla dan Milik. Voor PSV is het te hopen dat het snel rond komt en er voor de club nog wat tijd over blijft om een deel van de transfersom te herinvesteren. Het zal waarschijnlijk geen speler worden die nu in de Engelse competitie speelt, aangezien de transfermarkt daar donderdag a.s. om 18:00 uur sluit.

2 augustus 2019 om 12:45

Milik was natuurlijk speciaal geval, geloof dat ze net Higuain voor een megabedrag wegdeden en ineens door moesten schakelen op een markt waar weinig beschikbaar was. Dat gaf Ajax een uitstekende onderhandelingspositie en vandaar de 33 miljoen destijds. Nu de markt weer explosief is qua transferbedragen denk ik dat zo'n 35-40miljoen prima te doen is voor ze. Ze waren ook voor Pépé en Rodriguez in de markt, die moesten ook minimaal 50+ kosten.

2 augustus 2019 om 13:08

@masterapie

" Milik was natuurlijk speciaal geval, geloof dat ze net Higuain voor een megabedrag wegdeden en ineens door moesten schakelen op een markt waar weinig beschikbaar was. Dat gaf Ajax een uitstekende onderhandelingspositie en vandaar de 33 miljoen destijds."

De zaak lag wel iets anders. Ajax had met Milik en zijn zaakwaarnemer een zelfde soort afspraak gemaakt als nu met Tagliafico en Onana. Dat hij nog een jaar bij Ajax zou blijven en de club zich daarna soepel zou opstellen als hij een transfer zou kunnen maken. Door die afspraak kon Ajax tegen Napoli zeggen dat Milik niet te koop was en dat heeft Overmars aanvankelijk ook gedaan. Daarom moest Napoli wel met een monsterlijk bedrag om de proppen komen om Milik te kunnen contracteren en dat heeft men dus ook gedaan. Milik werd in 2014 voor 2,5 miljoen van Leverkusen overgenomen en twee jaar later voor het 13 voudige aan Napoli verkocht. En was daarmee feitelijk de start van het financiele succesverhaal van Ajax.

2 augustus 2019 om 13:20

'Het zal waarschijnlijk geen speler worden die nu in de Engelse competitie speelt, aangezien de transfermarkt daar donderdag a.s. om 18:00 uur sluit.'

Volgens mij sluit transfermarkt alleen voor inkomende transfers dus mogen ze in principe nog wel verkopen. Maar dan moet je noet verwachten dat je sterkhouders weg kunt halen

Van die 40 miljoen mogen ze waarschijnlijk 7,5 miljoen gebruiken voor een andere speler. Zijn oude club krijgt volgens mij tussen de 35% en 45% van de transfergeld, blijft niet veel over voor PSV om echt een directe aanwinst te kopen. Misschien strootman? Maar die is wel blessure gevoelig maar dat geldt ook voor van ginkel als ze er staan dan zijn het beide wel een aanwinst; PSV heeft eenmaal gewoon een middenvelder en een verdediger nodig, en anders moeten ze vanaf nu niks meer uitgeven en de jeugd maar de kans geven.

PSV zal met deze transferinkomsten toch echt minstens een nieuwe middenvelder moeten halen, want het is maar de vraag op welk niveau Afellay en Thomas zitten wanneer die weer volledig wedstrijdfit zijn. Een nieuwe aanvaller is denk ik niet nodig, aangezien Bergwijn bij een vertrek van Lozano gewoon weer op de flanken kan spelen en er een echte 10 gehaald kan worden. Misschien kijken hoe het momenteel gaat met de fysieke gesteldheid van Marco v Ginkel?

2 augustus 2019 om 12:45

Kruisband problemen, onzekere factor.
Liever Strootman, oud maar wel karttekker vwb huidige selectie.

2 augustus 2019 om 12:55

Ja dat zagen we in Oranje. Deze speler is de hoofdschuldige voor het mislopen van het WK. Kan het tempo allang niet meer aan na zijn blessure.

2 augustus 2019 om 12:58

Ik heb echt 10x liever van Ginkel dan Strootman hoor. Dat is een goedkopere, jongere optie die ook nog beter is want Strootman raakt al jaren geen knikker meer. Strootman moet je alleen nemen indien het transfervrij is ofzo, die is zo log als wat sinds z'n blessure.

2 augustus 2019 om 12:59

Goh kruisband problemen als argument bijhalen en dan zeggen liever Strootman. Die is na zijn blessures nooit meer de oude geworden en zal dat ook niet meer worden gezien zijn leeftijd. Lekker teampje krijgt PSV dan zo, spelers die maximaal de helft van de wedstrijden geblesseerd zijn. Zal wat zijn als Robben ook nog naar PSV was gekomen.

2 augustus 2019 om 13:32

Hoofdschuldigen? Heeft hij zichzelf opgesteld dan? Danny Blind en de Knvb is dat volledig aan te rekenen.

2 augustus 2019 om 13:38

Het is nog maar afwachten hoe Bruma gaat presteren. Met Lozano lever je veel goals in en iemand die continu 2 verdedigers bezighoudt. Ik denk echter dat Psv eerder behoefte heeft aan een Llorente type.

2 augustus 2019 om 13:42

Llorente zou echt een geweldige versterking zijn voor Psv, is ook nog transfervrij dus ze kunnen in ieder geval een poging wagen. Of hij daadwerkelijk in de Eredivisie wil spelen is een tweede, maar het proberen kan natuurlijk geen kwaad.

Ik snap niet dat Napoli 40 mil wil neerleggen voor die egoistische Lozano

Ik vind Lozano zeer zwaar overschat. Hij draagt zo weinig bij aan het team, als hij zijn dag niet heeft heb je er gewoon niets aan en hij laat ook nog constant zijn back lopen (dus nog gevaarlijk ook).

Heel het stadion ergerde zich ook dood aan hem in de heenwedstrijd tegen Basel. Dan kun je zeggen: Hij komt net terug van vakantie met een blessure, maar dan verwacht je juist dat hij iets soberder of slimmer speelt.

Volgens mij is die gozer niet te coachen, kan me tenminste niet voorstellen dat Bommel hem met de opdracht "doe maar wat" het veld instuurt.

2 augustus 2019 om 12:51

Hoe kan Lozano uberhaupt overschat zijn? Ik lees namelijk alleen maar negatieve meningen over hem. Persoonlijk vind ik hem juist enorm onderschat. De man is een en al dreiging en is de enige speler binnen de PSV-selectie waarvan je er blind op kunt vertrouwen dat hij er minimaal 15 inlegt.

Topscorer Luuk weg,lozano weg. Waar een wil is,is een weg. Maar die titel raakt zo steeds verder weg.

2 augustus 2019 om 12:54

Lammers lange tijd eruit, Luuk De Jong weg, Schwaab weg, Isimat weg, Angelino weg, Romero weg, Pereiro, Zoet, Lozano, Hendrix en Bergwijn die nog weg willen, Mauro Jr en Laursen verhuurd, Dumfries die uit vorm is. Ziet er inderdaad niet zo best uit voor Psv.

2 augustus 2019 om 13:11

Nou zoet zou ik niet rouwig om zijn, schwaab heb je die jonge Duitser voor terug, isimat was geen basis, Romero heeft amper gespeeld in het 1e, Pereiro kan nog weg gasn en zie je 9 van de 10 potjes ook niet. Lammers en Angelino zijn wel erg spijtig. Bergwijn is nog niet weg, dat zal wel een gemis worden al zou ik als ik hem was nog een jaar blijven met het EK om de hoek.
Mauro Jr. En Laursen geen psv 1 spelers

2 augustus 2019 om 13:35

Vooral Luuk de Jong, die klassebak gaan we nog hard missen. Hij was DE belangrijkste persoon binnen PSV sinds Marcel Brands weg is, misschien op Gerbrands na.

Het is echt ongelooflijk dat ze van Pepe en James uiteindelijk uitkomen bij Hirving Lozano.

Als dit echt waar is, dan zou ik als ik Toontje was er een hele grote gouden strik omheen doen en hem persoonlijk brengen, want never nooit niet dat ze nog â‚â¬35m voor deze ontzettende egotripper gaan krijgen.

De vraag daarna is wel: wie haalt PSV terug? Zal toch snel weer middelmaat (S. Berghuis) zijn?

2 augustus 2019 om 12:56

Berghuis of Stengs denk ik. Of als Psv uitmuntende zaken wilt doen moeten ze Krepin Diatta halen van Club Brugge. Kan een grote sensatie worden in de eredivisie net als Bruma.

2 augustus 2019 om 13:02

Diatta van Brugge is onhaalbaar voor een club als Psv. Dat is hoogstens een stap opzij, zo niet een stap achteruit omdat PSV al een half jaar + ruk speelt en Brugge itt PSV nog actief is in de CL voorrondes.

2 augustus 2019 om 13:06

Hangt van zijn vraagprijs af en hoe lang hij nog contract heeft. Dat zal bepalen of hij haalbaar is voor Psv of niet.

2 augustus 2019 om 13:38

Stengs zie ik graag komen, ruwe diamant. Kan een grote worden als hij constanter word.

2 augustus 2019 om 13:48

Dominiquethiem

" Berghuis of Stengs denk ik. Of als Psv uitmuntende zaken wilt doen moeten ze Krepin Diatta halen van Club Brugge. Kan een grote sensatie worden in de eredivisie net als Bruma. "

Je geeft weer eens blijk van een volstrekt gebrek aan realiteitsbesef. Stengs heeft een paar maanden geleden nog zijn contract verlengd en ligt nog tot 2023 vast. En zoals je weet wordt in Alkmaar niet aan liefdadigheid gedaan waardoor er een bedrag voor hem op tafel moet worden gelegd dat in NL alleen Ajax zou kunnen betalen. Diatta ligt ook nog 3 jaar vast en als je weet dat voor Groeneveld al meer dan 15 miljoen op tafel gelegd moest worden, kan je zelf volgens mij ook wel bedenken dat het bedrag dat Brugge voor Diatta zal willen ontvangen, de 20 miljoen flink zal overstijgen. Volstrekt onrealistisch dus. Ik denk dat Berghuis in NL de enige optie is voor Psv, maar dan zal men wel moeten accepteren dat men de investering in zijn geheel af zal moeten schrijven. Ik ben benieuwd of PSV zich dat kan en wil veroorloven. Voor PSV is het jammer dat Napoli zich niet eerder heeft gemeld, dan had de club zich tot Robert Skov kunnen wenden. Dat is geen sierlijke en technisch begaafde speler, maar wel 1 met een monsterlijk rendement voor een vleugelspeler met 31 goals in 48 wedstrijden. Die is inmiddels echter voor 9 miljoen door Alfred Schreuder opgehaald.

2 augustus 2019 om 13:53

Maar als Stengs zijn zinnen zet op een transfer naar Psv zullen beide partijen elkaar echt wel treffen hoor ondanks zijn verlengde contract. Over realiteitsbesef gesproken...

2 augustus 2019 om 14:42

Dominiquethiem

" Maar als Stengs zijn zinnen zet op een transfer naar Psv zullen beide partijen elkaar echt wel treffen hoor ondanks zijn verlengde contract. Over realiteitsbesef gesproken... "

Volgens mij heeft Bergwijn zijn zinnen ook op een vertrek naar Ajax gezet. Ik denk echter dat de kans dat PSV tot een vergelijk zal komen met Ajax te verwaarlozen is. Die club zal gewoon de hoofdprijs vragen, zoals AZ inmiddels volgens mij ook wel genoegzaam duidelijk heeft gemaakt dat je voor koopjes niet in Alkmaar moet wezen. Stengs heeft net zijn contract verlengd terwijl hij nadrukkelijk in de belangstelling van Ajax stond. Ik denk dat als hij zijn zinnen zou hebben gezet op een vertrek naar een grotere club, hij zijn contract niet zou hebben verlengd. Maar het staat je natuurlijk helemaal vrij om in sprookjes te blijven geloven ...

2 augustus 2019 om 15:39

De kans dat een topspeler van Psv een transfer naar Ajax maakt is natuurlijk veel minder realistisch dan dat een topspeler van AZ een transfer naar Psv maakt. Bij een bod van 12-15 miljoen zie ik Stengs wel naar Psv gaan ondanks zijn verlengde contract.

2 augustus 2019 om 12:59

Hou toch op met die onzin. Berghuis en middelmaat? Berghuis is voor de Eredivisie gewoon de absolute top. Of denk jij dat ze ff een Everton binnenhalen?

2 augustus 2019 om 13:09

@angelo77, Berghuis heeft bij Feyenoord aardige dingen laten zien en is misschien voor de Eredivisie (sub)top. Maar internationaal gezien is het gewoon middelmaat!... In Engeland heeft hij niets gepresteerd en in het Nederlands Elftal presteert hij niet tot nauwelijks.

Als PSV €20m voor Berghuis zou betalen, dan verklaar ik ze voor gek want voor dat geld kan je veel betere voetballers uit het buitenland halen!

2 augustus 2019 om 14:08

"in Engeland heeft hij niets gepresteerd en in het Nederlands Elftal presteert hij niet tot nauwelijks.''

In Engeland kreeg hij te maken met een coach die geen plek had voor wingers, no shit dat hij dan niet kan slagen. Als je zijn verhaal erover leest, snap je reden dat het bij Watford niet is gelukt.

Nederlands elftal speelt hij überhaupt niet veel, maar als hij speelde, was het nooit zo slecht als jij nu beweert.

Ben wel benieuwd, welke betere spelers echt naar PSV willen komen dan?

Iedereen die allemaal ontzettend negatief is over Lozano. Ik vind het nog steeds een goede speler, alleen denk ik dat PSV hem de laatste tijd verkeerd heeft gebruikt door hem alsmaar vanaf rechts te laten komen. Aan het begin bij PSV kwam die vanaf links en schoot die er veel binnen. Jammer dat die dat niet voort heeft kunnen zetten. Blijft een enorm gevaarlijke buitenspeler met ontzettend veel snelheid en ook een goed schot. Ik zie hem wel bij Napoli slagen.

2 augustus 2019 om 13:13

20 punten nou nou nou dat alleen door ziyech? .... nee

2 augustus 2019 om 13:15

Iedereen verwachtte een exodus bij Ajax maar voorlopig lijkt die juist naar Psv te gaan. Gunstig voor Ajax.

2 augustus 2019 om 13:34

@dominiquethiem

" Iedereen verwachtte een exodus bij Ajax maar die lijkt juist naar Psv te gaan."

Je maakt er een gewoonte van om voor de muziek uit te lopen en de huid van de beer te verkopen terwijl die nog een winterslaap geniet. Voor Neres, Zyech en Van der Beek is veel belangstelling en die kunnen dus nog altijd hun heil elders zoeken. Als je de media mag geloven, is een vertrek van Donny van der Beek naar Real Madrid zelfs heel erg dichtbij. In theorie kan Ajax dus nog 3 sterkhouders verliezen en PSV iedereen binnenboord houden. Je bent dan ook op zijn minst heel erg voorbarig en rekent je wellicht veel rijker dan je bent.

2 augustus 2019 om 13:49

Voorlopig ziet het er gunstig uit voor Ajax maar nog wel afwachten uiteraard tot de transfermarkt voorbij is. Kan nog veel gebeuren. Maar voorlopig ziet het er gunstig uit voor Ajax.

2 augustus 2019 om 13:58

Nouja dat PSV alles kan binnenhouden is niet waar natuurlijk. Luuk de Jong, onze held, heeft ons al verlaten. En ook Angelino, wat ik de beste back in de eredivisie vind van de afgelopen jaren. Swaab is ook weg maar goed opgevangen door de komst van Baumgarl. Eigenlijk hebben we de opvolger van Lozano al binnen, in de vorm van Bruma die mij positief verrast tot nu toe. Ik denk dan ook aan nog een box to box middenvelder + kopsterke spits als stormram (door het wegvallen van Lammers).

Zou hem als psv zijnde momenteel liever kwijt dan rijk zijn, speelt als een natte krant t afgelopen half jaar.

Hopelijk is dit serieus en komt het snel rond. We gaan Lozano zijn productiviteit zeker missen maar zijn koppie lijkt niet meer bij PSV te zijn. 35-40 miljoen is een mooi bedrag voor Lozano.

Zijn vervanger staat al klaar in de persoon van Gakpo. Hij geeft wat meer diepgang aan het spel van PSV met zijn scherpe voorzetten. Dit is een van de dingen die we missen, nu nog iemand ze binnen knikt.

Hopelijk investeert De Jong het geld in een lopende middenvelder a la Van Ginkel, die kunnen we wel gebruiken namelijk.

Krijgen ze Guti er dan gratis bij?

Die voldoet toch al niet en als z'n vriendjes weg is, zal hij ook wel weg willen.

Nou hop per direct dan!! Staat hij morgen ook niet in de Veste theater te maken!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren