Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Jan-Arie van der Heijden wil weg bij Feyenoord: ‘Ik ken mijn kwaliteiten’

Laatste update:

Jan-Arie van der Heijden wil weg bij Feyenoord, zo meldt De Telegraaf zondagavond. De 31-jarige centrumverdediger heeft in deze fase van zijn loopbaan geen trek in een reserverol, die onder nieuwe trainer Jaap Stam dreigt. "Ik ken mijn eigen kwaliteiten en ik denk dat ik daarmee niet op de bank moet zitten. Ook niet bij Feyenoord", zegt de verdediger annex middenvelder.

Van der Heijden heeft in de voorbereiding gemerkt dat hij niet tot de basisspelers behoort onder Stam. "De trainer kiest voor andere spelers", aldus de centrale verdediger, die niet voor onrust wil zorgen. "Dat is zijn goed recht. Ik heb het ook goed naar mijn zin hier. Ik vind dit een prachtige club, ik ga goed om met iedereen in de selectie en ik vind Rotterdam een fijne stad. Maar ik voel dat Feyenoord geen vertrouwen uitstraalt naar mij voor de toekomst."

In de oefenwedstrijd tegen Southampton (1-3 verlies) begon Van der Heijden andermaal op de bank. Na het uitvallen van Sven van Beek kreeg de routinier in de veertigste minuut alsnog minuten. "Ik ben duidelijk geen eerste keus nu. Dat ben ik jarenlang wel geweest. Ik kies dan liever voor een nieuw avontuur. Dan moet je een keuze maken en samen tot een oplossing komen."

Het contract van Van der Heijden in de Kuip loopt na dit seizoen af. De Nederlander, die in 2015 transfervrij werd overgenomen van Vitesse, rekent erop dat de clubleiding van Feyenoord meewerkt aan zijn vertrek. De linkspoot komt uit de jeugdopleiding van Ajax, maar werd na twee huurperiodes bij Willem II in 2011 verkocht aan Vitesse. In zijn periode bij Feyenoord won de voormalig jeugdinternational de landstitel, twee KNVB-bekers en tweemaal de Johan Cruijff Schaal.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Zet hem a.u.b. in de basis.. Met Van Beek en Botteghin samen achterin staat het echt heel zwak, voor mij liever Jan-Arie met een nieuwe verdediger in de basis.

28 juli 2019 om 23:23

Zolang er geen verdediger wordt aangetrokken dan is onze Jan Arie gewoon een basisspeler. Er is simpelweg geen betere centrale linker verdediger in deze selectie

28 juli 2019 om 23:03

Hij is net zo slecht. Je moet doorselecteren, want wat heb je eraan als je de ene slechte speler vervangt voor een ander. Het zegt toch al genoeg dat hij uit de basis wordt gehouden door van Beek. Verkopen zo snel mogelijk a.u.b en nieuwe spelers halen die wel wat toevoegen.

29 juli 2019 om 08:53

Dan moet daar wel het geld voor zijn. Tevens is dat niet de enige positie waar Feyenoord versterking kan gebruiken.

Hij komt ook niet op de bank na die wedstrijd van v.beek vandaag.

Laat hem met snelle verdediger spelen want opbouwen kan die wel

28 juli 2019 om 22:36

Neuh, heb liever een centrum Botteghin, St. Juste.
Heb je iemand die snel is en kan opbouwen en een moordenaar, iemand die een spits de wedstrijd uit helpt.
Je moet Botteghin niet laten opbouwen joh...
V/d Heijden vind ik echt een net niet verdediger.
Kan redelijk opbouwen en kan redelijk verdedigen.
Maar is nergens goed in.
Als Feyenoord de focus op een goede rechtsback legt, dan komen we al een heel eind.

28 juli 2019 om 22:40

Wie is dan de moordenaar?

28 juli 2019 om 23:02

De laatste tijd hoef je botteghin ook niet te laten verdedigen. Continu afwachten ipv aanpakken.

28 juli 2019 om 23:02

Botteghin... leek me vrij duidelijk.

28 juli 2019 om 23:58

Nee, Botteghin stapt vaak uit om door te dekken. Jan Arie loopt dan uit positie en zie je een Malacia die zijn vent moet opvangen. Vandaag ook...en vervolgens komt er een vrije vent ovet Malacia's flank. Hij kan geen 2 man dekken...goal. Jan Arie nergens te bekennen. St Juste naast Botteghin....no-brainer met de huidige selectie. Desnoods vBeek rechtsback...heeft een crosspass en foutjes op de back zijn niet direct een tegengoal.

29 juli 2019 om 08:17

Ape ik ben al blij als Malacia een keer achterin staat. Dan word het 2 man dekken vrij lastig ja.
Malacia moet leren meer te doseren.

Voor nu moet je gewoon met Botteghin en Jan Arie spelen.
Of je moet Geertruida een kans geven.
Ik hoop dat Hoedt komt. En Karsdorp eventueel.

Ja als je zelfs niet boven van beek wordt gekozen...... dan zou ik het ook opgeven dat je ooit nog in de basis komt

Hoop voor Feyenoord dat ze een paar van die jongens gewoon kunnen verkopen. Eigenlijk is dit ook een subtopspeler die een topjaar heeft gekend (2017) maar waarmee je op de langere termijn als club niet doorontwikkeld. Simpelweg omdat er geen rek in zit verder.

28 juli 2019 om 22:18

Snap niet waar het geld allemaal naar toe gaat. 4 transfervrije spelers terwijl Vilhena is vertrokken. Daarnaast is er vorig jaar niemand gehaald, terwijl Amrabat en Boetius ook geld opleverden.

28 juli 2019 om 22:51

Goat goede conclusie, dat vraag ik mij ook af. Talentpool? Vrienden van Feyenoord? Schulden?

28 juli 2019 om 22:56

Misschien voor het nieuwe stadion? Dat is het eerste wat bij mij naar boven komt.

28 juli 2019 om 22:59

Voor het nieuwe stadion is er al 23 miljoen geleend, las ik in FTM.

29 juli 2019 om 01:36

Feyenoord heeft financieel gewoon een enorm probleem. Ze maken operationeel geen winst, doordat ze relatief veel salaris betalen. Daarnaast staat er amper waarde op het veld (in het beste scenario leveren alle spelers bij elkaar 100 miljoen op). Dit betekent dat maar een heel klein deel van de transferinkomsten geïnvesteerd kan worden in de selectie. En helaas halen ze dan ook nog voornamelijk spelers zonder groeipotentieel, waardoor ze ook weinig extra waarde creëren. Ik vrees echt dat Feyenoord met dit beleid over 2 jaar op gelijke hoogte staat met AZ en Utrecht ipv Ajax en PSV. Voor een club met de achterban van Feyenoord zou dat schandalig zijn!

29 juli 2019 om 01:56

Er zijn wel meer clubs die relatief gezien veel salaris betalen, maar dan moeten de inkomsten er ook naar zijn. En dat is het probleem bij Feyenoord. Vooral het gebrek aan waardevolle spelers die geld op leveren, breekt ze nu op.

29 juli 2019 om 08:17

Onzin. Feyenoord boekt al zeven jaar op rij winst. Vorig jaar zelfs een recordomzet van 100 miljoen. Maar ook zonder europees en transfers zijn er ruime zwarte cijfers. Het jaarverslag is gewoon online te vinden. Feyenoord heeft weinig geld door het aanleggen van twee trainingscomplexen en het terugbetalen van de vvf.

Heel erg overtuigd van jezelf ben je niet, als je al voordat er een wedstrijd gespeeld is weg wilt, omdat je niet speelt

28 juli 2019 om 22:13

Of gewoon moedeloos als hij ziet dat v Beek gewoon mag blijven blunderen en Botteghin wordt beloond met de aanvoedersband voor al z’n terugspeelballen

29 juli 2019 om 00:05

Botteghin heeft geen bijnaam verdient met klungelige acties. Mannetjesputter die een snellere, wendbare vent naast m moet hebben. In t kampioensjaar pakte het goed uit, maar de chemie is er wel een beetje uit. Nou is vBeek ipv Jan Arie ook geen oplossing. Ik snap wel dat ie ergens anders nog 2 of 3 jaar lekker basis wil staan. St Juste neemt zijn plek wel over. Focus op een nieuwe rechtsback. Met een fitte Haps zou ik Malacia rechts zetten voorlopig.

29 juli 2019 om 08:34

Simpele conclusie. Je kan nog zo overtuigd zijn, uiteindelijk beslist de trainer.

Hij is beter dan van Beek, maar daar is ook alles mee gezegd. En ex-Ajacied? Als je dan naar z'n oude clubs wil refereren is Vitesse toch wat toepasselijker, daar heeft hij wat langer dan een blauwe maandag gespeeld als prof.

28 juli 2019 om 22:16

Volgens mij heeft hij gewoon langer bij Ajax gespeeld en ook misschien nog wel langer als prof, al zal het dan een klein contractje zijn geweest. Hoe dan ook is het, ook als dat niet juist is, nog steeds niet gek om Ajax te noemen. Als ik pak hem beet Prince Boateng of Paulinho erbij pak noem ik ook eerder Barcelona of Tottenham dan een Chinese ploeg of Sussoalo of zo....

28 juli 2019 om 22:19

Ex- Ajacied is helemaal niet relevant wanneer iemand 2 wedstrijden voor die club speelde en dat is al meer dan 10 jaar geleden.

28 juli 2019 om 22:32

Je noemt gewoon de grootste, meest interessante ploegen op en voor hem is dat Ajax. Daar is toch niks mis mee ook? Zelfde als dat we bij artikelen over Noa Lang ook vaak lezen dat het een oud-Feyenoorder is. Maakt toch niks uit als zoiets erbij staat?

28 juli 2019 om 22:35

Het is voor Goat niet interessant waar iemand vandaan komt. Misschien moeten ze zelfs Feyenoord niet noemen gezien Jan Arie het meest voor Vitesse heeft gespeeld. Wat kinderachtig he, dat bekrompen reageren als er iets van Ajax in zo'n tekstje staat.

29 juli 2019 om 00:03

Nouja, ik snap het wel... Ajax en PSV zijn de twee ploegen die eigenlijk constant genoemd worden door VZ, in praktisch ieder artikel wordt één van de twee wel genoemd. Mogen ze prima doen natuurlijk, maar ik snap dat dat voor andere supporters voor frustraties zorgt. Ik link van der Heiden ook maar aan vitesse dan aan Ajax en van Leer meer aan Roda dan aan PSV (okay, ik persoonlijk misschien niet, maar als ik mezelf als neutrale supporter probeer in te leven, dan wel). Niets mis mee, hoef je niet zo zuur over te doen alleen omdat jij vind dat jouw clubje genoemd moet worden...

29 juli 2019 om 05:33

Ik vind niet dat mijn clubje perse genoemd moet worden. Dat maakt me echt niks uit. Maar als er een club genoemd moet worden, vind ik het niet gek dat ze Ajax noemen.

28 juli 2019 om 22:17

Hij komt uit de jeugd van Ajax en is daar doorgebroken naar het professionele voetbal.
Sws is het niet relevant wélke oude club dan ook te noemen, maar als je er een noemt, is de club waar hij is opgeleid + is doorgebroken + de grootste club van het land is, geen slechte om te noemen.

28 juli 2019 om 23:03

Dan kunnen we ook wel bij ieder artikel Feyenoord gaan noemen, aangezien dat de mooiste club van het land is.

28 juli 2019 om 23:42

Toch komen daar nou niet echt veel geweldige talenten door die daadwerkelijk in de eredivisie wat toevoegen de laatste jaren. Er moet wel iets van een link zijn he

28 juli 2019 om 23:43

Verschil is dat Ajax feitelijk de grootste is en dat alleen het Legioen Feyenoord de mooiste club vinden.

29 juli 2019 om 00:12

Nou gaan we weer teveel met sentimenten strooien, erg subjectief. Ajax kan je qua prestaties de grootste noemen, niet perse qua achterban (gloryhunters tellen niet mee). Feyenoord is groter qua achterban, stadion, trouw. Wat men mooier acht, subjectief.

29 juli 2019 om 00:33

Ook Feyenoord heeft veel gloryhunters. Er is een aantal jaar geleden een onderzoek gedaan naar de stijging en daling van het aantal stadionbezoekers. Wat bleek, bij Feyenoord liep het aantal supporers in de slechte periode met ruim 10% terug, het meest van alle clubs. Bij andere clubs was er geen grotere stijging/daling dan 5%. Dat fabeltje van trouwste supporters kan al lang de prullenbak in.

29 juli 2019 om 00:34

Daarbij heeft Feyenoord ook bij lange na niet het grootste stadion.

29 juli 2019 om 00:35

Ajax is wua alles groter dan feyenoord.. prijzenkast, achterban, stadion. Trouw is niet te meten. En zeker de laatste jaren is het ajax publiek erg trouw. Dit jaar 32000 mensen op de wachtlijst voor een seizoenkaart. Ajax heeft daarnaast wereldwijd ‘fans’ omdat het een veel grotere club is dan feyenoord. En met de huidige sportieve ontwikkelingen gaat feyenoord ook niet inlopen de komende jaren, maar vrees ik dat de kloof alleen maar groter wordt. Sportief kijkt feyenoord naar onderen, qua grootte van de club moet je oppassen dat psv je niet voorbijstreeft.

28 juli 2019 om 23:10

Beter dan Van Beek is niet per se goed genoeg.

Ik snak naar twee versterkingen in de defensie,

hahahah met jouw kwaliteiten mag je blij zijn dat je zoveel wedstrijden voor ons hebt gespeeld. Op het kampioensjaar na was Scharie vrij matig.

Begrijpelijk. Hoewel Jan-Arie geen topper is ben je echt niet goed bij je hoofd als je van Beek boven hem verkiest.

29 juli 2019 om 01:32

Beide gewoon middelmaat. Hoe hij vandaag door het midden uitverdedigde en zijn collega in de drukte aanspeelde. Zegt ook alles.

Aanvallend is het veel bij de concurrenten van Ajax. Maar verdedigend is het echt niveautje Utrecht/vitesse.

Ze brengen het alsof Van der Heijden zijn contract gaat afkopen haha. Groot nieuws, zelfs een "later meer".. Van der Heijden heeft helaas echter wel gelijk op dit moment.. Feyenoord is niet meer de grote club en zulke jongens hebben het niveau voor een basisplaats bij Feyenoord momenteel. Ik begrijp dus wel dat hij verder wil kijken en ben benieuwd welke clubs zich gaan melden voor hem. Ook voor Feyenoord denk wel goed om nu afscheid te nemen, een beetje verversing in de selectie kan denk weinig kwaad..

28 juli 2019 om 22:20

Hij heeft het niveau van Feyenoord? Daarom zit hij op de bank.

28 juli 2019 om 22:28

Je kan ook op de bank zitten, omdat een trainer liever een ander type speler heeft op jouw op positie.

28 juli 2019 om 22:33

Hij wordt uit de basis gehouden door Van Beek, niet door Maldini.

28 juli 2019 om 22:43

Zelfs als hij wel uit de basis werd gehouden door Maldini kan hij het niveau hebben dat past bij Feyenoord.... Bij Ajax kan zometeen minimaal 1 van spelers als Tadic, Promes, Neres en Ziyech op de bank belanden. Ik ben echter wel van mening dat zij het niveau hebben dat past bij Ajax. Dus wat is je punt? Hetzelfde geldt voor Van der Heijden nu. Je kan hem op de bank zetten, maar wat mij betreft is hij qua niveau gelijk met de andere centrumverdedigers.

28 juli 2019 om 22:51

Ik snap dat jij als Ajacied graag ziet dat Feyenoord speelt met spelers van het niveau van der Heijden. De waarheid is echter dat hij sinds het kampioensjaar geen bal heeft geraakt.
Jij noemt nu even de beste 4 spelers van Ajax op. Geen goede vergelijking.

28 juli 2019 om 23:02

Daarvoor hoeft hij niet speciaal te hopen dat Van der Heijden blijft, de concurrentie bestaat uit spelers die amper een haar beter zijn dan Van der Heijden. De enige van wie ik centraal echt zou zeggen dat hij een klasse beter is dat is St Juste. Maar ja, die moet rechtsback spelen omdat Feyenoord daar al helemaal niks heeft.

En zolang spelers als Fer, Narsingh en Kelly gehaald worden hoeft hij ook niet echt bang te zijn dat Feyenoord snel een verdediger gaat halen die echt een paar klasse beter is. Met de huidige manier van scouten is gewoon wachten op de volgende Van der Heijden.

28 juli 2019 om 23:05

Het gaat om het voorbeeld dat meerdere spelers een vergelijkbaar niveau kunnen hebben, maar niet allemaal kunnen spelen. Maar goed, jij bent blijkbaar zo onder de indruk van Van Beek en Botteghin.. Dan verschillen we daarin van mening.

28 juli 2019 om 23:08

@Adzevedo, dat dus.. Als Feyenoord nou Indi zou halen, ja, dan gaat het niveau omhoog en kan Van der Heijden niet meer van het niveau Feyenoord zijn. Zoiets zie ik echter ook niet gebeuren..

28 juli 2019 om 23:46

Uitstekende vergelijking. Het zijn geen eens de vier beste spelers van Ajax, maar dat ter zijde. Een van die spelers gaat banken. Achterin gaat hetzelfde gebeuren. Voor 2 posities heeft Ajax 4 spelers. Drie van die 4 hebben zich echt laten zien in de voorbereiding en hebben laten zien het gewenste niveau te kunnen halen. De 4e lijkt op papier dat ook te hebben maar dat is afwachten. Van die 4 gaat er minimaal 1 banken. Maar om dan direct te zeggen niet het gewenste niveau...

29 juli 2019 om 00:00

@De Toekomst

Ja, Indi ten opzichte van Van der Heijden is een duidelijke verbetering. Maar ja, lijkt me redelijk onhaalbaar aangezien hij bij Stoke basisspeler is, een contract tot en met 2022 heeft en een geschatte transferwaarde van 6,5 miljoen.

Het probleem van Feyenoord is een probleem in grote lijnen en niet in details. Het is geen probleem dat Van der Heijden bij Feyenoord op de bank zit als 31 jarige verdediger met zijn beperkingen. Het probleem is dat veel van zijn concurrenten en medespelers ook allemaal relatief oud zijn en/of hun beperkingen hebben en dat de weinige sterkhouders niet het vermogen hebben alle beperkingen te compenseren.

De werkelijke problemen van Feyenoord in grote lijnen?

Teveel beperkte spelers in de basis en in de selectie
Een te hoge gemiddelde leeftijd van de selectie
Een le lage transferwaarde van de selectie
Te weinig sterkhouders waar je op kunt bouwen
Te weinig talent wat er nu al klaar voor is
Te weinig geld om versterkingen te halen
Bestuurlijke onrust
Een slecht werkend scoutingsapparaat.
Een te slechte doorstroom vanuit de jeugd naar het eerste elftal

Dit gaat nog wel 2/3 seizoenen duren voordat ze de boel daar weer op de rit hebben.

Welke kwaliteiten ??

29 juli 2019 om 14:23

Zijn schaar natuurlijk.

Hoe raar is het als Botteghin Sint Juste naast zich krijgt en v.d. Heijden op 6 daar kort voor zou spelen voor de opbouw ?

28 juli 2019 om 22:35

Ik heb er even over nagedacht, maar best wel raar

29 juli 2019 om 01:44

Nee dat is niet raar. In het halve jaar dat hij bij Willem II speelde , speelde hij daar ook en deed dat goed.

Mooizo, er lopen bij Feyenoord al veel te veel oudere spelers rond. Achterin moet er nog wel flink doorgeselecteerd worden.wat er nu loopt kan echt niet.

Lijkt me een prima moment om afscheid te nemen. Hij ziet Van Beek ook aanmodderen en ik snap best dat het dan vervelend is dat je niet speelt. Er wordt vaak lacherig over Van der Heijden gedaan, maar hij heeft voor Feyenoord veel sterke wedstrijden gespeeld. Meer dan ik had durven hopen toen hij tekende, met ook een belangrijk aandeel in het kampioenschap. Met Botteghin, Kongolo en Karsdorp samen stond er een zeer complete achterhoede en zonder die backs die alles dichtliepen werd het voor Van der Heijden een moeilijk verhaal. Dan komen zijn zwaktes meer naar boven dan zijn kwaliteiten. Zonde, want het is een goede voetballer

28 juli 2019 om 23:39

vGeel werd uitgelachen toen hij vdHeijden transfervrij ophaalde als vervanger van de oude afzwaaiende Mathijsen. Is een prima (transfervrije) aankoop geweest.

Misschien wat voor Az? Az heeft duidelijk nog een CV nodig en aangezien VDH speeltijd zo belangrijk vindt zal hij ook wel bereid zijn om de stap te maken aangezien hij zijn kwaliteiten kent.

28 juli 2019 om 22:44

Voor AZ zou hij prima zijn. Met Vlaar een ervaren duo. Dan loop je echter wel tegen hetzelfde aan als Feyenoord: gebrek aan snelheid. In het kampioensjaar had Feyenoord Kongolo altijd als restverdediger, dat scheelde heel veel. Svensson en Ouwejan/Wijndal lijken me geen types die vooral verdedigend denken

Lekker weggaan. Subtop Nederland is je niveau, je hebt 1 leuk jaar gehad maar met name dankzij Kongolo, Karsdorp, Vilhena en El Ahmadi

29 juli 2019 om 00:52

Wil je hierbij suggereren dat Feyenoord boven de subtop zit? Ja qua achterban en club wel, maar als ik naar de kwaliteit van de selectie kijk denk ik dat ze echt niet zo ver boven az, Utrecht en Vitesse zullen eindigen. Denk jij van wel?

29 juli 2019 om 09:26

Enige wat nodig is is een goeie cv...stel dat lozano en of bergwijn vertrekt dan is de selectie gelijkwaardig aan die van psv

Van der heijden had 1 topjaar en dat was dat kampioensjaar.. Bedankt daarvoor En succes verder! Mischien komt er nu wat meer ruimte voor een geertruida die ik wel eens wil zien als het er echt omgaat.. Afschrijven doe ik hem nog niet.

Als je ziet dat Van Beek de voorkeur krijgt en je ziet hem verdedigen dan snap ik dat Van der Heijden het gevoel heeft dat hij in de basis zou moeten staan. Van Beek staat al een tijdje stil in zijn ontwikkeling en ik vind Van der Heijden een stabielere verdediger. Maar eerlijk gezegd : Van der Heijden bij Feyenoord in de basis is natuurlijk ook een teken van zwakte. Er moet doorgeselecteerd worden, zowel op kwaliteit als op leeftijd, dus daarbij zal Van der Heijden toch echt snel plaats moeten maken. Die kan makkelijk nog bij een subtopper wekelijks een belangrijke steunpilaar zijn, maar voor Feyenoord en de ambities komt hij tekort. Maar ja, dat geld in mijn optiek voor 70 procent van de huidige Feyenoord selectie.

Een nieuwe trainer die wat anders wil proberen.... niet dat er veel anders is achterin voorlopig, maar dan als je er even niet instaat gelijk gaan roepen dat je weg wil.... man man wat een instelling. Om over de opmerking "ze zien niks in me voor de toekomst" nog maar te zwijgen.. raar ook als je 31 bent....

Prima, laat hem lekker vertrekken, we hebben vers bloed nodig achterin en wat snelheid. Jan Scharie kan je prima der bij houden als de 3e cv maar als hij zich zelf in de basis ziet, gwn lekker laten vertrekken.

Kom maar weer terug naar Vitesse !

Ik begrijp hem wel, Stam verkiest notabene V Beek nog boven hem.

Ik vind het een beetje voorbarig van van de Heijden om nu te gaan roepen dat hij weg wil / moet

Als je concurrentie al niet aan kan, in dit Feyenoord, dan kun je beter geen profvoetbal spelen

Als je nu al in de slachtoffer rol gaat zitten omdat je denkt dat je de verkeerder trainer in Stam hebt getroffen.......

Als je dan niet voor je plaats wil knokken en bij voorbaat de strijd opgeeft kan ik Stam alleen maar gelijk geven

Iedereen valt nu over van Beek heen, en het was ook wel erg slecht wat hij liet zien

Dat zou een motivatie moeten zijn voor de anderen

Kom op jongen, zet je tanden er in, als je vindt dat je in het elftal thuis hoort, rest je maar en ding: Laat het zien!

28 juli 2019 om 23:42

Mooi verhaal, maar je weet niet wat Stam met hem heeft besproken. Mss is die wel heel duidelijk geweest en heeft hij aangegeven dat het ‘een heel moeilijk jaar’ voor vdHeijden zou gaan worden omdat Stam andere kwaliteiten achterin zoekt?
Kun je wel leuk willen knokken, maar dat gaat m natuurlijk niet worden.

28 juli 2019 om 23:48

Ja dat zou kunnen

Ik zou alleen dan niet weten wie er op Jan-Arie zit te wachten, ik denk dat hij zelf aan de subtop denkt, ook omdat hij zelf vindt dat hij in de basis hoort bij Feyenoord

Geen idee of die ploegen (3-6) interesse in hem hebben, ik denk het eigenlijk niet, maar ik ken hun selecties niet helemaal goed

Berghuis wil iedereen er wel bij, maar Jan-Arie? En nu?

Kan weleens een pijnlijk verhaal worden

Duidelijk dat Jan Arie niet voor plek 13 of 15 bij Feyenoord gaat als hij nog ergens in de eredivisie een basisplaats zou kunnen bemachtigen. Tsja , dat is altijd een lastige keuze. Gok je op je eigen kwaliteiten en denk je het nog bij Feyenoord te redden of ga je op zeker bij pakweg Vitesse of Heracles ?
De overweging die velen in soortgelijke situaties in deze periode maken.

29 juli 2019 om 00:54

Ik denk dat het niet zo zeer afhankelijk is van de kwaliteiten maar meer wat de klik met je trainer is. Heeft hij vertrouwen in je of niet. Ik denk dat jan Arie gewoon heel goed aanvoelt dat stam het niet voldoende in hem ziet zitten.

Misschien een optie om st Juste in het centrum te zetten naast Botteghin, wat snelheid in het centrum kan geen kwaad, plus hij is opbouwend wel aardig, dan een rechtsback kopen of huren.
Denk dat Janmaat die gewoon speelt te duur is, anders een speler uit de jeugd zoals Geertruida een kans geven, een enkele jeugdspeler met 3 ervaren spelers incl Vermeer in de buurt lijkt me geen al te groot risico.

Sorry maar ik vind van Beek een beetje een clown aan het worden..
Van topscorer eigen goals tot transfer naar Monaco zien vervliegen door dramatische wedstrijd, en tot wat er nu nog van over is.
Kan er helaas niks anders van maken, denk dat oud topverdediger Stam er ook niks anders van kan maken, anders misschien als het betaalbaar is eens proberen of van Drongelen haalbaar is.
Zou zorgen dat het weinige geld wat er is eerst achterin gebruikt wordt, met zo'n gatenkaas achterin ga je het met het kaliber aanvallers van Feyenoord nooit redden een flink aantal wedstrijden.
Begrijp dat Stam door een hoop strijd het een en ander wil compenseren, en dat hij denkt die hoge pieken en dalen wat dichter naar elkaar te brengen, maar zolang je die lullige goals tegen blijft krijgen zakt het zelfvertrouwen steeds verder weg, dan wordt strijden eerder als een dolle over het veld rennen zonder voor je uit te kijken om overzicht te bewaren, beetje zoals van Beek over het veld loopt te draven..

Scharie is ook niet meer het niveau dat hij in het kampioensjaar heeft laten zien, echter is er op dit moment niks beters! Van Beek was een redelijk talent, maar is op dit moment pure middelmaat! Wat ik raar vind.... Stam was een grootheid in verdedigen, dan moet hij toch iets in Sven zien? Misschien kan hij er nog iets aan sleutelen?

Mooi. Jan-Arie heeft het veel beter gedaan dan ik bij zijn komst had durven dromen, dus hij mag door de voordeur weg, maar inmiddels is hij geen haar beter dan de stoethaspels die nu in de basis staan. Tijd om door te selecteren.

Speelt 1 wedstrijd niet en in plaats van harder te werken ga je gillen dat je weg wil. Bij tegenslag ga je harder werken, niet wegrennen. Zegt genoeg over hem.

Ik denk dat Emmen geen interesse heeft. Misschien een club uit italie wel.

Ik dacht even wat Feyenoord voor hem betaald heeft, maar hij is gewoon transfervrij aan komen waaien in het tijdperk dat er geen cent te makken was.
Alleen daarom zou hij al dankbaar mogen zijn dat hij ooit voor zo’n mooie club heeft mogen spelen.
Is gewoon eigenlijk op elke positie te zwak en nu Botteghin wat ouder word kan het duo ook niet meer.
En als hij nu deze instelling uitspreekt zou ik als Feyenoord zijnde kijken welke club er gek genoeg is om nog wat voor een transfersom op tafel te leggen en meteen accepteren.
Feyenoord staat voor mij altijd voor harde werkers en daar kan best een goede voetballer tussen zitten, maar dat is hij geen van beiden.

Speelde bij Willem II als verdedigende middenvelder erg goed. Denk niet haalbaar voor ons maar zou hem heel graag terug zien op die positie.

Lekker naar het buitenland gaan en een beetje geld harken.
Als men v/d Beek al boven je verkiest weet je zeker dat je niks meer te zoeken hebt bij Feyenoord.

Mensen zullen zich dit vast niet meer herinneren, maar deze gozer was vroeger het talent op de toekomst. Een gouden linkerbeen had hij, heerste op het middenveld altijd. Jammer dat het mede door blessures er nooit is uitgekomen. Hele matige speler uiteindelijk.

Het is bij Feyenoord toch echt wel armoedig achterin. Er is geen enkele speler die het niveau van een top 3 club heeft. Hetzelfde eigenlijk voor het middenveld. Alleen de aanval ziet er op zich wel ok uit, maar in de breedte is het gewoon te weinig.

Ik ben benieuwd hoe ze het gaan doen, maar het zal me niks verbazen als ze uiteindelijk voor de play offs voor Europees voetbal moeten strijden ipv directe plaatsing.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren