Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Jaap Stam hoopt op nieuwe aanwinsten: ‘We hebben extra kwaliteit nodig’

Laatste update:

Feyenoord voegde tijdens deze transferperiode reeds Leroy Fer, Luciano Narsingh, Liam Kelly en Nick Marsman toe aan de selectie. Trainer Jaap Stam is tevreden met de aanwinsten die reeds zijn gepresenteerd in De Kuip, maar de trainer in Rotterdamse dienst blijft hopen op buitenkansjes die zich aandienen op de transfermarkt. In aanloop naar het openingsduel met Sparta Rotterdam van zondag wordt wellicht meer duidelijk.

“Ik hoop wel dat er nog wat jongens bijkomen”, stelt Stam zondagmiddag na afloop van de met 1-3 verloren oefenwedstrijd van Feyenoord tegen Southampton voor de camera van FOX Sports. “Ik denk dat je het verder aan Sjaak (Troost, technisch directeur van Feyenoord, red.) moet vragen. We zijn altijd op zoek naar extra kwaliteiten, naar extra spelers. De selectie moet breder. We moeten extra kwaliteit erbij hebben, de jongens die we hebben doen het hartstikke goed, maar we willen op een bepaalde manier de competitie in. We wachten af wat er gaat gebeuren.”

Stam laat ook zijn licht schijnen over de blessures van Sven van Beek en Sam Larsson, die allebei voortijdig afhaakten tegen Southampton. “Sam kreeg een knietje in zijn rug, daar heeft hij wat last van. Het is de vraag hoe hij daaruit komt. Morgen gaan we het bekijken, laten we hopen dat dat niet ernstig is. Sven verdraaide zijn enkel, ook daar moeten we morgen kijken hoe dat eruit gaat zien.”

Van Beek en Larsson zijn niet de enige spelers in de ziekenboeg van Feyenoord. Ook Nicolai Jörgensen, Jens Toornstra, Yassin Ayoub, Justin Bijlow, Calvin Verdonk en Bart Nieuwkoop zijn door uiteenlopende blessures niet inzetbaar. “Het zit ons niet mee”, verzucht Stam een week voor de eerste wedstrijd in de Eredivisie tegen Sparta.

In welke linie heeft Feyenoord volgens jou het meest dringend versterkingen nodig?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Wat het dilemma Van Beek betreft, ik zou zeggen: geef die Lutsharel Geertruida nou eens de kans. Nog altijd slechts 19 jaar, en ondanks dat hij een iets mindere periode had, wordt hij niet voor niets als een groot talent gezien.

28 juli 2019 om 18:01

Slechter dan Van Beek wordt het toch niet. Wanneer heeft hij voor het laatst een goede pot gespeeld? Feyenoord blijft maar vasthouden aan zulke jongens, net als dat ze vast blijven houden aan middelmaat als Van der Heijden en Botteghin. Zo ga je nooit groeien. Als je daar inderdaad een talent zet zoals Geertruida, ga je misschien wel groeien.

28 juli 2019 om 18:06

@falonso

ik vind Berghuis een geweldige speler voor Feyenoord, Haps mits fit is ook wel aardig en Kokcu en Burger vind ik leuke talenten. voor de rest vind ik de Feyenoord selectie alles behalve bijzonder maar hopelijk weten een paar spelers te verassen en het tegendeel te bewijzen

28 juli 2019 om 18:07

Inderdaad. Zou ook liever een talent de kans geven dan spelers die al jaren niet brengen wat je hoopt. Buiten het kampioensjaar dan.

28 juli 2019 om 18:18

Met tweede goede backs kan je wel met Botteghin en v/d heijden spelen kijk maar in het jaar dat Feyenoord kampioen werdt.
Alleen ja backs als Karsdorp en Kongolo moeten ook wel weer opstaan.
Voorlopig zie ik het allemaal somber in en vind ik het al heel knap dat Stam het aandurft daar heb ik wel respect voor.

28 juli 2019 om 19:46

Zoals vaak ben je weer realistisch Japie.
Het is altijd hopen geblazen.
Geldt nu in mindere mate ook voor de Onzen trouwens. Eindelijk zijn er defensieve versterkingen, maar wanneer staat het team? En levert dat schade op? (basel, eerste ED wedstrijden)

28 juli 2019 om 20:57

Tja, Geertruida doet het leuk in de O19, waar hij waarschijnlijk ook fysiek een stuk sterker is dan zijn tegenstanders. Hij heeft tot nu toe echter in letterlijk elke wedstrijd in Feyenoord 1 dramatisch gespeeld (ja nog slechter dan Van Beek). Hij komt zeer nerveus over en stapelt fout op fout, die moet je nu echt niet in de basis zetten.

sowieso een spits en een centrumverdediger en rechtsback zijn nodig. of Feyenoord financieel de middelen daarvoor heeft weet ik niet maar op weer zo een transfer als Diks of Martina zit je als Feyenoord ook niet te wachten

28 juli 2019 om 18:04

Feyenoord heeft nog geen cent uitgegeven, behalve aan salaris. Maar Van Persie, Clasie en Vilhena verdienden niet minder hoop ik dan deze 4 nieuwe. Plus 9 miljoen die Vilhena heeft opgeleverd. Geruchten gingen dat ze al een budget hadden van 8. Voor 17 miljoen moet toch wel wat te halen zijn..

28 juli 2019 om 18:10

@messibazoer

ik weet het niet maar ik hoor elk jaar dat Feyenoord geen geld heeft, terwijl we volgens velen toch flinke stappen schijnen te hebben gemaakt onder het beleid van Van Geel. de vraag is alleen, waarom kunnen we dan geen spelers kopen en worden er steeds transfervrije twijfelgevallen binnen gehaald?

28 juli 2019 om 18:25

Volgens mij is nog niet bekent gemaakt hoeveel Feyenoord aan Tonny's transfer overhoud. Allerhande bepalingen en talentenpool...

28 juli 2019 om 18:49

Voor zover ik weet zat Vilhena niet in een talentpool

28 juli 2019 om 19:52

Vorige week had een supporter er iets over geschreven dat daar ook nog een deel heen moest. (Ga proberen de reactie te achterhalen) Maar dat Feyenoord een deel moet afstaan staat vast.

28 juli 2019 om 21:14

Misschien wilt deze TD heel lang wachten zoals Overmars gedaan heeft bij Ajax. Ik hoor nooit meer Mark “netto” misschien willen ze wel zo lang mogelijk wachten totdat ze over paar seizoenen directe versterkingen kunnen halen.

29 juli 2019 om 02:12

De liquide middelen van Feyenoord worden aan andere dongen uitgegeven. Ze hebben niet veel in kas.

29 juli 2019 om 03:56

Ze moeten gewoon ontzettend zuinig met de centen omgaan want de huidige selectie is zo goed als niks waard. Dus foutjes kunnen niet meer veroorloofd worden. Als je de huidige selectie een waarde moet toekennen kom je niet verder dan 35 miljoen / 40 miljoen. Meer is het niet. Dat is echt schrijnend want dat is alleen Donny Vd Beek of Neres al waard bij Ajax. Er moeten echt een paar parels opstaan in de jeugd of een paar hele goede slimme investeringen in spelers gedaan worden om weer een beetje bij te komen . Maar als het is een bijna onmogelijk opgave lijkt het.

29 juli 2019 om 19:57

De hele selectie vertegenwoordigd, volgens transfermarkt, een waarde van 84,15M. Meer dan ik dacht iig

28 juli 2019 om 18:04

Is Haps niet rechtshandig? Dacht zelf van wel. Misschien een optie om dat eens te proberen met Malacia op links?

28 juli 2019 om 18:07

@De Toekomst

gaat Feyenoord korfballen dan?

28 juli 2019 om 18:24

Malacia is geen topper..
Haps gewoon op links houden mits fit veruit de beste.
Gewoon een centrale erbij halen. Hopen op hoedt.
En een spits is wel belangrijk. Als je 2 verbeterde spelers heb voor die positie kan je prima de eredivisie in...

28 juli 2019 om 18:27

Vergeet een rechtsback niet, kan St Juste naar het middenveld.

28 juli 2019 om 19:46

@Japie, autocorrect op mijn telefoon haha. Je weet in ieder geval wat ik bedoel denk

28 juli 2019 om 20:03

Korfbal doe je toch met beide handen? Schieten passen, lay up(of hoe dat ook mag heten in korfbals) met beide handen.

28 juli 2019 om 20:52

@De Toekomst

hahaha zeker maar ik kon het niet laten

28 juli 2019 om 20:53

@ridirkulous

klopt inderdaad. k ging uit van mijn eigen korfbalkwaliteiten maar dat werd geen succes

28 juli 2019 om 18:07

Niets halen en de jeugd laten spelen. Je wilde toch dat Feyenoord stappen zou maken met de jeugd. Of ga je straks weer zeuren dat de verkeerde spelers zijn aan getrokken. Niets halen, proberen derde te worden en van daaruit langzaam proberen gat met PSV en Ajax te dichten.

28 juli 2019 om 18:38

@mv010

wat ik heb gezegd is niet dat Feyenoord geen spelers meer moet halen. ik heb gezegd dat Feyenoord geen spelers meer moet halen die al in tijden niks hebben gepresteerd of die je elftal niet aantoonbaar beter maken. dan kan je dat geld idd beter investeren in een paar goede scouts en je eigen jeugd opstellen ipv weer geld uit te geven aan twijfelgevallen of middelmatige spelers

28 juli 2019 om 20:41

Rechtsback heeft wat mij betreft geen prio, maar een CV en een spits is nu hard nodig. Ik hoop nog steeds dat ze vDrongelen of Hoogma terughalen naar Nederland. Wat betreft spits zou je het liefst een beetje ervaren man erbij hebben die er gelijk kan staan. Jonge talenten hebben we wel met Bannis en Vente. Maar ik zou zo snel niet weten wie. Zou Bony niet mogelijk zijn?
Qua rechtsback vind ik st Juste zo slecht niet en ik wil Geertruida wel eens zien op die positie.

29 juli 2019 om 09:46

Zou je ogbeche niet als tweede spits kunnen halen? Desnoods voor een half seizoen

Het middenveld is prima denk. Ik zag een uitstekende Burger, als hij dit niveau kan vasthouden is het een erg goede speler voor Feyenoord. Verder Kokcu oké. Met jongens als Fer, Ayoub, Toornstra, Tapia en Kelly is het middenveld hun beste linie. Ook in de breedte. Aangezien de defensie niet zo goed is en er eigenlijk ook maar 2 goede aanvallers zijn is het misschien een optie om met 4 middenvelders te gaan spelen? Dat bied dan ook gelijk meer verdedigende zekerheid.

28 juli 2019 om 18:06

Vooral de verdediging inderdaad. Als je zo knullig goals weggeeft, daar is door geen enkel team tegen op te voetballen.
Eerst dichttimmeren achter, met mensen als Jorgensen, Berghuis en Kokcu scoort je meestal wel.

Inmiddels alweer 8 blessuregevallen. Het lijkt mij dat je dan als club ook iets niet goed doet. Natuurlijk kun je aan een aantal zaken zoals bijvoorbeeld die blessure van Jorgensen niets doen, maar dit aantal zegt toch ook dat er ergens iets niet goed zit. Dat kan in opbouw zitten, maar ook in mogelijke druk die op spelers ligt waardoor ze gekke dingen gaan doen met een daaruit voorkomende blessure.

28 juli 2019 om 18:08

Feyenoord haalt natuurlijk ook wel wat meer blessuregevoelige spelers, omdat die goedkoper/wel haalbaar zijn. Als een Fer altijd fit was gebleven, zag ik hem bijvoorbeeld nu niet bij Feyenoord spelen.

28 juli 2019 om 18:18

Ja, alleen betreft hier vooral spelers die bij Feyenoord altijd geblesseerd zijn. Jorgensen had volgens mij nooit wat, behalve de laatste 2 jaar bij Feyenoord. Nieuwkoop is ook altijd geblesseerd. Ayoub had ook nooit wat tot bij Feyenoord dat ie vaak afwezig is. Dan heb je nog Haps die nu fit is een keer. St Juste regelmatig in de ziekenboeg. Die voetbreuk bij Bijlow duurt inmiddels ook al 6 maanden. Het is allemaal erg veel en dit zijn echt niet alleen maar spelers die altijd met blessures liepen.

28 juli 2019 om 19:39

Feyenoord mag zich gelukkig prijzen dat Nieuwkoop altijd geblesseerd is. De slechtste speler in een Feyenoord tenue sinds we mokotjo op linksback hadden. Zelfs nelom was een klasse beter.

28 juli 2019 om 19:39

Feyenoord mag zich gelukkig prijzen dat Nieuwkoop altijd geblesseerd is. De slechtste speler in een Feyenoord tenue sinds we mokotjo op linksback hadden. Zelfs nelom was een klasse beter.

Moet Feyenoord eerst verkopen om een aankoop te kunnen doen of zo? Of zouden ze nu zowaar aan het scouten zijn.🤔

28 juli 2019 om 19:48

Scouten? Als het goed is heeft Feyenoord al een lijstje klaarliggen per positie, althans dat lijkt mij professioneel.

Kenny Tete lijkt mij wel wat mocht hij haalbaar zijn, kan St. Juste naar het centrum.

Vermeer
Tete
St. Juste
AANKOOP
Haps
Fer
Ayoub
Kökçü
Berghuis
AANKOOP
Sinisterra
28 juli 2019 om 21:06

Dat zou een geweldige aanwinst zijn. Ik denk alleen niet dat het haalbaar is. Ook denk ik niet dat Tete zelf wil als Ajacied.

Ik vind het toch wel enorme ironie dat juist Stam, een van de beste verdedigers die Nederland ooit gekend heeft, nog met Van Beek speelt. Een nieuwe CV is voor Feyenoord een must, of een back zodat st. Juste naar het centrum kan.

28 juli 2019 om 21:08

Stam heeft ook niet zoveel keus. Feyenoord zit heel krap in de CVs en de jeugdverdedigers lijken er nog niet klaar voor. Het is op dit moment in principe kiezen tussen Van Beek en Van der Heijden. Daar word je allebei niet vrolijk van.

Ik zou er wel weinig verstand van hebben maar heeft Feyenoord niet gewoon een prima selectie? (om gewoon 3e te worden minimaal) Spelers als kokcu (geweldig talent) ervaring met fer / narsingh , jorgensen, larson, berghuizen. Ik vind het voor de eredivisie gewoon meer dan prima. Voor de rest je jeugd inpassen en geen domme uitgaven doen waardoor je in de problemen gaat komen.

Ik zeg het als ajacied , maar dit Feyenoord kan best eens verrassen dit seizoen als het geluk een beetje meezit. (Win je de eerste 5 wedstrijden dan gaat er ook een flow ontstaan in dat team) ik ga denk ik uitgelachen worden maar ik heb meer verwachtingen van Feyenoord dan van PSV dit seizoen . Als Lozano en bergwijn vertekken dan helemaal.

Vorig seizoen (welliswaar met wat andere spelers erbij) werd mijn clubbie weggespeeld in Rotterdam, werd psv verslagen (en in Eindhoven bij vlagen gedomineerd)


Nee ik snap het negatieve gedoe totaal niet in Rotterdam



Toevoeging 4 min later : en natuurlijk wel proberen Elia erbij te halen voor weinig geld / transfervrij

28 juli 2019 om 18:35

Ik deel je mening, Feyenoord heeft voor de Eredivisie een meer dan prima elftal. Het lijken echter vooral supporters van andere clubs te zijn die Feyenoord de afgrond in praten, want ze zijn met dit team nog steeds beter dan teams als AZ, Utrecht en Vitesse. Mocht er nog een centrale verdediger of rechtsback bijkomen en Feyenoord heeft wat geluk met betrekking tot blessures kunnen ze het Ajax en PSV lastig genoeg maken dit seizoen.

28 juli 2019 om 18:42

Gelukkig , dacht al de enigste te zijn😂. Daarbij niet te vergeten dat de concurenten onder de 3e plek natuurlijk ook niet stabiel gaan zijn / worden (lees: punten genoeg gaan verspelen)

28 juli 2019 om 18:39

Hangt er vanaf waar je naar kijkt. Als Jorgensen wegvalt (hetgeen afgelopen twee jaar met regelmaat is gebeurd) moet je Vente neerzetten. Dan wordt plek 3 lastig als die een serieus aantal wedstrijden moet spelen. Los van Berghuis zijn er maar weinig die doelpunten maken, dus ook dat is een punt van zorg. Middenveld lijken er voldoende opties te zijn. Achterin is het een drama al 4 oefenwedstrijden lang. Telkens wordt men op de counter weggetikt. Laat Feyenoord als topclub in de Eredivisie nu tegen heel veel counters gaan aanlopen.

Ik zeg niet dat Feyenoord geen 3e wordt. FC Utrecht, AZ en Vitesse vallen mij ook nog niet mee, dus die gaan er echt niet zomaar overheen denderen. Maar Feyenoord heeft nog wel een flink aantal problemen in de selectie.

28 juli 2019 om 21:14

Het zal er een beetje van afhangen wat Feyenoord nog kan doen op de transfermarkt. Als ze een goede rechtsback kunnen halen dan kan St. Juste naar het centrum en staat de verdediging prima. Verder lijkt een nieuwe spits ook noodzakelijk, want Jørgensen is er waarschijnlijk nog een tijdje uit. Als dat lukt moet Feyenoord minimaal 3e worden en kunnen ze het PSV wellicht nog heel moeilijk maken.

Waarom hadden bijna alle supporters van Feyenoord een blauw shirt aan?

28 juli 2019 om 18:35

Ze hadden alvast ingecalculeerd dat ze weer een blauwtje zouden lopen

We hebben een verdediger nodig maar wie is beschikbaar. Karsdorp terughalen en St Just centraal lijkt me ideaal.

28 juli 2019 om 19:06

Kan Fer niet achterin ? Ik las dat Tapia misschien weer een kans kreeg die kan dan naar t middenveld. (Finalist copa) dus is ook geen koekebakker

28 juli 2019 om 19:10

Dat was in heel erg fer ferleden wel zo. Hij debuteerde ooit als Cv maar heeft daar nooit meer gespeeld zelfs niet in nood gevallen

28 juli 2019 om 19:27

Het is gewoon overduidelijk dat dit centrum niet langer kan. Het liefst zou ik een geheel nieuw centraal duo zien, of St. Juste moet doorschuiven naar het centrum en Feyenoord moet Karsdorp, Janmaat of de hierboven genoemde Tete (zeer interessante optie) halen.

Waarom Hoedt niet porren voor een overgang naar Feyenoord? Zou echt geen verkeerde zijn voor ons!

Haps - Hoedt - St. Juste - Karsdorp

Of

Haps - Martins Indi - St. Juste - Tete

Ik zie het wel zitten, mits haalbaar. Ik denk echt dat we met een goede verdediging echt een prima seizoen kunnen draaien. Alleen moet er ook echt een reserve spits bij komen want Vente is echt om te janken zo slecht.. Dat Stam het daar mee blijft proberen neem ik hem ook wel kwalijk eigenlijk, iedereen ziet gewoon dat die jongen verzuipt en veeel te veeel te kort komt voor het niveau!!

Het middenveld en de aanval ziet er prima uit. Ik heb er vertrouwen in en hoop echt dat Kokcu, Burger, El Bouchataoui, Sinisterra, Geertruida, Summerville en Hansson veel minuten gaan maken!

28 juli 2019 om 20:21

Kaws, BMI en Tete zijn met hun salarissen echt niet haalbaar. BMI verdient meer dan 3 miljoen per jaar en Tete zal vast geen trek hebben om naar Nederland te komen.

Moeten echt nog minimaal 4 spelers bij

Een rechtsback, 2 cv's en een spits.

Als ik stam was zou ik een middenveld proberen met Tapia, Fer en Kokcu. Echter zal Tapia helaas geen kans meer krijgen denk ik.

Sinisterra viel mij vandaag positief op. Beweeglijk dreigend en snel

Wat zal Stam zichzelf achter de oren krabben, denk ik. Feyenoord is een grote club maar er lijkt echt niks mogelijk te zijn. Vind de selectie Feyenoord onwaardig. Hij wist redelijk goed waar hij ingestapt is, neem ik aan maar toch. Of hij dit zag aankomen.. Hoop dat Feyenoord snel dr weg naar boven weet te vinden. Voor het NL voetbal ook beter.

28 juli 2019 om 19:34

De fans zijn ook niet blind he.. het succes van Ajax is ons niet ontgaan. De verkoop van jongens als De Ligt en De Jong idem. Er zijn denk ik bar weinig fans die verwachten dat we kampioen worden en dit dus ook verwachten of eisen. Ik denk zelf dat de druk op Stam wel minder is. We weten immers hoe de concurrentie met geld kan smijten en wij op elke euro moeten letten en het voornamelijk met jeugd moeten gaan doen. We kunnen gewoon niks verwachten. Ik vind het zelf geen Feyenoord onwaardige selectie hoor, op het hart van de defensie en een reserve spits na, de rest is echt wel van een prima niveau. Natuurlijk zou het mooi zijn als Feyenoord ook veel geld uit kan geven en veel betere spelers kan halen, maar dat is niet aan de orde nu..
Ik heb momenteel een beetje hetzelfde gevoel als destijds met Koeman bij Feyenoord. Toen moest Koeman zich ook volgens velen achter de oren krabben en toch werd stapsgewijs de weg naar boven ingezet. Feyenoord moet opnieuw beginnen jammer genoeg. Maar ik als fan heb vertrouwen in de toekomst met alle veranderingen die er zijn, en mogelijk nog komen.

Ik snap echt niet waarom je nog die kelly erbij haalt die gozer is nog kleiner dan clasie en feyenoord heeft genoeg degelijke tot goeie middenvelders zoals toornstra,ayoub,cokcu,burger,tapia.
Vleugel positie moet je nu kans geven aan sinistera is een hele goeie maar hij moet wel overzicht hebben dribbelen en kappen en draaien en snelheid heeft ie wel
Er moet alleen een ervaren slimme cv en diepe spits erbij en evt vleugel aanvaller zoals burgzorg
En bas dost dan ben je er al minimaal 2e plaats eredivisie en eufa cup kwart finale zeker haalbaar

28 juli 2019 om 20:35

Vanmiddag in Kinderdijk gewandeld? Bas Dost is absoluut niet haalbaar, laat staan kwart finale EL. Lekker realistisch als je de afgelopen Europese seizoenen er nog eens op terugkijkt. Zorg is maar eens dat je je plaatst voor de poulefase EL en richt je op de derde plek ED, want PSV en Ajax zijn nog mijlen ver weg.

Nu we met Van Beek weer een dieptepunt rijker zijn is het een mooi moment voor Stam om Tapia centraal achterin te zetten. Die kan het nooit slechter doen dan die clown.

En dam gewoon Geertruida als stand in voor Botteghin. Met ons budget gaan we echt geen betere cv's krijgen. Dus hup Troost. Wees een vent en bied je excuses aan aan kamp Tapia en in de basis ermee.

St Juste werd fysiek trouwens ook op zijn plek gezet in de beginfase.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren