Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Deal Bergwijn lijkt ondanks huizenjacht ver weg door miljoenenverschil’

Laatste update:

Sevilla aast op Steven Bergwijn, maar krijgt vooralsnog geen medewerking van PSV. Meerdere Nederlandse media meldden dat de Spaanse club zich onlangs had gemeld bij de Eindhovenaren om een transfer van de aanvaller te bespreken. Volgens de berichtgeving was er nog geen bod uitgebracht, maar Marca en El Golazo weten al wel te melden dat de clubs niet op één lijn liggen.

Trainer Julen Lopetegui en technisch directeur Monchi zijn zeer gecharmeerd van Bergwijn, die nog tot medio 2022 vastligt in het Philips Stadion. Monchi wil met Bergwijn, na Luuk de Jong, nog een speler uit Eindhoven wegplukken, maar stuit op de hoge vraagprijs. PSV verlangt volgens Marca 35 miljoen euro, terwijl Sevilla niet meer wil betalen dan 30 miljoen.

Bergwijn ziet de transfer naar LaLiga zitten en zou samen met zijn zaakwaarnemer al op huizenjacht zijn geweest in Sevilla. Monchi is naar verluidt al een tijdje in gesprek met PSV om een transfer van de Oranje-international te realiseren. De directeur heeft, ondanks de hoge vraagprijs, de hoop op de komst van Bergwijn nog niet opgegeven. Wel kijkt Monchi naar alternatieven, zo klinkt het.

Aangezien de transfer van Bergwijn een lastig karwei lijkt te worden, richt Sevilla nu ook de pijlen op Suso van AC Milan. Monchi loert nog altijd op een opvolger van de naar Paris Saint-Germain vertrokken Pablo Sarabia en zou in Suso eveneens een goede optie zien. De Spaanse buitenspeler annex aanvallende middenvelder staat nog tot de zomer van 2022 onder contract in Milaan.

Het Eindhovens Dagblad benadrukt vrijdagmiddag dat PSV nog steeds in afwachting is op 'een stevig bod' van Sevilla. 'PSV is al een tijdje op de hoogte van de interesse, maar wacht op een bod dat vertrouwen wekt en de pre-contractuele fase tussen alle partijen kan inluiden.' Volgens de krant zouden de Eindhovenaren nog altijd denken aan een bedrag van circa veertig miljoen euro.

Verwacht jij dat Steven Bergwijn deze zomer vertrekt bij PSV?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Nou.. als PSV echt 35 miljoen euro zou vragen en Sevilla biedt 30 miljoen.. dat kan haast niet fout lopen zou je dan denken. Als PSV 40 miljoen wilt vangen dan wordt het verhaal al een stuk moeilijker denk ik. Ik zou Sevilla in ieder geval een prima opstapje vinden voor Bergwijn! Samen met een betrouwbare aanvalspartner de voorhoede van Sevilla vormen.. lijkt me dikke prima.

26 juli 2019 om 17:19

Opstapje? Ik denk dat Bergwijn alle zeilen moet bijzetten om bij Sevilla te mogen spelen

Ik denk dat dat ook zijn top is

Dat op huizenjacht gaan lijkt me echt zoiets wat door journalisten is verzonnen, zodat ze met nieuwe geruchten kunnen komen die nergens oo gebaseerd zijn. Waarom zou je als speler al op huizenjacht gaan als er nog niet eens een akkoord is tussen beide clubs?

26 juli 2019 om 17:17

Nee, zijn appartement staat of stond serieus leeg. Dat is een feit. Dus het is geen fabeltje van de media. Ik hoop dat het niet tot een akkoord komt, want met een Bergwijn heb je waarschijnlijk goud in handen. Wacht nog maar 1 jaartje als hij veel scoort in de Eredivisie en hopelijk in de CL en het Nederlands elftal. Dan gaat zijn prijs langzaam naar de 50 als die blijft presteren.

26 juli 2019 om 17:19

Dan heb ik ongelijk haha. Ik zie hem ook liever nog een jaar blijven, kan erg genieten van zijn spel. Denk dat hij ook nog niet volledig is uitgeleerd.

26 juli 2019 om 17:42

T. Alavez

" Nee, zijn appartement staat of stond serieus leeg. Dat is een feit."

Ik weet niet over welk huis of appartement je het hebt, maar hij heeft twee maanden geleden een appartement in Amsterdam gekocht, dus als je het over een huis in Eindhoven hebt, staat dat waarschijnlijk leeg omdat hij naar Amsterdam gaat verhuizen, heb je over het appartement in Amsterdam, dan staat dat wellicht nog leeg omdat hij nog niet is verhuisd. Het lijkt me overigens sterk dat je op huizenjacht gaat terwijl je nog niet eens een contract heb getekend en het lijkt me al helemaal sterk als er nog niet eens een bod is gedaan.

26 juli 2019 om 18:30

Hij moet het nog laten zien. Hij heeft vorig seizoen zijn talent en potentie laten zien. Die kansen moet hij constant benutten. Net zoals Ruud van Nistelrooy en Depay dat deden.

Meer dan aantal goeden wedstrijden heeft hij laten zien. Maar nog niet echt een killer qua afronden.

26 juli 2019 om 23:26

Dat wist ik niet. Wist alleen dat zijn appartement in Eindhoven leeg is gehaald. Vandaar dat ik dacht dat er sowieso iets speelde. Maar wist niet dat hij sowieso ging verhuizen naar Amsterdam. Hopen dat die blijft dan. Al begint het langzaam te rommelen bij de grote clubs qua transfers en zie ik Lozano en Bergwijn wel op veel schaduwlijsten staat.

26 juli 2019 om 21:12

Bergwijn heeft onlangs een appartement gekocht in de Bijlmer. Waarmee ik overigens niet zeg dat hij naar Ajax gaat. Maar goed. Psv wilt lozano of bergwijn verkopen vh geld. Lozano moeten ze alleen 20 of 25% van afstaan en in z’n huidige vorm gaan er niet veel clubs meer dan 30 voor hem betalen. Dan levert bergwijn nu ws meer netto geld op.

35 mil is een goed bedrag. Wel tegenvaller voor PSV de enige aanvaller die stabiel is ook nog eens weg. Flinke aderlating zonder de Jong en Bergwijn als deze transfer doorgaat.

26 juli 2019 om 18:40

Ik heb toch het idee dat psv hem graag wil verkopen. Ik snap het ook niet eerlijk gezegd

27 juli 2019 om 02:45

Dat is vanwege de aankopen die PSV gedaan heeft. Er MOET iets verkocht worden

Als je al naar huizen gaat kijken lijkt me een deal vrij dichtbij....

Laat maar gaan, ik moet er niet aan denken dat Ajax na Promes ook nog eens Bergwijn binnen gaat halen

Promes is het helemaal niet en Bergwijn is het net niet

Daar heeft Ajax helemaal niets aan

Wat moet Ajax met een niet functionerende aanval van Oranje? Niets.....

26 juli 2019 om 17:21

Bergwijn is een heerlijk talent man.

26 juli 2019 om 20:03

Sjonnyvdbeek

"bergwijn is een heerlijk talent man. "

Daar zijn de meeste mensen het volgens mij wel over eens. Maar voor een Nederlandse club is de prijs kwaliteit verhouding uit evenwicht, Ajax is de enige Nederlandse club die hem eventueel zou kunnen betalen, maar gaat dat natuurlijk nooit doen voor een prijs die bijna gelijk is aan de helft van de begroting. Ajax heeft een goede scouting die vast wel weer ergens een zuid- of middenamerikaan op een lijstje heeft staan die een fractie van het bedrag moet kosten van wat PSV vraagt. Voor Neres is 12 miljoen betaald, terwijl die op de transfermarkt al meer waard is dan Bergwijn. Lainez en Richairlison waren op een haar na voor een vergelijkbaar bedrag had binnen gehaald. De transferwaarde van Pavon is inmiddels naar verluid ook van 50 naar 15 miljoen gedaald en die zal het voetballen toch ook niet zijn verleerd. Robert Skov heeft vorig seizoen als buitenspeler 31 doelpunten gemaakt in 48 wedstrijden en speelt nog steeds in Denemarken, waardoor hij naar verwachting ook een bedrag is op te halen dat nog niet de helft van de vraagprijs voor Bergwijn bedraagt. Antony moet naar verluid 30 miljoen opbrengen en dat is ook 10 miljoen onder de vraagprijs voor Bergwijn, terwijl hij bovendien hoger wordt aangeslagen dan Bergwijn. Alternatieven genoeg zou ik zeggen.

26 juli 2019 om 17:46

Mwaa als je er een van de grootste talenten in Nederland van maakt ben ik het volledig met je eens. Als je het hebt over een van de grootste Nederlandse talenten, een daarvan is net naar Juventus vertrokken en het is misschien een goed idee om Herta in de gaten te gaan houden....

26 juli 2019 om 18:08

Een van de grootste Nederlandse talenten bedoel ik inderdaad. Een van de zijn er meer hè, en niet perse de grootste. Maar hij hoort wel gewoon tot de vijf beste talenten vind ik.

26 juli 2019 om 18:06

marchello

"wat moet Ajax met een niet functionerende aanval van Oranje?"

Ten eerste functioneerde Bergwijn wel degelkijk prima in oranje. Dat mensen, en jij, alleen naar de laatste interland kijken en dáár alles aan ophangen maakt niet dat een speler niet waardevol kan zijn voor Ajax. Bergwijn speelde in oranje eerder uitstekend tegen Duitsland en Frankrijk.

Los daarvan, Ajax kan wel wat Nederlanders gebruiken. Het team dreigt een buitenlanders brigade te worden, met al die buitenlanders die gekocht en gekocht worden. Nou snap ik supporters ook best wel. Zolang ze prijzen winnen, who cares? Maar zodra het tegen gaat zitten, dan willen supporters opeens gewoon 'nederlandse jongens' zien. Zo werken die dingen. Dus ja, Ajax moet dus kijken naar spelers als Bergwijn.

Bovendien, Bergwijn heeft het 'ajax Dna'. Dat schijnt ook belangrijk te zijn voor de club. Dan scheelt dan weer dat Bergwijn, als Ajax hem zou aantrekken, niet eerst een jaartje in jong Ajax zal moeten spelen om 'het typische Ajaxspel' te kunnen leren. Hij kent het spelletje al!


26 juli 2019 om 18:28

Ik heb mijn twijfels bij Bergwijn

En zeker voor 30 a 40 miljoen, dat moet je geen twijfels meer hebben

Ik zie Bergwijn veel meer als een speler in een 2 spitsen systeem, met diepe ballen, maar niet voor Ajax

Ik zeg niet dat het een slechte speler is, maar geen zekerheidje. Dan moet je er voor zo'n bedrag niet aan beginnen

Ik vind het jammer om te zeggen, maar ik vind Ajax een beter elftal en soepeler spelen dan Oranje

En dan vooral vanwege de voorhoede: die is bij Oranje beneden de maat, de verdediging en middenveld is top

Dan moet je het als Ajax niet willen om de voorhoede van Oranje te adopteren: dat is naar mijn mening middelmaat

26 juli 2019 om 18:35

Kante,

Leuk dat je over het Ajax DNA begint. Daar hadden alle buitenlandse kranten het over in de succesvolle championsleague-campagne. Om dat nu denigrerend weg te zetten is je goed recht maar Ajax ging ermee de wereld over met als gevolg dat haar spelers voor debiele prijzen werden verkocht. Wellicht zou PSV eens een DNA kunnen ontwikkelen? Wellicht levert dat de club wel iets op?

De selectie van Ajax bestaat momenteel voor 50 procent uit Nederlanders en voor 50 procent uit spelers met een andere nationaliteit. Ajax moet dus helemaal niets. De club heeft hiervoor 4 of 5 jaar niets gewonnen en afgelopen seizoen was het dan weer totaal anders. De club heeft hij de achterban dus wel weer even wat krediet opgebouwd. Spelers al bergwijn lijken mij dan ook onnodig als ik jou beredenering hier lees want oh wee als het slecht gaat met Ajax. Dan hebben de buitenlanders het gedaan.

Veel talent wat eraan zit te komen zijn Nederlanders Dat is op zich ook logisch want de opleiding kan niet ieder jaar 6 gooien. Dat er nu vooral buitenlanders worden gekocht is dan ook niet meer dan logisch aangezien er in Nederland vrij weinig van niveau rondloopt voor een leuke prijs. Of ze zijn te duur bij de concurrentie of aan niveau niet goed genoeg. Ik denk dat er geen Ajacied van wakker ligt of de spits nu uit Nederland, Argentinië of Kaapverdië komt. Als ie maar een goal maakt.

Ofschoon bergwijn een goede voetballer is vraag ik mij af of hij bij Ajax past. Het speelt totaal ander voetbal en hij krijgt bij PSV meer ruimte dan bij Ajax. Promes idem dito. Dat moet ik nog maar zien. Ik heb promes eerlijk gezegd bij oranje nog nooit op een goede wedstrijd kunnen betrappen. Ik hoop voor hem dat het bij Ajax beter gaat.

26 juli 2019 om 19:24

Goede analyse

Er zitten best een paar goede jongens aan te komen vanuit de opleiding, maar het is nog net niet het niveau dat Ajax nu wil

Ajax groeit wel heel sterk in de breedte, maar dat is wat ze altijd al wilden: elke positie minstens dubbel bezet

Als je nu ziet wat er buiten de top-11 valt, dan kun je daar nog een heel sterk elftal mee neerzetten

En Nederlands - niet Nederlands?

Dat zegt me niet zoveel.. Laatst wilde iemand Ziyech en Mazraoui
niet-Nederlanders noemen

Dat die jongens voor Marokko hebben gekozen vind ik zonde, maar voor mij blijven het toch gewoon Nederlanders, kom op!

Ik denk niet dat Suso haalbaar is voor Sevilla. Hij heeft een afkoopclausule van 40 miljoen in zijn contract voor buitenlandse clubs en volgens Italiaanse media is Milan niet bereid om daarover te onderhandelen. Zou dus een duurdere optie zijn, kunnen ze net zo goed die miljoenen ophoesten voor Bergwijn.

40+ en geen miljoen minder. Bankgarantie erbij en niet in termijnen zoals jaren geleden toen met betis. Btw, waar blijft bayern m van nl met zn bod?! Dat zou toch sterspelers kapen van de concurrent?!!?! Blijft helaas weer bij enkel grote praatjes.

26 juli 2019 om 17:19

PSV zegt 40 en jij maakt er 40+ van? Niemand van Ajax heeft gezegd dat ze Bergwijn wel zouden halen maar jij zegt grote praatjes?? Wat wil je nu precies zeggen?

26 juli 2019 om 17:48

Thamike, zelfs jullie krant, de tele, bij monde van driessen had et erover: 'bergwijn kan shirt van psv nooit meer dragen'. Ajax wil hem en hij wil ook. Aldus driessen voor einde seizoen. Inmiddels is men bij ajax tegen realiteit aangelopen dat ze helemaal niet zulke bedragen kunnen neerleggen. Simpelweg omdat zij incidentieel succesvol zn in europa en dus niet verzekerd zn van structurele inkomsten waarmee heel veel praatjes uit ams thans luchtfietserij blijken te zijn.

26 juli 2019 om 18:01

Martinarody

" Thamike, zelfs jullie krant, de tele, bij monde van driessen had et erover: 'bergwijn kan shirt van psv nooit meer dragen'. Ajax wil hem en hij wil ook. Aldus driessen voor einde seizoen. Inmiddels is men bij ajax tegen realiteit aangelopen dat ze helemaal niet zulke bedragen kunnen neerleggen. Simpelweg omdat zij incidentieel succesvol zn in europa en dus niet verzekerd zn van structurele inkomsten waarmee heel veel praatjes uit ams thans luchtfietserij blijken te zijn."

Ajax is een voetbalclub en geen uitgeverij. En heeft dus ook geen krant. Ajax is natuurlijk niet verantwoordelijk voo de onzin die Driessen uitkraamt. En Driessen werkt ook niet bij Ajax en gaat al helemaal niet over het aankoopbeleid bij Ajax. Dus kraam je louter onzin uit. Overmars heeft meermaals en zelfs vorig jaar al, zelf in de media aangegeven dat Ajax niet meer dan 20 miljoen aan 1 speler wil uitgeven. Ik zou je dan ook willen aanraden om wat meer in de schaduw te gaan zitten omdat je reacties steeds meer beginnen te neigen naar zonnesteek.

26 juli 2019 om 18:10

"dus kraam je louter onzin uit. Overmars heeft meermaals en zelfs vorig jaar al, zelf in de media aangegeven dat Ajax niet meer dan 20 miljoen aan 1 speler wil uitgeven. Ik zou je dan ook willen aanraden om wat meer in de schaduw te gaan zitten omdat je reacties steeds meer beginnen te neigen naar zonnesteek."

Dus een zonnesteek verhindert jou ervan je geheugen én je verstand in de juiste combinatie te gebruiken??

ja sorry hoor, maar omdat een TD in een door hem gekozen interview iets roept is dat dus waar?? Dat is pas louter onzin. Ooit zei diezelfde Overmars ook al dat hij, als TD van Ajax, het beste kon bepalen wat een speler waard was en dat 2 miljoen voor Duarte echt het maximum was. 'Take-it-or-leave-it' waren de exacte woorden die deze TD eraan toevoegde.

Maar mooi dat diezelfde Overmars na nog drie biedingen alsnog de vraagprijs van Heracles op tafel legde en daar gewoon vier miljoen moest aftikken!

Oftewel, roep nou geen nonsens over 'hij zegt dit in de media en dús,....'. Wat een bestuurder in het openbaar roept is zakelijk en politiek gebonden en heeft zelden iets met realiteit of werkelijkheid te maken.

26 juli 2019 om 20:44

Constant kante van iemand met een groen balkje verwacht ik meer dan dat provocerende bericht van Martina Brody. Scepticus heeft een duidelijk onderbouwd verhaal en jij komt met een verhaal over Duarte aan van 6 jaar geleden. En ja toen was Overmars onervaren en de directeur van Heracles was wel ervaren. Ik verwacht wat beters...

28 juli 2019 om 15:33

Soccer

"scepticus heeft een duidelijk onderbouwd verhaal en jij komt met een verhaal over Duarte aan van 6 jaar geleden. "

Het feit dat je een verhaal onderbouwt maakt op zichzelf niet dat die onderbouwing ook juist is en klopt.

En in dit geval ging het niet om het concrete voorbeeld, maar om het feit dat Scepticus hier als algemene stelling opvoert: 'als Overmars iets roept in de media, dán klopt dat dus ook.' Nou, dát lijkt me evidente nonsens. Of beter gezegd, zoals Scepticus zelf altijd zo graag zegt: baarlijke nonsens!

26 juli 2019 om 17:19

Wievan ajax heeft dat geroepen dan dat ze grote praatjes hebben?

26 juli 2019 om 17:20

Volgens mij is het heel normaal voor clubs om te betalen in termijnen. Zo wordt de transfer van De Ligt volgens mij ook verspreidt over 4 of 5 jaar. Het zou mooi zijn als PSV 40+ kan binnenharken, maar aangezien er weinig interesse is voor Bergwijn denk ik niet dat dat gaat lukken.

26 juli 2019 om 17:21

Als er daadwerkelijk 30 miljoen geboden zou zijn is de deal zo rond. Alleen kennen we allemaal Monchi als technisch directeur. Die doet dat niet zomaar. En die breekt ook niet zomaar het transfer record. Andere sites vermelden een bod van 22 miljoen. Klinkt ook veel realistischer

26 juli 2019 om 17:39

Lekker die zure reactie. Het is bijna aandoenlijk.

Ajax kan dat gewoon betalen hoor. Maar waarom zouden we Bergwijn voor 40 miljoen kopen? We zitten momenteel ruim bezet in de voorhoede.

26 juli 2019 om 17:48

Martinarody

" 40+ en geen miljoen minder. Bankgarantie erbij en niet in termijnen zoals jaren geleden toen met betis. Btw, waar blijft bayern m van nl met zn bod?! Dat zou toch sterspelers kapen van de concurrent?!!?! Blijft helaas weer bij enkel grote praatjes. "

Beetje last van de warmte? Het enige dat Overmars heeft bevestigd, is dat hij Bergwijn een interessante speler vindt, maar zo staan er ongetwijfeld tientallen op zijn lijstje. En de meesten waarschijnlijk ook veel goedkoper.

26 juli 2019 om 17:50

@MartinaRody, misschien nog niet zo gedaald bij PSV, maar Alvarez binnen halen is toch wel een aardig statement als PSV daar jarenlang de Nederlandse club was. Beetje hetzelfde als een van de grootste talenten van Denemarken bij PSV tekent. En maak je geen illusies, die 15 miljoen had PSV zeer zeker kunnen neerleggen.

26 juli 2019 om 18:23

ninjakai

" maar Alvarez binnen halen is toch wel een aardig statement "

Okay, maar welk 'statement' is dat dan precies? Want dat Ajax een goede CV haalt is niet meer dan gewoon ervoor zorgen dat je de beste selectie voor komend seizoen samenstelt. Dat daarmee een 'statement' zou zijn bedoeld, welke dan ook, ontgaat mij echt totaal.

Sowieso, enig idee hoeveel Deense talenten' 'zich de afgelopen decennia al aan PSV hebben verbonden? PSV 'doet' al decennia aan Denen. Is echt geen exclusieve markt voor Ajax én ook nooit geweest. Zoals Brazilië en Mexico dat ook nooit waren.

26 juli 2019 om 18:36

PSV is veel in Mexico bezig en is daar bezig om het een en ander op te zetten. Zoals Ajax On China en Amerika heeft. Als je dan bij de eerste grote aankoop, na het opzetten van PSV domein in china, een groot talent verliest aan Ajax

Ja dan is sat een redelijk statement

26 juli 2019 om 19:41

Dat zogenaamde statement wordt groter gemaakt dan het is. Zolang Lozano nog bij PSV speelt gaat daar meer aandacht naar uit dan naar Ajax omdat hij volgens de Mexicanen de grote sterspeler is van het nationale team. Daarnaast had PSV Alavarez niet op nummer 1 staan als nieuwe aankoop. Lyanco was de eerste keus.

26 juli 2019 om 21:48

@Andres, dus wat jij zegt, is dat Baumgartl de derde keus is? Dat klinkt niet echt fijn.

26 juli 2019 om 22:51

Weet niet of hij tweede, derde of vierde keus is. Ik weet wel dat PSV de lat hoog legt bij het zoeken van aankopen dus ik heb wel vertrouwen in Baumgartl, ondanks dat ik hem nooit heb zien spelen.

28 juli 2019 om 15:38

Le Papillon

"ja dan is sat een redelijk statement"

De vraag was wélk statement dan precies. Daarop gef je geen antwoord. Verder vind ik het prima hoor, maak vooral statements, zou ik zeggen. De enige echte statements die in topsport gemaakt kunnen worden zijn namelijk prijzen.

Want vooralsnog is met het halen van Alvarez vooral het statement gemaakt dat jeugdspelers zo goed als geen kansen meer krijgen en dat spelers als Schuurs en Pieirie hun carrierepad niet heel erg slim geopland hebben. Of dacht jij werkelijk dat Martinez en Alvarez lekker het gehele komende seizoen gaan banken terwijl Schuurs de speeltijd gaat krijgen? Welnee.

28 juli 2019 om 15:39

Kyle66

Is dat belangrijk? Al was Baumgartl zesde keus, hoezo is dat relevant eigenlijk?

Guardado was ook derde keus trouwens. Hoe pakte dat uit? Snap je?

26 juli 2019 om 21:04

Dat is idd typisch Ajax. Altijd maar interesse hebben in spelers van tegenpartij als ze er tegen moeten spelen. Hoe vaak komt dat in een seizoen wel niet voor! En nu al hele tijd interesse in bergwijn hebben, maar niks mee doen. Alleen maar om spelers gek te maken in hun hoofd

26 juli 2019 om 21:50

Ik begrijp oprecht niet waarom mensen iets roepen dat niet klopt. Overmars heeft nooit uit zichzelf verklaard dat Ajax interesse heeft in Bergwijn. Dat is door de krant naar buiten gebracht. Ook de eerste stap is niet door Overmars gezet, maar door de zaakwaarnemer van Bergwijn. Die heeft gepolst of er interesse was. Het enige dat Overmars heeft verklaard is dat Bergwijn interessant is, meer niet.

28 juli 2019 om 15:42

Kyle

"overmars heeft nooit uit zichzelf verklaard dat Ajax interesse heeft in Bergwijn."

Sorry Kyle, maar Overnars heeft dat zélf gezegd. In eigen woorden, en exact die bewoordingen. "bergwijn is een interessante speler".

Dus stel nou niet dat hij dat niet 'zelf' heeft gezegd, dat heeft hij nou juist wél! En zeker, er zijn wel meer spelers interessant voor Ajax, dus die uitspraak is verder nauwelijks de aandacht waard. Maar hij zei dat dus wél.

Ik vind Bergwijn trouwens oninteressant voor Ajax. Té duur, en hij is een jongen die van Ajax afkomt. Je gaat toch niet een jeugdspeler wegsturen, ergens anders opgeleid zien worden en dan eventjes 30 mioljoen aftikken bij je grootste concurrent en tegenstrever? Dát zou pas wanbeleid zijn.

26 juli 2019 om 21:04

Dat is idd typisch Ajax. Altijd maar interesse hebben in spelers van tegenpartij als ze er tegen moeten spelen. Hoe vaak komt dat in een seizoen wel niet voor! En nu al hele tijd interesse in bergwijn hebben, maar niks mee doen. Alleen maar om spelers gek te maken in hun hoofd

Totale onzin natuurlijk. Als het daadwerkelijk om 30 vs 35 gaat dan is er helemaal niks ver weg en kan het morgen beklonken zijn...

Loopt er geen talentvolle (geen wöber) jonge centrale middenvelder rond bij Sevilla of een extra centrale verdediger. Gezien de wedstrijd tegen Basel heeft PSV op dit moment versterkingen nodig. Lijkt me een goede manier om het gat tussen beide clubs te dichten.

30 en 35 is geen groot verschil volgens mij VZ. Als het dar echt omgaat komt zo'n deal gewoon goed.

26 juli 2019 om 18:25

35 is een Spaanse bron, 40 miljoen een Nederlandse. Dus kies maar welke je geloofwaardiger vind.

26 juli 2019 om 19:17

Dan neem ik eerder aan dat het 40 miljoen is, maar vraagprijs voor de onderhandeling en aan het einde van onderhandelingen zal best eens kunnen verschillen. Sevilla zal zeker niet onder de 30 miljoen kunnen uit onderhandelen, dus hun eigen maximum zullen ze moeten overschreiden. Maar jij weet waarschijnlijk net zo goed als iedereen met een beetje inzicht dat de kans heel groot is dat PSV ook zal zakken met zijn vraagprijs.

Dat word dus 30 jiljoen + wat opties.

25 miljoen + Amadou lijkt me een mooie deal. PSV heeft echt een goede controleur nodig ipv Rosario/hendrix.

26 juli 2019 om 18:34

PSV heeft controleurs zat.

Het gat zit in de creatieve middenvelders en een sterke loper met scorend vermogen.

26 juli 2019 om 18:45

Maar deze controleurs zijn (in mijn ogen) niet goed genoeg. Een echt goede controleur is voor PSV meer dan welkom!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren