Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Mino Raiola gaat ‘gas geven’ om Feyenoord en PSV op één lijn te krijgen

Laatste update:

Steven Berghuis wordt de afgelopen tijd nadrukkelijk in verband gebracht met een overstap naar PSV. De Eindhovenaren zitten voorlopig echter nog niet met Feyenoord op één lijn over de transfersom voor de 27-jarige vleugelaanvaller. Mino Raiola gaat volgens Voetbal International ‘gas geven’ om het verschil tussen vraag en aanbod te doen verdwijnen.

In eerste instantie zou Feyenoord een bedrag van twintig miljoen euro gevraagd hebben voor Berghuis. Inmiddels hebben de Rotterdammers de vraagprijs bepaald op vijftien miljoen. PSV heeft een bedrag van tien miljoen over voor Berghuis, waardoor het verschil tussen vraag en aanbod ‘niet heel groot’ zou zijn. Raiola was de afgelopen weken druk met de transfer van Matthijs de Ligt naar Juventus, maar gaat nu zijn uiterste best doen om Feyenoord en PSV dichter bij elkaar te brengen aan de onderhandelingstafel.

Waar eerder van technisch directeur Sjaak Troost en trainer Jaap Stam nog stellige woorden klonken over het aanblijven van Berghuis, lijkt men zich in Rotterdam-Zuid ook steeds meer te verzoenen met een vertrek naar PSV. ‘Spelen in De Kuip is namelijk graag of niet’, zo klinkt het. Het is een publiek geheim dat Berghuis zelf graag de overstap naar de Eindhovenaren wil maken. Voorlopig sprak hij zich nog niet uit over de transfergeruchten, daar hij op ‘uitdrukkelijk advies’ van Raiola geen interviews geeft.

Met Álvaro Barreal van Vélez Sarsfield heeft Feyenoord de opvolger van Berghuis naar verluidt al klaarstaan. Daarnaast moeten er nog een verdediger, een middenvelder en een spits naar De Kuip komen. Met de opbrengsten van de eventuele verkoop van Berghuis kan Feyenoord de transfermarkt op om de selectie verder te versterken. Eerder deze zomer wist Feyenoord Nick Marsman, Luciano Narsingh en Liam Kelly al binnen te hengelen.

Zie jij Steven Berghuis naar PSV vertrekken?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Dat wordt dus 12M en dat is laag! Feyenoord moet voor minimaal 15M fix gaan. Daar van kan een OK spits en verdediger gehaald worden en daarmee klaar. Meer zit er niet in.

24 juli 2019 om 08:27

Precies. 12M en hij is weg.

24 juli 2019 om 08:32

Hoop het niet. Ondanks dat ik hem wel een goede speler vind, ben ik van mening dat hij je Europees niet verder gaat brengen. Ik vind het teveel geld voor iemand van zijn leeftijd met zijn kwaliteiten voor PSV.

24 juli 2019 om 08:50

Ben ik niet met je eens. Berghuis heeft specifieke kwaliteiten en zich reeds bewezen in de top van de eredivisie.
Daarbij ben ik ook, in tegenstelling tot veel mensen hier, van mening dat hij juist goed past bij dit Psv. Bruma, Bergwijn, Lammers en Malen zijn allen goed in de kleine ruimte en Lozano valt toch echt buiten de boot. Stel je voor je vangt (opportunistisch gezien) 30M voor hem en je haalt daar voor +/- 12 Berghuis voor terug, dan ben ik als PSV supporter een gelukkig man. Dan kan hij mee in de roulatie op de nummer 10 positie en ga je er zeker niet op achteruit. Bergwijn vond ik gisteren erg sterk spelen. Tegen sterkere tegenstander kun je dan met Berghuis zijn trap en overzicht op 10 volop gebruik maken van de snelheid van de jongens voorin.

24 juli 2019 om 08:54

Hoop het niet, 12 miljoen voor je beste spelers is weer echt classic Feyenoord. Zeker nu al je bedrag te gaan verlagen is dom, omdat PSV nog steeds wacht op de zilvervloot voor Lozano en Bergwijn. Hoop dat het pootje dit keer wel stijf blijft.

24 juli 2019 om 08:58

12 miljoen en 3 miljoen voor ome Mino, dus toch 15 miljoen. Ik denk dat het in de huidige transfermarkt gewoon een normale en zelfs lage prijs is. Maar zou PSV er niet goed aan doen middenvelders te halen?

24 juli 2019 om 09:55

Opportunistisch gezien is 30 mil bijzonder weinig voor Lozano. Lozano staat wereldwijd te boek als groot talent, mexicaan international en zijn statistieken zijn goed. Ik kan me niet voorstellen dat PSV hem voor 30 mil laat gaan. Minimaal 40 en opportunistisch gezien moet PSV er zelfs 50 voor kunnen vangen.

24 juli 2019 om 10:10

@panarai, als er die beredenering volgen, dan kan Feyenoord ook minimaal 20, misschien we 35 miljoen voor berghuis vragen. Hij is international van oranje, heeft geweldige statistieken bij een zeer matig draaiend elftal..

24 juli 2019 om 10:31

Er zit wel een klein marketing/exposure verschil tussen berghuis en Lozano.

24 juli 2019 om 11:06

Lozano is al een half jaar hopeloos uit vorm en dat zien clubs ook... Je kunt niet eeuwig een talent blijven... Hij is 23, scheelt niet zo gek veel met Berghuis die volgens sommigen hier al een ouwe zak is.... Wat mij betreft is 30 miljoen de absolute hoofdprijs...

24 juli 2019 om 11:23

Na gisteren is Lozano nog maar 15 miljoen waard maximaal. Wat een egoïstische speler zeg met smerige maniertjes. Viel echt door de mand gister.

24 juli 2019 om 11:32

Djo Ams

Kan wel zo zijn maar jij weet ook best wel dat Lozano in de voetbalwereld goed aangeschreven staat, hij wordt aan een hoop clubs gelinkt en PSV heeft ook meermaals aangegeven dat veel clubs interesse tonen.

Daarnaast haalt Lozano deze statistieken in een relatief slechte periode, op een hoger niveau, en is hij een stuk jonger dan Berghuis.

Je kan je afvragen waarom hij dan nog bij PSV zit maar ik ben er van overtuigd dat PSV een flink bedrag aan hem gaat overhouden. Veel meer dan waar Berghuis voor naar PSV zal gaan let maar op.

24 juli 2019 om 11:46

Psv heeft hem totaal niet nodig, zitten voorin al overvol zelfs als Lozano vertrekt.

Een speler die betrokken is bij ongeveer 30 goals is welkom bij Psv. Echter ben ik wel van mening dat eerst een Lozano/bergwijn en Pereiro moet vertrekken. Je zag gister dat Bergwijn op de flank beter tot zijn recht komt. PSV mist daarin een 10, al heb ik liever dat ze het geld steken in zowel Carelo als Baumgartl. Verdedigend vond ik het gister echt niet sterk. En het is natuurlijk ook maar afwachten hoe Berghuis het op 10 gaat doen. Daar heeft hij nooit gespeeld.

Goed idee. De enige speler met waarde verkopen. Een Argentijnse vleugelflitser met restwaarde halen. En de verdediging versterken. Gezien de looptijd van Berghuis zijn contract en het feit dat hij niet wilt verlengen het moment om te vertrekken en nog te kunnen cashen. Ik gok op 10 miljoen incl bonussen.

24 juli 2019 om 08:09

Feyenoord moet gewoon standvastig zijn met 15 mln. Dat is Berghuis gewoon waard. Jaarlijks bij 20+ goals betrokken. Een spits en verdediger aantrekken van het transfergeld.

24 juli 2019 om 08:15

Je gaat Berghuos nooit opvangen dit seizoen , dat gaat een ontzetttende aderlating worden

24 juli 2019 om 08:28

Le Papillon. Dat denk ik ook. Naast het stoppen van Van Persie en de blessure van Jorgensen, die al niet in grootse vorm verkeerde. Wie gaat de doelpuntenproductie op zich nemen? Ik zie het seizoen zeer somber in zonder Berghuis... Berghuis is momenteel ook de enige speler in de selectie die vanuit het niets iets kan creëren.

Haha, betaal alsjeblieft 15 miljoen voor Berghuis. Je hebt Malen, Gakpo, Bergwijn, Lozano en Lammers. Wat ga je dan met Berghuis doen? Prima speler hoor, maar zo vreselijk onnodig.

24 juli 2019 om 08:11

Voor op 10... enige positie denk ik zo.

24 juli 2019 om 08:21

Vermoedelijk verwacht PSV dat Lozano of Bergwijn nog gaat vertrekken.

24 juli 2019 om 08:26

Is inderdaad wel in de lijn der verwachting. Maar jullie hebben toch meerdere spelers voor die posities?

24 juli 2019 om 08:43

Klopt, maar eigenlijk geen spelers waarvan je zeker weet dat ze er 15 gaan maken op die positie. Die andere jongens kunnen daar wel komen maar bij Berghuis heb je die zekerheid wel enigszins. Maar inderdaad, zolang er niemand vertrokken is lijkt Berghuis overbodig. Anders zie ik hem graag komen.

24 juli 2019 om 08:51

Verwacht je een vertrek van Lozano nog?

24 juli 2019 om 09:16

Ja, ik wel

24 juli 2019 om 08:39

En Bruma... En affelay speelt volgens mij op 10 of evt op de vleugel....

24 juli 2019 om 10:47

Denk niet dat men in Eindhoven op Affelay rekent, die jongen is zo vaak gebleseerd. Hij zal eerder aangetrokken zijn om zijn ervaqring op de groep over te brengen.

24 juli 2019 om 08:54

Bruma niet te vergeten.

Zo ken ik m'n club weer. Week geleden nog stoere taal, om een week later alweer flink in de prijs te dalen. Laat maar weer gaan voor het minimum.

24 juli 2019 om 08:22

Die gaat straks weg voor 8 miljoen en PSV krijgt nog 3 miljoen aan bonussen van de vraagprijs af als ie het seizoen erna tegen Feyenoord scoort. Dat zullen ze wel hebben meegenomen in de onderhandelingen. Vervolgens lekker die Argentijn halen voor een miljoentje of 7 en die blijkt er niks van te kunnen. Let nou maar op

24 juli 2019 om 08:56

vinnzidane. Op basis van wat onze scouting aan 'relatief' onbekende buitenspelers heeft gebracht. Verwacht ik ook dat die Barreal er niets van kan. Zal wel weer een blind paard zijn ala Sinesterra of Basacikoglu.

24 juli 2019 om 10:08

De scouting van Feyenoord heeft weinig met Barreal te maken. Feyenoord is recent een samenwerking aangegaan met Sci-sports en plots, binnen anderhalve week wordt over over de grens gescout.
Lijkt me op initiatief van Troost om eerlijk te zijn.
De speler afschrijven omdat het in het verleden niet goed ging lijkt me in deze dus niet erg van toepassing.

24 juli 2019 om 10:26

Ijsmuts. Daar was ik niet van op de hoogte. Staat namelijk ook nergens in het artikel vermeld. Zijn er nog voorbeelden van spelers die via Sci-sports zijn aangetrokken? Ben namelijk wel benieuwd wat zo'n bureau dan anders maakt dan bijvoorbeeld een scout en op basis waarvan ze een speler aanbevelen.

24 juli 2019 om 10:36

Feyenoord is pas recent deze samenwerking aangegaan met Sci sports. Zij scouten en analyseren over de hele wereld spelers, teams, speelstijlen, etc. Zij zijn bijvoorbeeld ook degene die Depay 'geholpen' hebben naar Lyon. Omdat zij op basis van hun data vonden dat de speelstijl van Lyon het best bij Depay paste. Maar zij helpen dus ook clubs om gewenste spelers in kaart te brengen. Ik zou even op hun site kijken, erg interessant.

24 juli 2019 om 13:05

MGMV. Dank voor de uitleg. Klinkt inderdaad erg interessant en veelbelovend. Ik ben benieuwd wat het uiteindelijk op gaat leveren!

24 juli 2019 om 09:23

Inderdaad. Sjaak Troost krijgt zn domme opmerkingen uiteraard als een boemerang terug in zn gezicht.

24 juli 2019 om 09:48

Precies. Troost is wat dat betreft volledig incapabel. Totaal respectloos ook hoe hij over Tapia sprak. Een jongen die zich altijd netjes heeft opgesteld tegenover de club. Hoop dat er gauw een nieuwe TD komt, want die man is zijn geloofwaardigheid verloren.

24 juli 2019 om 10:07

Niet om Troost te verdedigen maar naar t schijnt heeft Tapia ook enige streken geleverd momenteel...

Dat er idd maar redelijk snel een echte TD word aangetrokken, Troost is verre van.

24 juli 2019 om 11:44

Ja Tapia wil niet naar Rusland en in Nederland blijven, hoe durft die. Buiten dat is het heel dom van een TD om te gaan zeggen dat een speler weg moet, dat verstevigd je onderhandelingspositie niet echt. Plus als de speler nee zegt, kan Troost hoog en laag springen, maar dan is het gewoon nee.

24 juli 2019 om 14:17

Leuk dat je het ene puntje aanhaald maar vergeet te schrijven over vorig seizoen wat Feyenoord voor hem gedaan heeft (verhuur zodat hij kon spelen, anders geen Copa voor Tapia) en welke afspraken er gemaakt zijn vergeet je dan voor het gemak maar even. Maar Troost moet idd niet aan grootspraak doen, is niet in die positie.

24 juli 2019 om 14:29

Ik heb het alleen over de stoere praat over dat Berghuis niet zal vertrekken, terwijl iedereen beter weet.
Wat betreft Tapia weet ik niet precies wat er allemaal speelt, maar goed voor de onderhandelingspositie en de relatie tussen club en speler zal het zeker niet zijn wat Troost zei.

Waanzin dat PSV zoveel geld wilt betalen voor een relatief oude eredivisionist. Kan goed voetballen maar de verbeterpunten liggen overduidelijk achterin. Daarnaast is PSV niet in de positie om verlies te maken op een speler want Berghuis gaat natuurlijk geen winst opleveren.

Vind het ook respectloos naar Feyenoord toe. Zij geven aan dat ie niet te koop is, dan moet je ook gewoon verder kijken en concluderen dat je met Ihattaren een mega talent in je selectie heb zitten die je gratis kunt doorontwikkelen.

24 juli 2019 om 08:26

Ik ben het met je eens. Volgens mij moet je nu gewoon zeggen dat het aanvallend rond is. Met Gakpo, Lammers en Ihattaren en Afellay heb je genoeg mogelijkheden in de selectie, naast uiteraard Bruma, Bergwijn en Lozano. De komst van een nummer 10 juich ik nog wel toe mocht Lozano of Bergwijn verkassen, maar of Berghuis dan per se een nummer 10 is vraag ik me af

24 juli 2019 om 08:41

Sinds wanneer is 27 oud? Ik vind dat zo'n onzin... Kan zomaar nog 8 jaar meedraaien.... Als hij nou 32 was had je een punt...

24 juli 2019 om 09:21

'Relatief'. Voor eredivisie begrippen is 27 gewoon oud. Snap wat je bedoelt maar PSV hoort geen 10 miljoen aan een 27 jarige uit te geven.

24 juli 2019 om 10:21

En Feyenoord hoort zijn beste spelers niet voor 10 miljoen te verkopen.

24 juli 2019 om 10:35

Relatief of niet, 27 is nog steeds niet oud... Wat hebben Blind en Tadic (om maar even een voorbeeld te noemen) in Amsterdam gebracht?

Een verschil van 5 miljoen is 50% van de geboden prijs, en dat zou 'niet heel veel' zijn?

24 juli 2019 om 08:23

Tja, als de vraagprijs 3 miljoen is en je biedt 2 miljoen is dat verschil ook 50% van de geboden prijs... Een verschil van 5 miljoen is normaal gesproken niet onoverkomelijk.

Vraag me echt af wat PSV met Berghuis moet. Ze hebben zoveel talent rondlopen voorin. Begreep dat Berghuis voor de 10 positie in aanmerking zal komen, maar daar kan ook al Malen, Afellay of Ihattharen. Lammers moet je gewoon op 9 zetten.

Troost en Van Bodegom (wacht maar het bericht straks) moeten wat minder praten en stellig zijn in de media. Flaters met Tapia, niet te koop en ook de investeerder (die op hold staat, want intern wisten heel veel mensen van niets).

15 miljoen voor Berghuis is acceptabel, daaronder zet je jezelf voor lul.

Typisch Feyenoord, inderdaad. Eerst 20 willen, vervolgens 15 vragen (wat bij 20 al het doel is, gok ik) en dan uit komen op 12 zeker. Hou nou eens vast aan minimaal 15. Dan kunnen ze zelf tenminste ook weer wat ondernemen

24 juli 2019 om 08:27

Ach ja, ook typisch PSV, AJAX veroordelen omtrent het verhaal Bergwijn, maar dan wel precies hetzelfde proberen bij Feyenoord, Brabants optimisme of hypocritie?
Van mij mag PSV gerust 15 miljoen betalen voor Berghuis, getuigt niet echt van een goed scoutingsapparaat, maar zorgt er wel voor dat ze niet nog een echt goede speler kunnen kopen. En dat houd in dat mijn cluppie langzaam wegloopt naar eenzame hoogte, op naar het Bayern van Nederland.

24 juli 2019 om 10:49

Verschil is denk ik ook dat psv het netjes in de transfermarkt doet en niet tijdens het nog lopende seizoen en 2 dagen na titel verlies groots in de media wordt gedropt. Natuurlijk schiet een verkopende partij dan met zijn hakken in het zand. Als dit gewoon off the record rustig besproken was had Ajax denk ik een grotere kans gehad op aantrekken van bergwijn. Nu was de sfeer al verziekt voordat er überhaupt gesproken was.

24 juli 2019 om 14:22

PSV zelf heeft niemand veroordeeld hoor, alleen aangegeven dat ze Bergwijn niet aan Ajax zullen verkopen.

En goed om te horen dat jij meer verstand hebt van scouting dan heel Psv. Berghuis is een volwassen, complete aanvaller en een garantie voor doelpunten en assists. Zeer goede statistieken voor in zo'n matig Feyenoord.

26 juli 2019 om 10:39

Gaat niet over de kwaliteit van Berghuis maar over het weinig inventieve scoutingsapparaat

Mocht Lozano vertrekken, dan juich ik de komst van Berghuis wel toe. Ik hoop echter niet dat Bergwijn vertrekt zeg, die liet gisteren toch ook wel weer zien dat hij eigenlijk de man is met het meeste talent bij PSV.

Moet nog maar zien wat hier waar van is, maar als Feyenoord Berghuis echt naar PSV laat gaan voor 15 mln of minder dan ben ik wel even klaar met mn clubje. Voor 15 mln naar het buitenland kan ik nog mee leven, maar niet naar PSV.

En kom nou niet met dat gelul over leeftijd. Hij is 27, geen 35. En het is gewoon je beste speler. Als je die zo makkelijk naar een concurrent laat vertrekken geef je gewoon op om echt de strijd aan te willen gaan met die concurrent.

Gisteren is toch nog een keer duidelijk geworden dat e zorgen niet achterin zijn maar voorin? Of worden er hele grote bedragen neer gezet voor Bergwijn en Lozano? Dit is echt super onnodig.

Eerst zegt mijn club minimaal 20. Dat is inmiddels al gezakt naar 15. Dus hij gaat voor 12 weg.

24 juli 2019 om 08:40

Een fooi voor je beste speler, kan alleen maar bij onze club...

24 juli 2019 om 09:50

Geloof er zelf weinig van eigenlijk. Het komt van Voetbal International en Krabbendam houdt er wel van om wat spanning te creëren.

24 juli 2019 om 10:10

Laten we hopen MGMV, want we kunnen momenteel.niets anders zinnigs schrijven.

24 juli 2019 om 10:38

Wat ik niet begrijp, is waarom Feyenoord er geen toeslag op gooit omdat het om een binnenlandse transfer gaat. PSV zou dat zeker doen bij Ajax, dus waarom doet Feyenoord dat niet?

24 juli 2019 om 10:55

@kyle66 - Ik ga er zelf vanuit dat Krabbendam (vi) redelijke onzin verkondigt over het verlagen van de vraagprijs naar 15 miljoen. In principe was de vraagprijs – ook naar verluidt overigens – 20 miljoen, mede vanwege de binnenlandse ‘toeslag’ voor Psv. Ik ga er vanuit dat hoe langer het duurt, hoe hoger de vraagprijs moet/zal zijn en juist niet andersom. En los van de toeslag, is het ook nog een klap om je beste speler kwijt te raken.

Maar goed, PSV wil Berghuis blijkbaar erg graag en wij willen ‘m gewoon niet kwijt. Dan is het raar als je ineens zou gaan verlagen. Tuurlijk willen we versterkingen, maar in principe kost alleen een verdediger geld. Fer komt zeer waarschijnlijk transfervrij en die Barreal is dan een vervanger voor Berghuis.

24 juli 2019 om 11:37

@MGMV, ik hoop ook dat Feyenoord vasthoudt aan hun vraagprijs. Ik zie ze Berghuis niet zo snel vervangen en nu Jorgensen geblesseerd is, is een scorende aanvaller hard nodig. Ik denk echt dat Feyenoord spijt gaat krijgen als ze hem voor minder dan 15 miljoen weg laten gaan.

Ik heb inmiddels zoiets van, laat die Berghuis maar naar PSV gaan. Het is inderdaad graag of niet om bij Feyenoord te spelen en dan ben ik hem liever kwijt dan rijk. Aan zo’n chagrijnige bok heb je dan ook niks. Daarnaast kan Feyenoor met het geld de gewenste (en broodnodige) versterkingen halen. Ik hoop alleen echt dat Feyenoord haar poot stijf houdt en dus een mooi bedrag krijgen, het blijft immers een verschrikkelijk goede voetballer.

24 juli 2019 om 10:39

Ok wat voor versterkingen haal je tegenwoordig nog voor 10-15 miljoen? En zeker in deze fase, zo vlak voor t begin van de competitie. Ik zou Berghuis helemaal niet verkopen tenzij ze 20 miljoen bieden. Je gaat je beste speler niet voor een laag bedrag verkopen aan je concurrent.

24 juli 2019 om 12:31

Ja maar ik zeg ook nergens dat ze akkoord moeten gaan met een laag bedrag. Ik zie hem liever ook naar het buitenland gaan maar als hij zijn zinnen heeft gezet op een transfer naar PSV en de clubs zijn akkoord over de transfersom, dikke prima. Natuurlijk moeten ze hem niet voor een fooi verkopen, dat zou schandalig zijn. Hij is de beste en meest waardevolle speler van ons. We hebben alleen op meer plekken, betere spelers nodig en daarvoor is geen budget. Daarom zou ik niet rouwig zijn, mocht hij vertrekken. That’s all.

Zeker doen Feyenoord. Er zal vast wel een transfervrije speler rondlopen .. wat een beleid weer. Misschien is een kleiner stadion beter aangezien az, Utrecht en Vitesse je niveau is en enige concurrenten zijn als je zo beleid voert

24 juli 2019 om 08:44

Kazim Kazim?

24 juli 2019 om 08:48

Hahaha. Beukering is vast ook wel te porren.

24 juli 2019 om 08:52

Boussaboun erbij en de selectie is rond!

Feyenoord moet standvastig zijn en hem behouden. Ik ben door zijn maniertjes en houding absoluut geen fan van hem, maar Feyenoord heeft hem nu wel gewoon nodig. No way dat je met transfers iemand er direct hebt staan, terwijl volgende week al Europees op de agenda staat die Feyenoord gewoon moet winnen.

24 juli 2019 om 09:06

Wat denk je dat je aan een ongemotiveerde Berghuis hebt? En wat hij volgend jaar met een 1 jarig contract nog waard is. En we spelen pas 8 augustus Europees.....

24 juli 2019 om 09:09

Mijn inschatting is dat hij niet meer te behouden zal zijn aangezien Troost naar het schijnt zn vraagprijs al met 5mln heeft laten zakken. Flinke aderlating en niet te vervangen, al zeker niet op korte termijn.

Dus weer grote praatjes van subtopper uit Rotterdam-Zuid.
Eerst niet te koop, dan 20 Miljoen en nu gaat ie waarschijnlijk weg voor 10-12..
Uiteindelijk toch voor het geld kiezen en denken dat je een zgn talentvolle Argentijn kan binnenhalen.
Bij elkaar geraapte shit als ik aan Feyenoord denk!

24 juli 2019 om 09:52

Het is een utopie om te denken dat niets te koop is in het voetbal.

24 juli 2019 om 10:20

Hahaha man, wat een sneue reactie zeg. Er wordt hier gesuggereerd dat Feyenoord genoegen neemt met.. ik zie nergens iemand van Feyenoord zeggen dat, dat zo is. Dus hou aub op. Als je gal wilt spugen op Feyenoord, doe dat lekker bij je vrienden en niet in een Feyenoord topic, je praat zo neerbuigend, ongekend zeg..

24 juli 2019 om 10:46

Kan idd wel neerbuigend overkomen, zijn tekst is niet echt netjes geformuleerd maar ik zie hier verder in dit topic ook heel veel Feyenoord fans vrijwel net zo denigrerend en dus "gal" spuwen als deze "mesh".......

24 juli 2019 om 11:27

Er is er hier maar 1 die behoorlijk praatjes heeft als ik het zo lees. Alles wat je zegt is gebaseerd op geruchten.... Maar goed, als je zo naïef bent om alles voor waarheid te zien wat je leest, kun je er ook niets aan doen...

Intervieuw met Jan de Jonge in april. Europees voetbal is eigenlijk onmisbaar voor Feyenoord. Het is het verschil tussen financieel zwaar jaar of een geweldig jaar. 3 maanden later gaan de verhalen dat de beste speler voor een schijntje word verkocht terwijl we ons nog moeten plaatsen.

Ik zou heet voor Psv een prima aankoop vinden, zeker voor 12m. Zorgt voor een toenemende concurrentiestrijd en dat heb je zeker nodig wanneer je op 3 fronten mee wil doen. Als Feyenoord zijnde zou ik hem echter niet voor minder dan 15M verkopen.

Niet te geloven. Als Berghuis echt voor minder dan 18 miljoen weg gaat bij Feyenoord is dat het zoveelste brevet van onvermogen van zowel club als Troost. Het doet me serieus twijfelen om Feyenoord fan af te worden. Het kan eigenlijk niet aangezien Feyenoord in mijn hart zit maar wat een ongelofelijk stelletje prutsers werkt daar zeg.

24 juli 2019 om 10:58

Een Feyenoord supporter ben je dan ook niet voor de lol.

Feyenoord gooit de ambitie op europees voetbal en het verkleinen met het gat met PSV overboord wanneer ze Berghuis voor 10 a 12 miljoen laten gaan. Ik ken die Balreal niet maar kan me niet voorstellen dat hij gelijkwaardig zal zijn aan Berghuis.
Dat Feyenoord nu al de prijs verlaagd van 20 naar 15 waar PSV blijft vasthouden aan 10 miljoen is gewoon kansloos. Zeg dan gewoon kom hem maar halen voor die 10 miljoen.
Typisch Feyenoord. Het wil zich versterken dus verkopen ze hun beste spelers en halen er naar alle waarschijnlijkheid middelmaat voor terug.
Feyenoord heeft zo alleen maar ingeleverd op kwaliteit.
Op deze manier word de kans op de derde plaats steeds kleiner en word de kans groter dat een AZ en Utrecht je komend seizoen voorbij streven.
Misschien moeten ze dan de plannen voor het nieuwe stadion ook maar gelijk bijstellen. 25 a 30.000 zitplaatsen is dan ruim voldoende.

15 miljoen zou al te weinig zijn. Feyenoord moet aan de 19-20 miljoen vasthouden en indien PSV dat niet wil betalen blijft die gewoon.

Snap niet wat Psv met Berghuis moet. Ze hebben meer dan genoeg kwaliteiten voorin lopen.

24 juli 2019 om 12:00

Vermoedelijk wordt een van de voorhoede spelers nog verkocht. Voor PSV zou dat het beste de overschatte Lozano zijn, al zijn er niet meer zo veel clubs in hem geã¯nteresseerd. En zeker niet voor het bedrag dat PSV voor hem wil ontvangen. Dan lijkt mij Bergwijn een veel interessanter doelwit, maar die zou ik willen houden, PSV zijnde. Met Berghuis voor Lozano en met behoud van de andere spelers, heeft PSV een geweldig sterke aanvalslinie, met veel scorend vermogen. Bergwijn, Bruma, Malen, Lammers en Berghuis staan garant voor over de honderd treffers in de Eredivisie. Wel zul je de bezetting op het middenveld anders moeten invullen, dat betekent meer creativiteit. Achterin liggen de problemen. Niet direct voor Eredivisie begrippen, maar voor de CL (of) EL. Wel eerst volgende ronde halen, natuurlijk....

Ik blijf dit toch niet snappen. Wat is de garantie dat je bij PSV prijzen gaat pakken. Berghuis heeft bij Feyenoord alles al gewonnen in Nederland. Dus voor de prijzen hoef je niet naar PSV. Daarnaast ben ik van mening dat Ajax het nieuwe Bayern van Nederland is. Ajax kan kopen wat ze willen en PSV en Feyenoord hebben het nakijken. Al kan PSV meer uitgeven dan Feyenoord ik verwacht niet veel van hun. Daarnaast bindt ik van Bommel een zeer matige trainer. Gister ook weer een draak van een wedstrijd gezien.

24 juli 2019 om 12:33

Met PSV is de kans op de titel en het spelen in de CL groter. Daarnaast kan Ajax wel veel meer geld hebben dan PSV, dat hoeft nog geen Bayern scenario te betekenen, omdat PSV maar 2x per jaar tegen Ajax speelt. De rest van de wedstrijden in de Eredivisie is normaal gesproken PSV sterker dan de tegenstander dus in Eindhoven kan Berghuis nog best wel kampioen worden.

24 juli 2019 om 12:47

@ raza

Los gezien wat ik persoonlijk van een eventuele overgang vind; is PSV natuurlijk wel een verbetering:

- PSV zal beter betalen.

- Kans is veel groter dat je kampioen word.

- Kans is veel groter dat je Europees speelt.

- Bij PSV speel je toch met betere spelers om je heen.

- Doordat PSV over algemeen altijd wel Europees speelt en daarin verder komt dan Feyenoord, kun je jezelf als speler ook beter in de picture spelen wil hij ooit nog eens een buitenlands avontuur aangaan.

- Ook is er bij PSV veel minder gemok, waarbij erbij Feyenoord regelmatig (terecht) gemok is wanneer de ploeg zich voor de zoveelste keer per seizoen zich blameert.

- Ook is het nog maar afwachten wat er wel of niet te gebeuren staat bij Feyenoord.

Dit zijn toch wel hele potente lokkertjes voor een speler in zijn positie.

Ik heb liever dat Raiola gas geeft met de contractverlenging van Malen. Met de bedragen van 12-15 miljoen die genoemd worden voor Berghuis mogen ze hem van mij houden in Rotterdam. Geen restwaarde, loopt jeugd in de weg en is ook niet dermate goed dat hij je europees verder helpt. Die Bruma vind ik al stukken beter dan Berghuis.

24 juli 2019 om 16:13

Heb ook liever dat Malen eerst verlengd. Berghuis is een prima speler, alleen zijn houding hou ik niet zo van. De kritiek op PSV (want Bergwijn deden jullie hetzelfde) snap ik niet zo goed. PSV doet het tijdens de transferperiode en hebben na alle mediaberichten ook een concreet bod neergelegd. Iedere TD roept dat zijn spelers niet te koop zijn als het zijn beste betreft, aangezien de kopende partij dan weet dat er een fatsoenlijk bod moet komen. Van mij mag Bergwijn naar Ajax, zolang er ook gewoon fatsoenlijk betaald wordt. Als Bergwijn of Lozano vertrekt lijkt het me ook een prima optie, al komt PSV over het algemeen met uniekere opties. Ik hoop voor Feyenoord dat ze krijgen wat ze in hun hoofd hebben, zoniet even goede vrienden..

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren