Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘PSV wil spijkers met koppen slaan en gaat verder in actie komen’

Laatste update:

PSV wil een aantal transfers snel tot een goed einde brengen, zo meldt het Eindhovens Dagblad maandag. Volgens de lokale krant speelt technisch manager John de Jong momenteel simultaanschaken op de transfermarkt. Timo Baumgartl en Chris Gloster staan nog altijd op de radar, waarbij eerstgenoemde verdediger al een persoonlijk akkoord heeft met PSV.

De 23-jarige centrale verdediger van VfB Stuttgart wordt gezien als de opvolger van Daniel Schwaab, die transfervrij is vertrokken. Baumgartl heeft al een bezoek gebracht met PSV en is in hoofdlijnen akkoord over een contract. De stopper heeft in zijn hoofd de stap naar Eindhoven al gezet, zo klinkt het, en wacht nu op een akkoord tussen PSV en zijn huidige werkgever. PSV denkt momenteel aan een transfersom van acht tot tien miljoen euro.

Daarnaast zijn de Eindhovenaren nog altijd bezig om Steven Berghuis te strikken, maar Feyenoord wil de aanvaller niet laten gaan. Zaakwaarnemer Mino Raiola stuit op een verschil tussen vraag en aanbod. Feyenoord lijkt geen genoegen te nemen met minder dan tien miljoen euro en aast zelfs op een hoger bedrag, maar PSV vindt de aanvaller momenteel niet heel veel meer waard. Ook denkt PSV nog aan Gloster, de jonge linksback van Hannover 96. De verdediger, die al jaren op de radar staat in Eindhoven, wordt gezien als een aanwinst voor de toekomst.

De Telegraaf meldt eveneens dat PSV liefst deze week al spijkers met koppen wil slaan. Omdat de Eindhovenaren rekening houden met een vertrek van Hirving Lozano en/of Steven Bergwijn wil PSV zakendoen met Feyenoord inzake Berghuis. PSV neemt naar verluid geen genoegen met de boodschap van interim-directeur Sjaak Troost dat Berghuis niet te koop. 'In Eindhoven willen ze het daarbij niet laten zitten. PSV is voornemens om verder in actie te komen en Berghuis alsnog los te weken bij Feyenoord.'

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Heeft PSV niet genoeg buitenspelers ook al vertrekt Bergwijn of Lozano? Ik denk dat ze meer behoefte hebben aan een echte ‘10’, zeker als Pereiro vertrekt hou je weinig creatieve middenvelders over. Goed dat ze nu eindelijk een rcv halen, al is het wel te laat voor Basel.

22 juli 2019 om 07:27

Ze hebben Ryan Thomas ook nog toch? Als die weer fit is lijkt me dat echt een heerlijke speler om er bij te hebben bij PSV.

22 juli 2019 om 08:56

Van een speler die zo een zware blessure heeft gehad is het maar eerst afwachten of hij zn oude niveau nog kan halen. Als PSV zijnde zou ik mn geld niet op zo een speler zetten.
Nu Luuk weg is gaat het voor PSV lastiger worden om het vertrouwde spel met de lange bal te spelen. Daarom is een creatieve speler op het middenveld die in staat is om steekballen te geven op de snelle mannen voorin (Malen, Bergwijn en Lozano) heel belangrijk.

22 juli 2019 om 09:42

Die hebben ze al met Guti. Bij Psv ontbreekt eerder een box to box speler zoals Guardado destijds.

22 juli 2019 om 13:20

Thomas is geen 10, Ihattaren/Ibi voor die positie en een 8 halen a la v Ginkel.

22 juli 2019 om 10:43

Wat mij betreft heeft psv genoeg creatieve middenvelders, maar v bommel blijft met Rosario en hendricx opstellen en een spits op 10. Probleem zit hen meer achterin, maar daar lijkt nu actie op te komen. Beetje laat wat mij betreft en jammer dat dit niet ruim voor de 1e CL wedstrijd is geregeld.

22 juli 2019 om 10:49

Ik denk niet dat ze een 10 nodig hebben, met ihattaren heb je in potentie een gewrldige 10, hij moet zijn kans gaan krijgen. Ik snap dat hij erg jong is maar hij is echt goed dus waarom niet... desnoods kun je ook nog met bergwijn, affelay op 10 spelen om ihataren af en toe even uit de schijnwerpes te halen. Inversteren in een goede aanvallende middenvelder zou ik zonde vinden omdat je dan de ontwikkeling in de weg staat van ihattaren en ook weg gegooid geld. Je gaat zo iemand niet halen om te laten banken. Ik zie liever een goede 6 a 8 komen ipv Rosario of hendrix. Met Guti heb je inprincipe al zo iemadn maar als je daar niet van overtuigd bent dan kan je beter daar iemand halen. Maar eigenlijk is dat ook niet nodig want thomas en affelay komen er ook aan en die kunnen ook perfect op die positie. Ik denk overigens dat Thomas nog gaat verrassen maar goed dat zullen we zien.
Al het geld moet op dit moment in de verdediging worden gepompt! Het liefst zie ik nog twee goede verdedigers komen voor centraal.
Pas als er een buitenspeler wordt verkocht kun je nog kijken naar een nieuwe.
Verdediging is het belangrijkst.

Niet te geloven dat deze man alvast begonnen was met verbouwing van de aanval ipv broodnodige versterkingen te halen voor achterin. Niet te geloven dat mijn psv na al die jaren nog niet is achtergekomen dat een creatieve middenvelder goud is. Zelfs iemand die in dr buurt komt van van ginkel, gehuurde speler nb die zo doorslaggevend was, is voldoende. Maar nee. Rosiario en hendrix en dit systeem blijven hanteren. Jammer. Wolfsburg was een veeg teken aan de wand. Psv heeft het spelletje wat ze bij ajax beheersen nog niet onder knie: doorstroom talenten vloeiend laten verlopen. Dit is gwn chaotisch en onprofessioneel

22 juli 2019 om 07:31

Je hebt het over het vloeiend doorstromen van talent, maar tegelijkertijd alleen maar over aankopen? Beetje lastig omdat met elkaar te laten rijmen.

22 juli 2019 om 07:39

Ja, want beide kan niet of kan je echt geen context lezen?! Je moet versterken op moment dat je dat moet doen. Bruma en eventueel berghuis zn aankopen die onnodig zn. Berghuis...ieder miljoen voor hem vind ik teveel. Steek geld van bruma en berghuis dan in middevelder van 20mio. Heb je veel aan en laat talenten flanken bestieren.

22 juli 2019 om 07:48

Ik weet niet welke context jij bedoelt, met betrekking tot talenten? Een heel betoog over aankopen en dan sluit je af met doorstromen van talenten? Tuurlijk kan beide en dat is ook nodig, maar ik mis een beetje de link naar je uiteindelijk conclusie. Want je brandt eerst Rosario en Hendrix af (wat ik gedeeltelijk terecht vind), maar dit zijn wel jeugdspelers (Hendrix) of aangetrokken en vanuit Jong PSV doorgestroomd (Rosario), dus er is wel degelijk een doorstroming. Nu ook met Gakpo, Malen (aangekocht), Lammers, Bergwijn, Zoet en Illitahran die allemaal minuten maken of basis staan, is toch niet heel verkeerd?

22 juli 2019 om 08:10

Zowel gakpo, malen als lammers wil ik eerst een jaar goed in de basis zien spelen bij psv voor ik vind dat dit een goede doorstroom van talenten is.

Want een hendrix en zoet heb ik nu hrt gevoel dat ze niet meer progressie maken en andere spelers tegenhouden van groeien omdat hun niet vertrekken want ze vinden het wel goed

22 juli 2019 om 07:42

Wat? Mo is een prima nr 10. Ibi kan ook in de van ginkel rol spelen... Het ligt eerder aan de coach.

22 juli 2019 om 08:04

Sorry Martina maar je kraamt enorm veel onzin uit. Bij transfers ben je afhankelijk van meerdere partijen, het is niet alleen aan PSV om te bepalen hoe snel een transfer afgerond wordt. Wie weet is Baumgartl keuze 2 (ze waren eerst met een verediger van Torino bezig) waarbij ze daar voor veel tijd hebben besteed om een andere speler die uiteindelijk niet wilde of kon komen. Daarnaast lopen er meerdere van dit soort trajecten tegelijk en wordt de een nou eenmaal sneller afgerond dan de ander dat heeft niets met prioriteiten van de Jong te maken. Daarnaast hebben we met Guti en Ihattaren en Afellay creatieve middenvelders.

22 juli 2019 om 08:13

Zou je Ihatarren en Affelay bijvoorbeeld naast Hendrix/rosario op het middenveld kunnen zetten? Ik denk namelijk van niet. PSV moet gewoon een echte versterking halen op het middenveld zodat je ook met de punt naar achter kan spelen. Dat ze dat bij PSV niet inzien is extreem dom want het opzetten van aanvallen gaat enorm traag daarnaast kan je die lange bal niet meer gebruiken met Malen in de spits.

22 juli 2019 om 10:25

Kan me eigenlijk wel voorstellen dat Van Bommel uiteindelijk met de punt naar achteren gaat spelen.

als controlerende middenvelder heb je dan Rosario en Hendrix die het kunnen uitvechten.
Op links heb je met Guti en Sadilek zowel een aanvallende als controlerende optie en op rechts heb je met Thomas, Afellay en Ihattaren drie jongens die zich dit seizoen mogen gaan bewijzen

22 juli 2019 om 10:53

@zinedane, ik niet. In een systeem met de punt naar achter moeten de Am's flinke longen hebben en Guti en Ihattaren kunnen dat helemaal niet belopen. Thomas komt van een zware blessure af en heeft nog nooit op het hoogste niveau geacteerd, dus we moeten nog zien wat hij kan en Afellay heeft de afgelopen 8 seizoenen nauwelijks meer gespeeld.

Sowieso gaat MvB geen risico's nemen, dat zit niet in zijn aard, dus wen maar alast aan nog een seizoen met het blok Hendriks/rosario vlak voor de verdediging.

22 juli 2019 om 10:59

@panerai, Hij kraamt helemaal geen onzin uit; jij kraamt onzin uit, want je komt niet verder dan aannames.

De feiten zijn dat de wedstrijd tegen Basel van de week is, en dat weet de Jong al maanden. Net zoals dat De Jong al ruim een half jaar weet dat Schwaab niet ging verlengen en had eerst een vervanger voor hem moeten halen voordat hij Bruma aantrok. Jij maakt echt niemand wijs dat Bruma prioriteit had boven een CV met Bergwijn Lozano, Malen en Gakpo op de loonlijst.

Ik had nog goede hoop met de Jong, want hij kwam zelfverzekerd over in een interview dat ik zag, maar het niet aantrekken van een CV voor 1 Juli is een enorme blunder, wat weleens een hele kostbare zou kunnen zijn.

22 juli 2019 om 11:33

@doncoxxx

Je zegt dat IK onzin uit kraam.

Dus feitelijk gezien komt het er op neer dat jij denkt dat een speler kopen net zoiets is als naar de bakker gaan om een brood te halen. Dan snap je er duidelijk helemaal niks van, zelfs niet na een onderbouwde uitleg. Hahaha heb je niet door hoe dom je opmerking is?

Je komt weer met Bruma als voorbeeld aan. Denk je nou werkelijk dat een technisch directeur transfer voor transfer aan het afwerken is en niet tegelijkertijd met meerdere trajecten bezig is? De een loopt nou een maal sneller dan de ander, dat heeft met een hoop factoren te maken waar PSV niet altijd invloed op heeft.

Daarnaast heeft PSV feitelijk gezien 4 CVs nu zonder Bumgartl, Viergever, Sainsburry, Lucassen en Boscali dus ook daar sla je de plank volledig mis.

Ik ben het met je eens dat er nog een versterking moet komen maar 1 CV gaat echt niet het verschil maken tegen een club als Basel. Als we er nu niet van kunnen winnen zonder een extra CV dan hebben we sowieso niks te zoeken in de CL.

22 juli 2019 om 11:39

@panerai: Doe je het weer; je stelt iets dat een aanname is als een feit, in deze dat ik niet weet hoe het werkt. En dat is volgens jou, ik hoop dat je dat snapt. Je maakt elke discussie dood op deze manier.

De enige feiten die er liggen zijn deze: PSV gaat van de week een wedstrijd in met een onervaren, oningespeelde verdediging, omdat John de Jong er in een half jaar niet in slaagd om een CV binnen te halen, terwijl er dus 15 miljoen lag om uit te geven(transfer Bruma). Dan zou weleens een foutje van ruim 50 miljoen kunnen zijn. Enige aanname die ik doe is deze laaste zin.


Wat hier aan de hand is, is dat jij het om welke reden dan ook nodig hebt om John de Jong's geblunder te verdedigen. Ik vind het overigens prima, hoor.

22 juli 2019 om 11:43

@don

OK. Hoe had jij dit als technisch directeur aangepakt? Je weet het blijkbaar allemaal beter dus ik ben zeer benieuwd hoe jij voor het budget wat PSV heeft een CV had aangetrokken (die bij PSV past, naar Nederland wil, in het salarishuis past en hoe je er voor had gezorgd dat deze een maand geleden had getekend). Het is blijkbaar simpel gezien je kritiek dus dan weet je ook wel hoe het beter kan.

Ik kijk uit naar je onderbouwde uitleg.

22 juli 2019 om 12:01

Wat slap zeg! Iedereen en zijn moeder ziet dat een CV prioriteit heeft.

Mijn scoutingsapparaat heeft die Baumgartl en allerlei andere potentiele aanwinsten van september 2018 tot en met mei 2019 bekeken. Het is heel normnaal dat een TD een schaduwlijst in kaart brengt voor het geval dat spelers vertrekken of op andere manier niet kunnen spelen. Aan de hand van die schaduwlijst, vanaf het moment dat ik van Schwaab's vertrek weet, zou ik zijn begonnen zelf te gaan kijken. Eerst wedstrijden op video, dan in het stadion. Vervolgens zou ik mijn A keuzes aan MvB voorleggen en daarna contact leggen met de club van mijn eerste keuze en vervolgens de zaakwaarnemer. Stel dat mijn keuze op Baumgarttl was gevallen, dan had ik met die 15 miljoen in mijn zak, terwijl Stuttgart 10 miljoen wenst te ontvangen, er sowieso uitgekomen. Helemaal omdat die jongeman het ziet zitten in Psv. Die jongeman had dan de voorbereiding kunnen meemaken. Bruma zou ik pas daarna mee om de tafel gaan zitten, aangezien ik Bergwijn, Lozano, Malen, Lammers en Gakpo reeds onder contract heb staan, heeft Bruma geen prioriteit.

Zo, dat was, op speciaal verzoek, een lesje hogere wiskunde

Hoe eigenwijs jij ook bent, alles wijst erop dat die Baumgartl betaalbaar is en wil komen. Dan had dat al voor het eind van het vorig seizoen rondgemaakt kunnen worden.

PSV moet een van die twee tickets voor de CL pakken en daarom moet die verdediging er direct staan. Moeilijker moet je het niet maken.

22 juli 2019 om 13:02

Leuk verhaal alleen je mist een heel belangrijk detail, je weet namelijk niet of Baumgartl Op 1 2 of 3 van het CV lijstje van PSV staat/stond.

PSV is bijvoorbeeld ook een tijd met Lyanco van Torino bezig geweest dus op basis daar van weet je al dat Baumgartl eigelijk al het alternatief is, dat trajact van Lyanco kost ook weken tijd en wellicht zijn ze daarna met nog een andere verediger geweest dus dat de reden waarom PSV zo ''laat'' is.

Iedereen bij PSV zal het er mee eens zijn dat een goede CV al eerder gewenst was laten we dat even vooropstellen maar nogmaals heeft PSV niet alles zelf in de hand als het op transfers aankomt. Als Torino 3 weken geleden wel had willen verkopen had PSV al weken geleden een nieuwe CV gehad maar dat soort zaken kan je op voorhand natuurlijk niet weten daar kom je pas achter als je de transfergesprekken gaat opstarten.

22 juli 2019 om 08:07

Dan moet je wel talenten hebben die die stap kunnen maken, op bergwiijn en rosario is gebleken dat se talenten de stap net niet kunnen maken,

Wat je zegt over de verdediging ben ik het niet met je eens, als de boven genoemde namen binne hebt heb je gewoon 3 goede talentvolle spelers binnen voor de verdediging. En 1 aanvaller, misschien zijn ze al veel langer bezig met hun alleen ging het met bruma gewoon sneller qua onderhandelingen.

Qua middenveld ben ik het wel met je eens, mark moet de stap maken naar een aanvallend middenveld, affelay (mits fit), guti en rosario zou ik met beginnen. Dan heb je ihatarren als back up voor ibi. En hopen dat psv pereiro en hebdrix nog kan verkopen

22 juli 2019 om 11:57

Van Ginkel is toch geen creatieve middenvelder die steekballen geeft maar een box to box speler die gevaarlijk voor de goal opduikt?

10 miljoen voor Berghuis. Verbaas mij nog steeds over dat bedrag. Hoe bedenk je het. Je koopt een van de beste spelers van een concurrent. Feyenoord zou gek zijn om die 10 te accepteren. Verdubbel het bod en probeer het nog eens.

22 juli 2019 om 07:27

Snap ook niet dat PSV denkt dat ze hem voor onder de 15 kunnen halen als Feyenoord aangeeft dat hij niet te koop is. Dan moet je al ver boven de waarde gaan, als binnenlandse club.

22 juli 2019 om 07:41

Snap überhaupt niet dat psv hem wil hebben. Prima statistieken voor ed, maar psv moet aan europa denken en dan heb je aan berghuis niets. Ook straks niet qua doorverkopen

22 juli 2019 om 07:48

PSV moet Europees denken?

Als ze al CL halen, liggen ze er na de poule fase uit.

22 juli 2019 om 09:09

Ja, en dan speel je toch gewoon Europees, Njfromvol? Of tellen 6 poulewedstrijden tegenwoordig ook al niet meer mee, en begint het Europese seizoen pas na de winjterstop?

22 juli 2019 om 09:41

Ik vind wel dat een team als PSV moet streven om Europees te overwinteren. Het is niet de bedoeling dat het bij 6 duels blijft.

22 juli 2019 om 07:28

Er staat letterlijk in de tekst "feyenoord lijkt geen genoegen te nemen met minder dan tien miljoen euro en aast zelfs op een hoger bedrag".

Zelfs meer dan 10 miljoen? Dat woordje "zelfs".

Persoonlijk zou ik denken 20 vragen 15-16 accpeteren. Iets anders mag je toch niet verwachten?

22 juli 2019 om 07:56

Feyenoord moet gewoon helemaal niet reageren op emails en belletjes uit Eindhoven. Als er daadwerkelijk 'niet te koop' is medegedeeld valt er niets te zeggen.

22 juli 2019 om 08:03

Als de verhalen waar zijn wil PSV toch erg graag Berghuis aantrekken.

22 juli 2019 om 09:12

Dat geeft al aan dat de journalisten van het Eindhovens Dagblad ook wel doorhebben dat hij niet meer dan 10 miljoen waard is. Hoevaak moet het nog herhaald worden, dat 15-20 miljoen voor Berghuis echt krankzinnig is? Ja, hij is veel waard voor Feijenoord omdat het hun beste speler is. Maar dat zegt meer over Feyenoord dan over Berghuis.

22 juli 2019 om 09:21

@Gilau,

Meen je dat nou? '' Krankzinnig ''? In vorm is hij een van de betere buitenspelers van de competitie. Het zegt juist voldoende over hem dat hij in dit armoedige Feyenoord met zijn kop boven het maaiveld uitsteekt. En dan een binnenlandse transfer naar een concurrent maken. Dan is 15 a 20 eerder realistisch dan krankzinnig.

22 juli 2019 om 09:53

Dat meen ik inderdaad Dr.mario, maar wel met 1 kanttekening, dat ik eigenlijk nog geen rekening had gehouden met het feit dat er geld bovenop komt omdat het een binnenlandse transfer is. 10 miljoen vind ik echt meer dan genoeg voor een speler met inderdaad goede eredivisie-statistieken, maar die verder zo goed als niets heeft laten zien, noch Europees noch in het NLs elftal, en die ook al 27 is. Ik kan me dan ook echt geen club voorstellen die meer dan 10 miljoen voor hem betaalt.

Buiten dit alles, zie ik als PSV-er, het ook echt niet zitten als hij naar Eindhoven komt. Maar dat terzijde

22 juli 2019 om 09:57

Ik wil als Psv supporter Berghuis absoluut niet. Beter een jeugdspeler en de verdediging sterker maken. En Guti in plaats van Rosario of Hendriks.

22 juli 2019 om 09:34

Inderdaad, PSV doet hetzelfde bij Bergwijn. Als PSV zijnde moet je gewoon Pereiro en Bergwijn of Lozano verkopen en een goeie creatieve middenvelder halen. Dan heb je nog steeds genoeg opties. Gelukkig snappen ze dit zelf niet en zullen ze toch wel met Berghuis aan komen zetten in de CL.

22 juli 2019 om 11:43

Alles boven de 10 miljoen is niet realistisch en veel te veel voor een speler als berghuis. Voor de eredivisie een leuke speler maar dat is ook meteen zijn plafond.

Die Baumgartl wordt denk ik een schot in de roos, was op ‘t EK -21 écht een beest. Boscagli ook veel potentie, vooral aan de bal. Nieuwsgierig naar een Berghuis bij PSV. Mocht het allemaal door gaan hebben ze toch stiekem best een meer dan aardig elftal samengesteld. Hopelijk weer 2 Nederlandse teams in de CL dit seizoen!

22 juli 2019 om 07:38

Ja alleen het gemis aan de Jong. Hopen dat dat meevalt

22 juli 2019 om 09:46

PSV moet het spel gewoon aanpassen. Eerst was het heel makkelijk om de lange bal te hanteren aangezien Luuk alle kopduels won. Nu moeten ze het systeem aanpassen en ervoor zorgen dat de snelle aanvallers worden gediend met steekpasses of goeie voorzetten.

22 juli 2019 om 11:45

Daar zal ook voor slijk de uitdaging liggen; wie gaat die steekpasses geven? Hendrix niet schat ik zo in. Rosario staat er ook niet echt om bekend dus ik hoop voor PSV dat ze guti echt eens kansen gaan geven

22 juli 2019 om 08:10

De halve Bundesliga ligt te slapen wat betreft Baumgartl. Mensen vergelijken hem met Schwaab. Verschil is echter dat Baumgartl nu al beter is dan Schwaab ooit geweest is.

22 juli 2019 om 10:51

Als Baumgartl gehaald wordt mag dat best een stunt genoemd worden. Zou een heerlijke aankoop zijn.

Lekker respectvol naar Feyenoord en Berghuis. Psv neemt geen genoegen met de tekst Berghuis is niet te koop en vindt berghuis niet meer dan 10 miljoen waard. Psv wil zelf wel meer dan 30 miljoen voor Lozano / Bergwijn...

22 juli 2019 om 07:34

Inderdaad. Als ze geen genoegen nemen met het nee van Feyenoord moeten ze een bod wegleggen wat ze niet kunnen weigeren of lekker ophouden.

22 juli 2019 om 09:20

Als elke club genoegen neemt met 'nee' van een verkopende club dan was er nooit een transfer tot stand gekomen in de voetballerij.

22 juli 2019 om 10:43

Dus dan kunnen ze toch een nieuw bod wegleggen?

22 juli 2019 om 12:10

Wie zegt dat ze daar niet mee bezig zijn? Het ED meldt dat PSV wil doorpakken. Dat houdt dus in dat er nog onderhandelingen gaan volgen.

22 juli 2019 om 16:12

Dat zeg ik toch nergens? Of een reëel bod, of ophouden. Als Feyenoord aangeeft minimaal 15 mio te willen en PSV geeft aan maximaal 8 mio te willen betalen, kunnen ze nu met een bod van 8,2 mio komen, maar dat heeft m.i. allemaal weinig nut.

22 juli 2019 om 07:34

Ze willen zelf ook 15 miljoen voor Pereiro die nog 1 jaar contract heeft en dan zou Berghuis niet meer dan 10 waard zijn.

22 juli 2019 om 08:03

Exact !! Maar goed, daarom is Pereiro ook niet weg. Evenals Zoet, die al een paar jaar een nw avontuur ambieert. Anyway in Eindhoven staat er nog genoeg te gebeuren.

22 juli 2019 om 08:05

Wat zij denken dat iemand waard is en wat ze bieden is natuurlijk wel iets anders he..

22 juli 2019 om 08:55

Wat PSV biedt is wat anders dan wat ze hem waard vinden. Natuurlijk wil PSV proberen om onder die marktwaarde te komen. Wat heeft dat met 'respectvol' te maken haha. Opvallend hoeveel mensen enorm raar opkijken wanneer een club veel geld wil voor haar eigen spelers en zo weinig mogelijk wil betalen voor een speler die ze aankopen. Dachten jullie dat het anders werkte bij andere clubs?

24 juli 2019 om 06:39

Veel mensen in Nederland gaan nooit op vakantie en weten niet wat onderhandelen is (Dit is een grapje)

Baumgartl zal echt een topaankoop zijn. Snap alleen niet waarom PSV daarmee zo laat wacht.

22 juli 2019 om 07:58

En ze troeven daarmee half Europa af. Echt knap !

22 juli 2019 om 08:30

Het is een prima speler, maar hoe je bij half Europa komt?

22 juli 2019 om 10:31

In Duitsland willen echt 5 à 6 clubs hem hebben, clubs zoals Gladbach, Frankfurt en ik hoorde dat er in Engeland ook interesse was. Dat is natuurlijk niet half Europa, maar wel bijna😉.

Ik vraag me af John de Jong wel op de hoogte is wat er nodig is bij PSV momenteel. Het is alleen maar als als als verhaal. Bergwijn en Lozano zijn nog niet weg en is hij nog steeds bezig met Berghuis terwijl een CV prio heeft.

22 juli 2019 om 07:52

10 miljoen is al betrekkelijk rijk beloond. In principe zou je niet meer dan 7 a 8 miljoen moeten willen uittrekken voor spelers uit de subtop. Dat zal ook wel het oordeel van de arbitragecommissie zijn, mocht het zover komen. Beter kiest Feyenoord dus eieren voor haar geld.

22 juli 2019 om 08:10

@ Momus

Feyenoord moet lekker de poot stijfhouden zolang PSV het gewenste bedrag niet kan/wilt betalen. Het aankomende seizoen is voor Feyenoord net zo belangrijk als voor Psv, dan moet je niet de enige sterktehouder die je nog over hebt verkopen.

Ook voor Feyenoord komt de eerste Europese wedstrijd er immers snel aan. Gezien de toch wat chaotische bestuurlijk, technische bij de club, en Feyenoord haar track record; denk ik niet dat Feyenoord in staat zal zijn om op zo'n korte termijn een waardige vervanger voor Berghuis te halen. Dan is er nog het probleem dat een eventuele transfersom voor Berghuis niet meteen een op een meteen geherinvesteerd kan worden.

Wat betreft zit Feyenoord echt in het niet te benijden situatie, want die aalmoes die PSV eerst bood kan Feyenoord nooit aan de achterban verkopen. Overigens is het niet te hopen dat Berghuis open staat voor een arbitragezaak, volgens mij zat hij op een doodspoor in Engeland en gaf Feyenoord hem juist de kans. Dus het minste wat hij kan doen is als hij Feyenoord verlaat dit via de voordeur te doe, in plaats van via zo'n wezel truc.

22 juli 2019 om 07:56

Sterker nog. Zo heel concreet zijn de clubs nu ook weer niet voor Bergwijn en Lozano. Zelfs als 1 van beiden vertrekt heb je nog voldoende opties achter de hand omdat je daar met Bruma al op hebt ingespeeld.

22 juli 2019 om 08:13

"zo heel concreet zijn de clubs nu ook weer niet voor Bergwijn en Lozano."

Jij en ik weten niet wat er gebeurt achter de schermen. Ik vermoed eigenlijk dat minstens één van de twee juist al heel dicht bij een vertrek is. Waarom zou PSV anders zoveel werk maken van Berghuis, terwijl het Bergwijn, Lozano, Malen, Lammers, Bruma en Gakpo al heeft voor de aanval?

22 juli 2019 om 08:54

PSV is over het algemeen best open qua transfers en heel veel lekt ook vantevoren uit. Bijvoorbeeld rond het vertrek van Luuk de Jong, Romero en Angelino. Maar ook rond de komst van Lato, Bruma, die Fransman en nu weer die Duitser en natuurlijk Berghuis. Het Eindhovens dagblad heeft hele goede bronnen bij PSV zullen we maar zeggen. Laat het Eindhovens dagblad nu heel erg stil zijn over eventuele tranfers van zowel Lozano als Bergwijn (net als andere media). Dat zal toch ook geen toeval zijn?

Ik snap niet waarom PSV zoveel werk van Berghuis maakt. Zelfs al vertrekken zowel Lozano als Bergwijn, dan nog zou ik kijken naar andere opties dan Berghuis.

22 juli 2019 om 09:10

"psv is over het algemeen best open qua transfers en heel veel lekt ook vantevoren uit."

Er lekt juist heel weinig uit, tenzij PSV zelf wil dat het bekend wordt. Thijs Slegers was altijd met afstand de beste PSV-volger toen hij nog in dienst was bij VI. PSV heeft hem een paar jaar geleden in dienst genomen als perschef, uiteraard mede omdat niemand beter wist waar gelekt werd dan hij.

22 juli 2019 om 09:26

Jaja, niemand kan de media controleren en zorgen dat er niet gelekt wordt behalve de grote Thijs Slegers en Psv. Wat een arrogantie om te denken dat nu Thijs Slegers er zit alles wat naar buiten komt via het Eindhovens dagblad bewust door het Politbureau van hem naar buiten is gebracht. Overal in de wereld komen dingen naarbuiten wat niet altijd gewenst is, behalve bij Psv. Maar goed jij vindt het niet veel als alles op straat ligt. Dan lekt er inderdaad weinig uit.

22 juli 2019 om 09:37

Wat heeft een mening over Thijs Slegers (of je het er nou mee eens bent of niet) te maken met arrogantie? Het is heus niet zo dat Thijs reguleert wat er naar buiten komt of niet, maar feit is wel dat sinds hij bij PSV werkzaam is, er veel minder lekt naar de media dan daarvoor. En dan gaat het niet alleen over transfers.

22 juli 2019 om 09:43

"jaja, niemand kan de media controleren en zorgen dat er niet gelekt wordt behalve de grote Thijs Slegers en Psv"

Dat zeg ik niet, maar ik constateer wel dat de PSV-volgers die ik volg op de sociale media echt veel minder "scoops" hebben sinds Slegers voor PSV werkt.

22 juli 2019 om 10:24

Ja dit valt mij inderdaad ook erg op cabinnescence en skede. Thijs had echt meerdere primeurs per transferperiode en nu Rik elfrink de PSV volger is lekt het eigenlijk altijd tegelijkertijd uit als de andere media. Ook heb ik het gevoel dat Rik vaak meer weet dan hij loslaat in zijn tweets, hij tweet soms heel cryptische "PSV is nu in gesprek met een centrale verdediger" en gaat dan niet er verder op in over welke centrale verdediger het dan gaat.

22 juli 2019 om 10:33

Rik Elfrink heeft zelf gezegd, dat hij pas iets zegt als het echt de waarheid is volgens mij.

22 juli 2019 om 07:58

@ Treblex

Naast die broodnodige rcv; is het ook niet verstandig om een ervaren centrum spits achter de hand te hebben voor de wedstrijden wanneer de jonkies het niet kunnen brengen ? Buiten het feit dat de Jong voor jullie een goede spits was, kon hij ook slim geniepig spelen. Het hebben van zo'n speler is essentieel voor jullie talenten in de aanval.

22 juli 2019 om 08:12

"bergwijn en Lozano zijn nog niet weg en is hij nog steeds bezig met Berghuis terwijl een CV prio heeft."

PSV is momenteel toch volop bezig met een CV?

22 juli 2019 om 08:27

Nu al....
Basel staat voor de deur waar je met Luckassen (weggestuurd/verhuurd en bankzitter daar geweest) nu gaat beginnen

22 juli 2019 om 08:52

Gast, jij denkt nog steeds dat ze daar gisteren pas mee begonnen zijn? Ze wilde dolgraag spelers eerder halen maar dat is helaas niet gelukt.

Als je ziet hoe veel geld er al is uitgegeven en hoeveel ze nog uit willen geven, is er al een buitenspeler verkocht? Of welke spaarpot hebben ze omgedraaid in Eindhoven? Het zijn best forse bedragen nadat ze eerder al 15 miljoen voor Bruma hebben betaald en, volgens berichten, vooralsnog 12 miljoen hebben ontvangen voor De Jong.

22 juli 2019 om 10:36

Er is 40 miljoen binnengekomen door de CL, de jong is voor 15 miljoen vertrokken naar Sevilla (was ook een grootverdiener in de selectie) en angelino is voor 12 miljoen teruggegaan naar Manchester. Dit geeft een slordige 67 miljoen aan inkomsten, laten we om het makkelijk te zeggen dat je ongeveer de helft kan gebruiken om te investeren in nieuwe spelers (rond de 30 miljoen). Hier is alleen Bruma (12 miljoen), boscagli (2 miljoen) en lato (huur) van gehaald. Er is dus nog ongeveer 16 miljoen over om uit te geven in ons denkbeeldig transferbudget. Hiervan gaat nog 10+/- miljoen naar Duitsland om Baumgartl in te lijven en nog eens 5 ton - 1 miljoen door naar Hannover om Gloster in te lijven. Berghuis komt denk ik alleen maar concreet in beeld als Lozano of bergwijn verkocht word. Beide transfers zullen ongeveer 40+/- miljoen per stuk opleveren gok ik zo, dus dan kan een deel van dat transferbedrag gestoken worden in mogelijk Berghuis.

22 juli 2019 om 11:28

Ik was Angeliño inderdaad vergeten, stom van me. Heldere rekensom, ik kan me er wel in vinden.
Wanneer Pereiro vertrekt zullen ze daar ook nog wel een miljoen of 7 à 8 van opnieuw uit kunnen geven. Ik ben benieuwd of ze voor dat geld nog een creatieve middenvelder op het oog hebben, of dat ze Lozano op 10 gaan zetten en met Bruma en Bergwijn op de flanken gaan spelen met Malen in de spits.

@rombomcu Je theorie ziet er fraai uit. Wat mij betreft ben je kandidaat penningmeester bij de club.
Nu de praktijk: PSV is druk doende Berghuis bij Feyenoord weg te halen . Dat gaat een bedrag van 10 a 20 miljoen kosten. Daartegenover staat nog niets, want Bergwijn noch Lozano staat op punt van vertrekken. Dat geld zal voor Berghuis zal dus niet staan tegenover de verkoop van een van die twee.
Ze hebben vast nog wel een ander potje voor Berghuis.laat ze eerst maar eens zien dat ze met Feyenoord om de tafel komen te zitten, want die hebben vooralsnog geen trek.

PSV heeft Berghuis helemaal niet nodig ze hebben zelf een goede buitenspeler uit de jeugd opleiding.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren