Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Feyenoord nog niet klaar op de transfermarkt: ‘We zijn druk bezig’

Laatste update:

Jaap Stam beleefde zondagmiddag zijn eerste helikoptervlucht op de Open Dag van Feyenoord. De trainer van de Rotterdamse club kijkt met een goed gevoel terug op de traditionele entree van nieuwelingen in De Kuip. “Als je uiteindelijk zo De Kuip binnenkomt, dan geeft dat wel een heel speciaal gevoel”, laat Stam weten tegenover FOX Sports.

Verrassende namen kwamen er niet uit de helikopter, maar Stam maakt zich desondanks geen zorgen over de positie van Feyenoord op de zomerse transfermarkt. “Uiteindelijk zijn we altijd op zoek naar versterkingen en jongens die wat extra's kunnen brengen bij de selectie. We zijn binnen de club druk bezig.” Luciano Narsingh, Nick Marsman en Liam Kelly werden zondag gepresenteerd als aanwinsten, terwijl de verwachting is dat Leroy Fer op korte termijn wordt gecontracteerd.

Het plotselinge vertrek van algemeen directeur Jan de Jong en de bijkomende bestuurlijke onrust heeft volgens Stam geen enkele invloed op het functioneren van zijn spelersgroep. “Nee, helemaal niet. Wij werken binnen de groep heel goed samen: we zijn gefocust op hoe we gaan spelen en hoe we met elkaar omgaan en dat is heel plezierig moet ik zeggen.”

Stam heeft een goed gevoel over de voorbereiding op het nieuwe seizoen, maar ziet hier en daar enkele verbeterpunten. “Dat gaat niet binnen een aantal dagen of een aantal weken: daar heb je wel je tijd voor nodig. De jongens hebben de kwaliteiten dat ze leergierig zijn en dingen snel oppakken, dus we zijn wel heel positief gestemd.” Stam weigert ondanks zijn ambities om een doelstelling voor de jaargang 2019/20 te poneren. “Die heb ik wel, maar die houd ik voor mezelf.”

Vind jij dat Feyenoord Leroy Fer ook een contract aan moet bieden?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Als je een goede rechtsback haalt ben je al een eind op weg. Dan kan St. Juste naar zijn natuurlijke plek in het centrum en ben je meteen van het probleem af dat je te weinig snelheid hebt centraal achterin. Fer vastleggen en heel misschien een extra reservespits proberen aan te trekken als de blessure van Jørgensen te lang duurt. Dan ben je gewoon klaar voor komend seizoen.

21 juli 2019 om 18:02

Klaar om 4e te worden? Ze hebben heel wat meer nodig denk ik.

22 juli 2019 om 02:07

Wat hebben ze volgens jou dan meer nodig dan wat ik heb opgenoemd? Volgens mij zou vrijwel iedere positie in dit scenario redelijk tot goed bezet zijn. Je gaat er geen kampioen mee worden nee, maar dat is ook niet realistisch. Ik hoor al jaren dat Feyenoord zal worden ingehaald door AZ, maar toch gebeurt dat bijna nooit.

21 juli 2019 om 18:06

Ik vind de kwaliteit in de Rotterdamse selectie toch best wel treurig. Om maar niet te spreken over het bestuurlijke niveau (waar is die Troost toch mee bezig, ook weer inzake Tapia😅). Ik denk dat ze een zware dobber aan de 3e plaats krijgen met Az en een opkomend Utrecht.

21 juli 2019 om 18:14

Echt niet, Feyenoord heeft een beter team dan beide. Elk seizoen zeggen ze dat maar ook in de onderlinge duels is het verschil groot.

21 juli 2019 om 18:21

Het wordt inderdaad elk jaar gezegd en het zit ook elk jaar (met uitzondering van het kampioensjaar) ontzettend dicht bij elkaar. Laatste 5 jaar is Feyenoord 2x 3e, 2x 4e en 1x 1e geworden. Niet zo gek dus dat het elk jaar gezegd wordt.

21 juli 2019 om 18:22

Tja, dit is afgelopen seizoen ook al vaak gezegd (toen waren het Vitesse en Az), maar uiteindelijk viel dat ook reuze mee, aangezien Feyenoord in een matig tot slecht seizoen alsnog makkelijk 3e wist te worden. Ik vind niet dat de selectie nou heel veel zwakker/sterker is geworden (behalve als Berghuis nog blijkt weg te gaan). Daarom verwacht ik ook dat het wel mee zal vallen en dat Feyenoord 'gewoon' 3e wordt.

21 juli 2019 om 18:34

Zo 'gewoon' als jullie het willen doen lijken is het alleen niet. In de laatste 10 jaar is Feyenoord 50 procent van de gevallen in de top 3 geeindigd. Van de laatste 5 jaar heb ik het rijtje hierboven al even neergezet. Het is dus vrijwel net zo 'gewoon' om te zeggen dat Feyenoord buiten de top 3 kan eindigen, als in de top 3.

21 juli 2019 om 18:35

Utrecht? Die kopen prima in, maar plaats dat in perspectief van Feyenoord maatstaven. Van Dalmau zou ik niet blij worden hoor. Alleen Klaiber en Gustafson zou ik misschien nog bij Feyenoord willen zien. De rest is aanzienlijk minder dan wat er bij Feyenoord rondloopt. Bij Utrecht zouden ze al heel blij zijn met spelers die bij Feyenoord zwart worden gemaakt (Van Beek, Van der Heijden)

21 juli 2019 om 18:39

@bobiku29

dat is idd zo maar op hun niveau halen ze wel betere spelers dan dat wij op ons niveau halen

ik zou ook niet blij worden van Van Dalmau maar ik word ook niet blij van Fer en Narsingh

21 juli 2019 om 18:59

Wat doet Troost fout inzake de situatie Tapia? Tapia wilt blijven en dan transfervrij vertrekken terwijl Troost er geld voor wilt vangen. Lijkt me juist goed wat die doet. Verder is het vertrek van Van Geel en De Jong een verademing en kan er eindelijk weer gebouwd worden aan een lange termijn visie.

21 juli 2019 om 18:59

Ook toen werd Feyenoord twee keer netjes 2e. Als ik me niet vergis. Ajax wordt 1 keer in de vijf jaar kampioen? Kunnen we dan ook stellen dat Ajax maar 20% kans heeft op de titel? Slappe gelul altijd. Feyenoord komt uit een dal, en heeft reuze stappen gemaakt met een kampioenschap als gevolg. Als ik het mag geloven, komt er voordat het nieuwe stadion er is, ook een miljoenen injectie aan. Wat Troost betreft.. Ik vind het ook een beetje typisch, anderzijds is het wel iemand met een visie. De keuze om Elia niet terug te halen, maar om het te gaan doen met Larsson & Azarkan vind ik een fris idee.

21 juli 2019 om 18:59

Tsja.. Zolang Jorgensen geblesseerd is denk ik toch echt dat ze bij Utrecht in de vorm van Dalmau een betere spits hebben rondlopen. Stond toch wel even 3e op de topscorerslijst afgelopen seizoen bij 'maar' Heracles. Maher zoals hij bij Az afgelopen jaar draaide zou ook gewoon een meerwaarde voor Feyenoord zijn.

21 juli 2019 om 19:03

El fenomeno. "Hij moet gewoon meewerken aan een transfer. Anders gaan we kijken of er andere mogelijkheden zijn. Maar ik laat me niet zo makkelijk in de maling nemen, dat pik ik echt niet." eehm.. Hij moet helemaal niks. Feyenoord heeft hem destijds dat contract aangeboden en als Tapia wil blijven dan blijft hij. Ook niet handig om Tapia zo af te schilderen naar de (nog) geinteresseerde clubs.

21 juli 2019 om 19:06

@guandriks

reuzenstappen valt ook wel mee. financieel staan we er nog steeds slecht voor, mede dankzij een teleurstellend aankoopbeleid

21 juli 2019 om 19:10

Guandriks. Sinds het kampioenschap is Feyenoord nu ook weer enorm aan het wegzakken en de seizoenen erna ook continu in een vrij 'close' gevecht met Az net 1x een derde en 1x een vierde plek als gevolg. Ik snap dat de hoop er is dat Feyenoord 'gewoon' even derde gaat worden. Maar objectief gezien is het echt niet zo gewoon, helemaal niet met de selectie die er nu staat. Ajax gaat ook niet 'gewoon' kampioen worden, ook al zitten die qua beleid en selectie natuurlijk wel even in een hele andere fase.

21 juli 2019 om 19:15

Dat is juist prima handelen Inkemontana, volgens mij snap je de situatie niet. Als je niets doet gaat Tapia doodleuk een seizoen hier blijven zitten, maar zet je hem uit de selectie, laat hem niet meer meetrainen, dan is dat voor zijn ontwikkeling en plek bij het Peruviaanse zeer slecht en kan die eventueel wel weggaan. Dus Troost doet dit juist prima.

En waarom pak je de laatste tien jaar erbij, waarom niet meteen de laatste twintig jaar of dertig jaar? Sinds dat Feyenoord jaren geleden de weg weer omhoog had gevonden is het in acht seizoenen net twee keer buiten de top 3 geã«indigd. Utrecht kwam trouwens in ieder van die seizoenen nooit dichtbij. Momenteel vind ik de selectie van Feyenoord zeer pover, maar maak het nou niet groter dan het is.

21 juli 2019 om 19:18

El fenomeno. Ja dat is allemaal prima, maar de meeste technisch directeuren doen dat binnenskamers (op zidane met Bale na misschien, maar dat is ook geen technisch directeur ) en vriendschappelijker richting hun speler i. P. V. deze af te schminken in de media.

21 juli 2019 om 19:30

@El Fenomeno

ik wil je alleen even laten weten dat ik deze reactie niet van je pik

21 juli 2019 om 20:05

Ik haalde de laatste 5 seizoenen aan (een rond getal), daarna inderdaad 10 (ook een rond getal) , maar wil het ook wel op die 5 blijven baseren hoor. Of op de 2 seizoenen na het kampioenschap. Of op vorig seizoen en het feit dat de selectie alleen maar minder is geworden. Juist gek om een compleet willekeurig getal als de laatste 8 seizoenen aan te halen. En daarom noem ik dus ook Az als eerste en een opkomend Utrecht, gezien je niet kan ontkennen dat die qua transfers goed bezig zijn.

21 juli 2019 om 22:09

Sorry maar feyenoord heeft echt geen beter elftal dan az 🤣🤣🤣

22 juli 2019 om 09:36

En daarom werd az 4de en feyenoord derde

Op korte termijn valt er niks te halen voor feyenoord. Daarom zou ik berghuis en vd heijden verkopen nu het nog kan dan Doan en een 20 jarige cv kopen en de jeugd een kans geven lijkt me de beste optie. Doan en die verdediger verkoop je over 2 jaar weer en met die winst kun je verder bouwen.

21 juli 2019 om 18:06

Doan kost ca 10 miljoen. Dat kan Feyenoord niet betalen op dit moment. Bovendien wil Doan naar een andere competitie. Is zowat al onhaalbaar.

21 juli 2019 om 18:37

Haha nou Japie, Martins Indi zou ik met open armen ontvangen eerlijk gezegd. Jij natuurlijk niet, want jij wijst per definitie iedereen af die niet creatief gescout is

21 juli 2019 om 18:42

@bobiku29

ik wijs iedereen af die gehaald word op basis van niks. heb je recent niks gepresteerd ga ik er ook niet vanuit dat je Feyenoord naar een hoger niveau gaat tillen. ik verwacht versterkingen, geen geflopte spelers die gehaald worden om onverklaarbare redenen die alle wetten van de logica te boven gaan

daarnaast moeten we lekker doorgaan met al die oud spelers zonder restwaarde terug halen. dan kunnen we de komende jaren gewoon elk jaar alleen maar geflopte transfervrije spelers halen omdat er nooit geld binnen komt. dat komt Feyenoord zeker ten goede

21 juli 2019 om 19:01

Ja en precies dat vind ik dus je reinste onzin Japie. Feyenoord kocht ooit Tomasson nadat ie geflopt was bij Newcastle. Dat is best goedgekomen toch? PSV haalde Luuk de Jong na mislukkingen op in het buitenland, zelfde verhaal. Elia, Berghuis, Pelle. Iemands recente prestaties zijn niet doorslaggevend

21 juli 2019 om 19:13

@bobiku29

er zit wel een verschil tussen of je sporadisch een keer zo een gokje neemt of dat je niks anders doet als gokken, zeker als je al niet veel geld hebt om te besteden. ik kan ook een Kazim of Wilshere noemen bv en zo zal ik er nog wel een paar vergeten en dat waren absoluut geen successen

verder heb je ook nog steeds te maken met het feit dat de spelers die Feyenoord nu haalt geen restwaarde hebben waardoor je nooit uit de negatieve spiraal van het geen geld hebben gaat komen want deze spelers kosten je ook gewoon geld aan tekengeld en salaris en geld leveren ze niet meer voor je op

wat Feyenoord beter kan doen is de mensen die al deze voorspelbare aankopen doen en daar een vorstelijk salaris voor verdienen vervangen met een willekeurige supporter. die is waarschijnlijk een stuk goedkoper en kan de aankopen die Feyenoord doet ook nog wel verzinnen. dan kan je op die manier weer wat geld besparen

21 juli 2019 om 19:32

Ik bedoel vooral te zeggen dat sommige spelers geen gokje zijn, ook niet als ze elders niet gepresteerd hebben. Voor de top van de Eredivisie is het een betrouwbare categorie: ex-Eredivisie toppers die elders niet aan de bak komen. Je kunt ze namelijk vaak voor relatief weinig geld halen en ze hebben al eens bewezen het te kunnen. Wat betreft Kazim en Wilkshire ben ik het met je eens hoor, maar die hebben überhaupt zelden ooit echt veel laten zien.

Ik heb de namen al vaker genoemd, maar stel dat Feyenoord nu bij wijze van spreken Filip Djuricic of Markus Henriksen zou halen. Of, Jahanbaksh, of Wesley Hoedt. Dan zou ik daar zeker achter staan. Die hebben recent ook weinig tot niets gepresteerd

21 juli 2019 om 19:35

@bobiku29

ik snap je punt wel voor een deel met die laatste namen die je noemt maar dan snap ik in dat kader niet dat je naast Larsson en Hansson nog een derde linksbuiten gaat halen terwijl een speler als Honda ook transfervrij is en nu bij VVV mee traint.

Honda is een speler die als aanvallende middenvelder en als spits kan spelen en mits hij zijn vorm weer terug krijgt meteen een van de betere voetballers van Feyenoord is. bovendien brengt hij ook nog eens een hoop creativiteit met zich mee en voor de Japanse markt word je als club ook interresant

21 juli 2019 om 19:44

Japie.. ze halen Elia niet. Ze hebben expliciet gezegd dat ze hem NIET halen. Ze halen geen derde linksbuiten.

Ik zou dan juist weer niet voor Honda gaan. Geweldige speler, mooie speler, maar die is wel echt al erg op leeftijd.

Trouwens, je praat constant over gokjes, maar bij Honda zeg je 'mits hij zijn vorm terugkrijgt.' Is dat geen gokje?

21 juli 2019 om 20:02

@bobiku29

Honda is zeker een gok maar ik bedoelde meer te zeggen als je toch gokt, is het dan niet handiger een speler te halen met kwaliteiten die je nog niet in je selectie hebt dan een derde linksbuiten te halen wat misschien niet klopt dan maar wat de geruchten waren

21 juli 2019 om 20:19

Het was ook geen gerucht. Het nieuwsbericht waarin het naar buiten kwam, ontkrachtte het juist. Het eerste wat er over gezegd werd, is dat Troost door Elia's zaakwaarnemer benaderd is en vriendelijk bedankt heeft

Ik zou alsnog als Feyenoord zijnde overwegen om Elia aan te trekken! Ervaring op de linksbuiten positie is wel degelijk nodig!

21 juli 2019 om 18:13

met de komst van Elia vernietig je wel meteen de transferwaarde van Larsson

21 juli 2019 om 18:15

Alsof de transferwaarde van Larsson hoog is na 3 jaar matig presteren.

21 juli 2019 om 18:20

Japie je hebt het wel de heletijd over restwaarde etc. Maar met Larsson op linksbuiten ga je weer zo k*t seizoen tegemoet. Ik zie dan veel liever een Elia die elke wedstrijd wel gevaarlijk is dan Larsson die zich verstopt.

21 juli 2019 om 18:25

@sander1410

ik vind die hele hype over Elia zijn Feyenoord periode zwaar overtrokken. hij scoorde de winnende in de bekerfinale omdat de keeper van de tegenstander zwaar liep te blunderen bij dat schot. daarnaast had hij een geniale wedstrijd tegen PSV waar hij Arias alle hoeken van het veld liet zien

voor de rest was Elia zo wisselvallig als maar zijn kon bij Feyenoord. het was echt niet zo dat hij wekelijks de grote uitblinker was ofzo

ik ben ook geen Larsson fan maar die heeft je wel een flink bedrag gekost. als je die nu op de bank zet moet je blij zijn als je er daarna nog 1,5 miljoen voor kan krijgen

21 juli 2019 om 18:35

Hoeveel denk je dat je nu voor Larsson krijgt dan? Echt niet veel hoor. Hij is al 3 jaar lang matig aan het voetballen.

21 juli 2019 om 18:38

@arsenal890

klopt maar hoeveel ga je voor Elia krijgen? die heeft al helemaal geen restwaarde wat betekend dat je de komende 5 jaar straks weer alleen transfervrije spelers kan halen omdat je als club nooit geld genereert

21 juli 2019 om 19:25

In deze moet ik Japie gelijk geven. Wanneer je een speler lat banken voor een huurling of een spelers zonder toekomstige transferwaarde, dan daalt zijn waarde flink. In de huidige markt kun je prima 5 miljoen (of meer voor hem vangen), maar een bankzitter vertrekt altijd goedkoper. Als Larsson gaat banken en volgend jaar 1 miljoen oplevert, kost de komst van elia dus minimaal 4 miljoen.
Tapia levert nu ook niets op, mede omdat hij moest banken ten koste van clasie. De komst van clasie is dus relatief gezien duur geweest want ik ben er van overtuigd dat een tapia als basisspeler een paar miljoen op kan leveren.

21 juli 2019 om 19:32

@ijsmuts

ik ben het ook met jou eens en als Larsson op de bank komt betekend dat dat een talentvolle jongen als Hansson waarschijnlijk op de tribune komt te zitten en al helemaal geen minuten gaat maken

ik ben overigens heel benieuwd wat jij van een eventuele komst van Honda zou vinden die ook transfervrij is en nu bij VVV mee traint. die kan op meerdere posities uit de voeten, waaronder als spits wat geen overbodige luxe is als Jorgensen een keer niet kan mee doen

21 juli 2019 om 19:51

Wat mij betreft prima als feyenoord een (voormalig) topper midden in de 30 als stand in haalt voor de spitspositie. Echter ken ik Honda zelf absoluut niet als spits maar als creatieve speler centraal op het middenveld of vanaf de flanken. Daarom wat mij betreft overbodig want op die plek zie ik het liefst kokcu minuten maken.

21 juli 2019 om 20:02

@ijsmuts

mee eens hoor maar ik hoop dan wel dat Stam Kokcu opstelt want hoe het er nu naar uitziet komt Berghuis op 10 te staan

Honda is ook een gok natuurlijk die risico met zich mee brengt maar hij heeft in het Japanse elftal met regelmaat als spits gespeeld ook en deed dat vaak best goed. ik zeg niet dat we hem perse moeten halen maar ik zou dan liever een speler zien die meerdere posities kan invullen dan een derde linksbuiten bv

Is het niet een idee voor Feyenoord om net als Vitesse bijvoorbeeld een verbinding aan te gaan met een PL club? Voor PL clubs is Feyenoord een prima club om jonge talenten neer te zetten die te waardevol zijn om op te bank te houden.

21 juli 2019 om 19:26

Ja, dat is een idee. Wel een heel ongezond idee lijkt mij. Dan bouwt feyenoord dus nooit eigen vermogen op

21 juli 2019 om 19:38

Ja, maar je moet eerst resultaten gaan behalen om zelf weer een stapje hogerop te kunnen doen. Oude bekenden terug halen voegt ook niets toe voor de toename van EV. Laat een paar jonge gasten van West Ham, Everton of Arsenal bijvoorbeeld maar lekker bij Feyenoord ballen.

21 juli 2019 om 22:05

Om de simpele reden dat je dan weer aan heel korte termijn denken doet. Gaat een huurling of 2 het verschil maken tussen een 3e plek of het kampioenschap? Ik geloof er niets van

Na het interview van troost vraag je je toch af of feyenoord wel beter af is met hem tov v.geel

21 juli 2019 om 19:27

Dat moet nog blijken. Niet op het gebied van transfers, zo lijkt het. Misschien wel op het gebied van instroom van jong feyenoord op een hoger niveau

21 juli 2019 om 19:30

Door het interview over tapia ga je je wel afvragen of die weet wat een td kan doen. De dreigt met dingenz waar die niet in de positie voor zit.

21 juli 2019 om 22:07

vGeel zou zich inderdaad niet zo hebben laten gaan. Ik vind dat troost in deze onprofessioneel reageert en ook niet netjes tov een tapia die zich extern altijd uiterst correct heeft opgesteld tov feyenoord.

Stam kan dan wel ontkennen dat de bestuurlijke onrust invloed heeft op de spelersgroep maar iedereen kent de spreekwoorden ‘zo boven, zo onder’ en ‘als het boven druppelt dan regent het beneden’.
En dit is nog maar het begin van de ellende. Behalve dat het nog een hele klus gaat worden om de selectie echt versterkt te krijgen liggen er nog twee grote hoofdpijndossiers als tijdbom op de burelen; de sponsordeal met Droomparken en Feyenoord City.

Ik zeg dit niet om te trollen, maar ik vraag mij af hoe lang Feyenoord doorgaat met het absolute gebrek aan het maken van duidelijk beleid. De club heeft een technisch directeur die dat eigenlijk helemaal niet wil zijn en daarom wordt dat "beleid" maar in handen gelegd van een spelersmakelaar. En die schuift vervolgens zijn klanten een voor een de selectie van Feyenoord in. Dat zijn tot op heden twee transfervrije spelers uit het tweede Engelse niveau waarvoor in geheel de Engelse PL geen interesse was en een kansloze doelman die nergens gewenst was. En dan is er nog een jonge speler van Reading die grote kwaliteiten worden toegedicht, maar waar de gehele PL al 5 jaar geen interesse heeft gehad.
Feyenoord heeft daarmee 3 spelers zonder restwaarde binnengehaald en 1 speler waarvan je dat vanwefge zijn leeftijd nog niet helemaal zeker weet. En dan lees ik in de loop van de dag nog een verhaaltje over Elia waar dan ook nog een vracht supporters in katzwijm vallen. Alsof Feyenoord met Fer en Elia niet nog veel meer spelers binnen haalt waar het nooit meer iets voor terug ziet.
Ik meen het echt, Feyenoord en de Titanic beginnen steeds meer op elkaar te lijken.
Groot, mooi, kan nooit naar de haaien gaan maar doet dat toch.

21 juli 2019 om 22:05

Je kan nu toch moeilijk iets zeggen over wanneer ze het met beleid beter gaan doen? Er is een zoektocht naar een nieuwe TD aan de gang en de AD gaat nu ook weg. Dus er valt geen zinnig woord te zeggen over wanneer ze nou eens beleid gaan maken..... ze gaan nu juist een nieuwe organisatie op poten zetten met hopelijk en naar alle waarschijnlijkheid een nieuwe visie... daarnaast komt er een goede jeugdlichting aan. Het zal afwachten zijn wie en wannneer ze het gaan maken, maar daar moet veel op worden ingezet. Desnoods met meer geduld en huurperiodes.

Ze moete fer sowieso ene contract bieden het is eigelijk.schandalig dat ze dat nog niet gedaan hebben want het is de beste middenvelder die op.het moment mee traint bij feyenoord

Natuurlijk. Weer een speler die nooit meer een knaak oplevert erbij.
Terwijl in Amsterdam en Eindhoven jaarlijks voor tientallen miljoenen (kan) worden verkocht heeft Feyenoord een hele rij dertigers met nul restwaardeaangevuld met wat jeugd dat de kans niet krijgt van enige waarde te worden omdat al die dertigers ze voor de voeten lopen.
Maar dat krijg je als je de macht uitbesteedt aan een makelaar.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren