Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Italianen azen op PSV-middenvelders van acht en veertien miljoen euro’

Laatste update:

Bologna kijkt bij PSV naar versterkingen voor het middenveld. Volgens Corriere dello Sport staan Jorrit Hendrix en Pablo Rosario op het wensenlijstje van de Italiaanse club. Hendrix heeft volgens de Italiaanse krant een transferkaartje van acht miljoen euro om zijn nek hangen. Rosario moet PSV naar verluidt veertien miljoen euro opleveren.

Corriere dello Sport omschrijft Hendrix als een speler die sterk is in balbezit en meestal de juiste keuzes maakt als het op passes aankomt. Daarnaast worden zijn verdedigende kwaliteiten geroemd, wat ook Walter Sabatini, sportief directeur van Bologna is opgevallen. Rosario moet het aanvalsspel van de Italianen juist wat verder versterken en is met zijn lengte van 1.88 m ook door de lucht een gevaarlijke speler.

Het contract van Hendrix in het Philips Stadion loopt tot medio 2021. Rosario beschikt over een verbintenis tot medio 2023 bij de nummer twee in de Eredivisie van afgelopen seizoen. De middenvelders hadden een basisplaats in de oefenwedstrijd van woensdagavond tegen VfL Wolfsburg. PSV ging voor eigen publiek met 0-2 onderuit tegen de Duitse formatie.

Mocht Bologna erin slagen een of allebei de PSV’ers naar Italië te halen, dan loopt het aantal Nederlanders in de selectie nog verder op. Jerdy Schouten werd deze zomer voor circa drie miljoen euro overgenomen van Excelsior, terwijl Stefano Denswil voor ongeveer zes miljoen euro werd opgepikt bij Club Brugge. Mitchell Dijks, die in de Italiaanse media bij AC Milan wordt genoemd, speelt sinds vorig jaar in Bologna.

Zou jij Bologna een goede club vinden voor Jorrit Hendrix en Pablo Rosario?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik breng deze 2 persoonlijk op de fiets weg, ontzettend zitten ergere aan het spel als deze twee samenspelen.

18 juli 2019 om 14:47

Mooie grote strik erom en Koopmeiners ophalen bij AZ, dan ga je er enorm op vooruit qua voetballend vermogen , duelkracht en snelheid.

18 juli 2019 om 17:11

Kijk dat is nog eens een goed onderbouwd verhaal. Denk idd dat Koopmeiners een aanwinst voor PSV zal zijn (al hoop ik natuurlijk niet dat ze hem gaan halen). Berghuis past daartegen niet bij PSV volgens mij. 10 wedstrijden in het seizoen is Berghuis top maar het dubbele aantal wedstrijden een arrogante flop en dat pikken ze niet bij Psv. Dat wordt geen publiekslieveling lijkt me. Al mogen ze Berghuis wel halen dan halen wij weer Bergwijn en helpen zo PSV een beetje om het Salaris huis in stand te houden ..... vriendendienst

18 juli 2019 om 15:15

Man, dit zou wel een aderlating zijn zeg. Geweldige middenvelders voor PSV die ik het liefst nog jaren voor de club zie spelen. Zeer complementair aan elkaar en brengen precies het voetbal dan nodig is. Hopelijk laat het bestuur ze niet gaan voor dit vriendeprijsje. Uiterst belangrijk voor ons.

18 juli 2019 om 15:27

Grapjas. Ik snap wel dat jij als Ajacied ze nog graag in Eindhoven ziet spelen. Laat ik als PSV'er maar zeggen dat Bologna ze voor een vriendenprijsje mag ophalen.

18 juli 2019 om 15:27

het sarcasme spat er van af @sjonny

18 juli 2019 om 15:52

Wellicht kan Zoet er als cadeautje bij. Wel even met de tegenstander afspreken dat er alleen binnen de 16 op doel mag worden geschoten

18 juli 2019 om 16:15

En welke keeper ga je dan als PSV zijnde halen? Unnerstall is nog wel even geblesseerd en Ruiter is ook niet beter dan Zoet. En voor een cadeautje wil je dus voor weinig ergens een keeper weg halen.

18 juli 2019 om 16:19

Ik snap die afkeer van zoveel Psv'ers niet tegen Zoet. Die vent zit al 13 jaar bij PSV (op korte uitleenperiode bij RKC na), heeft bijna 200 wedstrijden gekeept en heeft het altijd wel verdienstelijk gedaan. Geen wereldkeeper, maar echt prima voor PSV in mijn ogen. Verdient echt wel meer credits. En Unnerstall is een goede keeper, maar verschilt ook echt niet zoveel van Zoet.

18 juli 2019 om 16:29

Helemaal mee eens azchelsea. Het is een uitstekende keeper voor Psv; beter gaan we niet krijgen.

18 juli 2019 om 17:07

azchelsea de echt psvers waarderen zoet wel degelijk.de zogenaamde supporters zo te horen minder

18 juli 2019 om 16:04

Ik begrijp niet zo goed waarom we deze jongens zo makkelijk de deur wijzen. Het is toch vooral aan een trainer of hij die jongens samen opstelt? Ik denk dat beide verdienstelijk voor PSV spelen, maar dat je ze afzonderlijk van elkaar moet laten spelen. Er is een tijd geweest dat we moord en brand schreeuwde dat Hendrix in het elftal moest, maar we zijn zo verwend dat we net zo makkelijk hem er weer uit knikkeren. Het voetbal was zeker niet oogstrelend, maar daar kan je niet altijd deze jongens de schuld van geven. Zet naast één van de twee een aanvallend ingestelde middenvelder en je krijgt een heel ander dynamiek.

18 juli 2019 om 19:22

Inderdaad, neem mee, neem mee. Ik kom je banden op pompen

Beetje makkelijk gezegd maar ik vind het niveau van Hendrix gewoon niet wat psv moet nastreven. Rosario kan misschien de draad weer op pakken. Zoet is top voor Psv.

Nou dat komt heel goed uit. Meteen afscheid nemen van Hendrix. Rosario mag wel blijven, die heeft veel meer kwaliteiten en kan nog groeien.

18 juli 2019 om 14:54

Groeien doormiddel van de bal nog breder spelen ? Of nog verder terug ? Of nog minder risico nemen ? Het is een godswonder dat clubs geïnteresseerd zijn in beide spelers. Met Sadilek en Guti hebben ze al 2 betere middenvelders rondlopen.

18 juli 2019 om 15:08

Hij heeft weinig opties vooruit omdat iedereen vast staat. Rosario heeft een heerlijke pass maar hij moet hem wel kunnen geven.

18 juli 2019 om 19:06

Eens

Hendrix bedankt voor alle jaren, is goed zo geweest! Ik zeg accepteren en ik breng hem lopend op mn rug.

Wat zou dat een geweldig kado zijn van onze lieve heer zeg, Hendrix die vertrekt. Wauw, wordt er gewoon emotioneel van. To good to be true.

Overigens zou ik Rosario wel behouden zie ik nog wel potentie in.

18 juli 2019 om 14:52

"overigens zou ik Rosario wel behouden zie ik nog wel potentie in."

Niet genoeg potentie om 14 miljoen af te slaan.

Ik waardeer Hendrix en Rosario vanwege hun uitstekende inzet, en Hendrix nog een beetje meer omdat hij al 15 jaar PSV-er is. Maar als PSV voor hen daadwerkelijk die bedragen kan vangen, dan denk ik dat het hele stadion breed staat te glimlachen tijdens hun afscheidsrondje.

18 juli 2019 om 14:54

Ik vind het wel meevallen, zijn beide goeie spelers op 6. Alleen je moet ze niet naast elkaar zetten denk ik, dan heb je helemaal geen voetballend vermogen en wordt het heel saai om naar te kijken. Onder Cocu kreeg Hendrix lang niet zoveel kritiek, maar onder een verdedigendere coach als Van Bommel wel. Ik vind Hendrix zeker geen topspeler, maar zou er niet te snel afstand van doen.

18 juli 2019 om 15:14

Hij voegt momenteel gewoon weinig toe aan het spel. Als je er nu nog voor kan cashen, moet je dat doen als Psv zijnde. Ik denk dat hij ook wel toe is aan een nieuwe omgeving.

18 juli 2019 om 16:17

Juist, een speler als Hendrix of Rosario moet je gewoon op je middenveld hebben. Alleen niet allebei. Zou daarom proberen een van de twee te verkopen. Zou dan Hendrix verkopen omdat ik in Rosario ook meer potentie zie, en heeft langer contract is jonger, en denk dat daar op termijn ook het meeste aan te verdienen is.

18 juli 2019 om 15:05

Wat heb ik gemist? Na de wedstrijd tegen Bazoer werd Hendrix bijna heilig verklaard en nu dit? Zo slecht was hij toch niet?

18 juli 2019 om 15:19

"wat heb ik gemist? Na de wedstrijd tegen Bazoer werd Hendrix bijna heilig verklaard en nu dit? Zo slecht was hij toch niet?"

Ik denk dat het PSV-publiek op zich ook heel weinig tegen Hendrix en Rosario heeft, maar vooral de combinatie van die twee een beetje beu is. En dat straalt toch een beetje op ze af.

18 juli 2019 om 15:41

Ik kan begrijpen dat de Psv'ers het niet erg vinden om deze spelers te zien vertrekken. Als je daadwerkelijk 14 miljoen kan krijgen voor Rosario en 8miljoen voor hendrix, dan zou ik hen verkopen en inderdaad een Koopmeiners van AZ hiervoor terug halen. Dan kan je gaan spelen met Guti en Koopmeiners. Volgens transfermarkt moet hij ongeveer 5 miljoen kosten (wat vergelijkbaar is met de bedragen die op de website worden genoemd voor Hendrix en Rosario).

Dan kan je de rest van het geld gebruiken om de juiste verdedigers te financieren.

Hoe kunnen ze de kwaliteiten van die spelers zo omschrijven? Tuurlijk is hun passing geweldig, dat zou die van mij ook zijn als ik alles terug naar viergever mag schuiven. Hoe moet rosario daar aanvallend iets toevoegen? Hij scoort niet en hoeveel assists staan er op zijn naam?

18 juli 2019 om 15:10

Die journalist heeft vast een collega in Nederland gebeld, waarschijnlijk een clubwatcher, en anders met de zaakwaarnemer.

Verder zijn goals en assists meegenomen, maar niet van primair belang. Bij heel veel clubs komen Vm's niet vcerder dan de middellijn.

18 juli 2019 om 15:16

Rare omschrijving inderdaad. Rosario die iets toevoegt aan het aanvallend spel? Hebben ze zijn naam verwisseld met die van Pereiro?

Als dit waar is (hoop het echt) dan rijd ik ze nu gelijk naar Italië. Ook al betalen ze de helft van wat er gezegd word vind ik goed. Als we maar ban die twee af zijn. Dit zijn geen spelers die PSV beter maken en of iets toevoegen eigenlijk.

18 juli 2019 om 15:35

Zou je niet een van de twee behouden? Alleen Rosario als verdedigende middenvelder lijkt me meer dan een nuttige kracht voor Psv. De combinatie van de twee is inderdaad niet heel gelukkig voor de kijker thuis (en in het stadion), maar een van de twee heb je wel nodig.

Laat dit alsjeblieft waar zijn. In ieder geval als Bologna Hendrix wil hebben. 8 miljoen, meer dan prima, strik er omheen en weg.

Hendrix verkopen, Rosario behouden en komende seizoen met een aanvallender middenveld spelen.

Hahahaha, ja het combi saai voetbal zou daar goed passen. Zijn ze opeens veel bezig met Nlers zeg.
Rosario heeft nog wel potentie, maar die Hendrix, man wat is dat een slechte voetballer.

18 juli 2019 om 14:56

Ik ga me als Ajacied toch zorgen maken wanneer beide spelers vertrekken. Met nog een jaar Hendrix/rosario is die titel al binnen handbereik.

Direct verkopen voor 8 miljoen die Hendrix, zeer beperkte speler. Je gaat voor deze speler nooit veel meer krijgen.
Rosario zou ik, ondanks dat 14 miljoen veel geld voor hem is, wel behouden. Begon goed bij PSV maar later in het seizoen zakte het wat weg. Toch denk ik dat Rosario nog veel progressie gaat boeken en kan uitgroeien tot een bepalende speler bij Psv. Het zegt ook voldoende dat Koeman het al een aantal keer heeft opgeroepen en vooral is blijven oproepen (voor de voorselectie).

18 juli 2019 om 15:23

Ik vond Rosario anders ook wel erg zwak spelen later in het seizoen. In de voorbereiding komt hij ook niet echt overtuigend over. Je merkt wel dat hij ballen kan veroveren, maar zijn handelingssnelheid is wel traag. Daarnaast is het niet echt een jongen die vooruit denkt. Ik zie hem dus eigenlijk meer als CV of voorstopper dan een echte middenvelder.

Hoop dan van de 2 dat Hendrix vertrekt, omdat Rosario wel potentie heeft. Hendrix alvast bedankt voor je jaren hard werken en nooit opgeven.

De technische staf van Bologna heeft de reacties hierboven door de Google Translate gehaald en besloten om het duo in Eindhoven te laten. Goed gedaan jongens!

18 juli 2019 om 14:54

Dat vraag ik mij soms echt af. Als je ziet wat voor reacties er komen of er dan iemand van de geïnteresseerde club dit leest en dan zegt; ' uhhh baas, misschien moeten we er nog eens een keer goed over nadenken' haha

18 juli 2019 om 15:24

Bij Ajax en Magallan werkte het ook niet, haha.

18 juli 2019 om 15:28

Dat was een van de voorbeelden waar ik aan dacht ja. Zou toch prachtig zijn als een club zich terug trekt omdat de supporters van de andere club massaal opgelucht reageren.

Ik denk dat de PSV aanhang ze al bijna gratis zou wegbrengen.. Kunnen ze er ook nog eens 22 miljoen voor vangen haha

Zou mooi zijn als die interesse doorzet. Met een vertrek van Hendrix zal PSV wel meewerken. Voor 22 miljoen zou ik beide met strik en al verkopen, maar denk dat PSV en vooral Van Bommel een vroegtijdig vertrek van Rosario zal tegenhouden. Naar mijn idee zou het een kans bieden om Gutierrez belangrijk te maken én een extra verdedigende middenvelder met voetballende kwaliteiten te halen. Voor deze positie heeft PSV Sadilek natuurlijk ook nog, maar misschien kan Hiddinks recente tip om Joaquín Esquival aan te trekken weer uit de kast gehaald worden om een extra vervanger in huis te hebben. In ieder geval zou ik het huidige blok balletje-breed-spelers weinig missen, ondanks hun inzet en werklust.

Ideaal scenario: Bergwijn óf Lozano verkopen aan een buitenlandse club, Feyenoord dat voet bij stuk houdt om Berghuis te behouden, verkoop van Luckassen en nog twee extra centrale verdedigers die niet alleen Schwaab vervangen, maar ook Viergever uit de basis spelen. Als er intussen nog een club kan komen die Zoet voor 10 miljoen oppikt, heeft PSV met Unnerstal ten slotte ook nog een betere bezetting in het doel. Wishful thinking allemaal natuurlijk, maar totdat hoop het pand niet verlaten heeft...

18 juli 2019 om 15:03

Luckassen kan echt wel verdedigen. Bij AZ was het één van de beste verdedigers van de Eredivisie. Als je de wedstrijd van gisteren hebt gezien, kun je wellicht beter afscheid nemen van Bergwijn. Die voelt zichzelf al als de absolute sterspeler van het team. Verder zou ik een fatsoenlijke linksback aantrekken en dan heb je een heel leuk team staan.

Unerstall
Dumfries
Luckassen
Lyanco
Warmerdam
Guti
Sadilek
Lozano
Pereiro
Gakpo
Lammers
18 juli 2019 om 15:32

Luckassen heeft me ook verrast gister. Echter heeft hij wel een voetballende verdediger naast hem nodig, want opbouwen kan hij namelijk niet. Verder denk ik dat je met dit middenveld wel overlopen wordt. Ik zou Guti ook een basisplaats geven, aangezien hij nu één van de weinige middenvelders is in de ploeg die vooruit denkt. Echter zou ik wel voor meer defensieve zekerheid gaan door een nieuwe middenvelder aan te trekken. Een type Guardado/ginkel bijvoorbeeld ontbreekt nog in deze opstelling. Overigens ben ik het niet helemaal eens wat betreft Bergwijn. Ik vond hem gisteren na Lozano voor de meeste dreiging zorgen voorin.

18 juli 2019 om 16:01

Dan zou je Pereiro eruit halen voor een meer verdedigende speler?
Jammer dat Ramselaar het niet lijkt waar te maken maar in zijn tijd van Utrecht dacht ik dat hij een echte box to box speler was zoals van Ginkel

18 juli 2019 om 16:23

Leuk dat Luckassen bij AZ een aardige indruk maakte, maar bij PSV was het als Bambi op ijs. Een geklungel en geflater van heb ik jouw daar. Hoopgevend dat hij het in de voorbereiding aardig doet, maar zijn traagheid is gelijk aan dat van Viergever. Dat Bergwijn zich de sterspeler van het team voelt, vind ik niet erg. Want dat komt aardig dicht bij de realiteit. Hij sticht gevaar en neemt risico en als dat die jongen zelfvertrouwen geeft zou ik hem lekker zijn gang laten gaan.

Dat je intussen Lato, jonge back waar Valencia kort geleden een afkoopsom van 80 miljoen opplakte als blijk van vertrouwen, al afschrijft na een vriendschappelijk potje tijdens de Open Dag en nog voordat je Boscagli aan het werk hebt gezien Django Warmerdam (!?) als beter alternatief voorstelt verbaast me enorm en vind ik zelfs lachwekkend. Net als dat Malen geen basisplaats heeft in je opstelling trouwens.

Hoe beter je verdediging, hoe vrijer je middenveld kan zijn om de aanval te regisseren. Bij een vertrek van Rosario en Hendrix in ruil voor 22 miljoen euro zou ik lachend nog eens bij Torino en Atletico Paranaense aankloppen. Met Halter en Lyanco zou je voor de komende drie jaren een prachtig centrum hebben waar hooguit een controleur naar om zou moeten kijken terwijl de rest van het middenveld de snelle jongens voorin kan lanceren.

Unnerstal
Dumfries
Lyanco
Halter
Lato
Esquivel
Ihattaren
Gutiérrez
Lozano/Bergw
Malen
Bruma
18 juli 2019 om 16:31

Het is een schitterende opstelling al ik die halter niet ken en de lyanco ook niet.
Helaas denk ik dat de realiteit anders is. PSV kan die spelers nooit allemaal halen en dan ook nog eens een controleur. Te veel geld helaas. PSV gaat nooit verdedigers halen die bijelkaar 20 mil moeten gaan kosten , dat geld hebben ze niet en het risico is te groot helaas.
Met een verdediger erbij moeten we al blij zijn.
hopelijk word hendrix wel verkocht dat zou echt geweldig zijn. Als dat lukt krijg John de Jong ondanks alles een voldoende.

18 juli 2019 om 20:23

Die Lato had ik al teruggestuurd. Zelden zo'n slechte voetballer zien rondlopen bij Psv. Onrustig/paniek aan de bal, verkeerde aannames, blinde inspeelpasses, ballen over 3 meter die niet aankomen, weinig duelkracht. Als zelfs een Sadilek, die pas net komt kijken, als middenvelder de linksbackpositie beter invult, dan weet je al hoe laat het is. Die afkoopsom is in Spanje verplicht, de hoogte ervan zegt werkelijkwaar 0,0 over zijn voetballende capaciteiten. Als je de regelgeving een beetje kent, had je dat geweten. Malen vind ik een enorm talent, maar ik vind Lammers meer een echte spits. Iig geen nummer 10 en als ik dan moet kiezen, dan ga ik voor Lammers in de punt. Een Franse verdediger van 21 die max 2 miljoen moet kosten, daar moet je in mijn ogen niet teveel van verwachten. Over Warmerdam mischien moet je eens een wedstrijdje van Groningen meepikken. Ook ongelofelijk dat clubs als Ajax en Psv hebben liggen slapen bij Chabot. Die komt ook nog wel bovendrijven bij een Europese (sub)topclub.

Zou een gat in de lucht springen mocht dit doorgaan. Vraag me af of deze jongens wel staande kunnen houden in Italië.

Als ik de bedragen voor deze 2 zeer middelmatige spelers zie, die ik bij Feyenoord nog niet op de bank zou willen zien, is 20 miljoen voor Berghuis een koopje!

18 juli 2019 om 17:18

Ron010 berghuis gaat nooooooit 20 miljoen opbrengen,zet dat maar uit je hoofd.is trouwens ook nooit door feyenoord gezegt.hoop dat tie nooit kont

20 juli 2019 om 09:15

Je snapt mijn punt niet blijkbaar... Het gaat om de bedragen die deze 2 middelmatige spelers zouden moeten opbrengen.

PSV fans vinden dit een goed idee. Natuurlijk zijn Rosario en Hendrix naast elkaar dikke stront om naar te kijken. Maar dat middenveld van PSV is zo breed nog niet om het op te vangen.

18 juli 2019 om 15:04

"maar dat middenveld van PSV is zo breed nog niet om het op te vangen."

Het kan op zich wel op worden gevangen. Bijvoorbeeld met Sadilek en Gutierrez, plus Lammers of Malen op 10.

18 juli 2019 om 15:18

Sadilek is veel minder dan Rosario.

18 juli 2019 om 15:21

Maar dan met 1 cvm? Want verdedigen kan guti niet. Zag je gisteren ook. Koste ons bijna een tegendoelpunt. En met 2 matige cv is het wel heel risico. Ik zou Hendrix graag een keer als cv zien. Is echt wel een ballen afpakken. Alleen daarna moet hij de bal snel inleveren aan het middenveld.

18 juli 2019 om 15:23

"sadilek is veel minder dan Rosario."

Sadilek is ook pas 20, twee jaar jonger dan Rosario. Als hij eens met wat meer lef gaat voetballen (wat hopelijk vanzelf komt als hij meer ervaring opdoet), dan zou ik het op zich wel aandurven om hem op de plek van Rosario te zetten.

18 juli 2019 om 15:37

Sadilek viel gisteren wel sterk in. Maar Lammers moet je gewoon in de spits zetten. Op 10 voegt hij namelijk weinig toe.

18 juli 2019 om 15:41

"ik zou Hendrix graag een keer als cv zien."

Volgens mij is hij dat in de jeugd ook altijd geweest en ik ben het met je eens dat hij daar wellicht beter tot z'n recht zou komen dan op het middenveld. Maar als ik me niet vergis, hebben ze een middenvelder van hem gemaakt omdat ze hem te klein vonden voor een cv.

Breng beiden persoonlijk weg als dit doorgaat. Zolang Rosario op het middenveld staat bij PSV worden we nooit meer kampioen, totaal geen gevoel in zijn passing en ook in de duels een hele matige speler. Verder Rosario ook geen scorend vermogen en staat enorm vaak te pitten als er weer een man uit zijn rug wegloopt. Hendrix vind ik in het systeem met de punt naar achter echt een versterking voor dit Psv, met 2 goede voetballende middenvelders voor zich. Echter in dit eigenwijze "van Bommel-systeem"komt Hendrix niet tot zijn recht en is hij gewoon overbodig en loopt hij veel te veel met de bal. Beiden strik er omheen en weg ermee, als van Bommel met dit systeem doorgaat moet je op deze 2 posities types als van Ginkel en hopelijk Gutierez neerzetten. Marco duurt nog minstens een halfjaar helaas. Verder gister enorm geschrokken van de eerste helft van Psv, Lato en Lammers waren werklijkwaar dramatisch. En Zoet weet zich nog steeds niet te weren tegen afstandsschoten. Lichtpuntjes wat mij betreft Luckassen en Sadilek op de linksback positie.

Ik las 10 dagen geleden dat PSV kort voor de wedstrijden tegen FC Basel niet meer zou meewerken aan uitgaande transfers.
Benieuwd of ze woord houden.

Rosario zou ik zeker nog niet verkopen. Rosario heeft het echt niet heel slecht gedaan vorig jaar, heeft een verdienstelijk eerst jaar basis gehad. Ja ik weet dat hij de tweede seizoenshelft minder was maar het eerst was hij echt wel goed! dat betekend dat er echt wel wat in zit. Hij heeft echt wel potentie.
Hendrix zou ik wel verkopen voor 8 mil, prima bedrag voor hem. Eigen jeugd , aantal seizoen gespeeld in het eerst, kampioen mee geworden dus prima. 8 mil erbij niks mis mee. Misschien is er via bonus nog meer uit te halen wie weet..

Als deze berichten kloppen zou ik het zeker doen. Nu is 14 mil voor Rosario ook een flink bedrag maar toch zou ik hem nog een jaartje willen zien spelen in de basis, denk dat hij nog beter kan!

18 juli 2019 om 15:41

Rosario is een jonge en gretige kerel die ballen kan veroveren en lastig is voor de tegenstander. Op voetballend vlak moet hij echter nog wel stappen maken. Soms speelt hij blind de bal naar voren en vaak is het toch weer tikkie breed of terug op de CV.

18 juli 2019 om 16:32

Ja maar goed dat kan hij leren en in het eerste gedeelte van vorig jaar deed hij dat ook, helaas tweede gedeelte te weinig, waarom geen idee!

Natuurlijk zijn Rosario en Hendrix klaar voor de Italiaanse competitie. De serie A is namelijk zwaar overschat en voor de neutrale kijker niet te pruimen, vandaar die halflege of om positief te zijn halfvolle stadions. Een balletje breed spelen kan je aan Hendrix en Rosario wel toevertrouwen.

En wat doen we dan? Juichen, juichen, juichen.

18 juli 2019 om 15:32

inpakken en wegwezen. eindekijk. middenvelders zat.

Als dit echt waar is dan spring ik een gat in de lucht zoals veel psv supporters zullen doen.
Zijn we eindelijk af van dat gebrei op het middenveld met tikkies terug en tikkies breed.
Geef ze alletwee een mooi afscheid,want dat verdienen ze wel,en daarna breng ik ze persoonlijk naar Italie!

Wel pijnlijk om te zien hoe Ajax zijn spelers aan de beste clubs ter wereld verkoopt en PSV zijn spelers moet slijten aan laagvliegers

18 juli 2019 om 15:56

Tja, dat gebeurd wanneer je het Europees ver schopt. Daarbij hebben we teveel middelmatige spelers. Die zorgen er ook voor dat de groei en waarde van onze echte talenten stagneerd.... Lozano had verder kunnen zijn met een goede aanvoer vanuit het middenveld bijvoorbeeld.

"corriere dello Sport omschrijft Hendrix als een speler die sterk is in balbezit en meestal de juiste keuzes maakt als het op passes aankomt"
-
Wat een grap is dit, kan het gerucht ook meteen de prullenbak in. Als iemand in balbezit dramatisch is wanneer er wat druk op staat dan is het Hendrikx wel zeg, mijn hemel. Nuttige kracht soms hoor maar voetballend is het natuurlijk niets.

18 juli 2019 om 16:50

Ik heb net als heel veel PSV supporters zitten schuddenbuiken van het lachten.

Ik heb er niet op gelet, maar is PSV recent met middenvelders in verband gebracht die hun vertrek eventueel op zou kunnen vangen?

18 juli 2019 om 16:08

Afellay, Sadilek, Guti, Thomas keuze zat intern.

Strik erom en weg ermee, heb in de wedstrijden van het voorseizoen alweer zitten ergeren. Deze 2 samen zijn gewoon echt geen goed duo. Hopenlink dat dit waar is en PSV akkord gaat. 14 miljoen voor Rosario is een hoog bedrag voor een nog zo beperkte voetballer. Hopenlijk mogen ze beide vertrekken

Heel snel handelen voordat ze ‘r achter komen dat ze Jaap en Dirk van FC Knudde, tikkie terug, hebben gekocht.

Daar kun je echt maar een ding op zeggen, Houdoe en bedankt!

Die spelers samen op een middenveld is echt een ramp, allebei afzonderlijk kan het nog wel als er een creatieve speler naast staat.

Hendrikx toch wel jaren belangrijke speler geweest en ook gewoon veel goed gedaan. Alleen afgelopen jaar gewoon echt niet 🤣

Voor 22 miljoen mogen ze samen direct weg zou ik zeggen.

Duidelijk geen seconde over twijfelen, verkopen.

Begrijp alle negativiteit rondom deze spelers wel en dat is meer op door van Bommel dat het spel van deze twee heren. Zij kunnen en mogen gewoon niet beiden tegelijk opgesteld worden. Je haalt de intentie om naar voren te voetballen eruit en maakt het veld geoter dan het nodig is tussen het middenveld en de aanval. Maar voor deze bedragen mogen ze van mij zeker weg. 22 mil voor spelers waar men naast Zoet het meest aan kan ergeren vanwege het spelbeeld van afgelopen seizoen.

Als ze daar samen heengaan, kunnen ze in Italië het tikkie-breed voetbal gaan etaleren. Ik vind ze ook niet echt een verlies voor de Eredivisie moet ik zeggen, het afgelopen seizoen ben ik meermaals in slaap gevallen door het statische middenveld van PSV.

Rosario was de eerste seizoenshelft een van de revelaties van de competitie. Zijn terugval in de tweede seizoenshelft was wellicht te wijden aan het collectief falen en het feit dat hij nog nooit een heel seizoen op het hoogste niveau had meegedraaid. Derhalve zou ik hem zeker nog niet verkopen.
Hendrikx daarentegen is duidelijk aan een nieuwe uitdaging toe en zou ik bij een mooi bod zeker verkopen.

Twee prima spelers, maar als je ze samen in een elftal neerzet dan zet dan heb je al snel een middenveld met weinig voetballend vermogen. Van Hendrix mag je blij zijn dat hij in balbezit de bal naar dezelfde kleur weet te spelen, ongeacht de richting. Rosario daar zie ik zelf wat meer in, die kan wat beter en sneller vooruit voetballen maar ook hij is niet de man van die het spel van links naar rechts zal verplaatsen of geweldige openingen zal vinden. En dan heb je dus bij PSV ook nog Sadilek die ook niet uitblinkt qua voetballendvermogen. Dat aantal van 3 defensief ingestelde middenvelders is prima als je er van plan bent met 2 te spelen komend seizoen. Maar juist daar richt zich de kritiek op, dat het middenveld bij PSV te defensief is en te weinig voetballend vermogen bezit.

Ook de positie van aanvallende middenvelder kunnen ze bij PSV maar niet vorm geven. Het feit dat eind vorig jaar zelfs Luuk de Jong daar werd neergezet geeft veel aan. Nu zie ik dat ze in oefenduels ineens Lammers daar neerzetten, die me daar ook verre van geschikt voor lijkt. De beste optie lijkt me nog altijd Peirero, maar aan zijn gegeven rugnummer en zijn aflopende contract lijkt me dat niet te gaan gebeuren. Nu lijkt ineens Bergwijn de mogelijke oplossing te gaan worden.... ik heb er zo mijn twijfels bij wat PSV aan het doen is op het middenveld.

Op de een of andere manier vind ik Hendrix best wel ondergewaardeerd. Ik vind hem best wel goed.
Rosario vind ik echt minder. T zijn overigens wel 2 spelers die je eigenlijk niet in 1 veld moet opstellen, behalve als je heel erg defensief speelt. Wat dat betreft passen ze wel goed in Italië, waar ze dat perfect beheersen. Als ik PSV zou zijn, dan zou ik Hendrix verkopen en Rosario nog een seizoen behouden.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren