Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Het is een enorme misser geweest van het kamp van De Ligt’

Laatste update:

Matthijs de Ligt lijkt Ajax binnen afzienbare tijd te gaan verlaten voor Juventus. Volgens vrijwel alle nationale en internationale media heeft Ajax inmiddels een akkoord bereikt met Juventus over een overgang van de verdediger naar Turijn. De Amsterdammers gaan naar verluidt zeventig miljoen euro toucheren voor De Ligt. Laatstgenoemde had volgens Valentijn Driessen erop gerekend Ajax deze zomer voor minder te kunnen verlaten.

De verslaggever van De Telegraaf legt vrijdag uit dat er tussen Ajax en het kamp van De Ligt onduidelijkheid heerste over het bedrag dat de centrumverdediger moest gaan opleveren. Ajax zou vorig jaar hebben toegezegd mee te werken aan een transfer van De Ligt, mits de juiste club zich zou melden. "Ze zouden zich coöperatief opstellen, maar dat is uiteindelijk niet gebeurd, vond Matthijs", aldus Driessen.

De Ligt had erop gerekend deze zomer voor vijftig miljoen euro te mogen verkassen, legt Driessen uit. "Op een gegeven moment is dat bedrag van vijftig miljoen euro gevallen, maar Ajax zei dat dat het bedrag was van vorig jaar, voor alle successen met Ajax en het Nederlands elftal." De Ligt en diens zaakwaarnemer Mino Raiola hielden er echter een andere lezing op na. "Volgens Matthijs en zijn zaakwaarnemer Mino Raiola was dat bedrag afgesproken voor deze zomer. Daar ging Ajax niet mee akkoord: ze wilden nu gewoon 75 miljoen euro hebben. De geluiden zijn dat het op 70 miljoen euro is 'afgemaakt'."

"Beide kampen hebben een andere versie van het verhaal. Maar je moet het gewoon zwart op wit laten zetten. Het is een enorme misser geweest van het kamp van De Ligt geweest dat ze dat niet hebben laten doen", vervolgt Driessen, die wel benadrukt dat Raiola op het moment dat de bewuste afspraak werd gemaakt nog niet de belangenbehartiger van De Ligt was. "Vijftig miljoen voor Matthijs de Ligt is natuurlijk een koopje, zeker na afgelopen seizoen", aldus de journalist.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Iedereen prijst Overmars en het is ook regelmatig terecht maar 70 miljoen is toch niet het maximale voor De Ligt als je dat vergelijkt met andere internationale transfers.

12 juli 2019 om 18:37

Ik denk dat 70 wel maximaal als meerekenend dat hij uit de eredivisie komt en vaak voor verdedigers minder wordt betaald zoals militao naar real was ook 50 mil en zeker niet minder dan de ligt

12 juli 2019 om 18:38

Ik vind het eredivisie argument in deze niet zo relevant. De Ligt heeft zich zo goed als altijd staande weten te houden in de CL en bij het Nederlands elftal, op een paar momenten na.

12 juli 2019 om 18:47

Hoezo, PSG en Man Utd wilden toch ook meer dan 80 mln betalen.

12 juli 2019 om 18:48

Ik heb Militao niet heel vaak gezien, maar wel een keer of vijf. Op basis daarvan geloof ik niet dat hij zo goed is als De Ligt. Bovendien heeft De Ligt het in de CL en in Oranje laten zien, dus is het niet relevant dat hij uit de Eredivisie komt. Ik denk niet dat Ajax verwacht had dat de markt zich in slechts een jaar zo zou ontwikkelen. 100 voor Maguire, zelfs voor Dunk wordt 45 gevraagd. Natuurlijk wordt er in Engeland meer betaalt, maar daar moet een Nederlandse club zich niets van aan trekken. Gewoon meegaan in de toon die zij zetten. Ik vind De Ligt in de huidige markt zeker 120 miljoen waard

12 juli 2019 om 19:04

Het is en blijft de Telegraaf! Milik ging ook voor 20 mio weg. Echter was dat een gooie 30+ mio. Even wachten op een officiële bron.

12 juli 2019 om 19:08

Dat is puur op basis van geruchten! Alleen kranten hebben dat gemeld.

12 juli 2019 om 19:15

Dus even veel als Hazard, coutinho, griezmann etc? Kom nou. Internationale toppers die het op elk niveau hebben getoond, zowel op clubniveau als internationaal.

12 juli 2019 om 19:15

Ronaldo niet te vergeten

12 juli 2019 om 18:37

Misschien was hij door deze afspraak wel coulant en vroeg Overmars daarom niet de hoofdprijs. Als Raiola toen al de zaakwaarnemer van de Ligt was geweest had die afspraakt natuurlijk op papier gestaan. Uiteindelijk is 70 miljoen euro niet de hoofdprijs, maar wel een redelijk bedrag.

12 juli 2019 om 19:38

@ Marc
Als Mino toen al zaakwaarnemer was Mathijs had Overmars niet zn toezegging gedaan en daardoor zou t niet op papier komen.
Bij Ajax hebben ze een bloedje hekel aan Mino. Als ze kunnen, nakken ze m.
Volgens mij had Ajax in de jeugd een paar jaar geleden ook alle jeugdspelers die verbonden waren aan Raiola eruit geknikkerd, maar pin me er niet op vast. Had ook wel eens begrepen dat Mino alleen op afspraak op de toekomst mocht komen. Maar pin me op de laatste 2 dingen niet vast.

12 juli 2019 om 21:18

Zou goed kunnen en begrijpelijk ook. Het zou ook wel erg zuur zijn geweest als zo'n afspraak op papier stond en er dan zo'n seizoen gespeeld wordt. Ik kan me alleen wel voorstellen dat Ajax daar toch een beetje rekening mee heeft gehouden en vandaar niet het lef had om een nog veel hogere prijs te eisen. Als je een jaar geleden mondeling te horen kreeg dat je voor 50 miljoen euro mocht vertrekken het jaar erna en dan uiteindelijk 100 miljoen (bijvoorbeeld) moet kosten, zou je daar toch een beetje raar van opkijken.

12 juli 2019 om 22:39

@ marc Juventus

De echte "in's and out's" kennen we nog niet, maar als dit bedrag van 70 miljoen klopt vind ik het alles behalve een redelijk bedrag, en zou ik het ontiegelijk slecht gedaan vinden door Overmars

In feite neemt Ajax genoegen met minder zodat Juventus de bizar hoge commissie van Riaola kan betalen. Wat "contin" zei over Raiola klopt, hij moet zijn komst van ten voren kenbaar maken, en volgens mij kijkt Ajax ook niet meer naar talenten waarvan hij de zaakwaarnemer is.

Als dit klopt; stopt Ajax wat mij betreft er ook maar mee met het zogenaamde "mee willen werken voor bewezen diensten". Omdat het eigenlijk de tweede keer is dat dit fout afloopt of er rondom te veel gedonder om is. Niet dat Ajax zich onmogelijk moet opstellen, maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.

12 juli 2019 om 18:37

Als je een jaar terug gaat in de tijd, dan had meer dan de helft hier gezegd dat 50 miljoen teveel was geweest. Nu is 70 miljoen te weinig, mee eens. Echter vind ik het netjes van Ajax dat ze zich correct opstellen en niet ineens 120 miljoen gaan vragen, wat ze ook hadden kunnen doen.

12 juli 2019 om 18:38

Laten we eerst maar eens afwachten wanneer het officieel wordt. We doen alsof 70 miljoen al een klein bedrag is.

12 juli 2019 om 18:38

Aan de andere kant betaalde Barca in mijn ogen teveel voor Frenk. Dat hij voor 70 miljoen weggaat zal grotendeels te maken hebben met dat Ajax hem deze transfer gunt en ook had afgesproken

12 juli 2019 om 18:48

En Militao is zeker wel minder dan De Ligt

12 juli 2019 om 19:04

Ja. Dat kan misc. Maar misc ook niet. Ze willen ook wel een goede relatie houden met Mathijs. Want de herfst van z’n carrière moet hij gewoon weer voor Ajax uitkomen natuurlijk.

12 juli 2019 om 19:18

Voor mensen die denken dat Ajax na 1 zwaluw ineens weer een Europese grootmacht cq topclub is is 70 miljoen misschien weinig.
Echter is DeLigt nog steeds een broekie uit de Nederlandse competitie.
Dit is echt een enorm bedrag, voorals voor een verdediger van zijn leeftijd.
Ik hoop voor hem dat hij het waar gaat maken.

12 juli 2019 om 20:16

Denk dat dat wel meer in de geest van de zogenaamde afspraak ligt die gemaakt zou zijn. Ajax vraagt duidelijk niet de hoofdprijs maar laat de Ligt ook niet gaan voor een habbekrats. Vind 't allemaal erg slecht geregeld door de Ligt. Hij had nooit met Raiola in zee moeten gaan. Had betere afspraken met Ajax moeten maken. Het had niet zo rommelig hoeven lopen, hij heeft duidelijk ook imago schade opgelopen terecht of onterecht. Wat hij misschien niet genoeg realiseert is dat het merk de Ligt enigszins beschadigd wordt hierdoor en dat dat veel meer geld kost dan die paar miljoen die hij nu extra opstrijkt. Erg kortzichtig en waarschijnlijk door slechte adviezen in zijn omgeving. Ajax moet overigens ook oppassen met steeds dit soort afspraken te maken. Ben natuurlijk erg blij met verlengingen maar het schept ook precedenten en maakt de onderhandelingspositie van Ajax in de toekomst minder goed. Hoop toch wel dat er nog bonussen bij komen rond de 10 tot 15 miljoen dan is 't denk ik een prima deal voor alle partijen. Op de fora werd 80 miljoen overall toch vaak als koopje aangemerkt door de juventus supporters dus we moeten ook niet doen of 50 tot 70 miljoen een goede deal is.

12 juli 2019 om 23:26

Voor een speler die gewoon weg wil en enkel naar 2 clubs. Dan kan je iets minder straks jezelf staande houden als overmars zijnde. Zeker omdat het wel duidelijk was en afgesproken dat hij weg mocht. Als je nog het label “niet te koop” hebt, dan is de weg wat vrijer om te onderhandelen. Nu is dat helaas niet zo geweest en dan kom je op dit bedrag uit.

Het leek me toch ook wel heel onrealistisch dat Ajax De Ligt voor 50 miljoen zou laten gaan deze zomer. Al met al is 70+5miljoen een prima bedrag voor De Ligt, dat bedrag ging al maanden rond in de media.

12 juli 2019 om 18:57

Is helemaal geen prima bedrag. 19 jaar, aanvoerder van Ajax dat de halve finale CL haalde waarbij hij meerdere topspitsen die al jaren meelopen in de CL in z'n broekzak gehad, Golden Boy en international. 100 miljoen was gewoon een heel realistisch bedrag geweest. De kwaliteiten en professionaliteit die je ervoor terugkrijgt van een 19-jarige (!) zijn echt ongekend. En hij gaat gewoon nog 15 jaar mee en wordt alleen maar duurder als hij zo blijft spelen.

12 juli 2019 om 19:01

Als niemand bereid is om meer te betalen, kan Ajax m ook niet verkopen. Iedereen pretendeert hier te weten wat iemand dan wel precies waard is, maar die bedragen worden ook maar uit de lucht gegrepen.

12 juli 2019 om 23:02

@ Debroervantheo

Ehh de andere geã¯nteresseerde clubs hadden geen probleem met de vraagprijs van Ajax, maar met de financiã«le eisen van de Ligt. De meeste grijpen helemaal niet zomaar een nummer uit de lucht, de meeste baseren zich op zijn ontwikkeling tot nu toe, en de rek die er nog in zit. Gecombineerd met de "golden Boy Award" en enig sinds vergelijkbare transfers van leeftijdsgenoten.

Volgens mij is Ajax zeer schappelijk voor dat bedragje van 70miljoen. Gewoon international, gewoon Golden Boy. Gewoon halve finale in een team dat de CL had kunnen winnen. Vrij onprofessioneel door Raiola door iets te zwammen wat niet zwart op wit stond. Toch hoop ik natuurlijk dat huh het goed gaat doen. Held in het veld. Jammer van zijn entourage.

12 juli 2019 om 18:51

Dus als je een mondelinge afspraak aanhaalt is dat onprofessioneel?

12 juli 2019 om 19:22

Behoorlijk ja, dit gaat over tientallen miljoenen; dat leg je gewoon even vast

12 juli 2019 om 19:13

En nog steeds maar een verdediger...
Dan wel eentje waarvan je er vanuit kan gaan dat hij de komende 10 jaar mee kan oo top niveau. In mijn ogen nog steeds de hoofdprijs.

Zoals Troost zei bij de transfer van Vilhena: afspraken die niet zwart op wit staan bestaan niet. Een goede leer voor alle voetballers die denken een afspraak te maken met hun club over "meewerken bij een transfer"

12 juli 2019 om 18:41

Zo denk ik ook. Dat herenakkoord tussen de grote clubs word ook in een paar jaar teniet gedaan.

12 juli 2019 om 18:54

Zoals de Nederlandse wet zegt: afspraken zijn afspraken. De Nederlandse wet maakt geen onderscheid tussen mondeling of schriftelijk.

12 juli 2019 om 19:15

Inderdaad, maar de bewijslast ligt anders. Bij schriftelijk is het zonneklaar

12 juli 2019 om 19:27

Maar de Nederlandse wet eist wel bewijs voor een afspraak en die is er mondeling nou eenmaal niet altijd, dus grote (voordelige) transacties moet je altijd vastleggen voordat ze ook daadwerkelijk rechtsgeldig zijn.

12 juli 2019 om 20:25

Triest dat het woord van een club niets voorstelt, maar je hebt helemaal gelijk.

Jammer dat het zo gelopen is, vandaar dat de Ligt zo een groot salaris kon bedingen.

Denk dat Juve heel blij mag zijn dat ze dit bedrag voor de Ligt betalen, had eigenlijk nog veel meer moeten zijn.

Verwacht toch dat er nog wel enkele miljoenen bonussen bij komen en mogelijk een doorverkooppercentage.

Blij dat er duidelijkheid is.

12 juli 2019 om 18:47

Hopelijk zijn ze dat doorverkoop percentage niet vergeten zoals bij Suarez

12 juli 2019 om 22:22

Dat hoop ik ook,

Heb het sowieso raar gevonden dat PSG en Barca al 75 miljoen wilden betalen, maar niet zoveel geld voor de Ligt als Juve.

Zou misschien zelfs kunnen zijn dat Raiola Juve had ingelicht dat een bod van 50 miljoen vvoldoende is en de Ligt kon opeens flink wat geld verdienen bij Juve.

Mogelijk waren Barca en PSG niet ingelicht over die 50 miljoen zou een moeilijk geval kunnen worden voor Raiola als dit uitgezocht wordt.

12 juli 2019 om 23:05

Ik denk eerder dat 75M het bodem bedrag was dat Ajax wilde hebben.daar zal Raiola ook echt wel van op de hoogte zijn geweest

75 is gewoon voor beide partijen een goed realistisch bedrag imo. Jammer dat er blijkbaar toch zoveel haat naar Juve is op VZ, niks dan negativiteit.

12 juli 2019 om 18:40

75 miljoen voor met afstand het grootste verdedigende talent van Europa is zeer schappelijk

12 juli 2019 om 18:44

Schappelijk is goed. Bovendien zijn er echt nog wel talenten op CV die even goed zijn als De Ligt, Demiral is er al zo één, De Ligt heeft echter gewoon de hype mee die even grote talenten niet mee hebben atm.

12 juli 2019 om 18:44

Talent idd, nu mag hij zich echt gaan bewijzen. De druk en verwachtingen zullen alleen maar toenemen.

12 juli 2019 om 18:47

Beetje rare opmerking vooral omdat je dit op "haat naar Juve op vz" gaat gooien. Als PSG of Barcelona uiteindelijk met dit bedrag was gekomen had je precies dezelfde opmerkingen van Ajacieden gehad.
Mensen vinden 75 (70 5) gewoon een laag bedrag voor de golden boy en misschien wel in potentie 1 van de beste centrale verdedigers, vooral als zij dan zien dat een Maguire voor 70 miljoen zou gaan. Dat is dan toch gewoon hun mening en heeft niks met haat te maken.

12 juli 2019 om 18:50

Tomido

Het gaat mij ook niet om het bedrag waar over gezeurd word ( waar ik nog kan inkomen ) maar over andere zaken die er in andere topics weer onnodig worden aangehaald.

12 juli 2019 om 18:55

Deels zeker wel hoor, veel mensen hebben niets met Juve of de Serie A en geven dat ook aan. Ik denk dan ook zeker dat de reacties wat milder zouden zijn als hij voor 70+5 miljoen euro naar Barca ging en samen met Frenkie ging spelen. Tuurlijk zouden mensen ook teleurgesteld zijn in de prijs, maar daar bleef het dan ook wel bij.

12 juli 2019 om 19:01

Tja er wordt hier zo veel gezegd. Denk dat je dat beter een beetje kunt nuanceren en niet gelijk als haat moet bestempelen. Als iemand vindt dat de Ligt beter naar een andere club kan gaan kan dat ook gewoon een mening zijn die niets met haat te maken heeft. Maar ja, ik weet niet wat jij allemaal gelezen hebt!

12 juli 2019 om 23:18

@ Alexdelpiero10

Tja, er is nu eenmaal genoeg ongein geweest in het verleden tussen Ajax vs Raiola en Juventus en ieder individueel vs Ajax. Dat wilt niet zeggen da tik een aversue heb tegen jou als Juventus supporter of Juventus supporters in het algemeen. Clubs kun je naar mijn mening in principe niet verantwoordelijk houden voor het gedrag van supporters, maar vice versa geldt dit natuurlijk ook. Clubs vs clubs natuurlijk wel.

12 juli 2019 om 19:01

@alexdelpiero
Nou haat?
Ik denk dat het eerste bod van 50m en daarna de gespeelde verbazing dat Ajax zou meewerken aan een transfer natuurlijk reactie veroorzaakt. Binnen twee weken ligt er een bod dat 40% hoger ligt. 70m ligt nu rond wat Ajax wilde hebben.

12 juli 2019 om 19:13

Hansje

Ik had me duidelijker moeten uitdrukken, de "haat" gaat hier niet over het bedrag, meer over Juve an sich, geen enkele Ajacied lijkt Juve een geschikte club te vinden voor Matthijs, terwijl het dat in nagenoeg alles wel is.

12 juli 2019 om 20:00

Oh oké op die manier. Ja als ik persoonlijk kijk, zou ik ook een voorkeur hebben voor Barcelona als ik in de schoenen van de ligt stond. Niet alleen vanwege de club maar ook ook vanwege de heerlijkeomgeving.
Maar bij PSG zouden dezelfde geluiden ook wel hebben geklonken. Denk niet dat je dat als anti Juventus hoeft te zien.

12 juli 2019 om 19:09

Zo kan ‘ie wel weer, Calimero. Ik merk die haat naar Juve eigenlijk niet zo hoor. Het is ook een beetje inherent aan erg dominant zijn in je eigen land he? Jaloezie enzo.
Verder vind ik 75 miljoen geen ‘realistisch’ bedrag. De kroonprins van het verdedigingsgilde, je hebt voor de komende 10 jaar wereldtop in huis voor 75 miljoen! Dat hij zich nog moet bewijzen lijkt me na dit seizoen ook niet meer. Juve komt gewoon goed weg. Niks met haat te maken, is gewoon zo.

12 juli 2019 om 19:14

Niet? Ogen open doen dan, ik heb het ook niet over de som geld die betaald word maar over andere zaken, mijn fout dat ik dat niet in mijn reactie vermelde. Ik ben niet de enige Juve fan die dit merkt trouwens.

12 juli 2019 om 19:40

Ik sta er vrij neutraal in mbt De Ligt, maar Juve en Raiola hebben Ajax vaker geprobeerd te naaien zoals met Zlatan destijds. Ajax wilde niet mee werken, Zlatan trapt Van der Vaart geblesseerd, Zlatan zit een week later in Turijn doordat hij gewoon werd uitgekotst door de hele selectie bij Ajax. Nu wil Juve natuurlijk aan de belachelijke eisen van Raiola en De Ligt voldoen. Vervolgens komen ze opeens met die mondelinge "afspraak" en dan gaan ze verbaasd doen dat Ajax niet akkoord gaat.... Beide gevallen is wat mij betreft alles behalve chique van Juventus. Raiola oke, maar bij de meeste voetbalsupporters creeer je nou eenmaal geen symphatie als je je als club laat lenen voor de spelletjes van Raiola.

12 juli 2019 om 21:16

Dat maakte ik er inderdaad niet uit op nee. Daarbuiten merk ik het in enige mate wel, het gejuich toen Ajax Juve uitschakelde kwam ook voort uit leedvermaak gezien Juve voor velen hier denk ik. Afijn, het blijft iets wat de dominante ploegen blijven houden, PSG, Bayern, Juve, City. Al snap ik er bij Bayern wat meer van, die pikken jaar na jaar de concurrent leeg.

De Ligt is duidelijk voor de maximale deal gegaan. En dan ook nog verwachten dat Ajax voor 50 miljoen medewerking gaat leveren, snotaap.

Linksbacks uit de middenmoot in Engeland verruilen clubs voor meer dan 50 miljoen. Nadat 'wonderboy' De Ligt een seizoen als het vorige meemaakt, is het prima te billijken dat Ajax zo'n mondelinge afspraak nu even wat oprekt. In het algemeen zijn voetballers doorgaans veel erger, wanneer ze zich niet aan afspraken die zwart op wit staan houden. Zo'n Dalmau bijvoorbeeld die na een seizoen niet meer komt opdagen en een transfer forceert...

12 juli 2019 om 20:29

"prima te billijken dat Ajax zo'n mondelinge afspraak nu even wat oprekt" .. Echt waar? Waarom maak je dan überhaupt afspraken?

Blijft bijzonder, heel t seizoen een echte ajacied te acteren, ondertussen wilde hij vorig jaar gewoon allang weg. Verbazingwekkender dat die hulshoff en de rest van zn oude entourage buiten schot zijn gebleven en raiola alle stront mocht opvangen, terwijl die hulshoff en de ligt dus blijkbaar al het spel waren begonnen...

70 miljoen is gewoon karig. Hij is straks zeker ineens 200 miljoen waard. De Ligt is de beste verdediger die een club op dit moment kan kopen waar dan ook ter wereld. Die laat je dus gaan voor maar 70 miljoen? Onbegrijpelijk.

Die Raiola weet altijd wel weer relatie tussen speler en club te vernietigen zie wat hij heeft gedaan met Kluivert bijvoorbeeld. Blijft een gluiperige mafioso die je niet als zaakwaarnemer zou moeten willen hebben.

12 juli 2019 om 19:16

De Ligt zal er ook wel spijt van hebben dat die Raiola heeft met zijn salaris van 12 miljoen per jaar.....

12 juli 2019 om 19:19

Die 12 miljoen per jaar had een andr zaakwaarnemer ook voor hem kunne regelen.
Het enige wat raiola andere maakt is dat raiola zelf ook een redelijk gedeelte van de transfer som krijgt.

Beetje clubs tegenoverelkaar zetten is geen mirakel. Al helemaal als je het over de golden boy hebt.

70 miljoen en hij is pas 19. Ik vind het bedrag en investering van Juve gigantisch zeker als je salaris mee in ogenschouw neemt. Je moet het toch allemaal maar afwachten vind ik.

12 juli 2019 om 19:21

Grapje zeker?
Mathijs is verkozen tot golden boy en is bij verre na de beste verdedigende talent.
Niet alleen dat, maar hij is ook captain materiaal.

Zo zie je maar weer hoe gevaarlijk het is om over bedragen te praten , mondelingen afspraken tellen ook. Het is natuurlijk moeilijker te bewijzen , dan als het zwart op wit staat.
We zullen in de loop van de tijd wel het juiste bedrag horen , als beursgenoteert bedrijf ben je dat volgens mij verplicht....

Hij is weg dus hij blij ajax blij met 70 mil
Dus wat is het probleem

Hadden Mino en de Ligt niet ook een soort van mondelinge afspraak met Barcalona waar ze zich niet aan hielden?

Wat loopt Driessen te zeuren? Het is nu toch rond met 70 miljoen. Daarnaast was het bijna voor iedereen duidelijk dat de transfer wel door zou gaan maar wisten alleen nog niet wanneer. Wat heeft De Ligt er nu aan of het nou 50 of 70 miljoen is geworden? Hij verdiendnzijn geld toch wel met een mooi salaris. Daarnaast zal de druk zonder meer hoog zijn al is het maar 50 miljoen dan nog was de druk hoog want iedereen heeft gwn hoge verwachtingen van hem

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren