Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Solskjaer hekelt ‘mediacircus’: ‘Wat Raiola beweert, is voor zijn rekening’

Laatste update:

Paul Pogba is de afgelopen weken bijna voortdurend onderwerp van gesprek bij Manchester United en zaakwaarnemer Mino Raiola gooide maandag nog wat extra olie op het vuur door de transferwens van de middenvelder te benadrukken. Real Madrid en Juventus zouden in de markt zijn voor de wereldkampioen, maar trainer Ole Gunnar Solskjaer hield zich woensdag op de vlakte over de toekomst van Pogba.

“Voor zover ik weet zijn er geen aanbiedingen binnen gekomen voor onze spelers. Wij zijn Manchester United en we hoeven niet te verkopen, het is business as usual”, liet hij optekenen in Australië, waar the Red Devils zijn neergestreken voor een oefentrip. “Ik zit hier om over het hele team en over de voorbereiding te praten, maar wat ik wel wil zeggen is dat Paul zichzelf nooit buiten het team heeft geplaatst. Hij wil altijd spelen en hij geeft altijd alles.”

“Er is een enorm mediacircus om hem heen gecreëerd, maar gelukkig is hij een echte professional. Paul is nooit een zorgenkind voor mij geweest, als hij op het veld staat werkt hij altijd hard. Hij is een trotse jongen. Ik kan het niet steeds hebben over Paul en over wat zaakwaarnemers zeggen. Paul ligt nog drie jaar vast en hij doet het fantastisch op de training. Er zijn geen problemen geweest, hij heeft een hart van goud. Wat zijn zaakwaarnemer verder allemaal beweert, is voor zijn rekening.”

Manchester United leek na een teleurstellend seizoen voor een flinke renovatie van de selectie te staan, maar vooralsnog heeft de club, tot teleurstelling van de achterban, alleen melding gemaakt van de komst van Aaron Wan-Bissaka en Daniel James. Solskjaer laat echter weten dat zijn club nog volop bezig is: “We willen gewoon geen belachelijke prijzen betalen voor spelers. We hebben op dit moment een goede selectie met veel talent en er komen heel veel spelers aan die succesvol zullen worden voor deze club.”

Denk jij dat Paul Pogba volgend seizoen nog voor Manchester United speelt?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

We willen geen belachelijke prijzen betalen. Om vervolgens bijna zestig miljoen te betalen voor een rechtsback. Pogba is volgens mij gewoon voorgehouden dat United weer mee zou strijden om de titel en Champions League bij zijn komst. Maar de clubleiding heeft hopeloos gefaald. Als Pogba dan ook nog eens als een van de hoofdschuldigen wordt aangewezen door een deel van de achterban, dan lijkt het me niet meer dan logisch dat die jongen weg wil. Is simpelweg te goed voor dit United. Zou gaaf zijn als Real ook hem nog kan halen.

10 juli 2019 om 08:33

Klopt. Dat is een hoop geld, maar we hebben het wel over de beste rechtsback van het afgelopen seizoen, die nog erg jong en Engels is. Waarom is het zo erg?

Ik vind het juist te prijzen dat United met spelers als AWB en James duidelijk aangeeft dat ze willen dat er Britse spelers onderdeel zijn van de kern van het team. Die spelers zijn nu eenmaal duurder wegens de home grown regel en dat neem dan prima voor lief. Dat velen het nodig vinden om dan constant over de transfer bedragen te zeuren is dan niet anders. Ongetwijfeld zullen velen in een volgend topic weer zeuren dat er te weinig Britse spelers in de PL' spelen. Zo kortzichtig zijn sommigen helaas.

Overigens ook zeer mooi dat Solskjaer aan gaf dat Greenwood er goed op staat bij hem. Hopelijk weet dit super talent zijn doorbraak te plaatsen.

10 juli 2019 om 08:41

Ik zeg niet dat het erg is dat ze zoveel betalen. Alleen je weet als club dat Engelse spelers over het algemeen een stuk duurder zijn dan dat ze werkelijk waard zijn. Daarnaast is het vrij veel geld als het er op lijkt dat ze verder niet echt topaankopen zullen doen. Wat mij betreft allemaal prima, maar dan vind ik het vrij ongeloofwaardig om als coach te zeggen dat je niet mee gaat in het transfergeweld van dure bedragen en daarom nog geen karrevracht aan toppers hebt binnengehaald. Met het kopen van een Engels talent doe je per definitie mee aan het transfergeweld; je betaalt immers twee keer zo veel.

10 juli 2019 om 08:47

Hij zegt niet dat ze mee gaan met hoge bedragen. Hij zegt dat ze niet willen overbetalen. Waar die grens voor United ligt zullen we nimmer weten, maar het lijkt me vrij logisch dat dit o.a. gericht is op Maguire. Solskjaer wilde meer transfer voordat ze vertrokken en dat is niet gelukt. Dat betekent voor mij dat er dus pogingen zijn gedaan waarbij de gewenste transfersom voor United niet als realistisch gezien werd.

10 juli 2019 om 09:15

@Sammerens klopt, en ik ben van mening dat je overbetaalt als je 57 miljoen op tafel legt voor een rechtsback die het pas een seizoen echt bewezen heeft in de PL. Dat die jongen duurder is omdat hij Engels is, vind ik dan geen punt dat de marktwaarde moet bepalen. Daarom is Maguire inderdaad een belachelijke situatie. Een recordbedrag voor een huis, tuin en keukenverdediger. Als Wan Bissaka uit Chili kwam, om maar wat te noemen, dan kostte hij de helft. Dat noem ik dan overbetalen.

10 juli 2019 om 09:33

Overbetaald. 123 miljoen voor een 19-jarige die pas 30 wedstrijden heeft gespeeld is overbetaald.

100 + miljoen voor een hazard die maar een jaar contract heeft is overbetaald.

57 miljoen betalen voor een van de beste rechtsbacks van de premier leauge is echt niet teveel betaald.

10 juli 2019 om 09:45

Dat kan je ook precies andersom beredeneren haha. 123 miljoen voor een van de grootste talenten ter wereld is in deze markt prima. 100 miljoen voor een van de beste spelers ter wereld met een enorme commerciele waarde is prima. En 57 miljoen voor een talent die slechts een seizoen lang op het hoogste niveau heeft gepresteerd is te veel. Het is maar net waar je de nadruk op legt. Ik vind zoveel geld voor een rechtsback vrij veel. En te veel als diegene maar 1 goed seizoen heeft gedraaid in de PL. Maar ik zie graag dat hij meteen kan doorstoten naar het topniveau dat United nastreeft.

10 juli 2019 om 09:59

Frenkie de Jong heeft zich toch ook pas één seizoen bewezen? En dat in de Eredivisie, niet eens de Premier League. Dan neem ik aan dat je 86 miljoen voor De Jong dan ook overdreven vindt?

10 juli 2019 om 10:08

@martijnr12,

Het gaat hier om wat Solskjaer zegt en daaruit blijkt dus dat de prijs voor AWB voor United blijkbaar binnen het redelijke valt. En de prijs voor 1 of meer andere doelwitten blijkbaar niet.

Ergo: In de visie van United hebben ze de tijd en willen ze nu geen bedragen neerleggen die buiten hun grenzen van het redelijke vallen.

Dat jij de nationaliteit geen punt vindt die markwaarde bepaald is dan jouw persoonlijke mening, maar de realiteit bewijst dat dit dus wel het geval is.

Ik vind Maguire overigens ook geen bijzondere verdediger. Maar ik heb ook diverse keren gelezen (niet persoonlijk gecontroleerd) dat hij afgelopen statistisch behoorlijk gelijkwaardig aan van Dijk was. Wellicht dat er toch meer in zit dan je in eerste geval ziet, maar ik hoef hem voor het gewenste bedrag zeker niet bij United te zien.

10 juli 2019 om 10:09

Op het moment dat de deal bekend werd, vond ik dat te veel geld ja. Want toen hij had het nog niet heel vaak echt laten zien. Daarna heeft De Jong bewezen dat bedrag waard te zijn, door te domineren in de CL tegen de grootste clubs ter wereld.

10 juli 2019 om 10:27

En heeft Wan Bissaka dat niet gedaan door zijn tegenstander te domineren in wedstrijden tegen City, Chelsea, Liverpool, Tottenham, Arsenal, etc?

10 juli 2019 om 11:09

@Sammerens. Wan-Bissaka de beste rechtsback van het afgelopen seizoen? Die eer is toch echt aan Trent-Alexander Arnold toebedeeld. Bovendien ga je me behoorlijk te ver door te claimen dat hij zijn directe tegenstanders van de top 6 teams allemaal heeft "gedomineerd". Overdrijven is ook een vak.

10 juli 2019 om 13:57

Volgens de statistieken verdedigend gezien wel ja. Aanvallend is TAA een stuk beter.

Ik plaats de domineren opmerking in dezelfde lijn als de bewering dat de Jong domineerde tegen de grootste clubs van de wereld. Ook dat is nogal sterk genomen.

10 juli 2019 om 09:36

United gaat ook strijden om de premier leauge en champions leauge het is een kwestie van tijd. Er is al geprobeerd om te dure spelers te halen. En dat is niet gelukt. Zit je met overbetaalde vedette’s die spelen voor geld en. Iet voor de club.

Man utd heeft jaren meegedaan om de prijzen door een goed team te smeden.

Ze hebben vroeger ook nooit of zelden bewezen toppers gekocht. Het waren altijd talenten die in potentie wereldtop konden worden.

10 juli 2019 om 10:11

Een grote grap jouw reactie. Te goed voor dit United? Leuk zijn statistieken, hebben wij geen boodschap aan. Spelen voor United betekent meer dan leuke statistieken. Je moet het vurige hart er voor hebben om er te spelen. Hij heeft dat niet, zo simpel is het! Hij heeft er zelf om gevraagd als je het mij vraagt. Hij was net zo goed debet aan de slechte resultaten.

10 juli 2019 om 11:55

Een speler van het kaliber Pogba zou meekunnen bij clubs als Real Madrid, Barcelona, Man City, enzovoorts. Als je kijkt naar de prestaties van United, dan klopt die match niet. Dat hij meegaat in de malaise, daardoor minder speelt, maar alsnog er bovenuit steekt, doet daar toch weinig aan af? Of iemand met passie speelt voor een club boeit toch niets als het gaat om of iemand te goed is voor een team? Neymar is toch nog steeds een fantastische voetballer, ondanks dat hij geen reet om PSG geeft?

Pogba kan beter een vertrek naar Real Madrid gaan forceren. De fans houden niet 'm, er is geen enkel idee bij Man United, er worden weinig grote prijzen gewonnen en er lopen een hoop koekebakkers om hem heen. Bij Real Madrid voetbal je aan de zijnde van spelers als Hazard, Ramos en Modric. Dat zal toch een stuk lekkerder voetballen. Hij is nu 26 jaar en zit on z'n beste jaren en die tijd moet je niet vergooien bij een zinkend schip als Man United.

10 juli 2019 om 08:36

Jammerlijke voor Pogba is dat bij nog een lang contract heeft. Daarnaast is Pogba ontegenzeggelijk de belangrijkste speler van United, maar heeft ook hij de nodige wedstrijden gespeeld waarin hij het team niet aan de hand wist te nemen.

Step up, zou ik tegen hem zeggen. En gezien de woorden van Solskjaer doet hij simpelweg gewoon zijn best. Als iemand hem wil moeten ze gewoon 150 miljoen betalen. Gezien zijn talent, kwaliteit en leeftijd is dat ook gewoon een terechte prijs. Wil niemand dat betalen, dan is dat pech voor Paul, maar niet de schuld van United.

10 juli 2019 om 09:54

Als Pogba lekker wilde voetballen en geld minder belagnrijk had gevonden, dan had hij nimmer zo'n duur en lang lopend contract getekend bij Manchester United. Man United zal toch echt aan haar investering (transfersom, commisie zaakwaarnemer, exceptioneel salaris) willen verdienen. Denk niet dat Real na al haar reeds gedane transfers met bedragen van boven de 150 miljoen euro op de proppen gaat komen. Dus zal Man United Pogba gewoon houden.

Ga gewoon met Real in onderhandeling over Pogba, want met de huidige situatie schiet niemand wat op. Er ligt daarnaast zo’n mooie kans om hier voor alle partijen een win-win-situatie van te maken. Pogba naar Real <> James, Bale en/of Ceballos naar United. Pogba nieuwe uitdaging <> James, Bale en/of Ceballos (weer) het volle vertrouwen als basisspelers. Real een nieuwe Galactico zonder de portemonnee te trekken <> United in 1 klap hun hele middenveld versterkt en hoeven zich de komende transferperiode alleen nog te richten op de nieuwe verdedigingsleider.

10 juli 2019 om 10:15

Met andere woorden: iedere speler moet je gewoon maar laten gaan als hij geen zin meer heeft.

10 juli 2019 om 10:26

Met andere woorden: club- en teambelang zou altijd voorop moeten staan, in plaats van je hele selectie en seizoen te laten afhangen van hoe 1 individu zich opstelt.

10 juli 2019 om 17:11

Ja eigenlijk wel Sjonny. Op het moment jouw investering niet meer dreigt te functioneren, moet je er toch aan denken om 'm weg te doen. Anders blijf je betalen. Toch een wanbeleid als je 'm wil behouden tegen zijn wil in.

United moet dit seizoen hoe dan ook 4e eindigen en daarmee de Champions League halen. Voor het sportieve aspect is het voor sterspelers niet aantrekkelijk doordat er geen CL wordt gespeeld en dat zal ook 1 van de redenen zijn dat Pogba weg wil. In mijn optiek zullen ze zich nog op minimaal 3 posities (spits/ middenveld/ CV) moeten versterken en dan is de top 4 zeker haalbaar.

Ik las zojuist dat James voor 42m op te halen is bij Real. Daarnaast voor de spitspositie is misschien Griezmann wel haalbaar mits Barca met Neymar aan de haal gaat? Lukaku lijkt voor 80m te gaan vertrekken naar Inter. Wellicht is Icardi daardoor ook een optie voor Man u maar volg de Serie-A niet zoveel. voor centraal achterin is Maguire de meest voordehand liggende optie. Dan heb je iig een top 4-waardig team.

Of dit financieel haalbaar is? geen idee.

de Gea
Wan Bissaka
Maguire
Lindelof
Shaw
Matic
James
Pogba
Rashford
Griezz/Icard
Martial

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren