Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

ELF: ‘Opmerkelijke’ koers leidt Feyenoord richting Nuytinck en Jahanbakhsh

Laatste update:

Feyenoord denkt aan de komst van Bram Nuytinck en Alireza Jahanbakhsh, zo meldt ELF Voetbal zaterdag. Volgens het voetbalblad zijn de namen van de verdediger van Udinese en de aanvaller van Brighton & Hove Albion 'gevallen' in De Kuip. Hoe concreet de belangstelling voor het tweetal is, wordt nog niet duidelijk.

Journalist Sander Berends constateert via Twitter de 'opmerkelijke' trend dat Feyenoord na het vertrek van technisch directeur Martin van Geel druk in de weer is met spelers uit de stal van zaakwaarnemer Rob Jansen. Zo verlengden Nicolai Jörgensen en Jens Toornstra hun contracten in Rotterdam, tekende de transfervrije Nick Marsman donderdag verrassenderwijs een tweejarige verbintenis en wordt Feyenoord in verband gebracht met een terugkeer van Leroy Fer.

Nuytinck speelt sinds twee jaar voor Udinese en heeft een contract tot medio 2021. In zowel zijn eerste als zijn tweede seizoen in de Serie A kwam hij 27 keer in actie in de Serie A. Jahanbakhsh werd een jaar geleden met geschatte transfersom van 25 miljoen euro de duurste aankoop ooit van Brighton, maar de van AZ overgekomen spits wist de verwachtingen nog niet in te lossen in Engeland. Het is onduidelijk wat Brighton met hem van plan is.

Jahanbakhsh speelde afgelopen seizoen 24 officiële duels voor Brighton, waarin hij geen enkel doelpunt maakte. Voor zowel Nuytinck als Jahanbakhsh zal Feyenoord met miljoenen euro's over de toonbank moeten komen, indien het een definitieve transfer wil realiseren. Met name de Iraniër zal na zijn recordtransfer, en omdat hij namens AZ topscorer van de Eredivisie werd, een dure aankoop zijn voor Feyenoord. Een verhuurperiode lijkt daarom op dit moment realistischer.

Zouden Bram Nuytinck en Alireza Jahanbakhsh goede aanwinsten zijn voor Feyenoord?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Alireza zal echt een goede zijn. Nuytinck ipv Schaarie zal ook goed zijn.

22 juni 2019 om 18:36

Alleen wanneer Berghuis verkocht word voor +/- 12 miljoen. Ander natuurlijk afzien van Jahanbakhsh.

22 juni 2019 om 18:52

@sesamstraat

Is toch eigenlijk belachelijk dat jullie dan zo veel geld en tijd investeren in dat nieuwe stadion, heb je een prachtig stadion dat nog steeds één van de grootste is van Nederland, met een fantastische sfeer en ambiance, maar een team dat hoog toe is aan inversteringen en vernieuwingen, kan geen cent aan besteed worden, pas nadat de beste speler verkocht wordt. Je zou zeggen dat zo iets als een nieuw stadion aan de orde is wanneer het team in reputatie en aanhang groeit... Niet andersom. Ik weet dat veel gelegen is aan inversteringen rondom het stadion maar kan me niet voorstellen dat Feyenoord geen cent uit eigen boezem steekt.

22 juni 2019 om 19:24

Feyenoord steekt volgens mij zelf geen cent in het stadion.

22 juni 2019 om 19:29

@est-1913

Maar er wordt dan toch wel geld gegenereerd? Het salarishuis is niet enorm, jullie hebben de op één-na grootste fanbase van nederland, met enorm gepassioneerde fans. Het stadion is goed vol het meeste van de tijd, er zijn geen schulden meer. Er is geen curatele meer. Waarom kan er niks gespendeerd worden?

En puur uit nieuwsgierigheid, is het dan zo dat Feyenoord een stadion ruilt waar het de rechten van in handen heeft, voor een stadion waar ze geen eens eigenaar van zijn? Of is de kuip ook van de gemeente en investeerders?

22 juni 2019 om 20:23

@selassi Feyenoord heeft afgelopen jaar uit eigen kosten een jeugdcomplex en trainingscomplex gefinancierd en een deel van de lening terugbetaald. Daarom is er geen budget. Feyenoord had ook in de aftanse troep kunnen blijven zitten, dan was er nu 4o a 50 mil geweest voor aankopen. Keuzes dus. En op de lange termijn de juiste denk ik.

22 juni 2019 om 20:36

Kijk; maar dat verklaart een hoop . Ik hoop dat het de juiste keuze is, mocht de opwaartse lijn europees doorgetrokken worden, dan zou er wel eens een onpasseerbare brug tussen ajax, psv en de rest kunnen ontstaan. De investeringen over de lange termijn zullen pas na lange tijd voelbaar zijn, maar het transfergeweld van ajax en psv zal elk seizoen alleen maar toenemen in deze trend.

22 juni 2019 om 23:56

Maar goed dat jij geen directeur bent. Alleen maar met de waan van de dag leven. Lange termijn gaat altijd boven korte termijn. Met 30 min is het gat met ajax bij lange na niet gedicht.

22 juni 2019 om 18:46

Zoude beide, directe versterkingen zijn voor jullie basis 11. Jahankabash heeft een ongelofelijke drive en past perefect in jullie strijd-voetbal. Hij heeft bovendien al laten zien dat hij in staat is om meer dan 20 goals te scoren in de eredivisie en is niet iemand die zich snel van zijn wijs laat brengen. Wat nuytinck betreft, altijd al een stabiele verdediger geweest, ik volgde de Belgische competitie niet op de voet, maar mijn vader wel en volgens hem zou Nuytinck meekunnen met de top van de eredivisie. Hoop ook voor jullie dat Stam ayoub gaat gebruiken, want dat blijf ik een klasbak vinden die vã£â©ã£â©l te weinig kansen heeft gehad Die jankert van een Clasie lekker laten banken. Die lijkt ook al zijn passie en gif ergens in Engeland verloren te zijn. Maakt qua lengte ook weinig uit

22 juni 2019 om 18:48

Met alle respect voor de mening van je vader, maar Nuytinck speelt al 2jaar niet meer in België..

22 juni 2019 om 18:51

Jahanbakhsh heeft in 24 wedstrijden 0 (NUL) doelpunten gemaakt. Hoezo versterking. Op basis van jaren geleden?

22 juni 2019 om 18:53

Dat doet er toch niet aan af? Hij heeft er jaren en jaren gespeeld, en is nog steeds op een leeftijd dat hij niet fors aan kwaliteit zal hebben ingeleverd? Daarbij is 54 wedstrijden in twee seizoenen Serie A, bij een degelijke club als Udinese toch ook helemaal niet verkeerd. Hij mag misschien net te kort komen voor Italie, maar ik denk eerlijk gezegd dat Udinese, en natuurlijk het italiaanse voetbal in het algemeeen een niveautje boven Feyenoord ligt.

Daarbij is het belgische voetbal vergelijkbaar met het niveau van Nederland, misschien iets beter in de breedte, iets slechter in de top.

22 juni 2019 om 18:55

Ja, een speler heeft natuurlijk een bepaalde spelopvatting nodig die hem ligt, vertrouwen, er zijn allerlei factoren die er toe kunnen doen waarom een speler wel of niet presteert. Feit is wel dat je niet zomaar 25 goals scoort in de Eredivisie, dat bewijst wel dat je een bepaalde klasse hebt, zeker als je dat doet bij een van de minst begadigde ploegen van de eredivisie. Dat snap je toch wel?

Een transfer kan wonderen doen, een nieuwe omgeving, nieuwe start, ander voetbal. Ik ben in ieder geval nog steeds wel gecharmeerd van hem, blijft een voetballer met veel technische bagage die makkelijk kan scoren.

22 juni 2019 om 18:57

Doet er zeker wel wat aan af. Dat hij er jaren heeft gespeeld is nu niet meer relevant. Hij speelt al 2jaar ergens anders en als ik lees wat fans van Udinese zeggen, is dat zeker niet allemaal positief. Er kan veel veranderen binnen 2 jaar hé.

22 juni 2019 om 19:00

Dat seizoen viel gewoon alles goed voor hem. Zie hem dat kunststukje niet meer herhalen eerlijk gezegd.

22 juni 2019 om 19:05

@ angelozeker, maar het is ook geen schande dat hij niet floreert in het italiaanse voetbal. Hij is een voetballende verdediger, en in Italie worden er toch andere dingen van je verlangt. Heeft toch 2 seizoenen, 27 wedstrijden gespeeld in de Serie A, en die ervaring neemt hij natuurlijk ook mee. Als je rondom basis zweeft bij een degelijke ploeg in Italie dan moet je toch ook wel meekunnen bij de verdediging van met alle respect; Feyenoord.

Sowieso een klasse beter dan jan scharie.

@fr_jc geen 25 goals, maar een degelijke aanvaller met een goed moyenne van 8-15/4-8 acht ik zeker wel mogelijk.

Zolang Berghuis er is, is Jahanbaksh totaal niet nodig. En als zou Berghuis vertrekken, zie ik Feyenoord liever achter Skov Olsen gaan. Die heeft nog geen smetjes op z'n carrière en lijkt een vrij groot talent.

Nuytinck hoef ik ook niet te zien. Scharie en van Beek mogen weg, maar dan zou ik St Juste naar het centrum zetten en Miazga kopen. Botteghin als back up van hun 2 houden, samen met Hendriks.

22 juni 2019 om 18:30

Welke skov olsen ? Andreas of Robert ?

22 juni 2019 om 18:33

Andreas. Robert heeft ook geen Olsen in z'n naam haha.

22 juni 2019 om 19:14

O. Whoeps

22 juni 2019 om 18:33

Ik zie St. Juste ook liever centraal, maar op de flank heeft hij het niet slecht gedaan. Kan Geertruida niet ook op de flank spelen?

22 juni 2019 om 18:35

Hij deed het idd prima. Maar zie daar graag Janmaat terugkomen. Geertruida lijkt zich het best te ontwikkelen als middenvelder. Kan daar zijn intense loopvermogen, fysiek en scorend vermogen goed gebruiken. Rechtsback zie ik niet snel gebeuren nee.

22 juni 2019 om 18:36

Dat is al te creatief gescout andreas skov olsen. Daar doet feyenoord niet aan.

22 juni 2019 om 18:36

Mocht berghuis vertrekken weet ik sowieso niet of Robert Skov een realistische optie is. Zal wat kosten en daarnaast is Feyenoord niet echt een verbetering in opzichte van zijn huidige club.

Edit:
ik zie dat het om Andreas gaat my bad

22 juni 2019 om 18:39

Robert Skov is al helemaal niet betaalbaar voor Feyenoord haha. Skov Olsen wordt al lastig genoeg. Las dat hij richting de 7-9 miljoen moet kosten.

22 juni 2019 om 20:00

@angelo

"nog geen smetjes op z'n carrière "

En daar is Feyenoord in het algemeen niet goed in; het scouten van de ruwe diamanten. Nu komen ze met Jahanbaksh en Nuytinck aan. Weer mensen die op zich wel een niveau kunnen halen, maar of te duur zijn of geen restwaarde hebben.

22 juni 2019 om 20:08

Klopt. Daarom hoop ik dat ze deze comment van mij hebben gelezen. :D

Jahanbaksh zou gewoon een hele goede zijn voor Feyenoord. Absolute topper van AZ, die moet het toch ook bij feyenoord kunnen laten zien. Hopen dat hij extra getergd terugkomt na zijn mislukte avontuur in het buitenland.

22 juni 2019 om 18:44

Net of Feyenoord 15+ mln op tafel kan leggen voor hem.... Huren zou een optie zijn maar is eigenlijk weggegooid geld. (+ Miljoen huur?) Zie Clasie.

22 juni 2019 om 18:49

Helemaal mee eens. Zulke onzin dat huren van spelers.

Erg creatieve scouting weer..

Al denk ik wel dat vooral Alireza een goede aanwinst voor Feyenoord zal zijn. Was in zijn tijd bij AZ toch wel een aardig goede buitenspeler en is naar mijn mening beter dan bijvoorbeeld een Larsson.

22 juni 2019 om 18:33

Creatief is t niet idd, maar ik denk dat jahanbaksh weldegelijk een goede aanwinst zou zijn

22 juni 2019 om 18:46

Clasie was voor vertrek de beste middenvelder, en zie nu.. dus wie zegt dat Jahanbakhsh nog kan ballen. Zijn stats zijn bagger buiten de eredivisie.

22 juni 2019 om 19:22

Hij was anders heel goed bij Az, ik verwacht dat hij het niveau makkelijk aankan.

22 juni 2019 om 18:36

Die van udinese is redelijk creatief bedacht toch? Maar mij lijken het wel goede spelers voor Feyenoord.

22 juni 2019 om 20:20

Die van Udinese heeft ook jarenlang in de Eredivisie gespeeld, dus hoezo creatief bedacht? Vond hem in de Eredivisie ook nooit overtuigen.

Ben het er inderdaad wel mee eens dat Alireza een aanwinst voor Feyenoord zal zijn.

Denk dat Jahanbaksh te duur is. werd voor 19 miljoen gekocht door brighton en ik zie ze hem na een jaar niet voor minder dan 10 mil verkopen.
Nuytinck heb ik nooit wat gevonden.

Verassend.....
Jahanbaksh als vervanger voor Berghuis(hij gaat echt nog wel naar PSV)
Nuytinck centraal, maar er moet nog een verdediger bij.
Hopelijk gaat dit lukken, heb eigenlijk wel vertrouwen in mijn cluppie komend seizoen👍👌

22 juni 2019 om 18:47

Zolang als Bergwijn blijft gaat Berghuis nergens heen

22 juni 2019 om 18:47

Doet mijn maar Janmaat er bij.. Kokcu en Tapia beiden op het middenveld. Voorhoede wanneer iedereen blijft is gewoon prima.

22 juni 2019 om 18:51

Berghuis ia volgens mij alleen maar het alternatief voor bruma, die hoogstwaarschijnlijk wel haalbaar is, indien beide vleugels vertrekken.

Mensen kunnen er hoogstwaarschijnlijk ervan uitgaan dat alireza alleen op huurbasis komt, als ik de geruchten in andere media lees.

22 juni 2019 om 19:08

Gezien de transfersom die er voor hem betaald is lijkt het inderaad onwaarschijnlijk

Snap niet dat Feyenoord het durft te denken aan dit soort spelers. (Als het zo is!) Een club als Feyenoord heeft de capaciteiten hier niet voor.
Zij moeten maar zoeken naar afdankertjes hier en daar. En kijken naar eigen jeugd.

22 juni 2019 om 20:18

Maar waarom dan?? Ik snap het oprecht niet, kijk in tijden van economische crisis, snap ik dat Feyenoord niks te besteden had en overal zo creatief mogelijk met hun opties probeerde om te gaan. Dat heeft van Geel ook uitstekend gedaan. Maar nu jullie uit die put zijn, moeten jullie echt de koers omgooien willen jullie aansluiting vinden op de top. Er komen voorlopig ook geen feyenoord routiniers aan om jullie uit de brand te helpen! Gericht, goed aankopen en een jongen als Nuytinck zou een hele mooie aankoop zijn voor Feyenoord, die jullie echt naar een volgend niveau zou kunnen tillen. Dan heb je botteghin als breekijzer en Nuytinck als voetballende, verdelende verdediger. Die complimenteren elkaar uitstekend.
Daarbij kan Stam natuurlijk elke verdediger nog wel wat leren.

Als ik het goed begreep zou Jahankabash gehuurd worden, dus daar zou niet al te veel risico aan kleven. Nuytinck lijkt me een no-brainer, die zou ik zelfs geen slechte vinden om in de breedte bij ajax te zien, denk eerljik gezegd dat hij verder en beter is dan bijv. een magallan.

Jahanbaksch is voor Eredivisie begrippen een prima speler maar die zal weer flink wat salaris gaan verdienen. kunnen we dat geld niet beter steken in een goede scout? dit korte termijn beleid brengt ons ook niet structureel verder

22 juni 2019 om 20:07

Ik zou de mogelijke miljoenen inderdaad in scouting en goede jeugd steken. Heb je nu niet direct baat bij, maar wel op de lange termijn.

Jahanbakhsh is 1 van de weinige ex eredivisie spelers die haalbaar is voor Feyenoord en ook echt iets zou kunnen toevoegen. Nuytinck is wel weer zo'n speler in het rijtje "wat moet je d'r mee". Prima eredivisie speler maar je schiet er niet zoveel mee op. Geef gewoon eens een jonge speler de kans...

22 juni 2019 om 20:09

Haalbaar om te huren wellicht (zal brighton wel deel van het salaris moeten betalen denk ik), overname lijkt me niet aangezien ze een sloot geld voor hem hebben betaald.

Wat is hier opmerkelijk aan? Feyenoord heeft interesse in iedere voormalig Eredivisiespeler zonder restwaarde. Hoop voor de supporters dat ze eens wat creatiever gaan worden daar.

Ik zie iedereen wel positief over Jahanbaksh (en terecht), maar vrijwel niemand met realistische gedachte dat hij eigenlijk niet haalbaar is voor Feyenoord. Brighton zal hem niet voor minder dan 15-20 miljoen weg doen en ik denk zelf ook niet dat hij de PL+ Bijbehorend salaris al wil verlaten. Hij heeft nog wat te laten zien bij brighton, mits de nieuwe manager wat minder afbraakvoetbal speelt en hem ook niet op wingback zet. Dat kan hij natuurlijk niet.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren