Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Begeerde Dusan Tadic krijgt mega-aanbieding van 42 miljoen euro’

Laatste update:

Dusan Tadic was in zijn eerste seizoen bij Ajax een van de absolute uitblinkers, met zijn optreden in het Santiago Bernabéu tegen Real Madrid als het hoogtepunt. De Serviër heeft zich dan ook in de kijker gespeeld van een aantal clubs en zijn naam werd in de afgelopen maanden gelinkt aan onder meer Real Madrid en Bayern München. Tadic zou deze zomer echter ook voor een andere route kunnen kiezen, daar hij naar verluidt een mega-aanbieding uit China op zak heeft.

Hebei China Fortuna probeerde in de winter al om de dertigjarige Tadic naar het Verre Oosten te halen, maar kreeg toen nul op het rekest van de aanvaller. “Het klopt dat ik een aanbieding heb gekregen uit China, maar om goed te kunnen spelen moet ik ook gelukkig zijn”, bevestigde hij in maart van dit jaar tegenover Mozzart Sport. Datzelfde Servische medium meldt zaterdag dat Tadic nog altijd op de radar staat in China, al gaat het nu wel om een andere club dan Hebei.

Dalian Yifang zou namelijk bereid zijn om ver te gaan voor de komst van de 64-voudig international van Servië. De werkgever van onder meer Yannick Ferreira Carrasco en Marek Hamsík heeft Tadic een contract voorgelegd waarmee hij in de komende drie jaar maar liefst 42 miljoen euro kan gaan verdienen. Of Ajax bereid is om mee te werken aan een vertrek van een van zijn belangrijkste krachten is overigens maar de vraag.

Directeur voetbalzaken Marc Overmars hoopt Tadic deze zomer aan boord te kunnen houden en vraagt hoe dan ook om een forse transfersom. Hebei bood in de winter 25 miljoen en de verwachting is dat er deze zomer een hoger bedrag op tafel zal moeten komen. Napoli en AC Milan hebben in de afgelopen weken overigens naar verluidt eveneens contact opgenomen met Tadic’ zaakwaarnemer, maar hun aanbiedingen zullen niet in de buurt zijn gekomen bij die van Dalian.

Denk jij dat Dusan Tadic nu wel interesse heeft in een Chinees avontuur?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Opzouten tadic is van ons

22 juni 2019 om 10:49

Daar denkt Tadic anders over, denk ik.
Die is gewoon weg als het echt zo is.

22 juni 2019 om 11:30

@ProTukker......tadic is heel duidelijk geweest. Hij blijft en hoopt dat anderen ook blijven

22 juni 2019 om 11:39

Want jij weet hoe hij denkt natuurlijk.

22 juni 2019 om 11:44

Tadic kan ongeveer 7 keer (denk ik) meer verdienen dan bij Ajax. En we praten niet over een paar tientjes maar over miljoenen. Daarbij is hij 30 en zal zo’n aanbieding waarschijnlijk nooit meer krijgen in zijn (nog korte) loopbaan
Ik wil het nog wel eens zien.

22 juni 2019 om 11:55

@protukker, clubliefde bestaat allang niet meer. Helaas. Geldliefde des te meer. Mensen die denken dat ware clubliefde nog wel bestaat: Droom lekker verder. En vergeet vooral niet op tijd uit je zoete dromen te ontwaken.

22 juni 2019 om 13:09

Maar dit is biet 'meer'.. dit is een fortuin wat hij ij n korte tijd nog kan verdienen. Als jij nu 2000 in de maand verdiend en kan er 20.000 van maken voor hetzelfde werk in een andere omgevung ben je ook weg. Je maakt het jezelf de rest van je leven makkelijker. En die van je familie ook.

22 juni 2019 om 13:55

Protukker,

Tadic gaat niet naar China hoor! Hij wil gelukkig zijn met voetballen. Ik zeg niet dat hij niet weggaat. Als er een mooie Europese club komt zie ik hem wel vertrekken, maar niet naar China!

22 juni 2019 om 17:02

Psvdaclub, maar als je al jaren miljoenen verdient, dan gaat niet alles meer om geld. Volgens mij is Tadic iemand die veel om zijn gezin en familie geeft en daarom dat belangrijker vindt dan nog meer geld dan hij al heeft.

22 juni 2019 om 22:47

Volgens mij heeft Tadic laten zien dat clubliefde nog aardig bestaat.

22 juni 2019 om 10:50

Ik wil ook dat hij blijft, maar Ajax kan het niet maken hem tegen te houden als hij werkelijk 42 miljoen aan salaris kan verdienen. Als hij gaat, ga ik het hem ook niet kwalijk nemen; 42 miljoen..... Jezus Christus, wat is dat veel geld!

22 juni 2019 om 10:56

Niet voor iedereen staat geld op nummer 1 , zeker als je toch al zo veel hebt dat je je nooit meer zorgen hoeft te maken. 14 miljoen of 4 miljoen ...oo een gegeven moment zou het mij ook niet meer uitmaken. En war Tadic zegt “om hoeft e spelen moet ik gelukkig zijn “ . Verwacht dis niet dat hij naar China gaat , misschien over een paar jaar nog even .

22 juni 2019 om 11:09

Zucht.... Ik zei dat Ajax hem niet tegen kan houden in het geval dat hij wil...

En hoe kom je erbij dat Tadic zoveel heeft dat hij zich nooit meer zorgen hoeft te maken? Wat een nonsens. Een verkeerde financiele beslissing of tegenvaller en hij is blut. Daarnaast werk je voor je kinderen; dus wil dat ook je kinderen en kleinkinderen zich nooit meer zorgen hoeven te maken.

Royston Drenthe moest bij Sparta gaan voetballen omdat hij nog maar 80k had. Glenn Helder staat bij Fox te drummen omdat hij blut is en Andy van der Meijden moet ook werken voor zijn geld En zo zijn er veel meer. Zelfs Michael Jackson ging failliet toen hij nog leefde, en die had meer dan een miljard verdient..... Echt alles kan op.

22 juni 2019 om 11:13

4 of 14 mln maakt heel veel uit.

Even heel simpel. Als je 30 bent en 70 wordt, heb je met 4 mln 1 ton per jaar op te maken. met 14 mln 3,5 ton.

Nu hun carriere kunnen voetballers ook nog wel geld verdienen, maar deze periode wordt gecasht. Er is geen televisiestation dat 14 mln per jaar betaalt voor een analist.

22 juni 2019 om 11:38

3,5 x meer verdienen bij een andere werkgever, ik zou het wel weten.

En dan zullen ze in het Oosten waarschijnlijk ook vele malen minder belasting betalen dan het Westen.

22 juni 2019 om 11:42

Ach met sponsoring/reclame dingetjes zou hij ook nog wel wat kunnen verdienen na zn voetbalcarriere. Ik zie in Tadic na zn carrière nog wel trainer worden

22 juni 2019 om 12:27

@njfromvol

Er is niemand die dat soort bedragen cash gaat aanhouden en opmaken. Dat soort bedragen investeer je in bijvoorbeeld vastgoed. Laten we even uitgaan van een vrij mager rendement van 5% per jaar. Dan heb je met 4 miljoen 2 ton per jaar aan rendement en met 14 miljoen 7 ton per jaar. Scheelt uiteraard behoorlijk.

22 juni 2019 om 12:29

Zijn allemaal mensen die ook gek deden met t geld wat ze hadden.

22 juni 2019 om 12:29

Zijn allemaal mensen die ook gek deden met t geld wat ze hadden.

22 juni 2019 om 12:40

@pprins : hij is 30+, hij heeft in de PL gespeeld en de halve finale champions league.
Hij zou gek zijn als hij het niet zou doen.
Hij heeft ook nog familie he? Wellicht wil die ook goed achterlatenet het geld wat hij heeft verdiendet zijn aangeboren talent, werklust en doorzettingsvermogen.

22 juni 2019 om 12:58

@Hoogindenconcen

Tadic wordt helemaal niet met die gasten vergeleken. Die gasten worden als voorbeeld genomen dat een fortuin echt wel op kan. Er werd namelijk gezegd dat 14 of 4 mil niet uitmaakt, want het kan toch niet op.

22 juni 2019 om 13:04

MJ failliet. Hij heeft je zeker gebeld om het te zeggen. Of nee je hebt het natuurlijk van 'horen zeggen'. Tjongjonge!

22 juni 2019 om 13:10

@njfromvol, ten eerste is het niet eenmalig 4 miljoen, maar al een aantal jaar bij Southampton, nog minimaal 1 jaar bij Ajax. Als hij enigszins verstandig met z'n geld om is gegaan is hij al ruim meer dan 10 miljoen waard.

Ten tweede investeer je dat geld, van een paar miljoen kun je een heel aardig rendement krijgen hoor.

22 juni 2019 om 12:36

Zozo spierballen taal van Joël de internetkrijger. Iedereen is te koop voor een bepaalde prijs, ook tadic

22 juni 2019 om 14:24

Kunnen ze niet achter 1 van die andere spelers aan gaan, die anders toch wel zouden vertrekken..

30 miljoen winst maken op een speler op leeftijd al na 1 seizoen. Ajax is lekker bezig

22 juni 2019 om 10:47

Lezen, salaris is geen transferbedrag.

22 juni 2019 om 10:50

@masterm1nd

my bad! ik begreep het artikel even verkeerd

22 juni 2019 om 10:50

Ik ben altijd weer verbaasd dat iemand met zo'n hoog voetbal-IQ artikelen nooit leest. Je komt het echt zo vaak tegen. Je zou denken dat er sprake is van vriendjespolitiek...

22 juni 2019 om 11:44

Kan gebeuren, vooral op de zaterdagochtend

22 juni 2019 om 11:56

Als Ajax hem verkoopt, zullen ze nog zo'n 15 a 20 miljoen winst maken denk ik.

22 juni 2019 om 10:49

Ajax maakt geen 30 miljoen winst. Dit bedrag is het salaris dat ze Tadic bieden over 3 jaar.

Wat zal dit zonde zijn als hij vertrekt, alleen wel begrijpelijk. Nog even een financiële klapper maken voordat hij stopt.

Wat een bizarre bedragen! Ik hoop dat hij zn carrière af wil sluiten bij Ajax en dan op zn 34-ste naar Amerika of China gaat

22 juni 2019 om 10:55

Hahahaha dan sluit hij zijn carrière als nog niet af bij ajax. Maar ik teken ervoor.

22 juni 2019 om 12:45

Europese carrière

3 jaar voetballen, en vervolgens 3 generaties financieel onafhankelijk. China here i come!

22 juni 2019 om 10:57

Hij is al lang financieel onafhankelijk. Wat heb je aan driedubbel financieel afhankelijk .

22 juni 2019 om 11:07

Dat zegt hij toch al? '3 generaties'. Hiermee zijn zijn kinderen, kleinkinderen en diens kinderen ook voorzien van een zorgeloze toekomst.

22 juni 2019 om 11:11

Tsja moet je daarvoor 3’jaar in je eentje in China gaan zitten , opdat je klein klein kinderen ook nooit meer hoeven te werken ? Hij
Laat mooi wat miljoentjes over voor zijn kinderen , zijn klein klein kinderen redden zichzelf maar zou ik denken

22 juni 2019 om 11:25

Hoezo alleen in China? Hij hoeft daar niet in een isolatiecel te slapen hoor, hij kan zijn hele familie 3 jaar meenemen en onderhouden in alle luxe.

22 juni 2019 om 11:49

Ja dat doe jij je zoontje
Aan? 3 jaar in China op je 10e? Waar je niemand kent , de
Taal niet spreekt, naar
Een private school moet. Ikmzou dat mijn zoontje niet graag aandoen hoor in die cruciale levensfase . Alleen maar omdat ik van superveel naar absurd veel geld wil. Ik denk dat Tadic gewoon voor geluk kiest. Ronaldo ook , die kan 50 miljoen per jaar verdienen in China . Doet ie ook niet .

22 juni 2019 om 12:02

Ja joh ik had mijn vader nooit meer aangekeken als hij mij van mijn 10e tot mijn 13e in een wereldstad als Peking had opgevoed waardoor ik nu meer levenservaring had, misschien gebrekkig een extra wereldtaal begreep en nooit meer zorgen zou hebben over een hypotheek of baangarantie...
Kindermishandeling is het!

22 juni 2019 om 12:08

Niet te vergelijken met Ronaldo. Die verdient nu ook 33 miljoen per jaar en zijn salaris is maar een relatief klein deel van zijn inkomsten. Ronaldo koos voor het sportieve plaatje

22 juni 2019 om 12:35

Alles wat je zegt over China is hetzelfde als de situatie nu, namelijk Nederland en voorheen Engeland. Ze zullen hun kind sowieso wel naar een privé internationale school sturen, niet naar de lokale OBS.

22 juni 2019 om 12:45

Kinderen in Azië op private schools hebben de beste tijd van hun leven.
Ik kan het weten, mijn zoon heeft op zo een school gezeten. Ook veel vrienden / kennisen in Azië ( China, Thailand, Singapore, Vietnam ) die hetzelfde ervaren.
Tadic zou echt gek zijn als hij het niet doet.
Daarnaast is Azië niet vervelend om te wonen ( woon er zelf )

22 juni 2019 om 12:57

Denk dat jij op je 10e echt niet zo blij zou zijn als je uit je leven gerukt wordt . Je vriendjes , je voetbal. En in een of andere stad waar je niemand verstaat. Kan je uit ervaring vertellen dat dat geen pretje is.

22 juni 2019 om 13:10

Onzin prins, de meeste voetballers zijn nomaden, weet niet of je zelf kids hebt en hoe oud ze zijn. Belangrijkste is liefde van de ouders. Maakt weinig uit waar je woont.
En als Tadic er voor kan zorgen dat hij zijn kinderen, en de generaties erna een onbezorgd leven zou kunnen geven door 35 miljoen over te houden na een 3 jarig contract in een werelddeel waar veel te zien is, veel ervaring kan worden opgedaan ( zeker ook voor kinderen ) dan zou als ik Tadic was Danny/Daley ( blind dus ) tekenen.
Dat jij dat biet zou doen is ook te begrijpen, 1 van mijn betere vrienden heeft er ook voor gekozen om in een dorpje in Brabant te blijven wonen in plaats van een geweldig salaris en top baan in Kuala Lumpur.
Iedereen denkt er anders over, prima.

22 juni 2019 om 13:11

Pretje of niet. Tadic zou gek zijn om het niet te doen. Hij zal wel veel hebben maar 42 miljoen in 3 jaar is gewoon bizar en 3 jaar is niks, daarna terugkeren naar Nederland kan ook gewoon.

22 juni 2019 om 13:18

@pprins : ik neem voor het gemak maar even aan dat Tadic zijn kinds Engels spreken. Dat spreken ze op internationale scholen in China ook, wellicht zelfs Nederlandse scholen in sommige steden.

22 juni 2019 om 13:45

@graziayes ja uiteraard kan ik begrijpen als hij het wel doet. Mijn vader was ook een zogenaamde Nomad en ik kan je vertellen dat ik daar als kind niet blij mee was. En dan ging het bij hem nog om landen waar relatief weinig aanpassing nodig was als Duitsland en Engeland . Voor een kind van 10 is China echt wel ff iets. Zelf zou ik het niet doen , althans niet als ik al zo veel geld heb dat ik er überhaupt nooit meer over hoef na te denken. En ik denk ook dat Tadic het niet doet , die is zelf en met zijn gezin net zo gelukkig in Amsterdam terwijl hij in Southampton niet zo gelukkig was . Maar kan ook dat ie het wel doet , dat lijkt me ook niet onlogisch hoor.

22 juni 2019 om 16:05

@pprins
Die kinderen van Tadic wonen pas een jaar in Nederland. Dus die zijn vorig jaar al van hun vriendjes en voetbal uit Engeland weggerukt.
In China zullen de mensen waarmee die kinderen omgaan prima engels spreken.

Dat jouw ervaring geen pretje was, betekent niet dat de ervaring van een kind met een vader die 14 miljoen per jaar verdiend dat ook moet zijn. Als je geld hebt, kan je voor kinderen overal wel een leuke tijd maken.

22 juni 2019 om 16:45

Dat wordt dus echt onderschat hoor. Mijn vader was ook bepaald niet arm, geen schijn tov Tadic uiteraard maar wij woonden ook in grote hotels met alles wat je wilde. Maar iedere keer verhuizen is echt geen pretje voor een kind. En al helemaal niet naar een totaal andere cultuur met een onbegrijpbare taal. Hetzelfde geldt voor Tadic zelf en zijn vrouw overigens . Hij heeft zelf het afgelopen jaar meerdere keren aangegeven hoe gelukkig hij en zijn gezin in Amsterdam zijn , dat is ook veel waard. Ik kan best begrijpen als hij het doet , maar hem, via de media uiteraard , kennende doet hij het niet .

Tadic moet blijven. Hij is een garantie voor doelpunten en een bepalende speler in ons spel.

Kijken of Ajax nu nog steeds zijn favoriete club is..

42 miljoen in 3 jaar?
Die is weg denk ik. 30 jaar en dan zoveel nog kunnen verdienen. Dat gebeurt je niet meer.

Zeg daar maar eens nee tegen. Bij Ajax zal het afgelopen seizoen niet geevenaard kunnen worden, dus de uitdaging is natuurlijk wel een beetje weg. Ik hoop oprecht dat hij blijft maar zou het goed begrijpen als hij deze kans niet wilt laten lopen.

Sommige bedragen kun je simpelweg niet weigeren , 42 miljoen aan salaris. Er wonen 1 miljard mensen in China , die zijn echt niet allemaal ongelukkig. Ik zou het wel weten , die CL ga je toch niet winnen en hij word dit seizoen 31.

22 juni 2019 om 10:55

Ja, en zeker als je geen Messi/Ronaldo/Neymar bent die elk jaar al heel veel binnenhaalt aan sponsor inkomsten.

Hoeveel zou zo een Tadic op de bankrekening hebben staan? 10 miljoen? 5 miljoen nog aan goederen erbij? Dat kan je in een paar jaar verdriedubbelen.

En China is echt wel prima leven als je geld hebt.

22 juni 2019 om 11:04

Ik denk dat hij nog meer op zijn bankrekening heeft staan . In ieder geval meer dan genoeg om nooit meer aan geld te hoeven denken. Bij Ajax komt er de komende 3 jaar ook 12 miljoen bij. Als je zo veel hebt ; kun je ook voor andere dingen kiezen. Wat denk je dat Ronaldo en Messi in China zouden kunnen verdienen ...50 miljoen per jaar of zo...doen ze ook niet . 3 jaar in China . Kun je je kinderen niet aandoen , dus waarschijnlijk moet ie alleen. Zit je daar in je eentje , geen vrienden , kunt niet communiceren met mensen ...ongelukkig te zijn met nog meer geld terwijl je al meer hebt dan je ooit kunt opmaken

22 juni 2019 om 11:20

Het verschil is dat voor Messi en Ronaldo het salaris minder is dan hun andere inkomsten. Messi heeft afgelopen jaar 112 euro verdiend waarvan maar 29 miljoen van zijn salaris bij Barcelona komt.

Spelers zoals Tadic moeten het vooral van hun salaris hebben. Tadic heeft maar 5 jaar gespeeld voor een 'hoog' salaris (4 bij Southampton, 1 bij Ajax) en heeft zo een 3 miljoen bruto per jaar verdiend. Zijn totale waarde wordt geschat op zo een 10 miljoen euro volgens verschillende sites.

Dit valt totaal niet in dezelfde categorie als Messi en Ronaldo die honderden miljoenen waard zijn.
Het zou pas hetzelfde zijn als Messi of Ronaldo een aanbieding krijgen om in 3 jaar 2 miljard euro te gaan verdienen in China. En dan zou ik zeggen; doen.

22 juni 2019 om 11:27

Wat een onzin! Messi krijgt qel degelijk 100 mil bruto per jaar aan SALARIS

22 juni 2019 om 12:37

Hahahahaha. Je denkt serieus dat Barcelona 20% van haar omzet overmaakt naar Messi? Dus niet winst, maar omzet? Mijn hemel, sommige mensen.

22 juni 2019 om 13:00

Nee. Messi krijgt geen 100
Miljoen aan salaris 😂

22 juni 2019 om 11:00

Eens, kijk maar naar Graziano Pelle. Die leeft de rest van zijn leven als multimiljonair door de laatste paar jaar van zijn carrière, ik wist het wel.

22 juni 2019 om 11:03

Aan de andere kant heeft Tadic net het beste seizoen van z'n leven gehad, kan me ook voorstellen dat je dan op je 30e er nog niet helemaal klaar voor bent om je sportieve ambities volledig opzij te zetten. Je kunt ook nog een jaar bij Ajax voetballen voor 3 miljoen en daarna nog 2 of 3 jaar naar China.

22 juni 2019 om 11:08

Sportief gezien zal het heel moeilijk worden om dit seizoen te evenaren. Daarnaast zou hij ook zomaar een zware blessure kunnen krijgen, dan vervallen dit soort aanbiedingen direct. 3 miljoen per jaar bij Ajax is lekker maar 42 miljoen in 3 jaar is once in a lifetime, vooral op zijn leeftijd.

22 juni 2019 om 11:19

Ja tuurlijk zal allemaal kunnen, Ronaldo kan morgen ook verongelukken en Messi kan besluiten een geslachtsverandering te ondergaan. Tadic is een topsporter die net het beste jaar van z'n leven heeft gehad. Dat de kans op herhaling met het team niet erg groot is is waar, maar dat wil niet zeggen dat zijn persoonlijk ambitie niet verder reikt dan de Chinese competitie. Ook al haal je niet de halve finale CL, dan is voetballen in. Europa alsnog ambitieuzer dan in China waar ze elke blanke voetballer een megasalaris bieden omdat anders niemand naar die 9niveau loze competitie wil.

22 juni 2019 om 11:20

En hoezo once in a lifetime? Tadic Kan heus volgend jaar ook nog een lucratief contract tekenen, dat kon zelfs Gudelj en die heeft nooit ergens gepresteerd.

22 juni 2019 om 11:32

Wat een hoop onzin en appels met peren vergelijkingen om je punt te maken. Messi geslachtsverandering en Ronaldo verongelukken, waar heb je het over? Een zware blessure is gewoon een reëel optie in topsport. Daarnaast speelt hij maar in de Eredivisie, je doet net alsof hij een topcompetitie zou opgeven voor China.
Maar goed, uiteindelijk komt het neer op persoonlijke afwegingen en als hij zou willen blijven kan dat prima maar 14 miljoen salaris per jaar is inderdaad once in a lifetime. Tadic is immers geen Messi of Ronaldo om jouw belachelijke vergelijking maar te gebruiken.

22 juni 2019 om 11:36

Haha mooi dat ik nu onzin verkondig. Dus als ik dingen erbij haal die nergens op slaan, dan is het onzin, maar dat jij met allerlei 'als' scenario's komt zijn wel valide argumenten voor je standpunt? Je noemt het allemaal belachelijk en dat is prima, maar dan zijn we verder wel klaar met de discussie. Als jij niet begrijpt dat ik Tadic niet qua kwaliteit met die 2 vergelijk, dan is dat vooral jouw probleem en gebrek aan begrijpend lezen vaardigheid.

22 juni 2019 om 11:54

Nee hoor . Gewoon nog lekker 2
Jaar op niveau en met plezier voetballen in Amsterdam en dan kun je alsnog naar China gaan. Ik
Zou er geen zin in hebben ; maar
Wellicht is 1 jaartje nog wel
Te pruimen daar .

Man man man wat een bedragen dan verlies je toch alle realiteit uit de ogen. Voetbal is in ieder geval mij een beetje aan het verliezen maar ik vermoed overigens dat hier geen (sub)topper rouwig om is.

Voor dat bedrag heeft hij geen keus meer denk ik, hij weet dondersgoed dat wat hij met Ajax heeft bereikt zal hij nooit meer weer bereiken, hij is weg denk ik.

Je zou zeggen, doet ie toch niet hij wil bij Ajax blijven, maar 42 miljoen...

22 juni 2019 om 15:01

Ik hoor iedereen zeggen dat hij met € 42 miljoen in drie jaar weg is. Leuk maar hij moet ook maar zin hebben om met zijn gezin 3 jaar in China te gaan zitten maar belangrijker nog. Heeft Ajax daarin ook nog wat te zeggen. Als die Chinezen niet minstens een vergelijkbaar bedrag aan transfersom betalen gaat hij helemaal nergens heen.

Ach geld is lekker maar ja gaat toch niet met je hele gezin in China zitten en ik denk dat Tadic dat ook niet zal doen , die heeft nu al geld genoeg verdiend en wat moet je buiten het geld in China doen en daarbij niet voor iedereen in geld zaligmakend hoor en ik hoop ook dat Ajax hier voor gaat liggen want je kunt moeilijk al je steekhouders verkopen .

Als het in dit tempo doorgaat bij Ajax blijft straks alleen Eric ten Hag nog over!

22 juni 2019 om 11:35

Voorlopig is van de basis nog maar één speler weg. Eerst allemaal maar zien en dan kijken we verder.

Tadic is allang financieel onafhankelijk dus die hoeft het niet voor het geld te doen. Blijf me wel verbazen over de gigantische bedragen die in het Chinese voetbal rond gaan.

Waarom zou je naar China gaan als je naar Bayern of Real kan? Wie heeft er nou niet liever 10-30 wedstrijden voor een echte Europees topclub dan 40 voor Chinese ploeg in waardeloze competitie?

22 juni 2019 om 12:52

Tadic kan niet naar Real of Bayern, geloof er niks van..

22 juni 2019 om 19:00

@tilburg013: Maar jij vind Eriksen ook niet goed genoeg voor Real terwijl die al ruim jaar aan Real gelinkt wordt. Wie moeten ze dan wel halen Real?

22 juni 2019 om 19:16

Geen Tadic in ieder geval. Ik zou James er gewoon bij houden en Ndombele ophalen. Middenveld: Casemiro, Modric, Ndombele, James, Kroos, Asensio en Isco is meer dan genoeg. Eventueel Ceballos erbij houden maar daar is Zidane niet zo van gecharmeerd, wat ik overigens niet begrijp. Eriksen is wel een goede speler maar viel dit jaar toch aardig door de mand en voor een 1-jarig contract 100+ miljoen betalen, daar is hij gewoon niet goed genoeg voor. Misschien volgend jaar ophalen..

22 juni 2019 om 19:33

Ndombele is geen aanvallende middenvelder. James vinden vele hier bij Bayern al niet goed. Asensio zou al 2 jaar stil staan in zijn ontwikkeling. Rest zijn centrale middenvelders.

22 juni 2019 om 13:02

Omdat zowel Real als Bayern te hoog gegrepen zijn en dus niet meer dan een gerucht.

Kunnen we dit niet verbieden op èén of andere manier? Het rotte geld maakt alles kapot!! 42mlj in 3 jr, in een dictatuur waar 1 1/2 mlj islamiten in concentratiekampen zitten opgesloten!!! Rotten world.....

22 juni 2019 om 11:58

Helaas maakt geld niet alleen het voetbal kapot

Wat is het voetbalniveau van China eigenlijk. Carasco was er in een jaar ook niet beter op geworden.

Tadic koos voor Ajax voor het sportieve aspect, lijkt me niet de speler die een jaar later in China gaat voetballen voor het geld.

Susan Tadic is een Serviër en een man van eer en van trots en een man die z'n woord aan Ajax heeft gegeven. 2 jaar blijven is 2 jaar blijven.

Ajax heeft veel aan hem te danken, maar hij heeft ook veel aan Ajax te danken.

Ajax en Tadic zijn elkaar op het juiste moment tegengekomen en dat huwelijk duurt tot aan het eind van het nieuwe seizoen.

Ik kan me niet voorstellen dat Ajax gaat meewerken aan een transfer van Tadic, een van de meest cruciale spelers afgelopen seizoen. Zoals Overmars al heeft gezegd, we gaan geen half elftal aan sterkhouders verkopen. Dat betekend niet dat het makkelijk gaat worden deze zomer, soms zitten er transferbiedingen bij die voor de speler en/of club heel erg aantrekkelijk zijn. Maar er staat 40 miljoen op het spel begin van dit seizoen in de vorm van CL voetbal en vervolgens kunnen we met een kampioenschap waarschijnlijk rechtstreekse kwalificatie afdwingen (nog eens 40 miljoen). Er staat dus met 4 wedstrijden CL kwalificatie en een kampioenschap al 80 miljoen op het spel, dat is nog exclusief prestaties binnen de El/cl.

Ook Van de Beek, Neres en Ziyech hun verblijf voor komend seizoen is niet zeker dus we zullen nog wel het nodige te lezen krijgen. Niet te druk om maken is het advies denk ik, met Overmars hebben we een competente bestuurder die dit soort zaken moet regelen.

Je zou gek zijn om dit te weigeren.

Moeilijke keuze Yannick carraso wil niet voor niets weg hij mag momentieel niet eens mee trainen.

22 juni 2019 om 13:18

Omdat Yannick een lompe houding heeft en vaker rare dingen doet.

Voor Ajax en de Eredivisie zou het bijzonder jammer zijn, maar vanuit Tadic zou ik het wel begrijpen. 14 miljoen per jaar, dat krijgen normaal alleen de hele grote meneren bij de absolute topclubs

Je moet rekening houden met alles e. Diene jongen is al 30 jaar heeft in verschillende competitie gespeeld. Als je zo een aanbieding krijg moet je het met 2 handen grijpen. Je moet begrijpen dat er ook leven na het voetbal is e. Dus bij deze go tadic go!

gaan. mooier seizoen krijg je niet. lekker paar jaar naar China als de man van ajax en vervolgens met pensioen

Ben bang dat hij vertrekt als ze hem dit inderdaad geboden hebben. Al kan Ajax in principe alles vragen wat ze willen. Volgens mij zijn Chinezen helaas niet zo bereid om veel in transfersommen te investeren maar vooral in salarissen, omdat ze 100% extra kwijt zijn aan ik meen de Chinese overheid of voetbalbond

22 juni 2019 om 13:36

Antonieajax, dat lijkt mij ook, echter als Tadic dan naar rechter stapt krijgt hij direct gelijk.
Met een dergelijke salaris verbetering..
Dus dan zal er wel een compromis (afkoopsom) komen.
Leuk is heel anders..

Wat een bedragen zeg. Die is weg mocht dielt waar zijn. Benieuwd naar de selectie van Ajax volgend jaar.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren