Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Pogba openbaart transferwens: ‘Goed moment voor een nieuwe uitdaging’

Laatste update:

De laatste tijd wordt er veel gespeculeerd over de toekomst van Paul Pogba bij Manchester United. De Franse middenvelder laat nu zelf doorschemeren dat hij openstaat voor een nieuwe uitdaging. Real Madrid lijkt de voornaamste kandidaat te zijn om Pogba weg te halen bij de nummer zes van het afgelopen Premier League-seizoen.

Pogba stond verschillende journalisten, van onder meer de BBC, the Guardian en Reuters, te woord in Tokio. “Het zou een goed moment kunnen zijn om ergens anders een uitdaging aan te gaan. Zoals jullie allemaal weten, wordt er de laatste tijd veel gespeculeerd. Ik heb drie geweldige jaren gehad in Manchester, met ups en downs. Dat komt overal in de voetbalwereld voor”, laat Pogba weten.

“Er is afgelopen seizoen veel gebeurd en ik denk er nu over na om ergens anders een uitdaging aan te gaan”, concludeert de Franse middenvelder. Manchester United nam Pogba drie jaar geleden voor 105 miljoen euro over van Juventus. Totaal speelde de Franse middenvelder 142 wedstrijden voor de Engelse topclub, waarin hij goed was voor 31 doelpunten en 29 assists. Pogba legde met Manchester United beslag op de Europa League en de EFL Cup.

Ondanks zijn tot 2021 lopende contract lijkt Pogba nu zijn zinnen te hebben gezet op een vertrek bij Manchester United. Real Madrid lijkt de voornaamste gegadigde om de middenvelder over te nemen van the Red Devils, die naar verluidt wel 150 miljoen euro wensen te ontvangen. Pogba werd de voorbije tijd tevens gelinkt aan een terugkeer naar Juventus, waar hij tussen 2012 en 2016 onder contract stond.

Zie jij Paul Pogba naar Real Madrid vertrekken?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Toch niet gebracht wat er van hem verwacht wordt. Op sommige momenten spat de klasse er van af, helaas kan hij dit niveau niet een lange tijd vasthouden. Erg benieuwd hoe hij bij een ander team gaat renderen!

16 juni 2019 om 12:16

Zat wel gewoon in de pfa premier leave team van het jaar, had de meeste goals,assists, dribbels, kansen gemaakt, meeste passen voor united

16 juni 2019 om 12:20

Dus omdat hij in de PFA team van het jaar zat, heeft hij het goed gedaan? Iedereen weet dat het onzin was dat hij boven Wijnaldum werd gekozen. Wijnaldum zou Pogba les kunnen geven in contant presteren.

16 juni 2019 om 12:21

Dat pogba dit jaar in het toty zat was de grootste aanfluiting van het team. Heeft 2 goeie maanden gehad en verder was ie waardeloos.

16 juni 2019 om 13:05

Met alle respect voor Wijnaldum maar Pogba is zo’n beetje in alles op voetbalgebied beter dan hem dus er kunnen weinig lessen gegeven worden. Zet die fantastische Wijnaldum in dit team van United en dan ben ik benieuwd naar zijn toegevoegde waarde.

16 juni 2019 om 13:07

Nee maar hij was wel de beste speler van Manchester united was dit seizoen, pogba is de zondebok voor de TEAMS slechte prestaties

16 juni 2019 om 18:04

Lachertje natuurlijk dat ie daar in stond. Puur op naam.

16 juni 2019 om 12:17

Noem 1 speler van manchester united die wel wat brengt? Uiteindelijk is het momenteel een 'team' waar iedereen voor zijn eigen BV bezig is. Zelfs gerenommeerde trainers mislukken er. Iets is er gewoon niet goed in de club, dus denk niet dat je op basis van zijn prestaties bij dit united kan afrekenen op zijn niveau in het algemeen.

16 juni 2019 om 12:20

Niemand haalde zijn niveau, inderdaad. Maar van Paul, de man van 100 miljoen, grootste talent, beste Franse voetballer en de tank Pogba mag je wel verwachten dat hij dit team toch een béétje op sleeptouw neemt. Maar Pogba liep er net zo verloren en inspiratieloos bij als ieder ander.

16 juni 2019 om 12:21

Tot afgelopen seizoen was De Gea duidelijk een speler die wel iets bracht, maar dat valt dit seizoen ook tegen.

16 juni 2019 om 13:19

@brakobama

Messi laat ook niks zien bij Argentinie en dat is niet omdat het geen goede speler is maar omdat hij in een matig team speelt. hetzelfde geld denk ik voor Pogba want ik vind hem gewoon een geweldige voetballer, alleen bij United komt het er niet uit

16 juni 2019 om 12:25

Inderdaad veel te weinig gebracht. Iedereen zegt dat hij het WK zo goed was, maar dat vond ik ook niet. Frankrijk had een wereldploeg en veel geluk. Hij is niet de leider die hij moet zijn vanwege zijn status. Bij Juve was hij goed omdat hij jong was in een super ervaren ploeg. Daar mocht hij zijn ding doen en lag de focus op het goede. Let maar op Real wordt ook niks. Hij wil de grote meneer zijn maar heeft niet de dagelijkse discipline die daarbij hoort zoals bv Ronaldo dat heeft. Hij kam het simpelweg niet opbrengen om zijn leven zo in te richten let maar op mijn woorden

Jezus wat een team gaat dat worden zeg.

16 juni 2019 om 12:33

Tja, het kan aan mij liggen maar ik denk dat Barca nog steeds een beter middenveld heeft met Arthur & de Jong en een betere aanval, mits Coutinho gaat presteren of wordt vervangen.

16 juni 2019 om 12:38

Pogba kroos modric daar zit veel meer voetbal loopvermogen en kwaliteit in hoor.

16 juni 2019 om 12:59

Komt er wel niet uit. Gaan ze casemiro gewoon aan de kant schuiven dan?

16 juni 2019 om 13:31

Real zou dat middenveld overlopen. Real zou een top balans hebben van intelligentie/ervaring/kracht/loopvermogen/passing/technieken ga zo maar door.

16 juni 2019 om 13:33

@James voetbalvermogen op technisch gebied wel. Loopvermogen wint Barca. Frenkie, Vidal en Rakitic zijn spelers die veel kms maken. Bij Real alleen Modric. Kwaliteit is moeilijk in te schatten. Dat is oa consistent zijn terwijl Modric en Kroos compleet verzopen na de winterstop.

Heeft gewoon betere spelers om zich heen nodig. Bij Frankrijk is het een andere speler. Hopelijk bewijst hij zich weer op clubniveau.

16 juni 2019 om 12:24

Een speler die zo veel kost zou geen betere spelers om zich heen moeten hebben om contant te presteren. Hij moet dan het niveau omhoog kunnen tillen en zijn ploeggenoten moeten zich aan dat niveau optrekken.

16 juni 2019 om 12:28

Hou gewoon op, zelfs een Messi heeft moeite bij Argentinië door onkunde van zijn medespelers. Grote spelers of kleine, hebben allemaal elkaar nodig. Dus pogba die duidelijk beter voetbalt bij Frankrijk zal sowieso beter presteren bij een pak en beet Barcelona/Madrid etc. Bij united lopen gewoon veel koekenbakkers ( dit zeg k met alle respect )

16 juni 2019 om 12:34

De beste man gaat Messi, die zijn land naar verschillende finales heeft geleid, vergelijken met Pogba. Het moet niet gekker worden.

16 juni 2019 om 12:41

Om vervolgens alle finales voor zijn land te verliezen. Peuke prestatie indeed. Je moet de vergelijking niet al te letterlijk nemen, maar het meer terugschalen naar Pogba’s niveau, way overduidelijk minder is dan dat van Messi’s.

16 juni 2019 om 12:58

Pogba heeft tenminste een finale gewonnen. beter 1 finale winnen dan tig verliezen

16 juni 2019 om 14:08

AZE CHE maak jezelf niet zo belachelijk. Pogba was uitstekend op het wk in Rusland die ze wonnen. Bovendien haalde die ook de ek finale met Frankrijk. Je bent klem geluld en kunt beter uitloggen.

Als je met een stel houten klazen en zwakke spelers om je heen speelt dan beïnvloed dat jezelf ook. Messi bakte er niets van vannacht, Pogba vaak ook niet bij United. Pogba kan wel drie man uitspelen maar dan moet die de bal ook afspelen en moeten die spelers er wat mee doen wat nauwelijks gebeurt. Het is lekker als je als middenvelder dragende krachten als Kroos en Modric om om je heen hebt staan of je kan de bal naar Hazard spelen wetende dat die wat forceert.

16 juni 2019 om 14:18

El Fenomeno

Uitloggen wanneer je niet meer mee kan, daar weet jij natuurlijk alles van...

Dat Pogba goed was op het WK ontken ik ook nergens, leg mij geen woorden in de mond. Dat hij bij United in een slechte ploeg speelt betekent niet dat het oke is als hij zelf ook een paar niveaus minder gaat spelen. Hazard speelde bij Chelsea afgelopen jaar ook in een zaad ploeg, was nog altijd werelds. Met zijn status, salaris en transferbedrag zou Pogba constant een hoog niveau moeten halen.

16 juni 2019 om 14:35

Je hebt helemaal gelijk bpreal, wat AZE zegt is natuurlijk totale onzin. Op een gegeven moment voetbal je op een bepaald niveau dat individuele prestaties geen team kunnen dragen, en zeker niet als middenvelder, die vaak de rol hebben om de andere linies directe ondersteuning aan te bieden.

16 juni 2019 om 15:09

Altijd dezelfde onzin, wanneer Argentinië slecht presenteert ligt het niet aan Messi maar aan zijn debiele medespelers en wanneer Argentinië goed presenteert ligt het alleen aan messi die in zijn eentje heeft gekeept, verdedigd, op het middenveld ballen afpakt, strooit met pasjes, als buitenspeler breed staat en mannetjes voorbij rent en als pinchitter ook nog de doelpunten maakt, ach schei toch uit man!

Waar was Messi afgelopen wk? Nergens te bekennen, en dan word er wel verwezen naar het team, waar was Messi gisteren tegen Colombia met een aanval di Maria, aguero, Messi wat op papier een wereld top aanval is

Mensen als jou zijn niet serieus te nemen, een wk waar Messi alleen groepsfase thuis gaf, voor de rest de achtste, kwart halve finale en finale niet heeft gescoord en niet belangrijk was, en dan durven ze te zeggen hij heeft Argentina in zn eentje naar de finale gebracht, ga toch knikkeren man

16 juni 2019 om 15:28

Je zegt zelf dat je Pogba niet mag vergelijken met Messi die zijn land naar verschillende finales heeft geleid, dat heeft Pogba ook gedaan. Je weet dus totaal niet meer wat voor een onzin je telkens verkondigt. Hazard heeft ook twee seizoenen gehad waarin die het hele jaar niets had laten zien omdat zijn medespelers zo zwak waren.

16 juni 2019 om 15:36

Pogba heeft het ook gedaan, ja samen met Griezzman, Mbappe, Kante, Matuidi die allemaal het minstens even goed als Pogba hebben gedaan. Messi deed het met spelers die Argentinië lieten vallen als een bak steen. Is toch wel een stuk knapper.

Wat je over Hazard zegt is natuurlijk onzin. In het jaar dat ze voor de 10e plek speelden was het idd minder maar daar buiten elk jaar een van de beste van de PL.

16 juni 2019 om 17:43

Pogba speelt bij Frankrijk als een dienende speler. Dat doet hij zeer goed.
Met de potentie die hij bij Juventus toonde was het natuurlijk de verwachting dat hij een leidende rol zou gaan hebben. Dat hoeft hij bij Frankrijk niet en lukt bij United toch niet echt.

16 juni 2019 om 19:32

Je praat echt onzin, want Messi heeft nogmaals vanaf de achtste finales niks meer klaargespeeld.
Dus hou op met je waanideeën

En inderdaad ja koekenbakkers ij Argentinië, een lijst waar menige landen super jaloers op zouden zijn en elk van de speler in dat lijst in een top competitie speelt bij een topclub of een hele goede club

Federico Fernandez, Ezequiel Garay, Pablo Zabaleta, Marcos Rojo, Hugo Campagnaro

Midfielders: Fernando Gago, Augusto Fernandez , Javier Mascherano , Angel Di Maria, Lucas Biglia, Ricardo Alvarez , Enzo Perez

Sergio Aguero, Gonzalo Higuain, Ezequiel Lavezzi, Rodrigo Palacio

Dat wordt een La Liga team op FUT20😅

16 juni 2019 om 12:22

En hoe eindelijk een echt goeie Liga linksbuiten voor FUT. Mijn hybrid zal wel uit veel Real spelers bestaan 😂.

16 juni 2019 om 12:56

Je bent niet goed dat je nog fifa gaat kopen! Elk jaar weer hetzelfde, minieme veranderingen, alles draait om fut en pakjes kopen! Geld klopperij is het geworden! Nog niet te spreken over dat het vast staat dat je wint of verliest. Soms gaan ballen de kruising in van 40 meter en soms lukt het niet eens om een 1 op 1 af te maken met Ronaldo 99. Ik sla dit jaar over, ik adviseer jou het zelfde!

16 juni 2019 om 13:17

Ben vorig jaar al gestopt met dat spel. Beste beslissing die ik kon nemen. Bespaart me een paar frustrerende avonden. Wat een slecht spel is Fifa geworden. Helaas blijven mensen er dik geld uitgeven aan packs en al die andere nonsens, waardoor EA niet veel zal veranderen. Volgende editie Fifa Street mode erin gooien om de community een beetje tegemoet te komen. Maar voor mij is het 't in ieder geval niet waard om het te kopen.

16 juni 2019 om 13:28

Ach niet zeuren... met een beetje goede handelingstactiek is het niet nodig pakketjes te kopen....
En jaarlijks een spel kopen van 60,- á 100,- valt best mee. Sommige geven het 3/4 dubbele uit aan uitgaan/roken in een maand.

Als het dan toch moet, dan maar voor een heel groot bedrag. Kan je gelijk een heel trio aan vervangers halen. (Partey, Bruno, Tielemans)

16 juni 2019 om 12:39

Llorente naar Atleti, Partey naar United?

16 juni 2019 om 12:51

Liever partey naar Arsenal!

Opzich is die zeker welkom! Zo’n type middenvelder missen we wel. Ceballos, James en Kovacic gaan sowieso weg denk ik. Dus dan is hij zeker welkom.

16 juni 2019 om 13:34

Valt mij op dat er niet zoveel teams geïnteresseerd zijn in Ceballos, prima speler!

16 juni 2019 om 13:48

Denk dat veel clubs wachten tot Real uitgeshopt is. Als real dadelijk 8 middenvelders en 8 aanvallers heeft moeten ze wel verkopen en dit zou de verkoopprijs nog wel eens kunnen drukken.

16 juni 2019 om 14:18

Wat een fout maakt real hier. Ik zie in ceballos nog steeds een absolute geweldenaar. Een echte 2-way midfielder. Eentje die zowel defensief als offensief vanalles kan, wil en doet. Hij koppelt techniek aan werkethiek en kilometers. Enige dat hij nog wel mist is inzicht. Wat mij betreft de ideale man om 10 andere vedettes te compenseren

16 juni 2019 om 15:14

Sorry maar nope.
Zie in ceballos echt niks bijzonders, ik zie zelfs meer in Llorente die weliswaar als CDM speelt en geen CM maar je kan niet zeggen dat ceballos op het niveau, kroos, James, Modric, kovacic ziet. Bij alle die ik heb opgenoemd hebben de heren wat speciaals, bij ceballos ja het open draaien wat ook vaak genoeg verkeerd gaat

Ik denk dat Pogba perfect op Real’s middenveld past. Met Casemiro als stofzuiger en Kroos/Modric als spelverdelers krijgt Pogba eindelijk de vrijheid om zich meer te richten op n rol als aanvallende middenvelder.

Nou kom op Perez, maak deze zomer onvergetelijk! Met pogba erbij heeft real weer een team staan wat voor alle prijzen meespeelt. Volgend jaar mbappe nog erbij en je zit de komende 10 jaar gebakken!

Poh als hij ook naar Real gaat... wat een team krijg je dan. Middenveld had naar mijn mening we nieuw elan nodig en denk dat hij onder Zizou zal opbloeien.

Pogba wordt bijna hoogstpersoonlijk verantwoordelijk gehouden voor de sportieve malaise waarin Manchester United verkeerd. Hij wordt letterlijk door 'fans' uitgekafferd en de (leun)stoelanalisten zijn er ook vies van om hem onder een vrachtwagen te duwen, maar toch hangt er een prijskaartje van 150 miljoen om zijn nek? Dat gaat hem dus niet worden.

Ik hoop dat Mino op z'n best gaat zijn en die jongen daar weghaalt.

16 juni 2019 om 18:08

Dat valt best mee hoor, Mourinho was veel meer kop vn Jut en Solksjaer vinden een hoop United supporters ook maar een koekenbakker. Van Pogba werd meer verwacht ja, mag het. Maar Rashford,Lingard en Young vangen veel meer kritiek.

Pogba was vóór United enorm overschat, en nu onderschat. Absoluut een van de beste middenvelders ter wereld en helemaal in een functioneel team. Ik gun het hem enorm, dit United onder Solksjaer is ver beneden zijn kunnen. Hopen op 150 miljoen.

16 juni 2019 om 14:07

Hoezo gun je hem dit? Ole wil zijn team om hem heen bouwen en hij geeft het op? Jammer dat hij niet voor deze uitdaging wil gaan. Ook niet verkopen voor minder. 150 miljoen is minimale. Wel eens met je onder/overschatting.

16 juni 2019 om 14:11

Hij kan in de absolute top spelen en van waarde zijn. In de subtop van Engeland bungelen zal een slechte keuze zijn. United zal de komende jaren niet meer aanhaken en voor de serieuze prijzen meedoen.

Ik vind dit respectloos naar zijn club toe. Die kunnen nu nooit meer de hoofdprijs vragen. Iedereen weet dat hij weg wilt.

Maar nu alweer zin in het nieuwe seizoen!

16 juni 2019 om 12:26

Iedereen wist ook dat Hazard weg wilde, toch heeft Chelsea de hoofdprijs kunnen vangen. Dat soort dingen zijn vandaag de dag niet meer belangrijk, zeker voor clubs die graag met geld smijten.

16 juni 2019 om 15:50

Natuurlijk heeft dit invloed. Daarom doet hij dit ook. Hij maakt zich onmogelijk bij United, iets wat Hazard nooit gedaan heeft.

Daarnaast zijn er wel meer voorbeelden om aan te tonen dat de vergelijking mank gaat. Het is duidelijk dat Real de prijs wil drukken en de speler motiveert om een handje te helpen. Of het lukt is een tweede.

Als hij komt zal Modric waarschijnlijk vertrekken. Real zal hoe dan ook een extra middenvelder moeten halen, aangezien Isco heel wisselvallig is. En Cabellos weg gaat.

Nahhhh joh als hij er ook nog bij komt, dan is het wel enorm genieten zeg. Men kan zeggen wat ie wil, deze man is gewoon werelds. Vooral in een topteam, zal hij alleen maar beter zijn en Real maakt spelers ook een stukje beter. De aankopen van Real worden zo abnormaal. En wat betreft de kosten, dat komt wel goed. Met het verkopen van James, Kovacic, Navas, M. Diaz en eventueel Bale en Isco heb je zo weer genoeg inkomsten binnengehaald.

16 juni 2019 om 16:33

Precies.. Check deze opstelling eens. Echt werelds! Mariano was ik al vergeten te vermelden in eerder bericht, maar idd.. Als je Mariano, Kova, Navas en Bale verkoopt, en Llorente, Valverde en Vallejo verhuurd met optie tot terugkoop dan heb je weer heel wat geld terug.

Met onderstaande basis zit je gewoon goed. En dan heb je voor de bank nog Asensio, Vinicius, Brahim, Varane, Casemiro, Rodrygo, Reguillon, Odriozola. Echt werelds

16 juni 2019 om 16:35

Ik zie dat m'n opstelling er niet bij zat!

Courtois
Carvajal
Ramos
Militao
Marcelo
Kroos
Modric
Pogba
Hazard
Jovic
Benzema
16 juni 2019 om 18:22

Wat voor slechte opstelling is dit?

Militao in de basis? Varane gaat er echt niet zo makkelijk uit. Jovic én Benzema? Nee.

Courtouis
Carvajal
Ramos
Varane
Mendy/Marcel
Pogba
Casemiro
Kroos
Transfer
Jovic/Benz
Hazard

Arrogante kwal! Hij doet alsof hij alles bereikt heeft bij Man Utd en geen uitdaging meer heeft. Pogba heeft letterlijk niets bewezen bij United. Als Sergio Ramos of Hazard zoiets zouden zeggen, kan ik het begrijpen.

16 juni 2019 om 12:30

Hij is al 3 jaar lang zowat de beste veldspeler.. enkele prijsjes gewonnen. Dus zeker wel.

16 juni 2019 om 12:34

Bij dit Man United valt er ook niet veel te bereiken

16 juni 2019 om 14:05

Nee, hoor. Dat is wat jij uit zijn bericht wilt filteren. Iedereen en z’n moeder weet dat Pogba en Manchester United geen gelukkige match is gebleken.

Bovendien wordt deze jongen zo’n beetje hoogstpersoonlijk verantwoordelijk gehouden voor de malaise waarin Man United verkeerd.
Fans kafferen hem uit en voor bepaalde analisten is hij ook een mooi mikpunt van ‘kritiek’.

Het loopt bij Man United op bijna elke linie niet goed, maar Pogba is degene die alle blaam treft.

Als jij in zijn schoenen stond, dan zou jij zou wel zeker blijven en het tegendeel bewijzen? 😂.

16 juni 2019 om 14:10

Ik wel die man verlaat de club de eerste keer als het hem tegen zit, word terug gehaald en als de verlosser binnengehaald en als hij dan de kar echt moet gaan trekken geeft hij op.

16 juni 2019 om 21:38

3 jaar, hij moest vorig jaar eigenlijk al weg gaan naar barca

Pogba weg zou echt een aderlating zijn. Maar misschien kun je dan nu echt beginnen met bouwen aan een nieuw team. Pogba flirte ieder jaar met een ander team en dat kun je gewoon niet hebben. 160 miljoen vragen en door selecteren. Maddison, Bruno Fernandes en Ndombole 2 van de 3 misschien wel alle 3 en je hebt een top middenveld staan.

Zou ik niet doen als ik Real was. Wacht lekker een jaartje op Eriksen en neem m transfervrij over. Mocht Pogba toch komen verwacht ik dat Real vaker 442 zal gaan spelen. Een middenveld met Casemiro, Kroos, Modric en Pogba is natuurlijk wereldklasse. Modric zal natuurlijk ook niet alles meer spelen. Voorin Jovic/Benzema met Hazard en een gretige Vinicius op de bank.

Real gaat nog veel verkopen. Reguilon, Mariano Diaz, Jesus Vallejo, James, Bale, Isco, Kovacic lijken weg te gaan. Hoop dat Llorente kan blijven. Heerlijke speler.

Met het vertrouwen van Zizou en met topspelers om hem heen zal Pogba weer opbloeien. Wat een team krijgt real dan
4-3-1-2
Courtois

Carvajal-ramos-varane-marcelo/mendy.

Modric-kroos-pogba.

Hazard.
Benzema - Jovic

142 wedstrijden gespeeld afgelopen drie jaar voor United, en betrokken bij 60 goals.

Niet verkeerd bij een United wat al jaren aan het kwakkelen is. Pogba vind ik nog altijd een speler van wereldklasse. Prachtige box to box speler waar je U tegen zegt. Alleen zijn mentaliteit, blijft voor mij een grote vraagteken.

En tja, dat die hoogstwaarschijnlijk wilt vertrekken bij United, is natuurlijk geen verrassing. Die heeft natuurlijk ook geen zin om nog een jaartje Europa League te spelen, en United toont ook geen ambities uit qua aankopen, wat natuurlijk moeilijk is als je geen CL speelt.

Hij mag van mij best komen. Bale en James mogen bijvoorbeeld van mij die kant op.

16 juni 2019 om 12:41

@ Real Madrid,

Dat is zeker niet verkeerd. Gemiddeld dus ongeveer 47 wedstrijden per seizoen gespeeld en betrokken bij 20 goals per seizoen. Het kan aan mij liggen, maar voor een middenvelder zijn dat gewoon goede cijfers en zeker in een team dat sinds het vertrek van Sir Alex Ferguson in 2013 allesbehalve stabiel is.

Ik zie Pogba graag bij Real Madrid. Persoonlijk vind ik hem echt wel een goede speler en natuurlijk was zijn transfersom die Manchester United voor hem betaalde, fors. Maar daar kon Pogba zelf niets aan doen en waarschijnlijk zal Pogba wederom behoorlijk fors geprijsd zijn.

Van (verhuurde) spelers als James Rodriguez, Kovačić, Ødegaard en Bale verwacht ik dat ze verkocht zullen worden en op de een of andere manier sluit ik ook niet uit dat Marcelo, Modric en Navas zullen vertrekken bij Real Madrid en dan zou ik voor aankomend seizoen voor zo'n opstelling gaan (zie opstelling).

Om eerlijk te zijn verwacht ik niet dat Jovic aankomend seizoen direct basisspeler bij Real Madrid zal zijn. Waarschijnlijk zal er een soort roulatiesysteem tussen Benzema en Jovic zijn.

Courtois
Carvajal
Ramos
Varane
Mendy
Pogba
Casemiro
Vinicius
Eriksen
Hazard
Benzema
16 juni 2019 om 16:12

Ik zou lekker met drie aanvallende 10en spelen als het ware. Lekker James behouden en hem het volle vertrouwen geven. Of spelen met 2 spitsen, en Hazard in een vrije rol achter de twee spitsen zetten met daarachter Kroos, Pogba en Casemiro. Ben heel benieuwd. Of Isco poseren op de plek van James.

Courtois
Odriozola
Militao
Ramos
Mendy
Kroos
Casemiro
James
Pogba
Hazard
Benzema

Er kan redelijk wat vuurwerk plaatsvinden op de transfermarkt als spelers als Pogba, Hazard, Griezmann, Mbappe, Coutinho, James, Bale, Eriksen allemaal een transfer maken..

Wat me opvalt is dat veel mensen zelfs met de komst van Pogba, Modric blijven opstellen. De kans is heel groot dat Modric deze zomer weggaat, vooral met de komst van Pogba.

16 juni 2019 om 12:56

Niet zo gek dat mensen Modric blijven opstellen toch? Ondanks zijn leeftijd en mindere seizoen nog altijd met afstand beter dan Pogba.

16 juni 2019 om 12:58

Met afstand beter dan Pogba zou ik ook niet zeggen. Wordt daarnaast alleen maar minder. Denk dat Modric richting de exit gaat.

16 juni 2019 om 14:25

Nou dat is een emotionele uitspraak, een buikgevoeltje. Feit is dat Modric’ cijfers afgelopen seizoen op nagenoeg elk vlak enorm achteruit zijn gegaan.
Bijna geen versnellingen meer, maar de helft zoveel balrecuperaties terwijl zijn balverlies met 50% gestegen is. Aantal geslaagde dribbels is zowel in het totaal en procentueel gedaald. Enige dat hij nog even goed doet is passen. Dan mag je concluderen dat de jaren hem hebben ingehaald

En dat allemaal door Ajax
Ik denk dat barca nu ook wel mag gaan doorpakken met topspelers
Als real zo doorgaat dan staat er voor de komende 3/4 seizoenen weer een top elftal

De komst van Pogba zou ik toejuichen, zijn profiel is iets wat het middenveld van Madrid mist.

Als Perez dit ook voor elkaar krijgt, dan doet hij weer eer aan zijn naam.

Oke, maar kan dit zomaar gezien ffp? Real zou dan tegen de 300m uitgeven zonder amper iets te verkopen.

16 juni 2019 om 12:58

Zitten al ruim boven de 300 mln maar ja , dat mag, ze hebben nog meer te besteden als uitgegeven dus geen negatieve beoordelingen omtrent FFP. (Nog niet iig)

16 juni 2019 om 13:01

Dat heeft Real nu al, met Pogba wordt het dik in de 400 miljoen euro qua uitgaves. Daar tegenover staat het vertrek van veel spelers.

16 juni 2019 om 14:01

Er kan toch geen enkele club concurreren met dit? Kopen eventjes in voor 400mil? Ze spelen gewoon fm in real life.

16 juni 2019 om 14:28

Barca, psg, united en city kunnen hier financieel mee concurreren. Verschil is dat die clubs de voorbije 3-4 jaar gemiddeld 100-150 miljoen uitgegeven hebben terwijl Madrid een lichte winst heeft gemaakt in diezelfde periode en dat nu allemaal in 1 window spendeert. Geen verschil in uitgaven, verschil in tactiek

Mooi voor United. Pogba heeft veel te weinig gebracht afgelopen jaren in Manchester. Met het geld dat ze binnen halen zouden ze bij Ajax aan kunnen kloppen voor Donny van der Beek. 180 miljoen euro moet voldoende zijn

...

16 juni 2019 om 13:35

Dan heb jij niet echt nasr pogba gekeken de af gelopen jaren.

Als Pérez dit ook nog voor elkaar krijgt.. pff, ik juich dit zeker toe. Vindt Pogba nog steeds van wereldklasse en hij kan in Madrid weer zijn Juventus/Frankrijk vorm herpakken. Denk dat hij onder Zidane weer helemaal op kan bloeien en hij rendeert sowieso beter met toppers om zich heen. Dat is bij United, met alle respect, momenteel niet het geval. Mocht hij komen hebben we de selectie weer goed op orde en strijden we weer mee op alle fronten. Case, Kroos, Modric, Pogba.. heerlijk middenveld dan. Vamos ome Flo!

Vind het een beetje belachelijk om te spreken over nieuwe uitdaging als je bij united nog niks bereikt hebt. Ok ligt niet alleen aan hem maar kon veel beter en hoelang zit hij er? 2 jaar?

Nou, daar heb je wat aan als club en fans.. grote fout om hem terug te halen.
Persoonlijk ook niet onder de indruk van zn stabiliteit en techniek. Veel fysiek en loopvermogen en meer dan gemiddeld talent maar om naar te kijken?
Hoop onrust rond zijn persoon ook altijd.
Enfin, ze hebben in gedachten weer een stelletje galacticos maar ik vind zowel Pogba als Hazard niet van dat niveau.
Daar kunnen alleen Messi en Ronaldo aanspraak op maken, de rest kan hoogstens een of een paar seizoenen aanhaken.

Hij zegt letterlijk iets van ik denk erover na om aan een nieuwe uitdaging te beginnen, dit betekent niet dat ie al sws weggaat of dat dit een trasferverzoek is, voor hetzelfde geld blijft de jongen nog 1 jaar

Hoop echt niet dat pogba naar real komt.kan zich beter met de kleur van ze haar bezig houden.zo’n middevelder heeft real helemaal niet nodig er zijn 10 andere voor hem in de plaats.

Heel gauw oprotten met deze overschatte voetballer. Deze man kan geen team leiden. Het lijkt heel wat maar als medespelers minder zijn, is het met deze showpik ook niks!!! Pogbye

Die Pogba kwestie ving ik heel lastig als Real fan.
Normaal geloof ik ook haast geen geruchten die ik lees van Real, en gelukkig veel bleef ook bij geruchten , en die welke ik geloof blijken vaak uiteindelijk wel waar.
Zoals bijv geruchten vroeger van CR gaat weg , geen enkel gerucht geloofde ik, jaren lang zei ik al.. nonsens!
Maar toen t gerucht na CL finale kwam CR naar Juve geloofde ik t direct.en ja hoor.(maar was ook prima moment vond ik).
En ik heb dat gevoel ook bij dit gerucht (dat het dus best uit kan komen)
Real lijkt idd de club te zijn die hem zal halen althans, hij wordt aan bijna geen enkele club echt gelinkt behalve Real plus hij wilt zelf ook graag bij Real, en zijn landgenoot Zidane is daar, (en dan zal in de nabije toekomst Mbappe ook komen).
Hoe goed ik pogba ook vind, ik ben niet enthousiast als Real hem daadwerkelijk wilt.
Ook vind ik dat Zidane te veel fransen haalt.
Ze zouden enkel op Mba nog moeten richten imo.
Kova zou ik zelf behouden t is geen slechte speler.
Vraag me ook vooral enorm af hoe de persoon Pogba in t team zal passen, niet zo zeer voetballend opzicht, maar meer in kleedkamer / als persoon zelf ook.
Als hij komt ik zal er mee moeten leven ik blijf sws achter Real staan maar ik vind het een onnodige zet.
Kijk als ze Casemiro weg gaan doen , hmmz , dan wordt het verhaaltje wat anders dan zal ik wat enthousiaster zijn.
Maar voor mij mag Real nu al kappen met aankopen doen.
Ze mogen wat gaan verkopen , ik zie liefst Courtois ook gaan maar ja t lijkt er niet op dat dat zal gebeuren.
Geen enkel bericht omtrent hem dat ie weg zou gaan.
James, Isco , ik zou ze verkopen?
Bale sws in ruildeal?!
En enkele andere en dan soon Mbappe??
Maar wie ben ik

Spannend wel deze transferperiode (voor vele clubs).

Laat maar lekker gaan die Pogba. Echt de beste speler die we hebben, maar dit team moet echt helemaal gerenoveerd worden. We hebben ook niks aan spelers die niet gemotiveerd zijn om voor de club te spelen. Ik denk dat dit een van de dingen is geweest die ons de laatste jaren kapot heeft gemaakt..

Pogba heeft gewoon prima cijfers in een team, dat niet draait. Logisch dat hij weg wil, want Man U moet van ver komen, terwijl City, Liverpool en evt. Chelsea mijlen verder zijn. De kans dat Man U volgend seizoen mee gaat doen met de prijzen, schat ik niet echt hoog in. Een speler als Pogba wil denk ik gewoon in de CL voetballen.

Nedved en Raiola zouden met mekaar gesproken hebben, hopelijk kiest hij opnieuw voor Juve. ManU mag Douglas en Cancelo erbij nemen.

Wat een afschuwelijk zwak karakter. Qua kwaliteiten zou ieder team hem willen hebben, maar z'n motivatie, professionaliteit en wilskracht zijn werkelijk beneden peil. Het is een groot kind, punt.
Kan een uitmuntend eerste jaar hebben in spaanse hoofdstad en zal ongetwijfeld goed beschermd worden, maar ik ben benieuwd dalijk zonder Modric en Kroos of gewoon bij een mindere periode zoals ze dit jaar hebben gehad, dan heb je nog meer aan een Lass Diarra.

Was te verwachten. Een brood voetballer die speelt voor zichzelf. Die zal in een team vol wereldsterren op zn plek zijn. Als de handen uit de mouwen moeten, is hij de eerste die verdwijnd.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren