Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Zidane hakt knoop door en is gedecideerd inzake Van de Beek’

Laatste update:

Zinédine Zidane wil Paul Pogba dolgraag verwelkomen bij Real Madrid, meldt Marca. De middenvelder van Manchester United staat bij de Koninklijke op de lijst van mogelijke versterkingen, samen met Christian Eriksen en Donny van de Beek. De trainer van de Spaanse grootmacht heeft echter de knoop doorgehakt en ziet vooral een samenwerking met Pogba zitten.

Real heeft zich voor komend seizoen al versterkt met Eden Hazard, Luka Jovic, Éder Militão en Rodrygo. De topclub wil ook nog een middenvelder aantrekken en had daarvoor Pogba, Eriksen en Van de Beek op het oog. Marca meldt dat de club nu alles in werk gaat stellen om Pogba naar Madrid te halen, aangezien de keuze van Zidane op zijn landgenoot is gevallen.

Eriksen en Van de Beek golden als alternatieven voor Pogba, maar Zidane heeft intern duidelijk gemaakt dat alleen laatstgenoemde middenvelder voldoet aan zijn wensen. Zidane vindt Pogba een betere optie dan Eriksen, terwijl Van de Beek nog wordt gezien als risico, daar de 22-jarige middenvelder dit seizoen pas zijn doorbraak beleefde bij Ajax.

Ook Cadena COPE meldt dat er geen grote belangstelling is van Real in Van de Beek. Mocht Pogba, die door Manchester United op 150 miljoen euro wordt getaxeerd, onhaalbaar blijken, dan geldt Tanguy Ndombélé als alternatief. De 22-jarige middenvelder, die door meer Europese topclubs wordt begeerd, ligt nog tot medio 2023 vast bij Olympique Lyon.

Verwacht jij dat Paul Pogba deze zomer verkast naar Real Madrid?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Minimaal 70 miljoen vragen voor van de Beek aan geinterresseerde clubs. Hij heeft zich afgelopen seizoen weergaloos ontwikkeld tot op een punt dat hij zelfs niet meer af te stoppen was. En hij gaat alleen nog maar beter worden. Hij is 1 van de beste spelers van Ajax. Hoe hij elke keer positie kiest is fenomenaal en uniek. Hij krijgt veel scoringskansen alleen hij moet nog leren de kansen efectiever te benutten.

Pogba vind ik niet een speler die bij Real past. Hij moet juist de grote man zijn bij een club. Niet 1 van de grote mannen.

12 juni 2019 om 13:37

Die is gek, 40 mil max.

12 juni 2019 om 13:39

@Elegia, ja leuk die max 40 miljoen maar Donny hoeft niet verkocht te worden dus Real bied maar lekker wat meer.

12 juni 2019 om 13:43

Leuk maar Real gaat helemaal niet bieden op Donny. Ndombele wordt gezien als alternatief mocht Pogba onhaalbaar zijn.

12 juni 2019 om 13:48

@gelijkmaker Sommige mensen snappen gewoon niet hoe het werkt. De transfermarkt is nog steeds op hol geslagen. Ajax heeft Overmars als TD die in staat is gebleken zijn spelers voor de absolute hoofdprijzen te verkopen.
Ajax krijgt al enorm veel geld aan de verkoop van De Ligt, Ziyech en Frenkie en krijgt ook nog 100 miljoen aan CL inkomsten binnen. Er is dus totaal geen noodzaak om ook Donny te verkopen. Dus een bod van 40 miljoen op hem kan Ajax makkelijk weigeren. Want hij is gewoon een zeer belangrijke speler voor Ajax.

12 juni 2019 om 13:56

Mike

Hij zegt duidelijk, 70 vragen aan geinteresseerde clubs, niet specifiek aan Real.

12 juni 2019 om 14:26

Zie het, gaat nogsteeds niet gebeuren. Mocht een of andere club het wel willen betalen zou ik hem persoonlijk brengen met een mooi gouden strikje dr om heen als ik Overmars was.

12 juni 2019 om 14:33

zo ver ik weet zijn De Ligt en Ziyech nog niet weg.
Daarnaast heeft vd beek zich goed ontwikkeld maar doordat hij 2x scoorde tegen Juve en Spurs lijkt hij opeens en wereldspeler. Dit valt nog mee hoor.

De wedstrijden waarin hij een assist of een goal gaf zijn vaak wedstrijden dat Ajax met grote cijfers won. alleen zijn assist bij fortuna uit was bij een marge kleiner dan 3 goals verschil. Dus cijfer technisch is hij niet onmisbaar.

Ajax is in haar goed recht om 70 miljoen te vragen om clubs af te schrikken maar ik zou toch wel verbaasd zijn als hij ooit voor meer dann 40 miljoen zou weggaan. Want hij heeft een hele specifieke gebruiksaanwijzing en weinig clubs zullen hun systeem omgooien tav Vd Beek

12 juni 2019 om 14:36

Real bied precies 0 euro. Er staat letterlijk dat ze totaal niet geïnteresseerd zijn. Veels te zwak en onrustig voor het doel. Die gaat deze zomer nog nergens heen.

12 juni 2019 om 14:52

Hahaha, te zwak en onrustig voor de goal. De jaloezie uit Rotterdam Zuid. De man scoort anders vrij rustig in de halve finale Champions League. Daar waar we het nog niet eens hebben over zijn geniale instinctieve aanvallende kwaliteiten tussen de linies in iedere Europese topwedstrijd die hij speelt.

Misschien dat hij deze zomer nergens heen gaat maar dan is dat omdat Ajax hem ten koste van alles niet laat gaan want ik denk dat er menig (sub)top van Europa hem dolgraag er bij wil hebben.

12 juni 2019 om 15:37

Wow, wel 2 goals zeg myvision,
Jij als Ajacied zal moeten weten dat die onrustig voor de goal is. Kijk naar de wedstrijd tegen Engeland miste die weer een grote kans. Dat is ook zo tegen Juventus, Bayern noem maar op. Dit is geen aanval tegen Ajax ofs, het is alleen de waarheid.

12 juni 2019 om 17:13

@myvision
heeft vd Beek jou ontmaagd ofzo? Je praat over hem alsof hij god is. vd Beeks diepgang is zijn kwaliteit ja. Dat tussen de linies lopen kan instinctief zijn (want het is zijn kwaliteit) maar om dit nu geniaal te noemen.... erg overdreven. Als dat al geniaal is dan laat ongeveer de gehele wereldtop buitenaardse dingen zien, als we jouw maatstaf hanteren.

Vd Beek heeft geen goede lange bal en een vrij slecht schot. Hij valt de laatste tijd op omdat hij met zijn diepgang goed samen kan spelen met tadic, die vaak terugzakt. Daardoor heb je 2 bewegingen die verdedigers moeilijk vinden. Alleen in de europese top speelt er bijna niemand met een terugzakkende spits dus dan werkt die tactiek niet

12 juni 2019 om 13:37

Als je de tekst leest zie je dat dat voor pogba gaan en anders N’dombele. Wat ook gewoon logisch is. Van de beek doet het net een half seizoen goed. Van de beek is echt geen 70 miljoen waard. Max 40 miljoen zoals elegia al zegt.

12 juni 2019 om 17:28

Je hebt waardes en verkoopwaardes. Ajax gaat hem zeker niet verkopen voor 40 miljoen dit seizoen. Als hij dit seizoen weggaat moet er minimaal 60 op tafel komen. Anders blijft hij.

12 juni 2019 om 13:40

Grap van de dag. Van de beek ontwikkelt zich sterk, maar is geen absolute topper als De Ligt of F.de Jong. Geen schande, maar zeker kwalitatief niet hetzelfde

12 juni 2019 om 13:53

De grap van de dag vind ik vooral al de reacties op DominiqueThiem. Hij zegt nergens dat Donny zoveel waard is. Maar waarom genoegen nemen met wat hij waard is als je niet hoeft te verkopen en meer kan vangen.

12 juni 2019 om 13:57

Bjp

Een speler is waard wat de gek ervoor geeft, zo simpel is het in het hedendaagse voetbal idd.

12 juni 2019 om 13:54

Pogba schittert vaak bij Frankrijk en daar lopen ook niks anders dan sterren rond, hij speelt gewoon erg goed bij Utd en Frankrijk, al jaren trouwens. Mensen hebben het gewoon vaak niet op zijn stijl, hij word harder en anders beoordeeld dan vele andere toppers op zijn positie.

12 juni 2019 om 15:46

Hij speelt goed bij United en daar gebruiken ze hem helemaal verkeerd. Is gewoon een basis speler voor elke club lijkt mij.

12 juni 2019 om 14:00

70 miljoen? Grap van de dag. Volgens de nederlandse media zijn Real, Barca, Tottenham, Bayern, Dortmund, Napoli en ik vergeet vast nog een absolute topclubs geintreseerd.

Allemaal hype! Zou echt raar zijn als er meer interesse voor vd Beek is dan bv de Ligt F de Jong Zyech en Neres.

Nu alleen nog een bericht dat hij in aanmerking moet komen voor de ballon d or.

12 juni 2019 om 14:10

Waarom zou je geen 70 miljoen vragen als je hem niet kwijt wilt? Als een gek het er wel voor bepaald, prima. Als niemand het wil betalen blijft hij nog lekker een jaartje bij Ajax. Zo moeilijk is het niet.

12 juni 2019 om 14:30

Omdat die 70 miljoen zelfs in deze tijd teveel van het goeie is.

Voor een Suzuki alto kan je ook 10 k vragen omdat je hem eigenlijk niet kwijt wilt.

Maar is dat realistisch?

12 juni 2019 om 14:53

Maakt niet uit of het realistisch is als je hem niet kwijt wilt. Als er toch een gek is die 10 k ervoor wilt betalen heb je hem lekker voor een onrealistisch bedrag verkocht. Komt niemand hem kopen is dat ook prima en behoud je hem gewoon.

12 juni 2019 om 15:06

Is niet belangrijk of het realistisch is aangezien Ajax hem niet kwijt wil. Als clubs het niet willen betalen blijft hij lekker bij Ajax.

12 juni 2019 om 15:21

Niemand wilt hem! dus hij blijft sws bij Ajax.

Ze moeten geen 70 miljoen maar 270 miljoen voor hem vragen!

12 juni 2019 om 15:33

Selecao is iemand die wanneer er 10k op zijn Suzuki Alto wordt geboden zegt: "nee, max 2k!"

12 juni 2019 om 17:31

Ja, dat os realistisch. Zoals Cruijf al zei: ik heb een zal geld nog nooit zien scoren. En een vergelijking met een auto vind ik nogal gek. Een auto is een auto. Die hoeft niet te wenen aan zijn nieuwe eigenaar. Een speler kan mislukken.

12 juni 2019 om 14:24

Gevalletje Dolberg, leuk seizoen gedraaid lekker opgehypt, alles boven de 30 accepteren en er niet meer over nadenken.

Volgend jaar zal Ajax waarschijnlijk zijn sterkhouders kwijt zijn en zullen de prestaties minder spectaculair zijn. Cashen nu het kan anders zit je mogelijk weer met een gevalletje Dolberg die voorheen voor 50 kon verkassen en nu......

12 juni 2019 om 14:55

Altijd dat Dolbergargumentje terwijl er nooit serieus 50miljoen voor hem geboden is.

Ik snap dat je jaloers bent omdat Ajax kan vragen wat ze willen voor iedere basisspeler, maar dit ligt er wel dicht op. Ajax hoeft niets te verkopen, is vooralsnog alleen nog maar De Jong kwijt en stel het verkopen gaat minder vlot dan verwacht, kan je nog een jaar een magistraal elftal aanschouwen.

12 juni 2019 om 17:33

Dolberg heeft afgelopen wedstrijd voor Denemarken eigenhandig de overwinning binnengesleept. Luuk de Jong was ook een jaar waardeloos. Ajax wil max drie spelers verkopen om het geraamte in stand te houden. Een heel elftal verkopen heb je niks aan.

12 juni 2019 om 14:30

Ja tuurlijk 70 miljoen ga jij even de bedragen hier bepalen gappie

12 juni 2019 om 15:20

Zucht. Als je goed leest, zal ook jij begrijpen dat Ajax dat bedrag moet vragen omdat ze hem niet kwijt willen. Niet omdat ze denken dat hij dat waard is. Diepe zucht.

12 juni 2019 om 14:34

Volgens mij bewijst hij bij ManU nu dat hij juist een team niet op sleeptouw kan nemen. Ik denk dat Pogba juist beter rendeert in de, relatieve, luwte met andere sterren om zich heen.

12 juni 2019 om 15:01

Minimaal 80 miljoen vragen en je kan zo stand up comedian worden 😂😂

12 juni 2019 om 15:33

Onzin dat stuk over Pogba. Pogba rendeert juist niet als hij de grote man is. Zie hem bij United. Ga dan is kijken naar Frankrijk, waar hij een van de grote mannen is. Daar rendeert hij opeens wel. Pogba past daarom juist bij Real, zou een geweldige aankoop zijn.

Vind dat Donny moet blijven, is op en top Ajacied. Kan aankomend seizoen echt het hele seizoen belangrijk worden en samen met Tadic en Blind het elftal op sleeptouw nemen

12 juni 2019 om 13:41

Ik denk ook dat een transfer van Donny nog niet persé nodig is. Bij een transfer naar bijvoorbeeld Real Madrid maar ook bijvoorbeeld PSG (heb ik vaker voorbij zien komen) is het nog maar de vraag of hij in de basis zal staan. Komend seizoen kan hij bij Ajax vrijwel alles spelen en mocht Ajax presteren in de voorrondes kunnen ze ook gewoon CL spelen. Een mooie transfer voor Donny komt echt nog wel.

12 juni 2019 om 13:41

Ik vind Donny ook echt een Ajax speler.. maar ik denk dat hij heel graag naar een grote club in het buitenland wil net als zijn team genoten die stappen gaan maken deze zomer.

12 juni 2019 om 13:43

Zo op en top ajacied was hij niet toen hij even plaats moest nemen op de bank, het is daarnaast raar dat van de beek in een zin genoemd word met Pogba en Eriksen. Vind van beek maar een ietsje verbeterde versie van Klaassen, mocht hij voor een verkeerde club kiezen dan gaan we daar niks meer van horen.

12 juni 2019 om 14:28

Donny heeft dan wel weer het geluk dat die ook echt iets kan met een bal. Klaassen is toch meer rennen en vliegen. Vooral in de kleine ruimtes wordt donny door sommige onderschat. Ik zeg niet dat die (nu) goed genoeg is voor Real Madrid, maar hem vergelijken met een speler als Klaassen doe je hem ook te kort mee.

12 juni 2019 om 14:39

Denk dat jij Klaassen onderschat.

12 juni 2019 om 16:05

Had jij graag dit seizoen klaassen op het middenveld van Ajax willen zien?

12 juni 2019 om 14:43

Wat zijn precies de eisen van op en top Ajacied als ik vragen mag?

Zou een topaankoop zijn! Met betere spelers om zich heen zal hij vast opbloeien. Een trainer waar hij naar op kijkt zal ook zijn gedrag verbeteren. Zidane staat hoog in aanzien bij de Fransen. Enige waar ik aan twijfel is of de technische competitie bij de fysieke Pogba past. Misschien zou Ndombele een betere optie zijn. Ander type speler, maar dan heb je nog ruimte voor een nummer 10 zoals James, Isco of Asensio.

12 juni 2019 om 13:42

Pogba beschikt echt wel over techniek, hij is niet voor niets 150 miljoen waard. Ik denk dat een fysieke speler als Pogba juist geweldig werkt naast Modric.

12 juni 2019 om 13:53

Inderdaad, dat The Maestro dit zegt bewijst dat hij Pogba niet op vaste basis heeft zien spelen.
Daarom is hij het geld dubbel en dwars waard, buiten dat het een fysiek sterke km vreter is( als Real dat zoekt dan kunnen ze net zo goed Matuidi, Kante of Weigl halen, dat type hebben ze al met Casemiro), heeft hij ook een portie techniek en gogme in zijn voetbaltalent gekregen.
Kijk voor de grap eens een compilatie van hem, je zal genoeg techniek zien bij Pogba.

12 juni 2019 om 14:24

Inderdaad zeg..the Maestro maakt zich compleet belachelijk met Pogba niet technisch te noemen! Wat een grap....

12 juni 2019 om 14:11

Madrid speelt niet met een 10.. anap niet waarom mensen dat steeds aanhalen mbt andere aankopen. Met don carlo is de laatste keer dat rm met een 10 speelde en toendertijds ook niet eens vast omdat hij meestal met 4 2 2 2 aantrad..

12 juni 2019 om 14:28

Modic draagt toch 10

Tja, laten we wel eerlijk zijn. Als je een rijtje maakt met Pogba, Eriksen en Van de Beek is het wel duidelijk welke speler er niet tussen hoort. Donny heeft een sterk seizoen gespeeld, maar Real Madrid vind ik op dit moment echt even een stap te hoog.

12 juni 2019 om 15:36

Ben het helemaal met je eens. Donny moet ook lekker komend seizoen bij ons in Amsterdam blijven!

Van de Beek past natuurlijk ook niet in dat rijtje. Gewoon vol voor Pogba gaan. Eriksen is een prima alternatief.

12 juni 2019 om 14:41

zou ik echt wanbeleid vinden, als eriksen als prima alternatief voor pogba wordt gezien. beiden goede voetballers maar dan hebben ze duidelijk geen profiel van wat voor type speler ze nodig hebben. maar ze geven zelf al aan dat ze voor pogba kiezen en daar een alternatief voor hebben, wat niet eriksen is.

Hebben ze in Madrid geen FFP?

12 juni 2019 om 13:42

Ze zullen ook nog wel wat verkopen en hebben Ronaldo vorig jaar natuurlijk voor veel verkocht. Dus daarom zullen ze wel wat armslag hebben.

12 juni 2019 om 13:45

Alleen Hazard kost met bonussen al ruim 30 miljoen meer dan voor wat Ronaldo weg gegaan is. Reken daar nog is 150 miljoen voor de andere gemaakte transfers bij zit je op +- 200 miljoen in 'het rood'. Eventueel Pogba of Eriksen zal nog is 100 miljoen gaan kosten waardoor je op 300 miljoen zit. Benzema of Bale bijvoorbeeld zal maximaal 75/80 miljoen op gaan leveren. Ben benieuwd of dit nog een staartje gaat krijgen.

12 juni 2019 om 13:56

Jij denkt dat de rijkste club op aarde schrikt dat ze 100 miljoen in de min staan op de transferbalans?

Ze kunnen prima het drievoudige uitgeven en komen dan alsnog niet in de problemen. Los daarvan, FFP is niet gebaseerd op 1 seizoen, je mag altijd uitschieters hebben, als je balans dat relatief gezien maar kan dragen.

12 juni 2019 om 14:05

Daarbij levert James ook minimaal 50 op. Vazquez, Nacho en Vallejo zullen bij elkaar ook rond de 50 opleveren. Kovacic of Ceballos zal weggaan net zoals Lucas Silva. Ook dat zal rond de 50 op gaan leveren of zelfs meer als Kova weggaat. Misschien gaat Modric weg, ook hij zal niet voor minder de 40/50 miljoen vertrekken.

12 juni 2019 om 14:13

@Mike. 1. Je kunt bonussen niet meteen op die balans zetten want ze moeten behaald worden 2. Het bedrag wordt over ern langere periode uitgespreid dus is het financieel makkelijker te verantwoorden dan je doet vermoeden. 3. RM is de club waar het meeste geld binnenkomt dus zullen ze naar verhouding ook het meeste kunnen spenderen conform de ffp. Ik zie niet waar het staartje aan moet komen dan.

12 juni 2019 om 14:37

@mikeutrecht,

Jij hebt zeker weinig begrepen van balansen en begrotingen.

Ahv inkomsten en eigen vermogen kan je een begroting opstellen. Als hierin een X bedrag begroot staat voor Transfers en je realiseert dat vervolgens niet, dan zou je in een kloppende begroting geld overhouden en opsparen. Gebeurt dit een aantal seizoenen, dan heb je een leuk potje om uit te geven met zelf verdiend geld. Geen idee wat de FFp daar dan mee te maken heeft.

Maar voor wie gaat Pogba spelen ? Je hebt Casemiro kroos en modric en ook nog isco ceballos

12 juni 2019 om 13:57

Isco, Ceballos en Modric zullen wrs vertrekken.

12 juni 2019 om 14:07

Pogba is een echte galactico. Die krijgt 100% voorrang op spelers als Isco en Ceballos. Bovendien zijn Kroos en met name Modric al zoveel jaar daar dat ze misschien ietwat verzadigd zijn. Modric bovendien al op leeftijd dus een klasbak als Pogba op het middenrif kan ze wel een nieuwe impuls geven.

12 juni 2019 om 15:35

Kroos gaat nog even mee, die heeft net verlgend. Verwacht dat Pogba de vervanger is van Modric en Modric nog wel genoeg speeltijd gaat krijgen om te rouleren, maar die kan in ieder geval geen 60 wedstrijden meer aan. Wel is het zo dat Modric zijn techniek en souplesse nog steeds heeft, dat verleerd hij niet maar Pogba is een zeer lekkere vervanger.

Heerlijk nieuws en gaat dus echt komen. Met Zizou valt niet te sollen, die krijgt echt wat hij wenst van meneertje Perez. Men kan zeggen ze willen, Pogba is nog steeds werelds en nog maar 25 jaar. Bij Real en onder Zizou zal hij nog beter worden en hij brengt de nodige power en drive op het middenveld voor Real. Alleen hij er nog bij (gaande dat Mendy ook al zeker is) en het is klaar om te vlammen. Het ziet er weer rooskleurig uit na afgelopen seizoen.

12 juni 2019 om 13:51

Pogba is 26, ( muggenziften i know ) maar voor de rest heb je helemaal gelijk, ben ik volledig met je eens.

12 juni 2019 om 13:59

Hoe gaan we spelen dan? Pogba op de 10, met Casemiro en Kroos daarachter? Dat is te weinig voetbal. Casemiro moet vervangen worden door Ndombele, heb je een voetballer die ook nog eens kan verdedigen. Of gaan we met 2 cm's spelen en een 10 (punt naar voren dus, zie opstelling).
Ben benieuwd, wel echt een zieke aankoop mocht dit waar zijn. Had eigenlijk gehoopt op een middenveld met Ndombele, Kroos en Isco/james op de 10 in een 4-2-3-1.

Courtois
Carvajal
Militao
Ramos
Mendy
Kroos
Isco
Pogba
Rodrygo/Diaz
Jovic
Hazard
12 juni 2019 om 14:05

Raulista

Pogba moet je gewoon als box to box zetten of als 10 ja, beiden deed hij bij zowel Juve, Utd als Frankrijk uitstekend, het voordeel van Pogba is dat hij veel aankan, verschillende stijlen, posities en soorten voetbal. Denk dat jullie Modric gewoon moeten laten gaan of als tweede optie houden, spelen met bv Casemiro als cvm, Pogba als dynamische box to box en een echt creatieve aanvallende middenvelder ervoor.

12 juni 2019 om 14:17

@ raul. Je zou beter met de punt naar achter kunnen spelen en kroos en pogba hoger op t veld posteren. Beide zijn spelers die goed druk naar voren kunnen zetten daar waar ze lakser ogen met achteruit verdedigen. Ik zie niet waarom real met een 10 moet spelen aangezien ze dat nooit doen. Idillysch is het natuurlijk wel maar reëel gezien heeft het weinig kans om uit te pakken. Zizou speelt zowiezo graag behoudend

12 juni 2019 om 14:18

Hoewel ik heel erg fan ben van Isco, denk ik dat hij aankomend seizoen niet veel spelen zal komen. En mocht hij spelen denk ik dat hij eerder als vleugelaanvaller wordt gebruikt.
Verder denk ik dat Carvajal slachttoffer zal zijn van Militao. Ik zou het zelf zo neerzetten:

Courtois
Militao
Varane
Ramos
Mendy
Casemiro
Pogba
Kroos
Rodrygo/Isco
Benzema
Hazard
12 juni 2019 om 14:43

Ik heb gehoord dat Zizou in een twee spitsensysteem wilt gaan spelen met een vrije rol voor Hazard daarachter. Als dat zo is, dan past Pogba perfect in dat team als box to box. Mocht het niet lopen in de wedstrijd kunnen ze het omgooien met de getalenteerde Rodrygo en Vinicius of Brahim Diaz voor op rechts en een echte 10 zoals Asensio, James, Isco (twee van die drie zullen er vertrekken denk ik) waardoor Hazard naar links uit kan schuiven, dan zou er 1 spits van afgehaald worden.

Ik hoop stiekem ook nog op Ndombele als vervanger van Casemiro, hij is voetballend toch beter dan Case.

Bank: Lunin, een 10, Varane, Marcelo, Odriozola, Vini, Rodrygo, Diaz en mogelijk die cv van benfica

Courtois
Carvajal
Militao
Ramos
Mendy
Casemiro
Pogba
Kroos
Hazard
Benzema
Jovic
12 juni 2019 om 14:44

@punati Militao is een cv en dus geen directe concurrent van Carvajal. Mocht Carvajal dit seizoen weer zo slecht spelen als vorig seizoen, hebben we met Odriozola een getalenteerde opvolger in huis die er meteen staat.

12 juni 2019 om 15:33

@raulista, Militao kan wel degelijk als rechtback uit de voeten aangezien hij hier in verschillende jeugdselftallen heeft gespeeld en zelfs het eerste seizoen bij FC Porto. Pas sinds dit seizoen staat hij centraal achterin.
Verder hoop ik zelf ook dat zidane weer naar een 442 systeem gaat. Hierin speelde Real de laatste seizoenen haar beste wedstrijden met Ronaldo en Benzema in de spits en Isco op 10.

12 juni 2019 om 15:37

Hij kan wel degelijk als rechtsback idd, wilt niet zeggen dat hij daarvoor gehaald is. Vallejo zal gaan vertrekken en Nacho komt duidelijk te kort, daarom dat er twee vervangers daarvoor gehaald zijn. Real heeft al een dubbele bezetting op de rechtsback dus Militao als 3e back halen zou dom zijn. Militao mag de concurrentie aan gaan met Varane en misschien nog met Ruben Dias die gekocht gaat worden van Benfica, maar ik denk dat hij de vervanger wordt van Nacho en Vallejo.

12 juni 2019 om 14:07

Ik zie liever Eriksen dan Pogba komen. Pogba neemt vooral ook veel randzaken mee zowel naast als op het veld. Iets wat niet past bij de club. Pogba is een luie voetballer die weinig verdedigend werk wilt verrichten en vaak ook dramatisch kan spelen. Geef mij maar Eriksen. Meer stabiel en spreekt gewoon met zijn voeten.

12 juni 2019 om 14:12

Oak

Wat een onzin, wat neemt Pogba exact mee ten opzichte van eenheidsworst Eriksen? Dansjes en gekleurde haren, nou zeg! Pogba lui? Vandaar dat hij vaak de meeste km’s van het hele team aflegt, het is gewoon zijn uitstraling die hem geen goed doet, mensen kunnen niet objectief naar Pogba kijken. Bovendien is Real net een club waar vaak de meest excentrieke spelers belanden, kijk maar naar Ronaldo, Benzema, Ramos etc etc, allemaal - specialekes - .

12 juni 2019 om 14:20

Benzema excentriek noemen? Hebben we het over dezelfde? Als er iemand juist niet zo raar doet is het Benzema.

Bovendien: Ja inderdaad. Dansjes en gekleurde haren en aandachtsgeil. Dat hoef ik niet in een elftal. Er was 1 uitzondering en dat was Ronaldo.

Pogba laat het in grote wedstrijden heel vaak afwegen en denkt dat hij even goed is als Ronaldinho of Zidane. Verprutst vaak steekballen en kansen. Kan alleen goed functioneren als er 2 Cvm's achter hem spelen, zodat hij een vrije rol krijgt. Ik zie het tandem Casimero, Pogba en Kroos/modric gewoon niet werken. Ik vind Eriksen daarin veel beter passen in dienst van het team en de aanvallende spelers. Pogba speelt alleen voor zichzelf.

12 juni 2019 om 15:04

Oak

Benzema heeft wel andere uitspattingen buiten het veld dan Pogba, dingen die veel zwaarder zijn, dus ja, het is een speciale.

Haha Ronaldo was niet die ene uitzondering, waar haal jij dat vandaan? Alsof Ronaldo het enige aandachtsgeile mannetje in die selectie was...

Pogba laat het niet vaak afweten in topwedstrijden, wel het collectie waar hij in moet spelen, op het WK bv stond ie er wanneer het moest.

Pogba speelt alleen voor zichzelf? Vandaar zijn vele assists, defensieve werk, gemaakte km’s en hoge aantal key passes. Neen dat krijg je aan mij echt niet verkocht.

12 juni 2019 om 15:42

Alex je hebt gelijk. Pogba is een topper die het moet doen met B materiaal om hem heen bij United. Bij Real heeft hij net zoals bij Frankrijk toppers op hem heen waardoor hij echt tot zijn recht gaat komen.

Van de Beek blijft gewoon in Amsterdam. Die moet gewoon een jaar rijpen. Pogba en Eriksen zijn gearriveerde spelers, dus om van de Beek in dat rijtje te noemen is niet echt realistisch in mijn optiek. Naar Madrid gaan zou voor van de Beek ook alles behalve bevorderend voor zijn loopbaan zijn (bankje warmhouden in Bernabeu). Dus lekker bij Ajax blijven lijkt mij voor van de Beek de beste optie.

Ik denk dat vd Beek het best nog een jaar bij Ajax kan blijven, en eerst basisspeler bij oranje wordt. En dan hopen dat hij en oranje een goed ek spelen.

12 juni 2019 om 14:11

Precies. Donny is nog niet uitgeleerd en pas vanaf de winterstop onbetwist basisspeler. Een stap naar de Europese (sub)top komt in mijn inziens te vroeg voor hem. 3 potjes zwak presteren en hij mag het bankje warmhouden, dan krijg je straks een carrière als Klaassen.

Pogba heeft een minder seizoen gedraaid maar is nog steeds een fantastische speler natuurlijk. NDombele en eventueel Eriksen lijken me prima alternatieven als Pogba niet lukt. Bij het Franse elftal vind ik hem altijd erg goed spelen en als hij bij Real zijn Juventus/Frankrijk vorm weet te herpakken heb je een beest van een middenvelder in je team. Onder Zidane zie ik dat wel goedkomen. Een heerlijke aankoop mocht dit allemaal doorgaan. We zijn tot nu toe goed bezig op de transfermarkt en als Zizou hier een machine van weet te maken gebouwd rondom Hazard.. genieten dan.

12 juni 2019 om 14:13

17 goals en 10 assists is geen minder seizoen, zeker niet bij Utd ano 2019.

12 juni 2019 om 14:16

Daar heb je een punt, maar ik heb ook wedstrijden gezien dat hij (net als het hele team overigens) wat beneden zijn niveau speelde. Op zich niet raar door alle onrust binnen de club, maar mocht Pogba komen zal hij zeker weer excelleren onder Zidane. Dat verdient hij ook en het is voor ons ook beter. Een Pogba in vorm en een goed draaiend team om hem heen is natuurlijk dodelijk.

12 juni 2019 om 14:17

Idd Utd is gewoon nefast voor elke speler op dit moment, daar haalt iedereen een 4 of een 9, zelfs een Ronaldo of Messi zou daar vaak verzuipen.

12 juni 2019 om 14:27

Het is zonde. Zo’n grote club maar zoveel middelmaat. In plaats van door te selecteren geven ze Ashley Young een nieuw contract.. onbegrijpelijk. Ik hoop voor Pogba dat hij deze transfer naar Madrid kan realiseren. Zidane kan het beste uit hem halen en hij is 26, dus kan nog een tijd mee ook. We gaan zien waar het schip gaat stranden!

Pogba naar Real en Bale naar UTD! Voor spelers en beide clubs een juiste oplossing.

Oke, dus als ik dit artikel samenvat heeft Real een lijstje met daarop: 1. Pogba, 2. Eriksen 3. van de Beek.. men gaat vol voor Pogba, want die is de nummer 1 op het lijstje, mocht dat niet lukken gaan ze voor Ndombele.. hoe dan?!!! Zo kun je ons toch niet informeren?

Ik snap de hype rondom ajax spelers, maar voor Donny zou het echt te vroeg zijn om naar Real te gaan. Die gaat daar niet veel spelen en dan gooit hij kostbare tijd weg om zich te ontwikkelen.

Ik vond Van De Beek een verademing dit seizoen, hoe hij kan infiltreren en zijn werklust is echt buitengewoon. Maar met alle respect, dit is geen speler voor Real Madrid. Ik zie hem heel graag naar de Bundesliga of Premier League gaan waar zijn kwaliteiten veel beter tot hun recht zouden komen.

Begrijp me niet verkeerd. Ik ben een grote fan van Donny maar laat die jongen minimaal 1 seizoen top spelen en dan kunnen we praten over een mooie transfer. Maar of hij uberhaupt ooit Real kwaliteit zal zijn durf ik niet te zeggen.

Het is maar omdat Zidane er coach is want volgensmij zou Real anders echt niet denken aan Pogba.
Ik zie ook echt niet zo zeer een meerwaarde als hij komt.
Goede speler m,aar ik zie hem liever niet bij Real, ik vind hem er niet passen plus het kan voor issues zorgen .
En ik vraag me ook af als ze zo desperate hem willen hoe gaat dat met Ffp?
Real heeft vele jaren voor hun doen best weinig uitgegeven maar anno 2019 hebben ze best wat bedragen al gespend die wel aan tikken..zoals een militao etc.
Hoe willen ze na Hazard jovic etc ook nog Pogba halen ? kan dat?
Ik kan alleen bedenken dat ze dan Bale ofzo ruilen ook?
Anyhow ook Eriksen mag blijven van mij waar hij is.wat moet Real met Eriksen.
Dat Pogba/eriksen geld kunnen ze imo beter gewoon rustig houden voor een Mbappe. Die continu focus op middenvelders steeds is ook onnodig.

12 juni 2019 om 15:40

De aanval is voorzien van nieuwe verse krachten in Jovic, Hazard, Rodrygo en Brahim Diaz. Daarnaast ook Vinicius die ontzettend gemotiveerd is. Zet dat eens over tegen wat er vorig jaar stond met Bale en Vazquez.

Het middenveld daarentegen is wel verzadigd en Kovacic, Ceballos en Isco/james zullen vertrekken. Modric kan steeds minder spelen. Pogba is een perfecte opvolger voor Modric als box to box middenvelder, wat perfect past in het mogelijke twee spitsensysteem dat Zidane wilt spelen met Hazard in een vrije rol achter de spitsen.

De Ronaldo miljoenen zijn geïnvesteerd in Hazard. Navas, Vallejo, Raul de Tomas, Vazquez, Bale, Isco of James, Kovacic, Ceballos, Reguillon zullen vertrekken. Dit vangt natuurlijk ook wel wat he.

Denk niet dat topclubs zo'n gok gaan wagen. Van de Beek speelt pas 1 goed seizoen , en was zelfs in dit seizoen niet verzekerd van een basisplaats. En dan zou hij nu naar Madrid gaan?

Vind Van De Beek helemaal nog niet klaar voor Real dus ik snap Zidane wel.
Pogba VS Eriksen. Als je kijkt naar die twee heb je het echt over hele andere type spelers.
Probleem bij Pogba is niet zijn talent of de vraag of ie kan voetballen. Hij is gewoon weg niet constant genoeg.
Ik vind Eriksen een veel stabielere speler met exceptionele kwaliteiten alleen is ie: niet Frans en verkoopt niet zoveel shirtjes en heeft minder Insta/FB volgers.

Ok, dus je hebt drie opties: a, b en c. Dan kies je voor optie c.

En stel dat c niet lukt? Oh, dan gaan we voor optie d. Huh? Waar zijn a en b gebleven dan? 🙄

hallo Donny van de Beek is nog? niet toe aan Real Madrid! Dat wordt dan banken! Want met Isco en die halve NED se jongen is de kans voor donny erg klein! Kan beter nog doorgroeien bij Ajax! mvg ritje

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren