Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Copa América 2019: Kraker tussen Brazilië - Argentinië vanaf 02.30 uur

Laatste update:

De 46ste edtie van de Copa América wordt dit jaar afgewerkt in Brazilië. Twaalf deelnemende landen strijden van 14 juni tot en met 7 juli in de speelsteden Salvador, Rio de Janeiro, Sáo Paulo, Belo Horizonte en Porto Alegre om de eindzege in het toernooi van de CONMEBOL. Japan en Qatar behoren tot de Aziatische voetbalfederatie, maar doen desondanks op uitnodiging van de Zuid-Amerikaanse voetbalbond mee aan het toernooi.

Met Argentinië, Bolivia, Brazilië, Chili, Colombia, Ecuador, Paraguay, Peru, Uruguay en Venezuela telt Zuid-Amerika slechts tien grote voetballanden. Om toch drie poules van vier landen te kunnen maken, nodigt de CONMEBOL al jarenlang andere landen uit om deel te nemen aan de Copa América. In het verleden werden Mexico, Costa Rica, de Verenigde Staten, Honduras, Jamaica en Japan al uitgenodigd.

Waarom Japan en Qatar dit jaar een uitnodiging hebben ontvangen is niet bekendgemaakt, maar het kan ermee te maken hebben dat beide landen in de finale stonden van de Asia Cup. Bovendien organiseert Qatar het WK van 2022, wat ook reden kan zijn geweest voor de invitatie.

De nummers één en twee van iedere groep plus de twee beste nummers drie plaatsen zich voor de kwartfinales.

Groep A

Stand:
Brazilië 3-7
Venezuela 3-5
Peru 3-4
Bolivia 3-0

Uitslagen:
Brazilië - Bolivia 3-0
Coutinho (2x), Everton

Venezuela - Peru 0-0

Bolivia - Peru 1-3
Moreno; Guerrero, Farfán, Flores

Brazilië - Venezuela 0-0

Bolivia - Venezuela 1-3
Justiniano; Machis (2x), Martínez

Peru - Brazilië 0-5
Justiniano; Machis (2x), Martínez

Groep B

Stand:
Colombia 3-9
Argentinië 3-4
Paraguay 3-2
Qatar 3-1

Uitslagen:
Argentinië - Colombia 0-2
Martinez, Zapata

Paraguay - Qatar 2-2
Cardozo, González; Almoez, Khoukhi

Colombia - Qatar 1-0
Zapata

Argentinië - Paraguay 1-1
Messi; Sánchez

Colombia - Paraguay 1-0
Cuéllar

Qatar - Argentinië 0-2
Martínez, Agüero

Groep C

Stand:
Chili 2-6
Uruguay 2-4
Japan 2-1
Ecuador 2-0

Uitslagen:
Uruguay - Ecuador 4-0
Lodeiro, Cavani, Suárez, Mina (e.d.)

Japan - Chili 0-4
Vargas (2x), Pulgar, Sánchez

Uruguay - Japan 2-2
Suárez, Jiménez; Miyoshi (2x)

Ecuador - Chili 1-2
Valencia; Fuenzalida, Sánchez

Chili - Uruguay 0-1
Cavani

Ecuador - Japan 1-1
Nakajima; Mena

Knock-outfase

Kwartfinales

Brazilië - Paraguay 0-0, Brazilië wint na strafschoppen

Venezuela - Argentinië 0-2
Martinez, Lo Celso

Colombia - Chili 0-0, Chili wint na strafschoppen

Uruguay - Peru 0-0, Peru wint na strafschoppen

Halve finales

3 juli 02.30 uur, Brazilië - Argentinië

4 juli 02.30 uur, Chili - Peru

6 juli, troostfinale
7 juli, finale

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Stiekem hoop ik dat Japan de Copa América pakt.

17 juni 2019 om 11:44

Als je het op een landelijke website ventileert, is het niet meer zo stiekem .

Het zou een enorme stunt zijn, maar ik verwacht dat het gastland met de Copa aan de haal gaat.

Wacht hoe werkt het? Er zijn 3 poules en na de poulfase volgen de kwartfinales, daar zijn 8 teams voor nodig. Welke ploegen gaan dan door?

14 juni 2019 om 00:53

Ik kan er naast zitten hoor, maar voor een kwartfinale zijn idd 8 teams nodig dus met drie poules lijkt mij dat van iedere poule nr 1 en 2 gegarandeerd doorgaan en dan de beste 2 nummers 3 ook nog eens

14 juni 2019 om 00:55

De 2 beste nummers 3

Viva colombia laat colombia de beste zijn. Maar ik denk dat het Argentinië of brazil wordt.

14 juni 2019 om 11:41

Eerlijk gezegd geef ik Uruguay veel meer kans dan Argentinië.

In tegenstelling tot Argentinië, heeft Uruguay op dit moment een prima mix tussen jong talent (gimenez, Saracchi, Betancur, Nandez, Torreira en Valverde) en ervaren leiders (godin, Suarez, Cavani en Muslera). Daarnaast presteren ze historisch gezien altijd goed op Copas America en is dit hét moment om te pieken, voordat de leiders die ik noemde over de heel zijn (waarschijnlijk bij het volgende WK)

16 juni 2019 om 23:30

Argentinie is niet eens favoriet.
Ik schat Chili, Uruguay en Colombia hoger in.
Topfavoriet is natuurlijk Brazilie.

Als het aan mij lig, had ik liever Suriname en Guiana (twee echt Zuid-Amerikaanse landen) de laatste twee plekken vullen ipv landan als Japan en Qatar. Het is een toernooi voor Zuid-Amerikaanse landen, dus daar horen ook Zuid-Amerikaanse landen mee te doen. Ik denk zelf als een van deze twee landen met de beker er van door gaan, dat er heel veel discussies zullen ontsaan.

14 juni 2019 om 06:59

Qatar en Japan mogen als het goed is niet met de sterkste teams aantreden weet niet precies hoe hier naar gekeken wordt. Maar ben het wel helemaal mee eens dat Suriname en Guyana hieraan hadden moeten meedoen aangezien het gewoon Zuid-Amerika is maar beiden landen spelen hun kwalificaties voor Noord Amerika wat ik gewoon heel raar vindt, aan de andere kant leveren Japan en Qatar waarschijnlijk financieel meer op qua kijkcijfers dan een Suriname bijvoorbeeld.

14 juni 2019 om 07:41

@heskeythebest dat is onzin. Hoe ga je dat bepalen dan? Qatar en Japan mogen gewoon met nationale elftallen aantreden.

14 juni 2019 om 10:44

Klopt!

Maar Japan heeft met het oog op de OS van 2020 in Tokyo besloten niet met het eerste elftal aan te treden. Er spleen vier dispensatiespelers mee die 226 van de 240 caps in de volledige selectie op hun naam hebben staan. De rest komt dus allemaal net kijken en een groot deel heeft uberhaupt nooit een interland gespeeld, de jeugdelftallen daar gelaten.

14 juni 2019 om 13:24

Dat is dan wel jammer, Als Japan met het eerste elftal kwam hadden ze nog kunnen verassen. Ik zeg niet per se winnaar, Maar wel dat ze ver hadden kunnen komen

14 juni 2019 om 10:55

Hoe zit het dan met Frans Guyana? Die mogen dan als enige niet meedoen? Daarnaast zijn deze drie landen aangesloten bij de CONCACAF, geloof ik. Deze landen kunnen wel mee doen aan de Gold Cup, die ook dit weekend begint (Noord-Amerikaams kampioenschap). Guyana doet daar aan mee. Is wel vaag waarom die drie landen met Noord-Amerika mee moeten doen, soortgelijke situatie met Kazachstan en Georgië Azerbeidzjan Armenië die bij de UEFA zitten, terwijl ze overduidelijk in Azië liggen.

16 juni 2019 om 23:43

Israel kun je ook toevoegen aan dat lijstje.

Moest wel lachen toen ik Japan en Qatar zag staan een paar dagen terug... al helemaal mocht één van de twee winnen. De vorige keren werd het meestal opgevuld door landen van midden/noord Amerika.
Zoals een Mexico die met beide toernooien meedeed.

Niet echt zo'n fan van beste 2 nummer 3's gaan ook door....
Helaas hebben we dan bij het EL straks ook weer, dat maakt de groepsfase echt ruk om te kijken, grote landen kunnen dan rustig een wedstrijdje skippen, b teampie inzetten, want na een keer winnen en keertje gelijk ben je toch wel door... ala portugal

14 juni 2019 om 09:26

Ik snap best dat je het er vreemd uit vindt zien echter is het vanwege het feit dat het in Brazilië wordt gehouden logisch dat Japan wordt uitgenodigd. In 2011 waren ze al eerder uitgenodigd en moesten ze helaas bedanken vanwege de Tsunami in eigen land. Brazilië is het land met de meeste Japanners buiten Japan om uiteraard, er wonen meer Japanners in Brazilië dan het aantal inwoners van de 3 landen ten noorden van Brazilië bij elkaar opgeteld (suriname, Guyana, Frans-Guyana) Dus vandaar de uitnodiging.

Wat betreft Qatar is daar ook geen touw aan vast te knopen, 100% met geld te maken helaas.

14 juni 2019 om 10:30

heeft Qatar niet veel brazilianen die nu een andere nationaliteit hebben?

14 juni 2019 om 10:34

Het is door een aantal spelers inderdaad overwogen echter zit er momenteel slechts eentje in de selectie.

14 juni 2019 om 10:35

Nou lekker belangrijk dat er veel Japanners van oudsher in Brazilië zitten, dan moet Portugal ook meedoen de meeste Brazilianen hebben Portugese voorouders of Italiaanse en alle west Afrikaanse landen door de velen Brazilianen met Afrikaanse roots.Japan heeft net als Qatar in principe niets te zoeken op dat toernooi en heeft uitsluiten met $ te maken. Laat dan idd een Suriname of Guyana meedoen

14 juni 2019 om 10:41

In het verleden zijn Italië , Spanje en Portugal wel eens eerder benaderd om precies deze reden. Maar hebben allen geweigerd. Dus zo vreemd is het niet.

14 juni 2019 om 11:35

Nou dat had Japan dan ook moeten doen, slaat helemaal nergens op. Stel je voor dat Japan het toernooi wint dan zijn zij zuid Amerikaans kampioen, maar ja met geld is blijkbaar alles mogelijk

14 juni 2019 om 11:50

Nogmaals, ze gaan met een Olympische selectie met vier dispensatiespelers. Als het om geld ging waren ze wel met het eerste elftal gegaan.

16 juni 2019 om 09:36

Ik snap de ophef over het meedoen van landen buiten het continent. Alleen wat wel grappig is, wanneer het Mexico en Amerika het zijn dan hoor je vrijwel niemand er over. Echter nu er een land als Qatar er bij zit uiten mensen hun ongenoegen.

Ze hebben deze constructie al redelijk lang. Het zou ook mijn voorkeur niet hebben, maar ik snap het wel met het beperkte aantal landen met voetbal kwaliteiten daar.

17 juni 2019 om 02:11

Nee. Volgens mij hebben ze maar 1 geneutraliseerde Kaapverdiaan in de team, een ene Pedro. Die het trouwens goed deed op d RB positie.

14 juni 2019 om 09:50

Sterker nog, Portugal was zonder te winnen door! (1-1, 0-0 en 3-3) Het is best een matige opzet wat mij betreft inderdaad, maar goed met zo weinig deelnemende landen heb je vrij weinig andere keus eerlijk gezegd..

14 juni 2019 om 11:31

Jaah in het geval van Zuid-Amerika heb je het aantal landen inderdaad er misschien niet voor. In Europa heb je er dan misschien wel te veel 😅

14 juni 2019 om 11:46

Bij de Copa America in 2011, dat Uruguay won, haalde Paraguay de finale zonder ook maar één keer te winnen in 90 minuten. Best bizar eigenlijk

16 juni 2019 om 08:30

2 poules van 5 en dan kruisfinales lijkt me persoonlijk logischer.

Ik zet mijn 'geld in' op Colombia of Brazilië. Die hebben in de breedte goede elftallen. Liefst zie ik Argentinië winnen, maar dat is geen elftal, maar eerder 10 statistische en gewortelde spelers die toekijken hoe Messi een oplossing moet maken. Zo ging het afgelopen WK ook. Het was toen nog een wonder dat meer kansen, Pasen, balbezit, etc. tegen de wereldkampioen hadden. Een gastland die het wint zou natuurlijk ook een geweldige grap zijn :-)

14 juni 2019 om 09:11

Zie Uruguay ook kans maken. Geweldig middenveld met Torreira, Bentacur en Valverde, en dan heb je nog Godin en Gimenez in de verdediging met daarachter ervaren keeper. En voorin met Suarez en Cavani

Japan en Qatar vullen de CONMEBOL kas aan, alhoewel Brazilië natuurlijk veel genaturaliseerde Japanse inwoners heeft. Ik hoop op mooi samba voetbal van de selecao en een huilende Messi. Toch een schande dat Argentinië zolang dit toernooi niet heeft gewonnen. 😂

14 juni 2019 om 10:32

Argentinie heeft geen leider. Vroeger hadden ze echte leiders in de ploeg met Maradona, Redondo, Simeone en Batistuta. Dit Argentinie ziet er niet uit. Brazilie vind ik overigens al lang niet meer de ploeg. Spectaculaire wereldtoppers als Romario, Ronaldo, Ronaldinho en Rivaldo zijn er nauwelijks meer.

25 juni 2019 om 06:08

Zijn dat dezelfde leiders die in 1994 roemloos uitgeschakeld werden door Roemenië en in 2002 in de eerste ronde naar huis gingen wat nog steeds gezien wordt als de grootste schande in de Argentijnse voetbal historie. Dat haten op Messi kent echt zijn weerga niet.

25 juni 2019 om 12:18

Echter was dat HET Roemenie van Georgo Hagi. En als die er zin in had was het klaar. Geweldige voetballer die door omstandigheden nooit echt de erkenning heeft gekregen die hij met zijn kaliber verdienden.

Verder ben ik het messi haten wel met je eens. Echter heeft het wel met Messi te maken. Hij weigert in een systeem te spelen, waardoor de al zwakke kant van argentinie nog zwakker wordt. Ik denk dat alles opgelost kan worden door Messi op 10 te laten spelen.

Als Messie dan 9 wedstrijden 9 km loopt zal Argentinie echt wel wat meer spelen. maar ja neem aan dat hij weigert waardoor we telkens van die idiote opstellingen zien. als je dan ook echt ruk speelt dan krijg je al snel een land over je heen.

Want iedereen doet alsof argentinie een verschrikkelijk elftal heeft, maar verdediging en middenvel staat gewoon bij topclubs in de basis.

Armani
Saravia
Otamendi
Muro
NIco
Paredes
Lo celso
Di maria
MEssi
Pereyra
Aguero

Als Messi weer niet wint kan die er beter defintief mee stoppen. Voordat Messi begon bij Argentinie hadden ze iets van 15 Copa America's en 2 Wk's gewonnen. Ik geloof ook nog een Confederations Cup. Het is eigenlijk ook een schande dat die nooit wat gewonnen heeft. Buiten Brazilie om heeft niemand de afgelopen 10-15 jaar een selectie gehad die uberhaupt maar in de buurt kwam van Argentinie in Zuid Amerika. En zelfs Brazilie is na 2006 toch heel ver weggezakt in mijn optiek.

25 juni 2019 om 06:10

Haha dan mogen ze hele Braziliaanse selectie van 2014 opdoeken want 1-7 verliezen in een halve finale in eigen land lijkt mij een veel grotere schande dan 3 finales halen en verliezen door een beetje pech. Vind sowieso copa Amerika niet veel voorstellen. Natuurlijk is het wel een prijs die Messi graag zou willen winnen, maar op internationaal gebied is er maar een prijs en dat is het WK.

Hoop stiekem een beetje op een verassende winnaar.. Ecuador of Peru bijvoorbeeld.. al zal dat waarschijnlijk niet gebeuren.. Dromen mag..

Wat is dit voor een grap zeg. Een Japan en Qatar die mee doen aan copa America. Hoe dan? Laten we voortaan ook de CL open stellen voor Santos en dat we Brazilie, Argentinië en Mexico ook uitnodigen voor het EK. Wacht vergeet China niet want, dan heb je veel meer kijkcijfers en das goed voor de centjes.

14 juni 2019 om 10:46

Jezus wat een simpele comment. Doe eventjes onderzoek voordat je gaat reageren. Voor 9/10 uitnodigingen zitten logische gedachten achter. Wat betreft Qatar is dat inderdaad pure onzin, puur met geld te maken ben ik bang.

14 juni 2019 om 11:39

Japan is ook pure onzin, Brazilie is migratie land wat betreft kan je heel de wereld uitnodigen leuk dat je in Sao Paolo veel Japanners hebt maar nodig dan ook alle west afrikaanse landen dan uit zij zouden dan ook niet misstaan

14 juni 2019 om 11:52

Ik zou een hele boze brief naar de Conmebol sturen in dit geval.

14 juni 2019 om 17:16

Dus omdat Conmebol dit heeft gecreëerd mogen we het geen onzin vinden?

@ nipponlchiban
Jij kunt het een simpele comment vinden maar ik sta nog steeds achter mijn mening. Ik las jou comment boven over de aantal Japanners die in Brazilie wonen en dat ze daarom zijn uitgenodigd en niet met de sterkste elftal mogen kopen.

als reactie op jou eerste argument: Er wonen ook meer dan vijf mil. Turken in Duitsland, wat zou jij ervan vinden als een Turkse team uit Turkije toegevoegd wordt aan de BL?

Tweede argument: Niet met een sterkste elftal optreden? Dit is toch geen vriendschappelijke competitie. Het gaat om een Kampioenschap. Niet een toernooi om je klaar te stomen voor een ander toernooi.

Dus je mag et simpel vinden maar de argumenten die jij boven noemt. Zijn imo wel nog simplistischer.

14 juni 2019 om 11:40

Ik vind het toch iets heel anders dat Japan eenmalig als gast mee mag doen op een toernooi dan dat er een Turkse club voor altijd in de Bundesliga mag spelen. Ik snap je gedachte maar het voorbeeld vind ik niet helemaal goed.

14 juni 2019 om 11:56

Wat een kromme vergelijking. Clubs met landen vergelijken. Ik denk niet dat Turkse clubs in de Bundesliga willen spelen voor negen maanden.

Japan wordt uitgenodigd, die hebben er niet om gevraagd, dus als je wordt uitgenodigd mag je met wat mij betreft een selectie komen waar je zelf zin in hebt.

Mijn argument is niet simplistisch, dit is als legitieme reden gegeven van de Braziliaanse organisatie en Conmebol. Stuur een boze brief naar de Conmebol zoals ik boven eerder al zei, voeg de CBF hier ook aan toe.

17 juni 2019 om 03:01

Briljante reactie, Nippo! Zulke ongeinformeerde leden frustreren me mateloos!

De hele eerste ronde 2 wedstrijden de moeite waard, Arg - Col en Urug - Chil.

Valt me toch op hoe weinig men weet over de Copa America.
Er worden al deccenia lang gastlanden uitgenodigd omdat er maar 10 landen lid zijn van de Conmebol.

17 juni 2019 om 00:06

Ja het is verschrikkelijk. Dit gebeurt al vanaf de jaren 80 geloof ik. Mexico heeft meerdere keren de finale zelfs gehaald. Je kunt moeilijk een toernooi doen met 10 landen.

20 juni 2019 om 16:32

Daar ben ik het mee eens. Grappig dat elk jaar steeds weer dezelfde vragen worden gesteld. Je zou denken dat het onderhand wel duidelijk is.

ON: Argentinië staat ondertussen toch wel redelijk op de rand van de afgrond. Indien ze de laatste wedstrijd niet winnen kunnen ze na de groepsfase al gelijk naar huis!

21 juni 2019 om 14:26

je kan wel een toernooi houden met 10 landen. 2 poules van 5. Dan wordt er in de poulefase 20 wedstrijden gespeeld in plaats van 18.

Dan kan je de nummer 1 van poule A tegen nummer 4 van Poule B doen en de Nummer 2 van Poule A tegen nummer 3 van Poule B en vice versa. Dan houd je de poule spannend omdat de nummer 4 positie ook nog toegang geeft tot de kwalificatie.
je speelt slechts 2 wedstrijden in totaal meer dan met 3 poules van 4.
Ideaal is het niet maar een toernooi met 10 kan wel

23 juni 2019 om 11:46

Ja ze kunnen een leuke groep opzet doen met 2 groepen van 5 landen en de bovenste 2 gaan dan uiteindelijk door.
Volgend jaar wordt de Copa gehouden met 2 groepen van 6 landen (weer met 2 uitgenodigde landen) en dan gaan er 4 teams door en krijg je weer kwart halve en finale.

25 juni 2019 om 06:15

Dan stelt heel dit toernooi toch niets voor in principe. In 2016 deed Brazilië mee met een veredeld B-team, omdat nota bene Olympische Spelen voor de deur stonden. Bovendien stel dat een land buiten Zuid-Amerika het toernooi wint? Dan is het toch bizar.

25 juni 2019 om 14:02

Speelde zeker niet met een B-team en de Olympische Spelen waren 3 maanden later pas.

Japan en Qatar in de Copa America is toch absurd. Ik begrijp wel dat ze zijn uitgenodigd door de Commebol, maar toch. Het is een beetje alsof je Zuid-Korea en Jordanië uitnodigd voor het EK....
Zeker Qatar, dat is puur en alleen voor de centjes. Schandalig. Nodig dan Mexico en de VS uit als je perse "intercontinentaal" wil zijn. Die landen hebben in ieder geval nog een gevoel bij Zuid-Amerika.

17 juni 2019 om 12:19

Nee, geen goede vergelijking.

Ze hebben slechts 10 landen dus nodigen elk jaar 2 teams uit. In Europa is dit geen probleem omdat we geen gebrek aan UEFA-leden hebben. Dit jaar is dat Japan en Qatar. Volgende editie zijn dit Australié en Qatar als ik me niet vergis.

In de voorgaande jaren zijn er genoeg centraal/noord-Amerikaanse landen aanwezig geweest, daar heb ik nooit iemand over klagen. In 2016 werd het notabene in de VS gehouden.

17 juni 2019 om 14:50

Als een organisatie te weinig leden heeft is er geen bestaansrecht... Bovendien kunnen ze ook landen uitnodigen met wat meer overeenkomsten. Honduras, Suriname, Guyana, Guatemala, Costa Rica, Trinidad en Tobago zijn bijvoorbeeld mooie opties. Maar toch Japan en Qatar uitnodigen.... Dat is raar.

21 juni 2019 om 10:59

Hahaha, geen bestaanstecht? En hoezo moet een organsatie naar jouw westerse maatstaven landen uitnodigen?

Als jij een toernooi organiseert met een paar andere teams stellen jullie de eisen vast. Teams die aan jullie eisen voldoen mogen meedoen. Als ik jouw toernooi aan de ingangseisen van een ander toernooi ga meten en afkeur is toch bijna komisch.

21 juni 2019 om 11:42

Verdiep je eerst in de feiten voordat je maar wat uit je nek bazelt.
Ten eerste de VS en Mexico zijn momenteel deelnemer van de Gold Cup die tegelijkertijd plaatsvind.
De Gold Cup is de Copa America van Noord Amerika.
Daarnaast verdiend Qatar of de Conmebol geen extra geld omdat Qatar meedoet.
Japan is al regelmatig uitgenodigd door de Conmebol dus dat is ook geen verrassing!

Colombia - Chili lijkt mij de mooiste wedstrijd van de kwartfinales. Ik zou echt niet durven te zeggen wie er doorgaat. Ik denk dat Colombia een kwalitatief sterker elftal heeft, maar die Chilenen moet je nooit onderschatten. Hebben de Copa de laatste twee edities gewonnen en Alexis Sanchez doet het altijd heel erg goed bij Chili, al kan dat ook van James gezegd worden bij Colombia.

De winnaars van de overige kwartfinalisten lijkt me wel vrij bekend, of er moet ineens een verrassing tussenkomen. Ik verwacht dat Brazilië, Argentinië en Uruguay ook door zullen gaan naar de halve finale, simpelweg omdat zij gewoon over meer kwaliteit beschikken.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren