Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Mbappé dient transferverzoek in; weg naar Real Madrid lijkt vrij’

Laatste update:

Kylian Mbappé heeft de clubleiding van Paris Saint-Germain verzocht om deze zomer mee te werken aan een transfer, zo meldt El Chiringuito. De twintigjarige aanvaller hoopt volgens het doorgaans betrouwbare Spaanse tv-station op die manier een overgang naar Real Madrid, dat al tijden aan de jongeling wordt gelinkt, te forceren.

Nu Mbappé de wens om te vertrekken heeft uitgesproken, is de weg voor de Koninklijke vrij om de onderhandelingen met PSG te openen. Het overnemen van de Franse aanvaller zal niet zonder slag of stoot gaan, want daarvoor moet naar verluidt het transferrecord van Neymar sneuvelen. De Braziliaanse stervoetballer, die momenteel onder vuur ligt vanwege een vermeende verkrachtingszaak, verruilde Barcelona in 2017 voor 222 miljoen euro voor PSG.

Real Madrid wordt al langere tijd in verband gebracht met Mbappé, die in de Spaanse hoofdstad wordt gezien als de zo gewenste posterboy. Los Blancos zijn nog niet in onderhandeling met PSG, omdat de tactiek van de Spaanse grootmacht was om te wachten op de juiste mogelijkheid om de oud-speler van AS Monaco binnen te halen. Nu de aanvaller een transferverzoek ingediend heeft, zou die kans zich mogelijk voordoen.

Mbappé zelf was eerder onduidelijk over zijn toekomst. "Ik zou graag meer verantwoordelijkheid willen krijgen. Dat kan bij PSG, maar zeker ook ergens anders", verklaarde de pijlsnelle buitenspeler annex spits toen hij werd uitgeroepen tot Speler van het Jaar van de Ligue 1. Ook zijn trainer Thomas Tuchel liet eerder optekenen niet uit te sluiten dat Mbappé vertrekt. "Als coach zou ik graag met hem verder gaan, maar dit is voetbal. We zijn niet naïef", aldus de oefenmeester van PSG.

Denk jij dat Kylian Mbappé volgend seizoen nog voor PSG speelt?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Yes!! Toen PSG uitgeschakeld werd door Man U hoopte ik al stiekem dat Mbappe goed over na zou denken m.b.t zijn toekomst bij Psg. Of ze hieraan mee gaan werken is een tweede, hopelijk dat Emirates hier ook een rol in kan betekenen met het overhalen van Al‑khelaifi.

Zou werkelijk de grootste klapper zijn van a.s. zomer. Een aanval met Vinicius en Mbappe in de toekomst. Die twee rennen alle verdedigers voorbij

4 juni 2019 om 23:04

Hoe veel geld gaat Real hiervoor neertellen dan? Een miljoentje of 300? Gaat echt helemaal nergens meer over.

4 juni 2019 om 23:46

300 miljoen is het waard voor zo een goede speler die ook nog eens erg jong is.

5 juni 2019 om 00:18

Serieus? Dat vind jij het waard? Ik weet dat de bedragen die nu worden neergelegd steeds hoger worden, maar 300 miljoen voor een speler???

5 juni 2019 om 00:54

Eens. 300 miljoen euro gaat nergens over. Alleen heel zakelijk bekeken is dit nog niet eens een hele slechte deal. Kijk naar de merchandising van Ronaldo in 2009.. ruim 500.000 shirts gingen er in de eerste 24 uur over de toonbank. Florentino Perez weet als geen ander hoe je zaken moet doen.

5 juni 2019 om 01:05

Dat je met die shirtjes geen speler terugverdient weten we nou toch wel? Het zijn namelijk geen 500.000 extra shirtjes, maar voor een belangrijk deel shirtjes die anders ook wel verkocht zouden worden, maar dan met een andere naam erop. Bovendien is dat vooral goed nieuws voor Adidas, niet zozeer voor Real dat misschien 10% pakt. Dus als je het echt wilt weten wat het oplevert moet je het aantal shirts pakken dat meer verkocht werd dan het jaar ervoor. Op andere vlakken kan een grote naam aantrekken wel weer commercieel interessant zijn. Maar ik denk dag er bovengrensen zijn die gewoon te maken hebben met de omzet van zo’n club. 300.000.000 lijkt me pittig, zeker als nu net al 150.000.000 hebben neergetikt. Dat is wel serieus geld, ook voor Real Madrid.

5 juni 2019 om 02:01

@experia91

Anderen zullen ook al wel hebben verteld maar je zogenaamde rekensom klopt van geen kant... ten eerste liggen de rechten van de verkoop van shirts bij de kledingsponsor, bij Real Madrid is dat dus Adidas. Zij verkopen de shirts, en dragen hierbij een % af aan Real Madrid, meestal voor een aantal jaar vastgelegd. Dit gaat om +- 15% van een verkocht shirt. Daarbij betaald Adidas Real Madrid jaarlijks een sponsorvergoeding, de welbekende sponsordeals. Hierover lees je zo af en toe wat nieuws berichten als ze een nieuw contract aangaan. Een x aantal (zeg bijv 300 miljoen) voor 5 jaar lang. Ten tweede is het helemaal niet vanzelfsprekend dat er “meer” shirts worden verkocht wanneer een sterspeler (bijv Mbappe bij RM) tekent. Het aantal verkochte shirts kan zeker iets stijgen, maar in veel gevallen valt dit in % reuze mee. Het is echter wel zo dat wanneer een sterspeler (Mbappe->RM) tekent, er meer shirts met zijn naam worden verkocht, maar dan ook gelijk minder van andere spelers. Dus het totaal aantal verkochte shirts stijgt helemaal niet explosief, het aantal shirts van de nieuwe sterspeler daar in tegen vaak wel.

Wanneer je dit dus even relativeert, en goed berekend. Kan je dus concluderen dat het een grote Mythe is dat clubs een speler “even” terug verdienen in 1/2 jaar met de verkoop van shirts. Klinklare onzin dus.

Uiteraard zal een club als RM er ook op vooruit gaat als ze Mbappe weten te strikken, commercieel gezien zal dat zeker extra inkomsten kunnen creëren, via reclame, TV gelden, oefentoernooien waarbij RM miljoenen startpremie wordt aangeboden (denk aan VS, China etc.)

Maar je moet natuurlijk nooit vergeten dat als ze (even als voorbeeld, Mbappe kopen voor €300 miljoen, aankoopsom, + (Ongeveer) 15 miljoen salaris per jaar geven, met een 5 jarig contract. Dit dus in totaal op €375 miljoen uitkomt.

Buiten de aankoopsom zal RM dan nog zijn salaris moet halen uit de , EXTRA verkochte shirts door het aantrekken van een sterspeler als Mbappe. Dat zijn zeker extra inkomsten, maar echt geen grote bedragen die zo transfersom “even” terug verdienen in de eerste paar uur. Het aantal “extra” verkochte shirts door de komst van Mbappe zal een x aantal % zijn, zeg in het gunstigste geval 10/15%. De rest zou sowieso al een RM shirt kopen, ook al was Mbappe niet aangetrokken.

5 juni 2019 om 02:04

Het zijn toch juist extra shirts? De “normale” shirts of van de spelers die er al jaren zitten zullen inderdaad wel gewoon op een constant niveau verkocht worden. Maar wanneer er een sterspeler komt en de verkoop neemt een vlucht, zijn het voorbeeld als hierboven, de 500.000 shirts wel degelijk extra shirts. Daarmee wil ik niet zeggen dat je het terug verdient, maar je kan er de schade mee beperken enigszins op totale som

5 juni 2019 om 02:37

Het is bewezen dat wanneer een sterspeler van club wisselt, veelal supporters die sowieso al een shirt van hun favoriete club zouden gaan kopen dan de naam van de sterspeler hierop laten zetten. Het aantal “extra” shirts wat wordt verkocht is dus vaak in werkelijkheid minimaal ten opzichte van het totaal aantal verkochte shirts per jaar. Het is niet zo dat wanneer RM een sterspeler aantrekt ze bijv. 15 miljoen shirts verkopen in plaats van 10 miljoen per jaar. Het aantal wat extra wordt verkocht in combinatie met de bruto winst per verkocht shirt is voor club als RM minimaal. Dit extra inkomen zal verreweg nooit in de buurt gaan komen van de kosten die een speler als Mbappe met zich mee brengt.

Dit zijn feiten die ook terug te zoeken zijn in jaarcijfers en dergelijke. Als er iemand echt “extra” verdiend aan zo deal dan is dat Adidas en niet RM.

Goed voorbeeld hiervan is de pogingen die Adidas in het verleden heeft ondernomen om Messi (persoonlijk gesponsord door Adidas) naar Bayern München te laten transfereren. Hierbij bood Adidas BM een groot deel van de transfersom te vergoeden, zodat Adidas hun gesponsorde Messi in een gesponsorde Adidas tenue (Bayern München) kon laten spelen. Wat commercieel natuurlijk voor Adidad weer meer dan reuze interessant zou zijn geweest.

5 juni 2019 om 02:43

'Waard'.
Men is het perspectief volkomen kwijt hier. Als je nooit met zulke bedragen gewerkt hebt weet je sowieso al niet wat wat waard is.

5 juni 2019 om 04:14

Wanneer er daadwerkelijk zo’n bedragen neergeteld gaan worden is het echt helemaal losgeslagen in de voetballerij.. Al wat gekheid voorbij zien komen maar verwachtte dat daar wel een beetje het limiet aangetikt zou worden. 300 miljoen.. En trouwens lachwekkend dat mensen aangeven dat 300 miljoen een logische prijs zou zijn haha.

5 juni 2019 om 06:23

500.000 keer ongeveer 80 euro is 40 miljoen.... als ze daar dus 15 procent van zouden krijgen, wat denk ik al aan de hoge kant is. Kom je uit op 6 miljoen.... nou lekker terug verdiend hoor. Ze zullen het eerder terug verdienen als ze dankzij mbappe 3 keer de CL winnen.

4 juni 2019 om 23:07

Is verre van zeker dat hij komt maar stel je voor dat er straks bij Real Madrid een voorhoede loopt van Hazard Jovic Mbappe! Ladecimoquarta here we come!

5 juni 2019 om 00:37

Het is inderdaad verre van zeker maar indien het tot stand komt zal ik de komende jaren mijn mond houden over Florentino Perez. Ik hield al van deze beste man toen hij mijn favoriete spelers bij elkaar bracht (ronaldo R9, Zidane, Figo en Beckham) en vond het zo jammer dat hij Pato jaren later niet kon halen.

Maar met Mbappé het grootste talent van dit tijdperk dan hoop ik dat het hem wel lukt. Hij is zeer zeker in mijn ogen nu al een Galactico. Voor mij zou het weinig uitmaken als Real Madrid hiervoor Bale, Vazquez, Isco en Marcelo allemaal naar PSG zouden sturen. Ik zou ook veel liever Mbappé willen dan Hazard maar goed wie weet kunnen ze beiden komen! Bale moet wel weg willen.

Als je dan bedenkt dat je op de bank o.a. Jovic; Asensio, Rodrygo, Llorente, Odriozola, Varane en Courtois hebt dan ziet de toekomst er mooi uit.

Lunin, Nacho, Reguillon, Valverde op de tribunes en aanvullen met eventueel een Mayoral als 3e spits.

Navas
Carvajal
Militao
Ramos
Mendy
Kroos
Casemiro
Mbappé
Modric
Vinicius
Benzema
4 juni 2019 om 23:16

PSG gaat nooit zijn medewerking verlenen aan de totstandkoming van deze transfer. Een transferverzoek indienen is een eerste stap naar de uitgang. Maar of deze ook daadwerkelijk gehonoreerd wordt betwijfel ik ten zeerste. Mbappe had het zichzelf veel makkelijker gemaakt door destijds meteen een overstap te maken naar een andere Europeese grootmacht. In ieder geval weer een leuke soap opkomst.

4 juni 2019 om 23:24

Wat heeft PSG uberhaupt te bieden? De CL gaan ze niet winnen. Dat middenveld is veels te zwak net als de backs. Daarbij zijn Cavani, Alves, Thiago Silva ook al oud. Psg gaat alles winnen in Frankrijk maar daar heeft Mbappe niks aan want hij heeft al alles gewonnen daar.

4 juni 2019 om 23:31

Ik geloof ook niet dat PSG medewerking gaat verlenen aan hun sterspeler zoals ik heb aangegeven. Als Mbappe weggaat zie ik Neymar ook nog wel een verzoek indienen (al kan hij daar de absolute ster worden). Laat dat nou het doemscenario zijn dat PSG sowieso niet wilt.

4 juni 2019 om 23:46

Ik zie Neymar zelfs eerder vertrekken. Als Barça een ruildeal in het vooruitzicht stelt met Dembélé en een flinke geldsom, zie ik PSG nog wel overstag gaan. Dembélé is toch een Fransman met nog een hele carrière in het verschiet. Maar in beide gevallen verwacht ik vooral een stijve poot van PSG.

5 juni 2019 om 00:43

Als PSG Coutinho weet te halen denk ik dat hij wel zal blijven. Niet alleen dat ik hoop dat PSG het zal toestaan en Bale uit zijn situatie weet te halen.

PSG gun ik best een zomer met aankopen Countinho, Bale en Marcelo. Zal een leuke motivatie voor Neymar misschien zijn. Een gehele Braziliaanse defensie.

Buffon
D. Alves
Marquinhos
T. Silva
Marcelo
Di Maria
Verrati
Coutinho
Bale
Cavani
Neymar
5 juni 2019 om 09:22

PSG gaat Bale toch van zijn hun lang zal ze bestaan niet kopen. Die jongen is vergane glorie en vraagt een salaris waar je u tegen zegt als je het afweegt tegenover zijn sportieve prestaties in het veld. Zelfde geldt voor Marcelo die imo nog wel mee kan. PSG moet op bepaalde posities vooral gaan verjongen. Couthino zou eventueel nog kunnen.

5 juni 2019 om 10:38

Iedereen kan de CL winnen, ik had van te voren ook niet gedacht dat Liverpool hem zou winnen (in mijn ogen ook een te zwak middenveld) en had al helemaal niet gedacht dat ook nog eens Spurs in de finale zou staan en Ajax in de halve finale. Van de laatste 4 had ik alleen Barca van te voren verwacht.

Maar even on topic, kan Real Madrid uberhaupt zoveel geld neertellen voor Mbappe als ook Hazard nog moet komen?? Iets met Ffp??

5 juni 2019 om 07:23

Als je op de Emirati gaat rekenen kom je van een koude kermis thuis. PSG is in handen van Qatar, thans de aartsvijand van de Emiraten .
Ontopic: Ik hoop echt dat Mbappe komt, samen met Hazard en Jovic heb je dan een steengoeie voorhoede en ben je klaar om de strijd met Barca en AM aan te gaan voor de titel.

Ik denk sat Real behoorlijk veel zal moeten betalen. Wellicht willen se Bale als middel gebruiken om de kosten te deukken. Vind ergens Dat Real ook beter bij hem past dan een PSG

Geloof hier vooralsnog weinig van. Misschien als een betrouwbare Ftanse bron het meldt. Waarom zou hij ook zo lang wachten met het indienen van een transferverzoek? Dat had hij 2 maanden geleden al kunnen doen na de CL uitschakeling en alles kon al geregeld zijn. Als Mbappe deze zomer daadwerkelijk beschikbaar zou zijn, had Real volgens mij wel op hem overgeschakeld en de transfer van Jovic in de koelkast gezet. Maar ik denk dat ze gewoon zullen moeten wachten tot zijn contract afloopt want ik denk niet dat psg hem wil verkopen.

4 juni 2019 om 23:08

Die hint heeft Mbappe ook wel zelf gegeven dat hij toe is aan iets nieuws. Deze zomer geloof ik het nog niet maar hoop wel volgende zomer dat hij komt!

4 juni 2019 om 23:16

Mocht het kloppen heb je natuurlijk een hele mooie aanval, zelfs indien de transfer van Hazard niet door zou gaan omdat ze die miljoenen voor Mbappe nodig hebben heb je met Vinicius Jovic en Mbappe 3 jonge gasten die nog minimaal een decennium mee kunnen.

4 juni 2019 om 23:23

Vergeet daarbij niet jongens als Asenio, Bhahim en Rodrygo die er (hopelijk) aan komen stormen.

4 juni 2019 om 23:25

Klopt, maar je kan er natuurlijk maar 3 opstellen

4 juni 2019 om 23:35

Dat kunnen ze Hazard echt niet aan doen.. zou dat echt erg vinden haha

5 juni 2019 om 00:13

Mag er ook bij. Hoe meer zielen, hoe meer vreugde hahahah. Nee, Hazard komt gewoon naar Real. 100%.

Oh god als we deze zomer de beschikking hebben over Hazard, Jovic en Mbappe. Mijn god die aanval wordt gruwelijk. Daarachter ook nog Vinicius, Asensio en Benzema.

4 juni 2019 om 23:25

Klopt alleen voor de toekomst dan. Hazard, Benzema en Mbappe is ook niet verkeerd

5 juni 2019 om 00:06

vinicius asensio en benzema zijn in mijn ogen echt zo slecht, heb liever een ziyech, neres en tadic. Meer voetbal en lef.

5 juni 2019 om 00:20

Of dan kijk jij nooit Real Madrid of je hebt een Ajax-bril op. Men denkt gelijk na 1 seizoen waar alles goed valt voor Ajax elke speler meteen absolute top is. Vinicius is een groter talent dan Neres (alleen al als je kijkt naar leeftijd), Asensio viel idd afgelopen jaar tegen maar de eventuele transferbedragen zijn driemaal hoger dan Ziyech (zegt ook genoeg), Benzema heeft 100 x meer bereikt dan Tadic en is nog steeds van wereldklasse.

Totale waanzin, deze bedragen. Gaat helemaal nergens meer over als je ziet hoeveel geld Madrid schijnt te hebben en uit te geven. Alles gaat naar de klote zo. Niet alleen door Madrid, maar door alle kopende en verkopende clubs.

Er moeten echt maatregelen worden genomen op transfergebied.

Ik ben een zeer groot fan van Mbappe, maar absoluut tegen dit soort bedragen in de sport.

Als dit waar is moet Real gewoon een hele serieuze bom duiten gaan spenderen maar het zal het zeker waard zijn. Mbappe is een speler van absolute wereldklasse die nog jaren meekan en de aangewezen erfgenaam van de titel beste speler van zijn generatie na de Messi/Ronaldo era.

4 juni 2019 om 23:13

Denk zelf dat Mbappe ook niet zin heeft om weer in die Ligue 1 te spelen en dan voor de 3e keer ruimschoots kampioen worden.

4 juni 2019 om 23:16

Denk (hoop) ook wel dat hij toe is aan een nieuwe uitdaging en project. Een project met zijn idool Zidane aan het roer bij een van de grootste clubs ter wereld is aanlokkelijk voor elke voetballer. We gaan t in ieder geval meemaken !

Dit is een wandelgang verhaal. Zie PSG nog eerder Neymar verkopen, voor 300miljoen. Hoeveel moet mbappe dan koste

200 miljoen en Bale?
Totale gekte natuurlijk, dit moet een keer een halt toe geroepen worden.

5 juni 2019 om 07:40

Aan die gekte komt vanzelf wel een einde. De afgelopen 10 jaar heeft de Aziatische markt miljarden betaald voor uitzendrechten en is "de zandbak" ingestapt. Dan heb je inderdaad opeens meer geld maar die groei is ook niet eindeloos. Ik denk dat de groeimogelijkheden nu wel een beetje op zijn. Er kan vast nog wel nog meer geld uit Azië komen oid maar je hebt geen nieuw continent meer dat zomaar flink in kan stappen.

Totaal niet in het belang van PSG dit en die hebben hier ook nog wat over te zeggen, ze hebben het geld niet nodig, hij heeft helemaal geen aflopend contract en hij is de beste speler van de club dus ik denk dat het niet meer dan een spannend bericht is.

4 juni 2019 om 23:14

Tja Mbappe heeft er wel belang naar. Ten eerste heeft hij al een hint gegeven tijdens de award van beste speler van Frankrijk. Ten tweede denk ik niet dat hij weer zin heeft om in de Ligue 1 te spelen waar ze toch wel kampioen worden.

4 juni 2019 om 23:18

Je hebt natuurlijk niks aan een ontevreden beste speler. PSG kan hem dan wel naar de bank of tribune verbannen maar dat is pure kapitaalvernietiging. Misschien kan dat bij een Rabiot maar Mbappe levert 4x meer op dan Rabiot. Denk zelf dat ze hem in zo een situatie liever zouden verkopen. Die Nasser blijft toch een zakenman.

5 juni 2019 om 06:56

Wie zegt dat hij naar de bank of tribune zal worden verbannen, hij zal best wel op termijn een volgende stap maken maar hij staat gewoon onder contract bij PSG en die raken echt niet in paniek van Spaanse media die continu praten over Neymar en nu Mbappe, dit zal de hele tijd geroepen worden net zo lang tot het een keertje uitkomt maar dan zijn we misschien wel 2 jaar verder.

Als Barca werk maakt van neymars terugkeer dan gaat deze kleine 90% zeker richting real. Hij ziet real dodelijke spelers halen en wilt groter kans op CL. Enig titel dat nog ontbreekt bij hem. Daarnaast ziet hij zelf ook dat PSG niks kan bieden. Hebben geen kwaliteit om consistent seizoen te draaien in de CL. Ook vermoed ik dat Zidane groot aandeel hierin heeft. Zal me echt niiiiks verbazen als deze heren al elkaar gesproken hebben over mogelijke transfer volgend jaar.


Voordat mensen gaan beweren dat PSG dit niet zal toestaan en dit maar geruchten zijn, denk even terug aan Ronaldo, neymar, coutinho, dembele. Twee van die 4 gingen boel lopen saboteren bij ex-werkgever om een transfer te forceren. Het verbaasd me enorm dat Hazard dat niet geflikt heeft na al jaren te flirten met Real Madrid.

Anyways, PSG heeft niet goed genoeg beleid om goed team te bouwen en de coach is ook niet voldoende. Ze moeten alles eraan doen om team bij elkaar te houden en dat lijkt slecht te verlopen. CL winnen wordt ieder jaar pittiger daarnaast, veel meer Engelse clubs lijken sterker te worden.

Ik vrees voor donkere jaren van Barcelona over jaartje of twee wanneer de core compleet versleten is. Haal aub neymar terug zodat een eventuele CL nog erin zit.

5 juni 2019 om 06:59

PSG heeft een prima beleid en een prima coach, en het belangrijkste geweldige spelers, die CL is voor iedere club lastig en ze zijn nu 2 keer achtereen op een zeer discutabele manier uitgeschakeld, met ietsje meer geluk en de ervaring die ze nu hebben kunnen ze best de finale halen.

Geld hebben ze toch niet nodig die wachten gewoon tot hij transfervrij is

4 juni 2019 om 23:21

Geen enkel weldenkend mens gooit 200/300 miljoen euro zomaar weg. Nasser is een zakenman op de eerste plaats. Die wil natuurlijk tot aan zn sterfbed van zijn miljarden genieten en dat gaat m niet worden als je zo makkelijk over geld denkt.

Gooi je spelers als Bale, Isco en James in de deal, zou je die prijs nog best kunnen drukken naar een miljoen of 150. Zonder nadenken dan betalen ofcourse.

Mbappe had na Monaco gelijk voor het buitenland moeten kiezen, het word nog lastig om hem te kopen voor Real of ze moeten paar spelers in een ruildeal doen. Je ziet dat deze ventje wel naast zijn schoenen is lopen, dat zag je heel duidelijk in de Champions League. Het is echt een geweldige speler maar heeft die trekjes van Ronaldo en wat Neymar ook heeft. Ik hoop dat hij dit niveau volhoud om er te komen is makkelijker dan het volhouden. Ik begrijp wel dat die weg wil want bij PSG valt geen eer te halen. De competitie is niet aantrekkelijk en het niveau van sommige verdedigers in Ligue 1 is bedroevend , hij heeft nog geen echte test gehad alleen in de CL wedstrijden en WK.

Wat een droom zou dit zijn

5 juni 2019 om 00:47

Wat zou er door Zidane's hoofd gaan? Je staat op het punt om Hazard te kopen. Als hij moet kiezen tussen deze twee dan weet ik bijna zeker dat hij liever Mbappé heeft.
Ik denk dat de transfer van Hazard hierdoor wel even 'on hold' gezet zal worden.

Goed nieuws laatste tijd voor madristas! Vorig seizoen was een ramp en versterkingen waren broodnodig! Als mbappe komt acht ik Hazard overbodig, omdat Vinicius Rodrygo Asensio en Vasquez er ook nog zijn voor de vleugels.

4 juni 2019 om 23:33

Vasquez is niet goed genoeg maar omdat die de beste vriend is van Ramos zal die wel blijven. Asensio is een middenvelder en dan heb je alleen Vinicius en Bale voor de vleugels. Aangezien Bale waarchijnlijk weggaat en Vinicius word verhuurd heb je alleen Vazquez over.

5 juni 2019 om 14:02

Asensio is idd een middenvelder maar heeft de laaste jaren standaard in de aanval gespeeld. Vinicius verhuurd? Is nog jong maar vond dat hij het redelijk gedaan heeft, had gelezen dat hij sws niet verhuurd gaat worden.

Zoals al ik zei : voor de vleugels heb je dan sws Vinicius, Rodrygo, Vasquez en wellicht mbappe. Bale reken ik niet meer mee, denk dat hij zo goed als zeker weggaat.

Wat zou neymar toch spijt hebben?
Zijn getalenteerde ploeggenoot verruilt psg voor real madrid om verder te groeien als voetballer.
Terwijl hij in principe de omgekeerde weg heeft bewandeld. Ja ik weet dat hij meer betaald krijgt enzo maar zijj voetbal hart huilt wel denk ik.

Geen enkele betrouwbare bron in Frankrijk als het om Psg gaat RMC, Paris United of Canal Plus spreekt over dit. Heeft de Spaanse media niks beters te doen?

Madridista's, hold your hype aub. Dit is niets meer dan een gerucht.

De afgelopen 6 weken heb ik tig keer gehoord dat Mbappé weg zou willen gaan en steeds is het weer tegengesproken. Niet zo makkelijk happen op geruchten.

4 juni 2019 om 23:50

Dat hij naar Real komt staat al bijna zeker vast. We hopen deze zomer maar in de komende jaren verwacht ik hem wel.

5 juni 2019 om 01:57

Er staat niks vast.

Dat hij naar Real wil komen, is algemeen bekend. Dat is zijn droomclub.

Maar van PSG kom je niet snel af en Mbappé heeft herhaaldelijk vertrouwen verklaard aan het PSG project. Bovendien heeft PSG zich al blauw aan hem betaald. Die gaan hem niet ff 123 wegdoen. Die kans is gewoon nihiel.

Ik stoor me eraan dat bij elk geruchtje over Mbappé de Madridfans meteen de polonaise lopen. Hold your hype aub, het is maar een gerucht.

Wellicht dat dit specifiek gerucht niet klopt? Desondanks zal u zien hij gaat naar Real.
Wellicht niet dit seizoen? Dan volgend seizoen.
Het is duidelijk voormij dat hij gaat komen
Ik zeg trouwens al jaren dat hij komt, net zoals ik al jaren zei dat Zidane zou komen.
het is een kwestie van tijd.
Het is supersimpel.
PSg gaat niks winnen voorlopig, ook dat zeg ik al jaren. En ze bewijzen me t ook jaar in jaar uit. Mba gaat meer willen. En ind eze zal t sportieve aspect zwaarder wegen dan t geld daar hij al geld als water heeft.
PSg heeft geld, maar ook zij zijn gebonden aan contracten, en hoe langer Mba daar blijft hoe makkelijker en goedkoper Real hem binnenhengelt.
Er is dan ook totaal geen haast geboden Real heeft 4x CL gepakt in 5jr, en Mba is nogsteeds jong zelfs aan t end van zijn contract.plus Real heeft nu al aardige spelers binnen t is uiteraard de vraag hoe ze samen zullen spelen maar je merkt wel, wat nu gebeurt *imo zeer sterke aankopen stuk voor stuk) is cruciaal voor de komende 5 jr bij Real.
Wat Real nu allemaal doet vond ik altijd al dat ze 2jr eerder moesten doen.
mar goed ben blij dat nu eindelijk geld rolt en ze zijn sws 1 van de weinige clubs die Mba kunnen halen met gemak.daar waar PSG wel geld heeft maar FFP dingen in hun nek hijgen.
Plus Mba ziet Real wel zitten. Dan heb je ook nog een Zidane daar !

Wat ik wil zeggen is yes I can be totally wrong maar als hij niet naar Real gaat, dan heeft de ander echt bizar veel geboden
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat er een club is die Real in deze voor zal zijn.

Tot die tijd zullen er nog vele en vele berichten verschijnen omtrent Mba en u zal zien dat zowat de enige link steeds Real zal zijn ..
Ik wacht t rustig af..

Ik zal nog niet juichen maar oh wat zou dit super zijn. Mbappe bij real pffff dan moet ik vaker naar Madrid om wedstrijden te bezoeken.

Perez zou een hoop goedmaken met deze transfer maar eerlijk gezegd... ik zie het niet gebeuren.

Als ik het bij real Madrid voor het zeggen had stuurde ik Courtois, Bale en James of Isco plus 100 miljoen die kant op. Dan hoeft PSG geen nieuwe doelman te halen, dat Courtois Frans en Spaans spreekt is mooi meegenomen. Bale als directe vervanger voor mbappe en James om het middenveld te versterken. Als ze dan ook nog eens 100 miljoen krijgen om martial of dembele ofzo te halen als nieuwe Franse wonderkind dan zullen ze vast wel eens gaan nadenken, toch?

5 juni 2019 om 09:01

Haha nja zou werelds zijn als hij nu al zou komen. Alleen denk het toch niet, tenzij Bale wel oren heeft naar Psg en Mbappe echt wil. En anders zeker wel over een jaar of twee, dan is hij wat makkelijker op te halen ook.

Voor nu hebben we straks Hazard, Jovic wat meer dan prima is. Met Benzie, Asensio en Vini, Rodry kun je weer heerlijk vooruit hoor. Daar nog Militao, Mendy en een Eriksen of Pogba erbij en de wereld ziet er weer rooskleurig uit.

Mbappe naar Madrid, Neymar terug naar Barca, Dembele naar PSG, Griezmann naar PSG, Bale naar Engeland. Iedereen blij..

Als ik erover nadenk begin ik al te watertanden. Een aanval met Hazard vanaf links, Jovic/Benzema in het centrum en Mbappe vanaf rechts.. dan heb ik oprecht te doen met onze tegenstanders.


Ik denk alleen dat het hopen tegen beter weten in is. Hij gaat sowieso rond de 220 miljoen kosten en we hebben al aardig wat uitgegeven. Het budget is nog niet op, maar als Real echt concreet gaat en probeert te worden zou ik spelers als James, Bale en Isco richting Parijs sturen + een zak geld. Dan heeft PSG Bale als opvolger voor Kylian. Ik hoop dat het wonderbaarlijke wijze nog lukt dit seizoen, maar anders proberen we het volgend jaar nog een keer.

Als Mbappe komt zal het eerder volgende zomer zijn. Dit jaar gaan ze vol voor Hazard. Toen Perez aan zijn 2de termijn begon kocht hij Ronaldo en Kaka in 1 periode. Samen voor ongeveer 155milj. Op de huidige transfermarkt betaal je dit al bijna alleen voor Hazard. Dus zo een 'stunt' moet je deze zomer niet verwachten. Maar dat Mbappe vroeg of laat voor Real zal spelen, dat lijkt mij nu al vast te staan.

Hier wordt toch wel 1 van de grote nadelen van de transfergekte belicht. Mbappe was al 180 miljoen en PSG gaat hem natuurlijk nooit met verlies verkopen (opzich begrijpelijk). Het effect hiervan is dat Mbappe en andere grote spelers waarschijnlijk veel minder van clubs zullen wisselen. Dat is in mijn ogen ontzettend jammer, zeker met het voorbeeld van Mbappe. Die speelt al een aantal jaar aan de top en nog hebben we hem niet in een topcompetitie kunnen bewonderen omdat hij onbetaalbaar is. Ik verwacht een wereld waarin spelers als Mbappe eigenlijk alleen nog van club kunnen overstappen met een vrije transfer (en zelfs dan de kans riskeren dat ze een jaar niet worden opgesteld of zoiets kuts).

Yess je bent meer dan welkom mbappe!jij word de ster van real!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren