Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

RAC1: De Ligt na ‘onberispelijk voorstel’ heel dicht bij Man United

Laatste update:

Matthijs de Ligt is hard op weg naar Manchester United, zo claimt RAC1 zaterdagavond. Het Spaanse radiostation pakt uit met het nieuws dat de Premier League-club een 'onberispelijk voorstel' heeft gedaan aan de verdediger van Ajax. De Ligt is 'heel dicht bij' een overstap naar the Red Devils, zo luidt de berichtgeving.

De Ligt zou met een transfer naar Manchester een verrassende keuze maken, daar Barcelona en Liverpool het meest nadrukkelijk met de aanvoerder van Ajax in verband werden gebracht. SPORT meldde donderdag echter wel dat Manchester United zich heeft gemeld met een contractvoorstel met daarin een jaarsalaris van veertien miljoen euro. De Ligt zou daarmee na Alexis Sánchez en Paul Pogba de bestbetaalde speler van de club worden.

Als De Ligt inderdaad voor Manchester United kiest, dan is dat een flinke klap voor Manchester City en Barcelona. De regerend kampioen van Engeland ziet de concurrent annex stadsrivaal sterker worden, terwijl de kampioen van Spanje aanvankelijk de beste papieren leek te hebben voor zijn komst. Zaakwaarnemer Mino Raiola bereikte in april al een akkoord met Barcelona, maar wilde de onderhandelingen over het salaris opnieuw openen na de successen van Ajax in de Champions League. Daar wilde Barcelona niet aan meewerken.

Barcelona, dat zich voor komend seizoen al versterkte met Frenkie de Jong, hoopte dat het kunnen samenspelen met Lionel Messi en De Jong de verdediger van Ajax uiteindelijk over de streep zou trekken om toch voor Barcelona te kiezen. Hoewel een transfer naar Barcelona nog steeds een optie is, lijkt de tactiek van de Catalanen niet succesvol. In Spanje wordt er steeds sterker rekening mee gehouden dat de toekomst van De Ligt op Old Trafford ligt.

Zou Manchester United een goede club zijn voor Matthijs de Ligt?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

De ligt gaat dus gewoon voor de centen, jammer man. Maar goed mino raiola he

25 mei 2019 om 19:32

Manchester United is in potentie echt Dé topclub in Engeland, maar dan moeten ze wel schoon schip maken en spelers verkopen zoals Young, Smalling, Jones die soort garnituur

25 mei 2019 om 19:41

Zou idd wel kunnen dat de Ligt voor een avontuur kiest als opbouw van een zga nieuw team wat er zal gaan komen. En een leuk zakcentje toe.

25 mei 2019 om 19:50

De Ligt bij Manunited is als Verstappen bij Mclaren of als Kiki Bertens bij het beachvolleybal....onmogelijk dus.

25 mei 2019 om 20:01

Dat is natuurlijk onzin Barca1. Na Real Madrid is Manchester United de grootste club van de wereld, ja ook groter dan jouw FC Barcelona. Dat ze de laatste paar jaar door wanbeleid wat zijn afgegleden betekend niet dat United opeens de Mclaren van het voetbal is. United is qua aanzien nog steeds een club waar elke speler voor wil voetballen.

25 mei 2019 om 20:16

Op basis waarvan dan wel? Onzettechnisch liepen deze clubs enkel voor op Barca maar daar zijn ze inmiddels ook ingehaald door Barcelona.

Dit zou echt een hele stomme keuze zijn van De Ligt. ManU is al jaren een ramp en het ziet er niet uit dat dit beter gaat worden. City en Liverpool lopen ver voor op ManU in Engeland. Als hij slim is gaat ie Frenkie achterna. FCB is al erg goed bezig met het opbouwen van een geheel nieuw team.

25 mei 2019 om 20:19

Momenteel toch niet echt als je ook voor City of Barca kan voetballen. Qua salaris dat je kan krijgen en geschiedenis van de club: ja, maar qua ploeggenoten en clubleiding: neen.

25 mei 2019 om 20:35

Tuurlijk is Barcelona's team veel beter, maar is dat over een paar jaar ook nog zo? Wie zegt dat United over 2 seizoenen met een paar goede aankopen + Pogba, Rashford, etc. die zich door ontwikkelen niet terug aan de top kan zijn? Daarnaast moet ik ook nog maar zien waar Barcelona straks staat als Pique, Busquets, Rakitic, Suarez en Messi gestopt zijn. Zo'n gekke keus zou United niet zijn. Het is nog steeds de grootste club van Engeland.

25 mei 2019 om 20:39

United is zeker geen grotere club dan Barca. Barca heeft veel meer gewonnen, meer fans en tegenwoordig ook meer geld.

25 mei 2019 om 21:02

Barcelona heeft wel iets meer prijzen gewonnen idd. Geld zeker niet meer dan United. En wat "fans" betreft, als Messi stopt heeft barcelona de helft minder.

25 mei 2019 om 21:05

De Ferrari van het voetbal dan. Flink wat geld uitgeven, gaan voor de titel, maar door wanbeleid nooit goed voor de dag weten te komen.

25 mei 2019 om 19:32

Aan de ene kant wel als dit waar blijkt te zijn, aan de andere kant liggen er bij united ook genoeg sportieve kansen om de club weer naar grote successen te behelpen.

25 mei 2019 om 20:39

Precies, je kan daar wel echt een legende worden als hét gezicht en de leider van de wederopstanding van United.

25 mei 2019 om 19:33

Manchester United is in potentie echt Dé topclub in Engeland, maar dan moeten ze wel schoon schip maken en spelers verkopen zoals Young, Smalling, Jones die soort garnituur

25 mei 2019 om 19:36

Wat maakt Man United dan in potentie dé topclub van Engeland? Ze hebben waarschijnlijk de grootste achterban, maar meer kan ik niet verzinnen. Het wanbeleid van de afgelopen jaren overschaduwt die prachtige decennia daarvoor. Ik zie het niet zo snel goed komen, eerlijk gezegd.

25 mei 2019 om 19:52

@tim_vk
Manchester United heeft het meeste geld en daarmee het grootste budget. Al is de aantrekkingskracht van United nu minder sterk momenteel dan in het verleden.

25 mei 2019 om 20:24

Qua fanbase is united gigantisch. Was in Tanzania waar ik wel hinderden mensen met uniter shirtjes en posters zag. En voor de rest geen enkele andere club.

25 mei 2019 om 21:04

Wat denk je, tim? 1) de naam 2) het geld.

25 mei 2019 om 19:33

Ik vraag het me af. De Ligt lijkt een verstandige vent die goede keuzes maakt en United lijkt me geen goede keuze op het moment. Aan de andere kant weet ik dat hij speeltijd wil en die kans is groter bij United dan bij Barca, simpelweg omdat De Ligt beter is dan wat ze bij United achterin hebben staan

25 mei 2019 om 20:56

Dat is nu juist het probleem. Hij is een verstandige vent. Maar Raiola is zon beetje de beste beïnvloeder op de planeet. Die kan spelers laten denken dat ze de beste keuze maken. Je kunt natuurlijk een fantastisch verhaal ophouden over man united. Maar feit is dat ze op dit moment de wind tegen hebben. En opbouwen, daarvoor is er te veel druk op die club. Op het moment dat er twee keer niet gewonnen is komen de bekende alumni weer hun gal spuwen.

25 mei 2019 om 19:33

hha je leest een gerucht van een spaansradiostation waarvan je 100% zeker nooit eerder hoorder en je trekt dat soort conclusies? het bestaan moet verwarrend voor je zijn vrees ik.

25 mei 2019 om 20:08

@manodedios
Waarom zo'n neerbuigende reactie? Deze site is toch om je mening te geven en als hij dat vindt is dat toch prima? Waarom is zijn bestaan verwarrend als hij een mening heeft over een speler die al dan niet jaar Barca of waar dan ook heen gaat?

25 mei 2019 om 19:33

Of voor een zekere basisplaats, want daar is hij bij United wel van verzekerd.

25 mei 2019 om 19:36

Alsof Frenkie de Jong gratis voor Barcelona zou spelen, iedere voetballer doet het voor een groot deel voor de centen. En alsof Manchester een kleine club is, en alsof het Raiola zijn schuld is dat de Ligt meer geld wilt xd. Hij kiest raiola niet voor niets.

25 mei 2019 om 20:07

Zie je dan echt geen andere punten waarom De Ligt voor united kiest ipv voor barca, liverpool, city, etc..united is een ploeg dat zwaar aan vernieuwing toe is, een ploeg waarin hij een steunpilaar kan worden. De enige ploeg waar hij binnenkomt en eigenlijk door middel van prestaties al basis materiaal is. En dat united het de afgelopen jaren minder doet, het is wel united. Een van de grootste clubs ter wereld. Dat ze idioot betalen is mooi meegenomen, maar dit vind ik persoonlijk de meest logische keuze als je naar stappen kijkt. Van united naar barca of real kan altijd nog.

25 mei 2019 om 20:26

Ja want naar Barcelona ga je niet voor het geld 😒

25 mei 2019 om 21:22

Eens zal ManUtd er weer bovenop komen. Hij komt binnen als een grote meneer. Er valt in ieder geval nog veel te winnen en weinig te verliezen. ik zou deze keuze helemaal niet gek vinden.

mwa zou het.. ik denk nog een paar weekjes komkommertijd en uiteindelijk een enkeltje Barcelona.

25 mei 2019 om 20:06

Nou ik moet het nog maar zien hoor. Raiola wil flink cashen en Manchester United is een club die Raiola wel ligt itt FC Barcelona die meerdere malen hebben gezegd geen zaken met hem te willen doen. Er gaan geruchten dat United bereidt is om aan de salariseisen mee te werken van De Ligt en dat ze Ajax 80 á 90 miljoen hebben geboden. Als Barcelona niet aan de eisen van De Ligt wil/kan voldoen en ze Ajax 70 miljoen bieden dan moet ik het nog maar zien. Zeker als ze ook nog spelers als Griezmann willen halen. Het budget van Barcelona zal ook niet oneindig zijn.

Daar dacht ik vandaag ook aan. Utd betaald goed de PL is een sterke competitie en hij zal daar 100% in de basis staan. Barca heeft het geld niet nu ze Griezman halen en hebben Umtiti en Langlet Pique alle 3 beter of gelijkwaardig dan de de Ligt. Bij Utd zal hij de nieuwe leider worden. En De Ligt is nog jong Man utd heeft genoeg middelen om bij de top aan te haken.

25 mei 2019 om 19:33

Die gaat vol door de mand zakken bij Man utd. Hij is een leider op eredivisie niveau ja. Maar bij t nl elftal zie je gewoon dat Van Dijk de leider achterin is. Ik denk echt dat die compleet gaat falen

25 mei 2019 om 19:49

Op basis waarvan dan?

25 mei 2019 om 19:51

Guess again

25 mei 2019 om 20:06

Hij is 19 jaar , vind je het gek dat van Dijk bij NL de leider is.. Volgens mij is hij de beste 19 jarige verdediger ooit uit Nederland. Het is altijd afwachten bij talenten maar van de Ligt ben ik toch wel 95% zeker dat ie de top haalt

dit noem ik nu een uitdaging, hoewel dit united niet draait is er wel des te meer te winnen. hij kan een hele grote worden en de leider in de verdediging. ik heb vertrouwen erin dat De Ligt overal zal slagen.

Lekker salarisje ook..

25 mei 2019 om 20:00

Machtige transfer. Komende 10 jaar de leider van United zijn.

25 mei 2019 om 20:08

Maak daar maar een jaar of 14 van haha.

25 mei 2019 om 21:09

Hopelijk doet United meer van zulke transfers en bouwen ze ene team met spelers die bij elkaar passen. Nathan Aké naast De Ligt dan maar als LCV? Jadon Sancho zou ook mooi zijn en evt Donny van de Beek, al behoud ik die liever natuurlijk. Dan hoeft Pogba niet al het werk op het middenveld te doen.

25 mei 2019 om 21:10

Alderweireld zou natuurlijk ook prima naast De Ligt kunnen.

25 mei 2019 om 20:16

Tja, ik snap je romantische gedachte. Maar het lijkt me vooral een volstrekt kansloze combinatie. Waarom zou hij bij Manu spelen terwijl daar nog steeds ellende heerst. Ik kan me bijna niet voorstellen dat als je uit (heel) veel topclubs kan kiezen, dat je dan denkt: 'Ja toch, Manchester!!!!1!1!'. Voor hem te hopen dat hij niet zo aan een nieuw avontuur begint.

Prachtige club, maar ik zie Man United de komende jaren niet om de hoofdprijzen meedoen. Ik hoop dat De Ligt achter De Jong aan gaat naar Barcelona...

Jammer, prachtige club uiteraard maar toch een onrustige, had hem graag bij Juve gezien.

Ik denk dat De Ligt toch een beetje bang is geworden dat hij à la Cillessen op de bank zou belanden bij Barça. De combinatie van een giga jaarsalaris, een fantastische competitie en een vaste basisplaats trekken hem waarschijnlijk over de streep

25 mei 2019 om 19:58

Is niet echt a la Cillessen. Die werd gewoon gehaald als 2de keeper dus wist waar die aan begon. Als je met de status van De Ligt als toptalent en voor minimaal 70 miljoen een transfer maakt naar Barca dan kom je natuurlijk wel anders binnen. Maar het klopt wel wat je zegt met Lenglet, Piqué en Umititi heeft die forse concurrentie en is hij niet gegarandeerd van een basisplaats. Zou overigens niet snappen dat hij dan EL gaat spelen bij United..

25 mei 2019 om 20:12

Precies bij Barcelona, Real en Juve hebben ze naar mijn mening wel een erg sterk duo staan. Maar bij clubs als Bayern, Liverpool, City, Atletico, Chelsea en Tottenham zal hij toch wel wat zekerder zijn van een basisplaats en die teams hebben de afgelopen jaren toch wel wat meer gepresteerd. Er zal bij United echt veel meer bij moeten dan alleen de Ligt willen ze op het niveua van die clubs komen.

25 mei 2019 om 20:42

Tottenham, Atletico en Chelsea moet die ook niet naartoe gaan. Mooie clubs maar dan eerder Liverpool, City of Bayern..

Ach, Frenkie zou ook naar PSG gaan. Onderhandelingstruc om Barca en City over te halen een beter voorstel op tafel neer te leggen. Kan me niet voorstellen dat hij naar een club wilt waar het rammelt en aankomend jaar geen CL speelt.

Zou dit echt prachtig vinden. Niet kiezen voor het saaie gespreide bedje in Barcelona, maar de uitdaging aangaan bij United. Hup Matthijs, tekenen daar.

25 mei 2019 om 19:56

Precies! Vind het juist ballen tonen als hij hiervoor kiest.

Bij United valt geen eer te behalen, maarja alles voor de knaken. Schaamteloos.

25 mei 2019 om 19:51

Daar valt alle eer te behalen. Hoe mooi zou het zijn als De Ligt de start is van de wederopstanding van United.

25 mei 2019 om 19:57

Ja datzelfde werd gezegd bij de komst van Di Maria, Memphis, Martial, Pogba, Ibrahimovic, Lukaku etc. etc. Het is ze allemaal niet gelukt de wederopstanding in te leiden. Het probleem bij United zit hem namelijk niet in de spelers, maar in het chronisch wanbeleid dat daar gevoerd wordt.

25 mei 2019 om 20:42

Het zou wel voor het eerst zijn dat ze echt een verdediger halen die veel beter is dan Jones en Smalling. Defensief is het een drama bij United.

25 mei 2019 om 19:58

Er valt juist heel veel eer te behalen bij United. De spelers die deze club weer wat mooier maken en hopelijk ook prijzen brengen gaan echte helden worden.

25 mei 2019 om 20:03

Bij barca wel dan. Al win je de triple alle credits gaan naar 1 man.

Goede keuze. Meer een uitdaging denk ik dan elke andere topclub op dit moment omdat ze het niet top doen op dit moment. Goede aankoop ook voor United mocht dit doorgaan. Zou mij niks verbazen als dit een legende wordt a la George best, giggs, Beckham etc.

Pique heeft een prima seizoen gedraait dacht ik en Barca speelt meen ik met een rechtspoot op rechts en een linkspoot op links. Dus Pique en de Ligt voor de rechter kant van de centrale verdediging en Lenglet met Umtiti voor de linkerkant. Vraag: als dit de situatie is, denkt men dat hij meer speeltijd kan krijgen bij United of bij Barca volgend seizoen?

Ik vind het te makkelijk om de Ligt te verwijten dat hij louter voor meer geld gaat. Ik denk dat de parameter speeltijd wel eens een grotere rol kan spelen. Ik denk dat hij meteen basis zou staan bij United, maar niet bij Barca. Wat denken jullie?

Goede keuze in de zin van gegarandeerd basis, mooie competitie en dito salaris. Enige nadeel is de staat waarin United verkeert, niet geweldig. De Ligt zou ik dat kader wel een enorme winst zijn, ik blijf in ieder geval hopen

Man Utd moet; Young, Jones, Alexis en sowieso nog iemand dumpen. Haal jong bloed die hongerig is in De Ligt en Ndombele van Lyon - waardoor je gelijk een paar gerichte aankopen doet. Man Utd moet sowieso met 200/300 miljoen smijten deze zomer willen ze de top3 aanvallen.

De Gea een betere contract aanbieden, misschien Rabiot transfervrij aantrekken en je heb naar mijn mening een sterk middenveld. Ook zou een echte right winger ook fantastisch zijn. In potentie is dit gewoon de topclub van Engeland.

Een stap terug naar geen Europees voetbal en de subtop van Engeland is niet een juiste keuze. United doet voor spek en bonen mee voor de prijzen en hij kan beter krijgen.

25 mei 2019 om 20:32

Wederom praat fenomenootje poep.. Maar dat zijn we wel gewend van deze fervent Utd hater..

Utd speelt EL, oftewel Europees voetbal. En subtop van Engeland is maar tijdelijk, over de historie gezien is het gewoon een absolute topclub, daar doet een paar titeltjes van City niets aan af.

Barca was 10 + 6 bonus toch? Wie weet dat je natuurlijk belasting technisch een veel grotere verschil heb.

Ga dan naar Liverpool als je die kans krijgt.. Kwa supporters veel beter en mooier.

Lekker voor de centen kiezen, dan heb ik direct een stuk minder respect voor hem. Alsof je met 10 miljoen per jaar je eigen niet onafhankelijk kan spelen. Van die mensen die altijd maar meer, meer en meer willen hebben. Ik heb persoonlijk echt een hekel aan dat type mensen. Bah bah!

Hoop van niet. Niks aan dat United, zou erg jammer zijn voor mij haha. Qua salaris en competitie natuurlijk super en qua uitdaging en club is het ook prachtig.

Dit is gewoon het spelletje van zaakwaarnemers lijkt mij. Even Barca onder druk zetten. Die zit straks gewoon aan de sangria met Frenkie.

Zou dit waar zijn zou het natuurlijk enorm zonde zijn voor Barcelona dat hem gewoon een fantastisch voorstel heeft gedaan om op die leeftijd voor Barcelona te komen spelen, + salaris + transfersom voor Ajax (volgens vele kon dit een stuk hoger )

Als hij dan nu voor Manchester United zou kiezen zou dit toch wel een enorme downgrade zijn ten opzichten van Ajax. Ondanks dat het aanzien van de club enorm groot is (misschien wel de grootste ter wereld op Madrid en Barcelona na), klopt het kwa structuur binnen de club natuurlijk niks van, leuk dat je 14 miljoen per jaar verdiend (want 8 a 10 miljoen is te weinig op jou leeftijd/geldwolf is het woord dat ook gebruikt mag worden), maar kwa prestatie en het ontwikkelen van jou talent zal niet in een stroomversnelling komen als je bij dit bagger United gaat spelen (met alle respect). Maargoed ik ben misschien enorm teleurgesteld in de persoon De Ligt zou hij voor het geld kiezen van United ipv de absolute wereldtop in Barcelona, waar je misschien wat minder verdiend dan in Madrid maar waar je elk jaar voor alle prijzen meespeelt,.

+ het feit dat je elke dag mag leren van de beste spelers van de wereld in tegenstelling tot het United van nu waar veelste veel verwende kinderen rondlopen waar Ashley Young notabene aanvoerder is van het groepje.

Al met al zou ik dus zeer tevreden zijn mocht je voor United kiezen en mocht dit bericht waar zijn

Haha wat n onzin.... man utd probeert altijd goede spelers te kopen net als city zelf. Das toch geen klap in t gezicht. En man utd loopt t gat op city niet zo maar in .

K hoop wel dat hij ergens anders heen gaat

Aub niet na Ferguson vindt ik er niets meer aan

Deze club vormt na de jaren van sir Alex Ferguson en sinds de overname alleen maar wanbeleid. Ik zie niet wat een de ligt daar aan gaat veranderen. United heeft niet meer het aanzien van enkele jaren geleden. In potentie en vanuit historisch perspectief een topclub, maar realistisch gezien gewoon subtop in Engeland nu.

Wauw laat dit alsjeblieft waar zijn..
Come On United!!!!

Mocht de Ligt iets anders weten wat wij nog niet weten. Gaat er bijvoorbeeld een TD komen die het transferbeleid gaat uitzetten in de komende jaren samen met de trainer... Dan zou het misschien wel een geweldige uitdaging zijn, maar zoals de organisatie zo blijft als nu dan zou ik niet gaan.

Complete wanorde en mismanagement.

Manu geweldige club, met nog steeds heel veel geld en aanzien! Mits ze het binnen nu en twee jaar op orde krijgen, dan zou de Ligt één van de steunpilaren zijn en misschien zelfs uiteindelijk een Manu legende.

Zou dit toch wel mooi vinden hoor. Bij United valt er écht eer te behalen en kan hij meewerken aan de wederopstanding. Ondanks de matige jaren blijft dit natuurlijk 1 van de grootste clubs ter wereld. Zou het prachtig vinden als hij naar Manchester gaat, maar ik denk nog steeds dat Barcelona aan het langste eind zal trekken. We gaan het zien!

Een paar weken geleden kregen we nog te lezen dat Ajax een lager bod dan de vraagprijs had geaccepteerd, omdat ze zich zogenaamd soepel op wilden stellen ivm De Ligts wens naar Barcelona te verkassen. Ik ben benieuwd of ze, nu hij kennelijk elders wordt aangeboden, nu dan ook de oorspronkelijke vraagprijs gaan vangen.
Want anders hebben ze zich weer eens door Raiola in de hand laten schijten en dat zou bijzonder onverstandig zijn.

Ik zou nu zeker niet voor Manchester United gaan. Qua geld en historie is het natuurlijk grote club maar sportief is het al jaren helemaal niks meer. Jaren lang wanbeleid hebben er voor gezorgd dat ze nu niet meer zijn dan een Europese subtopper. Dat zou niet snel veranderen aangezien ze nogsteeds hetzelfde bestuur hebben...

Zou voor United een heel erg goede transfer zijn, ik denk dat wanneer de Ligt naar United gaat, er meerdere top spelers naar United gaan. Die zetten dan een behoorlijk goed statement met zo'n aankoop. Als er een schaap over de dam is, volgen er meerdere...?

Los van de clubs en centen is het natuurlijk ook een keuze tussen La Liga en de Premier League. Zal voor iedereen anders zijn, maar ik kan me zo maar voorstellen dat het voor De Ligt een stuk interessanter is om elke week te knallen in Engeland.

25 mei 2019 om 21:36

Bij City of Arsenal dan ja....

Misschien de rijkste club ter wereld en mooie historie.. Met de nadruk op historie vooral. Het was al een zinkend tijdens SAF maar sindsdien is het alleen maar erger geworden zijn. De Ligt heeft alle clubs uit de wereld om uit te kiezen en dan wordt het deze club.... Zelfs Arsenal doet laatste jaren nog beter op misschien dan een EL winst van United na. Hij kan net zo goed nog jaar bij Ajax blijven als dit het gaat worden.

ik vind het gek dat mensen denken dat de ligt weinig speeltijd gaat krijgen bij barca.

Hebben jullie langlet wel gezien?
De ligt speelt hem binnen no time uit de basis.

Zelfde verhaal met frenkie.
Als die faalverde ontslagen word gok ik op maximaal 10 wedstrijden voordat frenkie een basis speler word

Manchester United zit nu in een "dip", maar zijn samen met Real Madrid de clubs met het meeste te besteden. Misschien is het nu een goede tijd voor de Ligt om juist daar nu z'n carrière te beginnen na dat hij het nest verlaat. Er is geen garantie dat Matta nu daar voor de hoofdprijzen gaat spelen, maar wat betreft concurrentie weet ik niet of hij vaak op de bank komt te zitten. Ik heb ook een gevoel dat de Mancunians meer geld aan Ajax zullen betalen dan Barcelona. Als Ajacied lijkt me dat dus ook een prima deal.

25 mei 2019 om 22:23

Het gaat nog een hele klus worden voor United om echte topers aan te trekken .

Ik denk dat United een goed keuze zal zijn. Bij United kan je alleen nog omhoog, terwijl bij Barca en City, je nog een paar jaar op niveau blijft, en dan afzakt.

Even serieus. Je verdient nu bij Ajax als 19 jarige 1 miljoen per jaar. Als je bij alle geïnteresseerde clubs laten we zeggen +8 miljoen kan verdienen. Waarom zou je dan naar geld kijken in plaats van sportieve aspect en filosofie en speelwijze van een club?

Als beide Ajax als Manchester United fan hoop ik natuurlijk ergens dat dit gaat gebeuren. Daar moet dan wel bij komen dat dit een nieuw begin moet zijn voor Man U

Dat is in mijn ogen zo een beetje de laatste club waar ik op dit moment heen zou gaan . Man United moet van de grond af opnieuw opgebouwd worden . United koopt de laatste jaren maar raak zonder visie . Hij kan beter kiezen voor een club als Bayern .

Ik denk dat united geen goed club is voor Mathijs. Ik zie hem liever of frenkie achter na gaan of leren van de grootste op dit moment. Bij Liverpool heeft hij natuurlijk veel mooie kansen en zou ook leuk zijn voor het Nederlands elftal.

25 mei 2019 om 23:59

Liverpool doet het nu 2 jaar leuk en ineens is het weer een top club.vergeet niet dat united met dit dramatisch materiaal 2e is geworden hé vorig seizoen

Met De Ligt, Lindelof, Dalot en Shaw heb je wel een verdediging met lekker veel potentie. Maar ik vind juist ook wel dat er wat ervaring bij mag komen. Lijkt me wel essentieel in de achterhoede.

Ik zou dit wel een opmerkelijke stap vinden aangezien Barcelona volgens mij ook zijn droomclub was, al snap ik heel goed dat Barcelona geen zin had om opnieuw te onderhandelen terwijl ze er al uit waren. Manchester United is natuurlijk wel een mooie club, samen met Barcelona en Real Madrid zijn dat toch de drie clubs die een status aparte hebben. Als Manchester United serieus gaat door selecteren en met een echt goed plan van aanpak komt kun je jezelf natuurlijk op Old Traford onsterfelijk maken als onderdeel van de wederopstanding. Vroeger of later moet Manchester United er toch weer bovenop komen, economisch/financieel gaan ze volgens mij nog als een tierelier en de naam van de club heeft nog voldoende aanzien in de wereld.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren