Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Update: ‘Miljoenenaankoop PSV wil loopbaan in eigen land nieuw leven inblazen’

Laatste update:

PSV gaat de Argentijnse spits Maxi Romero komend seizoen verhuren, zo bevestigt technisch manager John de Jong zaterdag in een interview met het Algemeen Dagblad. De Eindhovenaren zijn van mening dat de twintigjarige aanvaller aan spelen moet toekomen, nadat hij het afgelopen seizoen nauwelijks speelminuten heeft gemaakt. De Eindhovenaren betaalden anderhalf jaar geleden ruim tien miljoen euro voor Romero.

Sinds zijn komst kampte Romero, wiens contract doorloopt tot aan de zomer van 2023, met verschillende blessures en mede daardoor is hij nog niet uit de verf gekomen in het Philips Stadion. “Hij is twintig jaar, moet ergens een seizoen aan spelen toekomen'', reageert De Jong. “Bij PSV blijft de onzekerheid of we hem die kans kunnen bieden. We gaan helpen een goede club te zoeken. Alle opties zijn daarbij open.”

De Jong staat een drukke transferzomer te wachten, want naar verwachting worden Steven Bergwijn en Hirving Lozano verkocht. Er moet een vervangen gevonden worden voor Daniel Schwaab, terwijl mogelijk ook Jeroen Zoet, Gastón Pereiro en Luuk de Jong vertrekken. “Hij heeft nog een contract tot 2021 en Luuk weet dat we hem heel graag houden. Maar de markt ziet hem nu wel als topscorer van de Eredivisie, hè”, aldus de technisch manager.

Volgens De Jong speelt Mark van Bommel ook een belangrijke rol bij het aantrekken van nieuwe spelers. “Ja, we moeten het samen eens zijn over spelers die we halen. Of die op de lijst komen. De eindverantwoordelijkheid ligt bij mij. Mark en ik zijn niet bang voor stevige discussies. We kunnen elkaar alles zeggen, zijn allebei heel veeleisend, kritisch. Dat is prima.”

Update 11 juni 16.32 uur - ‘Miljoenenaankoop PSV wil loopbaan in eigen land nieuw leven inblazen’
Maxi Romero wil op huurbasis terugkeren bij Vélez Sarsfield, zo weet het Eindhovens Dagblad dinsdag te melden. De Argentijnse aanvaller kwam anderhalf jaar geleden op huurbasis bij PSV terecht en tekende een halfjaar later een contract tot medio 2023. Mede door aanhoudend blessureleed kwam de twintigjarige aanvaller nauwelijks aan spelen toe. Romero is echter afhankelijk van PSV, dat tien miljoen euro voor hem betaalde en graag iets van die investering wil terugzien.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Lijkt een miskoop te worden, en voor dat bedrag.
Hopen dat hij weer wat minuten kan maken maar ook bij een verhuur kan hij het hele seizoen geblesseerd raken.

25 mei 2019 om 08:53

Nu al een miskoop? Die jongen is 20 en is er net 1 seizoen

25 mei 2019 om 08:58

Lijkt, blijf lezen.
En ja een speler van 10 miljoen hoort er gewoon gelijk te staan. Die moet je eerst niet verhuren om het niveau van PSV te halen lijkt me.

25 mei 2019 om 08:59

Het is misschien te vroeg om hem als miskoop te bestempelen, maar het is ergens wel een beetje vreemd dat hij nog niet in de plannen voorkomt. PSV betaalt geen 10 miljoen voor een speler die mogelijk pas volgend seizoen een basisspeler wordt. Een en ander zal ongetwijfeld samen hangen met die blessures, maar ik heb toch wel mijn twijfels

25 mei 2019 om 09:15

Ja nu al een miskoop. 10 miljoen dat betaal je voor spelers die er zeer snel staan. Deze jongen is inmiddels anderhalf seizoen verder he. Daarnaast lijkt het erop dat Malen stukken hoger in de pikorde staat. Dus miskoop. Interesseert het iets dat hij 20 is, nee.

25 mei 2019 om 09:30

Ik zou het eerder een ongelukkige aankoop willen noemen dan een miskoop. Een miskoop is meer iemand die kwalitatief niet aan de verwachtingen voldoet. Romero is tot nu toe letterlijk alleen maar geblesseerd geweest. Dat heeft weinig met zijn kwaliteiten te maken. Daarom is het ook volkomen logisch dat een Malen hoger in de pikorde staat aangezien hij afgelopen maanden wel fit is. Zo gek is dat niet

25 mei 2019 om 09:32

@nouryalmis

Je haalt geen speler voor 10 miljoen die de eerste anderhalf jaar amper een wedstrijd, om hem daarna voor een jaar te verhuren. Straks is ie dus 2,5 jaar bij de club en heeft geen enkele inbreng gehad. Dat was vast niet de opzet toen ze hem contracteerde voor 10 miljoen, dat ie na 2,5 jaar nog steeds geen 5 wedstrijden in het eerste gespeeld zou hebben.

25 mei 2019 om 09:37

@Ninjakai

Nou die Neres had ook een lange periode nodig en stond zeker niet snel klaar . En hij kostte nog meer dan Romero, of telt Neres niet omdat hij voor jouw club speelt

25 mei 2019 om 09:54

@bergwijn
Neres speelde in zijn eerste half jaar gewoon zijn wedstrijden in het eerste. Zat tenminste op de bank en pakte zijn wedstrijden mee. Scoorde meteen in de klassieker
Deze Argentijn speelt in het tweede, volgensmij niet eens een Eredivisie duel gespeeld. Zie er naar uit dat het een miskoop word gewoon realistisch. Ook van Hassan Bande bij ajax heb ik geen vertrouwen.

25 mei 2019 om 09:54

Neres speelde een half jaar in Jong en daarna in het eerste. Romero nu al 1.5 jaar in Eindhoven en gaat, zelfs bij vermeende interesse in eerste spits De Jong, verhuurd worden. Ik zie niet in hoe dit nou zo vergelijkbaar is eigenlijk? Maar Neres heeft hier 0,0 mee te maken, dit topic gaat over Romero, Bergwijn.. Ik weet dat die jongen geblesseerd is geweest en 'miskoop' vind ik zelf wat ver gaan vooralsnog, maar PSV heeft klaarblijkelijk weinig vertrouwen in hem als ze hem willen verhuren terwijl het aannemelijk is dat Luuk nog zal vertrekken.

25 mei 2019 om 09:57

Neres had een halfjaar nodig, waarin hij zijn potentie trouwens al wel aantoonde (bv. debuutwedstrijd tegen Feyenoord). Romero zit straks op minimaal 2 jaar, dat is gewoon teveel. Als PSV dit van tevoren had geweten hadden ze hem nooit gekocht, daar ben ik van overtuigd.

25 mei 2019 om 10:00

@ Bergwijn

Als je zo graag met Neres wilt vergelijken. Neres had na anderhalf jaar bijna 50 wedstrijden voor Ajax 1 gespeeld en daarin 17 doelpunten gemaakt en 17 assists gegeven. Daarom werd Neres na anderhalf jaar niet als miskoop gezien en telt hij niet mee.

25 mei 2019 om 10:00

Wat een onzin! Romero was 18 toe hij hier kwam, je moet wel Kylian Mbappé of Messi zijn om er dan te staan. En als je dan pech hebt met blessures... Romero heeft gewoon veel potentie en is gehaald om zich bij PSV door te ontwikkelen voor de nabije toekomst. Bovendien zat en zit Luuk de Jong vrij stevig in het zadel als het om de spits gaat niet? Waarom moet Romero er dan gelijk staan?

Alsof Neres er gelijk stond, Bandé, Gutiérrez, Magallan...

25 mei 2019 om 10:22

@ gomes1psv

Je weet het allemaal mooi te verkopen en allerlei excuses te verzinnen over dat het volstrekt normaal is dat PSV een spits voor 10 miljoen aantrekt die in anderhalf jaar nog geen 5 wedstrijden gespeeld heeft en nu een jaar verhuurd mag worden. Dus dat ze straks een spits 2,5 jaar onder contract hebben staan die PSV niks gebracht heeft, maar wel 10 miljoen heeft gekost. Daarvoor hebben ze hem anderhalf jaar geleden echt niet vastgelegd.

Zoals ik al heb aangegeven stond Neres na anderhalf jaar op 17 doelpunten en 17 assists, dus ja die stond er wel binnen anderhalf jaar. Voor de rest kun je nog honderd spelers opnoemen die tijd nodig hebben, maar dat zijn allemaal spelers die korter bij hun club actief zijn dan Romero. Dat anderen zich ook niet snel aanpassen maakt niet dat je tevreden moet zijn met de huidige ontwikkelingen rond Romero of daar geen vraagtekens bij mag plaatsen. Of hij veel potentie heeft weet ik niet, daarvoor heb ik hem helaas te weinig kunnen beoordelen. Die blessures zijn zeer vervelend, maar ook dat hoort bij deze speler, want in Argentinie kwakkelde hij naarverluit ook al met blessures.

25 mei 2019 om 12:18

Ja als je 1-jaar geblesseerd bent geweest dan is het helemaal niet verkeerd om een speler die pas 20 is eerst te verhuren. Na zon blessure met forse concurrentie is spelen gewoon het belangrijkste.

25 mei 2019 om 13:06

ten eerste is hij er al 1,5 jaar. slechts 1 wedsrijd gespeeld. Veel blessures gehad en in de tijden dat hij fit was niet kunnen laten zien een plek in het eerste te kunnen bemachtigen. Zeker nog niet afschrijven, maar het is niet veel belovend als je het afweegt an de investering.

Maar een seizoen elders schitteren en het kan er weer prima voor hem uit zien. ligt nog lang vast,er is nog tijd.

26 mei 2019 om 12:40

+ Dat Romero een aardig jaarsalaris incasseert wat bepalend zal zijn voor de huurprijs. Menig eredivisieclub zal wel geïnteresseerd zijn maar zullen niet het volledige bedrag willen en/of kunnen betalen.

11 juni 2019 om 16:35

Ja, ik denk serieus miskoop. Anders laat je hem aansluiten bij het eerste, maar kennelijk is er te weinig vertrouwen in die jongen.

25 mei 2019 om 09:31

Iemand een miskoop noemen na zoveel blessureleed? Lijkt me een beetje voorbarig. Had niet verwacht dat deze jongen verhuurd zou worden. Hiermee geven ze aan dat ze de Jong willen houden. Had liever gezien dat Romero samen met Lammers voor de spitspositie zou gaan.

25 mei 2019 om 09:40

Kan ook zijn dat ze Lammers als eerste spits zien wanneer de Jong verkocht wordt. Met piroe als back up.

25 mei 2019 om 10:04

Zou Piroe juist verhuren. Die geeft een vol jaar KKD erop zitten en moet nu het Sam Lammers-stapje maken. Lammers en Romero kunnen dan een mooi koppel voorin vormen. Belangrijker nog is dat he de fysieke gesteldheid van de Argentijn dan goed kunt monitoren en bij eventuele terugslag kan hij voor speelminuten ook in Jong PSV instromen. Bij een andere club heb je die zekerheden niet.

25 mei 2019 om 10:18

Dat is maar net hoe je miskoop definieert. Bij mij is iemand een miskoop als een speler om wat voor reden dan ook, niet presteert. Daar horen blessures ook bij. Daarbij mag hij bij jong PSV spelen. Nu verhuren dan heeft hij 2.5 jaar geen wedstrijden gespeeld. Blijkbaar is er geen vertrouwen dat hij snel gaat presteren anders verhuur je hem niet

25 mei 2019 om 10:30

@skede, Piroe komt in mijn ogen nog te kort als 2e spits. Heb liever dat ze hem verhuren. Zou het ook heel raar vinden als ze dadelijk met een vincent janssen aan komen. Van mij mag het allemaal wel gaan beginnen qua aankopen en verkopen. Heel benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren

25 mei 2019 om 10:46

Ja eens hoor, persoonlijk ben ik ook niet echt fan van Piroe. Althans, ik vraag me sterk af of die goed genoeg is/wordt. Maar het kan zijn dat ze daar bij PSV anders over denken. Zeker ook aangezien hij kortgeleden eindelijk zijn contract heeft verlengd. Dat kostte nogal wat tijd dus ik ga er vanuit dat hij bepaalde garanties/perspectieven heeft gekregen vanuit PSV.

25 mei 2019 om 10:56

Malen zou eventueel ook nog in de spits kunnen. Maar hij en Sadilek hebben allebei ook nog niet verlengd. Vraag me af of zijn contractverlenging zo makkelijk gaat als hij zegt. Lammers en Malen zou natuurlijk ook kunnen

25 mei 2019 om 11:13

Als je een speler koopt voor 10 miljoen die op deze manier pas na 2,5 jaar contract serieus zou aansluiten bij het 1e elftal, mag je best spreken van een miskoop. Al zie ik de potentie absoluut in Romero. Ik zou daarom ook opteren voor een vertrek van de Jong en het Romero met Lammers laten uitvechten. Mocht Romero het niet maken, dan heb je altijd Malen nog. Dat er iemand weg moet is wel duidelijk. Drie spitsen is er 1 te veel. Aangezien ik graag een meer voetballende spits zie, zie ik liever de Jong vertrekken. Helaas denken John de Jong en van Bommel hier anders over. Ik zie het komende seizoen dan ook met angst en beven tegemoet. Doormodderen op de ingeslagen weg. John de Jong toont mijns inziens te weinig ambitie en daadkracht. Veel meer dan een jeugdcontract uitdelen heeft hij nog niet gedaan.

25 mei 2019 om 11:21

Hij is steeds geblesseerd omdat hij minstens 10 KG te zwaar binnen kwam. Topsport is per definitie niet goed voor je pezen, spieren en gewrichten, laat staan als je overgewicht hebt; dat wreekt zich vanzelf. Dat overwicht kan je Brands, de scouting en de staf aanrekenen, als je het mij vraagt.

Hoe dan ook, Romero is sinds de winterstop schijnbaar fit, maar hij kan het, net als Guti, gewoon niet brengen, want anders had hij minstens zoveel minuten gemaakt als Malen en Gakpo.

Hoe dan ook, ik zou me niet rijk rekenen met Romero en hem vergeten, dan kan het alleen maar meevallen als hij zich bij zijn huurclub het komende jaar toch blijkt te hebben ontwikkelt tot PSV niveau.

Lijkt mij toch een redelijke aanwinst voor het rechterrijtje van de Eredivisie

25 mei 2019 om 09:01

Ik kan me ook voorstellen dat ze zich richten op de top van de Keuken Kampioen Divisie. Dan is de kans groter dat je een beetje hetzelfde voetbal speelt als bij PSV. Mocht De Graafschap bijvoorbeeld degraderen zou ik dat wel zien zitten.

25 mei 2019 om 09:07

Top van de kkd ? Dan kan ie toch net zo goed bij jong PSV blijven ballen? Zou deze jongen verhuren aan heereveen (als ze dat willen) als vervanger van lammers..

25 mei 2019 om 09:11

Je bedoelt zoals Jong PSV? Ik ben juist benieuwd naar Romero een volledig seizoen bij een club waar je weinig kansen krijgt. Scoort hij veel, zal hij bij een topclub ook kunnen scoren.

25 mei 2019 om 10:03

Hoop niet dat we weer een spits gaan huren. En al helemaal niet iemand die zo blessuregevoelig is. Daarnaast heeft hij nog weinig laten zien, Lammers had in de KKD meer laten zien.

25 mei 2019 om 14:10

Burwatti en RckBrndsn18, bij Jong PSV speelje voor helemaal niets. Als je bij de top van de kkd voetbalt, leer je de 'winst is verplicht' mentaliteit. Bij Jong PSV leer je die niet.

Kom komend seizoen maar naar Waalwijk. Een prima club voor je ontwikkeling. En spelers worden hier echt beter

25 mei 2019 om 09:50

Als jullie promoveren, zeker een optie. Al klinkt Heerenveen ook prima om Lammers te vervangen.

25 mei 2019 om 11:11

Ik ben vol vertrouwen dat het gaat lukken om te promoveren

25 mei 2019 om 12:19

Sorry hoor maar PSV zou toch achterlijk zijn om een speler van meer dan 10 miljoen te verhuren aan een club als RKC met alle respect. Als jullie promoveren dan zijn jullie gewoon degradatiekandidaat, zou ik als PSV zijnde niet heel slim vinden, kan beter in een aanvallend spelend team spelen..

Volgens artikel zou de Jong weggaan...en dan als nog denkt PSV Romero te weinig speeltijd te kunnen bieden....straalt niet heel veel vertrouwen uit in men van 10 miljoen.

25 mei 2019 om 09:33

Het gaat niet om het niet kunnen bieden van die speeltijd, maar om de garanties aan beide kanten. Namelijk de garantie dat hij een heel seizoen fit blijft en de garantie naar hem toe dat hij veel minuten kan maken. Dat je niet gaat bouwen op een speler die een jaar lang letterlijk alleen maar geblesseerd is geweest is toch niet zo raar? Dat heeft ook weinig met zijn aankoopbedrag te maken.

Ik hoop dat Romero gewoon eens een jaar niet geblesseerd is en kan laten zien hoe goed hij is. Hij is nu anderhalf jaar in Eindhoven en het is nogsteeds best wel een vraagteken. Hij heeft al best wat leuke dingen laten zien maar nooit eens over een langere periode ofzo.

Hier gaat PSV nog wel spijt van krijgen, als De Jong vertrekt. Ik denk dat Romero, eenmaal fit, veel kan gaan betekenen. Beter neemt SC Heerenveen of FC Groningen een huuraanbod direct aan. Maar ik zou de Argentijn absoluut de kans geven in de voorbereiding. Die kan toch een prachtig koningskoppel met Lammers worden?

25 mei 2019 om 11:11

Dan moet Van Bommel wel 4-4-2 gaan spelen.

25 mei 2019 om 11:50

Vind ik niet, je kunt ook met twee minder diepe vleugels en Lammers kan als schaduwspits.

Unnerstal
Dumfries
Alvarez
?
Angeliño
Rosario
Gutierrez
Robben
Lammers
Malen
Romero

Je kan ook hem samen met lammers laten uitvechten wie de spits wordt volgend seizoen. Vaak als een club je gaat verhuren is het einde verhaal op een paar uitzonderingen daar gelaten

25 mei 2019 om 09:35

Valt in dit geval wel mee lijkt me. PSV heeft op dit moment 4 spitsen die in aanmerking komen voor een plek in de basis/selectie: de Jong, Lammers, Piroe en Romero. Aangezien laatst genoemde onzeker is qua inzetbaarheid door blessures is het redelijk logisch om daar niet op te vertrouwen, dus kun je hem verhuren om te zien hoe hij daar uit komt.

25 mei 2019 om 09:52

Vergeet malen niet als spits. Ben geen groot fan hem, maar presteert toch best aardig.

25 mei 2019 om 09:54

Ben zelf juist wel fan van Malen, maar zie hem niet echt als spits. Vanaf de vleugels of vlak achter de spits vind ik hem beter. Maar het is inderdaad ook een optie!

Die kan toch gewoon spelen bij PSV! Knikker die de Jong er maar uit, lang zat bij PSV gespeeld en ook heel belangrijk. Maar doorselecteren is een must!

25 mei 2019 om 10:54

Zeker, maar juist daar heb ik mijn twijfels bij met John de Jong en van Bommel.
Van Bommel is nogal star gebleken afgelopen seizoen. Ik heb nou niet direct de indruk dat dat nu ineens veranderd. Hij zal helaas hetzelfde systeem blijven hanteren. Een grote renovatie verwacht ik dan ook zeker niet. Sterker, volgens mij wordt het doormodderen op het vorige mislukte seizoen. Uit het verhaal van de Jong haal ik weinig ambitie. Hij wacht net zolang tot er iets wordt aangeboden. Je moet spelers niet alleen volgen, je moet contact met ze leggen en onderhouden. Ze blijven paaien. De Jong komt op mij erg weinig daadkrachtig over. Nu dan weer Romero verhuren......
Die jongen heeft er straks 2,5 jaar opzitten voor hij weer bij PSV aansluit. Probeer het maar met Lammers en Romero in de spits. Die twee mogen het uitvechten. Mocht Romero weer afhaken, dan weet je genoeg. Dan wordt het hem niet meer. Dan heb je altijd Malen of zelfs Piroe nog die daar uit de voeten kunnen. Feit is dat de selectie versterkt MÓET worden. Vooral op het middenveld en centraal achterin. Voetbal hebben we nodig! Ik hoop maar dat de beleidsbepalers dat ook zien, maar ik vrees het ergste......

25 mei 2019 om 16:21

Tuurlijk. Knikker gewoon 28 goals eruit en probeer dan om het kampioenschap mee te doen.

Schwab gewoon vervangen door Obisbo. Veel te weinig kansen krijgt die jongen...

28 mei 2019 om 11:36

Omdat hij bij Jong PSV amper mee kan komen. Leek vroeger een groot talent maar komt simpelweg (veel) tekort voor het niveau van PSV 1.

In plaats van dat ze hem de voorbereiding kans geven om te bewijzen.. Bergwijn/Lozano vertrekt misschien en kwaliteit ontbreekt het toch al aan voorin.

Lozano en Bergwijn gaan waarschijnlijk weg, maar PSV heeft al besloten hem te willen verhuren... Dat spreekt heel weinig vertrouwen uit. En hij is 20 jaar, dat is zeker niet 'heel jong' voor de Eredivisie.

Ik ben voor PSV en vind het stomste wat je kan doen Romero te verhuren, want dan geef je het compleet uit de hand en heb je geen controle over je miljoenen investering, dus op de bank bij het eerste en evt op de maandagen bij jong Psv, bij verhuren dreig je hem bij een evt optie tot koop voor een schijntje kwijt te raken, een huurder gaat hem niks bbb brengen ; daar betaalt ie niet voor, dus word ie geforceerd te spelen met alle risico van dien en kan je hem met de ziekenwagen terug naar Eindhoven halen en met de handjes naar je miljoenen zwaaien, persoonlijk denk ik dat de Jong dit ff te snel wil afhandelen en zie ik het als een hals over kop paniek reactie.

25 mei 2019 om 14:05

Niets aan dit betoog is eigenlijk logisch. De kans is schijnbaar groot dat hij bij PSV nauwelijks tot niet gaat spelen en PSV bepaalt nog altijd zelf of ze een optie tot koop in de deal willen betrekken.

Verder is de kans op speeltijd in de Eredivisie aanzienlijk meer als hij verhuurd word en ook bij Jong PSV kan hij geblesseerd raken. Verder forceert geen enkele club om een speler te laten spelen die duidelijk nog niet fit genoeg is.

Op dit moment ben je de miljoenen sowieso al kwijt, dus het kan eigenlijk alleen maar beter gaan. Een goed seizoen op huurbasis in de Eredivisie en hij krikt z'n waarde weer op. Ook kom je dan weer goed binnen bij PSV als de verhuurperiode is afgelopen.

Misschien wat voor Twente, groot stadion veel publiek dus er zit dus ook een bepaalde druk achter. Twente heeft ook een goede spits nodig, maar heeft geen geld dus wellicht is dit een oplossing. Alleen zijn blessuregevoeligheid is een groot risico..

Zoals ik het hier lees lijken Twente en Heerenveen de beste kandidaten voor de huur van Romero.
En dat lijken mij wel 2 goede opties want beide clubs hebben naar mijn weten niet super veel te besteden en kunnen een spits wel gebruiken of Twente moet Boere goed genoeg vinden.
Heerenveen als goedmaker voor het in de kijker spelen van Lammers die door zijn spel daar rond de 15 miljoen waard schijnt te zijn.
Voor PSV vind ik het raar dat je Lammers weer geen kans geeft en Romero dan maar verhuurd en het seizoen dan ingaat met de Jong en Maalen.
Of zit er nog een topspits bij Jong PSV die eventueel mee zou kunnen doen?

25 mei 2019 om 14:00

Boere heeft een gunfactor, maar komt qua niveau echt tekort. Oosterwijk is nog vele malen slechter en kan echt niet in de Eredivisie. De huur van Romero zou dus voor FC Twente een goede optie zijn, al blijft het natuurlijk afwachten hoe die jongen het gaat doen.

25 mei 2019 om 14:12

Ik lees nou juist dat Lammers wel de kans krijgt zonder, maar ook met De Jong.

Van mij mag hij het wel een jaar in Enschede laten zien op huurbasis. FC Twente heeft nauwelijks geld en hebben dringend een spits nodig, want van Boere en vooral Oosterwijk hoef je niet heel veel doelpunten te verwachten in de Eredivisie.

Echter denk ik dat Van Leeuwen voor kapitaal gaat en liever een speler bindt zodat je 'm op termijn kunt verkopen. Ik weet dus niet of FC Twente een poging tot huren gaat wagen, want ondanks z'n transfersom heeft hij nog weinig kunnen laten zien. Je hebt dus geen enkele zekerheid dat hij uberhaupt gaat presteren of fit blijft.

Ik snap niet dat hij niet gewoon in NL verhuurt word.. kan ie aan het spel wennen en zichzelf aan europa laten zien.. Heel raar dit.

11 juni 2019 om 16:50

Inderdaad, mij lijkt een club in de ED ook logischer. Dan kan hij in Nederland in ieder geval meer opbouwen. Als hij nu een jaar teruggaat begint hij straks weer op 0 bij psv.

12 juni 2019 om 05:59

PSV heeft nog steeds enorm veel vertrouwen in Romero.
Romero is 17 maanden bij PSV en daarvan 13 maanden geblesseerd geweest of revaliderende.
In die overige 4 maanden heeft hij wel degelijk laten zien over veel kwaliteiten te beschikken.
In de wedstrijden die ik van hem heb gezien bij Jong PSV stak hij er met kop en schouders bovenuit. daarbij heeft hij in 11 optredens bij Jong PSV waarvan 8 als invaller 3 x gescoord en 1 assist gegeven. Niet slecht als je bedenkt dat hij na een blessure periode van een jaar terugkwam en 8 x als invaller speelde.
PSV heeft aangegeven dat er wel degelijk de mogelijkheid is op speelminuten aankomend seizoen, maar dat ze het niet garanderen omdat ze nog niet weten wat er gaat gebeuren betreffende L. de Jong en Lozano en Bergwijn.
Als reactie daarop heeft Romero gezegd graag verhuurd te worden naar zijn geboorteplaats om zich weer in de picture te spelen. De keuze voor zijn geboorteland is omdat hij denkt daar weer het vertrouwen en gevoel te kunnen krijgen en omdat hij het nog steeds moeilijk aanpassen vind hier. En om dan zo zuinig mogelijk om te gaan met een speler van 10 miljoen kun je beter luisteren naar wat hij zelf vind. Dus ik vind dit een uitstekende keuze van Psv. Er word bij PSV nog niet een seconde gedacht over miskoop. Want dat hij veel kwaliteit heeft dat is wel duidelijk.
Dit is de juiste weg en hij zal terugkomen als topspits.

12 juni 2019 om 09:35

Payleep, dat er nog vertrouwen is snap ik! Dat heb ik zelf op de een of andere gekke manier ook!
Maar hij komt straks terug na een jaar voetballen daar en is dan voor de PSV fans na 2.5 jaar alsnog een vreemdeling!
Had hem lekker in NL laten ballen. Kan ie doorgaan met wennen, zichzelf populair maken door de halve eredivisie aan gort te schieten en daarna als een 'man' bij PSV terug te komen.
Tuurlijk snap ik het 'geboortestad' verhaal. Maar kom op, je bent toch een topsporter? Dit komt een beetje kinderachtig over.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren