Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Cillessen tweemaal de fout in bij mogelijk laatste competitieduel Barcelona

Laatste update:

Barcelona heeft in het laatste competitieduel gelijkgespeeld tegen Eibar. De kampioen van Spanje kwam op bezoek bij de nummer twaalf van LaLiga niet verder dan 2-2, mede door toedoen van Jasper Cillessen, die twee keer in de fout ging bij de tegentreffers. Dankzij een dubbelslag van Lionel Messi wist de Catalaanse grootmacht alsnog een punt te pakken tegen de middenmoter. Voor Barcelona staat nu nog de finale van de Copa del Rey tegen Valencia op 25 mei op het programma.

Barcelona kwam na negentien minuten spelen op achterstand door matig optreden van Jasper Cillessen, die de geblesseerde Marc-André ter Stegen verving. Bij een voorzet vanaf links gleed Gerard Piqué uit, waardoor de verdediger niet kon ingrijpen bij het schot van Marc Cucurella. De poging van de Spanjaard leek houdbaar, maar Cillessen kan de bal niet keren: 1-0. Lang kon Eibar niet genieten van de voorsprong, want na ruim een halfuur spelen sloeg Lionel Messi twee keer toe.

Arturo Vidal had een prachtige steekpass in huis op de Argentijn, die vervolgens kalm bleef en doelman Marko Dmitrovic verschalkte: 1-1. Een minuut later bracht de sterspeler zijn ploeg op voorsprong door een counter fraai af te maken. Messi stormde na een strakke pass richting het vijandelijke doel en wipte het leer over de sluitpost: 1-2. Messi bereikte zodoende voor de zesde keer in zijn loopbaan de grens van vijftig goals in een seizoen voor Barcelona.

Barcelona ging echter niet met een voorsprong rusten, aangezien Cillessen wederom slecht voor de dag kwam. De Oranje-international verwerkte een lange bal slecht door de bal richting tegenstander Pablo De Blasis te koppen. Cillessen stond vervolgens te ver voor zijn doel en kon niet voorkomen dat de Argentijn op schitterende wijze, vanaf dertig meter, de bal in één keer in het doel werkte: 2-2. Na de thee konden beide teams de doelmannen niet passeren.

Zowel Cillessen als Dmitrovic konden het doel schoonhouden in de tweede helft. Trainer Ernesto Valverde gebruikte het duel onder meer om jonge spelers de kans te bieden zich te laten zien in LaLiga. De trainer bracht Moussa Wague, Carles Alena en Carles Perez in het veld. De talenten konden echter het verschil niet maken, waardoor Barcelona met 87 punten uit 38 wedstrijden het seizoen beëindigd. Het was voor Cillessen waarschijnlijk zijn laatste duel voor Barcelona in LaLiga, daar de Nederlander wordt gelinkt aan een uitgaande transfer.

Verwacht jij dat Jasper Cillessen komende zomer vertrekt bij Barcelona?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Xavi Hernández benadrukte afgelopen week dat Barcelona terug zou moeten keren naar de dominante speelstijl waarmee ze in het verleden de harten van de ‘neutrale’ voetballiefhebbers stalen. In plaats van snel combinatievoetbal, dominant spel (lees: hoog percentage balbezit) en vooral uit fysieke duels blijven laat Ernesto Valverde de club nu aantreden in een formatie (4-4-2) waarin het initiatief bij de tegenstander ligt en vecht de fysieke duels uit op het middenveld met spelers waar enige vorm van creativiteit ontbreekt. Wat is de oplossing van Valverde? Meer (fysiek sterke) middenvelders ten koste van aanvallende creativiteit. Het spijt me zeer, maar dan begrijp je gewoon niet wat het betekent om leiding te geven aan een club die op het gedachtegoed van Johan Cruijff is gebouwd.

Misschien dat het doelpunt van Marc Cucurella en het verbijsterde gezicht van Valverde op de bank daarom des te tekenender is. In plaats van een elftal het veld in te sturen dat vanaf het eerste moment de bal wil hebben, lijkt Valverde werkelijk verbaasd te zijn dat Eibar in eigen huis de fysieke duels op het middenveld probeert te winnen. En hoe tekenend is het dat een (voormalig) jeugdspeler scoort tegen een elftal zonder spelers van Barcelona B (in een betekenisloos duel waarin dat soort spelers juist speelminuten moeten krijgen)? Het klinkt vreemd, maar heb echt genoten van dat tegendoelpunt en vooral de beeldvorming daaromheen.

Om toch nog iets positiefs over Ernesto Valverde te zeggen… Het is ergens wel sympathiek om Carles Pérez in zijn laatste wedstrijd voor de club te laten debuteren bij het eerste elftal. Denk dat hij voor de middenmoot in de Eredivisie een heel nuttige speler kan zijn; razendsnel, hard schot, scorend vermogen en is bereid om zich weg te cijferen voor het elftal. Denk dat clubs als FC Utrecht, Willem II of Heerenveen hem echt goed kunnen gebruiken.

19 mei 2019 om 18:15

Hoe denk je dat Barcelona volgend jaar zou moeten gaan spelen? Qua spel zag het er dit jaar en vorig jaar echt niet uit, maar ik ben benieuwd met welk elftal je deze spelers attractief zou kunnen laten spelen. Ik denk aan een 4-3-3 met dubbel zes en een nummer 10. Ter Stegen, Roberto, Pique, De Ligt, Alba, Arthur, Frenkie de Jong, Van de Beek, Dembele, Messi, Coutinho. Van de Beek brengt diepgang als Messi uitzakt als valse negen. Ik ben niet kapot van Coutinho, maar misschien dat hij komend seizoen wel rendeert? Ik heb eigenlijk geen idee hoe je een swingende opstelling van dit spelersmateriaal maakt.

19 mei 2019 om 18:29

Donny van de Beek? Het spijt me zeer, maar dat zou ik een lachwekkende transfer vinden voor Barcelona. Niet omdat ik hem niet de benodigde kwaliteiten toedicht, maar omdat het systeem van Barcelona niet een rol heeft waarin hij zou excelleren. Net zoals we dat voor Philippe Coutinho niet hebben. En laten we eerlijk zijn, moet Donny van de Beek degene zijn die de formatie van Barcelona zou moeten veranderen en daardoor Busquets uit de basis zou spelen? Kom nou. Laten we nou niet overdrijven.

In mijn ogen zou een type á la Leroy Sané of Kylian Mbappé ideaal zijn om Barcelona verder te helpen. Lionel Messi als valse spits met Sané en Dembélé op de vleugels bijvoorbeeld. Een middenveld met Arthur, Busquets en Frenkie de Jong klinkt goed in de oren.

19 mei 2019 om 18:46

Ik volg Barcelona zo lang als jij.
Ik vind maar 1speler nodig is die Barcelona echt nodig heeft en dat is Hazard. Alleen Hazars kan super goed spelen van Links.

Barcelon heeft iemand die goed kan dribbelen.
Barcelona moet af van Serio Roberto. Barcelona heeft iemand van Alves kwaliteit en niet Roberto die alleen maar de bal terug speelt.

Messj kan niet alles van rechts en links gaan regelen.

19 mei 2019 om 18:47

Yep, ik zie Sané ook echt graag komen, maar denk eerder dat hij terug naar Duitsland zou willen in plaats van Barcelona. Is veel makkelijker ook voor hem daar, maar ik blijf hopen dat we voor hem gaan en niet Griezmann.

19 mei 2019 om 19:01

@Moyashi, ik denk dat hij wel graag naar Barça zou willen komen. Heeft al eens aangegeven een 'Messi-fan' te zijn. Daarbovenop speelt hij niet al te vaak meer bij City. Ik zou hem in ieder geval ook graag zien komen. Ook Julian Brandt, die een afkoopsom heeft van 25M, is een interessante optie. Die jongen speelt echt geweldig sinds Bosz hem centraal heeft gezet.

19 mei 2019 om 19:21

@Danny-10, dat lijkt me wat makkelijk praten. Eden Hazard droomt al van kinds af aan van Real Madrid en lijkt me eerlijk gezegd ook een type dat bij hen past; zelfverzekerd, heeft flair in zijn spel en eist de bal op bij zijn teamgenoten om de show te stelen. Eerlijk gezegd denk ik dat de kleedkamer van Barcelona liever een ander type zou willen hebben; beetje gezin-kinderen-vaderschap-levenfase zeg maar. Overigens ben ik het niet met je eens wat betreft Sergi Roberto. Daarnaast; er lopen geen rechtsbacks van het niveau Dani Alves rond.

@moyashi, Leroy Sané heeft voor zijn overstap van Schalke naar Manchester City aangegeven dat Barcelona zijn droomclub is. Maar goed, er schijnen wat problemen te zijn rond zijn professionele werkhouding. Bij welke club hij dan ook terecht komt... daar moet hij aan werken.

19 mei 2019 om 20:33

Dat snap ik, het lijkt mij ook ideaal om met Messi als valse spits te spelen en twee snelle buitenspelers, maar noem jij een type Sane en Mbappe die haalbaar is voor Barca. Daarom dat ik kwam met de systeemverandering, ook door de aanwezigheid van Arthur en Frenkie de Jong die beide beter excelleren in een rol lager op het veld. Maar ik snap je punt natuurlijk wel.

19 mei 2019 om 18:15

Je omschrijft ook mijn gevoel. Man wat ben ik klaar met dit Barca, wat ben ik klaar met Valverde. Wat is er van onze club geworden.

Volgende week de laatste wedstrijd van het seizoen. Hopelijk daarna het aftreden van Valverde, en een vervanger die weer terugkeert naar het échte Barca. Echter vrees ik hiervoor, met het huidige bestuur.

@carlos
Wat is je punt? Journalisten doen niet anders. Kijk maar eens naar de Champions League, waarbij ze 5 minuten na het eindsignaal hun artikel ingeleverd moeten hebben omdat de krant naar de drukker moet.

19 mei 2019 om 18:24

Anders misschien een "normale" 4-3-3 met zes. Ter Stegen, Semedo, Pique, Umtiti, Alba, De Jong, Eriksen, Arthur, Messi, Suarez, Dembele? Ik ben vrij radicaal met Busquets, hoe zei jij dat? Ik vind Suarez niet meer kunnen en liet hem daarom uit mijn vorige opstelling. Ik denk dat een middenveld Busquets, De Jong, Arthur te weinig aanvallende impulsen geeft en Eriksen is met een aflopend contract op te pikken bij Barca. Maar hoe zie jij je ideale Barca 2019/2020?

19 mei 2019 om 18:54

Wat vinden jullie van Alena? Om eerlijk te zijn ben ik echt niet zo onder de indruk van hem en zie ik hem echt niet basisspeler worden (sowieso niet onder Valverde). In de weinige kansen die ze hebben gekregen, hebben Puig, Wague en Todibo het meest indruk gemaakt.

19 mei 2019 om 19:25

Heerlijke speler om erbij te hebben. Hij brengt loopvermogen, diepgang en creativiteit op het middenveld en heeft zich na een vervelende blessure uitstekend teruggevochten in het elftal. Rond de winterstop speelde hij een aantal ijzersterke wedstrijden en belandde toen zonder enige reden weer op de bank ten faveure van een creativiteitsloze middenvelder. Ik ben ervan overtuigd dat Aleñá het talent heeft om van waarde te zijn voor het eerste elftal. Of dat als basisspeler is moeten we natuurlijk afwachten.

Daarnaast heeft Aleñá natuurlijk aanzienlijk meer gespeeld dan Puig, Wagué en Todibo en mag toch echt tot een andere leeftijdscategorie worden gerekend.

19 mei 2019 om 22:38

Guaporta. Zoals gewoonlijk ben ik het weer met je eens. Barcelona moet op zoek naar een trainer die de speelwijze van Cruijff hanteert. Valverde heeft meerdere malen bewezen geen plan b te hebben wanneer het niet loopt bij barca en de druk er vol op wordt gezet, zoals Liverpool dat deed in de cl. Ik las vandaag dan de trainer van betis weggaat, Quique Setien. Hij is een trainer die Barcelona weer in de 4-3-3 kan laten spelen en het combinatievoetbal kan terugbrengen. Daarnaast heeft hij ook voor jeugdspelers en laat dit nou net een speerpunt van barca zijn. De laatste jaren is er maar sporadisch iets doorgebroken in het eerste, maar niet barca waardig. Setien is denk ik de beste optie voor barca als Valverde weggaat. Koeman zie ik niet komen en een andere Spaanse trainer met een speelwijze zoals Setien heb ik niet op t oog. Ben benieuwd naar je mening over Setien en zijn speelwijze.

19 mei 2019 om 23:11

Nou, spelen in een 4-3-3 is natuurlijk geen vereiste. Als een nieuwe oefenmeester aanvallend en aantrekkelijk voetbal kan brengen in een andere formatie is dat natuurlijk ook prima. Quiqué Sétien is geschikt, maar onder zijn leiding is Real Betis wel erg vaak compleet weggespeeld. Toch iets om rekening mee te houden.

Valverde... Wat een trainer. Ik hoop al zo lang dat hij weggaat bij mijn mooie club... Mijn liefde voor Barcelona zorgt voor haat richting Valverde,die grijze muis. Waardeloze speelwijze, slechte opstellingen en wissels, niks geen tactiek of plan B, totaal geen oog voor jeugdspelers en hij heeft totaal geen uitstraling..

Vandaag wederom een wedstrijd die nergens om gaat. Valverde luistert niet naar de fans en leert niet van zijn fouten, want wat komt hij weer met een opstelling... Wederom het middenveld met 3 controleurs van boven de 30 in plaats van Arthur, Alena of jeugdspelere als Puig of Oriol Busquets... Geen Umtiti, die wedstrijdritme moet opdoen... Roberto rechtsbuiten in plaats van dat hij eindelijk eens op het middenveld mag spelen waar hij hoort... Wat doen Piqué, Alba, Busquets en Messi überhaupt nog op het veld? Alleen maar risico op blessures en deze wedstrijd gaat nergens meer over. Argumenten als 'hij wil ze scherp houden voor de bekerfinale' slaan nergens op, want deze spelers trainen dagelijks en kunnen heus wel een week of 2 zonder wedstrijd. Ze kunnen wel wat rust gebruiken en je slaat je toch voor je kop als vandaag Piqué, Alba of Messi geblesseerd raakt?!

En vanuit het oogpunt van de jeugdspelers: Als je zelfs in dit soort wedstrijden niet mag spelen, na een jaar lang hard werken en je best doen, dan moet je toch ook gaan denken aan een vertrek? Vandaag was de perfecte kans om Tobido, Miranda, Puig, Oriol, Alena, Ruiz en andere talenten uit de jeugd 90 minuten te laten spelen.

Dan de wedstrijd: enkele spelers lijken ook wel klaar met Valverde. Niemand staat in elk geval op om voor zijn coach te strijden. Veel slordigheden van mensen waarbij je het niet verwacht (Cillissen, Busquets) en Malcom bewees weer eens dat hij niet goed genoeg is. Verlies accepteren en verkopen die hap. Doet niks met zijn snelheid, draait altijd naar zijn linker en mist de verfijning op de belangrijke momenten. Valverde wacht weer veel te lang met wisselen en verkiest Wague dan boven Puig of Ruiz?! Enige 2 pluspunten: Messi liet als valse spits weer een aantal mooie dingen zien. Misschien moet Barca niet naar een nieuwe spits zoeken maar naar een echte top winger. En Cucurella. Hopelijk is hij volgend jaar de vaste backup vleugelverdediger bij Barca.

VALVERDE OUT

19 mei 2019 om 18:59

Je weet gewoon dat ze Cucurella niet terug gaan halen en dan een Rafinha ofzo (bayern) gaan halen als back up terwijl ze het gewoon in huis hebben...

19 mei 2019 om 19:22

De trainer of het slechte beleid van de barca top, waar verkeerde spelers zijn gehaald, oudere spelers te lang onder contract staan. Natuurlijk is het een wisselwerking, is de coach mede debet, maar zeker ook het technische beleid heeft gefaald. En luisteren naar je supporters moet je nooit doen. Dat is het domste wat je kunt doen.

Busquets bewijst vandaag de reden van de champions leauge blamages jaar in jaar uit , wat kan die man dromen op een voetbalveld , in zijn topjaren hoorde hij bij de beste cvms ooit , die tijden zijn helaas voorbij .

19 mei 2019 om 18:14

Slaat nergens op man. Eerste match tegen Liverpool speelde hij een perfecte match, maar daar hoor je niemand wat over roepen, maar speelt die 2-3 slechte matches is het opeens klaar met hem. Hij is zeker minder, maar op dit moment is er geen haalbare vervanger voor hem. Hij voegt ontzettend veel toe en is niet aan vervanging toe.

19 mei 2019 om 18:20

Probleem is dat hij juist te wisselvallig is dit seizoen waardoor je niet op hem kan rekenen. Jordi alba had ook off day maar dat heeft hij normaal gesproken nooit dus dat kan je coach niet aanrekenen.
Busquets maak echter al hele seizoen veel meer fouten dan normaal dus je moet als coach hierop anticiperen.

19 mei 2019 om 18:49

Ja het klopt dat hij minder is dan voorheen. Daar is geen ontkennen aan, maar ik zie geen vervanger die het beter kan doen of consistenter is dan Busquets. Hij blijft enorm goed voor dit selectie. Probleem is dat hij te weinig rust krijgt denk ik. Ze hebben geen betere man op zijn positie. Jammer van die Alba offday destijds, want dat komt zelden voor inderdaad en al helemaal nadat hij zo een geweldig seizoen leek te spelen kwam fout na fout vanaf zijn kant pfft. Blijf het zuur vinden om zo te verliezen.

19 mei 2019 om 21:42

Wat je zegt over Busquets klopt helemaal, maar beweren dat Alba een off day heeft klopt speelt al tijden DRAMATISCH met als dieptepunt Villareal uit.

19 mei 2019 om 21:43

Klopt niet natuurlijk.

19 mei 2019 om 18:16

Zeker mee eens. Busquets laat nog steeds geweldige dingen zien, maar hij is te vaak afwezig. Zou als Barca zijnde volgend jaar Frenkie op zijn plek zetten. Arthur en Rakitic/aankoop ervoor zetten en je hebt een heerlijk middenveld.

19 mei 2019 om 18:22

Dit dus. Busquets is absoluut niet meer wat het is geweest. Ik kan me herinneren destijds toen Pep het nodig vond om spelers als David villa, Alves... in de zomer te verkopen waarna het bestuur dit absoluut niet zag zitten. Het bestuur heeft simpelweg iemand nodig die hun niet durf aan te spreken en Valverde, Martino... zijn zo'n trainers. Rakitic Busquets, Suarez, Rafinha, Coutinho, Malcolm, Vermaelen... Ik weet het niet.

Ja, daarmee gooi je even goed je eigen glazen in Jasper. Cillessen heeft aangetoond niet de constante factor te zijn. Laatste paar wedstrijden was het gewoon niet stabiel genoeg. Verder dan Valencia of Benfica zie ik hem ook niet meer komen.

19 mei 2019 om 18:13

Wat een onzin. Zoveel goede wedstrijden gekeept en hem dan zo snel afschrijven. De Gea moet ook maar naar Valencia / Benfica na z'n blunders?

19 mei 2019 om 18:17

De Gea vergelijken met Cillessen is net als appels met peren vergelijken

19 mei 2019 om 18:19

Als je zijn punt niet snapt ben je gewoon niet slim bezig

19 mei 2019 om 18:21

Heeft gewoon gelijk hoor. Snap niet dat iedereen Cillessen bij een echte topclub zien. Die hebben allemaal betere keepers lopen en daarnaast zijn zn goede wedstrijden alleen maar in de beker en die zijn op 2 handen te tellen. Nu maakt die 2 blunders in 1 wedstrijd wat natuurlijk niets zegt over zn kwaliteiten maar als je dan n keer in de competitie keept, helpen dit soort dingen niet mee. Zie zijn top ook niet hoger liggen dan Valencia of Benfica wat natuurlijk uitstekende clubs zijn en gwn subtop Europa..

19 mei 2019 om 18:24

Er is niks lastiger dan als wissel goed presteren. Toch heeft Cillessen een paar wereldpotten gekeept. Maar als je in een seizoen zo weinig speelt mis je gewoon ritme. Zet hem een heel seizoen ergens onder de lat en ik weet zeker dat hij top presteert. Om hem dan op z'n laatste paar wedstrijden af te rekenen vind ik gewoon erg makkelijk.

19 mei 2019 om 18:28

Klopt, want als je de Gea op zijn laatste wedstrijden gaat beoordelen, dan mag hij blij zijn als hij bij RKC op de goal zou mogen staan. Met andere woorden, elke keeper maakt wel eens een fout. 2e goal was trouwens geen fout van Cillessen.

19 mei 2019 om 18:30

Het gaat toch echt om het nu. Dat hij vorig jaar een paar potten constant was zegt natuurlijk geen hol. Ik hoop dat je dat realiseert.

De Gea heeft toch wat meer status opgebouwd. Verhoudingsgewijs blundert hij de laatste tijd alsnog minder vaak dan Jasper.

19 mei 2019 om 18:37

Waarom zegt dat niks? Daar bouw je toch ook status mee op? En tuurlijk heeft De Gea meer status opgebouwd. Ik vergelijk ze ook niet op kwaliteiten. Maar waarom zou je een keeper zo snel afschrijven na zo veel goede wedstrijden? Het is geen wedstrijdje wie het meest blundert. Iedereen weet hoe goed Cillessen kan keepen en dat is hij echt niet verleerd na een paar slechte potjes.

19 mei 2019 om 19:34

@spelverdeler0

zoveel wedstrijden gekeept? hij keept geloof ik maar een wedstrijdje of 10 per seizoen

19 mei 2019 om 20:28

Minder dan 10 zelfs. Jasper verdient per gespeelde minuut meer dan messi. Eigenlijk schandalig vanuit business oogpunt

19 mei 2019 om 20:42

@spelverdeler0

Snap je het nou echt niet? Nou vooruit - daar gaan we.

Je koopt niet een keeper voor je basiselftal die jaren terug goed heeft gekeept. Dat hij het toen leuk deed betekent niet dat hij het nu nog in de vingers heeft (jasper is inmiddels ook al 30). Je status stelt alleen weinig voor als je per seizoen krapjes aan 10 duels speelt. De Gea heeft die status omdat hij al jaar in jaar uit hele seizoenen sterk speelt. Alles van Jasper is op handen en voeten te tellen. Zoveel goede wedstrijden? De meeste wedstrijden deden er niet eens echt om. Leuke bekerwedstrijdjes met een B-team. Je overschat Cillessen echt enorm.

Hoe goed kan Cillessen dan keepen? Is na Ajax nauwelijks meer echt getest behalve in een paar wedstrijden met het Nederlandse Elftal.

Als je dan zijn laatste twee seizoenen pakt, dus 20 duels. Als je daarin al zo'n 5 blunders maakt dan stel je weinig voor. De Gea maakt vijf blunders is 100 duels. Als voorbeeld.

Daarnaast kan ik simpelweg niet ontdekken waarom Cillessen zo goed kan keepen. Als je het WK 2014 pakt, daar blunderde hij ook gewoon tegen Mexico. Was zelfs niet goed genoeg geacht om de strafschoppenserie in te gaan tegen Costa Rica. Je geeft hem een status die hij niet verdiend.

19 mei 2019 om 21:35

En dan doen alsof ik er niks van snap, maar zelf een penaltyserie erbij halen om een keeper te beoordelen. Wat een niveau!

19 mei 2019 om 20:27

Barça is de club van b-keepers. Busquets, pinto, ter stegen, cillese, valdes, baia, hesp, bonnano. Feit is dat een top keeper nooit bij Barça speelt, dus dan weet je meteen het niveau van Jasper.

19 mei 2019 om 20:44

Ter Stegen vind ik wel een A-keeper. Valdes was inderdaad ook echt een overschatte keeper. Heeft lang bij Barcelona gespeeld maar blunderde veel en werd ook simpelweg overeind gehouden door Puyol en Pique. Als hij nu zou keepen zou hij volledig door de mand vallen.

19 mei 2019 om 21:48

Het feit dat je Ter Stegen een b keeper noemt geeft aan dat je door een witte bril kijkt en dat je weinig verstand hebt van voetbal.

Nou de transferwaarde zakt waarschijnlijk ook meteen in deze waan van de dag wereld.

Leuke eerste helft en oersaaie tweede helft. Snel vergeten en focussen op Copa. Hopelijk pakken we minstens de double, maar het spel is om niet aan te gluren onder Valverde. Je ziet gewoon niks van Enrique of Pep meer over nu..

19 mei 2019 om 18:58

Dat we niet te veel van Lucho terugzien is maar beter ook. Al zou ik nu hem maar al te graag terugzien.

Zei het vorige week al, toen vielen veel mensen (ajacieden) er al over.. Jasper is gewoon verre van top, onbetrouwbaar als de pest zonder uitstraling.

Cillissen vertrek maar. Duidelijk dat jij geen eerste doelman bent voor Barcelona. Als je daarop zat te wachten, heb je het na vandaag toch laten zien dat je gewoon minder dan Ter Stegen.

19 mei 2019 om 18:16

Die eerste bal was echt slecht van hem... die 2e... kon hij daar echt wat aan doen?

19 mei 2019 om 18:31

Ja. Dat is ook gewoon zijn schuld. Hij komt uit, schat de bal verkeerd in en kopt hem daarom met een flauw boogje direct naar een tegenstander. Daardoor is hij vervolgens te laat. Volledig zijn schuld.

19 mei 2019 om 18:50

Sow koekoek.

Hij had een slechte wedstrijd, overkomt de beste wel eens, zeker na een sterk seizoen.

19 mei 2019 om 20:46

Sterk seizoen? Ik vind het tegenvallen. Heeft toch relatief vaak opzichtig geblunderd. Ook bij het Nederlandse Elftal was het niet altijd sterk.

Bewijst weer dat hij niet goed genoeg is voor de top

Goede wedstrijd van barca, valverde laat hiermee zien dat hij de juiste trainer is voor dit barca. Cillesen speelde ook goed mischien kan hij ter stegen volgend jaar naar de bank verwijzen met zijn prestaties.

Geen goeie reclame, juist in je laatste wedstrijd. Tuurlijk scouts kijken wel ff verder dan 1 game, maar toch. Hopelijk gaat hij naar een mooie middenmotor/subtop.

Eibar staat bekend als een van de beste teams dat heel hoog druk zet net als liverpool.valverde zijn methode tegen een team dat heel hoog druk zet is een oude middenveld opstellen wat bestaat uit busquets als de enige drukbestendige speler met verder nog twee trage box to box spelers.een speler als alena die ook drukbestig is kan als hij het vertrouwen krijgt uitgroeien tot een topper.valverde laat zien dat hij een zeer koppige man is die opnieuw niets heeft geleerd van voorgaande wedstrijden die fout afliepen.

Pfff dit is toch niet om aan te zien.moeten we dit volgend seizoen nog een keer meemaken.dat is gewoon een marteling.dit team speelt veel te behouden en angstig.waarom weer zo verdedigende middenveld met nul creativiteit.het is toch wel duidelijk.deze man wil zijn behouden mentaliteit niet veranderen.hij houdt echt niet van aanvallend dominerend voetbal.xavi had het al gezegd deze week.barca moet weer aanvallend dominered voetbal spelen willen ze kans maken om de cl te winnen.

Het is allemaal dankzij valverde.zijn laffe houding slaat ook over op de spelers.de spelers die jarenlang onder pep hebben gespeeld zijn dit systeem en denkwijze niet gewend.de spelers van barca zien eruit als een zombie team.lusteloos en geen pit in dit team.valverde is als trainer en als motivator totaal niet geschikt voor een topclub als barca.hij ziet eruit als een lijkbezorger.naar hem kijken wordt je als speler noch fan niet vrolijk van.

Voor volgend seizoen gaat er weer helmaal niets veranderen.we kunnen allemaal van de daken gaan schreeuwen,maar valverde gaat echt niet opeens lef tonen en spelen met een jonge middenveld bestaand euit een alena,de jong en arthur.dat gaat in tegen zijn behouden verdedigende denkwijze.je krijgt valverde wel weg uit bilbao,olympiacos en espanyol,maar je krijgt deze teams niet weg uit hem.

Het is duidelijk dat Valverde weg moet gaan.je kan toch niet met een 4-4-2 spelen? Iedereen ziet dat het niet goed gaat behalve 2 mensen. Valverde en Bartomeu weten echt niet wat zij doen. Gelukkig is er nu wel kritiek op hun in Spanje. Meer kritiek des te beter voor Barca...

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren