Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Real Madrid besluit dramatisch seizoen met thuisnederlaag

Laatste update:

Real Madrid is er niet in geslaagd om een dramatisch verlopen seizoen op positieve wijze af te sluiten. De Champions League-houder werd begin maart in de achtste finales door Ajax al uit het miljardenbal gekegeld, terwijl het in eigen land nooit serieus de strijd aan kon gaan met kampioen Barcelona. In het eigen Santiago Bernabéu werd zondagmiddag bovendien een pijnlijke 0-2 nederlaag geleden tegen Real Betis, dat in Loren en voormalig Madrileen Jesé Rodríguez zijn twee doelpuntenmakers had. Real Madrid eindigt het seizoen met een achterstand van achttien punten op Barcelona op de derde plek, terwijl Betis de nummer tien op de eindrangschikking is.

Gareth Bale begon op de bank tijdens wat weleens zijn laatste duel voor Real Madrid had kunnen zijn, terwijl Zinédine Zidane de eveneens waarschijnlijk vertrekkende Keylor Navas wel een basisplaats gunde. De oefenmeester koos bovendien voor een jong middenveld met Federico Valverde en Marcos Llorente en voorin mocht ook Brahim Díaz aan de aftrap verschijnen. Real kreeg na een minuut of 25 met een schot van Marcelo dat net naast het doel ging de eerste aardige kans van de wedstrijd en aan de overkant moest Navas niet veel later in actie komen om een kopbal van Marc Bartra uit zijn doel te houden.

De beste kans van het verder weinig enerverende eerste bedrijf was echter voor Karim Benzema, die tien minuten voor de rust uit kansrijke positie een rebound binnen mocht schieten maar de bal op de paal mikte. In de tweede helft liet Vinícius Júnior zich ook zien met een gevaarlijke inzet, die echter door Pau López onschadelijk kon worden gemaakt. Drie minuten later moest collega Navas aan de overkant wel vissen toen Giovanni Lo Celso Andrés Guardado wegstuurde en de voormalige PSV’er vervolgens zag hoe Loren zijn voorzet in het dak van het doel joeg.

De druk van Betis bleef aanhouden en een schot van Lo Celso kon maar net door Navas uit zijn doel geranseld worden. De voor Díaz ingevallen Marco Asensio deed vervolgens bijna wat terug namens de thuisploeg, maar zijn poging verdween net langs de verkeerde kant van de paal. Die poging had de wedstrijd nog kunnen doen kantelen, daar het vlak daarna Betis was die de boel definitief in het slot gooide. De omsingelde verdediging van de Koninklijke werd met nog precies een kwartier op de klok opengereten door een goede loopactie van Júnior Firpo en hij stelde Jesé Rodríguez tegen zijn oude ploeg in staat om de bal hoog in het doel van Navas te schieten.

Vind jij dat Real Madrid meer verdiende tegen Real Betis?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Geen trots dat Madrid

Nice lekker in stijl afsluiten haha. Een overwinning zou raar zijn nu 😂😂. Nu vol inkopen doen en op toekomst richten.

19 mei 2019 om 14:39

Inkopen doen, daar zeg je wat. Kan me niet voorstellen dat ze de toppers voor het uitkiezen hebben op deze manier. Zijn wel heel zwaar door de mand gevallen nu

19 mei 2019 om 14:55

Die hebben ze zeker wel! De beste club ooit is toch wel even wat anders. Next joke please!

19 mei 2019 om 15:03

Hahahah blijf me verbazen elke keer op Voetbalzone. Alsof een minder seizoen de aantrekkingskracht van Real Madrid zou beinvloeden.

19 mei 2019 om 15:04

Haha klopt. Real is nog steeds absolute wereldtop.

19 mei 2019 om 15:16

@branquinho: alweer vergeten dat afgelopen winter de ene na de andere topper bedankte voor Real. Haha inderdaad; de aantrekkingskracht is enorm. Volgens mij hebben ze dat in Milaan ook eens ooit gedacht...

19 mei 2019 om 15:28

Beste club ooit, maar daar heb je nu niks aan. Man utd is ook nog steeds enorm maar staat voor veel spelers echt niet meer boven aan t lijstje

Typisch het seizoen van real maar wat een misgunner zidane niet eens een kwartier gunnen aan bale

19 mei 2019 om 14:06

Ben je gek Real Madrid staat bekend er om haar sterren kapot maken en vernederen zo dat ze weggaan en hun contracten inleveren.
Zidane is absoluut mijn sympathie verloren. Wat is hij een vieze rare man geworden door Real Madrid.
Bale proberen kapot te maken.
Bij kampioenschap van Barcelona zeggen dat ze meer hebben gewonnen ipv feliciteren.

Bij casillas en Raul ging het ook mis en zijn via de achter deur vertrokken. Ronaldo die zo veel heeft betekent voor Real kreeg niet eens afscheidsfeest.

Perez dictatir die de regels heeft veranderd in zijn voordeel zo dat hij niet meer wordt weggestemd.

Welkom in Madrid...

19 mei 2019 om 14:25

Jij weet niet wat jij uitkraamt. Bale heeft idd veel gedaan voor real. Maar Bale heeft dit uiteindelijk zelf veroorzaakt. Bale heeft volgens mij zich nooit aangepast in Madrid. Hij teerde op zijn talent en kunnen. Bale blesseerde zich vaak en uiteindelijk was dat irritant voor zowel e supporters, staf en de volledige ploeg en het ergste zijn attitude op veld vooral de laatste maanden die gast zat daar tegen zijn zin 0,0 inzet. Hey dat was afschuwelijk om te zien. Ben blij dat hij weg gaat en wens hem het beste maar de grootste club ter wereld is gedaan voor Bale.

19 mei 2019 om 14:50

Wedden dat jij geen kaas van gegeten hebt.
Je zegt dat hij nooit heeft aangepast en dat het aan hem ligr. Waarom kreeg hij een verlenging knul? Als jij toch beter weet.

Hij is indd vaak geblesseerd maar is ook niet zijn schuld.
Het is Real Madrid om een renpaard te kopen terwijl dat zij wisten dat hij niet op zijn postitie te komen staan ipv Ronaldo.

Je hebt hem een nieuwe contract gegeven en hij dient aan die contract te houden.

Wat had jij gezegd als Bale graag wou weggaan en Real Madrid hem graag wou behouden.
Toen Coutinhon en Dembélé weg wouden waren zij volgens de meeste ondankbaar. En ze zijn vieze spelers.

Nu Bale niet weg wil en Real Madrid hem wel lozen ligt het aan Bale en niet aan vieste club ter wereld is ( als het om sterren vernederen gaat) ?

19 mei 2019 om 14:59

Bale heeft een contract waar hij ook hard voor moet werken, dat hij dus niet doet. Eerder weggaan bij wedstrijden als speler, kan niet door de deur en niet mee teruggaan met de spelersbus ook niet! Hij gedraagt zich niet naar behoren, toont geen inzet in het veld en is ontzettend ongeïnteresseerd. Mijn excuses, maar voor dat salaris moet je dat minstens kunnen opbrengen. Bale mag dus weg en het liefst via de achterdeur.

19 mei 2019 om 15:04

Raul kreeg gewoon een afscheidsfeest hoor? Hou je feiten er alsjeblieft bij. Casillas wou geen afscheidsfeest zolang hij nog niet gestopt is, Perez en Cristiano gingen volgens media-outlets met ruzie uit elkaar dan is het niet zo raar dat er geen “feest” is.

19 mei 2019 om 16:25

Ik ken me feiten heel goed.
Raul werd gepest en zonder escuses op de bank gehouden.

Dat jij niet eens weet wat er met Casillas en Real is gebeurt dan ben je fan geworden sinds vorig jaar.
Hou je dan buiten als je biet weet wat er gebeurd is bij Real Madrid.
Met je Casillas wou geen feestje.

Real speelde gewoon zielloos en alsof het een potje ging trainen. Er was ook niks meer in kwa punten alleen jammer voor de fans natuurlijk. De laatste thuiswedstrijd van het seizoen en dan zo een presentatie. Benieuwd naar de aankopen van volgend seizoen.

19 mei 2019 om 14:31

Was een mooie wedstrijd, over en weer kansen. Heb gelezen dat zidane 300 mil mag besteden, benieuwd wie hij daar voor teruggehaald. Elke linie zou versterkt moeten worden

Bizar. Moet veel gebeuren deze transferzomer. Blijf er wel bij dat Zidane nooit terug had moeten keren.

19 mei 2019 om 13:59

Inderdaad. Al staat hij nu wel voor de grootste uitdaging van zijn trainerscarriere. Toch had ik hem liever nu in Juventus zien stappen.

19 mei 2019 om 14:04

Zidane gaat een vermogen uitgeven aan nieuwe spelers en als je zo'n hongerige en getalenteerde ploeg hebt, komen de resultaten van zelf wel. Dan roept iedereen weer dat Zidane de grote man is, maar Solari en Lopetegui zouden het ook wel goed hebben gedaan als ze 300 of misschien wel 400 miljoen konden uitgeven.

19 mei 2019 om 20:13

Ik ben het niet met jou eens. Solari heeft geen idee wat hij doet qua tactiek, terwijl Zidane tactisch zeer onderschat wordt. Lopetegui was tactisch niet verkeerd, alleen hij wilde afjagen afjagen en afjagen, wat niet werkte want er kwam veel ruimte achter. Ook schoot hij zichzelf in de voet bij El Clasico door rare tactieken te gebruiken waardoor het middenveld werd overlopen. Ook speelden de spelers zonder intensiteit. Zidane had daar wel een stokje voor gestoken.

19 mei 2019 om 14:08

Ik vind het juist heerlijk dat hij terug is gekeerd. Kan men inzien hoe goed hij is.
Of alleen te danken aan top selectie die hij kreeg en Ronaldo.

En hij mag deze zomer al weer gaan uitgeven. Laat hem bv bij een andere club hetzelfde presteren...dan pas weet je hoe goed hij is. En plus de uefa die real enorrm heeft geholpen.

19 mei 2019 om 14:17

@Danny
Als we sec naar cijfers kijken heeft Zidane met die topselectie belabberd gepresteerd. In zijn vorige periode al. Hij had alleen de gave om zijn selectie in de tweede seizoenshelft in cruciale wedstrijden vd CL te motiveren. Qua prijzen kan Real niet klagen. Maar Real heeft steeds maar een half seizoen gepresteerd. Ik ben dan ook helemaal niet blij met zijn terugkeer. In hem zie ik niet de trainer die het tactisch allemaal weet neer te zetten en uit het niets een team op te bouwen.

Vandaag vind ik het triest dat hij Bale niet zijn afscheid gunt. Ik heb echt niets met Bale. Maar hij was de meest beslissende speler in de laatste 4 gewonnen CL finales van Real. Ik vind dit echt niet chique.

19 mei 2019 om 14:55

@Diegpeladona

Zidane heeft meer CL prijzen gewonnen en toch wordt hij absoluut niet gezien als groot trainer. Omdat je kon zien dan het deels door Ronaldo en de Uefa kwam.

Ook hoe hij nu bezig is met Bale. Ongetwijfeld heeft hij ook instructies van boven gekregen.

Ik persoonlijk ben blij dat hij gekeerd is. Kan me zien wat hij in huis heefr zonder Ronaldo.

19 mei 2019 om 15:05

Hahahhahaha wat een misgunner ben je ook! Zidane heeft de cl’s eerlijk gewonnen en daar kan jij niks van af doen. Haten op andermans succes walgelijk, bahh. Bizar te denken dat Zidane jou iets te bewijzen heeft.

19 mei 2019 om 15:08

Eerlijk gewonnen?? Mwa.... Je kan niet ontkennen dat ze de nodige hulp hebben gehad. Of het verdiend is laat ik in het midden. Feit is wel DAT RM ze heeft gewonnen.

19 mei 2019 om 15:11

Welke hulp? Het toekennen van een buitenspel goal bij een stand van 3-1 in het voordeel van Real. Zeuren om tweede gele kaarten die niet zijn gegeven terwijl de tegenpartij ze ook maar niet kreeg. Er valt bij elke ploeg wel iets aan te merken, maar bij Real lijkt altijd de vergrootglas te worden gepakt. Helemaal niet erg; het is ook wel moeilijk toegeven dat ze gewoon de beste zijn.

19 mei 2019 om 16:11

Buiten spel goal bij de 3-1 ?? Man man geloven in eigen leugens .

Ik zal het anders uitleggen moest de var er zijn had real msgn 1 van de 4 met moeie gewonnen probeer het te ontkennen , ik wacht .

19 mei 2019 om 16:25

@diego

Wat zeggen de cijfers dan precies? 149 wedstrijden, 16 verliespartijen, 2.30 punt per wedstrijd, record aantal wedstrijden opeenvolgend ongeslagen, record aantal wedstrijden opeenvolgend gescoord.

In zijn eerste (halve) seizoen aan roer behaalde Madrid de meeste punten in de competitie. Eveneens in zijn tweede (eerste volle) seizoen, met als resultaat de kampioenschap. Zijn laatste seizoen was inderdaad verre van perfect, maar om dan zijn prestaties als belabberd te beschrijven begrijp ik echt niet. En nog de CL prestaties daar gelaten.

19 mei 2019 om 16:29

Hahhahahaha buitenspel goal bij 3-1 ? Hahahhhahha ik lach me rot.
Ik zal je geheugentje opfrissen.

Real Madrid stond 1-1 toen greep de scheidsrechter in om Vidal onterecht rood te geven terwinl Casamiro donker rood had moeten krijgen.

Toen kwam er verlening Ronaldo scoorde 2 buitenspel goals en die werden dood leuk goed gekeurd door de scheidsrechter.

Als je het niet meer weet dan raad ik je aan om youtube te bezoeken.
Anders veel succes met geloven in je eigen leugen om de waarheid te omzeilen.

19 mei 2019 om 20:17

2014 en 2016 zijn goudeerlijk verlopen vriend. 2017 oke maar bijv een Barcelona werd evengoed geholpen het verschil was dat ze het daarna lieten afweten en Real hem won (niet om te haten op Barca was alleen een voorbeeld). En 2018 vond ik ook gewoon eerlijk, Real had het nodige geluk met die Karius alleen dat is de schuld van Klopp en Liverpool dat ze geen kwaliteitskeeper halen ipv zo’n middelmatige doelman.

19 mei 2019 om 20:19

Ja dat was 1 oneerlijke wedstrijd van Real zeker toegegeven. Maar Barca Psg bijvoorbeeld was ook oneerlijk. Toch zeur ik er niet om, fouten kunnen gebeuren en de scheids had een ongelukkige wedstrijd. Alleen Barca won hem toen niet en Real wel tja wat kan Real daaraan doen? De rest van de CL’s zijn trouwens gewoon eerlijk verlopen

Tja... nog maar eens duidelijk dat de bezem door deze selectie moet en het tijd wordt dat Real weer is actief moet worden deze zomer.

Om te beginnen Modric en Benzema gedag te zeggen.

Real heeft nodig:
-LB
-CB
- CM 2x
-SP
-LB

Wie? dat zullen we deze zomer zien. Ik hoop op Kylian, maar dat gaat hem toch nooit worden.

19 mei 2019 om 14:00

Volgens Marca heeft Real 300 miljoen te spenderen deze zomer (daar zal nog wel een hoop voor verkocht moeten worden), daar valt wel iets leuks van te halen.

19 mei 2019 om 14:11

Ik denk dat ze een stuk meer hebben, hebben al jaren geen grote aankopen gedaan en vorig jaar zelfs dikke winst gemaakt met transfers. Het zou me niks verbazen als ze een budget hebben van 350m wat nog kan worden verhoogd door uitgaande transfers.

19 mei 2019 om 14:20

Nee, volgens Marca kunnen ze maar 100 miljoen meer uitgeven als dat er inkomt. Ik begrijp het ook niet, want dacht toch dat FFP over meerdere seizoenen wordt bekeken. En de laatste 5 jaar is er toch weinig gekocht? Ik hoop niet dat Perez zijn kar al terug aan het keren is, want met een stuk of 2 aankopen komt ge niet toe om deze doodzieke ploeg nieuw leven in te blazen.

19 mei 2019 om 14:33

Je moet niet vergeten dat er ook al een deel is uitgegeven heh. Militao is al gekocht voor 50 miljoen en ook die andere Braziliaans komt erbij. Weet alleen niet of ze die transfersom vorig jaar al hebben betaald of dat die nu moet worden overgemaakt.

19 mei 2019 om 15:03

Rodrygo heeft ook 45 miljoen gekost.. zit je al op bijna 100 miljoen.. Hazard 100? Jovic 60/70? Dan nog een LB CV LA Mid????

19 mei 2019 om 15:08

Ze hebben ook een stuk meer uit te geven! Real Madrid heeft altijd de beste of op één na beste omzet, die kunnen bizar veel uitgeven. Ik verwacht dat ze dat ook zullen gaan doen.

19 mei 2019 om 14:02

Moet ook een rechtsbuiten bij hé, Bale vertrekt en met Lucas win je het ook niet. Dat is gewoon de perfecte wissel, geen basismateriaal.

19 mei 2019 om 14:21

Vazquez de perfecte wissel? Bij mijn cafeploeg misschien.

19 mei 2019 om 14:13

LA :Mendy/Firpo CB: Militao. CM: Pogba. SP: Jovic. LB: Hazard

19 mei 2019 om 14:20

Pogba aan deze selectie toevoegen zou de mentaliteit van de groep alleen maar negatief beinvloeden. Zij hebben al niemand om zich aan op te trekken. Laat staan als je weer een net nieter koopt die niet weet hoe die een team moet dragen.

19 mei 2019 om 14:38

En James Rodriquez behouden

Het is duidelijk dat Navas afscheid nam van het publiek...ik kon het niet geloven dat Zidane hem niet wilde houden. Ongelooflijk, deze man verdient veel meer waardering. Echt een topper en er is letterlijk geen één reden voor mij waarom Real een nieuwe doelman nodig had. Jammer, heel jammer.

19 mei 2019 om 14:06

Zidane wilt hem wel houden, maar de directie heeft Thibaut gekocht, dus ja...die moet dan spelen.

19 mei 2019 om 14:11

Naja, trainer beslist wie speelt hoor. Zidane is ook iemand die de ballen heeft een aankoop te laten banken hoor, tenminste dat denk ik.

Het is of Navas voelt zich niet gewaardeerd en wilt weg, of Zidane heeft dat hem kenbaar gemaakt.

19 mei 2019 om 14:13

Mag toch hopen dat Zidane zelf de opstelling bepaalt

19 mei 2019 om 14:14

Nee zidane wilt zijn zoon als 2e keeper.

19 mei 2019 om 14:17

Zidane doet dit zodat zijn zoon 2e keeper wordt. Kun je wel zeggen dat hij professioneler is dan dat, maar vergeet niet dat het dezelfde man is die mazeratti een kopstoot gaf in een WK finale omdat ie z’n zus beledigde. Familie gaat bij hem echt wel boven direct clubbelang

19 mei 2019 om 14:23

Ik ben echt niet pro Zidane, maar er is een ondergrens. En zo een doorgestoken kaart zou stupide zijn. Ik vind dit een roddel die je de wereld inroept die op niks gebaseerd is. Niet chique. Ik heb ook liever Navas, meer dan Courtois. Maar er zijn andere argumenten dan deze die jij noemt waardoor een Zidane toch moet kiezen.

19 mei 2019 om 14:32

Dit is inderdaad nergens op gebaseerd. Waarom heeft hijzijn zoon nooit eerder tweede keeper gemaakt achter Navas, als hij dat zo belangrijk vind? Er is maar een reden dat Courtois boven Navas wordt verkozen en dat is omdat Perez Courtois voor de basis heeft gehaald.

19 mei 2019 om 14:45

Dit is geen roddel. Zidane heeft zelf op persconferentie voor de wedstrijd deze issue aangehaald. Als hij niet zijn eigen team.mag kiezen is hij weg. Bestuur wilt lunin als 2e keeper maar zidane wilt lucas. Niet omdat het zijn zoon is zegt hij maar omdat hij al zijn hele leven bij madrid speelt en aangetoond heeft dat hij goed genoeg is. Check e.g marca website voor persconferentie quotes.

19 mei 2019 om 16:02

@ajacxied

Ben ik niet mee eens. Als hij dat wilde, had hij al eerder zijn zoon tweede keeper gemaakt. Maargoed, het zou misschien een reden kunnen zijn.

Over zijn kopstoot gesproken, ik had hetzelfde gedaan. Iemands familie beledigen is schandalig. Dat veel Nederlanders niet erg vinden, als iemand hun moeder scheldt, is ook schandalig. Ik heb wat dat betreft respect voor Zidane.

Ach ja, het maakt nirt uit want ze hebben nog steeds meer titels dan barcelona!!!! Haha, tijd voor een grote schoonmaak daar. Bale, casemiro, marcelo, isco, kroos kunnen allemaal weg. Er moet verjongt worden en er moeten spelers komen met de honger om prijzen te winnen.

19 mei 2019 om 14:28

Ja man, 'ze hebben meer titels als Barca'! Pfff... Kijk ook even wanneer behaald, maar dat vergeet je voor het gemak. En lachen man na dit dra-ma-tisch seizoen....

19 mei 2019 om 14:44

Sarcasme op iets wat zidane zei laatst.

19 mei 2019 om 15:11

Ahh oké, had geen idee en kwam nogal vreemd over. (Iig bij mij)

Ik vraag mij serieus af wat bij de fans meer pijn doet; hoe de competitie is verlopen of kansloos eraf gaan tegen een club als Ajax in de champions league, met als dieptepunt de 1-4 thuis nederlaag. Dit is geen sneer of iets, ik vraag het mij gewoon oprecht af.

19 mei 2019 om 13:59

Het hele seizoen heeft mij pijn gedaan, de competitie is natuurlijk dramatisch verlopen maar de 1-4 tegen Ajax.. doet nog steeds het meeste pijn. Van het kastje naar de muur..

19 mei 2019 om 15:59

Bij de Nederlandse Real supporters ongetwijfeld de vernedering tegen Ajax, in Madrid de slechte prestaties tegen Barcelona, in Jalon (Xalo)(mijn dorpje) de demasqué van de laatste wedstrijden onder Zidane, ze zagen hem hier als de coach die Real er binnen 2 wedstrijden er weer bovenop zou brengen, oké ze zouden geen Kampioen worden, maar het voetbal zou weer leuk om naar te kijken worden, dat is dus niet gelukt

19 mei 2019 om 20:24

Wandering, Zidane laat bij vlagen prima voetbal zien alleen het is nog niet consistent. Hij laat vooral talentjes spelen dus het komt goed volgend seizoen.

Laat ik beginnen met het feit dat ik ontzettend blij ben dat dit drama seizoen is afgelopen. Niks klaargespeeld, het hele seizoen niet. We mogen ons schamen. Je laatste wedstrijd voor eigen publiek zo afsluiten is te schandalig voor woorden.

Navas kreeg een mooi applaus van het publiek. Wat mij betreft had hij gebleven, ben niet gecharmeerd van Courtois. Het is wel duidelijk dat het geld gaat rollen in Madrid. Hazard, Jovic en Militao gaan de problemen niet oplossen al is het wel een stap in de goede richting. Elke linie heeft minstens 2 versterkingen nodig. Vasquez, Bale, Ceballos, Vallejo, Nacho, Mariano Diaz, Isco.. mogen van mij allemaal vertrekken. Dit hele seizoen is Real onwaardig geweest. Gespeeld met de ziel onder de armen. Zidane zal zich wel afvragen waar hij aan is begonnen. Lijkt erop dat hij een Franse kolonie wilt gaan vormen. Nou, Pogba komt er dus aan. Goede speler, maar niet iemand die wij nodig hebben. Haal NDombele en Mendy sowieso maar op en waag nog 1 poging voor De Ligt of desnoods Skriniar. Goed, ik kan nog heel lang doortypen maar laten we hopen dat Jovic vanavond nog wordt aangekondigd. Hopen op betere tijden en op naar de transfermarkt. Het komt wel goed. Ondanks alles; Hala Madrid.

19 mei 2019 om 14:23

Dit is dromen helaas.
Zidane en het bestuur zijn de laatste jaren blind en hebben de barcelona virus van de tijdperk tata martino etc dat ze een ongelooflijke slechte verdediging hadden en maar niemand haalde en investeerde in de aanval. Zelfde nu met Real, nacho, varane en carvajal kunnen echt niet meer, varane op de bank vind ik nog prima, maar er moeten 2 CB komen en of Hakimi terug of gewoon een stabiele rechtsback die carvajal is van het ancelotti seizoen en de 2 seizoenen daarna dus in totaal 3 seizoenen van een van de beste rechtsback naar een hele slechte en middelmatige rechtsback gegaan, laat hem maar naar Engeland gaan.

Daarnaast mogen Modric, casemiro, isco, ceballos en valverde weg, kroos zou ik wel behalen die is nog maar 28/29 dus kan makkelijk 1-2 seizoenen door en voorin een rechtsbuiten + hazard en een spits erbij.


Maar dit zijn dromen, Zidane is koppig, perez is koppig het bestuur of de scouting is al jaren echt dramatisch slecht wij gaan alleen hazard en als we geluk hebben jovic erbij krijgen of ze gaan rodrydo ophemelen en dan word het weer een dramatische seizoen.

Zidane had echt nooit terug moeten komen, ik ben hem ontzettend danbaar voor alles wat hij als coach heeft gedaan voor Real, maar ik heb zijn spel nooit aantrekkelijk gevonden, er zat nooit een lijn in of idee achter. En dat was vandaag al helemaal duidelijk de coach van betis speelde prachtige voetbal met duidelijk een idee, instructies etc en bij Real liepen ze er bij en hadden ze geen idee. Ik zou toch graag bv een Allegri hebben gehad, die is tactisch wel een mastermind en hij zou meteen het grootste probleem wat Real al jaren heeft herkennen, verdediging!!

Lol, dramatisch seizoen eindigt dramatisch voor ze. Real dit seizoen in a nutshell. Ze zijn echt dramatisch en je ziet amper motivatie of gretigheid. Als Barcelona fan hoop ik dat ze dit doortrekken volgend seizoen =p. Echter denk ik dat die spelers gewoon dit seizoen zo snel mogelijk proberen te vergeten en zich te focussen op de komend seizoen. Wat nieuwe spelers en je hebt wellicht een gretiger selectie. Ze missen nog steeds een echte goaltjesdief om naast Benzema te hebben. Die jongere spelers ontbreken aan ervaring momenteel om dat op te vangen.

Tot volgend seizoen Real fans! Hopelijk wat meer spannend seizoen. Iets wat ik wel verwacht als Barcelona volgend seizoen meer focus probeert te leggen op de CL en minder op La Liga.

Belachelijk. Ziekelijk. Walgelijk.

Drie woorden voor het seizoen 2018/2019. Twaalf keer verliezen in de competitie. Ook daar moet je je diep, maar dan ook diep voor gaan schamen. Eigenlijk nog jammer ook dat Real nog derde wordt. Want twaalf keer verliezen in de competitie, dan verdien je geen Champions League ticket, zelfs geen Europa League ticket.

Zidane maakt zichzelf ook belachelijk vandaag. Geen eens een invalbeurtje gunnen voor Bale in mogelijk ' zijn laatste thuiswedstrijd in het shirt van Real '. Geeft liever die laatste invalbeurt aan Vazquez, die ik wederom weer 5 keer de bal zag verliezen. Haha, ongelooflijk hoe die jongen nog altijd het Real shirt mag dragen. Zou niet eens opvallen bij Almere City. Onze Ballon d'or winnaar kreeg nog een panna ook op het eind. Vond ik wel grappig op de een of ander manier.

Dat je het durft om nog het veld op te komen, als je mentaliteit al zo waardeloos is. Waarom niet thuisblijven? Ff serieus.

Maar goed. Klaar ermee. Geen PSV en vooral Real de komende tijd voor mijn.

Hopen op een wonder in de zomer. Hopen op met name Mbappe op de een of ander manier. Alleen met Hazard en Militao, ga je het ook niet redden. Hopelijk wordt het contract van Vazquez morgen gescheurd. Geen fan van Bale, maar ik vond het echt ziekelijk dat die jongen geen eens een invalbeurt wordt gegund in zijn laatste thuiswedstrijd(?). Hopelijk doet het die in de toekomst goed bij zijn nieuwe club. Tis hem gegund.

Gloednieuwe aanval. Nieuwe backs. Middenvelder. Succes Perez, eens kijken of je nu echt stalen ballen hebt.

19 mei 2019 om 14:09

Misschien nam hij Bale ook een beetje in bescherming, wetende dat hij flink zou worden uitgefloten. Een deel van de Real fans in het stadion gunt hem helemaal niks meer.

19 mei 2019 om 14:10

Hazard en militao zijn zeker een begin. Jovic ook indien hij komt. Den ook dat bale gwn nog ergens anders zijn waarde zal bewijzrn

19 mei 2019 om 14:21

Sinds de aanstelling van Zinedine Zidane lag de focus natuurlijk al op de zomerse transferperiode en het aankomende seizoen. Ik vraag me alleen oprecht af in hoeverre de 'heilige huisjes' in de selectie zullen sneuvelen. Sinds de terugkeer van Zidane genieten spelers als Marcelo en Benzema weer van een beschermde status, terwijl vooral de Braziliaan duidelijk niet naar behoren presteert. Voor een oefenmeester die het vooral moet hebben van 'een knuffel en een schouderklopje' lijkt me dat toch erg lastig.

Daarom vraag ik me oprecht af of Real Madrid in staat is om zich volgend seizoen al te mengen in de titelstrijd. Met Eder Militão heb je een getalenteerde verdediger, maar hij gaat spelers als Carvajal, Sergio Ramos of Raphaël Varane niet uit de basis spelen. Dat soort transfers heb je echt nodig als je een nieuwe generatie wil gaan bouwen. Hoe belachelijk het ook klinkt, maar met driehonderd miljoen euro ben je er nog niet vrees ik. Met Eder Militão en Eden Hazard heb je de helft van het budget al uitgegeven, dan moet er nog een nieuwe linksback, twee middenvelders en een aanvaller bij komen.

Verder natuurlijk volledig eens over de behandeling van Gareth Bale. Al weten we natuurlijk ook uit het verleden dat Real Madrid niet bekend staat om het eren van hun clublegendes.

Madrid mag blij zijn dat er dit jaar geen sterke achtervolgers zijn. Met dit punten aantal zou een cl plek lang niet zeker moeten zijn.

19 mei 2019 om 14:06

E.g in 2015 had nr 5 sevilla 76 punten

Wat ik trouwens ook een schande vind is het feit dat Bale niet even mocht spelen in zijn laatste thuiswedstrijd. Had hem 15 minuten laten spelen, maar zelfs dat wordt hem niet gegund. Wederom een speler die via de achterdeur vertrekt. Snel vergeten dit seizoen en och wat hoop ik dat MBappe op wonderbaarlijke wijze toch nog komt.

Real gaat dit nooit goed maken in 1 transferperiode. Hier heb je 2-3 periodes voor nodig.

Maar bovenal heeft Real behoefte nodig aan een coach met een duidelijke visie. Blijft dood zonde dat Poch niet wilde. Zidane zal hier geen voetbalmachine van maken.

Edit: Gracias por todo Keylor! Een fantastische keeper en persoonlijkheid. Ik hoop dat je een mooie club vind.

19 mei 2019 om 14:09

We gaan je missen keylor had jou liever gezien dan die oliebol courtois maar het is je gegund succes bij je nieuwe club KEYLOR#1

Was te voorspellen. Betis speelt met een beduidend minder elftal Real helemaal weg. Dit is mogelijk omdat er teminste een visie achter het spel van Betis te zien is. Puur voetbal, respect voor de kleine club die dit jaar in Barcelona en Real Madrid heeft weten te winnen. Wij Madrilenen mogen blij zijn dat het seizoen voorbij is. Nu hopen op een goede voorbereiding, aankopen in elke linie en een frisse start in het 19-20 seizoen. Al verwacht ik wel dat de wederopstanding langer zal duren en Real Madrid volgend jaar weer niets wint...

Seizoen 2018/19 zo snel mogelijk vergeten. Al in de achste finales van de CL pijnlijk uitgeschakeld door Ajax. In de competitie nooit een rol betekent(weer een straatlengte achterop Barcelona), 12(!)nederlagen en een record aan tegengoals. En ook de Copa werd weer een teleurstelling zoals de afgelopen vier jaar. Wat het me het meest stoorde is dat vorig jaar iedereen kon zien dat het bij vlagen niet best was. Dus ook toen was er verzadiging. En dat je dan ook nog Ronaldo verkoopt zonder een degelijke vervanger te halen kan je dit eigenlijk ook wel verwachten. Hoe dom en naïef kan je zijn Perez. Die 2 trainerswissels hebben ook niets geholpen.

Het is maar te hopen dat er flink gespendeerd word in de transfer periode. Want met een paar versterkingen ga je het zeker niet redden in deze situatie waarin de helft al over de top is. Helemaal in een competitie waar ene L Messi speelt. Hopelijk is er daarom volgend seizoen een elftal dat wel vanaf het begin staat. Anders zie ik het heel somber in.

19 mei 2019 om 14:18

Als je in een seizoen twee trainers ontslaat verdien je in mijn ogen niets , jammer dat ze CL voetbal hebben gehaald zelfs dat verdienen ze eigenlijk niet .

19 mei 2019 om 14:20

Als je het totaal plaatje bekijkt verdiende ze het inderdaad niet, maar gelukkig was de concurrentie ook behoorlijk wisselvallig.

Met al de andere wedstrijden buiten La Liga heeft Real dit seizoen 18 nederlagen.

Hoe is het in godsnaam mogelijk dat een club die 3 seizoenen op rij de cl beker weet te winnen in 1 seizoen 18 nederlagen heeft?!

Beschamend.

Nu mogen we het woord 'doorselecteren' zeker eens gebruiken. Benzema, Vazquez, Bale, Marcelo zijn helaas niet of niet meer goed genoeg voor het gewenste niveau. Spelers als Modric en Ramos zullen zeker nog een plek krijgen komend seizoen, maar zijn ook ouder aan het worden. Kroos is nog jong en dus bruikbaar op het middenveld, al geeft hij de indruk dat ie snel oud gaat worden.

Een superspits, dat is vooral nodig. Begin je het nieuwe seizoen alweer met Benzema kan je daar ook weer een kruis over maken. Zidane heeft tonnen werk om er weer team van te maken.

Toch wel lachwekkend dat Real al jaren niet zo een slecht seizoen heeft gekend maar dat ze zonder moeite toch weer CL voetbal kunnen spelen. Dus zo slecht was het allemaal niet...

Dit was wel echt drama seizoen, nu is het aan Perez om te gaan vlammen deze zomer, maar denk niet dat dit probleem opgelost word binnen 1 seizoen. Er is vermogen maar wel met een grens. Er word snel vergeten dat er afgelopen seizoenen ook gewoon bijna 100 mil alleen al aan Vinicius en Rodrygo is uitgegeven, buiten anderen transfers. Nu komt Militao ook en moet Hazard ook komen maar daarmee zijn de problemen niet weg. Ik hoop echt op een goeie middenvelder en Verdediger. Zie veel mensen ndombele opnoemen en daar kan ik me wel in vinden. Persoonlijk mijn blow my mind transfer zou nog steeds De Ligt zijn, stiekem blijf ik hopen want dat verdedigen leek nergens op dit seizoen.

Real was ziek dit seizoen maar zo ziek? Een verschil van 21 punten als Barca straks wint krijg je niet rechtgetrokken in 1 transferwindow. Oke, Hazard (minstens 100m), Militao (50m) , Jovic (60m) komen er waarschijnlijk bij (zit je al aan 210m) maar Ramos (33) is de enige die nog mee kan van het rijtje 30+ (modric 34, Benz 31, Marcelo 31 allemaal over hun top heen) en na zo een seizoen moet je aan de toekomst denken en gaan bouwen. Je hebt ook nog een middenvelder nodig.. Pogba (minstens 100m) - en dan nog een linksback (ferland Mendy minstens 40m) dus das al zeker een dikke 350m en je hebt maar 100m te spenderen.. , die andere 250 moet dus van uitgaande transfers komen. Even serieus: Wie gaat 80m voor Bale geven en zn loon overnemen (megacontract tot 30.06.2022)? Die gaat gewoon blijven a la Arda Turan.. dit kan enkel lukken als je in 1 window Gareth Bale, Keylor Navas, Dani Ceballos, Marco Llorente, Sergio Reguillón, Jesus Vallejo, James Rodriguez, Mateo Kovacic, Theo Hernandez, Borya Mayoral, Oscar Rodriguez, Raúl de Tomas, Martin Odegaard, Mariano Díaz, Brahim Díaz, Isco en Lucas Vázquez weet te verkopen. Maar die moeten vooral ook wegwillen

Zo de lijdensweg voor Real is eindelijk ten einde.
Ik persoonlijk zei ik al voor het seizoen ook maar begon dat ik alvast incalculeer dat Real niks wint dit jaar, en ja hoor, wat gebeurt er?
Het is imo niet heel raar of verrassend, maar het is helaas WEL gepaard gegaanm et historische records en dan bedoel ik negatieve records?
(en dat was al voor Zidane weer terug kwam gaande).
Maar het is een transitie jr helaas wel een die voor Real enorm vervelend was,denk vervelender dan ze vooraf dachten en ik ook.
Ze hadden ook veel rustiger het seizoen moeten starten ze hadden maarliefst 4x de CL gewonnen in 4jaar tijd geen club zal dat de komende 20jr ofzo hun nadoen.
Ipv rustig te doen deed Real veel te gehaast. Best onnodig.
Dingen als Courtois kopen, als een trainer aan stellen en veel meer.
Real zou door al die CL winsten etc best wat krediet en lucht mogen krijgen maar mensen geven ze dat niet.media al helemaal niet.
Het geld zal nu moeten rollen.
Real heeft echt zeer mooie aankopen gedaan (en ook jeugdige spelers die er nu al zijn of enkele die verhuurd zijn) en ze komen er heus wel weer bovenop, maar er moet meer gebeuren, ik pleit voor Courtois verkopen het gaat hem niet worden.
Bale moet sws weg, hij heeft mooie jaren gehad maar tijd is nabij.
Modric wellicht nog 1 jr blijven en wellicht ramos ook? Maar verder denk ik Marcelo weg (al zie ik ook hem nog liefst nog 1 laatste seizoen), maar hoe dan ook hun alle drie zijn gauw weg dus daar moeten goede voor terugkomen.

Hazard is prima aankoop verder moeten ze wat geld opzij zetten om volgend seizoen een serieuze poging te wagen om Mbappe te halen.
Psg gaat hem never kunnen houden, dit seizoen nog wel easy maar de tijd zal aanbreken dat ze niks meer te willen hebben ondanks hun rijkdom.
Eriksen en of Pogba vind ik dat ze beter niet kunnen halen..

Maar om t kort te sluiten.. een goede spits met van die Cavani eigenschappen, defence mogen er best nog 2 bij, en dat alleen al zou een verbetering zijn.
Enfin ze zijn redelijk naar de bodem gegaan nu hopelijk weer leuk de weg omhoog vinden.
alle grote clubs krijgen met zoiets te maken Real is geen uitzondering. En straks zal bijv Barce geen Messi meer hebben dan zal Barca het waarschijnlijk weer ef lastig krijgen.
Maar 1 ding is duidelijk imo , Zidane zal zwaar moeten smeden want t is aardig los zand nu.

Oh en trouwens.. geweldig gespeeld van Betis!! Het is en blijft een goede tegenstander vaak.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren